Απώλεια πιστωτικής με κράτηση στο booking

swift96gr

Member
Μηνύματα
188
Likes
42
Επόμενο Ταξίδι
Ότι κάτσει
Ονειρεμένο Ταξίδι
Νέα Υόρκη (ξανά)
Οταν βγαλεις την νεα καρτα ακυρωνεις την παλια κρατηση (απο το email της επιβεβαιωσης) και κανεις μια νεα κρατηση. Αν εχει αλλαξει η τιμη τοτε αναζητησε καποιον αλλο τροπο αλλιως ειναι η πιο ευκολη λυση.
 

coco_

Member
Μηνύματα
767
Likes
213
Επόμενο Ταξίδι
on the beach!
Ονειρεμένο Ταξίδι
Guatemala
Οταν βγαλεις την νεα καρτα ακυρωνεις την παλια κρατηση (απο το email της επιβεβαιωσης) και κανεις μια νεα κρατηση. Αν εχει αλλαξει η τιμη τοτε αναζητησε καποιον αλλο τροπο αλλιως ειναι η πιο ευκολη λυση.
Αυτό θα έκανα αλλά δυστυχώς δεν έχει άλλα διαθεσιμα δωμάτια οπότε δεν μπορω να κάνω νεα κράτηση
 

kokolaki

Member
Μηνύματα
74
Likes
25
Επόμενο Ταξίδι
Ισλανδία
Ονειρεμένο Ταξίδι
Ηράκλειο
Δεν χρειάζεται να κάνεις απολύτως τίποτα προς το παρόν.
Αν το ξενοδοχείο κάνει προέγκριση της κάρτας και την βρει άκυρη θα επικοινωνήσει με την booking. Τότε η αυτή θα επικοινωνήσει μαζί σου ζητώντας σου καινούρια κάρτα οπότε και εσύ ουδέποτε δίνεις τον αριθμό και τα υπόλοιπα στοιχειά της είτε τηλεφωνικά είτε με φαξ είτε με email. Στο email επιβεβαίωσης της κράτησης που σου έχουν στείλει ακολουθείς τις οδηγίες και μέσω του secure system της booking αλλάζεις τα στοιχειά.
 

taver

Member
Μηνύματα
10.629
Likes
16.895
Ονειρεμένο Ταξίδι
Iles Kerguelen
Ας πούμε εντάξει με το e-mail.Αλλά άν φοβάσαι και το τηλ. και το fax δεν πρέπει τότε να χρησιμοποιείς καθόλου πιστωτική.Με τήν ίδια λογική μπορεί να πάρει τά στοιχεία τής κάρτας και ο σερβιτόρος στο εστιατόριο που πάει μέσα τήν κάρτα να την περάσει από το μηχάνημε.Η ένας υπάλληλος σε κατάστημα πού έχει τον αριθμό τής κάρτας κτλ.
Ε, υπάρχει μια διαφορά: Ο σερβιτόρος και το κατάστημα έχει πρόσβαση στα στοιχεία της κάρτας σου μόνο όσο έχει τη φυσική κάρτα σου στα χέρια τους - τα μηχανήματα που χρησιμοποιούν δεν εκτυπώνουν πουθενά τα πλήρη στοιχεία της κάρτας.
Με fax, τηλέφωνο στο κατάστημα κλπ, τα στοιχεία σου θα γραφούν ή τυπωθούν σε ένα χαρτί που θα φυλαχτεί σε ένα φάκελο σε ένα γραφείο. Εκεί δεν ξέρεις ποιος έχει πρόσβαση....
 

fotast

Member
Μηνύματα
5.962
Likes
6.295
Ε, υπάρχει μια διαφορά: Ο σερβιτόρος και το κατάστημα έχει πρόσβαση στα στοιχεία της κάρτας σου μόνο όσο έχει τη φυσική κάρτα σου στα χέρια τους - τα μηχανήματα που χρησιμοποιούν δεν εκτυπώνουν πουθενά τα πλήρη στοιχεία της κάρτας.
Με fax, τηλέφωνο στο κατάστημα κλπ, τα στοιχεία σου θα γραφούν ή τυπωθούν σε ένα χαρτί που θα φυλαχτεί σε ένα φάκελο σε ένα γραφείο. Εκεί δεν ξέρεις ποιος έχει πρόσβαση....
Την φυσική παρουσία της κάρτας και τον αριθμομνήμονα υπάλληλο εννοούσα,σαν ακραία παραδείγματα φυσικά,για να τονίσω οτι όσο υπάρχουν κάρτες υπάρχουν και τρόποι υποκλοπής των στοιχείων τους.Ειναι στο χέρι του καθένα να αποφασίσει τι ρίσκο θέλει να πάρει.
 

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.389
Likes
1.474
Απο προσωπική εμπειρία σας λέω οτι περσι το χειμώνα η πιστωτική μου κάρτα ψώνιζε σε Σουηδικές Κορωνες ( 2000 ευρώ περίπου ) στην Σουηδία είδη ski .........
Δεν μαθαμε ποιός και πώς ?? υπέκλεψαν τα στοιχεία της .

Στο θέμα μας τώρα Coco νόμιζω οτι σχεδόν όλοι σου είπαν πάνω κάτω το ίδιο πράγμα .
Κανε ενα τηλεφωνάκι στην booking και απλά ενημέρωσε τους και θα σε κατευθύνουν εκείνοι
 

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.389
Likes
1.474
Ε, υπάρχει μια διαφορά: Ο σερβιτόρος και το κατάστημα έχει πρόσβαση στα στοιχεία της κάρτας σου μόνο όσο έχει τη φυσική κάρτα σου στα χέρια τους - τα μηχανήματα που χρησιμοποιούν δεν εκτυπώνουν πουθενά τα πλήρη στοιχεία της κάρτας.
Με την προυπόθεση οτι έχει ασύρματο μηχάνημα για τις κάρτες και έρθει στο τραπέζι σου πχ.
Αν όμως πάρει την κάρτα με τον λογαριασμό για να πάει στο ταμείο δεν ξέρεις αν θα κρατήσει τα στοιχεία αυτής .
 

coco_

Member
Μηνύματα
767
Likes
213
Επόμενο Ταξίδι
on the beach!
Ονειρεμένο Ταξίδι
Guatemala
Απο προσωπική εμπειρία σας λέω οτι περσι το χειμώνα η πιστωτική μου κάρτα ψώνιζε σε Σουηδικές Κορωνες ( 2000 ευρώ περίπου ) στην Σουηδία είδη ski .........
Δεν μαθαμε ποιός και πώς ?? υπέκλεψαν τα στοιχεία της .
Δεν έχει σχέση με το αρχικό μου ερώτημα, αλλά απλά για να γνωρίζω τα ρίσκα της κάρτας, τελικά έβγαλες άκρη ή αναγκάστικες να τα πληρώσεις στο τέλος?
 

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.389
Likes
1.474
Δεν έχει σχέση με το αρχικό μου ερώτημα, αλλά απλά για να γνωρίζω τα ρίσκα της κάρτας, τελικά έβγαλες άκρη ή αναγκάστικες να τα πληρώσεις στο τέλος?

Στο αρχικό σου ερώτημα απάντησα 2 φορές και άλλα 10 τουλάχιστον μέλη .;)

Στο ερώτημα αν έβγαλα άκρη .
Εκανα άρνηση συναλλαγής και μου αφαίρεσαν ολόκληρο το ποσό μαζί με τους τόκους ,απλά χρειάστηκε να περάσουν 4 μήνες .
 

KIKI

Member
Μηνύματα
2.290
Likes
3.331
Επόμενο Ταξίδι
Ιορδανία
Ονειρεμένο Ταξίδι
Αφρική Ναμιμπια
Έχω κάνει κράτηση μέσω Booking για ξενοδοχείο στην Ρώμη στις 13/4.
Το ποσο είναι επιστρέψιμο (άρα τα στοιχεία της κάρτας κρατήθηκαν μόνο σαν εγγυηση) αν ακυρώσω μέχρι 14 ημέρες πριν την άφιξη. Το πρόβλημα είναι ότι έχασα την κάρτα και αναγκάστικα να την ακυρώσω. Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι αντίστοιχο ώστε να με ενημερώσει πως πρέπει να κινηθώ για να μην έχω πρόβλημα με την κράτηση? π.χ. σε περίπτωση που την πάνε να την προεγκρίνουν και βρεθεί η κάρτα άκυρη?
επειδή δουλευω σε ξενοδοχειο και εχω πολλους πελατες με κράτηση bookingcom σου λεω το εξης , δεν υπαρχει κανενα προβλημα , κανεις δεν κοιταζει τη κάρτα στο ξενοδοχειο . Ειναι απλά για ασφάλεια αν δεν φανεις να χρεωσουν τη πρωτη νυχτα .
Μπορεις να πληρωσεις με όποια καρτα θελεις ή να πληρωσει ο συνταξιωτης σου με κάρτα σε άλλο όνομα ή να δωσεις μετρητά .
Το ξενοδοχειο ενδιαφερεται να παρει τα χρηματα δεν το απασχολει αν θα ειναι απο την ίδια κάρτα της κράτησης ....
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
31.352
Μηνύματα
759.853
Μέλη
35.930
Νεότερο μέλος
marangel

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom