Γενικά Δικαιούμαι αποζημίωση και πως τη διεκδικώ?

GTS

Member
Μηνύματα
6.793
Likes
18.423
Καλησπέρα, είχα πρόσφατα καθυστέρηση πτήσης με αποτέλεσμα να χάσω την πτήση ανταπόκρισης (ίδια εταιρεία, μια κράτηση) και να φτάσω την επόμενη μέρα στον τελικό προορισμό μου. Έκανα αίτηση στην aegean 7/6 για αποζημίωση (έγραψα και έκθεση με παράπονα και το τι έγινε) αλλά ακόμη δεν έχω λάβει κάποια απάντηση ενώ έλεγε 10 μέρες στο email που έλαβα από αυτούς. Σκέφτομαι να απευθυνθώ στην airhelp. Την έχει χρησιμοποιήσει κάποιος? Επίσης μήπως πρέπει πρώτα να λάβω απάντηση από aegean?
Όπως σου είπαν και παραπάνω, θα πάρεις αποζημίωση, τα έξοδα διαμονής και σίτισης είναι ξέχωρα.
 

rafaela 14

Member
Μηνύματα
31
Likes
91
Ταξίδι-Όνειρο
Νησί του Πάσχα
Παιδιά ευχαριστώ παρά πολύ για τις απαντήσεις. Θα πάρω και κανένα τηλέφωνο να ενοχλήσω, απλά με την δουλειά ξεχάστηκα. Οφείλουν να απαντήσουν απ ότι καταλαβαίνω, απλά καθυστερούν.
 

Lucie☆

Member
Μηνύματα
17
Likes
21
Παιδιά να ρωτήσω κι εγώ η άσχετη;
1) Μέχρι πόσες μέρες από την πτήση μπορείς να υποβάλλεις αίτημα για αποζημίωση;
2) Απλώς στέλνεις μια επιστολή στο mail της αεροπορικής ή υπάρχει συγκεκριμένη φόρμα;
 

rafaela 14

Member
Μηνύματα
31
Likes
91
Ταξίδι-Όνειρο
Νησί του Πάσχα
Παιδιά να ρωτήσω κι εγώ η άσχετη;
1) Μέχρι πόσες μέρες από την πτήση μπορείς να υποβάλλεις αίτημα για αποζημίωση;
2) Απλώς στέλνεις μια επιστολή στο mail της αεροπορικής ή υπάρχει συγκεκριμένη φόρμα;
1. δεν το γνωρίζω, φαντάζομαι καλό θα είναι να μην αργήσεις.
2. εδώ κάνεις το αίτημα σου, επιλέγεις δικαιώματα επιβατών.

Επικοινωνήστε μαζί μας
Επικοινωνήστε μαζί μας
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.057
Likes
1.606
Παιδιά να ρωτήσω κι εγώ η άσχετη;
1) Μέχρι πόσες μέρες από την πτήση μπορείς να υποβάλλεις αίτημα για αποζημίωση;
2) Απλώς στέλνεις μια επιστολή στο mail της αεροπορικής ή υπάρχει συγκεκριμένη φόρμα;
  1. Δεν υπάρχει ειδική προθεσμία, οπότε η προθεσμία παραγραφής της αξίωσης (5 χρόνια).
  2. Συνήθως υπάρχει ειδική φόρμα, δες στην ιστοσελίδα της αεροπορικής.
2. εδώ κάνεις το αίτημα σου, επιλέγεις δικαιώματα επιβατών.
Επικοινωνήστε μαζί μας
Επικοινωνήστε μαζί μας
Εφόσον η πτήση έγινε με Aegean...
 

rafaela 14

Member
Μηνύματα
31
Likes
91
Ταξίδι-Όνειρο
Νησί του Πάσχα
  1. Δεν υπάρχει ειδική προθεσμία, οπότε η προθεσμία παραγραφής της αξίωσης (5 χρόνια).
  2. Συνήθως υπάρχει ειδική φόρμα, δες στην ιστοσελίδα της αεροπορικής.

Εφόσον η πτήση έγινε με Aegean...
Σωστά 🙃
 

gioannis13

Member
Μηνύματα
1.280
Likes
7.994
Επόμενο Ταξίδι
Όπου πετάει αεροπλάνο...
Ταξίδι-Όνειρο
Χωρίς ρολόι στο χέρι !!!
Να μαι και εγώ εδώ, ακυρώθηκε η πτήση μου από Ζυρίχη για. Μόναχο και από κει για Αθήνα στην οποία φθάναμε 2245 απόψε, μας έκανε αλλαγή ή Lufthansa και φτάνουμε τελικά 0050 απευθείας από Ζυρίχη, να χαιρόμαστε ότι θα κερδίσουμε κάτι? Αφού η άφιξη είναι 2 ώρες και 5 λεπτά μετά? Αν ξέρει κανείς κάτι. Ευχαριστώ
 

lyk.an

Member
Μηνύματα
123
Likes
253
Επόμενο Ταξίδι
Baltics/Helsinki
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη
Έρχομαι κι εγώ, αν και δεν το ήθελα στο κλαμπ των ακυρωμένων πτήσεων.

Η πτήση ήταν 15/08 17:10 LGW-ATH με τη γλυκιά wizz. Λάβαμε mail ακύρωσης περίπου 4 ώρες πρίν (δεν είχα προλάβει να κάνω checkin, δεν ξέρω αν παίζει σημασία).
Αρκετά γρήγορα έκανα rebook την πιο κοντινή επιλογή at the time, που ήταν 16/08 06:50 LUT-ATH.

Στη συνέχεια προσέθεσαν πτήση 16/08 00:10 LGW-ATH οπότε με 3 τηλέφωνα στο call center, κατάφερα να κάνω δωρεάν rebook σε αυτήν (τις πρώτες φορές μου λέγανε "χρησιμοποιήσατε ήδη το δωρέαν rebook σας για το Luton, δεν μπορούμε να σας την ξαναλλάξουμε").

Η πτήση των 00:10 έφυγε τελικά 07:10 οπότε μιλάμε για καθυστέρηση 3 ώρες πλας στην άφιξη.
Από την wizz δεν προσφέρθηκε τίποτα. Το μόνο που λάβαμε ήταν νερά απ' το προσωπικό του αεροδρομίου.

Μπορεί να δικαιούμαι οτιδήποτε;
Έχω κρατήσει αποδείξεις από τα φαγιά στο αεροδρόμιο μπας και πέρναγαν αυτά.
Και στην τελική αν κάνω, κάνω για την ορίτζιναλ ακυρώμενη πτήση ή για την rebooked με τις 7 ώρες καθυστέρηση;
 

gioannis13

Member
Μηνύματα
1.280
Likes
7.994
Επόμενο Ταξίδι
Όπου πετάει αεροπλάνο...
Ταξίδι-Όνειρο
Χωρίς ρολόι στο χέρι !!!
Airhelp είναι πιθανόν η λύση μας.
 

akatelka

Member
Μηνύματα
23
Likes
10
Έρχομαι κι εγώ, αν και δεν το ήθελα στο κλαμπ των ακυρωμένων πτήσεων.

Η πτήση ήταν 15/08 17:10 LGW-ATH με τη γλυκιά wizz. Λάβαμε mail ακύρωσης περίπου 4 ώρες πρίν (δεν είχα προλάβει να κάνω checkin, δεν ξέρω αν παίζει σημασία).
Αρκετά γρήγορα έκανα rebook την πιο κοντινή επιλογή at the time, που ήταν 16/08 06:50 LUT-ATH.

Στη συνέχεια προσέθεσαν πτήση 16/08 00:10 LGW-ATH οπότε με 3 τηλέφωνα στο call center, κατάφερα να κάνω δωρεάν rebook σε αυτήν (τις πρώτες φορές μου λέγανε "χρησιμοποιήσατε ήδη το δωρέαν rebook σας για το Luton, δεν μπορούμε να σας την ξαναλλάξουμε").

Η πτήση των 00:10 έφυγε τελικά 07:10 οπότε μιλάμε για καθυστέρηση 3 ώρες πλας στην άφιξη.
Από την wizz δεν προσφέρθηκε τίποτα. Το μόνο που λάβαμε ήταν νερά απ' το προσωπικό του αεροδρομίου.

Μπορεί να δικαιούμαι οτιδήποτε;
Έχω κρατήσει αποδείξεις από τα φαγιά στο αεροδρόμιο μπας και πέρναγαν αυτά.
Και στην τελική αν κάνω, κάνω για την ορίτζιναλ ακυρώμενη πτήση ή για την rebooked με τις 7 ώρες καθυστέρηση;

Μαζί είμασταν. Αν και αρχικά εμάς ήταν η πτήση στις 14/8 με τη βραδινή (22:05). Και φάγαμε 2 ακυρώσεις, την εν λόγω, αλλά και της επομένης στις 15/8 στις 17:10 το απόγευμα. Και τελικά όπως είπες, πετάξαμε 8και το πρωί (ούτε καν 7:10 που είπες), από 23:10 που σε εμάς αναγραφόταν στο boarding pass (ναι, υπήρχαν μέχρι κάποια στιγμή 2 ίδιες πτήσεις ενεργές, μία και καλά στις 23:10 και η άλλη στις 00:10). Είμασταν 3 εμείς (το 1, παιδί 10 χρονών). Έμεινα εγώ με το παιδί, το 3ο εισιτήριο τελικά δεν χρησιμοποιήθηκε γιατί έπρεπε να φύγει άμεσα οπότε έκλεισε με Easyjet για Πρέβεζα στη πρώτη εύκαιρη πτήση που βρήκαμε. Και το ερώτημα είναι το εξής. Κατέθεσα για μένα και το παιδί Claim από το site τις Wizz. Έκανα επιλογή για ακυρωμένη πτήση. Πίστευα ότι θα με αφήσει να κάνω claim και για καθυστέρηση (αφού φάγαμε όπως είπα 2 ακυρώσεις και 1 καθυστέρηση 8 ωρών). Τελικά δεν με άφησε να κάνω 2ο claim. Τι να κάνω ?

Επίσης ακόμα δεν έχω κάνει τίποτα για το 3ο που τελικά πήρε άλλη πτήση. Η αποθέωση είναι ότι επειδή ήταν όλα προφανώς στο ίδιο booking, εμφανίζει όπως βλέπω τώρα να υπάρχει και 3ο boarding pass ενώ εγώ έκανα προφανώς μόνο 2 check ins. Από μόνοι τους έβαλαν ότι τελικά πέταξε και το 3ο άτομο, και μάλιστα του έχουν αναθέσει και θέση, ενώ από τα boarding passes που έχω, δεν υπάρχει 3ο, μόνο τα 2 που προφανώς έκανα από το app.

Έχει κάποιος να προτείνει πώς να κινηθώ ? Ξέρω ότι φτιάχτηκε κάποιο viber group για το εν λόγω θέμα με σκοπό να κινηθούν όσοι συμμετείχαν σε αυτό το group ομαδικά εναντίον της Wizz. Εγώ προσωπικά δεν μπήκα, δεν πρόλαβα, έπρεπε να είμαι και με το παιδί κτλ.
 
Μηνύματα
62
Likes
327
Καλησπέρα, είχα πρόσφατα καθυστέρηση πτήσης με αποτέλεσμα να χάσω την πτήση ανταπόκρισης (ίδια εταιρεία, μια κράτηση) και να φτάσω την επόμενη μέρα στον τελικό προορισμό μου. Έκανα αίτηση στην aegean 7/6 για αποζημίωση (έγραψα και έκθεση με παράπονα και το τι έγινε) αλλά ακόμη δεν έχω λάβει κάποια απάντηση ενώ έλεγε 10 μέρες στο email που έλαβα από αυτούς. Σκέφτομαι να απευθυνθώ στην airhelp. Την έχει χρησιμοποιήσει κάποιος? Επίσης μήπως πρέπει πρώτα να λάβω απάντηση από aegean?
Την χρησιμοποίησα εγώ για πτήση που ακυρώθηκε πέρσι (Λιουμπλιάνα - Βελιγράδι, δες την ιστορία μου για λεπτομέρειες). Άργησε λίγο, αλλά αποζημίωση πήρα.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.215
Μηνύματα
883.871
Μέλη
38.905
Νεότερο μέλος
ntsironis

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom