Recent content by Mary09

1. M

Τήνος Αξιζει η Τηνος για διακοπες?

Τήνο για πρώτη φορά μια εβδομάδα. Είχαμε ακούσει πάααρα πολλά θετικά σχόλια (χωριά, φαγητό...) οπότε πήγαμε με υψηλές προσδοκίες και απλά πάθαμε σοκ από το κόσμο... 18/8 και λες θα βρεις για φαγητό αλλά πού? Κράτηση σχεδόν σε όλα εκτός και αν πας στο διάστημα 4-6 εκεί σε εξυπηρετούσαν. Παρόλα...
  2. M

Μήλος Μήλος: παραλίες, φαγητό, δραστηριότητες

πήγαμε μήλο πέρυσι. επειδή μας φιλοξενήσανε ντόπιοι τους ακούσαμε σε όλα. Προτείνω την Εργίνα στη Τρυπητη (πήγαμε δύο φορές, υπέροχο φαγητό, ωραία θέα, αν πας αργά δε θα βρεις), Μπελιβανής πάλι στη Τρυπητή για ωραίο σουβλάκι, Αρχοντούλα στη Πλάκα, ο γύρος της Μήλου στον Αδάμαντα για σουβλάκι, η...
  3. M

Παξοί Παξοί γενικές πληροφορίες

Γενικά στο Γάιο δεν έχει φοβερό φαγητό. Εκεί που φάγαμε εμείς καλά και σε σχετικά νορμάλ τιμές ήταν στο MAMBO στο λιμάνι. Δείτε κι εκεί αν σας αρέσει. αλλιώς τίμια επιλογή και μια κρεπούλα στο capricio :)
  4. M

Ουγγαρία Βουδαπέστη 2016 (πλήρης ταξιδιωτικός οδηγός)

αχαχα πόσο σε νιώθω! προσπαθώ να κλείσω ακριβώς το ίδιο χρονικό διάστημα αλλά έφαγα άκυρο και σε μέιλ και στο τηλ... Προς το παρόν έχουμε κλείσει στη PAPRIKA για 15/12 γιατί για 14/12 που θέλαμε ούτε εκεί είχε... Χαμούλης γενικά :P
  5. M

Ναι το φαντάζομαι γιατί και στο σάιτ τους έχουν βγάλει ανακοίνωση εδώ και καιρό ότι δεν έχουν καθόλου τραπέζια για το Νοέμβριο... Θα πάρω αύριο ένα τηλ :)
  6. M

Ουγγαρία Βουδαπέστη 2016 (πλήρης ταξιδιωτικός οδηγός)

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Απλά αυτό που με προβληματίζει είναι ότι για το Σάββατο που ήθελα τους έχω στείλει δύο αιτήματα με μία βδομάδα διαφορά και δε με έχουν ενημερώσει ακόμη, ενώ για τη Κυριακή έφαγα αμέσως χι. όπως και να έχει θα τους καλέσω :)
  7. M

Καλησπέρα σας και από εμένα. Καταρχήν @vagar78 τρομερός ο οδηγός σου και όλη η δουλειά από όλα τα παιδιά εδώ μέσα. Έχω διαβάσει όλες τις σελίδες 2 φορές έχω κάνει και το πρόγραμμά μου και είμαι κι εγώ έτοιμη σε 3 βδομάδες για ένα τριήμερο σε αυτή τη πόλη που κυνηγάω να την επισκεφτώ εδώ και...
  8. M

Ιταλία Μιλάνο...η πόλη που διχάζει!!

Ίσως αρχίσω σύντομα να ψάχνω εισητήρια :P Ο φίλος μου λατρεύει την Ιταλία οπότε πάντα είναι στα πλάνα μας να την επισκεπτόμαστε με τη πρώτη ευκαιρία!
  9. M

Πήγα Μιλάνο πριν δύο χρόνια... Λίγο πριν τις γιορτές. Δεν είχα υψηλές προσδοκίες από όσα είχα ακούσει, αλλά μαγεύτηκα. Η πόλη ήταν πανέμορφα στολισμένη. Το Duomo καθηλωτικό. Η περιοχή της Brera μοναδική. Το πάρκο με το κάστρο fortza επίσης. Περιπλανιόμασταν όπου βρίσκαμε στενάκια. Φτάσαμε μέχρι...
  10. M

Προτάσεις για τριήμερο 28ης

Πήλιο( Μακρυνίτσα, Πορταριά κα) + Βόλος ή Λίμνη Πλαστήρα με συνδιασμό Μετέωρα και Τρίκαλα :)
  11. M

Κεφαλονιά Πού τρώμε στην Κεφαλονιά;

Ναιιιιιιι!!! Από τις πολύ καλές :)
  12. M

Επιστρέφοντας λοιπόν από το νησί και πηγαίνοντας με low expectations για το φαγητό έχω να προτείνω τα εξής: 1. Πολύ καλή η ταβέρνα Ρομπόλης σε ένα χωριό στο γυρισμό από Αντίσαμο. Τεράστιες μερίδες, οικονομικό και πεντανόστιμα όλα τα κρεατικά. 2. Η ταβέρνα Αλέξανδρος γυρνώντας από το Μύρτω...
  13. M

Ουγγαρία Βοηθεια για διαμονη σε Βουδαπεστη

Ναι είναι μέσα στο budget μου αυτό και φαίνεται καλό. έχω βρει και ένα ακόμη το Maverick City Lodge πίσω από τη Μεγάλη συναγωγή Έχει και 24ωρη ρεσεψιον και είναι νορμάλ σε τιμές και με δωρεάν ακύρωση. Κοιτάω λίγο νωρίς, αλλά στο τελευταίο ταξίδι στη Ρώμη τη πάτησα άσχημα κοιτωντας ένα μήνα πριν...
  14. M

Καλησπέρα σας και από εμένα. Μήπως μπορείτε να μου προτείνετε κάποιο ξενοδοχείο για διανυκτέρευση 13/12-16/12 σχετικά οικονομικό και στο κέντρο? απλά στις 13/12 θα φτάσουμε στο δωμάτιο γύρω στις 12.30 το βράδυ και θέλω να έχει 24ωρη ρεσεψιόν. έχω βρει κάποια με σχετική καλή βαθμολογία, απλά τα...
  15. M

Ταξίδι στην Κεφαλονιά

Ο Αλέξανδρος στο Μύρτω και ο Ρόμπολης μετά τη Σάμη είναι πολύ καλά μαγαζιά με άπαιχτο φαγητό και καλές τιμές. επίσης το pizza al forno στο Αργοστόλι και η Αυλή στο Λίξούρι.