Γενικά Αντικατάσταση/επισκευή φθαρμένης αποσκευής

taver

Member
Μηνύματα
10.561
Likes
16.441
Ονειρεμένο Ταξίδι
Iles Kerguelen
Είστε σίγουροι ότι η εκάστοτε εταιρεία είναι υπεύθυνη για το εν λόγω θέμα; Μου φαίνεται πως είναι δουλειά των αεροδρομίων, εννοώ των εταιρειών που χειρίζονται τις βαλίτσες σε κάθε αεροδρόμιο. (Αν κάνω λάθος, συχωράτε με. :rolleyes:).
Εσύ σύμβαση έχεις με την αεροπορική εταιρία (το εισιτήριό σου), και μ' αυτή μιλάς (ή με τους εκπροσώπους που αυτή ορίζει) καθώς είναι η μόνη νομική οντότητα που έχει συμβατικές υποχρεώσεις απέναντί σου. Το ποίοι είναι οι προμηθευτές της, το αν αυτοί έχουν ευθύνη και ποιά, και το πως θα τους χειριστεί, είναι δικό της θέμα.
 

gianni1966

Member
Μηνύματα
209
Likes
68
Επόμενο Ταξίδι
Λατρεμενη Αβανα...
Ονειρεμένο Ταξίδι
Ν. Αμερικη(Περου,Βολιβια)
Μια φορα μου ετυχε, λιγα χρονια πριν...Επιστροφη
απο Βουδαπεστη με την παλαι ποτε Malev.
H βαλιτσα λερωμενη στην μια της πλευρα με καποιο ελαιωδες υγρο
συν κατι κοκκινο που εμοιαζε με κετσαπ...
Μετα την σχετικη καταθεση της φορμας διαμαρτυριας για το γεγονος στο σχετικο γκισε
στο Βενιζελος, μετα απο μια εβδομαδα επικοινωνησε τηλ. μαζι μου ενα κυριος
απο καταστημα ειδων ταξιδιου στο Π. Φαληρο.
Μου εφερε μια περιπου ιδια καινουργια βαλιτσα στο σπιτι και παρελαβε την παλια.
 

whoknows

Member
Μηνύματα
735
Likes
2.077
Επόμενο Ταξίδι
Στο φεγγαρι
Ονειρεμένο Ταξίδι
Στο κεντρο της Γης
και η δική μου εμπειρία πρίν δύο χρόνια ήταν απ ευθείας με την αεροπορική (Turkish). Μου την αντικατέστησαν με καινούργια .
συμφωνω, και εγω οσες φορες που ετυχε να εχω παρομοια θεματα με Turkish, παντα εβγαζα ακρη
 

giorgos t

Member
Μηνύματα
54
Likes
3
Καλησπέρα,

Σήμερα παρέλαβα σπασμένη τη βαλίτσα μου απο Aegean σε πτήση εξωτερικού, σε βαλίτσα αξίας 200ε.
Τηλεφώνησα στην aegean και μου είπαν έπρεπε να το είχα δηλώσει στο αεροδρόμιο, και οτι τώρα δύσκολα μπορώ να κάνω κάτι. Ας στείλω ενα email μου έιπαν αλλα δυσκολα θα γίνει αποδεκτό.

Έχει τύχει σε κάποιον απο εσάς?
 

North66

Member
Μηνύματα
4.072
Likes
4.337
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γροιλανδία
Ναι το δήλωσα άμεσα στο αεροδρόμιο άφιξης και αποζημιώθηκα απ' την Aegean. Δεν ξέρω αν μπορείς να το κάνεις μετά από μέρες, θα το κοιτάξω και θα σου πω.

Y.Γ. If the baggage is damaged, delayed, lost or destroyed, the passenger must write and complain to the air carrier as soon as possible. In the case of damage to checked baggage, the passenger must write and complain within seven days, and in the case of delay within 21 days, in both cases from the date on which the baggage was placed at the passenger's disposal.
(Πηγή https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/PDF/?uri=CELEX:32002R0889&from=EN)
 
Last edited:

NIKOLETA05

Member
Μηνύματα
423
Likes
268
Επόμενο Ταξίδι
Αλσατία
Ονειρεμένο Ταξίδι
Νέα Υόρκη
Ναι το δήλωσα άμεσα στο αεροδρόμιο άφιξης και αποζημιώθηκα απ' την Aegean. Δεν ξέρω αν μπορείς να το κάνεις μετά από μέρες, θα το κοιτάξω και θα σου πω.

Y.Γ. If the baggage is damaged, delayed, lost or destroyed, the passenger must write and complain to the air carrier as soon as possible. In the case of damage to checked baggage, the passenger must write and complain within seven days, and in the case of delay within 21 days, in both cases from the date on which the baggage was placed at the passenger's disposal.
(Πηγή https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/PDF/?uri=CELEX:32002R0889&from=EN)
Εγώ είχα πάει στο αεροδρόμιο έχοντας βγει από το χώρο αφίξεων να δηλώσω τη φθορά κ μου είπαν ότι δεν γίνεται πρέπει να δηλωθεί ενόσω βρίσκεσαι ακόμα μέσα στο χώρο αφίξεων.Ποσο μάλλον μετά από μέρες...
Τελικά στο ταξίδι του γυρισμού πήγα εντός του χώρου κ δήλωσα ότι χάλασε σ εκείνη την πτήση κ μου έστειλαν άλλη βαλίτσα μέρες μετά.
 

KaterinaJ

Member
Μηνύματα
331
Likes
303
Επόμενο Ταξίδι
Λονδίνο
Ονειρεμένο Ταξίδι
Ιαπωνία
Καλησπέρα,

Σήμερα παρέλαβα σπασμένη τη βαλίτσα μου απο Aegean σε πτήση εξωτερικού, σε βαλίτσα αξίας 200ε.
Τηλεφώνησα στην aegean και μου είπαν έπρεπε να το είχα δηλώσει στο αεροδρόμιο, και οτι τώρα δύσκολα μπορώ να κάνω κάτι. Ας στείλω ενα email μου έιπαν αλλα δυσκολα θα γίνει αποδεκτό.

Έχει τύχει σε κάποιον απο εσάς?
Αν δεν βγάλεις άκρη αυτή τη φορά, πάρε τη βαλίτσα μαζί σου σε επόμενο ταξίδι και δήλωσε τη ζημιά στην όποια αεροπορική σαν να έχει γίνει τότε
 

North66

Member
Μηνύματα
4.072
Likes
4.337
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γροιλανδία
Το πρόβλημα είναι ότι η τσεκινατζού στην επόμενη πτήση ενδεχομένως να σημειώσει τη φθορά της βαλίτσας και να μην μπορέσεις να αποζημιωθείς στον τελικό προορισμό.
Εγώ είχα πάει στο αεροδρόμιο έχοντας βγει από το χώρο αφίξεων να δηλώσω τη φθορά κ μου είπαν ότι δεν γίνεται πρέπει να δηλωθεί ενόσω βρίσκεσαι ακόμα μέσα στο χώρο αφίξεων.Ποσο μάλλον μετά από μέρες...
Ο κανονισμός της ΕΕ λέει ξεκάθαρα ότι δηλώνεται και μετά από μέρες. Το τι λέει ο τυχαίος υπάλληλος στο αεροδρόμιο για να σε ξεφορτωθεί δε θα έπρεπε να σε απασχολεί. Η διαδικασία είναι συγκεκριμένη και εξηγείται πιο πάνω.
 

NIKOLETA05

Member
Μηνύματα
423
Likes
268
Επόμενο Ταξίδι
Αλσατία
Ονειρεμένο Ταξίδι
Νέα Υόρκη
Το πρόβλημα είναι ότι η τσεκινατζού στην επόμενη πτήση ενδεχομένως να σημειώσει τη φθορά της βαλίτσας και να μην μπορέσεις να αποζημιωθείς στον τελικό προορισμό.

Ο κανονισμός της ΕΕ λέει ξεκάθαρα ότι δηλώνεται και μετά από μέρες. Το τι λέει ο τυχαίος υπάλληλος στο αεροδρόμιο για να σε ξεφορτωθεί δε θα έπρεπε να σε απασχολεί. Η διαδικασία είναι συγκεκριμένη και εξηγείται πιο πάνω.
Μα πώς να μη με απασχολεί όταν αρνείται να καταγράψει καν το περιστατικό; Ακόμα και τα γραφεία που καταγράφουν το περιστατικό είναι μέσα στο χώρο αφίξεων.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.072
Likes
4.337
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γροιλανδία
Δε διάβασες τι γράφει ο κανονισμός. Μιλάει για έγγραφη διαμαρτυρία στην εταιρεία μέσα σε επτά μέρες. Δε μιλάει για καταγραφή του περιστατικού στο αεροδρόμιο.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
31.278
Μηνύματα
756.643
Μέλη
35.885
Νεότερο μέλος
mixhpbgcvj_157684

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom