BASILISPAP
Member
- Μηνύματα
- 502
- Likes
- 2.204
- Επόμενο Ταξίδι
- Απο εδώ και από εκεί...
- Ονειρεμένο Ταξίδι
- Ιαπωνία, Περού, Κιργιστάν
Σήμερα δεν άντεχα άλλο, έπρεπε να τελειώνει αυτή η κοροϊδία. Για να γίνει αυτό επρεπε να μιλήσω με 2 υπαλλήλους Aegean και με την τράπεζα μου.
- Η πρώτη υπάλληλος πολύ καλή και εξυπηρετική. Διάθεση να βρεθεί λύση και να δώσει ότι στοιχεία μπορούσε.
- Μιλάω με τράπεζα και μου ζητάνε τον αριθμό συναλλαγής της επιστροφής χρημάτων.
- Ξανά τηλέφωνο στην Aegean και η δεύτερη υπάλληλος στα όρια της αγένειας, σαν να την ενόχλησα κυριακάτικα στο ρεπό της. Κατά αυτήν φταίμε εμείς γιατί υπάρχουν πολλές αιτήσεις για επιστροφή χρημάτων.
Μετά από 20 λεπτά, για το ποια αίτηση έπρεπε να ψάξει, με ιδιαίτερα βαρεμενη φωνή λέει ότι δεν βλέπει αίτηση για το μεγάλο ποσό των 700 ευρώ.
Εννοείται ότι μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι, επεσημανα ότι δεν μου φταίει η ίδια προσωπικά αλλά η Aegean είναι απαράδεκτη.
( Ενώ η κράτηση είναι μια, όταν ζητάς πίσω τα χρήματα πρέπει κάθε επιβάτης να κάνει ατομική αίτηση. Προϋπήρχε και η αίτηση για επιστροφή κάτι ψιλων για αλλαγή ημερομηνίας... Οπότε καταλαβαίνετε, αχταρμας).
Γενικά υπάρχει πολύ ασυνεννοησία και εξαρτάται πολύ από ποιόν υπάλληλο θα εξυπηρετηθεις!
Μου είπαν να περιμένω να φανεί η κίνηση στην τράπεζα. Κλείνω το τηλέφωνο και μετά από 20 λεπτά τα λεφτά μπήκαν....
38 μέρες μετά μετά από την αίτηση για επιστροφή χρημάτων στην ακύρωση της πτήσης που έγινε από την ίδια την εταιρεία, κούραση, αρκετή ώρα στο τηλέφωνο, τράπεζα και άγχος.
Επιτέλους επίλογος...
Υ.Γ. Εννοείται ότι ποτέ δεν απάντησαν στα 4 email που έστειλα για την εξέλιξη του θέματος.
- Η πρώτη υπάλληλος πολύ καλή και εξυπηρετική. Διάθεση να βρεθεί λύση και να δώσει ότι στοιχεία μπορούσε.
- Μιλάω με τράπεζα και μου ζητάνε τον αριθμό συναλλαγής της επιστροφής χρημάτων.
- Ξανά τηλέφωνο στην Aegean και η δεύτερη υπάλληλος στα όρια της αγένειας, σαν να την ενόχλησα κυριακάτικα στο ρεπό της. Κατά αυτήν φταίμε εμείς γιατί υπάρχουν πολλές αιτήσεις για επιστροφή χρημάτων.
Μετά από 20 λεπτά, για το ποια αίτηση έπρεπε να ψάξει, με ιδιαίτερα βαρεμενη φωνή λέει ότι δεν βλέπει αίτηση για το μεγάλο ποσό των 700 ευρώ.
Εννοείται ότι μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι, επεσημανα ότι δεν μου φταίει η ίδια προσωπικά αλλά η Aegean είναι απαράδεκτη.
( Ενώ η κράτηση είναι μια, όταν ζητάς πίσω τα χρήματα πρέπει κάθε επιβάτης να κάνει ατομική αίτηση. Προϋπήρχε και η αίτηση για επιστροφή κάτι ψιλων για αλλαγή ημερομηνίας... Οπότε καταλαβαίνετε, αχταρμας).
Γενικά υπάρχει πολύ ασυνεννοησία και εξαρτάται πολύ από ποιόν υπάλληλο θα εξυπηρετηθεις!
Μου είπαν να περιμένω να φανεί η κίνηση στην τράπεζα. Κλείνω το τηλέφωνο και μετά από 20 λεπτά τα λεφτά μπήκαν....
38 μέρες μετά μετά από την αίτηση για επιστροφή χρημάτων στην ακύρωση της πτήσης που έγινε από την ίδια την εταιρεία, κούραση, αρκετή ώρα στο τηλέφωνο, τράπεζα και άγχος.
Επιτέλους επίλογος...
Υ.Γ. Εννοείται ότι ποτέ δεν απάντησαν στα 4 email που έστειλα για την εξέλιξη του θέματος.