Ισπανία Toledo - Granada - Madrid

karaoglankwnst

New Member
Μηνύματα
4
Likes
3
Επόμενο Ταξίδι
Mαροκο
Ταξίδι-Όνειρο
Νεπαλ
Περιεχόμενα

Εδώ και 6 μήνες γυρνάει στο μυαλό μου η ιδέα να γράψω για αυτό το ταξίδι άλλα δεν ήξερα πως... Ξεκινάω λοιπόν απλά να γράφω ελπίζοντας ότι θα μου συγχωρέσετε λάθη και παραλήψεις (μιας και είναι η πρώτη μου φορά)....

Το ταξίδι στην Μαδρίτη ώστε να επισκεφτώ μια φίλη που έκανε erasmus στην Μαδρίτη ήταν κανονισμένο από μήνες. Προς το τέλος όμως αποφάσισα να το εμπλουτίσω με 2 πόλεις ακόμα. Ποιες όμως? Η πρώτη επιλογή ήταν αρκετά εύκολη Τολέδο. Παλιά πρωτεύουσα της Ισπανίας και βρίσκεται στον κατάλογο της παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομίας άρα σίγουρα θα άξιζε. Δεύτερη όμως; Αυτό που με μάγευε πάντα στην ιστορία της Ιβηρικής ήταν η αράβικη κατάκτηση και το πως αυτοί οι δυο διαφορετικοί πολιτισμοί έγιναν ένα. Έπρεπε να γνωρίσω την Ανδαλουσία! Έτσι ανάμεσα σε Γραναδα και Σεβίλλη διάλεξα την πρώτη.

Το ταξίδι ξεκίνησε ξημερώματα από το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης, μια πολύ καλή πτήση μέχρι Πράγα , μια μικρή στάση για καφέ και πρωινό εκεί και στην συνέχεια Πράγα -Μαδρίτη. Το όλο ταξίδι με Czech airlines διαρκούσε 50 λεπτά παραπάνω από το απευθείας άλλα γλίτωνα αρκετά χρήματα (την τσιγκουνιά θα την μετάνιωνα οικτρά αργότερα). Φτάνουμε λοιπόν πρωί στο αεροδρόμιο Barajas ομολογουμένως εντυπωσιακό με τον γνωστό μας Καλατραβα να έχει αφήσει το στίγμα του. Από εκεί ξεκίνησε μια μικρή οδύσσεια με μέτρο και 'ηλεκτρικό'' ώσπου να φτάσουμε στον κεντρικό σταθμό τρένων atocha όποτε πλέον κατάλαβα ότι τα αγγλικά μου δεν θα με βοηθούσαν καθόλου αφού οι Ισπανοί δεν τα κατέχουν. Τρένο για Τολέδο υπάρχει κάθε μια ώρα και είναι ιδιαίτερα φτηνό (κάπου στα 10 euro one way). Αποχαιρέτησα την Μαδρίτη για πρώτη φορά και ξεκίνησα το μικρό ταξίδι (48 χλμ.) ως το Τολέδο.

Από το σταθμό τρένων του Τολέδο πήρα ταξί για το ξενοδοχείο και στην διαδρομή πήρα μια πρώτη γεύση του τι θα ακολουθούσε. Από πάνω μας βρίσκονταν η παλιά πόλη με τον ποταμό Ταγό να ρέει από κάτω... Το ξενοδοχείο Ηesperia Toledo βρισκόταν 100 μέτρα από την κεντρική πύλη της πόλης απέναντι από το plaza del toro (το οποίο είχαμε και θέα). Ήταν ένα πολύ παλιό κτήριο χτισμένο με τον κλασικό ισπανικό τρόπο, με ένα τεράστιο αίθριο, πρόσφατα ανακαινισμένο, πεντακάθαρο και παρόλα αυτά με πολύ λογικές τιμές... Ενθουσιασμένοι από όσα θα μας περίμεναν αφήσαμε τα πράγματα μας και ξεκινήσαμε αμέσως την περιπλάνηση. H κεντρική πύλη είναι εντυποσιακοτατη άλλα η συνέχεια είναι ακόμα καλύτερη αφού το Τολέδο είναι μια τέλεια διατηρημένη (πάρα της πολλές καταστροφές κατά τον εμφύλιο) μεσαιωνική πόλη, βρίσκεσαι πραγματικά σε μια άλλη εποχή! Το πρωτο βράδυ μετά από ένα χορταστικό γεύμα χαθήκαμε για ώρες στα στενά μεσαιωνικά δρομάκια. Μέσα στην απόλυτη ησυχία η ακούγοντας σχεδόν τους ιππότες να περιδιαβαίνουν δίπλα μας και βλέποντας τα ιδεογράμματα των οίκων τους να στολίζουν ακόμα τις βαριές πύλες των σπιτιών.
Το πρωί της επομένης μετά από ένα γερο πρωινό ξεκινήσαμε την βολτα στα αξιοθέατα. Η πόλη είναι ουσιαστικά ένα τεράστιο μουσείο, σε κάθε γωνία υπάρχει και κάτι να δεις όποτε θα τονίσω μόνο τα ποιο σημαντικά. Ο τεράστιος καθεδρικός ναός κόβει την ανάσα και είναι ένα από τα καλύτερα δείγματα του γοτθικού ρυθμού. Δυστυχώς το επιβλητικό Αλκαζάρ αυτή την περίοδο είναι κλειστό καθότι μετατρέπεται σε πολεμικό μουσείο. Η συναγωγή trasito (υπέροχη και κατά περίεργο τρόπο ανέγγιχτη παρά τον μεσαιωνικό αντισημιτισμό) και το μουσείο για τους εβραίους της Ισπανίας που στεγάζεται στο ίδιο κτήριο, το μοναστήρι των ιησουιτών όπου η θέα από τα καμπαναριά είναι υπέροχη, το σπίτι του el greco , το μουσείο με αρκετά έργα του. Άλλα παντού υπάρχουν κρυμμένοι θησαυροί για όσους αντέχουν τα πόδια τους. Μετά λοιπόν από ατελείωτο τρέξιμο και μεθυσμένοι με όσα είχαμε δει καταλάβαμε ότι έπρεπε να φάμε. Είχαμε εντοπίσει ρεστοράν και tapas μπαρ μέσα σε αυλές μεσαιωνικών σπιτιών και κάτσαμε σε ένα από αυτά. Δεν ξέρω αν ήταν λόγο της κούρασης η της πείνας αλλά σε όποιο μαγαζί φάγαμε γενικά σε όλο το ταξίδι μείναμε ευχαριστημένοι και οι τιμές πάρα πολύ καλές. Η πόλη δεν έχει ιδιαίτερη νυχτερινή ζωή. Υπάρχουν ελάχιστα μπαράκια και κλαμπ τα οποία είναι πολύ δύσκολο να εντοπιστούν.
Την δεύτερη μέρα επισκεφτήκαμε το όχι και τόσο γνωστό νοσοκομείο tavera το οποίο όμως κατά την άποψη μου είναι από τα καλύτερα αξιοθέατα της πόλης και ένα από τα λίγα που στα γκρουπ θα σας μεταφράσουν στα αγγλικά (στα περισσότερα αξιοθέατα στην πόλη έχουν εξηγήσεις ΜΟΝΟ στα ισπανικά). Το τρένο έφευγε νωρίς το μεσημέρι για Μαδρίτη και με βαριά καρδιά αφήναμε πίσω μας την παραμυθένια πόλη.
Πίσω λοιπόν στην Μαδρίτη. Εισιτήρια για Γραναδα και αποχαιρετώ την Μαδρίτη για δεύτερη φορά ξεκινώντας το 5ωρο ταξίδι για τον νότο.
Η άφιξη στη Γραναδα ήταν μια μικρή απογοήτευση... Από το μεσαιωνικό Τολέδο σε μια σύγχρονη πόλη. Όταν δε έφτασα στο ξενοδοχείο εκεί δεν μπορούσα να κρύψω την απογοήτευση μου. Από το βγαλμένο από άλλη εποχή, μικρό και ζεστό Hesperia σε ένα 8οροφο ξενοδοχείο μεγάλης αλυσίδας μέσα σε μια κλασική μεγαλούπολη. Το χτύπημα ήταν πολύ μεγάλο. Το παραμύθι άπλα διαλύθηκε και πέρασε από το μυαλό μου να ξαναγυρίσω αμέσως στο Τολέδο! Ένα ντουζ και έξω κατευθείαν για φαγητό. Στο δρόμο φασαρία και πάρα πολύς κόσμος ευδιάθετος και χαμογελαστός. Όλοι έπιναν χόρευαν και διασκέδαζαν λες και ήταν καμιά γιορτή! Άρχισα να σκέφτομαι ότι όλη αυτή η ευχάριστη διάθεση κάπου θα έπρεπε να στηρίζεται. Δεν μπορούσε να την δημιουργεί μια τόσο μουντή πόλη, κάτι το ιδιαίτερο θα πρέπει να είχε! Έτσι αποφάσισα να της δώσω μια ευκαιρία. Χάθηκα μέσα στην ξέφρενη διασκέδαση και στο φτηνό αλκοόλ.
Το επόμενο πρωί ξεκίνησα να ανηφορίζω προς το σημείο όπου βρισκόταν η παλιά πόλη σύμφωνα με την ξενοδόχο. Πρώτη στάση στον καθεδρικό ναό, επίσης τεράστιος και με τον τάφο του Φερδινανδου και της Ισαβελλας (το βασιλικό ζευγάρι που ένωσε την Ισπανία). Λίγο ποιο πάνω από τον ναό η Πλάθα Νουέβα όπου ξεκινάει η ‘’χρονική μετάβαση’’ νεοκλασικά κτίρια και το τεράστιο άγαλμα του κολομβου να παραδίδει τα σχέδια για το ταξίδι στην Βασίλισσα Ισαβέλλα. Λίγο περπάτημα ακόμα και ξαφνικά βρέθηκα στην αρχή της Carrera del Darro. Ακριβώς κάτω από την Αλάμπρα και μπροστά σε ένα δρόμο με μεσαιωνικά σπίτια από την μια και τον ποταμό Rio darro από την άλλη... Ήταν ένα περίεργο συναίσθημα, από πίσω μου μια μουντή μεγαλούπολη και μπροστά μου μια μεσαιωνική αράβικη συνοικία με ένα ανάκτορο βγαλμένο από τις 1000 και 1 νύχτες!! Μια επίσκεψη στο αξιόλογο αρχαιολογικό μουσείο και κατόπιν καφέ στην μικρή πλατεία μπροστά από τον ναό San Pedro. Κυριακή με ήλιο πίνοντας καφέ con letse βλέποντας την Αλάμπρα και ακούγοντας τους πλανόδιους μουσικούς! Ήταν από τα highlight των διακοπών. Η βόλτα στην αράβικη συνοικία Albaicin είναι σίγουρα μια εμπειρία ζωής... Λευκά σπίτια με ψηλούς τοίχους, στενά σοκάκια, εδώ και εκεί μικρές πλατείες με ένα σιντριβάνι στο κέντρο και η υπέροχη μυρωδιά από τα παρτέρια που οι κάτοικοι συνεχίζουν να φροντίζουν. Τελειώνοντας την βόλτα αρκετή ώρα μετά και πολλά πολλά σκαλοπάτια μετά φτάσαμε πάνω από τη εκκλησία San Nicolas. Εκεί υπάρχει μια καφετέρια με την καλύτερη θέα στην πόλη. Επιβάλλεται να πιεις μια σανγκρία και να δοκιμάσεις τάπας και βλέποντας την θέα να καταλάβεις γιατί ο Lorca ήταν ερωτευμένος με αυτή την πόλη.
Δεύτερη μέρα στην πόλη και αφιερωμένη σχεδόν εξολοκλήρου στην περιβόητη Alhambra. Η Alhambra είναι το παλιό παλάτι-κάστρο των Μαυριτανων μοναρχών και για μια περίοδο και τον Ισπανών βασιλέων. Αποτελείτε από ένα τεράστιο κήπο , το Χενεραλίφε ένα μικρό αραβικό ανάκτορο, το παλάτι του Καρολου του 5ου, το φρούριο alcazaba και φυσικά το αράβικο ανάκτορο. Καταρχήν σε περιόδους τουριστικής κίνησης πρέπει να έχεις προμηθευτεί εισιτήριο αρκετό καιρό πριν αν θέλεις να επισκεφτείς το αραβικό ανάκτορο ,που είναι και το κύριο αξιοθέατο. Επίσης πρέπει να είσαι στην είσοδο του ανάκτορου ακριβώς την ώρα που αναγράφετε το εισιτήριο αφού τα γκρουπ μπαίνουν με την σειρά και αν δεν βρίσκεσαι στην ώρα σου δεν θα μπορέσεις να μπεις. Η περιήγηση μου ξεκίνησε νωρίς το πρωί ώστε να μπορέσω να θαυμάσω τους ξακουστούς κήπους, πιστά αντίγραφα των αραβικών. Την περιήγηση στο κυρίως ανάκτορο δεν μπορώ να την περιγράψω είναι σίγουρα κάτι μοναδικό... Αίθουσες με μοναδική αρχιτεκτονική, υπέροχα σκαλισμένα ταβάνια και τοίχοι και υπέροχοι μικροί κήποι συνθέτουν ένα θέαμα που θα μου μείνει για πάντα χαραγμένο στην μνήμη.
Ένα ακόμα αξιοθέατο της πόλης είναι το σπίτι του Φεδερικο Γκαρθία Λόρκα, θερινό σπίτι της οικογένειας του και τελευταία του κατοικία πριν την εκτέλεση του. Έχει διατηρηθεί όπως ήταν τότε, με διάφορα προσωπικά του αντικείμενα, και γίνονται κάθε 1-2 ώρες ξεναγήσεις σε μικρά γκρουπ. Βρίσκεται στα νότια της πόλης μέσα σε ένα αχανές κήπο ,όπου οι Ισπανοί περνούν τα μεσημέρια και τα απογεύματα τους. Τελευταία μέρα λοιπόν στην πόλη και δεν μου πήγαινε καθόλου καρδιά να την αφήσω. ‘’Ξέχασα’’ λοιπόν 2-3 εκθέματα ώστε να έχω ανοιχτούς λογαριασμούς, μια δικαιολογία για να ξανά επιστρέψω...
Τρένο λοιπόν και πίσω στην Μαδρίτη για ακόμα μια φορά...
 

Attachments

Borealis

Member
Μηνύματα
3.817
Likes
7.700
Έκανες πολύ καλά που ανέφερες και τα άσχημα της Γρανάδα για να ξέρουμε τι μας περιμένει όσοι δεν έχουμε πάει. Σε ευχαριστούμε για την ιστορία σου.
 

KIKI

Member
Μηνύματα
2.697
Likes
6.676
Επόμενο Ταξίδι
Ιορδανία
Ταξίδι-Όνειρο
Αφρική Ναμιμπια
ωραια αφηγηση για ωραιες πολεις !!!
Μπραβο σου .... και περιμενω τη συνεχεια ...
 

zmaria

Member
Μηνύματα
1.335
Likes
1.201
Επόμενο Ταξίδι
Ρώμη (αμήν)
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα,Περού,Ν.Αφρική
Ωραίο ταξίδι!! Δώσε Ισπανία στον λαό! Τελικά σου άρεσε η Γρανάδα έτσι??
Πες ναι πες ναι! Δεν μπορεί! Εις αναμονή κι εγώ για την συνέχεια και με όσες πιο πολλές λεπτομέρειες μπορείς ;)
 

nenena

Member
Μηνύματα
979
Likes
154
Επόμενο Ταξίδι
αναζητείται
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη
Αναμένω τη συνέχεια! Αλλά να ζητήσω μια χάρη, βάλε πολλές φωτογραφίες!
 

pattyyy

Member
Μηνύματα
1.565
Likes
1.271
Επόμενο Ταξίδι
χμ...
Ταξίδι-Όνειρο
νότια αφρική
Kαλή αρχή στις ταξιδιωτικές σου ιστορίες! Περιγράφεις με πολύ ωραίο τρόπο! Περιμένω ανυπόμονα τη συνέχεια της ιστορίας σου!
 

danichro

Member
Μηνύματα
44
Likes
8
Επόμενο Ταξίδι
Amsterdam
Ταξίδι-Όνειρο
American Dream...
Πολύ ωραια προς το παρον!Περιμενω την ανταπόκριση απο Μαδρίτη!
 

karaoglankwnst

New Member
Μηνύματα
4
Likes
3
Επόμενο Ταξίδι
Mαροκο
Ταξίδι-Όνειρο
Νεπαλ
Συνέχεια:

Συνέχεια:
3η άφιξη λοιπόν στην Μαδρίτη στο σιδηροδρομικό σταθμό atocha ο οποίος πρέπει να πω ότι με έβαλε σε σκέψεις. Ένας πεντακάθαρος σταθμός, πολύ εύκολα προσβάσιμους από διάφορα μέσα ,που το ιστορικό του κομμάτι (κατασκευής 1851) είναι καλό-διατηρημένο με κάθε είδους μαγαζιά μέσα και ένα κήπο γεμάτο κυριολεκτικά με χελώνες να ξεπετάγεται στο κέντρο της 'plaza'. Βλέποντας αυτά λοιπόν άρχισα να κάνω συγκρίσεις με τους ελληνικούς σταθμούς...
Πρέπει να παραδεχτώ ότι μόλις πάτησα το πόδι μου στην Μαδρίτη το μόνο που ήθελα να κάνω ήταν να ξεκουραστώ! 5 μέρες ατέλειωτο περπάτημα με είχαν πραγματικά εξουθενώσει. Έτσι την πρώτη μέρα την πέρασα τρώγοντας και κάνοντας βόλτες σε μπαρ της περιοχής που έμενα. Γνώμη για τα ξενοδοχεία της Μαδρίτη δεν μπορώ να φέρω αφού έμενα σε φιλικό σπίτι αλλά από ότι πήρε το μάτι μου υπάρχουν καλά και σχετικά φτηνά ξενοδοχεία ακόμα και στο κέντρο της πόλης.
Δεύτερη μέρα ή καλύτερα μέρα Prado! Από το πρωί μέχρι το απόγευμα είχα χαθεί μέσα σε αυτό μουσείο. Από τον 12ο αιώνα έως τον 19ο η ιστορία της τέχνης ξετυλίγεται μπροστά σου. Δικαίος θεωρείται ένα από τα καλύτερα μουσεία στον κόσμο με τον Γκογια να έχει φυσικά την τιμητική σου (και με τους μαύρους του πίνακες να με 'κρατάνε' στο συγκεκριμένο σημείο για πάνω από μια ώρα ). Τι κάνεις λοιπόν μετά από μια μέρα ορθοστασίας για να χαλαρώσεις στην Μαδρίτη; Πηγαίνεις στην plaza Sol. To κέντρο της Μαδρίτη, μια τεράστια πλατεία που σφύζει από ζωή, Ισπανοί άπλα να λιάζονται, τουρίστες να ξαποσταίνουν, πλανόδιοι μουσικοί και ταχυδακτυλουργοί να κάνουν την παράσταση τους και άλλοι άπλα να τρέχουν στους ρυθμούς της καθημερινότητας . Όλοι βρίσκονται εκεί, κάτω από το σήμα της πόλης (μια αρκούδα σε ένα δέντρο) συνθέτοντας το μικρόκοσμο μιας ιδανικής κατά την άποψη μου 'μεγαλούπολης
Στους λάτρεις της νεότερης και σύγχρονης τέχνης η Μαδρίτη έχει να προσφέρει τα μουσεία Museo Thyssen-Bornemisza και Reyna Sophia. Δεν νοείται να πας στην Μαδρίτη και να μην δεις την Γκερνικα...
Ιδιαίτερα εντυπωσιασμένος έμεινα επίσης και από το ανάκτορο Real με μια υπέροχη συλλογή όπλων (πολύ καλύτερη από την αντίστοιχη του πολεμικού μουσείου το οποίο δεν θα συνιστούσα), καθώς και από την εκκλησία San Isidro el Real η οποία όμως είναι ανοιχτή λίγο περίεργες ώρες.
Πρέπει να παραδεχτώ ότι τις τελευταίες μέρες ο ρυθμός είχε πέσει. Προτιμούσα να πίνω τον καφέ μου στην plaza mayor (η υπέροχη τετράγωνη πλατεία του 16ου αιώνα . Μην ξεχάσω να πω ότι από την νότια έξοδο της ξεκινάει η Κάλλιε δε Τολέδο όπου κάθε κυριακή στήνεται ένα τεράστιο παζάρι) και απλά να κάνω βόλτες στην πόλη και στα φοβερά ,χωρίς υπερβολή, πάρκα της με κορυφαίο βέβαια το retiro. Η διασκέδαση έχει την τιμητική της αφού τα Σαββατοκύριακα γίνεται ένας χαμός με τους Ισπανούς να πίνουν και να διασκεδάζουν μέχρι τελικής πτώσεως άλλα και τις καθημερινές με ποιο χαλαρούς ρυθμούς σε μπαρ και ταβέρνας. Αν δείτε μαγαζί ‘βρόμικο’ με χαρτοπετσέτες και αποφάγια στο πάτωμα μην τους κακολογήσετε έτσι δείχνουν ότι είναι καλό και πολυσύχναστο μαγαζί.

Φυσικά Μαδρίτη χωρίς φλαμέγκο δεν γίνεται και θα ήθελα να κάνω ιδιαίτερη μνεία στο Taberna Casa Patas. Ένα από τα παλαιότερα και καλύτερα (σύμφωνα με τους φανατικούς του φλαμέγκο) στέκια για τον παραδοσιακό αυτό χορό. Δεν είναι ένα ακόμα κλασικό show για τουρίστες από τα πολλά που δείτε είναι άπλα το κορυφαίο της πόλης με τους περισσότερους θαμώνες να είναι ντόπιοι. Σίγουρα στα highlights του ταξιδιού και η μοναδική φορά που ανατρίχιασα με ένα χορό. Πρέπει να κάνετε οπωσδήποτε κράτηση 1-2 μέρες πριν, ειδικά αν θέλετε να πάτε στην πρώτη παράσταση (στις 21:00 η πρώτη 23:30 η δεύτερη αν θυμάμαι καλά). Μπορείτε να δειπνήσετε κιόλας πριν την παράσταση. Οι τιμές είναι τσιμπημένες αν και το αξίζουν με το παραπάνω!


Τελευταία μέρα λοιπόν στην Μαδρίτη, ήρθε η ώρα για την 3 αποχώρηση και τελευταία... Φυσικά 11 μέρες είχα αποκοπεί από τα νέα της Ελλάδος και του κόσμου ώσπου χτύπησε το κινητό και προσγειώθηκα απότομα. Ο ΓΑΠ είχε ανακοινώσει από το Καστελόριζο ότι η Ελλάδα προσέφυγε στο ΔΝΤ και η έκρηξη ενός ηφαιστείου στην Ισλανδία είχε καθηλώσει όλα τα αεροπλάνα σε όλη την Ευρώπη... ΩΧΧΧ.... Τώρα? Από την Czech με διαβεβαίωσαν ότι δεν ήξεραν πότε θα ξανα πετάξουν (θυμάμαι ότι μου είπε ότι μπορεί να πάρει και μήνες). Τα λεωφορεία ήταν όλα κλειστά για 2 βδομάδες, τα τρένα για 10 μέρες και τα πλοία για 7... Ήταν η πρώτη φορά που ένιωσα αποκλεισμένος στην ζωή μου. Ακολούθησαν 3 μέρες όπου το πρόγραμμα ήταν ξύπνημα στις 6-7 το πρωί , μίνι ταξιδάκι μέχρι το αεροδρόμιο, καβγάς με τους υπεύθυνους της εταιρίας, συμφιλίωση με τους υπεύθυνους και διαβεβαίωση ότι θα βρίσκομαι στο πρωτο αεροπλάνο που θα σηκωθεί, μίνι ταξιδάκι πίσω στο κέντρο της Μαδρίτης και καφέδες –φαγητό -ποτά για ξεχάσουμε και τον ‘καημό’ μας. Τελικά κάποια στιγμή μας ανακοίνωσαν ότι ένα αεροπλάνο θα ξεκινούσε αλλά αν έβρισκε στάχτη στην πορεία θα γυρνούσε. Πήραμε το ρίσκο και ευτυχώς καταφέραμε να γυρίσουμε την ίδια μέρα. Ηθικό δίδαγμα: η τσιγκουνιά μου εξασφάλισε επιπλέον 4 μέρες διακοπές... :xmas_cool:
Επίλογο δεν θα βάλω γιατί η Μαδρίτη με περιμένει για μερικές ακόμα αφίξεις- αποχωρίσεις. Η Γραναδα σαν σειρήνα τραγουδάει ανδαλουσιανές μελωδίες καλώντας με πίσω να εξερευνήσω τον υπέροχο Ισπανικό νότο. Νιώθω ότι δεν θα μπορέσω να αντισταθώ για πολύ ακόμα δεμένος στο κατάρτι της καθημερινότητας....
 

karaoglankwnst

New Member
Μηνύματα
4
Likes
3
Επόμενο Ταξίδι
Mαροκο
Ταξίδι-Όνειρο
Νεπαλ
Η Γραναδα είναι απλά υπέροχη όσοι δεν έχετε πάει δρομολογήστε ένα ταξίδι οπωσδήποτε.
Άσχημα της Γραναδας? Το νότιο- καινούργιο κομμάτι της πόλης είναι άσχημο. Δεν βρήκα κάπου Φλαμέγκο που να αξιζει..
Έχω και μια απορία πως επισυνάπτω φωτογραφίες στο άρθρο?
Σας ευχαριστώ.
 

pattyyy

Member
Μηνύματα
1.565
Likes
1.271
Επόμενο Ταξίδι
χμ...
Ταξίδι-Όνειρο
νότια αφρική
Πολύ ωραία η συνέχεια της ιστορίας σου! Οι πίνακες του Γκόγια με ενθουσίασαν κι εμένα, όπως και τα εκθέματα του Reina Sophia!
 

antzelis

Member
Μηνύματα
60
Likes
5
εγω πηγα γραναδα και μου αρεσε πολυ το τολεδο με τρελανε πηγαμε με την παρεα μου στο σπιτι οπου εμεινε ο δομηνικος θεοτοκοπουλος πηγαμε στην εκλησια του αγιου θωμα οπου ειδαμε τον πιο τελειο πινακα που εχω δει ποτε μου την ταφη του κομιτα οργκαθ ο ξεναγος μας ειπε ολες τις λεπτομεριες μας πηγε σε ενα παραδοσιακο εργαστηριο σπαθιων που μας τρελανε
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.195
Μηνύματα
883.523
Μέλη
38.899
Νεότερο μέλος
RDESPOINA

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom