Aegean Airlines Ακυρώσεις, αλλαγές, voucher, επιστροφή χρημάτων

gioannis13

Member
Μηνύματα
1.846
Likes
12.550
Επόμενο Ταξίδι
Όπου πετάει αεροπλάνο...
Ταξίδι-Όνειρο
Χωρίς ρολόι στο χέρι !!!
Εγώ μετέφερα την προσωπική μου εμπειρία σε πραγματικό περιστατικό, και την (ευτυχή) κατάληξη της. Αυτό.
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.635
Likes
9.946
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Δωρεάν εξοπλισμό με την Gold ? Ισχύει αυτό;
Οχι βεβαια. Απλα δικαιουσαι μια επιπλεον αποσκευη απο οτι επιτρεπει ο ναυλος σου. Αν ειναι βεβαια εντος οριων, βαρους κ διαστασεων αλλιως θεωρειταη ειδικη αποσκευη με το αναλογο κοστος. Τα σκι αν ειναι εως 158cm (οκ δεν ειναι τοσο αυστηροι) κ εχεις ναυλο φλεξ+ περνανε δωρεαν.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
7.137
Likes
56.443
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Μα προφανώς και δε γίνεται. Υποχρέωση να σε πάνε στον προορισμό σου με άλλο τρόπο έχουν μόνο αν η ακύρωση γίνει στις τελευταίες 14 ημέρες πριν την πτήση. Πιο πριν, επιστροφή χρημάτων και τέλος.
Στη δική μου περίπτωση υπήρξε ακύρωση και αλλαγή ημερομηνίας τέσσερις μήνες πριν, όχι 15 ημέρες. Μια χαρά κανονικά έγινε η αλλαγή εισιτηρίου με άλλη εταιρεία βάσει επίκλησης του κανονισμού για την ημερομηνία και τον προορισμό που είχαμε επιλέξει, κατόπιν πάντα και σχετικής υπόδειξης της ΑΠΑ.
Είχα γράψει εδώ σχετικά με το περιστατικό και την τηλεφωνική αλλαγή.
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.271
Likes
1.986
Για όλους εσάς που δε νομίζετε, αλλά δε μπήκατε και στον κόπο να διαβάσετε τον κανονισμό:

Άρθρο 5

Ματαίωση

1. Σε περίπτωση ματαίωσης μιας πτήσης, οι επιβάτες δικαιούνται:

α) βοήθεια από τον πραγματικό αερομεταφορέα σύμφωνα με το άρθρο 8, και

β) βοήθεια από τον πραγματικό αερομεταφορέα σύμφωνα με το άρθρο 9 παράγραφος 1 στοιχείο α) και παράγραφος 2, καθώς και βοήθεια σύμφωνα με το άρθρο 9 παράγραφος 1 στοιχεία β) και γ) σε περίπτωση μεταφοράς με άλλη πτήση, όταν ο ευλόγως αναμενόμενος χρόνος αναχωρήσεως της νέας πτήσης είναι τουλάχιστον η επόμενη μέρα από τον χρόνο αναχωρήσεως που είχε ορισθεί για την ματαιωθείσα πτήση, και

γ) αποζημίωση από τον πραγματικό αερομεταφορέα σύμφωνα με το άρθρο 7, εκτός αν:

i) έχουν πληροφορηθεί τη ματαίωση δύο εβδομάδες τουλάχιστον πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης, ή

ii) έχουν πληροφορηθεί τη ματαίωση μία έως δύο εβδομάδες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και τους προσφέρεται μεταφορά με εναλλακτική πτήση, που τους επιτρέπει να φύγουν όχι περισσότερο από δύο ώρες νωρίτερα από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και να φτάσουν στον τελικό τους προορισμό λιγότερο από τέσσερις ώρες μετά την προγραμματισμένη ώρα άφιξης, ή

iii) έχουν πληροφορηθεί τη ματαίωση λιγότερο από επτά ημέρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και τους προσφέρεται μεταφορά με άλλη πτήση, που τους επιτρέπει να φύγουν όχι περισσότερο από μία ώρα νωρίτερα από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και να φτάσουν στον τελικό τους προορισμό λιγότερο από δύο ώρες μετά την προγραμματισμένη ώρα άφιξης.
Δεν αναφέρομαι στην αποζημίωση, αυτή τη δικαιούσαι εκεί που παραθέτεις. Δεν θίγονται τα άλλα δικαιώματα.Τα ίδια γράφει και η ΥΠΑ:
Ακύρωση Πτήσης

Δύο φορές έχω ζητήσει εναλλακτικές πτήσεις στην Aegean με βάση τον Κανονισμό, μια φορά τρεις μήνες πριν και μια άλλη 5 μήνες πριν το ταξίδι, κλασικά μου έλεγαν δεν γίνεται, επέμενα και αφού μπήκα πεντάλεπτο στην αναμονή δόθηκε ΟΚ από τον επόπτη. Στη μια περίπτωση το ένα σκέλος δεν ήταν καν πτήση της Star Alliance. Στην άλλη μου πρότειναν το πλησιέστερο αεροδρόμιο συν το κόστος μετάβασης, αντιπρότεινα τρίτο αεροδρόμιο που με εξυπηρετούσε γιατί άλλαξα το πρόγραμμα του ταξιδιού λόγω της αλλαγής και το δέχθηκαν (χωρίς το κόστος μετάβασης).
Εγώ επιμένω να ζητήσει ο φίλος μετάβαση στον προορισμό με βάση το αρχικό εισιτήριο και θεωρώ ότι η θα τον στείλουν Βιέννη και θα του καλύψουν το τρένο για Ίνσμπουργκ ή θα του βρουν άλλες πτήσεις. Σε τελική δεν έχει τίποτα να χάσει.
 
Last edited:

georgi d

Member
Μηνύματα
367
Likes
841
ii) έχουν πληροφορηθεί τη ματαίωση μία έως δύο εβδομάδες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και τους προσφέρεται μεταφορά με εναλλακτική πτήση, που τους επιτρέπει να φύγουν όχι περισσότερο από δύο ώρες νωρίτερα από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και να φτάσουν στον τελικό τους προορισμό λιγότερο από τέσσερις ώρες μετά την προγραμματισμένη ώρα άφιξης
Προσπαθώ να θυμηθώ γιατί αυτές η δύο εβδομάδες υπήρχαν και παλιά πριν 10-15 χρόνια. Νομίζω τότε που το είχα διαβάσει κατάλαβα ότι μας γράφουν για τις υποχρεώσεις της εταιρείας.
Εσείς που γνωρίζετε καλά τα ελληνικά θα καταλάβετε καλύτερα.
Εάν η εταιρεία με το παραμικρό τους έλεγε δεν γνωρίζω και βρείτε την λύση μόνοι σας κανένας τώρα δεν θα προσπαθούσε να αγοράσει τα εισιτήρια της., παρόλο που η εταιρεία έχει αλλάξει προς το χειρότερο σε θέμα αποσκευών. Το βασικό είναι είναι να αγοράσεις το εισιτήριο και μετά να έχει το κεφάλι σου ήσυχο και αν γίνει κάποιο λάθος να γνωρίζεις ότι θα σε βοηθήσει.
 
Last edited:

Elena2508

Member
Μηνύματα
1.466
Likes
5.057
Επόμενο Ταξίδι
??
Ταξίδι-Όνειρο
N. Υόρκη
Δεν αναφέρομαι στην αποζημίωση, αυτή τη δικαιούσαι εκεί που παραθέτεις. Δεν θίγονται τα άλλα δικαιώματα.Τα ίδια γράφει και η ΥΠΑ:
Ακύρωση Πτήσης

Δύο φορές έχω ζητήσει εναλλακτικές πτήσεις στην Aegean με βάση τον Κανονισμό, μια φορά τρεις μήνες πριν και μια άλλη 5 μήνες πριν το ταξίδι, κλασικά μου έλεγαν δεν γίνεται, επέμενα και αφού μπήκα πεντάλεπτο στην αναμονή δόθηκε ΟΚ από τον επόπτη. Στη μια περίπτωση το ένα σκέλος δεν ήταν καν πτήση της Star Alliance. Στην άλλη μου πρότειναν το πλησιέστερο αεροδρόμιο συν το κόστος μετάβασης, αντιπρότεινα τρίτο αεροδρόμιο που με εξυπηρετούσε γιατί άλλαξα το προγυτου ταξιδιού λόγω της αλλαγής και το δέχθηκαν (χωρίς το κόστος μετάβασης).
Εγώ επιμένω να ζητήσει ο φίλος μετάβαση στον προορισμό με βάση το αρχικό εισιτήριο και θεωρώ ότι η θα τον στείλουν Βιέννη και θα του καλύψουν το τρένο για Ίνσμπουργκ ή θα του βρουν άλλες πτήσεις. Σε τελική δεν έχει τίποτα να χάσει.
Διαβάζοντας πολύ προσεκτικά το άρθρο 5 που ανέβασε ο @taver καταλαβαίνω ότι οι περιπτώσεις γ. i, ii και iii αναφέρονται ξεκάθαρα στο θέμα της αποζημίωσης και πότε την δικαιούται ένας επιβάτης σε περίπτωση ματαίωσης της πτήσης του.
Δεν παύουν να ισχύουν αυτά που περιγράφονται στις παραγράφους 1 και 2 του άρθρου περί βοήθειας που οφείλει να προσφέρει ο αερομεταφορέας σε περίπτωση ματαίωσης της πτήσης του.

Δεν μου έχει τύχει ποτέ ματαίωση, αλλά θα διεκδικούσα μέχρι τέλους την έγκαιρη μεταφορά μου με άλλο συνδυασμό πτήσεων στον τελικό μου προορισμό.

Δεν θα ζητούσα καμία εξαίρεση, αλλά αυτά που προβλέπει ξεκάθαρα ο κανονισμός στις παραγράφους 1 και 2, δηλαδή τη βοήθεια...
 

gioannis13

Member
Μηνύματα
1.846
Likes
12.550
Επόμενο Ταξίδι
Όπου πετάει αεροπλάνο...
Ταξίδι-Όνειρο
Χωρίς ρολόι στο χέρι !!!
Έεεελλαααα μωρέ ....νέοι είναι θα μάθουν ! :haha:





Υ.Γ Με χιουμοριστική διάθεση προς φίλες και φίλους :heart:
 

naypigos

Member
Μηνύματα
209
Likes
812
Επόμενο Ταξίδι
Πράγα
Ταξίδι-Όνειρο
Κρουαζιέρα Ανταρκτική
Δωρεάν εξοπλισμό με την Gold ? Ισχύει αυτό; Όταν είχα πάρει να ρωτήσω για σανίδα surf μου είπαν 70 ευρώ online ή 80 ευρώ στο αεροδρόμιο. Πήρα και δυο φορές μάλιστα για να επιβεβαιώσω μήπως ο πρώτος δεν ήξερε, αλλά και ο δεύτερος μου είπε τα ίδια.
Λοιπόν να το εξηγήσω εδώ γιατί είναι μία χρήσιμη πληροφορία για όσους κάνουν σκι και είναι είτε μελή Gold, είτε αγοράζουν ναύλο Comfort Flex:
Ως γνωστόν, τα χρυσά μέλη δικαιούνται μία δωρεάν αποσκευή 23 kg και ο ναύλος Comfort Flex περιλαμβάνει μία δωρεάν αποσκευή 23 kg. Υπάρχει λοιπόν δυνατότητα, αντί να πάρεις την αποσκευή των 23 kg, να κάνεις τσεκιν ένα σετ εξοπλισμό σκι. Προσοχή όμως! Αν επιλέξεις να κάνεις τσεκιν τα πέδιλα, και ταξιδεύεις για παράδειγμα με Comfort Flex (χωρίς να είσαι gold), δεν δικαιούσαι να αγοράσεις επιπλέον αποσκευή για τσεκιν! Τι εννοώ: μπορείς προφανώς να κάνεις τσεκιν κανονικά την αποσκευή σου, αλλά μετά θα πρέπει να πληρώσεις τον εξοπλισμό σκι που κάνει 100 € πήγαινε έλα. Δηλαδή πρέπει τα πέδιλα, να αποτελούν μέρος του δωρεάν ορίου αποσκευών τσεκ ιν. Όχι των αποσκευών που θα αγοράσει τυχόν κάποιος εκ των υστέρων
Αναλυτικά παραδείγματα για να γίνει κατανοητό

1) Χρυσό μέλος με Comfort Flex (δωρεάν 2 βαλίτσες): Κάνεις κανονικά τσεκ ιν και πέδιλα και βαλίτσα, αφού ουσιαστικά τα πέδιλα αποτελούν μέρος του δωρεάν επιτρεπόμενου ορίου αποσκευών.

2) Χρυσό μέλος που ταξιδεύει με Flex - Επιβάτης που έχει κλείσει Comfort (χωρίς να είναι gold): Το δωρεάν όριο είναι μία αποοσκευή 23 kg => άρα μπορείς να κάνει τσεκ ιν μόνο τα πέδιλα ως αποσκευή. Αν παρόλα αυτά θέλει κάποιος και αποσκευή, θα πρέπει να αγοράσει ξεχωριστά τον εξοπλισμό του σκι, αφού δεν μπορεί να θεωρηθεί μέρος του δωρεάν ορίου αποσκευών.

3) Επιβάτης Gold με Light => Δικαιούται με δωρέαν αποσκευή, άρα ισχύουν ακριβώς ότι και στην περίπτωση 2.

Όλα αυτά που γράφω εδώ είναι τσεκαρισμένα και με γραπτή επιβεβαίωση από την Aegean σε mail, γιατί στο παρελθόν είχε γίνει μία παρεξήγηση στο αεροδρόμιο με μία υπάλληλο η οποία δεν γνώριζε αυτή τη δυνατότητα, του να μετατρέπεις δηλαδή την δωρεάν βαλίτσα σε πέδιλα σκι.

Τώρα για το surf δεν ξέρω τι ισχύει.

Όποιος θέλει Screenshot από το mail να μου στείλει προσωπικό μήνυμα😃
 

ThanasisU2

Member
Μηνύματα
3.486
Likes
3.520
Επόμενο Ταξίδι
Brno
Ταξίδι-Όνειρο
RTW
Καλημέρα,
Χθες έγιναν μια σειρά από ακυρώσεις πτήσεων τις Αιγαίου, μία από τις οποίες ήταν και η δική μου για Innsbruck στις 5 Ιανουαρίου. Οι πτήσεις της Aegean πλέον για Innsbruck δείχνουν να μην πραγματοποιούνται πλέον. Γνωρίζει κανείς γενικά από την εμπειρία του, αν πρόκειται στο άμεσο διάστημα να τις επαναφέρουν? Ή από την στιγμή που ακυρώνεται μία πτήση πάει και τελείωσε?
Επίσης αν έχετε εναλλακτικές προτάσεις για το πως θα φτάσουμε το INN καλοδεχούμενες
Τους γράφεις ότι πρέπει να πας και επιμένεις.
Εμένα μου άλλαξαν την πτήση Κρακοβία - Αθήνα, σε σημείο να μην προλάβαινα την πτήση για Σαμο. Τους εστειλα email και μου άλλαξαν σε Κρακοβία - Μόναχο (Λουφτχανσα) και μετά με Α3 Μόναχο - Αθήνα - Σάμο.

Απλά θέλει HUCA.
 

naypigos

Member
Μηνύματα
209
Likes
812
Επόμενο Ταξίδι
Πράγα
Ταξίδι-Όνειρο
Κρουαζιέρα Ανταρκτική
Τους γράφεις ότι πρέπει να πας και επιμένεις.
Εμένα μου άλλαξαν την πτήση Κρακοβία - Αθήνα, σε σημείο να μην προλάβαινα την πτήση για Σαμο. Τους εστειλα email και μου άλλαξαν σε Κρακοβία - Μόναχο (Λουφτχανσα) και μετά με Α3 Μόναχο - Αθήνα - Σάμο.

Απλά θέλει HUCA.
Έστειλα ένα e-mail μόλις πριν λίγο. Όταν έχω απάντηση θα σας ενημερώσω🙂
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.265
Likes
6.938
Για όλους εσάς που δε νομίζετε, αλλά δε μπήκατε και στον κόπο να διαβάσετε τον κανονισμό:

Άρθρο 5

Ματαίωση

1. Σε περίπτωση ματαίωσης μιας πτήσης, οι επιβάτες δικαιούνται:

α) βοήθεια από τον πραγματικό αερομεταφορέα σύμφωνα με το άρθρο 8, και

β) βοήθεια από τον πραγματικό αερομεταφορέα σύμφωνα με το άρθρο 9 παράγραφος 1 στοιχείο α) και παράγραφος 2, καθώς και βοήθεια σύμφωνα με το άρθρο 9 παράγραφος 1 στοιχεία β) και γ) σε περίπτωση μεταφοράς με άλλη πτήση, όταν ο ευλόγως αναμενόμενος χρόνος αναχωρήσεως της νέας πτήσης είναι τουλάχιστον η επόμενη μέρα από τον χρόνο αναχωρήσεως που είχε ορισθεί για την ματαιωθείσα πτήση, και

γ) αποζημίωση από τον πραγματικό αερομεταφορέα σύμφωνα με το άρθρο 7, εκτός αν:

i) έχουν πληροφορηθεί τη ματαίωση δύο εβδομάδες τουλάχιστον πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης, ή

ii) έχουν πληροφορηθεί τη ματαίωση μία έως δύο εβδομάδες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και τους προσφέρεται μεταφορά με εναλλακτική πτήση, που τους επιτρέπει να φύγουν όχι περισσότερο από δύο ώρες νωρίτερα από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και να φτάσουν στον τελικό τους προορισμό λιγότερο από τέσσερις ώρες μετά την προγραμματισμένη ώρα άφιξης, ή

iii) έχουν πληροφορηθεί τη ματαίωση λιγότερο από επτά ημέρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και τους προσφέρεται μεταφορά με άλλη πτήση, που τους επιτρέπει να φύγουν όχι περισσότερο από μία ώρα νωρίτερα από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και να φτάσουν στον τελικό τους προορισμό λιγότερο από δύο ώρες μετά την προγραμματισμένη ώρα άφιξης.

2. Όταν γνωστοποιείται στους επιβάτες η ματαίωση, τους δίνονται εξηγήσεις σχετικά με δυνατή εναλλακτική μεταφορά.

3. Ο πραγματικός αερομεταφορέας δεν υποχρεούται να πληρώσει αποζημίωση σύμφωνα με το άρθρο 7 αν μπορεί να αποδείξει ότι η ματαίωση έχει προκληθεί από έκτακτες περιστάσεις οι οποίες δεν θα μπορούσαν να αποφευχθούν ακόμη και αν είχαν ληφθεί όλα τα εύλογα μέτρα.

4. Το βάρος αποδείξεως του αν ενημερώθηκε και πότε ενημερώθηκε ο επιβάτης για τη ματαίωση της πτήσης το φέρει ο πραγματικός αερομεταφορέας.
Ναι αλλά αυτό είναι για την αποζημίωση.

Το άρθρο 8 που σε παραπέμπει για την ματαίωση λέει το εξής:

Άρθρο 8
"∆ικαίωµα επιστροφής χρηµάτων ή µεταφοράς µε άλλη πτήση

1. Όταν γίνεται παραποµπήστο παρόν άρθρο, παρέχεται στον
επιβάτη η δυνατότητα να επιλέξει:
α) — την εντός επτά ηµερών επιστροφή, µε τους τρόπους που
αναφέρονται στο άρθρο 7 παράγραφος 3, του πλήρους
αντιτίµου του εισιτηρίου του, στην τιµήπου το αγόρασε,
για το µέρος ήτα µέρη του ταξιδιού που δεν πραγµατο-
ποιήθηκαν και για το µέρος ή τα µέρη του ταξιδιού που
ήδη πραγµατοποιήθηκαν, εφόσον η πτήση δεν εξυπηρετεί
πλέον κανένα σκοπό σε σχέση µε το αρχικό ταξιδιωτικό του
σχέδιο, καθώς επίσης, αν συντρέχει η περίπτωση:
— πτήση επιστροφής στο αρχικό σηµείο αναχώρησής του το
νωρίτερο δυνατόν·
β) τη µεταφορά του µε την ενωρίτερη δυνατή πτήση, υπό συγκρίσιµες συνθήκες µεταφοράς, στον τελικό του προορισµό,
ή
γ) τη µεταφορά του, υπό συγκρίσιµες συνθήκες µεταφοράς, στον
τελικό του προορισµό άλλη ηµέρα που τον εξυπηρετεί εφόσον
υπάρχει διαθεσιµότητα θέσεων.

2. Η παράγραφος 1 στοιχείο α) εφαρµόζεται και στους επιβάτες
η πτήση των οποίων αποτελεί µέρος οργανωµένου ταξιδιού, εκτός
καθ' όσον αφορά το δικαίωµα επιστροφής χρηµάτων, όταν γεννάται
δυνάµει της οδηγίας 90/314/ΕΟΚ.
3. Σε περίπτωση που µια πόλη ήµια περιοχήεξυπηρετείται από
περισσότερα του ενός αεροδρόµια, όταν ο πραγµατικός αεροµετα-
φορέας προσφέρει σε έναν επιβάτη µια πτήση προς άλλο αεροδρό-
µιο από εκείνο για το οποίο είχε γίνει η κράτηση, ο πραγµατικός
αεροµεταφορέας αναλαµβάνει το κόστος µεταφοράς του επιβάτη
από το αεροδρόµιο αυτό είτε ως εκείνο για το οποίο είχε γίνει η
κράτηση είτε, µε τη σύµφωνη γνώµη του επιβάτη, σε άλλο κοντινό
προορισµό."

Άρα τι σου λέει το άρθρο που ξεχνάνε οι εταιρείες να αναφέρουν(για ακυρωμενες πτήσεις άνω των 14 ημερών)

Σου ακυρώνουν την πτήση εντός 14 ημερών; Δικαιουσαι και αποζημίωση ΚΑΙ μεταφορά στον τελικό σου προορισμό.

Σου ακυρώνουν την πτήση σε διάστημα μεγαλύτερο των 14 ημερών;
Δικαιουσαι να επιλέξεις ΕΙΤΕ την επιστροφή των χρημάτων ΕΙΤΕ να τους ζητήσεις να σε μεταφέρουν στον τελικό προορισμό βρίσκοντας αυτοί την λύση.
 

shikabalas

Member
Μηνύματα
23
Likes
2
Αυτο με την χρεωση 23 ευρω απλα και μονο επειδη πηρες τηλεφωνο για να ακυρωσεις πτηση με την οποια δεν θα μπορεσεις να πεταξεις, ειναι συχνο φαινομενο και σε αλλες εταιρειες ή παγκοσμια πρωτοτυπια του απατεωνα Βασιλακη?
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.034
Μηνύματα
925.132
Μέλη
39.752
Νεότερο μέλος
Vassilis123

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom