Recent content by Anastasia@

1. Anastasia@

Παλαιστίνη Παλαιστίνη με τον Ανάν

Ξημερώνει με το καλό , και πηγαίνουμε στην ορθόδοξη εκκλησία της περιοχής. O Anan με την μάμα του και η εκκλησία. Πηγαίνε όλο το χωριό για να κοινωνήσει
  2. Anastasia@

Πολυ καιρό σκεφτόμουνα σαν προορισμό την Παλαιστίνη και την Ιερουσαλήμ καθως ένας παλιός συμφοιτητής και φίλος μου Παλαιστίνιος(χριστιανός) είναι απο εκεί και θα ήταν ιδανικό να δω τα μέρη μεσα απο την καθημερινότητα των ντόπιων. Όταν πρότεινα σε κοινούς γνωστούς, είτε φοβόντουσαν είτε είχαν ως...
  3. Anastasia@

Αθήνα για τριήμερο

σας ευχαριστω , ειδικά around the world με την κατατοπιστική και με κωμικό στοιχείο περιγραφή :) επειδή για αύριο το πρωί προβλέπεται βροχή, γνωρίζετε κάποιο καφέ με θέα την ακρόπολη σε περίπτωση που δεν μας κάνει το χατήρι ο καιρός;
  4. Anastasia@

Χαίρεται! Θα κατέβω για το τριήμερο στην Αθήνα . Ψάχνοντας κάποια ιστορία δεν εντόπισα κάποια πρόσφατη. Θα μπορούσατε να μου πείτε αγαπημένα μέρη, πεζόδρομους (αν μας κάνει και καλό καιρό) για επισκεψη /περπάτημα; Γειτονιές, τα στέκια που αξίζουν ! ευχαριστώ :)
  5. Anastasia@

Αλόννησος Σκόπελος Σκόπελος η/και Αλλόνησος? - Ζευγάρι

ember θα μπορούσες να γράψεις καποιες λεπτομερεις περισσότερες; με ενδοαφέρει σαν προορισμός για ΄φετος και δεν βρίσκω καποια ολοκληρωμενη ιστορία. Σ' ευχαριστώ!
  6. Anastasia@

Ιταλία cinque terre, genova, milano, portofino

Ημέρα 4η-συνέχεια Αφού φάμε λιγα γενοβέζικά gnocchi με σάλτσα πέστο, παίρνουμε το τρένο για το Μιλάνο. Αφήσαμε τις αποσκευές στον κεντρικό σταθμό και περπατήσαμε προς το εντυπωσιακό Ντουόμο. Συνεχίσαμε προς το navigli, μια περιοχή που το βράδυ έχει αρκετό κόσμο καθώς έχει μπαρακια και...
  7. Anastasia@

Μέρα 4η Γένοβα-Μιλάνο Πρωινό εγερτήριο και σήμερα για να προλάβουμε. Ξεκινάμε με το λιμάνι της Γένοβα. Ένα μέρος του τεράστιου λιμανιού έχει αναπλαστεί για τον κόσμο και το καλοκαίρι είναι απο τα αγαπημένα μέρη των γενοβέζων. Ξεκινώντας απο εκεί, επισκεφτήκαμε το ενυδρείο. Χαθηκαμε στο γαλάζιο...
  8. Anastasia@

Ιταλία cinque terre, genova, milano, portofino

Μέρα 3η Ξεκινάμε με το τρένο για το Monte rosso, το πρώτο χωριό απο τα πέντε αλλά δεν συγκρίνεται σε ομορφιά με τα υπόλοιπα, έχει μια μεγάλη ανοιχτή παραλία όπου ο κόσμος συγκεντρώνεται. Απο εκεί ξεκινάμε για την Vernazza, το πιο φωτογραφημένο χωριό καθώς μια συγκεκριμένη φωτογραφία κυκλοφορεί...
  9. Anastasia@

Μέρα 2η Τι να πει κανεις για το παρκο του Πορτοφίνο. Βουνά που καταλήγουν στην θάλασσα, πράσινο όπου γυρίσει το βλέμμα και διασπαρτα πολύχρωμα σπιτάκια διασκορπισμένα. Παρκάραμε στο san rocco, όπου είμασταν αρκετα τυχεροί καθώς πετύχαμε και γάμο σε μια μικρή γραφική εκκλησία. Στην συνέχεια...
  10. Anastasia@

Καραϊβική Offshore, ξέπλυμα και άλλα σκάνδαλα στις Παρθένες Νήσους

Η πτήση μας ήταν από Μιλάνο-Μαιάμι- Σαιν Τόμας. Επειδή φτάσαμε αργά το βράδυ μείναμε σε ένα ενοικιαζόμενο εκεί το βραδύ. Την άλλη μέρα καταβήκαμε κ περιμέναμε το τοπικό τους λεωφορείο κλασικά ανοικτό (τι ωραία θα ήταν και στην ελλάδα το καλοκαίρι για τουρίστες και όχι μόνο, δεν συγκρίνονται με...
  11. Anastasia@

GTS θέλω να σε ευχαριστήσω για αυτή την ιστορία. Ψάχναμε για ένα ταξίδι και τυχαία διάβασα την ιστορία σου και κυρίως είδα τις φωτογραφίες σου οπότε έπρεπε να ακολουθήσω. Πανέμορφο νησί, καταπράσινο, πεντακάθαρο και το πιο ακριβό ξενοδοχείο ήταν σε τύπου ξύλινες βίλλες σε αρμονία με το...
  12. Anastasia@

Καραϊβική Offshore, ξέπλυμα και άλλα σκάνδαλα στις Παρθένες Νήσους

Καλησπέρα! φέτος τα χριστούγεννα θα πηγαίναμε ένα εξωτικό ταξιδάκι πιθανότατα προς μαυρίκιο καθως είχε ένα καλο πακέτο απο ιταλία με charter. τελευταία στιγμή έτυχε να διαβάσω την ταξιδιωτική ιστορία του gts και τις εικόνες κ μπορώ να πως ότι αυτό το μέρος με γοήτευσε ώντας λάτρης θαλασσας! Και...
  13. Anastasia@

Ιταλία cinque terre, genova, milano, portofino

Θα πάω στην Ιταλία με 20 ευρώ (ryan air) μου λέει μια φίλη. Θέλεις να έρθεις; Θα μας φιλοξενούσε και θα μας ξεναγούσε ένας φίλος Ιταλός που έμενε στην Θεσσαλονίκη. Νομίζω ότι δεν χρειαστηκε και πολύς χρόνος για να το αποφασίσω. Ξεκινάμε λοιπόν κατα τις 10.00 το πρωί και περιμένοντας στο...
  14. Anastasia@

Ενυδρεια προορισμός must!

Καλησπέρα κ απο εμένα, ένα πολύ ωραίο ενυδρείο είναι της genova (Γενοβα). έχει πιγκουίνος, τα αγαπημένα μου δελφίνια, φώκιες, καρχαρία, ξιφία, σαλάχια, ιππόκαμπους και παρα πολλά άλλα. ένα τρίωρο είμασταν εκεί αλλά πιο πολύ ώρα χάζευα τα δελφινάκια!
  15. Anastasia@

Αίγυπτος Πληροφορίες - Ερωτήσεις για Αίγυπτο

Καλησπέρα, με τον φίλο μου ο οποίος είναι Ιταλός σκεφτόμαστε να πάμε Σαρμ ελ σειχ ή χουργκάντα ή μαρσα αλαμ, στην Αίγυπτο. Βρήκε πακέτα απο Ιταλία με 550 all inclusive για 8 ημέρες/7 νύχτες. Ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος έχει πάει, τι θα συνιστούσε; Γενικά διάβασα ότι είναι ήρεμα αλλά αυτό θα...