soudianos
Member
- Μηνύματα
- 3.701
- Likes
- 6.317
- Ταξίδι-Όνειρο
- Βερακρούζ
Όταν από τα δύο μεγάλα και γνωστά πρακτορεία της Αθήνας ζήτησα να αφαιρέσουν τις τρεις μέρες από το πρόγραμμα και να μου δώσουν νέα τιμή, απάντηση δεν έλαβα ποτέ. Ο λόγος φαντάζομαι ότι τους έβαλα δύσκολο πρόβλημα, γιατί τι να απαντήσουν? Να αφαιρέσουν μεγάλο ποσό; Δεν τους συμφέρει. Λιγότερο? Μα θα τους πω μόνο τόσα κοστίζει η μέρα και βγαίνει 1400 συν το άτομο για 11 βράδια? Το τρίτο πρακτορείο για όλο το ταξίδι μας ζήτησε κάτι παραπάνω από 1500 ανά άτομο. Να δώσω 3.000 ευρώ χωρίς πριν πατήσω το πόδι μου στην Αίγυπτο; Ένα άλλο από το Κάιρο μου είπε σε κάποια φάση : -Τι να κάνεις στην Αλεξάνδρεια!!!; Ότι έχει να δεις είναι από τον 16ο αιώνα και μετά!!!! Απάντηση σε Έλληνα!!! Οπότε κατέληξα σε φίλο γνωστού φίλου από το Κάιρο και παρόλο που πήρε 100 ευρώ παραπάνω από κάποιο άλλο τοπικό κι αυτό, τον διάλεξα γιατί είχε ελληνόφωνο ξεναγό στο Κάιρο και στην Αλεξάνδρεια, με σπουδές αρχαίων ελληνικών στην Ελλάδα.
Μείναμε αρκετά ευχαριστημένοι από τις υπηρεσίες του κι αν διερωτάστε για το κόστος, 850 το άτομο με ξενοδοχείο 5* κρουαζιέρα 3 βράδια-εισιτήρια-τρένου-αεροπλάνου-μεταφορές-εισιτήρια στους αρχαιολογικούς χώρους, τρία γεύματα κι αν βάλουμε και τα πλήρη γεύματα της κρουαζιέρας, απόμειναν για μας βασικά έξοδα για δύο γεύματα.
Εκτός απ αυτά η διαμονή στην μονή κοστίζει 25 ευρώ η βραδιά το άτομο για τις κυρίες που θα μείνουν στον ξενώνα όπου συμπεριλαμβάνεται και το φαγητό, καθώς και η μεταφορά από Κάιρο – Σινά – Κάιρο. Την μεταφορά μας από το αεροδρόμιο δεν μας την χρέωσαν γιατί μαζί με μας παρέλαβαν ένα Έλληνα αρχιτέκτονα που εργάζεται στην ανακαίνιση της βιβλιοθήκης του Σινά, οπότε ήταν έξοδα δικά τους. Επίσης από τα δύο βράδια της διαμονής στον ξενώνα μας χρέωσαν μόνο το ένα λόγω του ότι τους πήγαμε μια τσάντα κομποσκοίνια και σταυρουλάκια δώρο της μονής βουκαφίου στο Ηράκλειο, αλλά και ότι μας έδωσαν για το βουκόφι έξη βιβλία με εικόνες αρκετά βαριά έκαστο, και δύο ασημένιες μεγάλες μακέτες όλης της μονής της Αγ. Αικατερίνης. Ένα από τα βιβλία μας το χάρισαν, όμως σε όλη την υπόλοιπη περιοδεία μας στη Αίγυπτο είχαμε αυτό το βάρος μαζί μας. Από τη μέρα της άφιξης μας στην Αίγυπτο μόνο την τέταρτη μέρα το πρωί που φύγαμε από τη μονή ξοδέψαμε χρήματα, εκτός από νερά και καφέδες, πληρώνοντας συνολικά 95 ευρώ για την φιλοξενία της γυναίκας και για την μεταφορά.
Ένα πρόβλημα που με απασχολούσε από μέρες πριν το ταξίδι ήταν η ώρα ανάβασης στην Αγία Κορυφή, που σχεδόν όλες οι πληροφορίες έλεγαν για τις δύο η ώρα το πρωί για να δούμε την ανατολή του ήλιου. Η πρώτη μου ερώτηση στη άφιξη ήταν αυτή για να κανονίσω τις διαδικασίες. Τη απάντηση την έδωσε αμέσως ο πάτερ Μ…από την Ιεράπετρα. -Εσείς είστε προσκυνητές, κι όχι τουρίστες για να πάτε για την ανατολή. Αφήστε αυτά για τους τουρίστες που μένουν στην πόλη Αγ. Αικατερίνη και τους πάνε τα ταξιδιωτικά γραφεία από τα παράλια της Ερυθράς Θάλασσας. Ας είναι καλά ο άνθρωπος γιατί εκ των υστέρων είδαμε πως μια τέτοια πορεία και νύχτα ήταν πολύ δύσκολη κι εξ άλλου θα βαδίζαμε συνεχώς με φακούς να φωτίζουν μόνο το μονοπάτι, ενώ στις έξη το πρωί που ξεκινήσαμε απολαύσαμε τη θέα των βουνών κι όλη την περιοχή.
Το κρύο ήταν τσουχτερό. Καπέλο, κασκόλ μπουφάν χειμωνιάτικο, αλλά και γάντια που όμως δεν είχα πάρει. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα αυτής της ώρας ήταν ότι οι νυχτερινοί κατέβαιναν και μόνοι εμείς πηγαίναμε, με αποτέλεσμα όταν φτάσαμε μετά από 3.45 ώρες πορείας ήμασταν μόνοι μας χωρίς τα ενοχλητικά κιτρινιάρικα κυρίως στοιχεία. Κάπου αλλού όμως δεν γλυτώσαμε απ αυτά... Στη αρχής της διαδρομής και έξω από τη μονή στάνες με καμήλες περίμεναν τον πεζοπόρο να τον βοηθήσουν. Ο σύνοδος για να ανέβουμε ήταν υποχρεωτικά και κανονίστηκε από ένα λαϊκό βεδουίνο που εργαζόταν στο κυλικείο της μονής που τηλεφώνησε σ ένα φίλο του. Συμφωνήσαμε στο ποσό των δέκα ευρώ. Όμως γι αυτό το σπουδαιότερο κομμάτι του ταξιδιού μας όνειρο τριακονταετίας που το δυσκόλευαν οι ταραγμένες συχνά σχέσεις των δύο χωρών, πραγματοποιήθηκε ανέλπιστα με τον καλύτερο τρόπο, ας μιλήσουν οι εικόνες.
Η εκκλησία της Αγίας Τριάδος στην Κορυφή, ανοίξαμε την πόρτα με το κλειδάκι που μας έδωσε ο Πάτερ Μ....θυμιάσαμε ανάψαμε κεράκια, φωτογραφίσαμε εικόνες από τη Βίβλο, μόνοι στις υπέρτατη γαλήνη.
Δεν έλειπε το μαγαζάκι με τα πετρώματα πριν τα 700 σκαλοπάτια μέχρι την κορυφή
το ίδιο άτομο νοικιάζει και καλύβες για όποιο θέλει να διανυκτερεύση
Η τουαλέτα
σπίτι για τα κατοικίδια
το εσωτερικό της καλύβας για πολλά άτομα
Μείναμε αρκετά ευχαριστημένοι από τις υπηρεσίες του κι αν διερωτάστε για το κόστος, 850 το άτομο με ξενοδοχείο 5* κρουαζιέρα 3 βράδια-εισιτήρια-τρένου-αεροπλάνου-μεταφορές-εισιτήρια στους αρχαιολογικούς χώρους, τρία γεύματα κι αν βάλουμε και τα πλήρη γεύματα της κρουαζιέρας, απόμειναν για μας βασικά έξοδα για δύο γεύματα.
Εκτός απ αυτά η διαμονή στην μονή κοστίζει 25 ευρώ η βραδιά το άτομο για τις κυρίες που θα μείνουν στον ξενώνα όπου συμπεριλαμβάνεται και το φαγητό, καθώς και η μεταφορά από Κάιρο – Σινά – Κάιρο. Την μεταφορά μας από το αεροδρόμιο δεν μας την χρέωσαν γιατί μαζί με μας παρέλαβαν ένα Έλληνα αρχιτέκτονα που εργάζεται στην ανακαίνιση της βιβλιοθήκης του Σινά, οπότε ήταν έξοδα δικά τους. Επίσης από τα δύο βράδια της διαμονής στον ξενώνα μας χρέωσαν μόνο το ένα λόγω του ότι τους πήγαμε μια τσάντα κομποσκοίνια και σταυρουλάκια δώρο της μονής βουκαφίου στο Ηράκλειο, αλλά και ότι μας έδωσαν για το βουκόφι έξη βιβλία με εικόνες αρκετά βαριά έκαστο, και δύο ασημένιες μεγάλες μακέτες όλης της μονής της Αγ. Αικατερίνης. Ένα από τα βιβλία μας το χάρισαν, όμως σε όλη την υπόλοιπη περιοδεία μας στη Αίγυπτο είχαμε αυτό το βάρος μαζί μας. Από τη μέρα της άφιξης μας στην Αίγυπτο μόνο την τέταρτη μέρα το πρωί που φύγαμε από τη μονή ξοδέψαμε χρήματα, εκτός από νερά και καφέδες, πληρώνοντας συνολικά 95 ευρώ για την φιλοξενία της γυναίκας και για την μεταφορά.
Ένα πρόβλημα που με απασχολούσε από μέρες πριν το ταξίδι ήταν η ώρα ανάβασης στην Αγία Κορυφή, που σχεδόν όλες οι πληροφορίες έλεγαν για τις δύο η ώρα το πρωί για να δούμε την ανατολή του ήλιου. Η πρώτη μου ερώτηση στη άφιξη ήταν αυτή για να κανονίσω τις διαδικασίες. Τη απάντηση την έδωσε αμέσως ο πάτερ Μ…από την Ιεράπετρα. -Εσείς είστε προσκυνητές, κι όχι τουρίστες για να πάτε για την ανατολή. Αφήστε αυτά για τους τουρίστες που μένουν στην πόλη Αγ. Αικατερίνη και τους πάνε τα ταξιδιωτικά γραφεία από τα παράλια της Ερυθράς Θάλασσας. Ας είναι καλά ο άνθρωπος γιατί εκ των υστέρων είδαμε πως μια τέτοια πορεία και νύχτα ήταν πολύ δύσκολη κι εξ άλλου θα βαδίζαμε συνεχώς με φακούς να φωτίζουν μόνο το μονοπάτι, ενώ στις έξη το πρωί που ξεκινήσαμε απολαύσαμε τη θέα των βουνών κι όλη την περιοχή.
Το κρύο ήταν τσουχτερό. Καπέλο, κασκόλ μπουφάν χειμωνιάτικο, αλλά και γάντια που όμως δεν είχα πάρει. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα αυτής της ώρας ήταν ότι οι νυχτερινοί κατέβαιναν και μόνοι εμείς πηγαίναμε, με αποτέλεσμα όταν φτάσαμε μετά από 3.45 ώρες πορείας ήμασταν μόνοι μας χωρίς τα ενοχλητικά κιτρινιάρικα κυρίως στοιχεία. Κάπου αλλού όμως δεν γλυτώσαμε απ αυτά... Στη αρχής της διαδρομής και έξω από τη μονή στάνες με καμήλες περίμεναν τον πεζοπόρο να τον βοηθήσουν. Ο σύνοδος για να ανέβουμε ήταν υποχρεωτικά και κανονίστηκε από ένα λαϊκό βεδουίνο που εργαζόταν στο κυλικείο της μονής που τηλεφώνησε σ ένα φίλο του. Συμφωνήσαμε στο ποσό των δέκα ευρώ. Όμως γι αυτό το σπουδαιότερο κομμάτι του ταξιδιού μας όνειρο τριακονταετίας που το δυσκόλευαν οι ταραγμένες συχνά σχέσεις των δύο χωρών, πραγματοποιήθηκε ανέλπιστα με τον καλύτερο τρόπο, ας μιλήσουν οι εικόνες.
Η εκκλησία της Αγίας Τριάδος στην Κορυφή, ανοίξαμε την πόρτα με το κλειδάκι που μας έδωσε ο Πάτερ Μ....θυμιάσαμε ανάψαμε κεράκια, φωτογραφίσαμε εικόνες από τη Βίβλο, μόνοι στις υπέρτατη γαλήνη.
Δεν έλειπε το μαγαζάκι με τα πετρώματα πριν τα 700 σκαλοπάτια μέχρι την κορυφή
το ίδιο άτομο νοικιάζει και καλύβες για όποιο θέλει να διανυκτερεύση
Η τουαλέτα
το εσωτερικό της καλύβας για πολλά άτομα
Last edited: