Αυστραλία Αυστραλία-East Coast

liz

Member
Μηνύματα
159
Likes
343
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος του κόσμου

Fraser Island

“K’gari” που θα πει παράδεισος ήταν η ονομασία που είχαν δώσει στο νησί Fraser οι Αβορίγινες Butchulla. Σύμφωνα με έναν μύθο των αυτοχθόνων, έτσι ονομαζόταν το όμορφο πνεύμα που βοήθησε τον Yindingie, αγγελιοφόρο του θεού Beeral που κατοικούσε στον ουρανό, να δημιουργήσει τη γη. Αφού ο Yindingie, έκρινε πως το πνεύμα είχε εργαστεί αρκετά, του επέτρεψε να ξεκουραστεί. Το K’gari ξάπλωσε σε κάποια βράχια καταμεσής της θάλασσας και μόλις ξύπνησε αντίκρυσε με θαυμασμό όσα ειχε φτιάξει ο Yindingie και τον παρακάλεσε να το αφήσει να μείνει εκεί παντοτινά. Εκείνος συμφώνησε, όμως το K’gari δεν μπορούσε να παραμείνει εκεί με τη μορφή πνεύματος κι έτσι το μεταμόρφωσε σ’ ένα ειδυλλιακό νησί με δέντρα, λίμνες και λουλούδια, προσθέτοντας τελικά πουλιά, ζώα κι ανθρώπους για να το συντροφεύουν.

Με την αποίκηση των Ευρωπαίων και μετά από συγκρούσεις κι ασθένειες, ο αριθμός των Butchulla μειώθηκε σε μόλις 230 άτομα το 1880. Οι τελευταίοι Αβορίγινες έφυγαν από το νησί το 1904 και σήμερα ελάχιστοι απόγονοι τους βρίσκονται εκεί.

Άνεμοι, κύματα και ωκεάνια ρεύματα μετέφεραν επί εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια άμμο από την νοτιοανατολική Αυστραλία και την Ανταρκτική (προτού οι 2 ήπειροι χωριστούν) εναποθέτοντάς την πάνω σε μια λοφώδη έκταση που είχε δημιουργηθεί λόγω ηφαιστειακής δραστηριότητας, δίνοντας στο νησί την σημερινή του μορφή. Τροπικά δάση φυτρώνουν στους αμμόλοφους του σε ύψος που ξεπερνά τα 200 μέτρα και την επιφάνειά του στολίζουν πάνω από εκατό λίμνες γλυκού νερού. Όσον αφορά την πανίδα και την χλωρίδα, εδώ συναντώνται μεταξύ άλλων wallabies, πόσουμ, τα τελευταία καθαρόαιμα ντίνγκο και πάνω από 865 είδη φυτών.

Αυτές ήταν ελάχιστες από τις πληροφορίες που είχα διαβάσει προτού φαγωθώ να πάω στο K’gari (που πήρε την σημερινή του ονομασία από τηv συνονόματη ναυαγό Eliza Fraser) κι επιτέλους ήμουν στο φέρυ που με μετέφερε εκεί παρέα με τους συνταξιδιώτες μου και τα οχήματά μας που είχαμε στο μεταξύ φορτώσει με προμήθειες για 3 μέρες: φαγητό, νερό, κρασί, μπύρες κι από έναν μικρό σάκο μόνο με τα απαραίτητα για τον καθένα. Πατάμε το πόδι μας στο νησί, παθαίνει κάποια βλάβη ένα από τα οχήματα, παίζουμε βόλεϋ περιμένοντας να φέρουν κάποιο άλλο στη θέση του και γνωριζόμαστε καλύτερα με τα μέλη της ομάδας μας με τα οποία είχαμε ευτυχώς πολύ καλή χημεία: στην παρέα μας προστέθηκαν τρεις Βρετανοί, δυο εκ των οποίων είχαν αναλάβει την οδήγηση και που μας έκαναν να ξεραινόμαστε στο γέλιο με το βρετανικό τους χιούμορ, μια Μεξικάνα και μια Ινδή που επιθυμούσε να την φωνάζουμε Ash (προφέραμε πάντα το «σ» όσο πιο παχύ γίνεται για ευνόητους λόγους). Ένας από τους οδηγούς πήρε την πρωτοβουλία να δώσει στο γκρουπ μας το όνομα τιμ-ταμ, εμπνευσμένος από τις αγαπημένες του γκοφρέτες και κάπως έτσι μπήκαμε στα άδυτα του νησιού καθώς ταρακουνιόμασταν πάνω-κάτω, πάνω-κάτω, εξαιτίας του ανώμαλου εδάφους, περικυκλωμένοι από δέντρα.

Στο φέρυ:





Φτάνοντας:





Πρώτος προορισμός η λίμνη Wabby, η οποία συνορεύει με δάσος ευκαλύπτων από τη μια πλευρά και με έναν τεράστιο αμμόλοφο από την άλλη. Κατεβαίνουμε από τα οχήματά μας κι ακολουθούμε μια από τις διαδρομές που οδηγούν στην λίμνη και που περνούν μέσα από την βλάστηση του νησιού. Μετά από μια ώρα περίπου φτάνουμε με τον Πορτογάλο και τον Ολλανδό στον αμμόλοφο (παντού σχεδόν φτάναμε πρώτοι-πρώτοι, δεν κρατιόμασταν), πετάμε τους σάκους κάτω, αρχίζουμε να τρέχουμε πάνω-κάτω σαν πεντάχρονα και μετά κατηφορίζουμε προς την λίμνη, πετάμε και τα ρούχα μας και βουτάμε στα πρασινωπά νερά της. Παίρνουμε την μπάλα μας που θα γινόταν μια από τις μασκότ της εκδρομής, παίζουμε βόλεύ όλοι μαζί, τσαλαβουτάμε από ‘δω κι από ‘κει κι αφού παγώσαμε τελείως ξαπλώσαμε στην άμμο για να ξεκουραστούμε και να στεγνώσουμε.









Μετά από λίγες ώρες πήραμε το μονοπάτι της επιστροφής και κατευθυνθήκαμε στο κάμπινγκ μας περνώντας από την 75-mile beach, την τεράστια παραλία που βρίσκεται στο ανατολικό μέρος του νησιού. Εκεί κάναμε μια στάση στο ναυάγιο Maheno (= νησί στη γλώσσα των Μαορί) που ξέβρασε στην ακτή ένας κυκλώνας το 1935.





Οι οδηγοί έπρεπε να κάνουν ελιγμούς για ν' αποφεύγουν τους «δρομείς», the runners, δηλαδή το θαλασσινό νερό που έφτανε στην ακτή και που μπορούσε να προκαλέσει ζημιά στο βανάκι μας, καθώς και να προσέχουν γι’ αεροπλάνα που μπορεί να προσγειώνονταν στην παραλία, αλλά οι υπόλοιποι μην έχοντας τέτοιες έγνοιες κοιτούσαμε τον ωκεανό και τους ψαράδες και φυσικά δεν πέρασε από κανενός τον νου να βουτήξει γιατί πέρα από τα επικίνδυνα θαλάσσια ρεύματα, στα νερά συχνάζουν πολλοί καρχαρίες.




Φτάσαμε στην κατασκήνωση λίγο πριν νυχτώσει, βάλαμε τους υπνόσακους μέσα στη μεγάλη σκηνή μας, χωρητικότητας 8 ατόμων κι αρχίσαμε να μαγειρεύουμε το βραδινό μας. Αφού φάγαμε, καθαρίσαμε αμέσως, πετάξαμε τα υπολλείματα σε μεγάλους κάδους κι ασφαλίσαμε ότι φαγώσιμο είχε απομείνει μέσα στο αυτοκίνητο, μαζί με τα αποσμητικά και τα καλλυντικά μας. Οι περισσότεροι κάθισαν γύρω από τη μεγάλη φωτιά στο κέντρο του κάμπινγκ, ενώ κάποιοι πήραμε από μια μπύρα ή ένα ποτήρι κρασί ανά χείρας κι ακολουθήσαμε το μονοπάτι που οδηγούσε στην παραλία φωτίζοντας με έναν μικρό φακό για να βλέπουμε στο απόλυτο σκοτάδι. Μόλις φτάσαμε στην παραλία τεράστια χαμόγελα ζωγραφίστηκαν μεμιάς σε ολονών τα πρόσωπα αντικρύζοντας τον ξάστερο ουρανό έχοντας ως μοναδική μουσική υπόκρουση τα κύματα που έσκαγαν με δύναμη λίγα μέτρα από τα πόδια μας. Κοιτούσαμε ο ένας τον άλλον και τα κορμιά μας φαίνονταν μαύρα μπροστά από το έναστρο στερέωμα - αυτό ήταν που όριζε το περίγραμμα των σωμάτων μας θυμίζοντάς μου σκηνή από ταινία:


Camping:


Το μεγάλο φαγοπότι:


Την επόμενη μέρα μετά το τελετουργικό «βάρβαρο ξύπνημα, ρίχνω νερό στα μούτρα μου να συνέλθω, ορμάω στο πρωϊνό» σειρά είχε το Eli Creek, το μεγαλύτερο ρυάκι γλυκού νερού στο νησί που ξεπετάξαμε στα γρήγορα για να κατευθύνθουμε στο Indian Head, το ανατολικότερο από τα 3 μόλις συμπλέγματα βράχων του Fraser Island που βρίσκεται στο βόρειο άκρο της 75-mile beach. Το μέρος ονομάστηκε έτσι από τον James Cook γιατί περνώντας από εκεί στις 19 Μαϊου του 1770 είδε μερικούς Αβορίγινες μαζεμένους στην κορυφή του. 240 χρόνια μετά το επισκεφτήκαμε εμείς για να απολαύσουμε τη θέα και τόσο πολύ μας άρεσε που χάσαμε τους υπόλοιπους που είχαν στο μεταξύ κατέβει και πήγαιναν ποδαράτο στον επόμενο προορισμό της ημέρας. Βρήκαμε έναν από τους οδηγούς που περίμενε πίσω στο αυτοκίνητο και μας έδειξε ποιο μονοπάτι να πάρουμε για να τους βρούμε. Ξανά λοιπόν, άμμο πήραμε, άμμο αφήσαμε και φτάσαμε στο Champagne Pools, το μοναδικό μέρος στο νησί που μπορεί κάποιος να βουτήξει στη θάλασσα. Βράχια έχουν κλείσει ένα πολύ μικρό κομμάτι της ακτής, σχηματίζοντας δυο μικρές φυσικές πισίνες και καθώς σκάει το κύμα στα βράχια, αφρός που μοιάζει με αυτόν της σαμπάνιας σχηματίζεται στην επιφάνεια του νερού. Περάσαμε λίγες ωρίτσες κι εκεί περιμένοντας κάθε φορά με ανυπομονησία τα κύματα «νατο!νατο!» «να κι ένα μεγάλο!» «έρχεται!» «μπλουμ» που μας παρέσερναν με φόρα πίσω στην ακτή και φτου κι απ΄την αρχή ξαναπλησιάζαμε τα βράχια και περιμέναμε το επόμενο παίζοντας με τις μπουρμπουλήθρες. Πριν βραδιάσει πήραμε τον δρόμο της επιστροφής περπατώντας για καμιά ώρα κατά μήκος της παραλίας καθώς ο οδηγός μας εντόπιζε φάλαινες στο βάθος που ποτέ δεν προλαβαίναμε να δούμε. Μέχρι να τις πάρουμε χαμπάρι, είχαν εξαφανιστεί. Φτάνουμε στα οχήματα που είχαν κολλήσει στην άμμο. Σκάβουμε και σπρώχνουμε κι αφού καταφέραμε να τα ξεκολλήσουμε, επιστροφή στην κατασκήνωση όπου πτώματα από την κούραση και την πείνα ετοιμαστήκαμε για το μεγάλο φαγοπότι Νο2 και άραγμα γύρω απ’τη φωτιά. Δυστυχώς εκείνο το βράδυ είχε συννεφιά και δεν είχαμε για δεύτερη φορά την τύχη να δούμε τον πανέμορφο ουρανό που είχαμε δει το προηγούμενο βράδυ.

Πηγαίνοντας στο Eli Creek:




Στο Indian Head:





View attachment afarm3.static.flickr.com_2325_5706025544_a0a3d8d966.jpg















Πηγαίνοντας προς Champagne Pools:







Champagne Pools:








Ξημέρωσε και η τρίτη μέρα, μαζέψαμε τα μπογαλάκια μας και μπρος για την λίμνη Allom ή αλλιώς Turtle lake που στα μαύρα νερά της ζουν πολλές μικρές χελώνες. Εκεί είδαμε και την χελώνα Darth Vader:



Λίμνη Allom:


Στο δρόμο για τον τελευταίο μας προορισμό, τη λίμνη Birrabeen, είδαμε κι ένα ντίνγκο ενώ ο Πορτογάλος παραληρούσε «θέλω ένα ντίνγκο, είναι τόσο χαριτωμένα!» για να λάβει στραβές ματιές από τους υπόλοιπους.



Φτάνοντας στη λίμνη, κάποιοι πήγαμε στην τουαλέτα που βρισκόταν ένα δεκάλεπτο μακριά προς την αντίθετη κατεύθυνση αλλά βγαίνοντας συνειδητοποίησα πως είχα μείνει μόνη. Περπατάω, περπατάω, περπατάω προς την κατεύθυνση όπου υποτίθεται πως ήταν η λίμνη, πέρασε κάνα μισάωρο μα λίμνη δεν έβλεπα. Ως συνήθως είχα χαθεί (κάποια πράγματα δεν αλλάζουν ποτέ) και γυρνώντας ξανά πίσω βλέπω πως το μονοπάτι ήταν ακριβώς εκεί που είχαμε παρκάρει αλλά δεν το είχα προσέξει. Βρίσκω τους υπόλοιπους «αχά!και νομίσαμε πως σ’έφαγε κανένα ντίνγκο» και η προσοχή μου στρέφεται αμέσως στα πεντακάθαρα νερά της λίμνης που ήταν όλη δική μας (είναι λιγότερο δημοφιλής από τη λίμνη McKenzie-όπου τώρα περιόρισαν τον αριθμό των ημερήσιων επισκεπτών). Προς μεγάλη μου έκπληξη ήμουν από τους ελάχιστους που βούτηξαν-μα πώς κρατιούνται...









Έφτασε η ώρα να φύγουμε κι από ‘κει κι αφού ξαναπήραμε το φέρυ, επιστρέψαμε στο Hervey Bay, ανασυγκροτηθήκαμε, αποχαιρετήσαμε τους συνταξιδιώτες του τελευταίου τριημέρου και το βράδυ είμασταν στον σταθμό περιμένοντας το νυχτερινό λεωφορείο με το οποίο θα φτάναμε το επόμενο πρωϊ στην Airlie Beach: την βάση μας πριν τα νησιά Whitsundays, όπου θα γυρνοβολάγαμε για τρεις μέρες και θα "νοικιάζαμε" το ολόδικό μας νησί για μια μέρα.
 

Attachments

10900km

Member
Μηνύματα
392
Likes
4.190
Χαίρομαι για σένα. Ειλικρινά. Δεν ξέρω πόσο έχεις ταξιδέψει ήδη και πόσο θα καταφέρεις να ταξιδέψεις στο μέλλον, όμως κάτι μου λέει πως όσα χρόνια κι αν περάσουν, το συγκεκριμένο ταξίδι θα το έχεις πάντα στις πρώτες θέσεις των πιο αγαπημένων σου. Καλή παρέα, αυτοκίνητο, και last but most definitely not least, Αυστραλία. Άπαιχτο πακέτο.
 

pattyyy

Member
Μηνύματα
1.565
Likes
1.271
Επόμενο Ταξίδι
χμ...
Ταξίδι-Όνειρο
νότια αφρική
Noμίζω πως μόλις ξεκίνησε μια καταπληκτική ιστορία! Περιμένω ανυπόμονα τη συνέχεια!
 

liz

Member
Μηνύματα
159
Likes
343
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος του κόσμου
Χαίρομαι για σένα. Ειλικρινά. Δεν ξέρω πόσο έχεις ταξιδέψει ήδη και πόσο θα καταφέρεις να ταξιδέψεις στο μέλλον, όμως κάτι μου λέει πως όσα χρόνια κι αν περάσουν, το συγκεκριμένο ταξίδι θα το έχεις πάντα στις πρώτες θέσεις των πιο αγαπημένων σου. Καλή παρέα, αυτοκίνητο, και last but most definitely not least, Αυστραλία. Άπαιχτο πακέτο.
Thanx! Όσον αφορά τα ταξίδια, έχω ακόμη πολύ δρόμο μπροστά μου, σχεδιάζω κι ελπίζω...όσον αφορά την Αυστραλία την έχουμε δαγκώσει όλοι μαζί της κι έχουμε δει προς το παρόν ένα μικρό κομμάτι της μόνο.
 
Μηνύματα
2.490
Likes
3.197
Ταξίδι-Όνειρο
ΙΑΠΩΝΙΑ
Λιζάκι χαίρομαι πολύ για σένα!Μας λείπεις βέβαια από τις θεσσαλονικιώτικες συναντήσεις...αλλά βλέπω ότι περνάς καλά!μας μεταφέρεις πολύ όμορφες εικόνες μέσα από την αφήγηση σου,περιμένω κι εγώ τη συνέχεια!
 

xenos

Member
Μηνύματα
2.414
Likes
804
Επόμενο Ταξίδι
Ν.Α Ασια
Ταξίδι-Όνειρο
Bανουατου/Tαιλανδη
Πολυ ομορφο και ενδιαφερον ξεκινημα.
Περιμενω τη συνεχεια....:lol:
 

Soctama

Member
Μηνύματα
142
Likes
51
Ταξίδι-Όνειρο
Τζαμάικα
Τελειο ξεκίνημα...Μην αργείς πολύ την συνέχεια...
 

liz

Member
Μηνύματα
159
Likes
343
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος του κόσμου
Roadtrip (συν.)

Byron Bay, ένας ακόμη δημοφιλής προορισμός της ανατολικής ακτής, γνωστός για τους σέρφερς και τους χίπηδές του. Και φυσικά για τις υπέροχες παραλίες του, τόσες κι εδώ όπως και σε όλα τα μέρη από τα οποία περάσαμε που μου είναι αδύνατον να θυμηθώ ονόματα. Ξεκινήσαμε από την κεντρική παραλία και περπατήσαμε το Cape Byron Walking Track έχοντας ως προορισμό τον φάρο (πάλι) του Byron Bay, που είναι και το ανατολικότερο σημείο της ηπειρωτικής Αυστραλίας. Περάσαμε από το πάρκο όπου διάφοροι καλλιτέχνες εκθέτουν τα έργα τους...



Συνεχίσαμε να περπατάμε για λίγες ώρες και σ’όποια παραλία και να καταλήγαμε συναντούσαμε σέρφερς που είχαν σηκωθεί νωρίς το πρωί για να γλιστρήσουν με τις σανίδες τους στα κύματα, ανθρώπους που έτρεχαν κι έκαναν την πρωϊνή γυμναστική τους πριν την δουλειά και σκεφτόμασταν πόσο διαφορετική είναι η καθημερινότητα εδώ ενώ αράζαμε στις σχεδόν άδειες από κόσμο αμμουδιές. Ο Ολλανδός ενθουσιάστηκε και πείστηκε να μείνει για μερικά χρονάκια ακόμη «μια χαρά...Δευτέρα, Τρίτη δουλειά, Τετάρτη δουλειά και μετά σερφ...μετά πάλι δουλειά και Σαββατοκύριακο πάλι θα πηγαίνω στην παραλία για σερφ! οκ δεν ξέρω να κάνω σερφ αλλά θα κοιτάω τους σέρφερς».



Λίγο πριν ανεβούμε τα τελευταία σκαλιά που οδηγούσαν στον φάρο, σταθήκαμε για λίγο σε ένα από τα παρατηρητήρια και χαζεύαμε από μακριά τα δελφίνια ή προσπαθούσαμε να εντοπίσουμε μεγάπτερες φάλαινες από τους πίδακες νερού που εκτοξεύουν όταν ανεβαίνουν στην επιφάνεια για ν’ αναπνεύσουν και που συναντώνται κατά μήκος της ανατολικής ακτής από Ιούλιο μέχρι Νοέμβριο, ερχόμενες από τα κρύα νερά της Ανταρκτικής.



Αφού είδαμε και αυτόν τον φάρο, τελευταίο του ταξιδιού, κινήσαμε για τον επόμενο προορισμό ακολουθώντας κατά γράμμα το πρόχειρό μας πρόγραμμα (που σχεδιάσαμε μια μέρα πριν φύγουμε καθισμένοι σ’ένα από τα αγαπημένα μας κινέζικα εστιατόρια στο κέντρο του Σύδνεϋ), κάνοντας μασάζ τους ώμους του καημένου του Κινέζου κι ενθαρρύνοντάς τον μιας και ήταν ο μοναδικός οδηγός της παρέας. Ο Ολλανδός χτυπιόταν πως θέλει να δει καγκουρό εδώ και τώρα και στο τέλος είδαμε ένα φαρδύ-πλατύ στο δρόμο χτυπημένο από αυτοκίνητο κι ησύχασε...επόμενος στόχος του να δει κοάλα. Φτάσαμε λοιπόν το μεσημεράκι στο πασίγνωστο Surfers Paradise που δεν μας άρεσε ιδιαίτερα, ειδικά συγκριτικά με τα υπόλοιπα μέρη που είδαμε. «Οκ, είμαι Κινέζος οπότε θέλω μια φωτογραφία εδώ» είπε γελώντας ο φίλος μας και πήρε πόζα κάτω από την ταμπέλα Surfers Paradise μπροστά από την ομώνυμη παραλία.

Foto0054.jpg

Συνεχίσαμε και φτάσαμε στο Brisbane, πρωτεύουσα του Queensland και την περπατήσαμε για ώρες μέχρι αργά το βράδυ. Μετά από τις φυσικές ομορφιές που είδαμε δεν μας πολυάρεσε που μπήκαμε σε πόλη. Το μόνο συγκλονιστικό που συνέβη ήταν πως είδα τον σωσία του μακαρίτη Μάικλ Χάτσενς και χτυπιόμουν που δεν είχα φωτογραφική πάνω μου εκείνη τη στιγμή για να τον αποθανατίσω.



Το επόμενο πρωϊνό πήγαμε στο Lone Pine Koala Sanctuary που βρίσκεται έξω από το Brisbane, για να ικανοποιήσουμε τον διακαή πόθο του οδηγού μας «Οκ είμαι Κινέζος οπότε πρέπει να πάω! Μπορείς να βγεις φωτογραφία με κοάλα εκεί!». Πήγαμε λοιπόν στο μέρος όπου στεγάζονται περί τα 130 κοάλα που είναι πλέον επισήμως το αγαπημένο μου αυστραλέζικο ζώο. Δεν χορταίναμε να τα κοιτάζουμε ν’αγκαλιάζουν τους κορμούς των δέντρων έχοντας πάρει τις πιο αστείες στάσεις, ώρες-ώρες θαρρείς κι είχαν πέσει από ψηλά κι έμειναν έτσι κρεμασμένα πάνω στα κλαδιά, αδιαφορώντας για οτιδήποτε, κοιτάζοντας ολόγυρα με τα μονίμως κόκκινα, μαστουρωμένα από τον ευκάλυπτο μάτια τους. Περάσαμε και από μια μεγάλη έκταση μέσα στο πάρκο όπου κυκλοφορούν ελεύθερα πολλά καγκουρό τα οποία μπορεί να ταϊσει κανείς με ειδική τροφή που πωλείται έναντι ενός αυστραλιανού δολαρίου. Σε κάποια φάση, ένα μικρό πλησιάζει τον Πορτογάλο κι αρχίζει να μυρίζει την μπαντάνα που είχε δέσει γύρω από τον καρπό του χεριού του «μυρίζει τα μαλλιά μου!» λέει περήφανος κι αρχίζει να χαϊδεύει το χαριτωμένο του κεφαλάκι. Τότε αυτό αρπάζεται από τον καρπό του, ανασηκώνεται και παφ! του χώνει μια ωραιότατη απαλή κλωτσιά στο καλάμι. Αφήσαμε λοιπόν τα καγκουρό στην ησυχία τους και πήγαμε πιο πέρα να παρακολουθήσουμε δυο τσοπανόσκυλα που έβαζαν εναλλάξ ένα κοπάδι πρόβατα στο μαντρί τους υπό τις οδηγίες του αφεντικού τους. Στο τέλος το αφεντικό με φώναξε να τα χαϊδέψω αφού πρόσεξε με πόση προσήλωση τα παρατηρούσα – επειδή σκεφτόμουν τον σκύλο μου πίσω στην Ελλάδα...


 

liz

Member
Μηνύματα
159
Likes
343
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος του κόσμου
Η getxowoman πρόσθεσε τις φώτος που δεν μπόρεσα να βάλω αρχικά στο πρώτο μήνυμα (thanx ξανά:D)
 
Μηνύματα
2.490
Likes
3.197
Ταξίδι-Όνειρο
ΙΑΠΩΝΙΑ
:clap:τι ωραία αφήγηση!!τι φωτο όμορφες!!κοάλα και καγκουρώ....αχ σε ζηλεύω Λιζάκι!
 

liz

Member
Μηνύματα
159
Likes
343
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος του κόσμου
Roadtrip (συν.)

Εισάγουμε τον επόμενο προορισμό στο GPS κι ακολουθούμε τις οδηγίες της εκνευριστικής γυναικείας φωνής που βαφτίσαμε Μαρίκο προς τιμήν της κοπέλας του οδηγού μας και φτάνουμε στην κεντρική παραλία της Noosa. Ακολουθούμε την γνωστή διαδικασία: μαγιώ, πετσέτα, τάβλα στην άμμο και το βραδάκι βόλτες στην περιοχή. Στην Αυστραλία, όπου σταθεί κι όπου βρεθεί κανείς συναντά κι από ένα εθνικό πάρκο και η Noosa δεν αποτελεί εξαίρεση. Έτσι το επόμενο πρωϊνό επισκεφθήκαμε το Noosa National Park. Πήραμε μια από τις διαδρομές και για λίγες ώρες απολαμβάναμε το γνώριμο σκηνικό: δάσος και θάλασσα, ηρεμία διανθισμένη με τον ήχο των πουλιών και των κυμάτων και περιστασιακές συναντήσεις με άλλους επισκέπτες ή ντόπιους που έκαναν ως συνήθως το πρωϊνό τους τρέξιμο ή σερφάρισμα.

afarm6.static.flickr.com_5263_5686034970_af7eb9f656.jpg



afarm6.static.flickr.com_5223_5685464817_36c4bdf06f.jpg



afarm6.static.flickr.com_5283_5685463503_908cb38d63.jpg



afarm6.static.flickr.com_5184_5686031272_7b8567a2dc.jpg


afarm6.static.flickr.com_5289_5686031078_a3a4848390.jpg





Νωρίς το απόγευμα μπαίνουμε στο αυτοκίνητο για το τελευταίο κομμάτι του roadtrip μέρους του ταξιδιού. Ο Κινέζος θα επέστρεφε την επόμενη μέρα στο Σύδνεϋ για να βρει την Γιαπωνέζα του που γυρνούσε κι αυτή μετά από έναν μήνα στο Μπαγκλαντές (κοινώς μας πούλησε για την γκόμενα) και θα συνεχίζαμε το ταξίδι με άλλα μέσα. Φτάσαμε λοιπόν στο Hervey Bay, ένα από τα δύο βασικά σημεία εκκίνησης για το Fraser Island, τη μεγαλύτερη αμμώδη νήσο του πλανήτη, κι αφού εισακούστηκαν οι προσευχές του Ολλανδού και κανείς δεν πρόσεξε την γρατζουνιά που είχε κάνει στο αμάξι, το αποχαιρετήσαμε και πήγαμε στο χόστελ μας.



«Επιτέλους κρεβάτι!» αναφώνησε ο Πορτογάλος, χοροπηδάμε στα κρεβάτια μας για λίγο, ρίχνουμε και μια βουτιά στην πισίνα και πηγαίνουμε στην ενημερωτική συνάντηση που απευθυνόταν σε όσους θα επισκέπτονταν το νησί την επόμενη μέρα. Μετά από κάποια ατυχήματα που συνέβησαν σε άτομα που είχαν νοικιάσει δικά τους οχήματα για να το επισκεφθούν μεμονωμένα (μπορεί να πάει κανείς μόνο με 4Χ4), μπορεί να πάει κάποιος πλέον μόνο οργανωμένα. Αυτό που κάνουν οι περισσότεροι, κι αυτό που κάναμε κι εμείς ήταν να μπούμε σε ένα γκρουπ των 8 ατόμων. Την επόμενη μέρα θα ξεκινούσαμε μαζί με 2 ακόμη ισάριθμα γκρουπ που το καθένα τους θα είχε το δικό του όχημα. Σε κάθε όχημα 2 από τα μέλη θα αναλάμβαναν την οδήγηση και θα ακολουθούσαν το πρώτο όχημα όπου θα βρισκόταν ο «επίσημος» οδηγός μας. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης μας χώρισαν σε ομάδες, μας έδειξαν ενημερωτικά βίντεο για το νησί, την οδήγηση σε αυτό και κάποιους κανόνες ασφαλείας.

«Το μέρος που θα επισκεφθείτε είναι αβορίγινη γη (αχέμ...), οπότε πρέπει ν’ακολουθήσετε κάποιους κανόνες και να σεβαστείτε κάποια πράγματα: απαγορεύεται να σφυρίζετε και να φτύσετε σε φωτιά. Πιστεύεται πως έτσι προσελκύονται κακά πνεύματα. Απαγορεύεται να φέρετε μαζί σας γυαλί, γιατί στους κατοίκους αρέσει πολύ να περπατούν ξυπόλητοι κι αν δείτε ντίνγκο, έχετε κατά νου πως όσο χαριτωμένα κι αν φαίνονται, δεν είναι κατοικίδια μα άγρια ζώα. Απαγορεύεται να τα ταϊζετε και πρέπει πάντα να περπατάτε δυο-δυο ακόμη κι όταν πηγαίνετε προς νερού σας, ειδικά οι μικροκαμωμένοι. Αν τυχόν βρεθείτε κάπου μόνοι και συναντήσετε κάποιο μην δείξετε φόβο, σε καμία περίπτωση μην γυρίσετε την πλάτη κι αρχίσετε να τρέχετε, αλλά σταθείτε αυστηρά μπροστά του με τα χέρια σταυρωμένα στο στήθος».

Πετάγεται μια κοπέλα «και φίδια?»
«Έχουμε κι από αυτά! Κάποια μάλιστα πολύ δηλητηριώδη, αλλά μην ανησυχείτε, δεν είχαμε ποτέ περιστατικό δαγκώματος. Ξέρετε άλλωστε πως αποφεύγουν τους ανθρώπους, απλά προσέχετε πού πατάτε κι αν δείτε καμιά ύποπτη ουρίτσα να κουνιέται στο έδαφος κάντε πίσω και περιμένετε, θα φύγει. Αν είστε τόσο άτυχοι και σας δαγκώσει κάποιο, μην πανικοβληθείτε, καθίστε όσο πιο ήρεμοι γίνεται κάπου, φουμάρετε και τίποτα (γελάει), χαλαρώστε και θα σας παρέχουμε τις πρώτες βοήθειες. Και τώρα ακούστε μια ιστορία...»

«Την εποχή του ονείρου (Dreamtime, ο καιρός της δημιουργίας κατά την αβορίγινη μυθολογία), το γκοάνα ήταν ο φόβος κι ο τρόμος όλων των πλασμάτων γιατί είχε στην κατοχή του το δηλητήριο. Κάποτε αποφάσισαν όλα μαζί να συναντηθούν και να καταστρώσουν ένα σχέδιο για να του το αρπάξουν. Εκεί που συζητούσαν μην μπορώντας να βρουν λύση, ακούγεται μια ψιλή φωνή «αφήστε με να προσπαθήσω να το πάρω εγώ». Γυρνούν όλοι τα βλέμματα τους υποτιμητικά στο έδαφος κι αντικρύζουν το φίδι «χα! Εσύ, τόσο μικρό κι αδύναμο, πώς θα μπορέσεις να τα βάλεις μαζί του?». Αφού το χλεύασαν γι’αρκετή ώρα, το φίδι αποχώρησε και κίνησε γλιστρώντας προς τη φωλιά του γκοάνα. Καθώς αυτό κοιμόταν, του άρπαξε αθόρυβα το δηλητήριο κι επέστρεψε στο μέρος όπου οι υπόλοιποι ακόμα συνεδρίαζαν, δείχνοντάς τους το θριαμβευτικά. «Ωραία», του είπαν «τώρα μοιράσου το μαζί μας». «Πριν με κοροϊδεύατε...δεν πρόκειται να σας το δώσω». Τους γύρισε την ουρά και μοιράστηκε το λάφυρο μόνο με τα υπόλοιπα φίδια (εύθικτο το φίδι).
Και τώρα πηγαίνετε για ύπνο, αύριο έχουμε εγερτήριο στις έξι!»

Παραμύθι-μύθι-μύθι το κουκί και το ρεβύθι, μας πήρε όλους ο Μορφέας για να μας ξυπνήσει λίγες ώρες μετά το βάρβαρο ξυπνητήρι, που όποτε το ακούω μου ‘ρχεται να το πετάξω απ’το παράθυρο. «Για να σβήσει τα χαμόγελα των εραστών εκπαίδευσε ο διάβολος τα κοκόρια να λαλούν στις πέντε το πρωϊ», μου ‘ρχεται στο μυαλό ατάκα από βιβλίο κι αφήνοντας πίσω μου όνειρα με φίδια, γκοάνα και τοτέμ υπό τους ήχους του «got the poison» που έσκασαν σαν μπουρμπουλήθρες με το που άνοιξα τα μάτια, άρπαξα τον σάκο μου και βγήκα από το δώματιο. Η νήσος Fraser μας περίμενε...
 

nenena

Member
Μηνύματα
979
Likes
154
Επόμενο Ταξίδι
αναζητείται
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη
Καιρό είχαμε να σε διαβάσουμε! Οι φωτογραφίες είναι πραγματικά μοναδικές! Περιμένω να μάθω τι κάνατε στη συνέχεια!


Υ.Γ. Τη φωνή στο δικό μας gps τη φωνάζουμε μαρίκα! :haha::haha::haha:
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.263
Μηνύματα
885.465
Μέλη
38.941
Νεότερο μέλος
doremmy

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom