Βολιβία Περού Μια τζούρα απο Περού-Βολιβία

silversurfer

Moderator
Μηνύματα
2.329
Likes
3.469
Επόμενο Ταξίδι
Σικελία
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος Του Κόσμου

Puerto Maldonado
Tambopata National Reserve & Lake Sandoval


Ο δρόμος για το Puerto Maldonado είναι σχετικά καινούριος (παλιότερα ένα τέτοιο οδικό ταξίδι μπορούσε να πάρει κ 2 μέρες την περίοδο των βροχών :confused:) και γεμάτος στροφές, σε συνδυασμό με την απότομη οδήγηση του 1ου οδηγού (σε τέτοια μεγάλα δρομολόγια 10 ωρών χρησιμοποιούσαν 2 οδηγούς ), είχε ως αποτέλεσμα να μην μπορέσουμε να κοιμηθούμε κ πολύ καλά. Όταν φτάσαμε κ βγήκαμε στο σταθμό, όλα ήταν αλλιώτικα. Πώς να μην είναι άλλωστε όταν μιλάμε τέτοια κολοσσιαία διαφορά, υψομετρική, κλιματική, πολιτιστική.

Το Puerto Maldonado, πρωτεύουσα της περιοχής, γνωρίζει μεγάλη ανάπτυξη μετά την ένωση του με το υπόλοιπο Περού με τον προαναφερθέντα δρόμο. Παλιότερα ήταν μια μικρή κωμόπολη που ο λόγος ύπαρξής της ήταν κυρίως η παραγωγή καουτσούκ (τέλη και αρχές 19ου αιώνα). Σήμερα είναι μια μικρή πόλη στις όχθες ενος παραπόταμου του αμαζονίου (Madre De Dios) με ιδιαίτερα αυξητικές πληθυσμιακές τάσεις η οποία αποτελεί το σημείο εισόδου των τουριστών στα εθνικά πάρκα Tambopata, Manu και Sonene – κυρίως βέβαια στο πρώτο.

Στο ΚΤΕΛ μας παρέλαβε ο εκπρόσωπος του γραφείου στον οποίο αναθέσαμε το επόμενο 2 ½ μερο. Ναι, το λέω κ ντρέπομαι, ουτε καν 3 μέρες δε μείναμε :cry:, άλλα κ τι μπορούσαμε να κάνουμε με τόσο σφιχτά χρονικά περιθώρια. Οι επιλογές για τα πρακτορεία κ τα lodges ποικίλουν κ συνήθως είναι πολύ ακριβά αν κάποιος θέλει μέσα στη ζούγκλα να μείνει σε δωμάτιο με ανέσεις ξενοδοχείου. Εμείς μιας κ ηδη είχαμε τινάξει το μπάτζετ στον αέρα, είχαμε αποφασίσει να μείνουμε σε ότι πιο basic. Το πρακτορείο που συνεργαστήκαμε λέγεται Tarantula Expeditions και βασικά ψηθήκαμε άσχημα απτο όμορφο video που έχουν στην ιστοσελίδα τους.


Μιας κ φθάσαμε νωρίς το πρωί, αλλάξαμε ρούχα κ ετοιμάσαμε το backpack μας στο γραφείο τους, κλειδώσαμε τις βαλίτσες μας κ γνωρίσαμε τον guide μας για την πρώτη μέρα της εκδρομής. Μιας κ περιμέναμε κ τα υπόλοιπα άτομα του γκρούπ (ένα ζευγάρι Ολλανδών κ μια πεντάδα Καναδών ( μμμ ύποπτο αυτό, να δεις που πάλι τπτ Κινέζοι θα είναι :rolleyes-80:) οι οποίοι θα φθάνανε αεροπορικώς, ξεκινήσαμε με τον guide για μια βόλτα στην αγορά για να πιούμε ένα καφεδάκι κ να φάμε κάτι. Καλή φάση η λαϊκή του Puerto Maldonado, φάγαμε κ τις μπανάνες μας κ τις κρέπες μας κ εκεί που τα λέγαμε με τον guide, σκάει τηλεφώνημα ότι η πτήση έχει καθυστέρηση οπότε θα φεύγαμε για το lodge μόνοι μας.

Μας φορτώνουν λοιπόν στο πλοιάριο μαζί με λογιών λογιών προμήθειες κ ξεκινάμε τη διαδρομή μας στο ποταμό. Μετά από 40 περίπου λεπτά φθάναμε στο Ecolodge μας . Το lodge όπως προείπα είχε τα βασικά, ένα μεγάλο χώρο εστίασης-αράγματος κ μια κατασκευή 5 δωματίων.
(χώρος εστίασης - μπαρ)
Τα δωμάτια είχαν 2-3 μονά κρεβάτια κ ένα είχε διπλό κρεβάτι κ κάτι που έμοιαζε με κομοδίνο. Μαντέψτε ποιο πήραμε εμείς που φθάσαμε εκει πρώτοι :cool: Φυσικά δεν υπήρχε τίποτα άλλο στο δωμάτιο. Μια πρίζα στη μέση του τοίχου (!!!) όπου κυριολεκτικά κρεμούσες το κιν. στον αέρα για να φορτίσει, κουνουπιέρα, κ ένα μικρό περιφραγμένο χώρο από πίσω με τουαλέτα, ντους, νιπτήρα.

(δωμάτια)
Μιας κ οι άλλοι θα αργούσαν να έρθουν, ξεχυθήκαμε με τον guide για μια prive πρώτη βόλτα στη ζούγκλα. Ακολουθήσαμε μονοπάτια που άλλες φορές ήταν ορατά, άλλες φορές έκοβε ο guide τα δέντρα κ τη βλάστηση με τη χατζάρα του (machete), εντοπίσαμε μαϊμούδες, παπαγάλους, ταραντούλες, bullet ants, φάγαμε απολιθωμένα σκουλήκια :shock:(μην αηδιάζετε , δεν έμοιαζαν με σκουλήκια, σα φυστίκια ήταν) κ γενικά μιλούσαμε για τη ζωή εκεί κ τη φύση κλπ κλπ εως οτου ακούσαμε έντονο θόρυβο από ένα ξέφωτο – κάποια όρνεα είχαν γεύμα πάνω από ένα κουφάρι ζώου κ κάπου εκεί ο guide μας έστειλε πίσω.

Είχε φτάσει μεσημέρι κ η υπόλοιπη ομάδα ήρθε κ ετοιμαστήκαμε για φαγητό κ γνωριστήκαμε με τους Καναδούς που φυσικά όπως είχε προβλέψει ο silversurfer, ήταν κ αυτοί Ασιάτες (όπως κ στο Uyuni). Εμείς τα κιμιάσαμε σχεδόν αμέσως με το ζευγάρι των Ολλανδών ενώ στο γκρουπ των «Καναδών» είχε κάτι κοπελίτσες που στο silversurfer για κάποιο λόγο του άναβαν τα λαμπάκια :mad: Ξέρεις τώρα, εκείνο το στυλάκι του wannabe πλουσιοκόριτσου που δε βάζει γλώσσα μέσα κ σχολιάζει ότι κινείται και που όλα ήταν ένα δράμα κ κάθε τρίτη λέξη άκουγες ένα oh my god και are you serious και l-o-l και σαν να έβλεπα εκείνες τις κατίνες του αμερικάνικου Ε! channel :bash: Μάλιστα η μια η πιο ενοχλητική όταν πήγε να ντυθεί, τι έβαλε το Θεό σου δλδ, για να προστατευτεί απτα κουνούπια ???? Τη θυμάστε τη Ματίνα Μανταρινάκη που είχε ντυθεί «ακρίδα» (κατά την Ελένη Ράντου) για να παρεβρεθεί σε ένα παρτυ ? :bleh: Ε κάτι τέτοιο με πιο πολύ τούλι κ σε μαύρο. Ήταν μια ζωντανή κινούμενη κουνουπιέρα !!!!

Όπως καταλάβατε δεν τους πολυσυμπάθησα – το κακό ήταν ότι φυσικά τα δωμάτια μας είχαν «χάρτινους» τοίχους κ άκουγες τα πάντα όλα --- μπουρου μπουρου μπουρου μπουρου --- «oh my god δε θα σκάσει ποτέ» :icon_evil: βγάζω κ γω μια κραυγή στα αγγλικά κ καλά στην Μ. στην πραγματικότητα στον τοίχο κ κάπου εκεί έκανε μια παύση – όχι πολύ, 10 λεπτά ισα ισα να ξελαμπικάρει το νευρικό μου σύστημα :confused:

Ξεκινήσαμε όλοι μαζί λοιπόν για το απογευματινό κομμάτι της εκδρομής το οποίο περιελάμβανε μεταξύ άλλων πεζοπορία στη ζούγκλα
βόλτα με το πλοιάριο εως το monkey island που όπως καταλαβαίνετε είχε πολλές πολλές μαϊμούδες (ο silversurfer μάλιστα κατάφερε με μια μπανάνα σαν δόλωμα να κατεβάσει μια απτο δέντρο της)
(ναι-- ο φακός συνέλαβε κ τσόντα :haha:)
κ διάφορα άλλα ενδιαφέροντα κ την ώρα που σουρούπωνε επιδοθήκαμε σε zipline. Είχε αρκετή αδρεναλίνη καθώς προϋπόθεση ήταν η ανάβαση σε μια κατασκευή 50 μέτρων περίπου όπου εκεί μας φορούσαν τον εξοπλισμό κ μας δένανε στα συρματόσχοινα. Λίγο που κοιτούσαμε κάτω, λίγο το σκοτάδι που έπεφτε σιγά σιγά, λίγο το ζόρι να ανεβούμε, τα χρειαστήκαμε αρκετά :eek:To zipline πολύ καλή φάση, το ζόρι ήταν μετά όταν έπρεπε να περπατήσουμε ουσιαστικά στον αέρα (δεμένοι μεν με το γάντζο άλλα …οκ) σε μια σανίδα μήκους καμιά 50μ. και πλάτους ίσα ισα για το παπούτσι σου. Η miss κουνουπιέρα που ήταν μπροστά μου δε καταλάβαινε τίποτα … ήταν κ 45 κιλά, είχε κ το σελφοκόνταρο στο ένα χέρι, πέταξε ένα oh my god κ έφυγε φορτσάτη !!! Εγώ όμως όντας κ 90κάτι κιλά, κάθε φορά που έκανα ένα βήμα, όλο το σανίδι ταλαντωνόταν σα τρελό :eek: Πολύ ζόρι μιλάμε, μούσκεμα έγινα μέχρι να φτάσω.

(canopy bridge)
Στο τέλος είχε κ μια μεγάλη κρεμαστή γέφυρα κ αν κ ιδρώσαμε με την εμπειρία, ομολογώ μας ανέβασε την αδρεναλίνη στα ύψη κ γουστάραμε πολύ. Όταν κατεβήκαμε κάτω είχε πια νυχτώσει για τα καλά, πίσσα σκοτάδι έπεσε στη ζούγκλα απουσία τεχνητού φωτός. Με φακούς κ κινητά καταφέραμε να φθάσουμε στη βάρκα κ να επιστρέψουμε πίσω στο lodge όπου μετά από ένα ντουζάκι όπου όλοι ακούγαμε όλους , δειπνήσαμε κ ήπιαμε μερικές μπύρες με τους guides. Να προσθέσω εδώ ότι ρεύμα είχε το δωμάτιο μόνον κάποιες απογευματινές ώρες.


Η επόμενη ήταν η μέρα της επίσκεψης στη λίμνη Sandoval. Αποτελεί προστατευμένη περιοχή κ απαγορεύονται μηχανοκίνητες βάρκες. Εδώ το γκρουπ μας χωρίστηκε διότι όλοι οι υπόλοιποι είχαν πάρει το πακέτο των 3 νυκτών το οποίο περιελάμβανε κ μια διανυκτέρευση στο lodge δίπλα στη λίμνη. Αντίθετα εμείς το απόγευμα θα γυρίζαμε πίσω, γι’αυτό λοιπόν το πρακτορείο μας ανέθεσε έναν διαφορετικό guide μόνο για τη πάρτη μας !!

Το πλοιάριο μας άφησε σε ένα σημείο περίπου 2χλμ απτη λίμνη τα οποία περπατήσαμε με χαρά με τον guide τον οποίο αφού είχαμε prive τον τρελάναμε στις ερωτήσεις κ αυτός αφού είδε ότι εμείς είμαστε χαλαροί τύποι άρχισε να μας τρολάρει (κυρίως την Μ.) όταν αυτή άρχισε να τον ρωτάει για φίδια, κροκόδειλους κ λοιπούς κινδύνους. Όταν διανύσαμε τα 2 αυτά χλμ φθάσαμε σε ένα μέρος σα βάλτο από όπου πήραμε τη βάρκα μας κ το παλικάρι άρχισε να κωπηλατεί δείχνοντας μας κ σημεία με μικρούς κροκόδειλους.
Μη μασάτε όμως, όπως μας εξήγησε αυτοί διαφέραν απτους αλιγάτορες που βρίσκει κανείς στην Αμερική κ οι οποίοι είναι επιθετικοί προς τον άνθρωπο. Με τα πολλά βγήκαμε με τη βάρκα απτη βλάστηση κ τότε … μείναμε πραγματικά με το στόμα ανοιχτό. Η εικόνα της λίμνης με την οργιώδη βλάστηση γύρω γύρω κ μείς ήταν απίστευτη, φανταστική.
Καλά κ τα ανθρώπινα κατασκευάσματα άλλα σαν τα δημιουργήματα της φύσης δεν έχει. Δυστυχώς οι εικόνες δεν μπορούν να αποδώσουν την πλήρη ομορφιά άλλα κ τα συναισθήματά μας εκείνη την ώρα.
Κι όλα αυτά στην απόλυτη ησυχία, με μας να έχουμε τη βάρκα για πάρτη μας. Ξαφνικά την ηρεμία σπάει το oh my god της καναδοκινέζας κ η γεμάτη από άτομα βάρκα των υπόλοιπων :confused:

O guide μας παρόλο που ήμασταν μόλις 3 άτομα δυσκολευόταν με το κουπί μόνος του (έπαιζε βέβαια ρόλο κ ο δυνατός ήλιος) κ έτσι τον βοήθησα ώστε να φθάσουμε μια ώρα αρχύτερα στην απέναντι όχθη όπου ξεκινούσε το lodge όπου θα τρώγαμε μεσημεριανό κ θα αράζαμε κάποιες ώρες.
Μάλιστα επειδή κ εκεί φάγαμε ξεχωριστά είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε έναν θρυλικό 60άρη Αμερικανό hiker ο οποίος τριγυρνούσε μόνος του στο Περού κ ανέβαινε τα βουνά κ μας έλεγε απίθανες ιστορίες απτο παρελθόν όταν πριν καμιά 40 χρόνια τριγυρνούσε μόνος του την Ευρώπη κ ενώ ήταν έτοιμος να πάρει το «magic bus» όπως το ονόμασε απτην Αθήνα για Δελχί, οι Σοβιετικοί μπούκαραν στο Αφγανιστάν κ αυτός κατέληξε να κάνει ελεύθερο camping στην Κάρπαθο. Μορφή !!

Η λίμνη Sandoval είναι απίστευτης ομορφιάς μέρος κ όποιοι γουστάρουν δραστηριότητες με φύση κ ζούγκλα αξίζει να ξεκλέψουν μερικές μέρες απτην εκδρομή τους στο Περού για να την επισκεφθούν.
Στο γυρισμό ρίξαμε κ μια βουτιά στη λίμνη σε οριοθετημένο μέρος (βέβαια επειδη τα νερά ήταν θολά, ένα φόβο τον ψιλοείχαμε μη μας τη πέσει κανας κροκόδειλος :eek: κ επιστρέψαμε με το ίδιο πλοιάριο έχοντας διαφορετικά άτομα (προφανώς αυτά που είχαν μείνει την προηγούμενη μέρα στο lodge της λίμης μαζί μας).
Αυτοί λοιπόν είχαν έναν guide σωστό commando, μεγαλύτερος σε ηλικία, δε θα ησύχαζε αν δεν έβρισκε μικρά κροκοδειλάκια. Είχε πια νυχτώσει κ με το φακό «χτυπούσε» τις όχθες για να εντοπίσει κάποιο κ όταν το έκανε, με τη βοήθεια του «καπετάνιου», το στρίμωξε κ ο τύπος έβαλε το χέρι του στο νερό κ το έβγαλε έξω (βέβαια τον γρατσούνισε κ λίγο, δεν το κάνει ο οποισδήποτε). Χάζι είχε, το κράτησε 3-4 λεπτά να το δούμε κ να το ακουμπήσουμε (σα να πιάνω γυναικεία δερμάτινη τσάντα) κ το άφησε πίσω στο νερό.
Ξανά δείπνο, ξανα μπύρες κ ετοιμάσαμε τα πράγματά μας για αύριο τελευταία μέρα. Ξυμνήσαμε αξημέρωτα, την ώρα που χαράζει κ τα χρώματα της φύσης είναι κυριολεκτικά μαγικά
κ ξεκινήσαμε με τη μηχανοκίνητη βάρκα να εντοπίσουμε παπαγάλους σε ένα σημείο όπου το έδαφος έχει περιεκτικότητα σε «άλατα» (??) κ αυτά τη βρίσκουν εκεί κάθε πρωί. Περιμέναμε κ περιμέναμε κ περιμέναμε ώσπου τελικά σε μια στροφή σε ένα απότομο σημείο είδαμε δεκάδες πολύχρωμα πουλιά – ήταν απίστευτο !!!


Επιστρέψαμε να πάρουμε τα πράγματά μας, με βαριά καρδιά αφήσαμε το lodge κ μετά από μια στάση στα γραφεία του πρακτορείου, ήμασταν στο (σχετικά καινούριο μα κ μικρό) αεροδρόμιο να πίνουμε (επιτέλους) έναν ωραίο καφε κ να αναπολούμε τις μέρες μας κ τις εμπειρίες μας.


Δυστυχώς τα συναισθήματα κ οι εικόνες δύσκολα αποτυπώνονται σε ένα γραπτό για να σας μεταφέρω τι νιώσαμε στη ζούγκλα. Έστω κ με αυτην τη μικρή τουριστική εμπειρία. Ο φυσικός φωτισμός, τα χρώματα της φύσης, οι μικροί ήχοι που σπάζουν την απόλυτη ησυχία είναι πράγματα που ο αστικοποιημένος άνθρωπος έχει σπάνιες ευκαιρίες στη ζωή του να βιώσει. Μας άρεσαν τόσο πολύ αυτές οι 2 ½ μέρες που φέτος αποφασίσαμε να ταξιδέψουμε σε ένα μέρος του κόσμου που είναι διάσημο για τη φύση κ τις δραστηριότητές σε αυτή (Κόστα Ρίκα).

Δυστυχώς το ταξίδι μας στο Περού πλησίαζε στην ολοκλήρωσή του :( Τελευταία στάση η πρωτεύουσα Λίμα

* Notes : Ήμασταν τυχεροί διότι επισκεφθήκαμε το μέρος σε dry season --- σε wet season σου δίνουν μπότες κ περπατάς κυριολεκτικά μες τη λάσπη.
Φοράμε κατα προτίμηση λεπτά μακρυμάνικα μπλουζάκια κ παντελόνια κ πασαλειβόμαστε με Deet όλη την ώρα καθώς τα κουνούπια εκεί δε νιώθουν πραγματικά.
Ο δεύτερος guide ήταν της φυλής Quechua που κατέβηκε να βρεί δουλειά κ μας είπε οτι δεν πίστευε σε κάποιον θεό άλλα γενικότερα στα στοιχεία της φύσης, τα ποτάμια, τον ήλιο, τον ουρανό. Διαφορετική φάση

 

misha19

Member
Μηνύματα
359
Likes
1.274
Επόμενο Ταξίδι
Ολλανδία-Θεσσαλονίκη
Ταξίδι-Όνειρο
Round the world
Που την βρήκες αυτη την τιμή?? Περιμένω την ιστορια !!!
 
Μηνύματα
138
Likes
937
Ταξίδι-Όνειρο
EBC Nepal
Πραγματικά το fly4free είναι ότι καλύτερο έχω ανακαλύψει το τελευταίο χρόνο έχει απίθανες πρόσφορες έκλεισα Λονδίνο-Νέα Ζηλανδία(Όκλαντ) 470€ αλλά και για Περού τα 350€ είναι φοβερή τιμή και το ταξίδι αυτό είναι TOP στη λίστα μου.
 

villi

Member
Μηνύματα
1.088
Likes
2.789
Ούτε παραγγελία να το'χα κάνει!Κυριολεκτικά πανω στην ώρα!Περιμένω ανυπόμονα τη λύση που βρήκες!
 

mikrh tsopana

Member
Μηνύματα
1.715
Likes
7.790
Επόμενο Ταξίδι
Ελλάδα-Παλέρμο-Μπιλμπάο
Ταξίδι-Όνειρο
θα το αποφασίσω αύριο
έκλεισα Λονδίνο-Νέα Ζηλανδία(Όκλαντ) 470€
Περιμένω ιστορία να δω τί έχασα! Ήταν να κάνω αίτηση για σπουδές ενός έτους ΝΖ αλλά έπρεπε να φύγω στα καπάκια από τη στιγμή που θα γυρνούσα ύστερα από έναν άλλο χρόνο εκτός Ψωροκώσταινας και δεν άντεξα :cry:

@silversurfer τον τρόπο μη ξεχάσεις να μας πεις
 

silversurfer

Moderator
Μηνύματα
2.329
Likes
3.469
Επόμενο Ταξίδι
Σικελία
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος Του Κόσμου
Ξεκινάμε ...

Με τα φτερά της Transavia προσγειωθήκαμε για δεύτερη φορά μέσα σε λίγους μήνες στο αεροδρόμιο του Άμστερνταμ με το όνομα γλωσσοδέτη (Schiphol). Ανοίξαμε τις σημειώσεις για το πως θα βρούμε το διαμέρισμα που είχαμε κλείσει με AirBnb, λιγο έξω απτο κέντρο στη περιοχή De Pijp η οποία είναι γεμάτη με εστιατόρια κ μπαράκια κ καλή συγκοινωνία προς το σταθμό RAI. O silversufer είχε εντοπισει ένα ωραίο trendy διαμέρισμα στον 4ο όροφο, χωρίς όμως να προσέξει μια σημαντική –σημαντικότατη θα έλεγα- λεπτομέρεια. Το κτίριο ΔΕΝ είχε ασανσέρ και οι δυο τους «έσερναν» δυο τεράστιες 20κιλες βαλίτσες, γεμισμένες μέχρι κ το τελευταίο γραμμάριο + τα μικρά σακίδια πλάτης που φορούσε ο καθένας :confused:. Η Μ. κοίταξε τον silversurfer με συμπόνοια κ κατανόηση κ του επισήμανε οτι καλώς ασχολείται τόσα χρόνια με τον αθλητισμό – να που θα σου χρειαστεί βρε κουτό !!! Κ φυσικά ο νόμος του Murphy επιτάσσει να λείπει κ ο ιδιοκτήτης οπότε οποιαδήποτε σκέψη για πιθανή βοήθεια πήγε περίπατο :bash:

Το απογεματάκι στην ολλανδική πρωτεύουσα κύλησε ευχάριστα με βόλτες στην περιοχή, dinner σε παρα-κανάλιο εστιατόριο κ μια απαραίτητη τσάρκα μέχρι την Red Light District να δούμε πως τα πάνε τα κορίτσια :) Το καλοκαίρι του 2016 λοιπόν στη μόδα απότι καταλάβαμε ήταν το secretary look αφού οι περισσότερες φορούσαν αυτά τα μοντέρνα σοφιστικέ γυαλιά. Smart is the new sexy που λένε :rolleyes:

Το επόμενο πρωί κ αφού ο silversurfer έκανε πρωινή γυμναστική (πάνω-κάτω 4 ορόφους αγκαλιά με τις βαλίτσες) κίνησαν προς το αεροδρόμιο όπου στα γκισέ της British γινόταν το αδιαχώρητο. Δυο πτήσεις προς Λονδίνο (Gatwick κ Heathrow) με διαφορά λίγης ώρας κ ασφυκτικά γεμάτες κ οι δυο απο κόσμο που κατά μεγάλο ποσοστό πετούσε προς Λίμα. Το fly4free είχε κάνει καλά τη δουλειά του κ εκεί στην ουρά είδαμε Γερμανούς, Γάλλους, Πολωνούς κ διάφορους άλλους με τεράστια backpacks. Όταν ήρθε η σειρά μας να παραδώσουμε βαλίτσες κ να μας δώσουν θέσεις, ο silversurfer έκανε τη κίνηση ματ που χωρίς να το ξέρει, εξασφάλισε ένα άνετο ταξίδι. Ζήτησε να μην κάτσει με την Μ. δίπλα δίπλα άλλα επειδή είναι κ οι δυο ψηλοί, να τους δώσει θέσεις στο διάδρομο (αρχικά ήταν στην τετράδα). Στη μικρή πτήση για Λονδίνο δεν υπήρχε κάποιο benefit, άλλα όταν ακολούθησαν οι υπερατλαντικές πτήσεις, έκανε τη διαφορά. Κι αυτό γιατί η αλλαγή αυτή προφανώς έφερε κ άλλες στη διάταξη των επιβατών κ χώρισε ζευγάρια τα οποία ζητούσαν να κάτσουν μαζί. Εμείς κάναμε τους ανήξερους κ έτσι οι διπλανοί μας μετακινήθηκαν σε άλλες θέσεις αφήνοντάς τες κενές. Ήταν ότι έπρεπε για να απλωθούμε κ να κοιμηθούμε άνετα κ όμορφα. :innocent:

Το connection στο Heathrow ήταν ζόρικο με ΑΠΕΙΡΟ κόσμο να συνωστίζεται στον έλεγχο με τις international πτήσεις, πολλούς ανθρώπους από εξωτικές χώρες να μην έχουν ιδέα τι πρέπει να δηλώσουν στις χειραποσκευές κ τους υπαλλήλους κυριολεκτικά να ουρλιάζουν στους επιβάτες πως αν τυχόν το μηχάνημα εντοπίσει κάτι, το μινιμουμ της αναμονής για έλεγχο είναι 45’ (!!!) Ψαχτήκαμε καλά καλά κ ευτυχώς ξετρυπώσαμε ένα μικρό δείγμα-σαμπουάν που είχε κρυφτεί σε μια γωνία. Ούτε που θέλω να σκέφτομαι τι θα γινόταν …. :eek:

Πρώτη φορά με British, αρκετά συμπαθητικό φαγητό κ ωραίο IFE, φτάσαμε στο Μαϊάμι, βγήκαμε λίγο εκτος αεροδρομίου, μας χτύπησε κατακούτελα η ζέστη κ η αφόρητη υγρασία, αντε ξανά μέσα, λίγο starbucks κ αναμονή για τη πτήση της LAN ή αλλιώς LATAM καθώς οι δυο αυτές εταιρείες (LAN κ ΤΑΜ) συγχωνεύτηκαν. Τα μάτια έσβησαν, η πτήση έφτασε στην ώρα της κ στις 04:50 το πρωί πατήσαμε επιτέλους ΝοτιοΑμερικάνικο έδαφος. Ένα ταξιδιωτικό όνειρο είχε εκπληρωθεί … :clap:
 
Μηνύματα
138
Likes
937
Ταξίδι-Όνειρο
EBC Nepal
Περιμένω ιστορία να δω τί έχασα! Ήταν να κάνω αίτηση για σπουδές ενός έτους ΝΖ αλλά έπρεπε να φύγω στα καπάκια από τη στιγμή που θα γυρνούσα ύστερα από έναν άλλο χρόνο εκτός Ψωροκώσταινας και δεν άντεξα :cry:

@silversurfer τον τρόπο μη ξεχάσεις να μας πεις
Θα είναι η πρώτη που θα γράψω γιατί μαζί με τα Κουκ λίγες ιστορίες υπάρχουν,πάντως Βολιβία και Περού πραγματικά είναι για μενα στα top ταξίδια,μπας και βρώ για καλοκαίρι εισιτήρια.
 

silversurfer

Moderator
Μηνύματα
2.329
Likes
3.469
Επόμενο Ταξίδι
Σικελία
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος Του Κόσμου
Μια Ζαλάδα Μια Θολούρα

Τι πιο λογικό φίλε αναγνώστη, μετά απο 3 συνεχόμενες πτήσεις, οι 2 ταξιδιώτες να φύγουν καρφί σε κάποιο ξενοδοχείο κ να τεντώσουν το ταλαιπωρημένο τους κορμί, να κάνουν ενα ντουζάκι, να χαλαρώσουν λίγο βρε αδερφέ.

Μπα, κ τι είμαστε εμείς, σαν τους άλλους ;;; Συνεχίζουμε λέμε !!! :cool: Αφού χαλάσαμε με τραγική αναλογία λίγα euros σε soles κ ήπιαμε ένα απαίσιο καφέ να στανιάρουμε λίγο, παραδώσαμε τις βαλίτσες μας στα γκισέ της Star Peru κ στις 08:10 το πρωί αφήναμε το μουντό ουρανό της πρωτεύουσας. Μετά απο περίπου 1 ώρα αντικρύζαμε το ηλιόλουστο κ ιντριγκαδόρικο στο μυαλό μας Cuzco. Κατεβήκαμε με ανυπομονησία απτο ομολογουμένως στριμόκωλο αεροσκάφος – είμασταν εκεί, στην ιερή πόλη των Incas, στο κέντρο της περιοχής για την οποία είχαμε διαβάσει τόσα πολλά τους μήνες που προηγήθηκαν κ η χαρά μας ήταν απερίγραπτη :clap:. Βέβαια να πω την αμαρτία μου, για κάποιο λόγο το κτήριο του αεροδρομίου μου θύμιζε απ’εξω σχολικό συγκρότημα με μια μεγάλη αυλή. Κ βασικά όσο προχωρούσα προς την παραλαβή αποσκευών ολο κ κάτι με ενοχλούσε – μια μινι ζαλάδα, μια μινι θολούρα, μια μινι αδυναμία, κάτι περίεργα απροσδιόριστο κ συνάμα ενοχλητικό. Δίπλα μου η Μ. με το ίδιο ακριβώς ύφος με το χαμόγελο να έχει μετατραπεί σε αφασία :confused::rolleyes-80:

Το αρχικό σχέδιο έλεγε να πεταχτούμε μέχρι την περιοχή των collectivos, τα βανάκια που περιμένουν να γεμίσουν επιβάτες κ ξεκινάνε για τον προορισμό τους τα οποία είναι ο οικονομικότερος τρόπος για μετακίνηση στη περιοχή. Έτσι όμως που είχε χυθεί ο silversurfer στη καρέκλα, με το στόμα να χάσκει κ το κοκτέηλ 4 πτήσεις – jetlag – αυπνία – υψόμετρο να έχει σκάσει σα μπόμπα στον οργανισμό του, αποτέλεσε πανεύκολη λεία στις ορέξεις των ταξιτζήδων o_O. Αρχικά του είπαν μια εξωφρενική τιμή, αυτός ανταπάντησε το 60%, οι ταρίφες συμφώνησαν αμέσως αφήνοντας να εννοηθεί ότι κ με πολύ λιγότερα πάλι θα συμφωνούσαν, κ ο silversurfer που δεν άφηνε euro αδιαπραγμάτευτο σε Αιγύπτους, Ταιλάνδες κ Κούβες, έπεσε αμαχητί. Καλώς τα παιδιά, καλώς τα, 3-0 :welcome:

Πάλι καλά που στο δρόμο θυμήθηκε ότι τα λεφτά που συμφώνησε δεν τα είχε καν πάνω του κ έτσι έκαναν μια μικρή παράκαμψη σε ένα ανταλλακτήριο όπου άλλαξαν χρήματα σε άριστη ισοτιμία κ προμηθεύτηκαν κ λίγο νερό μπας κ συνέλθουν, γιατί εκτος των άλλων, έκανε κ ζέστη !!:eek: Στη διαδρομή με το ταξί, τα μάτια ήθελαν να μείνουν ανοιχτά για να κοιτάνε τα τοπία, ο εγκέφαλος όμως ήταν ανένδοτος κ μπήκε από μόνος του σε hibernate mode. Όσο κατέβαιναν άρχιζαν να νιώθουν καλύτερα κ προς το τέλος της διαδρομής που κράτησε κατι λιγότερο από 2 ώρες, αναρωτιόταν που είναι επιτέλους αυτό το μέρος με το παράξενο όνομα. Τα χωριά που προσπερνούσαν δεν τους πολυάρεσαν, έτσι μόλις αντίκρυσαν το δικό τους κυριολεκτικά ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ !!! Κανείς απτους δυο δεν το περίμενε τόσο όμορφο κ γοητευτικό ενώ o μικρός ολοκαίνουριος ξενώνας στην άκρη της πόλης δίπλα στο ποταμάκι αποτέλεσε το κερασάκι στη τούρτα
DSC_0058.JPG
 

silversurfer

Moderator
Μηνύματα
2.329
Likes
3.469
Επόμενο Ταξίδι
Σικελία
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος Του Κόσμου
Ollantaytambo

Το μεγάλο κ απαλό στρώμα του δωματίου μας έμοιαζε τρομερά ελκυστικό λαμβάνοντας υπόψη τόση συσσωρευμένη ταλαιπωρία. Παρόλ’αυτά, μετα απο ενα ντουζάκι κ μια ολιγόλεπτη ξάπλα, ισα ισα για να ανακτήσουμε δυνάμεις, ξεχυθήκαμε στα δρομάκια του χωριού . Δρόμο παίρναμε, δρομάκι αφήναμε ώσπου καταλήξαμε αποκαμωμένοι απο τον δυνατό ήλιο στην πλατεία για να πιούμε το καφεδάκι μας. Το Ollantaytambo συνήθως «ξεπετιέται» απο τους ταξιδιώτες σαν ένα ολιγόωρο stop του Sacred Valley tour που ξεκινάει απτο Cuzco. Εμείς το επιλέξαμε ως πρώτη στάση του ταξιδιού μας κυρίως για να αποτελέσει μια ομαλή εισαγωγή στα μεγάλα υψόμετρα που θα βρίσκαμε στη πορεία. Άλλωστε οτι κ αν διαβάσαμε στο διαδίκτυο, με συγκρουόμενες πολλές φορές απόψεις κ βιώματα, η πιο ενδεδειγμένη λύση για κάποιον που πρόκειται να κινηθεί κ να ανέβει «απότομα» σε μεγάλο υψόμετρο, είναι να κάνει αυτά τα «ανεβάσματα» σταδιακά ώστε να δώσει στον οργανισμό τον απαραίτητο χρόνο να αλλάξει τα settings κ να συνηθίσει σιγά σιγά την έλλειψη οξυγόνου. Το Ollantaytambo λοιπόν, αν κ βρίσκεται μόλις 60 χλμ μακριά απτο Cuzco, έχει υψομετρική διαφορά της τάξεως των 600μ (2800 με 3400μ) η οποία πιστέψτε με κάνει τεράστια διαφορά.
DSC_0033.JPG


Αν κ μπήκε λοιπόν ως λύση ανάγκης στο πρόγραμμά μας, εν τέλει ήμασταν πολύ χαρούμενοι που βρισκόμασταν εκεί κ νιώσαμε οτι ήταν το ιδανικό starter στην γνωριμία μας με τη χώρα των Incas. Χτισμένο σε μια κοιλάδα, στις όχθες ενος μικρού ποταμού, ανάμεσα σε βουνά τα οποία σχεδόν μπορούσες να «ακουμπήσεις», με πλήθος λιθόστρωτα δρομάκια κ παραδοσιακά σπιτάκια κ δυο αρχαιολογικούς χώρους κυριολεκτικά μέσα στο χωριό, σε συνδυασμό με τις παραδοσιακές φορεσιές κ τις «όψεις» των κατοίκων, το Ollantaytambo μας έκανε να αισθανθούμε οτι βρισκόμαστε σε κάποιο χωριό απ’αυτά που βλέπαμε στο National Geographic. Εντάξει, τα παραλέμε βέβαια, καθώς όλο το χωριό κινούταν σε tourist oriented ρυθμούς, με μικρά καφε με wifi να ξεπετάγονται στα δρομάκια, πλήθος απο ταβερνούλες κ φθηνές πιτσαρίες, ενω η πλατεία ήταν περιτρυγισμένη απο μαγαζάκια που πουλούσαν μπιχλιμπίδια κ εκδρομές.
DSC_0007.JPG


Ένα απο τα πρώτα πράγματα που αντιληφθήκαμε στις βόλτες μας στο χωριό, ήταν οτι αν κ χειμώνας, ο ήλιος ήταν πολύ δυνατός κ κατα τη διάρκεια της ημέρας έκανε πολύ ζέστη. Τα μπουφάν λοιπόν ήταν περιττά, αντίθετα η αγορά ενός καπέλου τύπου fedora για να μας προστατεύει απτον ήλιο ήταν επιβεβλημένη καθώς τα jockey καπελάκια μας δεν έκαναν τίποτα. Βέβαια απαξ κ δύσει ο ήλιος, η θερμοκρασία αλλάζει άρδην με το έντονο κρύο να κάνει την εμφάνισή του. Κι αφού κάναμε τις βολτούλες μας κ φάγαμε τα παγωτάκια μας κ ήπιαμε κ τα καφεδάκια μας, πεταχτήκαμε μέχρι τον σταθμό των τραίνων για να παραλάβουμε τα εισητήρια του τρένου για το Machu Picchu τα οποία είχαμε κλείσει ηλεκτρονικά. Το απογεματάκι δοκιμάσαμε για πρώτη φορά κ alpaca το οποίο ομολογώ ήταν αρκετά νόστιμο κ μαλακό. 22:00 το βράδυ είχαμε ήδη κοιμηθεί (κ πολυ αντέξαμε) κ γενικά αυτή ήταν η ώρα που κοιμόμασταν καθημερινά αφού ξυπνούσαμε συνήθως μες τα άγρια χαράματα.
DSC_0134.JPG


Την επόμενη μέρα επισκεφθήκαμε τα ερείπια του χωριού, τα οποία αποτελούν σημαντικό αρχαιολογικό χώρο καθώς αποτελούν ένα απτα λίγα σημεία όπου οι Ισπανοί conquistadores έχασαν κάποια σημαντική μάχη ενώ στο σημείο οπου βρισκόταν το φρούριο χτίστηκε κ ναός. Πέρα απτην αρχαιολογική σημασία κ την αρχιτεκτονική οπτική, το σημείο προσφέρει φοβερή θέα προς το χωριό κ την κοιλάδα γενικότερα. Αγοράσαμε το partial boleto turistico καθώς δεν είχαμε αποφασίσει τι θα επισκεφθούμε απτην περιοχή. Τελικά μιας κ μας άρεσε τόσο το χωριό κ περάσαμε τόσο πολύ χρόνο στα ερείπια του, αποφασίσαμε να μην εκδράμουμε στα υπόλοιπα αξιοθέατα της ιερής κοιλάδας κ να αφιερώσουμε τη μέρα μας στο Ollantaytambo. Σκαρφαλώσαμε κ στην άλλη πλευρά όπου βρίσκοταν αρχαίες αποθήκες, σε σημείο όμως με πανοραμική θέα του χωριού κ των inca ruins.
DSC_0157.JPG

Το απόγεμα ψωνίσαμε απτο μπακάλικο, φτιάξαμε sandwich για την επόμενη μέρα, ετοιμάσαμε το backpack μας κ κλειδώσαμε τις βαλίτσες μας. Κ αν μπερδεύτηκες φίλε αναγνώστη όταν στο προηγούμενο κεφάλαιο μιλούσα για βαλίτσες, ακου πως έχει το πράγμα ...

Η αρχική σκέψη ήταν να ταξιδέψουμε με ένα μεγάλο backpack ο καθένας, σκέψη που εγκαταλείφθηκε γρήγορα κ αντικαταστάθηκε απτο «μια βαλίτσα κ ενα backpack». Το ταξίδι όμως σε αυτή τη γωνιά του πλανήτη είναι πολυ ιδιαίτερο καθώς έχεις να αντιμετωπίσεις πολλές διαφορετικές περιοχές άλλα κ καιρικές αλλαγές. Απο μαγιο μέχρι χοντρές ολόμαλλες μπλούζες κ απο κοντομάνικα μέχρι ισοθερμικά.:rolleyes-80: Έτσι ο πολυμήχανος silversurfer βρήκε τη φοβερή πατέντα ( τι πρωτοδεσμίτης ήταν άλλωστε μικρός :cool:) --- δυο μεγάλες βαλίτσες στην μια απτις οποίες, αποθηκεύσαμε ένα μεγάλο άδειο backpack το οποίο γεμίζαμε κατα το δοκούν κάθε φορά που θα πηγαίναμε κάποια εκδρομή κ έπρεπε να έχουμε μαζί μας μονο τα απαραίτητα, τα οποία όμως δεν χωρούσαν σε απλό σακίδιο πλάτης.
Όλο χαρά κατηφορίσαμε στον σταθμό κ περιμέναμε καρτερικά μαζί με δεκάδες άλλους το τρένο για έναν απο τους διασημότερους αρχαιολογικούς χώρους στο κόσμο ...
Image-1.jpg


Notes
** Δυστυχώς στην περιοχή της Ιερης Κοιλάδας δεν μπορείς να πληρώσεις μεμονωμένη είσοδο για να επισκεφθείς κάποιον αρχαιολογικό χώρο -- σε υποχρεώνουν να αγοράσεις το λεγόμενο boleto turistico το οποίο έχει 2 μορφές -- είτε αγοράζεις το full το οποίο κοστίζει περίπου 45$ κ με το οποίο έχεις πρόσβαση στους περισσότερους αρχαιολογικούς χώρους κ μουσεία σε διάστημα 10 ημερών ή το partial το οποίο περιλαμβάνει ομάδες (πχ αυτο που πήραμε εμείς - Ollantaytambo, Moray, Pisac, Chinchero) κ κοστίζει περίπου 20$
 

buffon85

Member
Μηνύματα
594
Likes
1.560
Επόμενο Ταξίδι
Κολομβία
Ταξίδι-Όνειρο
Χιλή, Ιαπωνία, Αμερική
ονειρο ζωης το περου! αναμενουμε την συνεχεια. δεν ειχα ξανακουσει για το Salar De Uyuni, ενδιαφερον.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.215
Μηνύματα
883.870
Μέλη
38.905
Νεότερο μέλος
ntsironis

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom