Βολιβία Περού Μια τζούρα απο Περού-Βολιβία

silversurfer

Moderator
Μηνύματα
2.329
Likes
3.469
Επόμενο Ταξίδι
Σικελία
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος Του Κόσμου

Salar De Uyuni

Άλλη μια μέρα που ξυπνήσαμε απτα αξημέρωτα καθώς η πτήση της εταιρείας με το εξωτικό όνομα (Amaszonas) πετούσε στις 07:00.
Ύστερα απο περίπου 50 λεπτά προσγειωθήκαμε στο απόλυτο τίποτα δίπλα σε ένα κτήριο που έμοιαζε με παρατημένη αποθήκη. Μέχρι να κατεβούμε απτο αεροπλάνο κ να πάμε μια τουαλέτα, έφτασαν κ οι βαλίτσες στο χώρο αποσκευών (ούτε λόγος για ιμάντα). Πάλι καλά να λεμε βέβαια, καθως τι καλύτερο να περιμέναμε στα υψίπεδα της νοτιοδυτικής Βολιβίας σε μια κωμόπολη βαριά 10000 κατοίκων (Uyuni). Το συγκεκριμένο αεροδρόμιο – αποθήκη άνοιξε μόλις το 2011 λόγω του ολοένα αυξανόμενου τουριστικού ρεύματος στην περιοχή. Πριν απο αυτό, οι εναλλακτικές απο ΛαΠαζ ήταν ολοήμερα (ή ολονύκτια) λεωφορεία σε κακοτράχαλους δρόμους ή συνδυασμός τρένου-λεωφορείου (ο οποίος απαιτεί επίσης κοντά 9 ώρες)

Ο λόγος που αυτή η μικρή κουκίδα στην απομονωμένη αυτη γωνιά της γης έχει μπεί για τα καλά στα μπλοκάκια των απανταχού ταξιδιωτών είναι το περιβόητο Salar De Uyuni – η μεγαλύτερη αλυκή (salt flat) του πλανήτη εμβαδού περίπου 10,000 τ.χλμ άλλα κ τα εθνικά πάρκα στα πέριξ με τα απίστευτης ομορφιάς τοπία κ τα μοναδικά γεωλογικά φαινόμενα (κόκκινες κ πρασινες λίμνες , θερμές πηγές, ηφαίστεια) καθώς κ τα πανέμορφα φλαμινγκο των άνδεων. Η περιοχή είναι δύσβατη, απόμερη, τεράστια, δύσκολη, με ανύπαρκτες υποδομές και το κυριότερο απομονωμένη. Συνίσταται οι ταξιδιώτες να πέρνουν κάποιο απτα tours (συνήθως μονοήμερα ή τριήμερα) που οργανώνουν τοπικές εταιρείες καθώς ο κίνδυνος του να πάει κάποιος μεμονωμένα (με δικό του όχημα) είναι να του συμβεί κάτι-οτιδήποτε κ να μην έχει τη δυνατότητα εύρεσης βοήθειας :(

Με το ιντερνετ να είναι γεμάτο απο αρνητικές εμπειρίες για ολες ανεξαιρέτως τις εταιρείες (σχόλια για υπεράριθμα άτομα, μη συντηρημένα παλιά τζιπ που μέναν στη μέση του πουθενά, μη επαγγελματίες οδηγούς που πολλές φορές τα κοπανούσαν το βράδυ, αγγλικά γιοκ, άσχημες συνθήκες κ γενικά διάφορα οχι ευχάρισταo_O) αποφασίσαμε αφου επικοινωνήσαμε με 2-3 πρακτορεία να επιλέξουμε το Red Planet Expeditions. Βασιστήκαμε στο tripadvisor, στον οδηγό μας που το πρότεινε σαν τη καλύτερη επιλογή, στην επικοινωνία μαζί τους (που πάλι ήταν συνήθως απαντήσεις της μιας σειράς άλλα κ πάλι υπερείχε σε σύγκριση με άλλα πρακτορεία που άλλα ρωτούσαμε κ άλλαντάλλων απαντούσαν - αν απαντούσαν κιόλας) και στο εξαιρετικά αναλυτικό πρόγραμμα όπου ανέφεραν διεξοδικά όλες τις παροχές κ τις μη παροχές άλλα κ την απόκλιση που είχαν ως προς το κατάλυμα της 2ης νύχτας (δίπλα στις θερμές πηγές, πράγμα που σήμαινε οτι θα τις απολαμβάναμε μονάχα με τα υπόλοιπα μελη του γκρουπ κ οχι με ΟΛΑ τα υπόλοιπα γκρουπ που πήγαιναν σε συγκεκριμένη ώρα). Σε τέτοια δύσκολα σημεία του πλανήτη η επιλογή πάει με τους περισσότερο επαγγελματίες κ ας ηταν λίγο πιο ακριβοί απο άλλα πρακτορεία που πρόσφεραν φαινομενικά τις ίδιες πάνω κάτω υπηρεσίες.

Μιας κ φθάσαμε σχετικά νωρίς ,τακτοποιήσαμε τις βαλίτσες μας στα γραφεία, αλλάξαμε ρούχα, συμπληρώσαμε τα γραφειοκρατικά, προπληρώσαμε την εκδρομή κ ξεχυθήκαμε στην μικρή αυτή κωμόπολη για ψώνια (χοντρές κάλτσες, μάλλινα γάντια κ σκουφιά εν αφθονεία κ πολύ φθηνά) κ αράξαμε στη wannabe πλατεία να πιούμε κ ενα τσαγάκι κ να φάμε κ κατι. Ο καιρός θαυμάσιος, η διάθεση μας στα ύψη, ήρθε η ώρα της εκδρομής :clap: 4 μεγάλα Toyota land cruiser εμφανίστηκαν με 2 guides, ο καθένας «υπεύθυνος» για δυο απο αυτά. Εμείς μπήκαμε με ένα ζευγάρι Γάλλων στα 40something κ 2 Νορβηγίδες. Το μυστικό για να είσαι άνετος είναι να πιάσεις τη μεσαία σειρά καθώς αυτός που κάθεται στη θέση του συνοδηγού άλλα κ οι 2 πίσω έχουν περιορισμένο leg room.Πρώτη στάση το «νεκροταφείο τρένων» όπως το έχουν ονομάσει.
Ας πουμε κ δυο λογάκια απο αυτά που θυμάμαι --- όταν στη Βολιβία ανακαλύφθηκε ο πλούσιος ορυκτός πλούτος, κάπως έπρεπε να μεταφερθούν αυτά τα ορυκτά σε Ατλαντικό κ Ειρηνικό ώστε να διακινηθούν με τα πλοία, κυρίως προς Ευρώπη κ ΗΠΑ. Το Uyuni λοιπον αποτέλεσε ένα είδος σιδηροδρομικού hub μέχρι περίπου τη δεκαετία του 40 όταν με την εξάντληση των αποθεμάτων εγκαταλείφθηκε η ανάγκη χρήσης των τρένων κ τα παράτησαν στη μοίρα τους. Η αλήθεια είναι οτι σε σε συνδυασμό με το τοπίο αποτελούν ενα εξαιρετικά φωτογενές αντικείμενο κ η παρουσία μας εκεί ήταν η απαρχή της ώρας του παιδιού.

Στο γκρουπ μας είχαμε τη τύχη να έχουμε οδηγό ένα εξαιρετικό παλικάρι, μορφωμένο κ κυρίως παθιασμένο για αυτό που κάνει άλλα κ για τη χώρα του. Προσπάθησε να μας εξηγήσει οχι μόνον κάποια τυπικά που βρίσκει κανείς κ στο google άλλα κ τη ματιά των ντόπιων γύρω απτην ιστορία της Βολιβίας κ πως αυτή κατάντησε να είναι ίσως η φτωχότερη χώρα της Λατινικής Αμερικής όταν με βάση το υπέδαφός της έπρεπε να είναι η πιο πλούσια ίσως. Για να μη σας κουράζω, η ιστορία είναι λίγο πολύ η γνωστή κ αναμενόμενη --- εύρεση ορυκτών, διεφθαρμένοι πολιτικοί ξεπουλήθηκαν σε αμερικανους κ ευρωπαίους, κ καλά δουλειές στους ντόπιους με μισθούς πείνας, ελάχιστα χρήματα γύρισαν στην κοινωνία κ στις υποδομές της χώρας, δημιουργία χρέους, ανικανοι κ λιγούρια κυβερνώντες , απαίδευτοι πολίτες, εξωτερική πολιτική για κλάματα - μμμ τι μου θυμίζει τι μου θυμίζει:rolleyes-80:. Κ κάπως έτσι κ αφου ενεπλάκησαν κ σε πόλεμο με τους Χιλιανούς οι οποίοι τους έπιασαν κυριολεκτικά στον ύπνο (την περίοδο που γιόρταζαν ένα είδος καρναβαλιού (??), έχασαν κ την πρόσβαση στον ωκεανό κ ήρθε κ έδεσε.

Ακολούθησε επίσκεψη στο μικρό χωριό Colchani όπου μας εξήγησαν τι παίζει με το αλάτι, πως τι κ γιατί, φτυαρίσαμε λίγο σα παιδιά, αγοράσαμε κ λίγο original αλάτι να έχουμε να λεμε, φάγαμε μια εξαιρετική κοτόσουπα κ ξεκινήσαμε για τη μεγάλη attraction. Meanwhile, η Μ. είχε πιάσει κολλητηλήκια με τον guide :hug:κ τον ρωτούσε συνέχεια πληροφορίες κ εκτος της περιήγησης (πχ για την κατασκευή των αλάτινων τούβλων που κάθε ένα κόστιζεκάπου χιλια δολλάρια) την ώρα που οι υπόλοιποι του γκρουπ (ιδιαίτερα αυτοί απτο άλλο τζιπ, μια παρέα 5 κ καλά Καναδών, στην πραγματικότητα κορεάτες ,δε μιλούσαν δε λαλουσαν) ζούσαν μόνο για την ώρα που θα βγάλουν τις περιβόητες φωτογραφίες με αποτέλεσμα να μην ακούνε καν τις οδηγίες του guide (δεν πατάμε σε σωρούς απο αλάτι γιατι οι καημένοι οι salt miners ξεσκίζονται για να τους φτιάξουν κατω απο αντίξοες συνθήκες – μισή ώρα αργότερα τα βόδια οι νορβηγιδες χοροπηδούσαν πάνω τους :mad: ).

Μπήκαμε λοιπόν στο Salar κ πραματικά ότι κ αν ακούσεις, οτι φωτογραφίες κ αν δεις, αν δεν πας εκεί να νιώσεις ο ίδιος τη μαγεία του τοπίου δεν πρόκειται να καταλάβεις γιατί τόσος ντόρος για μια αλυκή. Η αίσθηση αυτή του κενού, του απόλυτου λευκού, του να μην ξεχωρίζεις που ο ουρανός συναντά το έδαφος, η θέα των απομακρυσμένων βουνών είναι απλά μοναδική κ μη περιγράψιμη. Είναι απτις ελάχιστες περιπτώσεις που το κενό, το τίποτα, σε αφήνει με το στόμα ανοικτό :eek:. Δυο λόγια χοντρικά για το Salar, αποτελούσε στα πολυ πολυ παλιά χρόνια μια λίμνη η οποία μετά απο γεωλογικούς μετασχηματισμούς της περιοχής, έχασε την έξοδό της προς τη θάλασσα κ κάποια στιγμή εξατμίστηκε δημιουργώντας αυτό το μοναδικό τοπίο. Κ σε άλλες περιοχές του πλανήτη έχουμε μεγάλα salt flats(πχ Ιράν) άλλα πουθενά τοσο μεγάλο, μοναδικό κ απίστευτα όμορφο όσο στο Uyuni.

Εκεί αντικρύσαμε κ ένα γλυπτό απο αλάτι για χάρη του ράλι Ντακάρ που διεξάγεται στη Βολιβία κ αποτελεί κ ένα απτα ελάχιστα events για τους κατοίκους της περιοχής
άλλα κ το πρώτο κυριλέ ξενοδοχείο απο αλάτι, ο ιδιοκτήτης του οποίου αποδείχθηκε λαμόγιο κ δεν είχε προνοήσει για τα λύμματα, χύνοντάς τα ολα υπογείως ρυπαίνοντας άσχημα. Κάποια στιγμή τον πήραν χαμπάρι κ του το έκλεισαν το μαγαζί.
Με τη βοήθεια του guide βγάλαμε κ μεις τις κλασικές φωτογραφίες που παίζουν με την προοπτική.
Προσπαθήσαμε κ μόνοι μας χωρις μεγάλη επιτυχία :confused:


Κ εκεί που πήγαινε το τζιπ, ξαφνικά στη μέση του πουθενά κυριολεκτικά, το Isla Incahuasi, ένα νησί κατάλοιπο ενος αρχαίου ηφαιστείου, διάσπαρτο απο γιγάντιους κάκτους, μέρος πραγματικά απόκοσμο.
Την ώρα που τελείωνε η επίσκεψή μας στο «νησί» αυτο, άρχισε να πέφτει ο ήλιος ... κ μας πήρε κ μας σήκωσε. Την επόμενη φορά που σταματήσαμε για φωτογραφίες κ για να απολαύσουμε το ηλιοβασίλεμα, το κρύο δεν ήταν απλά τσουχτερό, ήταν απο άλλο πλανήτη !!! :confused: Κ το αλάνι ο guide ξάπλωνε κυριολεκτικά κάτω για να μας βγάλει τις καλύτερες φωτο. Η ώρα του παιδιού συνεχίστηκε κ πραγματικά ήταν η μέρα που απολαύσαμε περισσότερο στην εκδρομή μας, ίσως περισσότερο κ απτην επίσκεψη στο Machu Picchu.


Μείναμε αρκετή ώρα έξω χοροπηδώντας ώστε ο guide να μας βγάλει ομαδικές φωτο με κάθε μηχανή !!! κ στο τέλος σπριντάραμε κυριολεκτικά πίσω στα τζίπ για να προστατευτούμε απτον παγωμένο αέρα. Για real feel -20 έκανε λόγο η πρόβλεψη κ φανταστείτε ένα τεράστιο μέρος σε μεγάλο υψόμετρο χωρίς ενα δέντρο, ενα κτηριο, μια πετρούλα, ενα κάτι να κόβει τον αέρα. Ήταν πραγματικά απίστευτο το κρύο.


Κ φθάνουμε στο ξενώνα μας φτιαγμένο απο αλάτι όπου θα διανυκτερεύαμε για μια νύχτα. Τα δωμάτια είχαν μονά κρεβάτια, 2-3-5 ατόμων, άλλα με εσωτερικό ντους κ άλλα με κοινό. Εκεί λοιπόν μέτρησε το κονε που είχαμε αναπτύξει με τον guide ο οποίος στο διαμοιρασμό των δωματίων μας άφησε επίτηδες τελευταίους κ μας έδωσε τη σουίτα, το μόνο δωμάτιο με διπλό κρεβάτι κ φυσικά ντούς στο δωμάτιο. Πάρτε μάτι σουίτα:


To αλάτι αποτελούσε φυσικό μονοτικό κ παρότι έξω λυσσομανούσε, το εσωτερικό διατηρούσε μια ικανοποιητική θερμοκρασία (καμιά 15 βαθμούς). Το πρακτορείο μας προμήθευσε κ κάτι απίστευτα sleeping bag στα οποία χωνόσουν μέσα κ δεν καταλάβαινες τιποτα. Λίγο φαγητό, λίγο χάζι με τα υπόλοιπα άτομα κ τους guide, οδηγίες για αύριο κ νωρίς για ύπνο. Η αυριανή μέρα προμηνύοταν ακόμα καλύτερη ... ή μήπως όχι ??? :oops::rolleyes:o_O
 

misha19

Member
Μηνύματα
359
Likes
1.274
Επόμενο Ταξίδι
Ολλανδία-Θεσσαλονίκη
Ταξίδι-Όνειρο
Round the world
Που την βρήκες αυτη την τιμή?? Περιμένω την ιστορια !!!
 
Μηνύματα
138
Likes
937
Ταξίδι-Όνειρο
EBC Nepal
Πραγματικά το fly4free είναι ότι καλύτερο έχω ανακαλύψει το τελευταίο χρόνο έχει απίθανες πρόσφορες έκλεισα Λονδίνο-Νέα Ζηλανδία(Όκλαντ) 470€ αλλά και για Περού τα 350€ είναι φοβερή τιμή και το ταξίδι αυτό είναι TOP στη λίστα μου.
 

villi

Member
Μηνύματα
1.088
Likes
2.789
Ούτε παραγγελία να το'χα κάνει!Κυριολεκτικά πανω στην ώρα!Περιμένω ανυπόμονα τη λύση που βρήκες!
 

mikrh tsopana

Member
Μηνύματα
1.715
Likes
7.790
Επόμενο Ταξίδι
Ελλάδα-Παλέρμο-Μπιλμπάο
Ταξίδι-Όνειρο
θα το αποφασίσω αύριο
έκλεισα Λονδίνο-Νέα Ζηλανδία(Όκλαντ) 470€
Περιμένω ιστορία να δω τί έχασα! Ήταν να κάνω αίτηση για σπουδές ενός έτους ΝΖ αλλά έπρεπε να φύγω στα καπάκια από τη στιγμή που θα γυρνούσα ύστερα από έναν άλλο χρόνο εκτός Ψωροκώσταινας και δεν άντεξα :cry:

@silversurfer τον τρόπο μη ξεχάσεις να μας πεις
 

silversurfer

Moderator
Μηνύματα
2.329
Likes
3.469
Επόμενο Ταξίδι
Σικελία
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος Του Κόσμου
Ξεκινάμε ...

Με τα φτερά της Transavia προσγειωθήκαμε για δεύτερη φορά μέσα σε λίγους μήνες στο αεροδρόμιο του Άμστερνταμ με το όνομα γλωσσοδέτη (Schiphol). Ανοίξαμε τις σημειώσεις για το πως θα βρούμε το διαμέρισμα που είχαμε κλείσει με AirBnb, λιγο έξω απτο κέντρο στη περιοχή De Pijp η οποία είναι γεμάτη με εστιατόρια κ μπαράκια κ καλή συγκοινωνία προς το σταθμό RAI. O silversufer είχε εντοπισει ένα ωραίο trendy διαμέρισμα στον 4ο όροφο, χωρίς όμως να προσέξει μια σημαντική –σημαντικότατη θα έλεγα- λεπτομέρεια. Το κτίριο ΔΕΝ είχε ασανσέρ και οι δυο τους «έσερναν» δυο τεράστιες 20κιλες βαλίτσες, γεμισμένες μέχρι κ το τελευταίο γραμμάριο + τα μικρά σακίδια πλάτης που φορούσε ο καθένας :confused:. Η Μ. κοίταξε τον silversurfer με συμπόνοια κ κατανόηση κ του επισήμανε οτι καλώς ασχολείται τόσα χρόνια με τον αθλητισμό – να που θα σου χρειαστεί βρε κουτό !!! Κ φυσικά ο νόμος του Murphy επιτάσσει να λείπει κ ο ιδιοκτήτης οπότε οποιαδήποτε σκέψη για πιθανή βοήθεια πήγε περίπατο :bash:

Το απογεματάκι στην ολλανδική πρωτεύουσα κύλησε ευχάριστα με βόλτες στην περιοχή, dinner σε παρα-κανάλιο εστιατόριο κ μια απαραίτητη τσάρκα μέχρι την Red Light District να δούμε πως τα πάνε τα κορίτσια :) Το καλοκαίρι του 2016 λοιπόν στη μόδα απότι καταλάβαμε ήταν το secretary look αφού οι περισσότερες φορούσαν αυτά τα μοντέρνα σοφιστικέ γυαλιά. Smart is the new sexy που λένε :rolleyes:

Το επόμενο πρωί κ αφού ο silversurfer έκανε πρωινή γυμναστική (πάνω-κάτω 4 ορόφους αγκαλιά με τις βαλίτσες) κίνησαν προς το αεροδρόμιο όπου στα γκισέ της British γινόταν το αδιαχώρητο. Δυο πτήσεις προς Λονδίνο (Gatwick κ Heathrow) με διαφορά λίγης ώρας κ ασφυκτικά γεμάτες κ οι δυο απο κόσμο που κατά μεγάλο ποσοστό πετούσε προς Λίμα. Το fly4free είχε κάνει καλά τη δουλειά του κ εκεί στην ουρά είδαμε Γερμανούς, Γάλλους, Πολωνούς κ διάφορους άλλους με τεράστια backpacks. Όταν ήρθε η σειρά μας να παραδώσουμε βαλίτσες κ να μας δώσουν θέσεις, ο silversurfer έκανε τη κίνηση ματ που χωρίς να το ξέρει, εξασφάλισε ένα άνετο ταξίδι. Ζήτησε να μην κάτσει με την Μ. δίπλα δίπλα άλλα επειδή είναι κ οι δυο ψηλοί, να τους δώσει θέσεις στο διάδρομο (αρχικά ήταν στην τετράδα). Στη μικρή πτήση για Λονδίνο δεν υπήρχε κάποιο benefit, άλλα όταν ακολούθησαν οι υπερατλαντικές πτήσεις, έκανε τη διαφορά. Κι αυτό γιατί η αλλαγή αυτή προφανώς έφερε κ άλλες στη διάταξη των επιβατών κ χώρισε ζευγάρια τα οποία ζητούσαν να κάτσουν μαζί. Εμείς κάναμε τους ανήξερους κ έτσι οι διπλανοί μας μετακινήθηκαν σε άλλες θέσεις αφήνοντάς τες κενές. Ήταν ότι έπρεπε για να απλωθούμε κ να κοιμηθούμε άνετα κ όμορφα. :innocent:

Το connection στο Heathrow ήταν ζόρικο με ΑΠΕΙΡΟ κόσμο να συνωστίζεται στον έλεγχο με τις international πτήσεις, πολλούς ανθρώπους από εξωτικές χώρες να μην έχουν ιδέα τι πρέπει να δηλώσουν στις χειραποσκευές κ τους υπαλλήλους κυριολεκτικά να ουρλιάζουν στους επιβάτες πως αν τυχόν το μηχάνημα εντοπίσει κάτι, το μινιμουμ της αναμονής για έλεγχο είναι 45’ (!!!) Ψαχτήκαμε καλά καλά κ ευτυχώς ξετρυπώσαμε ένα μικρό δείγμα-σαμπουάν που είχε κρυφτεί σε μια γωνία. Ούτε που θέλω να σκέφτομαι τι θα γινόταν …. :eek:

Πρώτη φορά με British, αρκετά συμπαθητικό φαγητό κ ωραίο IFE, φτάσαμε στο Μαϊάμι, βγήκαμε λίγο εκτος αεροδρομίου, μας χτύπησε κατακούτελα η ζέστη κ η αφόρητη υγρασία, αντε ξανά μέσα, λίγο starbucks κ αναμονή για τη πτήση της LAN ή αλλιώς LATAM καθώς οι δυο αυτές εταιρείες (LAN κ ΤΑΜ) συγχωνεύτηκαν. Τα μάτια έσβησαν, η πτήση έφτασε στην ώρα της κ στις 04:50 το πρωί πατήσαμε επιτέλους ΝοτιοΑμερικάνικο έδαφος. Ένα ταξιδιωτικό όνειρο είχε εκπληρωθεί … :clap:
 
Μηνύματα
138
Likes
937
Ταξίδι-Όνειρο
EBC Nepal
Περιμένω ιστορία να δω τί έχασα! Ήταν να κάνω αίτηση για σπουδές ενός έτους ΝΖ αλλά έπρεπε να φύγω στα καπάκια από τη στιγμή που θα γυρνούσα ύστερα από έναν άλλο χρόνο εκτός Ψωροκώσταινας και δεν άντεξα :cry:

@silversurfer τον τρόπο μη ξεχάσεις να μας πεις
Θα είναι η πρώτη που θα γράψω γιατί μαζί με τα Κουκ λίγες ιστορίες υπάρχουν,πάντως Βολιβία και Περού πραγματικά είναι για μενα στα top ταξίδια,μπας και βρώ για καλοκαίρι εισιτήρια.
 

silversurfer

Moderator
Μηνύματα
2.329
Likes
3.469
Επόμενο Ταξίδι
Σικελία
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος Του Κόσμου
Μια Ζαλάδα Μια Θολούρα

Τι πιο λογικό φίλε αναγνώστη, μετά απο 3 συνεχόμενες πτήσεις, οι 2 ταξιδιώτες να φύγουν καρφί σε κάποιο ξενοδοχείο κ να τεντώσουν το ταλαιπωρημένο τους κορμί, να κάνουν ενα ντουζάκι, να χαλαρώσουν λίγο βρε αδερφέ.

Μπα, κ τι είμαστε εμείς, σαν τους άλλους ;;; Συνεχίζουμε λέμε !!! :cool: Αφού χαλάσαμε με τραγική αναλογία λίγα euros σε soles κ ήπιαμε ένα απαίσιο καφέ να στανιάρουμε λίγο, παραδώσαμε τις βαλίτσες μας στα γκισέ της Star Peru κ στις 08:10 το πρωί αφήναμε το μουντό ουρανό της πρωτεύουσας. Μετά απο περίπου 1 ώρα αντικρύζαμε το ηλιόλουστο κ ιντριγκαδόρικο στο μυαλό μας Cuzco. Κατεβήκαμε με ανυπομονησία απτο ομολογουμένως στριμόκωλο αεροσκάφος – είμασταν εκεί, στην ιερή πόλη των Incas, στο κέντρο της περιοχής για την οποία είχαμε διαβάσει τόσα πολλά τους μήνες που προηγήθηκαν κ η χαρά μας ήταν απερίγραπτη :clap:. Βέβαια να πω την αμαρτία μου, για κάποιο λόγο το κτήριο του αεροδρομίου μου θύμιζε απ’εξω σχολικό συγκρότημα με μια μεγάλη αυλή. Κ βασικά όσο προχωρούσα προς την παραλαβή αποσκευών ολο κ κάτι με ενοχλούσε – μια μινι ζαλάδα, μια μινι θολούρα, μια μινι αδυναμία, κάτι περίεργα απροσδιόριστο κ συνάμα ενοχλητικό. Δίπλα μου η Μ. με το ίδιο ακριβώς ύφος με το χαμόγελο να έχει μετατραπεί σε αφασία :confused::rolleyes-80:

Το αρχικό σχέδιο έλεγε να πεταχτούμε μέχρι την περιοχή των collectivos, τα βανάκια που περιμένουν να γεμίσουν επιβάτες κ ξεκινάνε για τον προορισμό τους τα οποία είναι ο οικονομικότερος τρόπος για μετακίνηση στη περιοχή. Έτσι όμως που είχε χυθεί ο silversurfer στη καρέκλα, με το στόμα να χάσκει κ το κοκτέηλ 4 πτήσεις – jetlag – αυπνία – υψόμετρο να έχει σκάσει σα μπόμπα στον οργανισμό του, αποτέλεσε πανεύκολη λεία στις ορέξεις των ταξιτζήδων o_O. Αρχικά του είπαν μια εξωφρενική τιμή, αυτός ανταπάντησε το 60%, οι ταρίφες συμφώνησαν αμέσως αφήνοντας να εννοηθεί ότι κ με πολύ λιγότερα πάλι θα συμφωνούσαν, κ ο silversurfer που δεν άφηνε euro αδιαπραγμάτευτο σε Αιγύπτους, Ταιλάνδες κ Κούβες, έπεσε αμαχητί. Καλώς τα παιδιά, καλώς τα, 3-0 :welcome:

Πάλι καλά που στο δρόμο θυμήθηκε ότι τα λεφτά που συμφώνησε δεν τα είχε καν πάνω του κ έτσι έκαναν μια μικρή παράκαμψη σε ένα ανταλλακτήριο όπου άλλαξαν χρήματα σε άριστη ισοτιμία κ προμηθεύτηκαν κ λίγο νερό μπας κ συνέλθουν, γιατί εκτος των άλλων, έκανε κ ζέστη !!:eek: Στη διαδρομή με το ταξί, τα μάτια ήθελαν να μείνουν ανοιχτά για να κοιτάνε τα τοπία, ο εγκέφαλος όμως ήταν ανένδοτος κ μπήκε από μόνος του σε hibernate mode. Όσο κατέβαιναν άρχιζαν να νιώθουν καλύτερα κ προς το τέλος της διαδρομής που κράτησε κατι λιγότερο από 2 ώρες, αναρωτιόταν που είναι επιτέλους αυτό το μέρος με το παράξενο όνομα. Τα χωριά που προσπερνούσαν δεν τους πολυάρεσαν, έτσι μόλις αντίκρυσαν το δικό τους κυριολεκτικά ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ !!! Κανείς απτους δυο δεν το περίμενε τόσο όμορφο κ γοητευτικό ενώ o μικρός ολοκαίνουριος ξενώνας στην άκρη της πόλης δίπλα στο ποταμάκι αποτέλεσε το κερασάκι στη τούρτα
DSC_0058.JPG
 

silversurfer

Moderator
Μηνύματα
2.329
Likes
3.469
Επόμενο Ταξίδι
Σικελία
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος Του Κόσμου
Ollantaytambo

Το μεγάλο κ απαλό στρώμα του δωματίου μας έμοιαζε τρομερά ελκυστικό λαμβάνοντας υπόψη τόση συσσωρευμένη ταλαιπωρία. Παρόλ’αυτά, μετα απο ενα ντουζάκι κ μια ολιγόλεπτη ξάπλα, ισα ισα για να ανακτήσουμε δυνάμεις, ξεχυθήκαμε στα δρομάκια του χωριού . Δρόμο παίρναμε, δρομάκι αφήναμε ώσπου καταλήξαμε αποκαμωμένοι απο τον δυνατό ήλιο στην πλατεία για να πιούμε το καφεδάκι μας. Το Ollantaytambo συνήθως «ξεπετιέται» απο τους ταξιδιώτες σαν ένα ολιγόωρο stop του Sacred Valley tour που ξεκινάει απτο Cuzco. Εμείς το επιλέξαμε ως πρώτη στάση του ταξιδιού μας κυρίως για να αποτελέσει μια ομαλή εισαγωγή στα μεγάλα υψόμετρα που θα βρίσκαμε στη πορεία. Άλλωστε οτι κ αν διαβάσαμε στο διαδίκτυο, με συγκρουόμενες πολλές φορές απόψεις κ βιώματα, η πιο ενδεδειγμένη λύση για κάποιον που πρόκειται να κινηθεί κ να ανέβει «απότομα» σε μεγάλο υψόμετρο, είναι να κάνει αυτά τα «ανεβάσματα» σταδιακά ώστε να δώσει στον οργανισμό τον απαραίτητο χρόνο να αλλάξει τα settings κ να συνηθίσει σιγά σιγά την έλλειψη οξυγόνου. Το Ollantaytambo λοιπόν, αν κ βρίσκεται μόλις 60 χλμ μακριά απτο Cuzco, έχει υψομετρική διαφορά της τάξεως των 600μ (2800 με 3400μ) η οποία πιστέψτε με κάνει τεράστια διαφορά.
DSC_0033.JPG


Αν κ μπήκε λοιπόν ως λύση ανάγκης στο πρόγραμμά μας, εν τέλει ήμασταν πολύ χαρούμενοι που βρισκόμασταν εκεί κ νιώσαμε οτι ήταν το ιδανικό starter στην γνωριμία μας με τη χώρα των Incas. Χτισμένο σε μια κοιλάδα, στις όχθες ενος μικρού ποταμού, ανάμεσα σε βουνά τα οποία σχεδόν μπορούσες να «ακουμπήσεις», με πλήθος λιθόστρωτα δρομάκια κ παραδοσιακά σπιτάκια κ δυο αρχαιολογικούς χώρους κυριολεκτικά μέσα στο χωριό, σε συνδυασμό με τις παραδοσιακές φορεσιές κ τις «όψεις» των κατοίκων, το Ollantaytambo μας έκανε να αισθανθούμε οτι βρισκόμαστε σε κάποιο χωριό απ’αυτά που βλέπαμε στο National Geographic. Εντάξει, τα παραλέμε βέβαια, καθώς όλο το χωριό κινούταν σε tourist oriented ρυθμούς, με μικρά καφε με wifi να ξεπετάγονται στα δρομάκια, πλήθος απο ταβερνούλες κ φθηνές πιτσαρίες, ενω η πλατεία ήταν περιτρυγισμένη απο μαγαζάκια που πουλούσαν μπιχλιμπίδια κ εκδρομές.
DSC_0007.JPG


Ένα απο τα πρώτα πράγματα που αντιληφθήκαμε στις βόλτες μας στο χωριό, ήταν οτι αν κ χειμώνας, ο ήλιος ήταν πολύ δυνατός κ κατα τη διάρκεια της ημέρας έκανε πολύ ζέστη. Τα μπουφάν λοιπόν ήταν περιττά, αντίθετα η αγορά ενός καπέλου τύπου fedora για να μας προστατεύει απτον ήλιο ήταν επιβεβλημένη καθώς τα jockey καπελάκια μας δεν έκαναν τίποτα. Βέβαια απαξ κ δύσει ο ήλιος, η θερμοκρασία αλλάζει άρδην με το έντονο κρύο να κάνει την εμφάνισή του. Κι αφού κάναμε τις βολτούλες μας κ φάγαμε τα παγωτάκια μας κ ήπιαμε κ τα καφεδάκια μας, πεταχτήκαμε μέχρι τον σταθμό των τραίνων για να παραλάβουμε τα εισητήρια του τρένου για το Machu Picchu τα οποία είχαμε κλείσει ηλεκτρονικά. Το απογεματάκι δοκιμάσαμε για πρώτη φορά κ alpaca το οποίο ομολογώ ήταν αρκετά νόστιμο κ μαλακό. 22:00 το βράδυ είχαμε ήδη κοιμηθεί (κ πολυ αντέξαμε) κ γενικά αυτή ήταν η ώρα που κοιμόμασταν καθημερινά αφού ξυπνούσαμε συνήθως μες τα άγρια χαράματα.
DSC_0134.JPG


Την επόμενη μέρα επισκεφθήκαμε τα ερείπια του χωριού, τα οποία αποτελούν σημαντικό αρχαιολογικό χώρο καθώς αποτελούν ένα απτα λίγα σημεία όπου οι Ισπανοί conquistadores έχασαν κάποια σημαντική μάχη ενώ στο σημείο οπου βρισκόταν το φρούριο χτίστηκε κ ναός. Πέρα απτην αρχαιολογική σημασία κ την αρχιτεκτονική οπτική, το σημείο προσφέρει φοβερή θέα προς το χωριό κ την κοιλάδα γενικότερα. Αγοράσαμε το partial boleto turistico καθώς δεν είχαμε αποφασίσει τι θα επισκεφθούμε απτην περιοχή. Τελικά μιας κ μας άρεσε τόσο το χωριό κ περάσαμε τόσο πολύ χρόνο στα ερείπια του, αποφασίσαμε να μην εκδράμουμε στα υπόλοιπα αξιοθέατα της ιερής κοιλάδας κ να αφιερώσουμε τη μέρα μας στο Ollantaytambo. Σκαρφαλώσαμε κ στην άλλη πλευρά όπου βρίσκοταν αρχαίες αποθήκες, σε σημείο όμως με πανοραμική θέα του χωριού κ των inca ruins.
DSC_0157.JPG

Το απόγεμα ψωνίσαμε απτο μπακάλικο, φτιάξαμε sandwich για την επόμενη μέρα, ετοιμάσαμε το backpack μας κ κλειδώσαμε τις βαλίτσες μας. Κ αν μπερδεύτηκες φίλε αναγνώστη όταν στο προηγούμενο κεφάλαιο μιλούσα για βαλίτσες, ακου πως έχει το πράγμα ...

Η αρχική σκέψη ήταν να ταξιδέψουμε με ένα μεγάλο backpack ο καθένας, σκέψη που εγκαταλείφθηκε γρήγορα κ αντικαταστάθηκε απτο «μια βαλίτσα κ ενα backpack». Το ταξίδι όμως σε αυτή τη γωνιά του πλανήτη είναι πολυ ιδιαίτερο καθώς έχεις να αντιμετωπίσεις πολλές διαφορετικές περιοχές άλλα κ καιρικές αλλαγές. Απο μαγιο μέχρι χοντρές ολόμαλλες μπλούζες κ απο κοντομάνικα μέχρι ισοθερμικά.:rolleyes-80: Έτσι ο πολυμήχανος silversurfer βρήκε τη φοβερή πατέντα ( τι πρωτοδεσμίτης ήταν άλλωστε μικρός :cool:) --- δυο μεγάλες βαλίτσες στην μια απτις οποίες, αποθηκεύσαμε ένα μεγάλο άδειο backpack το οποίο γεμίζαμε κατα το δοκούν κάθε φορά που θα πηγαίναμε κάποια εκδρομή κ έπρεπε να έχουμε μαζί μας μονο τα απαραίτητα, τα οποία όμως δεν χωρούσαν σε απλό σακίδιο πλάτης.
Όλο χαρά κατηφορίσαμε στον σταθμό κ περιμέναμε καρτερικά μαζί με δεκάδες άλλους το τρένο για έναν απο τους διασημότερους αρχαιολογικούς χώρους στο κόσμο ...
Image-1.jpg


Notes
** Δυστυχώς στην περιοχή της Ιερης Κοιλάδας δεν μπορείς να πληρώσεις μεμονωμένη είσοδο για να επισκεφθείς κάποιον αρχαιολογικό χώρο -- σε υποχρεώνουν να αγοράσεις το λεγόμενο boleto turistico το οποίο έχει 2 μορφές -- είτε αγοράζεις το full το οποίο κοστίζει περίπου 45$ κ με το οποίο έχεις πρόσβαση στους περισσότερους αρχαιολογικούς χώρους κ μουσεία σε διάστημα 10 ημερών ή το partial το οποίο περιλαμβάνει ομάδες (πχ αυτο που πήραμε εμείς - Ollantaytambo, Moray, Pisac, Chinchero) κ κοστίζει περίπου 20$
 

buffon85

Member
Μηνύματα
594
Likes
1.560
Επόμενο Ταξίδι
Κολομβία
Ταξίδι-Όνειρο
Χιλή, Ιαπωνία, Αμερική
ονειρο ζωης το περου! αναμενουμε την συνεχεια. δεν ειχα ξανακουσει για το Salar De Uyuni, ενδιαφερον.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.215
Μηνύματα
883.871
Μέλη
38.905
Νεότερο μέλος
ntsironis

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom