«Κόβει» το Λονδίνο και το Παρίσι η Olympic Air

Traveller

Member
Μηνύματα
3.935
Likes
3.921
και εγώ σ'αυτό απάντησα
δηλαδή ότι έχει σημασία από που έκλεισες το εισιτήριο.
Εγώ που το έκλεισα από το Expedia μου είπαν ότι δεν μπορούν να μου κάνουν αλλαγή αλλά μόνο επιστροφή χρημάτων.
Προφανώς έπεσες ή σε άσχετη ή σε ηλίθια... ή παίρνεις πίσω τα λεφτά σου ή σου αλλάζουν εταιρία...
 

m-stam

Member
Μηνύματα
300
Likes
90
Επόμενο Ταξίδι
ακόμη τίποτα...
Ταξίδι-Όνειρο
Τα πάντα όλα...
Προφανώς έπεσες ή σε άσχετη ή σε ηλίθια... ή παίρνεις πίσω τα λεφτά σου ή σου αλλάζουν εταιρία...
πως το κατάλαβες ότι ήταν γυναίκα ?? :haha:
ήταν όντως..
(δεν υπονοώ τίποτα)
 

dimitrak

Member
Μηνύματα
1.301
Likes
500
Επόμενο Ταξίδι
????
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ
ας ελπισουμε οτι ειναι ετσι γιατι δε ξερουν τι εχουν ν ακουσουν...
 

Leftris B

Member
Μηνύματα
1.784
Likes
1.111
Επόμενο Ταξίδι
τοσκάνη
Ταξίδι-Όνειρο
japan
να ρωτήσω τον από πάνω, στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε τι αλλές λύσεις ειχε η ΟΑ? γιατί εύκολη η κριτικη και τα μπινελίκια αλλά να πουμε και τι στρατηγική θα χαράζαμε εμείς... δε ξεχνώ επίσης αυτό που ειχες γράψει ότι με 100 ευρώ δε γίνεται να πετας εξω και να κερδίζει η εταιρία, ούτε ότι ειναι απαραίτητη η συγχώνευση για λόγους επιβίωσης...
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.402
Likes
14.358
να ρωτήσω τον από πάνω, στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε τι αλλές λύσεις ειχε η ΟΑ? γιατί εύκολη η κριτικη και τα μπινελίκια αλλά να πουμε και τι στρατηγική θα χαράζαμε εμείς... δε ξεχνώ επίσης αυτό που ειχες γράψει ότι με 100 ευρώ δε γίνεται να πετας εξω και να κερδίζει η εταιρία, ούτε ότι ειναι απαραίτητη η συγχώνευση για λόγους επιβίωσης...
Το ιδιο ήθελα να ρωτήσω και εγω.Ειχε ειπωθεί το πολυ λογικό οτι δυο εταιρείες με πλήρες πρόγραμμα δεν μπορει να συντηρήσει η Ελλάδα όπως και πολύ μεγαλύτερες χώρες/αγορές.Οποτε τι επιλογές είχε η ΟΑ?Οι ειδικοί ας πούν την γνώμη τους σαν υπόθεση εργασίας.

ΥΓ:Δεν έχω καμμία σχέση με τον όμιλο για να μην παραξηγηθώ;)
 

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.388
Likes
1.498
Να προσθέσω επίσης κάτι που είχαν πει παλαιότερα ο traveller και ο Taver νομίζω .

Δεν γίνετε και δεν βγαίνει μια εταιρεία με 100ευρω νάυλο στην Οικονομική οταν απο τα 100 πάνω σχεδόν απο τα μισα είναι φόροι . Απο εκεί που βγαζει χρήμα είναι απο την business και την First .
Παράδειγμα πρόσφατο με Α3 προς Λονδίνο που πέταξα (δηλαδή δρομολόγιο με μεγάλη επιβατική κίνηση)
Στο πήγαινε ( Ημέρα Πέμπτη ) πληρότητα 40%( 78 απο 195 και 1 !!! επιβάτης στην business )
Επιστροφή πληρότητα 90 % στην Οικονομική και 3 !!! επιβάτες στην Business .

Η ΟΑ με ιδια η μικρότερη επιβατική κίνηση απο την Α3 πώς είναι δυνατόν να μην μπαίνει μέσα με τα τσαρούχια ???.
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.935
Likes
3.921
Τα συνθήματα η Ελλάδα ψηλά και η Ο.Α ξανά των πέντε ηπείρων τα έχετε ακουστά εσεις οι παραπάνω ή μήπως μένετε στη Γροιλανδία?

Πριν από ενάμιση χρόνο ο όμιλος MIG είχε αγοράσει την ΟΑ και με φανφάρες και τυμπανοκρουσίες είχε ανακοινώσει τα παραπάνω μεγάλα... μέσα σε ενάμιση χρόνο λοιπόν ο όλος σχεδιασμός των κυρίων απεδείχθει μπούρδες... μην μου πει κανένας οτι η οικονομική κατάσταση οδήγησε την εταιρία εκεί που είναι τώρα γιατί θα ξαναπώ μπούρδες... και πριν ενάμιση χρόνο βιώναμε την κρίση και στο κάτω κάτω αυτοί που τρέχουν την εταιρία κάτι θα έπρεπε να είχαν προβλέψει αλλιώς ας πάνε να βόσκουν γίδια... τα πάντα λοιπόν ξεκίνησαν από λάθος σχεδιασμό... οι κύριοι είχαν επαναπαυθεί στη συγχώνευση χωρίς να έχουν ένα δεύτερο σχέδιο ρε αδελφέ σε περίπτωση στραβής... να λοιπόν που η στραβή ήρθε... δεν εγκρίθηκε η συγχώνευση και έμειναν με τον μουτζούρη στο χέρι... δεν είμαι εγώ αυτός που θα πει αν το Λονδίνο και το Παρίσι είναι κερδοφόρα δρομολόγια αλλά για να επιχειρούν στο Λονδίνο τέσσερεις εταιρίες και στο Παρίσι η AF να βάζει το καλοκαίρι πέντε πτήσεις αυτό ίσως κάτι δείχνει... επίσης το να κόβεις αυτά τα δρομολόγια αρχές καλοκαιρινής σαιζόν δείχνει ή πανικό ή απόγνωση... οι κύριοι λοιπόν που τρέχουν την εταιρία προφανώς είναι ανίκανοι... δεν προέβλεψαν τι θα γίνει σε ενάμιση χρόνο ορίζοντα... φόρτωσαν την εταιρία με καμιά δεκαπενταριά άχρηστα αεροπλάνα άνοιξαν μέχρι και πριν λίγους μήνες δρομολόγια που έκλεισαν σε χρόνο ρεκόρ και κατάντησαν την εταιρία Aegean Regional... τι έπρεπε να προβλέψουν και να κάνουν ασφαλώς δεν το γνωρίζω αν το γνώριζα θα ήμουν διευθύνων σύμβουλος σε μια παρόμοια εταιρία και θα έπαιρνα τα εκατομύρια που παίρνουν αυτοί οι αποτυχημένοι... κατόπιν εορτής λοιπόν βλέπω ότι θα έπρεπε να κάνουν το εξής απλό... να προσγειώσουν τον κόσμο και να αρχίσουν από τα λίγα και να δουν αν θα μπορούν να ανέβουν... δηλαδή από την πρώτη στιγμή έπρεπε να πουν θα πάρουμε μόνο μικρά αεροπλάνα και θα πετάμε Ελλάδα και Βαλκίανια, δηλαδή να κάνουν αυτό που έκαναν τώρα με ενάμισι χρόνο καθυστέριση και να γλυτώσουν την ξεφτύλα της συρίκνωσης... μετά σίγουρα έπρεπε να έχουν ένα πλάνο βήτα σε περίπτωση μη έγκρισης της συγχώνευσης... αν αυτό που έκαναν σας φαίνεται για τέτοιο πάσο... εμένα πάντως μου φαίνεται κίνηση πανικού... επίσης το κομμάτι charter δεν το κυνήγησαν καθόλου... όλα πήγαιναν με αυτόματο πιλότο χωρίς κανένα σχέδιο όλα στη συγχώνευση... μπορώ αν καθήσω και ψάξω να βρω και πολλές άλλες τέτοιες ολιγωρίες αλλά δεν έχει νόημα... το θέμα είναι τι θα γίνει τώρα όχι τι θα μπορούσε να γίνει... ουδείς γνωρίζει που θα βγάλει το πράγμα τώρα... θέλουν να την ξεφορτωθούν και προσπαθούν να περιορίσουν όσο γίνεται τις ζημιές? θέλουν να κάνουν μια μουλωχτή συγχώνευση? Θέλουν να ξεκινήσουν από την αρχή και όπου βγάλει?... το τι και αν θα πετύχουν άγνωστο...

Εγώ έχω και μια άλλη απορία... το θέμα των φτιαχτών δρομολογίων με την Α3... το θέμα γίνεται τόσο φτιαχτά που καταντά γελοίο... εδώ έκοψαν τα πάντα εκτός από το AMS γιατί χρειάζονται έξτρα χρήματα για να το ανοίξει η Α3 μια που δεν πετά εκεί... είναι σίγουροι οι φωστήρες οτι η Ε.Ε δεν θα αρχίζει να μοιράζει σφαλιάρες στα "συνεταιράκια"?

Όσον αφορά την ερώτηση σας για το αν χωράει η Ελλάδα δύο εταιρίες και αν γίνεται να πουλάει 100 και 120? το Λονδίνο και να βγαίνει σας ξαναλέω πως όχι δεν γίνεται κατά την δική μου πάντα γνώμη... το γιατί επιχείρησε να το κάνει η MIG και ο Θόδωρας ρωτήστε τους... αυτοί πήραν τις αποφάσεις, αυτοί έβγαλαν τα συνθήματα, αυτοί μίλησαν για πάρτυ που τελείωσαν... όταν έφαγαν τα μούτρα τους το γύρισαν... ένα πράγμα λοιπόν που εγώ ο άσχετος πάντα έβλεπα και το έλεγα αυτοί το πήραν χαμπάρι μετά από ένα εξάμηνο? δεν το νομίζω... απλά πούλησαν φούμαρα στον κόσμο και πάντα είχαν στο νου τους να γίνουν μία εταιρία... όλα λοιπόν πρέπει να ήταν προσχεδιασμένα απλά το έφερναν μαλακά μαλακά... το σενάριο ναυάγησε και τώρα φάγανε την ξεφτύλα και όπως πάνε θα φάνε και το κεφάλι τους από την Ε.Ε... εγώ πάντως έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα άλλη λύση απο το κλείσιμο δεν βλέπω... ή θα περάσουν στα μουλοχτά την συγχώνευση ή θα κλείσουν... το θέμα είναι αν θα το φάνε οι Ευρωπαίοι...
 

Photini1986

Member
Μηνύματα
75
Likes
97
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ
Εγω προσωπικα το βλεπω σαν μουλωχτη συγχωνευση...Αυτο προσπαθουν να κανουν,και φανηκε τουλαχιστον στην περιπτωση της Βιεννης που πλεον μονο η Austrian πεταει προς τα κει και την εχει παρει μονοπωλιο...Για Παρισι-Λονδινο θα μπορουσα να καταλαβω την διακοπη ορισμενων δρομολογιων,οχι ομως την οριστικη διακοπη των προορισμων,ειναι φως-φαναρι η κατασταση,γι'αυτο και προσεφυγαν στα Ευρωπαικα Δικαστηρια...Να δουμε οταν φανε και τη χυλοπιτα απο κει τι θα γινει...
 

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.388
Likes
1.498
Εγω προσωπικα το βλεπω σαν μουλωχτη συγχωνευση...Αυτο προσπαθουν να κανουν,και φανηκε τουλαχιστον στην περιπτωση της Βιεννης που πλεον μονο η Austrian πεταει προς τα κει και την εχει παρει μονοπωλιο...Για Παρισι-Λονδινο θα μπορουσα να καταλαβω την διακοπη ορισμενων δρομολογιων,οχι ομως την οριστικη διακοπη των προορισμων,ειναι φως-φαναρι η κατασταση,γι'αυτο και προσεφυγαν στα Ευρωπαικα Δικαστηρια...Να δουμε οταν φανε και τη χυλοπιτα απο κει τι θα γινει...

Για την Βιέννη μην βιάζεσαι να μιλήσεις για μονοπώλιο της Austrian !!!

Συντομα θα μάθουμε οτι η Α3 θα ξεκινήσει πτήσεις προς τα εκεί .
 

panpan

Member
Μηνύματα
6.884
Likes
26.837
Τα συνθήματα η Ελλάδα ψηλά και η Ο.Α ξανά των πέντε ηπείρων τα έχετε ακουστά εσεις οι παραπάνω ή μήπως μένετε στη Γροιλανδία?
Λεμε καμμια λαλακια να περασει η ωρα,η εννοουσαν των πεντε
δακτυλων.

και πριν ενάμιση χρόνο βιώναμε την κρίση και στο κάτω κάτω αυτοί που τρέχουν την εταιρία κάτι θα έπρεπε να είχαν προβλέψει αλλιώς ας πάνε να βόσκουν γίδια...

Ξερουν απο γιδια? Αμφιβαλω Να δω τον Βγενο και την Συζυγο
στην στρουγκα κι ας πεθανω

επίσης το κομμάτι charter δεν το κυνήγησαν καθόλου...
Που θα μπορουσαν .

το θέμα είναι αν θα το φάνε οι Ευρωπαίοι...
Μας πηρανε χαμπαρι.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.240
Μηνύματα
884.603
Μέλη
38.930
Νεότερο μέλος
thanasisgr

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom