Απορίες για κράτηση στο Booking.com

Μάγδα

Member
Μηνύματα
350
Likes
1.337
Επόμενο Ταξίδι
Κοπεγχάγη
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη
Καλησπέρα. Συνήθως κλείνω ξενοδοχεία μέσω booking με δωρεάν ακύρωση και πληρωμή στο κατάλυμα.. Κοιτώντας όμως καταλύματα στη Νορβηγία, κυρίως διαμερίσματα ή cabins (γιατί αλλιώς δε βγαίνει το ταξίδι) συνήθως γράφει:

Ακύρωση: Μπορείτε να κάνετε δωρεάν ακύρωση μέχρι 14 μέρες πριν την άφιξη. Αν ακυρώσετε εντός 14 ημερών πριν την άφιξη, το κόστος ακύρωσης θα ισούται με τη συνολική τιμή της κράτησης.

Προπληρωμή: Η προθεσμία πληρωμής είναι στις 11:59 μ.μ. στις 4 Αυγούστου 2023 (ώρα καταλύματος). Μπορείτε να επιλέξτε να γίνει αυτόματη χρέωση εκείνη την ώρα ή απλώς να πληρώσετε όταν κάνετε την κράτηση.

Πως θα επιλέξω να γίνει αυτόματη χρέωση τότε; Δεν το έχω ξανακάνει. Ευχαριστώ.
 
Last edited:

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.149
Likes
20.458
Επόμενο Ταξίδι
Τατζικιστάν
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Προπληρωμή: Η προθεσμία πληρωμής είναι στις 11:59 μ.μ. στις 4 Αυγούστου 2023 (ώρα καταλύματος). Μπορείτε να επιλέξτε να γίνει αυτόματη χρέωση εκείνη την ώρα ή απλώς να πληρώσετε όταν κάνετε την κράτηση.

Πως θα επιλέξω να γίνει αυτόματη χρέωση τότε; Δεν το έχω ξανακάνει. Ευχαριστώ.
Όταν φτάνεις στο σημείο που λέει "Πότε θα θέλατε να πληρώσετε" λογικά σου εμφανίζει δύο επιλογές:
1) "Πληρωμή στο κατάλυμα", όπου αν το διαλέξεις βάζεις τα στοιχεία της κάρτας που θα πληρώσεις ως εγγύηση και το κατάλυμα θα στα κρατήσει την ημερομηνία που σου υποδεικνύει πχ 04/08/23 που αναφέρεις πιο πάνω.
2) "Πληρωμή τώρα" και αν το διαλέξεις πληρώνεις τη διαμονή την ώρα της κράτησης. Συνήθως αυτή τη επιλογή την επιλέγουμε όταν θέλουμε να πληρώσουμε με πορτοφόλι, δηλαδή με έκπτωση, γιατί αλλιώς δεν μπορείς να πάρεις την έκπτωση.

Επιλέγεις το πρώτο. Και διάβασε όλους τους όρους, γιατί στα διαμερίσματα έχει κάτι χρεώσεις/εγγυήσεις ζημιών κτλ...
 

katkats

Moderator
Μηνύματα
9.613
Likes
12.436
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
Όταν φτάνεις στο σημείο που λέει "Πότε θα θέλατε να πληρώσετε" λογικά σου εμφανίζει δύο επιλογές:
1) "Πληρωμή στο κατάλυμα", όπου αν το διαλέξεις βάζεις τα στοιχεία της κάρτας που θα πληρώσεις ως εγγύηση και το κατάλυμα θα στα κρατήσει την ημερομηνία που σου υποδεικνύει πχ 04/08/23 που αναφέρεις πιο πάνω.
2) "Πληρωμή τώρα" και αν το διαλέξεις πληρώνεις τη διαμονή την ώρα της κράτησης. Συνήθως αυτή τη επιλογή την επιλέγουμε όταν θέλουμε να πληρώσουμε με πορτοφόλι, δηλαδή με έκπτωση, γιατί αλλιώς δεν μπορείς να πάρεις την έκπτωση.

Επιλέγεις το πρώτο. Και διάβασε όλους τους όρους, γιατί στα διαμερίσματα έχει κάτι χρεώσεις/εγγυήσεις ζημιών κτλ...
Έχει και επιλογή για αυτόματη χρέωση μια συγκεκριμένη ημερομηνία, όχι τη στιγμή της κράτησης. Δεν ξέρω τι γίνεται με το "πορτοφόλι" τότε.

@Μάγδα άρχισε να κάνεις την κράτηση, χωρίς να την ολοκληρώσεις και θα δεις τις επιλογές.
 
Last edited:

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.149
Likes
20.458
Επόμενο Ταξίδι
Τατζικιστάν
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Έχει και επιλογή για αυτόματη χρέωση μια συγκεκριμένη ημερομηνία, όχι τη στιγμή της κράτησης. Δεν ξέρω τι γίνεται με το "πορτοφόλι" τότε.

@magda pap. άρχισε να κάνεις την κράτηση, χωρίς να την ολοκληρώσεις και θα δεις τις επιλογές.
Έχεις δίκιο! Έβαζα ημερομηνία Νοεμβρίου και δεν μου έβγαζε αυτή την επιλογή. Έβαλα μεταγενέστερη (Ιούλιο) και μου έβγαλε τα παρακάτω:

Πότε θα θέλατε να πληρώσετε;
1) Πληρωμή στο κατάλυμα
Η κάρτα σας δεν θα χρεωθεί, χρειαζόμαστε μόνο τα στοιχεία της κάρτας σας για την εγγύηση της κράτησής σας.

2) Πληρωμή στις 1 Ιουλ 2023
Η Booking.com θα διευκολύνει την πληρωμή σας. Θα χρεώσουμε αυτόματα την κάρτα σας στις 1 Ιουλ 2023.

3) Πληρωμή τώρα
Πληρωμή με το Πορτοφόλι
Θα πληρώσετε μέσω Booking.com όταν ολοκληρώσετε αυτήν την κράτηση. Μπορείτε να ακυρώστε πριν από 3 Ιουλίου 2023 για πλήρη επιστροφή χρημάτων.


Στην πρώτη επιλογή η πληρωμή του καταλύματος θα γίνει μόλις λήξει η περίοδος για την ακύρωση του, αυτόματα απο τη κάρτα. Τα χρήματα θα τα κρατήσει το κατάλυμα και όχι η booking.
Στη δεύτερη επιλογή τα χρήματα θα κρατηθούν απο την booking και όχι απο το κατάλυμα την αναγραφόμενη ημερομηνία.
Στη τρίτη επιλογη είναι καθαρά η επιλογή για χρήση της έκπτωσης απο το πορτοφόλι. Μόνο αν πληρώσεις άμεσα μπορείς να χρησιμοποιήσεις το πορτοφόλι.

ΥΓ. Άλλη Μάγδα ρωτάει βρε :lol:
 

Μάγδα

Member
Μηνύματα
350
Likes
1.337
Επόμενο Ταξίδι
Κοπεγχάγη
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη
Έχεις δίκιο! Έβαζα ημερομηνία Νοεμβρίου και δεν μου έβγαζε αυτή την επιλογή. Έβαλα μεταγενέστερη (Ιούλιο) και μου έβγαλε τα παρακάτω:

Πότε θα θέλατε να πληρώσετε;
1) Πληρωμή στο κατάλυμα
Η κάρτα σας δεν θα χρεωθεί, χρειαζόμαστε μόνο τα στοιχεία της κάρτας σας για την εγγύηση της κράτησής σας.

2) Πληρωμή στις 1 Ιουλ 2023
Η Booking.com θα διευκολύνει την πληρωμή σας. Θα χρεώσουμε αυτόματα την κάρτα σας στις 1 Ιουλ 2023.

3) Πληρωμή τώρα
Πληρωμή με το Πορτοφόλι
Θα πληρώσετε μέσω Booking.com όταν ολοκληρώσετε αυτήν την κράτηση. Μπορείτε να ακυρώστε πριν από 3 Ιουλίου 2023 για πλήρη επιστροφή χρημάτων.


Στην πρώτη επιλογή η πληρωμή του καταλύματος θα γίνει μόλις λήξει η περίοδος για την ακύρωση του, αυτόματα απο τη κάρτα. Τα χρήματα θα τα κρατήσει το κατάλυμα και όχι η booking.
Στη δεύτερη επιλογή τα χρήματα θα κρατηθούν απο την booking και όχι απο το κατάλυμα την αναγραφόμενη ημερομηνία.
Στη τρίτη επιλογη είναι καθαρά η επιλογή για χρήση της έκπτωσης απο το πορτοφόλι. Μόνο αν πληρώσεις άμεσα μπορείς να χρησιμοποιήσεις το πορτοφόλι.

ΥΓ. Άλλη Μάγδα ρωτάει βρε :lol:
Χίλια ευχαριστώ
 

Joanna220_284

New Member
Μηνύματα
3
Likes
8
Καλησπέρα σε όλους, δεν ξέρω αν ανήκει σε αυτό το thread η ερώτησή μου, αλλά νομίζω ότι είναι κάπως σχετική... λοιπόν, πριν από ένα μήνα περίπου έκλεισα 1 δωμάτιο σε ξενοδοχείο στο Πήλιο για τον Φεβρουάριο μέσω booking... στην πορεία, η παρέα μας μεγάλωσε και επειδή δεν μπορούσα να προσθέσω ένα δωμάτιο στην κράτησή μου, έκανα άλλη μία κράτηση στο ίδιο ξενοδοχείο. Πριν από λίγες μέρες, ένα άτομο από την παρέα ανακάλυψε ότι έπρεπε να είναι Αθήνα Κυριακή πρωί, συνεπώς έπρεπε να γίνει αλλαγή, από ΠΣΚ σε Πέμπτη - Σάββατο. Έστειλα αίτημα αλλαγής μέσω booking, μου εγκρίνουν το ένα δωμάτιο και το άλλο παραμένει στην παλιά ημερομηνία. Επικοινωνώ με το ξενοδοχείο, μου λένε ότι όλα είναι ok και μάλλον είναι από τη πλευρά της booking το πρόβλημα. Πληρώνω τη διαφορά για το ένα δωμάτιο που μου είχαν εγκρίνει και περιμένω... εδώ να αναφέρω ότι η booking για το δωμάτιο που δεν είχε εγκριθεί ακόμα θα μου επέστρεφε ένα μικρό ποσό, (μάλλον επειδή ήταν φθηνότερο την Πέμπτη;; ) ενώ το άλλο που εγκρίθηκε ήταν να πληρώσω εγώ μια μικρή διαφορά, την οποία πλήρωσα όταν με διαβεβαίωσαν από το ξενοδοχείο ότι υπήρχε διαθεσιμότητα και για τα δύο δωμάτια. Σήμερα λοιπόν, η booking μου έστειλε μήνυμα ότι εκκρεμεί ένα αίτημα για αλλαγή ημερομηνίας, και το προωθώ στο ξενοδοχείο, για να μην προκύψει κάποιο μπέρδεμα τελευταία στιγμή και επειδή γνωρίζω ότι το Σαββατοκύριακο έχουν περισσότερο κόσμο, να μην φαίνεται ένα δωμάτιο κρατημένο στην πλατφόρμα ενώ δεν είναι... κάνουν λοιπόν αποδεκτό το αίτημα για αλλαγή στη πλατφόρμα, και μου κάνουν χρέωση επιπλέον 2 ευρώ, ενώ ταυτόχρονα η booking μου στέλνει αποδεικτικό χρέωσης, αναφέροντας ότι η αρχική τιμή ήταν μικρότερη από αυτή που είχα πληρώσει (!!)

Τελικώς, επειδή σας έχω ήδη ζαλίσει, πλήρωσα κάτι λίγα ευρώ παραπάνω από αυτό που είχα ενημερωθεί για τις αλλαγές που ζήτησα, αλλά δεν είναι το θέμα τα χρήματα, αλλά η ασφάλεια που ένιωθα ότι γνωρίζω τι πληρώνω όταν κάνω την κράτηση μέσω booking. Η ερώτησή μου είναι, τις αλλαγές στις χρεώσεις τις κάνει η booking (λόγω προμηθειών ας πούμε; δεν έχω ιδέα) ή το ξενοδοχείο; Επειδή αν το έχει κάνει αυτό το ξενοδοχείο, σκεφτόμουν να τους το πω, γιατί έχω χαλαστεί από αυτές τις αλλαγές στην τιμή, άλλο να βλέπω ότι θα μου ζητηθεί και άλλο να χρεώνομαι, και αναλόγως την αντίδραση, να ακολουθήσει και η κριτική... Μπορεί κάποιος παρακαλώ να με διαφωτίσει; :)
 

varioAthens

Member
Μηνύματα
5.497
Likes
8.015
Η Booking γραφει ξεκαθαρα οτι σε περιπτωση αλλαγων «ενδεχεται να τροποποιηθουν και οι οροι κρατησης».
 

Joanna220_284

New Member
Μηνύματα
3
Likes
8
ενδεχεται να τροποποιηθουν και οι οροι κρατησης».
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση...
Ναι, ok, κατανοητό, από τη στιγμή που γίνεται αλλαγή περιμένω ότι θα υπάρχει τροποποίηση στην τιμή η στη διαθεσιμότητα των δωματίων (πχ με θέα η χωρίς), αλλά δεν θα έπρεπε να ενημερωθώ για τις όποιες τροποποιήσεις; Στη συγκεκριμένη περίπτωση η χρέωση ήταν διαφορετική από αυτό που περίμενα, και έγινε και αυτόματα με την έγκριση του ξενοδοχείου. Χρησιμοποιούσα πολύ τη booking μέχρι τώρα αλλά δεν μου είχε τύχει ξανά αλλαγή, και με βάζει σε σκέψεις... Δηλαδή, αν σε επόμενο ταξίδι στο εξωτερικό κλείσω με booking και χρειαστει να κάνω αλλαγή, παίζω ζάρια για το ποσό που θα χρεωθώ τελικά; 🤔
 
D

Delmem38110

Guest
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση...
Ναι, ok, κατανοητό, από τη στιγμή που γίνεται αλλαγή περιμένω ότι θα υπάρχει τροποποίηση στην τιμή η στη διαθεσιμότητα των δωματίων (πχ με θέα η χωρίς), αλλά δεν θα έπρεπε να ενημερωθώ για τις όποιες τροποποιήσεις; Στη συγκεκριμένη περίπτωση η χρέωση ήταν διαφορετική από αυτό που περίμενα, και έγινε και αυτόματα με την έγκριση του ξενοδοχείου. Χρησιμοποιούσα πολύ τη booking μέχρι τώρα αλλά δεν μου είχε τύχει ξανά αλλαγή, και με βάζει σε σκέψεις... Δηλαδή, αν σε επόμενο ταξίδι στο εξωτερικό κλείσω με booking και χρειαστει να κάνω αλλαγή, παίζω ζάρια για το ποσό που θα χρεωθώ τελικά; 🤔
η τιμή δεν αλλάζει από την στιγμή της κράτησης εκτός και αν είναι σε διαφορετικό νόμισμα.
η αν κατά την αλλαγή της κράτησης αλλάζουν και οι όροι όπως αναφέρθηκε πιο πάνω
η μπουκινγκ δεν επεμβαίνει στις τιμές μόνο το ξενοδοχείο, που και πάλι όταν έχεις κλείσει με Α τιμή δεν αλλάζει.
πάρε τηλέφωνο την μπουκινγκ είναι χωρίς χρέωση.
θα χρειαστεί να πληκτρολογήσεις αριθμό κράτησης και πιν και θα τους ρωτήσεις για τις όποιες απορίες σου.
αναμονή πολύ μικρή.
00800127605
 

demie

Member
Μηνύματα
409
Likes
795
Γειά σας!
Θα ήθελα τα φώτα σας! Έχω κάνει κράτηση σε ένα κατάλυμα στην Ισπανία για τέλη Ιουνίου με δυνατότητα ακυρωσης αρχες Ιουνίου. Χθες έλαβα μειλ που έλεγε πως το ον λαιν τσεκ ιν είναι διαθέσιμο κ να το κάνω πριν πάω στο κατάλυμα. Νωρίς δεν μου το έστειλαν; αν κάνω τώρα τσεκ ιν, χάνω το δικαίωμα της ακύρωσης;

Έχω κλείσει πολλές φορές με booking.com δε θυμάμαι να μου έχουν ξαναστείλει σχεδόν 2 μήνες πριν για τσεκ ιν.

Ευχαριστώ!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.208
Μηνύματα
883.794
Μέλη
38.903
Νεότερο μέλος
Akis2002

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom