Γενικά Αντικατάσταση/επισκευή φθαρμένης αποσκευής

DrStrangelove

New Member
Μηνύματα
4
Likes
0
Καλησπέρα!
Ας πω κι εγώ τον πόνο μου εδώ, μήπως μπορέσει και κάποιος να με συμβουλέψει ή να με βοηθήσει. Σε ταξίδι της Ellinair από Θεσσαλονίκη για Αθήνα, έχοντας φτάσει στο Ελευθέριος Βενιζέλος, κατά της παραλαβή της βαλίτσας μου από τον ιμάντα, παρατηρώ ότι η βαλίτσα μου δεν ήταν πια υγιής, αλλά βαλίτσα με ειδικές ανάγκες. Πιο συγκεκριμένα της έλειπε το ένα πόδι στήριξης που σημαίνει ότι η βαλίτσα θα έβγαινε στη σύνταξη καθώς ήταν πια άχρηστη. Αμέσως πήγα στα απολεσθέντα για να δηλώσω τη ζημιά. Από εκεί, εφόσον αναγνώρισαν τη ζημιά και έκαναν δήλωση φθοράς, δίνοντας μου τα αποδεικτικά έγγραφα, μου είπαν να επικοινωνήσω με email με την εταιρία μου (ellinair).
Την επόμενη λοιπόν, επικοινώνησα με την εταιρία στέλνοντας ο,τι με είχαν συμβουλέψει να στείλω. Μου ζήτησαν επιπλέον μία φωτογραφία της φθοράς την οποία και έστειλα. Η απάντηση που έλαβα όμως προς απογοήτευσή μου ήταν η παρακάτω:
upload_2018-5-17_18-19-36.png


Δηλαδή κάθε εταιρία μπορεί να θέτει τους δικούς της όρους στα θέματα φθοράς και δεν ακολουθεί κάποια κοινή ευρωπαϊκή οδηγία; Εφόσον βαλίτσα μου αχρηστεύθηκε με δική τους υπαιτιότητα, δεν θα έπρεπε να την αντικαταστήσουν ή να την επισκευάσουν; Είχε κανείς παρόμοια εμπειρία; Καμία πρόταση για το πως να κινηθώ;
 

fenia42

Member
Μηνύματα
3.853
Likes
14.086
Επόμενο Ταξίδι
Азербайджан
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γροιλανδία,Σβάλμπαρντ
Με Καταρ πηγαίνοντας για Ινδία καταστράφηκε ολοσχερώς η βαλίτσα μου. Με έστελναν από τον Άννα στον Καιαφα, άκρη δεν έβγαλα οπότε όταν έφτασα Ελλάδα πήγα στα γραφεία της Κατάρ. Μου είπαν να στείλω μειλ με φωτογραφίες. Απάντηση ουδεμία.
Τουλάχιστον εσυ ξέρεις ότι ζουν :)
 
Μηνύματα
1.990
Likes
6.322
Είστε σίγουροι ότι η εκάστοτε εταιρεία είναι υπεύθυνη για το εν λόγω θέμα; Μου φαίνεται πως είναι δουλειά των αεροδρομίων, εννοώ των εταιρειών που χειρίζονται τις βαλίτσες σε κάθε αεροδρόμιο. (Αν κάνω λάθος, συχωράτε με. :rolleyes:).
Εμένα πάντως, προ διετίας, μου αλλάχτηκε χωρίς καν ερωτήσεις η σαραβαλιασμένη βαλίτσα που έγινε ακόμα πιο σαράβαλο μετά από την επιστροφή από την Καμτσάτκα, εδώ στη Θεσσαλονίκη. Πήρα σχετικό χαρτί στην άφιξη, και την άλλη μέρα πήγα με τη βαλίτσα και το χαρτί, την κοίταξε για 2 δευτερόλεπτα ο υπεύθυνος και μου λέει "Διάλεξε μία από αυτές εδώ, και καλή σου μέρα". :)
 

DrStrangelove

New Member
Μηνύματα
4
Likes
0
Ο υπεύθυνος που έλεγξε τη βαλίτσα, με κατεύθυνε όπως είπα παραπάνω. Υπάρχει περίπτωση να ήθελε να αποφύγει να με αποζημιώσει; Μπορεί να είναι και ανάλογα με την εταιρία, πχ άλλες να συνεργάζονται με την goldair handling και άλλες όχι. Εσύ με τι εταιρία πετούσες;
 
Μηνύματα
1.990
Likes
6.322
Ο υπεύθυνος που έλεγξε τη βαλίτσα, με κατεύθυνε όπως είπα παραπάνω. Υπάρχει περίπτωση να ήθελε να αποφύγει να με αποζημιώσει; Μπορεί να είναι και ανάλογα με την εταιρία, πχ άλλες να συνεργάζονται με την goldair handling και άλλες όχι. Εσύ με τι εταιρία πετούσες;
Aeroflot
 

makisg

Member
Μηνύματα
4.712
Likes
14.779
Επόμενο Ταξίδι
Βενετία,Λουμπλιάνα,Μπλέντ
Ονειρεμένο Ταξίδι
Νησιά Φίτζι
@KonstantinosAlyona η εμπειρία σου είναι με την εταιρεία που αναφέρει ο φίλος παραπάνω;;

Τώρα είδα την απάντηση .
 

makisg

Member
Μηνύματα
4.712
Likes
14.779
Επόμενο Ταξίδι
Βενετία,Λουμπλιάνα,Μπλέντ
Ονειρεμένο Ταξίδι
Νησιά Φίτζι
και η δική μου εμπειρία πρίν δύο χρόνια ήταν απ ευθείας με την αεροπορική (Turkish). Μου την αντικατέστησαν με καινούργια .
 
Μηνύματα
1.990
Likes
6.322
Άσχετα με το ποιός χειρίζεται τις βαλίτσες,ο επιβάτης με την αεροπορική έχει σχέση.Από αυτήν αγοράζει εισιτήριο.
Χμμ, μάλιστα. Αλλα εμένα δε νομιζω να με εξυπηρέτησε απευθείας η Αεροφλότ τοτε, νομιζω στη Goldair πηγα, τέλος παντων στο γραφειο που ειναι εκει διπλα στις αφίξεις στο Μακεδονια. Δεν τα ξέρω και καλα, οποτε δεν εδωσα σημασία, απλα πηρα την καινούρια μου βαλιτσα κι εφυγα. :D
 

chris7

Member
Μηνύματα
3.085
Likes
23.672
Επόμενο Ταξίδι
Λουξεμβούργο
Ονειρεμένο Ταξίδι
Καναδάς
Με την Aegean από Πάρο μου έσπασαν ένα ροδάκι της βαλίτσας μου και μου την επιδιόρθωσαν αλλάζοντας και τα 4 ροδάκια.
Με την Ryanair μου ξήλωσαν το φερμουάρ της βαλίτσας και μου κατέθεσαν σε τραπεζικό μου λογαριασμό τα χρήματα της αγοράς όταν τους έστειλα την απόδειξη. Βέβαια η βαλίτσα ήταν πολύ φθηνή (30 ευρώ).
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.336
Likes
14.199
Χμμ, μάλιστα. Αλλα εμένα δε νομιζω να με εξυπηρέτησε απευθείας η Αεροφλότ τοτε, νομιζω στη Goldair πηγα, τέλος παντων στο γραφειο που ειναι εκει διπλα στις αφίξεις στο Μακεδονια. Δεν τα ξέρω και καλα, οποτε δεν εδωσα σημασία, απλα πηρα την καινούρια μου βαλιτσα κι εφυγα. :D
Πιθανό σε αρκετές περιπτώσεις να χειρίζεται/αποζημιώνει κάποιος άλλος για λογαριασμό της αεροπορικής.Αλλά αν κάποιος δεν μείνει ικανοποιημένος στην αεροπορική θα απευθυνθεί για την τελική λύση.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.297
Likes
5.032
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γροιλανδία
Μου ζήτησαν επιπλέον μία φωτογραφία της φθοράς την οποία και έστειλα. Η απάντηση που έλαβα όμως προς απογοήτευσή μου ήταν η παρακάτω...
Αυτό βασικά ήταν το λάθος σου. Αφού πήγες όπως έπρεπε στα απολεσθέντα, έγινε έλεγχος της χαλασμένης βαλίτσας, δέχτηκε η handling εταιρεία τη φθορά, έγινε η δήλωση φθοράς και σου είπαν να επικοινωνήσεις με την εταιρεία, εσύ αυτό που θα έπρεπε να έχεις κάνει μόνο είναι να τους πεις στο τηλέφωνο πόσο αγόρασες τη βαλίτσα και αν σε ρώταγαν πόσα χρόνια την έχεις (υπάρχει η σχετική απομείωση). Δεν έπρεπε να δεχτείς καμιά αποστολή φωτογραφίας αφού η καταγραφή ζημιάς έγινε στην εταιρεία handling στο Βενιζέλος, βασικά ήταν σα να αμφισβητούσαν εσένα και τον υπάλληλο των απολεσθέντων.

Θα τους στείλεις ένα email λέγοντάς τους ότι η βαλίτσα σου κόστισε τόσα ευρώ (αν έχεις και την απόδειξη τόσο καλύτερο) και ότι δε θα δεχτείς τίποτα άλλο πέραν της αποζημίωσης του ποσού αυτού με κατάθεση σε λογαριασμό σου.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.115
Μηνύματα
880.692
Μέλη
38.839
Νεότερο μέλος
mgian

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom