Στον Τροχό της Τύχης το 2017. Ειχα προσπαθήσει και τη προηγούμενη σεζόν χωρίς επιτυχία και ξαναδήλωσα συμμετοχή την επόμενη χρονιά και εν τέλει με πήραν. Αποτέλεσμα; 6740 ευρώ εκ των οποίων 4700 μετρητά καθαρά (γιατί παίζουν και κρατήσεις), επιπλάκια τηνιακός 300 ευρώ, ένα κινητό MLS και ένα...
Έχω γραφτεί πριν 2 χρόνια στην appen, και δεν εχω δουλέψει ούτε σε ένα project. Το τυράκι που με έκανε να γραφτώ ήταν ότι έψαχναν native greek speakers αλλά οι αγγελίες δεν αντιστοιχουν σε πραγματικές θέσεις εργασίας. Είναι σε φάση "γραφτείτε και βλέπουμε". Έχω επιλέξει στις γλώσσες επίσης...
Προφανώς δεν έχω τόσο ελεύθερο χρόνο για να διαβάσω ολόκληρο το παραλήρημα σου, ωστόσο αν εσύ γουστάρεις να ταιζεις την κάθε Aegean για υπηρεσίες που δεν σου παρέχει, μπορείς να αγοράσεις όσα εισιτήρια θέλεις και να μην τα χρησιμοποιήσεις, δεν σε εμποδίζει κανένας.
Θα σου πρότεινα επίσης να πας...
Για να κλείσεις ένα αεροπορικό χρειάζεται ένα κλικ. Για να σου επιστρέψουν χρήματα για πτήση που αποφασίζουν να σου ακυρώσουν για λόγους χαμηλής πληρότητας, χρειάζονται 4,5 μήνες, 35 emails, αμέτρητα νεύρα, 5 τηλεφωνήματα και άλλο ένα τελικό τηλεφώνημα όπου θα απειλείς πως δεν πρόκειται να...
https://www.in.gr/2020/07/02/world/komision-ksekina-nomiki-diadikasia-kata-tis-elladas-gia-ta-anoixta-eisitiria/amp/?__twitter_impression=true
Έρχεται κουστουμάκι από την Κομισιόν.
Η RyanAir αν και κάνει τη ζωή σου δύσκολη εν τέλει το δίνει το refund. Και στην ιστοσελίδα της έχει φόρμα για refund. Για την Aegean από την άλλη το refund είναι άλλη λέξη. Με μπέρδεψε λίγο το "αμφισβητηση συναλλαγής χωρίς λόγο" αλλά εσύ το έγραψες καλά, εγώ είχα αλλα στο μυαλό μου. (Ιστορίες...
Χαίρομαι όταν διαβάζω τέτοιες ιστορίες επιτυχίας αλλά από την άλλη επειδή η δική μου αμφισβήτηση στην Πειραιώς για πτήση με την aegean εκλεισε υπέρ της Aegean δεν μπορώ παρά να εκνευρίζομαι με τα δύο μέτρα και τα δύο σταθμά.
Φαίνεται πως δεν ήταν εύκολη πάντως και η δική σου επικοινωνία με την...
Έχει χρησιμοποιήσει κανείς την Ηλεκτρονική Επίλυση Διαφόρων της ευρωπαϊκής επιτροπής σχετικά με ακυρωμένη πτήση της Aegean; https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EL
Η λογική λέει πως στην 3η επιλογή, το χωρίς κανένα κόστος αφορά το rebooking fee, όχι ότι δεν θα πληρώσεις την διαφορά σε περίπτωση που ο ναύλος είναι ακριβότερος. (Που θα είναι).
Μετά από 2 εβδομάδες που η ΥΠΑ έχει σταματήσει να μου απανταει στα email μου, σήμερα την πήρα τηλέφωνο.
Η υπάλληλος μου είπε ότι έχουμε σταματήσει να απαντάμε εδώ και λίγο καιρό γιατί υπάρχει μια ΠΝΠ που έρχεται σε αντίθεση με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό και περιμένουμε απάντηση (από την κυβέρνηση)...
Υπάρχει κανείς που να έχει ξαναενοχλήσει την ΥΠΑ τελευταία και συγκεκριμένα μετά τις δηλώσεις της Κομισιόν στις 13/05 σχετικά με ελληνική αεροπορική εταιρεία και να έχει πάρει απάντηση;
https://www.documentonews.gr/article/ayxanontai-oi-kataggelies-gia-perierges-praktikes-apo-thn-aegean
Ποσώς με ενδιαφέρει αν θα πετάει με 25% η με 200% η Aegean, εγώ το άρθρο το κοινοποίησα γιατί είναι το μόλις δεύτερο που βρίσκω σε ελληνικό ΜΜΕ να αναφέρεται στην παράνομη πρακτική της Aegean να μην επιστρέφει λεφτά για ακυρωμενες πτήσεις και μια χαρά θέση έχει σε αυτό το τοπικ.
Στα ελληνικά μέσα της ομογένειας φαίνεται δεν ισχύει η ομερτά των εγχώριων.
https://www.thenationalherald.com/greece_economy/arthro/no_passenger_refunds_but_aegean_wants_bailout_from_covid_19_hit-323196/
Δεν τους καλύπτει η ΠΝΠ, θα υποχρεωθούν να την αποσύρουν. Τελευταία επιβεβαίωση από την Κομισιόν Πέμπτη 13/05. Σε πρώτη φάση έστειλαν επιστολή στα κράτη μέλη και αν δεν συμμορφωθούν να υπάρξουν κυρώσεις όπως είπε η επίτροπος.