poised
Member
- Μηνύματα
- 1.138
- Likes
- 9.217
Περιεχόμενα
Η παραλία
Το τρένο τελικά με άφησε στη Hua Hin. Την είχα προσπεράσει κάποιες φορές πηγαίνοντας από το νότο στο βορρά, είχα σκεφτεί να τη δω αλλά τελικά δεν είχα σταματήσει γιατί δε μου είχε κεντρίσει το ενδιαφέρον. Το έφερε η περίσταση να τη δω τελικά αν και τα πράγματα τα βρήκα όπως τα είχα ψιλιαστεί.
Μία σειρά λουξ all inclusive ξενοδοχειακά εκτρώματα για δυτικούς συνταξιούχους, μία αγορά με ακριβά δυτικού τύπου εστιατόρια και μαγαζιά/mall για ξένους και ενδιάμεσα στα ξενοδοχεία σκουπίδια και παράγκες που μένουν αυτοί που δουλεύουν στα ξενοδοχεία. Ίσως έχει και άλλα πράγματα που δε πρόλαβα να δω (κάτι αρχαία εκτός πόλης είδα στο χάρτη) και σίγουρα θα υπάρχουν και λιγότερο ψευτοφτιασιδωμένα μέρη αλλά δε νομίζω ότι είμαι άδικος μαζί της στη γενική περιγραφή. Παζάρεψα ένα μαγιό ή/και πετσέτα μήπως και έκανα δουλειά μου από μερικά μαγαζιά στο δρόμο αλλά δεν πέφτανε με τίποτα σε λογικές τιμές και δεν είχα σκοπό να πλήρωνα σχεδόν ευρωπαικές τιμές στην ταιλάνδη, ειδικά αφού είχα backup plan το... βρακί.
Πως πας στη παραλία όμως όταν είναι κλειστή από τα ξενοδοχεία/κάστρα; Έβλεπα στο χάρτη πρόσβαση σε κάτι σαν αποβάθρα στο βόρειο τμήμα της παραλίας αλλά ήταν μακριά και δεν ήθελα να περπατήσω ή να πάρω tuktuk/mototaxi. Έκανα μια απόπειρα να μπω μέσα από ένα ξενοδοχείο αλλά με κόψανε και το πήρα παράλληλα με την μάντρα γιατί στο τέλος έβλεπα στο maps.me μία διάβαση. Και σωστά, από μάντρα σε μάντρα, υπήρχε ένα σχετικά μικρό πέρασμα, δίπλα σε ένα μικρό ρηχό κανάλι που η χαρακτηριστική βρώμα και μαύρο χρώμα του νερού πρόδιδαν τα κουραδοφόρα χαρακτηριστικά του. Μικροπωλητές ευτελών προιόντων για ντόπιους ή για την απομακρυσμένη πιθανότητα να ξεφύγει κανένας ξένος από τη δαγκάνα του all inclusive και μηχανάκια με νεαρούς που κάνανε τετακέ στη μίξη χώματος και άμμου προσπαθώντας να περάσουν και στις δύο κατευθύνσεις ανάμεσα στους πάγκους και τα σκατά. Κορυφή του σουρεαλισμού κάτι άλογα (για τουρίστες) που τα επέστρεφαν από την παραλία μέσα από το κανάλι (τα καημένα).

Παρόλα αυτά, η παραλία ήταν καλύτερη των προσδοκιών που δημιουργούσε το πέρασμα. Αν και είχε πολύ ήλιο και ζέστη, υπήρχε ένα μικρό αεράκι που βοήθαγε την κατάσταση και πότε πότε ένα συννεφάκι μπλόκαρε για λίγο τον τρελό ήλιο και σου έδινε μερικά δευτερόλεπτα (ή λεπτά) ανάσας. Διάλεξα μια θέση με σκιά κάτω από ένα μεγάλο δέντρο ανάμεσα στις τουριστικές παραλίες μπροστά από τα ξενοδοχεία και μακριά από το κανάλι (στην αντίθετη κατεύθυνση των ρευμάτων όπως τα έβλεπα στη θάλασσα). Ήξερα ότι ήταν καλό μέρος γιατί ήταν μερικές οικογένειες ντόπιων που την είχαν στήσει με αυτοσχέδια πικνικ, αιώρες και απροβλημάτιστους ύπνους, που πολύ ζηλεύω αυτή τη στιγμή που γράφω ανάμεσα σε δουλειά, υποχρεώσεις και meeting.



Κάπου σε μια σκιά έχει θέση και για μας

Ο "γείτονας" την έχει πέσει με το κουτάβι του να προσπαθεί να τον δαγκώσει για να παίξουν. Τελικά ξέθαψε την άμμο από τη μισή παραλία και έπεσε για ύπνο και αυτό.
Δεν υπήρχε περίπτωση να μη μπω στο νερό. Γυμνισμός στην ταιλάνδη δε παίζει (είπαμε, δε ήθελα να δω τα μπουντρούμια), η πετσετούλα που με συνοδεύει στο καθημερινό backpack σίγουρα δεν θα ήταν αρκετή για να σκουπιστώ πλήρως μετά, ενώ βρεγμένο ή μισοστεγνωμένο βρακί και αλάτια παντού το λιγότερο δεν θα ήταν ευχάριστα στο τρένο.
Η συνεπής παρακολούθηση ατέλειωτων επισοδείων του Μαγκάιβερ κατά τα παιδικά χρόνια σε συνδιασμό με την αντίληψη του "μια περιπέτεια είναι όλα" απέδωσαν ένα αισιόδοξο πλάνο με μερικές εναλλακτικές αν κάτι πάει στραβά. Έκρυψα λεφτά, διαβατήριο και κινητό σε ένα σημείο κάτω από μια ρίζα του δέντρου για παν ενδεχόμενο, έκανα ένα νόημα σε μια οικογένεια με κάτι αξιολάτρυετα πιτσιρίκια σχετικά κοντά να έχουν το νου τους στο backpack (που το έδεσα και αυτό σε διπλανή ρίζα για τις πιο ερασιτεχνικές απόπειρες να το τσιμπίσει κάποιος περνώντας) και με περισσό θάρρος τσιτσιδώθηκα μέχρι μποξερακίου. Με προσποιητή άνεση τύπου δε συμβαίνει τίποτα, μαγιό είναι, έφτασα στη παραλία μνημονεύοντας την προνοητικότητα της μάνας κατά τα παιδικά χρόνια "το βρακί σου να είναι καθαρό δε ξέρεις τι θα γίνει αν πάθεις κάτι και πας στο νοσοκομείο τι θα πουν οι γιατροί". Και απόλαυσα το μπάνιο μου.


Είχαμε και επισκέψεις κάτι περίεργους με ουρά
Το σχέδιο της επιστροφής από το νερό περιλάμβανε καταδρομική επίσκεψη στις ντουζιέρες του διπλανού ξενοδοχείου για αφαίρεση αλάτων, ταχυδακτυλουργική αφαίρεση του "μαγιό" και τοποθέτηση πετσετούλας στη θέση του κάτω από το παντελόνι πίσω από ένα κτήριο του ξενοδοχείου στον κήπο, που το εκτεθειμένο κωλαράκι μου θα κινδύνευε προσωρινά από τις απροσδιόριστες διαθέσεις των σεκιούριτι και μετά αν όλα πηγαίνανε καλά, άνετο πλύσιμο του "μαγιό", στέγνωμα στον ήλιο και επανατοποθέτηση. Εκτελλέσθει με στρατιωτική ακρίβεια και με τη βοήθεια της μεσημεριανής ραστώνης που δε κυκλοφορούσε άνθρωπος όχι μόνο δεν υπήρξαν απρόοπτα αλλά τζάμπα αγχώθηκα κιόλας.
Με ένα καφέ, πρόχειρο φαγητό και ίσως και κάναν υπνάκο, πέρασε η ώρα και πήρα το δρόμο της επιστροφής προς τον σταθμό. Σκέφτηκα μήπως έπαιρνα κανα τουτουκ να δω παραέξω αλλά βαρέθηκα.
Στο βαγόνι με υποδέχθηκαν με εγκάρδια χαμόγελα, μου φέρονταν πια σαν να ήμουν ένας από αυτούς. Έπαιξα με ένα παιδάκι, κάτι κοπελίτσες βγάλανε καμιά 50ριά σέλφι μαζί μου και κάποια στιγμή που το τρένο έκανε στάση, βγήκαν όλοι έξω πήραν χυμό ή καφέ από κάπου και εγώ που δεν ήξερα τι γινόταν έμεινα μέσα, αλλά μία οικογένεια μου πήρε χυμό και δε δέχονταν ούτε λεξ-εεε-νεύμα για λεφτά.

Δε ξέρω τι ήταν αλλά σχεδόν κάθε ένας στο τρένο γύρισε με ένα πακέτο πράγματα στην επιστροφή.
Στην επιστροφή περάσαμε μέσα από μία τεράστια καταιγίδα και βγήκαμε σώοι από την άλλη πλευρά.

Βρε λες να βρέξει;

Βρε λες να μας σηκώσει;

Βρε λες να μη τη βγάλουμε ζωντανοί;

Έλα μωρέ τρομάξατε δε είδατε μένα πόσο άνετος ήμουν; (ουφ)
Ήταν μια ανάσα δροσιάς μέσα στη τρελή ζέστη και ιδρώτα του τρένου αλλά το χειρότερο ήταν η σκόνη. ΠΟΛΥ σκόνη. Τόση σκόνη που γέμισαν τα πνευμόνια μου και άρχισα να βήχω για μέρες μετά, ειδικά το πρώτο βράδυ δε μπορούσα να κοιμηθώ από τον βήχα.

Πολύ σκόνη. Το έπλυνα στο πλυντήριο, στο χέρι, το έτριψα, η κοκκινίλα δε βγήκε ποτέ εντελώς και τελικά το πέταξα.

Ο άδειος σταθμός και είναι μόλις 8 και κάτι το βράδυ. Σαν 11 το βράδυ στην περισσότερη ΝΑ Ασία.
(συνεχίζεται γιατί τελικά την έκανα την διαδρομή που ήθελα αρχικά, άλλη φορά)
Last edited: