Ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκη-Σποράδες

georgi d

Member
Μηνύματα
384
Likes
874
Το εχεις για χαζό τον Σαλονικιό;;;

View attachment 501664 View attachment 501665



να πληρωνει και βενζινες και διόδια και 3 ωρες ταξιδι;;; τι να κερδίσει;;
Μπα, για πες μας πως βρίσκουμε εισιτήρια Θεσσαλονίκη - Σκιάθος με 37 ευρώ γιατί εμένα στο σαιτ της εταιρείας και σε ένα ακόμα μόνο με 56€ βλέπω;
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.540
Likes
8.570
Επόμενο Ταξίδι
Κωνσταντινούπολη!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
Το 56€ ειναι ο κανόνας, οχι το 37€.
Πληρωνε κοροιδο φορολογουμενε...
Το ποσο της επθδοτησης απο τι εξαρταται;
Απο τις κερδοφορες διαθεσεις του επιχειρηματία που βαζει το πλοιο του; 🤔
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
3.009
Likes
19.963
Αν είναι έτσι πάσο. Άρα μας συμφέρει που επιδοτείται η γραμμή. Είναι προς όφελος μας δηλαδη;
Φυσικά και συμφερει τον οποιοδηποτε βορειο να παρει το καραβι απο Θεσσαλονίκη και οχι απο Βόλο εφοσον η διαφορα ειναι κατω απο τα 130 140 ευρω με αυτοκινητο.. χωρις αμαξι ειναι μονοδρομος η Θεσσαλονικη ακομα και 56 να ειναι ο εισητηριο γιατι η ταλαιπωρια ΚΤΕΛ ζεστη κλ δεν πληρωνεται..

Για τον φορολογουμενο γενικά ναι σε πρωτη αναγνωση θα σου πω ειναι αδικο ... δεν γνωριζω ακριβως το σκεπτικο και τι πιθανα ωφελη θα υπάρξουν απο αυτο... αν δλαδη τουριστικα δημιουργηθει τζιρος και οι φοροι να ισοφαρισουν την οποια επιδοτηση ή αν αποσκοπει και σε τίποτε άλλο..



Μπα, για πες μας πως βρίσκουμε εισιτήρια Θεσσαλονίκη - Σκιάθος με 37 ευρώ γιατί εμένα στο σαιτ της εταιρείας και σε ένα ακόμα μόνο με 56€ βλέπω;
ε τι ψεματα ειναι η φωτό;;



Το 56€ ειναι ο κανόνας, οχι το 37€.
Πληρωνε κοροιδο φορολογουμενε...
Το ποσο της επθδοτησης απο τι εξαρταται;
Απο τις κερδοφορες διαθεσεις του επιχειρηματία που βαζει το πλοιο του; 🤔
Ενταξει αλλά μπορεις να βρεις και με 30τόσο αμα ψαξεις..


Ψαξτε βρε λίγο παραπανω...
 
Last edited:

thanos75

Member
Μηνύματα
1.575
Likes
4.275
Επόμενο Ταξίδι
μάλλον Παρίσι
Ταξίδι-Όνειρο
Καλιφόρνια-Χαβάη
Φυσικά και συμφερει τον οποιοδηποτε βορειο να παρει το καραβι απο Θεσσαλονίκη και οχι απο Βόλο εφοσον η διαφορα ειναι κατω απο τα 130 140 ευρω με αυτοκινητο.. χωρις αμαξι ειναι μονοδρομος η Θεσσαλονικη ακομα και 56 να ειναι ο εισητηριο γιατι η ταλαιπωρια ΚΤΕΛ ζεστη κλ δεν πληρωνεται..

Για τον φορολογουμενο γενικά ναι σε πρωτη αναγνωση θα σου πω ειναι αδικο ... δεν γνωριζω ακριβως το σκεπτικο και τι πιθανα ωφελη θα υπάρξουν απο αυτο... αν δλαδη τουριστικα δημιουργηθει τζιρος και οι φοροι να ισοφαρισουν την οποια επιδοτηση ή αν αποσκοπει και σε τίποτε άλλο..





ε τι ψεματα ειναι η φωτό;;





Ενταξει αλλά μπορεις να βρεις και με 30τόσο αμα ψαξεις..


Ψαξτε βρε λίγο παραπανω...
Ναι υπάρχουν 35τοσα ευρώ τύπου early bird (!) που φυσικά εξαντλουνται εν ριπή οφθαλμού. Αφού λοιπόν είναι επιδοτούμενο από το κρατος, δεν θα έπρεπε η διατιμηση να ήταν ενιαία και να μην υπόκειτο σε τέτοιου είδους "προσφορές" ή έστω "προωθητικές ενέργειες"😬?
 
Last edited:

Sanna1971

Member
Μηνύματα
257
Likes
532
Επόμενο Ταξίδι
Κάρπαθος
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτικη
Φυσικά και συμφερει τον οποιοδηποτε βορειο να παρει το καραβι απο Θεσσαλονίκη και οχι απο Βόλο εφοσον η διαφορα ειναι κατω απο τα 130 140 ευρω με αυτοκινητο.. χωρις αμαξι ειναι μονοδρομος η Θεσσαλονικη ακομα και 56 να ειναι ο εισητηριο γιατι η ταλαιπωρια ΚΤΕΛ ζεστη κλ δεν πληρωνεται..

Για τον φορολογουμενο γενικά ναι σε πρωτη αναγνωση θα σου πω ειναι αδικο ... δεν γνωριζω ακριβως το σκεπτικο και τι πιθανα ωφελη θα υπάρξουν απο αυτο... αν δλαδη τουριστικα δημιουργηθει τζιρος και οι φοροι να ισοφαρισουν την οποια επιδοτηση ή αν αποσκοπει και σε τίποτε άλλο..
Άρα για αρχή συμφωνούμε στο ότι χωρίς επιδότηση αυτή η γραμμή δε θα υπήρχε γιατι οι τιμές συγκριτικά με Βόλο θα ήταν απαγορευτικές. Δε συζητάω καν το χωρίς αυτοκίνητο ειδικά για τους λίγο μεγαλύτερους σε ηλικία. Τώρα όσον αφορά τη φορολόγηση του Έλληνα...Μεγάλο θέμα ανοίγουμε! Άδικο ίσως είναι να επιδοτείται και η άγονη γραμμή για κάποιον που δεν τη χρησιμοποιεί. Θα βαδίσουμε σε μονοπάτια άλλα και θα βγούμε εκτός θέματος. Γνώμη μου πάντως είναι ότι αν υπάρχει κόσμος που εξυπηρετείται να μπει η γραμμή. Και ας μην πηγαίνω Σποράδες. Και ας κερδίσει και ο πλοιοκτήτης.
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
3.009
Likes
19.963
Άρα για αρχή συμφωνούμε στο ότι χωρίς επιδότηση αυτή η γραμμή δε θα υπήρχε γιατι οι τιμές συγκριτικά με Βόλο θα ήταν απαγορευτικές. Δε συζητάω καν το χωρίς αυτοκίνητο ειδικά για τους λίγο μεγαλύτερους σε ηλικία. Τώρα όσον αφορά τη φορολόγηση του Έλληνα...Μεγάλο θέμα ανοίγουμε! Άδικο ίσως είναι να επιδοτείται και η άγονη γραμμή για κάποιον που δεν τη χρησιμοποιεί. Θα βαδίσουμε σε μονοπάτια άλλα και θα βγούμε εκτός θέματος. Γνώμη μου πάντως είναι ότι αν υπάρχει κόσμος που εξυπηρετείται να μπει η γραμμή. Και ας μην πηγαίνω Σποράδες. Και ας κερδίσει και ο πλοιοκτήτης.
χωρις επιδότηση δεν ξερουμε ομως ποσο θα ηταν οι τιμες... τωρα ομως ασυζητητί μονο απο Θεσσαλονίκη ο βόρειος..
 
Last edited:

psilos3

Member
Μηνύματα
7.365
Likes
58.710
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Πέρα από τις εξωφρενικές όπως πάντα τιμές (κάθε πέρυσι και καλύτερα) το πρόβλημα είναι πως κάθε χρόνο δε ξέρουμε πότε και αν θα ξεκινήσει το δρομολόγιο, με αποτέλεσμα ειδικά οι του εξωτερικού να μη μπορούν να προγραμματίσουν με ότι συνεπάγεται αυτό.
Ένα μόνιμο πρόβλημα, ένα μεγάλο χάλι που δε δείχνει να βελτιώνεται τόσα χρόνια στο παραμικρό.
 

Sanna1971

Member
Μηνύματα
257
Likes
532
Επόμενο Ταξίδι
Κάρπαθος
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτικη
Πέρα από τις εξωφρενικές όπως πάντα τιμές (κάθε πέρυσι και καλύτερα) το πρόβλημα είναι πως κάθε χρόνο δε ξέρουμε πότε και αν θα ξεκινήσει το δρομολόγιο, με αποτέλεσμα ειδικά οι του εξωτερικού να μη μπορούν να προγραμματίσουν με ότι συνεπάγεται αυτό.
Ένα μόνιμο πρόβλημα, ένα μεγάλο χάλι που δε δείχνει να βελτιώνεται τόσα χρόνια στο παραμικρό.
[/QUOTE]
Θα τη βγάλουν άγονη γραμμή κι αυτή. Μόνο τότε θα δεις βελτίωση. "Είναι πολλά τα λεφτά Άρη".
 

Elena2508

Member
Μηνύματα
1.505
Likes
5.181
Επόμενο Ταξίδι
??
Ταξίδι-Όνειρο
N. Υόρκη
Επιδοτούμενο απο το κρατος κ καλά δρομολόγιο, λες και είναι δρομολόγιο άγονης (κοινώς ο Έλληνας φορολογούμενος το πληρώνει) με τιμές όμως ελεύθερου ανταγωνισμού (κοινώς τιμές "φαρμακείο")! Και όλα αυτά για να διακοπαρουν κάποιοι φραγκατοι Θεσσαλονικιεις που βαριούνται να οδηγήσουν μιάμιση ώρα μέχρι το Βόλο. Βρε ουστ...
Καταρχήν να διευκρινίσω ότι οι Φραγκάτοι Θεσσαλονικείς μπορούν να πάνε και με αεροπλάνο στην Σκιάθο μέσω Αθηνών, καθότι έχουμε λεφτά!😎😂😂
Η επιδότηση ως άγονη γραμμή γίνεται για να ενισχυθούν και να αναπτυχθούν τουριστικά οι Σποράδες και ειδικά η Σκόπελος και η Αλόννησος.
Με την ίδια λογική γιατί επιδοτούνται ως άγονη γραμμή τόσα νησιά του Αιγαίου για να πάνε οι φραγκάτοι Αθηναίοι;
Γιατί δηλαδή πρέπει να αναπτυχθεί τουριστικά π.χ η Λέρος και όχι η Αλόννησος;
Επίσης, η διατήρηση της γραμμής αποσκοπεί στο να προσελκύσει τουρίστες από τα Βαλκάνια που μπορούν εύκολα να προσεγγίσουν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης και τουρίστες από Ευρώπη που μπορούν εύκολα και φθηνά να φτάσουν στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης και μετά στο λιμάνι της.
Τέλος, η Σκιάθος είναι ένας προορισμός για όλους τους αποφοίτους λυκείου και φοιτητές της Βορείου Ελλάδας που κατακλύζουν το νησί το 1ο δεκαπενθήμερο του Ιουλίου και γεμίζουν τα φθηνά καταλύματα. Αυτοί θα πάνε με το ταχύπλοο με 55€ πήγαινε έλα.
Αυτοί που πάνε στα 5άστερα της Σκιάθου πίστεψε με θα πάνε είτε αεροπορικώς, είτε με αμάξι από όπου είναι γρηγορότερα.
Αν και Θεσσαλονικιά, πήγα για πρώτη φορά στη Σκιάθο τον Αύγουστο του 2021 και έκλεισα τα πάντα τελευταία στιγμή... Πήγα γιατί υπήρχε το ταχύπλοο και ήμουν σε 3 ώρες στην Σκιάθο με το αμάξι μου μέσα και χωρίς ταλαιπωρία μέσω Βόλου.
Τόσο μου άρεσε η εύκολη πρόσβαση που ξαναπήγα με τον ίδιο τρόπο και τον Σεπτέμβριο του 2023 για ένα τριήμερο μόνο.
Εάν θέλουμε ισόρροπη περιφερειακή ανάπτυξη και ενίσχυση των τοπικών κοινωνιών των μικρών νησιών φυσικά και θα επιδοτήσει το κράτος τις άγονες γραμμές, όπως επιδοτεί τους δήθεν αγρότες και κτηνοτρόφους με υπέρογκα ποσά για ανύπαρκτες καλλιέργειες και ανύπαρκτα ζώα....

Τέλος, όπως διάβασα θα βγει διαγωνισμός για διατήρηση της γραμμής προς Σποράδες με διάρκεια 4 χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι θα ξέρουμε έγκαιρα τα δρομολόγια και θα υπάρξει η σχετική προώθηση της περιοχής σε ευρωπαϊκούς τουριστικούς φορείς για έγκαιρες κρατήσεις.
Δεν νομίζω ότι είναι κακό να δουλεύουν από τον Μάιο έως τον Σεπτέμβριο και η Σκόπελος ή και η Αλόννησος, όπως δουλεύουν πολλά μικρά νησιά των Κυκλάδων που δεν συγκρίνονται σε θάλασσες και φύση με τις Σποράδες.
 
Last edited:

thanos75

Member
Μηνύματα
1.575
Likes
4.275
Επόμενο Ταξίδι
μάλλον Παρίσι
Ταξίδι-Όνειρο
Καλιφόρνια-Χαβάη
Καταρχήν να διευκρινήσω ότι οι Φραγκάτοι Θεσσαλονικείς μπορούν να πάνε και με αεροπλάνο στην Σκιάθο μέσω Αθηνών, καθότι έχουμε λεφτά!😎😂😂
Οι επιδότηση ως άγονη γραμμή γίνεται για να ενισχυθούν και να αναπτυχθούν τουριστικά οι Σποράδες και ειδικά η Σκόπελος και η Αλόννησος.
Με την ίδια λογική γιατί επιδοτούνται ως άγονη γραμμή τόσα νησιά του Αιγαίου για να πάνε οι φραγκάτοι Αθηναίοι;
Γιατί δηλαδή πρέπει να αναπτυχθεί τουριστικά π.χ η Λέρος και όχι η Αλόννησος;
Επίσης, η διατήρηση της γραμμής αποσκοπεί στο να προσελκύσει τουρίστες από τα Βαλκάνια που μπορούν εύκολα να προσεγγίσουν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης και τουρίστες από Ευρώπη που μπορούν εύκολα και φθηνά να φτάσουν στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης και μετά στο λιμάνι της.
Τέλος, η Σκιάθος είναι ένας προορισμός για όλους τους αποφοίτους λυκείου και φοιτητές της Βορείου Ελλάδας που κατακλύζουν το νησί το 1ο δεκαπενθήμερο του Ιουλίου και γεμίζουν τα φθηνά καταλύματα. Αυτοί θα πάνε με το ταχύπλοο με 55€ πήγαινε έλα.
Αυτοί που πάνε στα 5άστερα της Σκιάθου πίστεψε με θα πάνε είτε αεροπορικώς, είτε με αμάξι από όπου είναι γρηγορότερα.
Αν και Θεσσαλονικιά, πήγα για πρώτη φορά στη Σκιάθο τον Αύγουστο του 2021 και έκλεισα τα πάντα τελευταία στιγμή... Πήγα γιατί υπήρχε το ταχύπλοο και ήμουν σε 3 ώρες στην Σκιάθο με το αμάξι μου μέσα και χωρίς ταλαιπωρία μέσω Βόλου.
Τόσο μου άρεσε η εύκολη πρόσβαση που ξαναπήγα με τον ίδιο τρόπο και τον Σεπτέμβριο του 2023 για ένα τριήμερο μόνο.
Εάν θέλουμε ισόρροπη περιφερειακή ανάπτυξη και ενίσχυση των τοπικών κοινωνιών των μικρών νησιών φυσικά και θα επιδοτήσει το κράτος τις άγονες γραμμές, όπως επιδοτεί τους δήθεν αγρότες και κτηνοτρόφους με υπέρογκα ποσά για ανύπαρκτες καλλιέργειες και ανύπαρκτα ζώα....

Τέλος, όπως διάβασα θα βγει διαγωνισμός για διατήρηση της γραμμής προς Σποράδες με διάρκεια 4 χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι θα ξέρουμε έγκαιρα τα δρομολόγια και θα υπάρξει η σχετική προώθηση της περιοχής σε ευρωπαϊκούς τουριστικούς φορείς για έγκαιρες κρατήσεις.
Δεν νομίζω ότι είναι κακό να δουλεύουν από τον Μάιο έως τον Σεπτέμβριο και η Σκόπελος ή και η Αλόννησος, όπως δουλεύουν πολλά μικρά νησιά των Κυκλάδων που δεν συγκρίνονται σε θάλασσες και φύση με τις Σποράδες.
Να αποσαφηνιστουν κάποια πράγματα
1. Το Θεσσαλονίκη - Σκιάθος είναι 56,50 ευρώ one way, άρα μετ'επιστροφης 113 ευρώ. Χρεώνει δηλαδη η εταιρεία την allez- retour μετάβαση στα νησιά από Θεσσαλονίκη με αυτό το εξωφρενικό ποσό, εισπράτοντας παράλληλα και επιδότηση από το κρατος (!) - δηλαδή λεφτά του Έλληνα φορολογουμενου. Κοινώς είναι να ντρέπεται και η ντροπή!
2. Οι άγονες γραμμές προκηρυσονται προκειμένου να εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη επικοινωνία μικρών κ απομακρυνσμένων νησιών με τον ηπειρωτικό κορμό, αλλα και η εδαφική συνέχεια της χώρας μας, σε ΕΤΗΣΙΑ ΒΑΣΗ! Δεν προκηρυσονται σε εποχιακή βάση, για τουριστικούς λόγους, και όταν έρθει ο χειμώνας "μη μας είδατε"! Υπάρχουν μάλιστα ρήτρες που προβλέπουν την κατηγορία του πλοίου, την ύπαρξη χαμηλού εισιτηρίου, αλλά και τη δωρεαν μεταφορά των κατοίκων των μικρότερων νησιών στα κοντινότερα μεγαλύτερα (π.χ των Νισυριων στην Κω, των Αναφιωτων στη Σαντορίνη, κλπ). Τίποτα από όλα αυτά δεν συμβαίνει στο Θεσσαλονίκη- Σποράδες.
3. Οι βόρειες Σποράδες έχουν την τύχη να βρίσκονται πολύ κοντά στον ηπειρωτικό κορμό και στο Βόλο ειδικά. Με αυτό το σκεπτικό θα έπρεπε να επιδοτηθει ως άγονη και το Πάτρα- Σαμη- Ιθάκη ή το Ραφήνα- Άνδρος- Τήνος- Μύκονος!!!!
4. Όταν πρωτοπηγα στη Σκόπελο το 1993, θυμάμαι μια χαρά ελεύθερα δρομολόγια έκαναν από Θεσσαλονίκη για Σποράδες τα ιπτάμενα δελφίνια της ιστορικής πια Ceres! Τότε μπορούσε μια εταιρεία και πήγαινε χωρίς επιδότηση και τώρα με τετραπλάσιο τουρισμό δεν μπορεί?
5. Δυστυχώς διαχρονικά στην Ελλάδα όταν είναι να "κάνουν κάποιοι τη δουλιτσα τους" λεφτά υπάρχουν! Θυμήθηκα τώρα τον πρώην του Ναυτιλίας Γιάννη Πλακιωτακη που πριν 2- 3 χρόνια είχε είχε επιδοτήσει επιπλέον ειδικη "άγονη" με ταχύπλοο (πέρα από αυτη του συμβατικού που υπάρχει δικαιολογημενα εδώ και πολλά χρόνια) για 3 μήνες το καλοκαίρι από το Λασίθι που εκλέγεται βουλευτής 😁😬 προς Κάρπαθο κ Ρόδο!
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
3.009
Likes
19.963
Αυτη προφανως δεν ειναι επιδοτηση τυπου αγονης γραμμης αλλά τυπου Ryanair οπου παλια ζηταγε επιδοτηση απο τις Περιφερειες και τους Δημους για να κανει δρομολογια στα μερη τους.. οι τιμες ειναι εξωφρενικές αυτο ειναι σιγουρο ακομα και απο Βόλο θες 70+ ευρω a/r για Σκιάθο αλλά ακομα και ετσι συμφερει κάποιον απο Βορρα να πάει Σκιάθο απο Θεσσαλονικη.. Αλλά μηπως δεν ειναι εξωφρενικές οι τιμες σε ολο το Αιγαιο οπου θελει μια περιουσια μια 4μελής οικογενεια να παει σε ενα νησι με αμαξι.. απο 450 εως 700 και 800 ευρω ...ολοι μας προσπαθουμε με προσφορες αν βρουμε κατι σε λογικες τιμες για να παμε καπου..

οσο υπαρχει τουρισμος, υπερτουρισμος δεν θα πολυνοιαζει κανενα, μολις σφιξουν τα γαλατα θα αρχισουν όλοι να διαμαρτυρονται..

3,5 εκ επιδοτηση;;; ελεος... για να κανει ποσα δρομολογια ολο το καλοκαιρι (ποιο όλο το καλοκαιρι απο 27/6;;;; ) 40;;; και αν θα κανει γιατι δεν ειναι καθημερινά.. (80,000 το δρομολογιο;; )..... Λεφτα υπαρχουν..ασφαλως.. οχι για σενα καημενε..
 

Sanna1971

Member
Μηνύματα
257
Likes
532
Επόμενο Ταξίδι
Κάρπαθος
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτικη
Οι άγονες γραμμές προκηρυσονται προκειμένου να εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη επικοινωνία μικρών κ απομακρυνσμένων νησιών με τον ηπειρωτικό κορμό, αλλα και η εδαφική συνέχεια της χώρας μας, σε ΕΤΗΣΙΑ ΒΑΣΗ! Δεν προκηρυσονται σε εποχιακή βάση, για τουριστικούς λόγους, και όταν έρθει ο χειμώνας "μη μας είδατε"! Υπάρχουν μάλιστα ρήτρες που προβλέπουν την κατηγορία του πλοίου, την ύπαρξη χαμηλού εισιτηρίου, αλλά και τη δωρεαν μεταφορά των κατοίκων των μικρότερων νησιών στα κοντινότερα μεγαλύτερα (π.χ των Νισυριων στην Κω, των Αναφιωτων στη Σαντορίνη, κλπ). Τίποτα από όλα αυτά δεν συμβαίνει στο Θεσσαλονίκη- Σποράδες.
Αυτές είναι οι κύριες άγονες γραμμές. Υπάρχουν και οι "τουριστικές" άγονες γραμμές που μάλλον έχουν άλλο καθεστως αφού εξυπηρετούν την τουριστική κίνηση της χώρας.
Προσωπικά η ένστασή μου είναι ότι ενώ σε λίγο όλο το Αιγαίο θα είναι μια μεγάλη άγονη γραμμή, δηλαδή επιδοτούμενη, τα εισιτήρια εξακολουθούν να είναι απαγορευτικά για τη μέση ελληνική οικογένεια. Κατά τα άλλα το ότι λεφτά υπάρχουν το ξέρουμε.
Με αυτό το σκεπτικό θα έπρεπε να επιδοτηθει ως άγονη και το Πάτρα- Σαμη- Ιθάκη
Αυτή νομίζω λειτουργούσε ως άγονη. Όχι?
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.058
Μηνύματα
929.355
Μέλη
39.815
Νεότερο μέλος
alexplat

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom