echo2011
Member
- Μηνύματα
- 2.399
- Likes
- 3.592
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- ΠΣΚ πριν το ταξίδι
- Άφιξη στο Αμπου Νταμπι
- Άξιοθέατα στο Αμπου Νταμπι
- Σαφάρι Στην Έρημο
- Σαφάρι - Φωτογραφίες
- Σαφάρι - Φωτογραφίες B'
- Οι Βεδουίνοι
- Sheikh Zayed Grand Mosque
- Παραμονή Πρωτοχρονιάς στο Ντουμπάι
- Τα πυροτεχνήματα
- H άφιξη στην Σρι Λάνκα
- Το πρώτο βράδυ στην Σρι Λάνκα
- Sigiriya Rock Fortress
- Dambulla Golden Temple
- Κάντυ
- Κάντυ, στο ξενοδοχείο
- Φυτείες Τσαγιού
- Nuwara Eliya
- Haputalle - Lipton's seat
- Εργοστάσιο τσαγιού και ξενοδοχείο στην Godakawela
- Udawalawe ορφανοτροφείο ελεφάντων
- Tangalle και Matara
- Mirissa
- Unawatuna part 1
- Μπάνιο στην Unawatuna
- Galle
- Κολόμπο
- Nτουμπάι
Κάντυ
Ο Τίσσα ήρθε να μας πάρει και ξεκινήσαμε. Είχαμε δύο επιλογές, να πηγαίναμε στο ορφανοτροφείο ελεφάντων στην Pinnawela και από εκεί μετά Κάντυ, με κίνδυνο όμως μέχρι να φτάσουμε να έχει κλείσει το ορφανοτροφείο και να πάμε άδικα, ή να πάμε απευθείας Κάντυ από άλλο πιο σύντομο δρόμο. Προτιμήσαμε τη δεύτερη επιλογή και ο Τίσσα μας είπε πως μια από τις επόμενες μέρες μπορούμε να πάμε σε άλλο ορφανοτροφείο που θαναι στον δρόμο μας.. Φτάσαμε νωρίς το απόγευμα και είχαμε χρόνο να πάμε στον Ναό του Ιερού δοντιού του Βούδα και μετά να κάνουμε και καμιά βόλτα.
Στην διαδρομή πιάσαμε συζήτηση με τον Τίσσα για την θρησκεία. Μας εδειχνε έξω από ναούς που περνούσαμε ή στον δρόμο διάφορα σημαιάκια που ανάλογα με το χρώμα δήλωναν κάτι.. Π.χ. τα πολύχρωμα δήλωναν παρουσία ναού ενώ τα πορτοκαλί, που τα είχαν και έξω από σπίτια, σήμαιναν ότι πενθούν για κάποιον μοναχό.. Μας είπε ότι η πλειοψηφία στην Σρι Λάνκα είναι βουδιστές, αλλά υπάρχουν και πολλοί ινδουιστές, μουσουλμάνοι και χριστιανοί. Βλέποντας τις αγελάδες που έτρωγαν αμέριμνες το χορταράκι τους δίπλα στον δρόμο, τον ρώτησα αν οι Σριλανκέζοι τρώνε βοδινό κρέας..
-"Ναι εμείς εδώ τρώμε όλα τα είδη κρέατος, βοδινό, χοιρινό"
-"Δεν είναι για σας ιερό ζώο η αγελάδα";
-"Ναι είναι.. Γι'αυτό και ποτέ δε σκοτώνουμε αγελάδα. Οι μουσουλμάνοι τις σφάζουν και μεις τρώμε"

Είχαμε προσέξει από την προηγούμενη μέρα πως φορούσε στο χέρι του ένα δερμάτινο βραχιόλι που στο κέντρο είχε μια σβάστικα. Τον ρωτήσαμε τι συμβολίζει αυτό που φοράει στο χέρι του..
-"Οh you think this is Hitler? No no..
-"Δε φανταστήκαμε αυτό απλά θέλαμε να δούμε τι συμβολίζει στη χώρα σου αυτό.
- "Είναι για προστασία, κρατάει το κακό μακριά.."
Τον ρωτήσαμε αν έχει οικογένεια (ανάκριση του κάναμε του ανθρώπου!) και μας είπε ότι είναι παντρεμένος και έχει έναν 15χρονο γιο. Ζουν στην Κάντυ, οπότε φτάνοντας εκεί θα έμενε στο σπίτι του και όχι στο ξενοδοχείο μας.
Μετά μιλήσαμε για την οικονομία, για πολιτικά θέματα. Προσπεράσαμε για πολλοστή φορά γιγαντοαφίσες του πρωθυπουργού και τον ρωτήσαμε πως είναι το κλίμα τώρα που κοντεύουν οι εκλογές στην χώρα του. Μας είπε ότι ο πρωθυπουργός τους είναι καλός άνθρωπος, δεν είναι θυμωμένος ο λαός μαζί του. Και αυτό γιατί τους έβγαλε από έναν εμφύλιο πόλεμο που κράτησε 25 χρόνια. Πολλοί τους είχαν τάξει πως θα λήξουν τον πόλεμο αλλά κανεις δε το έκανε. Γι αυτό και θα του έχουν πάντα ευγνωμοσύνη. Μόνο που η εξουσία, η δόξα και ο πλούτος τον άλλαξαν. Όταν εκλέχθηκε για δεύτερη θητεία άρχισε να αλλάζει συμπεριφορά. Ο Τίσσα ήταν σίγουρος πως ο Ραγιαπάκσε δεν θα εκλεγεί ξανά παρά την έντονη προεκλογική διαφήμιση.
Μας μίλησε για την φτώχια στην χώρα του.. Οι μόνοι που ζουν άνετα είναι οι δημόσιοι υπάλληλοι μας είπε. Έχουν καλό μισθό και αν θέλουν ένα δάνειο για σπίτι το παίρνουν εύκολα. Ενώ αν δεν είσαι δημόσιος υπάλληλος χρειάζεσαι δύο εγγυητές με σταθερά εισοδήματα, που δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις.. Και ποιος είναι αυτός ο καλός μισθός που παίρνουν π.χ. οι δάσκαλοι; Γύρω στα 180 ευρώ.. Φανταστείτε με τι χρήματα ζει ο απλός εργάτης.. Η ζωή εκεί βέβαια είναι πολύ φθηνή για τα δικά μας δεδομένα, αλλά κυρίως στην επαρχία. Στο Κολόμπο που πήγαμε την τελευταία μέρα διαπιστώσαμε πως τα πολυκαταστήματα έχουν τιμές αντίστοιχες με τις δικές μας..
Εικόνες από την διαδρομή




Σταματήσαμε σε έναν πολύ όμορφο ινδουιστικό ναό..

Επίσης σταματήσαμε σε μία αγορά για να πάρουμε έναν αντάπτορα για να φορτίζουμε τα κινητά. Ο ιδιοκτήτης με σοβαρό ύφος υπέγραψε και την εξάμηνη εγγύηση.



Τα διάσημα κρακεράκια που είχα γράψει νωρίτερα ήταν πρώτη μούρη και εδώ..


Οι πρώτες εικόνες φτάνοντας Κάντυ



Η πρώτη μας δουλειά μπαίνοντας στην πόλη ήταν να πάμε σε τράπεζα της hsbc για να σηκώσουμε χρήματα από το ΑΤΜ. Ο Τίσσα δεν ήταν εξουσιοδοτημένος να παραλάβει τα χρήματα από εμάς οπότε έπρεπε να πάμε στο τουριστικό γραφείο για να πληρώσουμε. Πήγαμε στην τράπεζα, όπου είχε και αστυνομικό δίπλα στο ΑΤΜ, αλλά είχαν βάλει ένα χαρτί ότι το ΑΤΜ δε θα λειτουργεί για κάποιες ώρες. Οπότε φύγαμε για να επισκεφτούμε τον "Temple of the tooth relic" και θα επιστρέφαμε το βράδυ στην τράπεζα.
Ο Ναός του Ιερού Λειψάνου του Δοντιού βρίσκεται μέσα στο συγκρότημα του βασιλικού παλατιού (μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO). Από τους αρχαίους χρόνους, το λείψανο έχει παίξει σημαντικό ρόλο στην πολιτική της Σρι Λάνκα, επειδή πιστεύουν ότι όποιος κατέχει το ιερό λείψανο, κατέχει και τη διακυβέρνηση της χώρας. Η Κάντυ αποτέλεσε την τελευταία πρωτεύουσα των βασιλιάδων της Σρι Λάνκα, και σήμερα είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη μετά το Κολόμπο. Επίσημη κοινοβουλευτική πρωτεύουσα της χώρας όμως είναι το Κότε.
Οι σημαίες που σας έλεγα

Παρκάραμε το αυτοκίνητο και πήγαμε με τα πόδια στον ναό. Φτάνοντας στην είσοδο έπρεπε να βγαλουμε να παπούτσια μας (απαραίτητες και εδώ οι κάλτσες γιατί περπατάς πολύ σε εξωτερικούς χώρους) και να περάσουμε από έλεγχο ασφαλείας.


Τάφρος


Εδώ φυλάσσεται το λείψανο του ιερού δοντιού του Βούδα

Οι πιστοί προσφέρουν λουλούδια









Όταν βγήκαμε απ'τον ναό είχε πλέον νυχτώσει. Βρήκαμε τον Τίσσα αλλά επειδή είχε πολύ κίνηση είπαμε να αφήσουμε το αμάξι στο πάρκινγκ και να παμε με τα πόδια στην τράπεζα, που ήταν 15 λεπτά δρόμος, και μετά στο γραφείο. Η πόλη ήταν αρκετά σκοτεινή και κυκλοφορούσαν περίεργες φιγούρες. Κάποιοι μου έστελναν φιλάκια από μακριά, κάποιοι κοιτούσαν αδιάκριτα.. Περπατούσαμε οι τρεις μας, ο ένας δίπλα στον άλλο. Ένιωθα πως κάποιος μας ακολουθεί. Και ξαφνικά έρχεται δίπλα μου ένας νεαρός, με πιάνει απ'τον ώμο και μου λέει: "Hi how are you?" Οι άντρες της παρέας μιλούσαν μεταξύ τους και δεν πήραν χαμπάρι, οπότε τραβάω το χέρι του και στρέφομαι στον άντρα μου: "είναι δίπλα μου ένας και μου μιλάει και με πιάνει!" Γυρνάει άγρια να τον διώξει και πριν προλάβει να μιλήσει, ο τύπος του σκάει ένα χαμόγελο και του λέει "hi how are you?"
Και μετά άρχισε να τρέχει προς την αντίθετη κατεύθυνση. Μάλλον δεν είχε καταλάβει πως είμασταν παρέα..
Αν ήμουν μόνη μου πάντως δεν υπήρχε περίπτωση να περπατούσα στην πόλη.
Φτάσαμε στην τράπεζα, αλλά το πρόβλημα δεν είχε αποκατασταθεί. Έλεγε πως θα λειτουργούσε το πρωί. Μόνο που την επόμενη μέρα είχαμε πολύ δρόμο και έπρεπε να φύγουμε απ'τις 7.30 το πρωί. Αλλά το γραφείο άνοιγε μετά τις 9. Οπότε πήγαμε για να τους εξηγήσουμε και να ζητήσουμε να πληρώσουμε απευθείας στον Τίσσα. Το πρακτορείο ήταν ένα δωματιάκι που ίσα χώραγε ένα γραφείο και 2 καρέκλες. Ο νεαρός υπάλληλος ήταν αυτός με τον οποίο είχαμε κάνει τον προγραμματισμό του ταξιδιού μέσω email. Του εξηγήσαμε την κατάσταση και προσπαθήσαμε να χρεώσουμε απευθείας την χρεωστική, αλλά δε γινόταν δεκτή. Οπότε τελικά πήραν τηλέφωνο το αφεντικό για να δώσει το οκ να πληρώσουμε απευθείας στον Τίσσα. Το αφεντικό συμφώνησε οπότε λύθηκε και αυτό. Εντωμεταξύ ο άντρας μου πρόσεξε το λογότυπο γνωστής αμερικάνικης μάρκας στο t-shirt που φορούσε ο υπάλληλος και τον ρώτησε αν υπάρχει κατάστημα στην Kandy. Απ'οτι καταλάβαμε κάποιες αμερικάνικες φίρμες έχουν εργοστάσια στην Sri lanka οπότε μπορείς να βρεις ρούχα στο 1/4 της τιμής. Μας είπε το πολυκατάστημα που ψωνίζει και εξήγησε στον Τίσσα πως θα μας πάει εκεί.
Πήγαμε λοιπόν, προλάβαμε και πήραμε κάποια πράγματα αλλά δυστυχώς δεν είχαμε πολύ χρόνο να το ψάξουμε κι άλλο γιατί κόντευε 9 και θα έκλειναν. Βγαίνοντας από το μαγαζί επιτέθηκε στον άντρα μου το πιο σιχαμερό έντομο που έχω δει! Ήταν τεράστιο και πετούσε. Έκατσε στον σβέρκο του και περπατούσε στην πλάτη του και γω προσπαθούσα να το διώξω αηδιασμένη. Ήταν σαν τεράστια φτερωτή κατσαρίδα με μακριά πόδια και δαγκάνες!
Μπήκαμε στο αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε για το ξενοδοχείο που ήταν λίγο έξω από το κέντρο σε έναν λόφο..
Ο Τίσσα ήρθε να μας πάρει και ξεκινήσαμε. Είχαμε δύο επιλογές, να πηγαίναμε στο ορφανοτροφείο ελεφάντων στην Pinnawela και από εκεί μετά Κάντυ, με κίνδυνο όμως μέχρι να φτάσουμε να έχει κλείσει το ορφανοτροφείο και να πάμε άδικα, ή να πάμε απευθείας Κάντυ από άλλο πιο σύντομο δρόμο. Προτιμήσαμε τη δεύτερη επιλογή και ο Τίσσα μας είπε πως μια από τις επόμενες μέρες μπορούμε να πάμε σε άλλο ορφανοτροφείο που θαναι στον δρόμο μας.. Φτάσαμε νωρίς το απόγευμα και είχαμε χρόνο να πάμε στον Ναό του Ιερού δοντιού του Βούδα και μετά να κάνουμε και καμιά βόλτα.
Στην διαδρομή πιάσαμε συζήτηση με τον Τίσσα για την θρησκεία. Μας εδειχνε έξω από ναούς που περνούσαμε ή στον δρόμο διάφορα σημαιάκια που ανάλογα με το χρώμα δήλωναν κάτι.. Π.χ. τα πολύχρωμα δήλωναν παρουσία ναού ενώ τα πορτοκαλί, που τα είχαν και έξω από σπίτια, σήμαιναν ότι πενθούν για κάποιον μοναχό.. Μας είπε ότι η πλειοψηφία στην Σρι Λάνκα είναι βουδιστές, αλλά υπάρχουν και πολλοί ινδουιστές, μουσουλμάνοι και χριστιανοί. Βλέποντας τις αγελάδες που έτρωγαν αμέριμνες το χορταράκι τους δίπλα στον δρόμο, τον ρώτησα αν οι Σριλανκέζοι τρώνε βοδινό κρέας..
-"Ναι εμείς εδώ τρώμε όλα τα είδη κρέατος, βοδινό, χοιρινό"
-"Δεν είναι για σας ιερό ζώο η αγελάδα";
-"Ναι είναι.. Γι'αυτό και ποτέ δε σκοτώνουμε αγελάδα. Οι μουσουλμάνοι τις σφάζουν και μεις τρώμε"
Είχαμε προσέξει από την προηγούμενη μέρα πως φορούσε στο χέρι του ένα δερμάτινο βραχιόλι που στο κέντρο είχε μια σβάστικα. Τον ρωτήσαμε τι συμβολίζει αυτό που φοράει στο χέρι του..
-"Οh you think this is Hitler? No no..
-"Δε φανταστήκαμε αυτό απλά θέλαμε να δούμε τι συμβολίζει στη χώρα σου αυτό.
- "Είναι για προστασία, κρατάει το κακό μακριά.."
Τον ρωτήσαμε αν έχει οικογένεια (ανάκριση του κάναμε του ανθρώπου!) και μας είπε ότι είναι παντρεμένος και έχει έναν 15χρονο γιο. Ζουν στην Κάντυ, οπότε φτάνοντας εκεί θα έμενε στο σπίτι του και όχι στο ξενοδοχείο μας.
Μετά μιλήσαμε για την οικονομία, για πολιτικά θέματα. Προσπεράσαμε για πολλοστή φορά γιγαντοαφίσες του πρωθυπουργού και τον ρωτήσαμε πως είναι το κλίμα τώρα που κοντεύουν οι εκλογές στην χώρα του. Μας είπε ότι ο πρωθυπουργός τους είναι καλός άνθρωπος, δεν είναι θυμωμένος ο λαός μαζί του. Και αυτό γιατί τους έβγαλε από έναν εμφύλιο πόλεμο που κράτησε 25 χρόνια. Πολλοί τους είχαν τάξει πως θα λήξουν τον πόλεμο αλλά κανεις δε το έκανε. Γι αυτό και θα του έχουν πάντα ευγνωμοσύνη. Μόνο που η εξουσία, η δόξα και ο πλούτος τον άλλαξαν. Όταν εκλέχθηκε για δεύτερη θητεία άρχισε να αλλάζει συμπεριφορά. Ο Τίσσα ήταν σίγουρος πως ο Ραγιαπάκσε δεν θα εκλεγεί ξανά παρά την έντονη προεκλογική διαφήμιση.
Μας μίλησε για την φτώχια στην χώρα του.. Οι μόνοι που ζουν άνετα είναι οι δημόσιοι υπάλληλοι μας είπε. Έχουν καλό μισθό και αν θέλουν ένα δάνειο για σπίτι το παίρνουν εύκολα. Ενώ αν δεν είσαι δημόσιος υπάλληλος χρειάζεσαι δύο εγγυητές με σταθερά εισοδήματα, που δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις.. Και ποιος είναι αυτός ο καλός μισθός που παίρνουν π.χ. οι δάσκαλοι; Γύρω στα 180 ευρώ.. Φανταστείτε με τι χρήματα ζει ο απλός εργάτης.. Η ζωή εκεί βέβαια είναι πολύ φθηνή για τα δικά μας δεδομένα, αλλά κυρίως στην επαρχία. Στο Κολόμπο που πήγαμε την τελευταία μέρα διαπιστώσαμε πως τα πολυκαταστήματα έχουν τιμές αντίστοιχες με τις δικές μας..
Εικόνες από την διαδρομή




Σταματήσαμε σε έναν πολύ όμορφο ινδουιστικό ναό..

Επίσης σταματήσαμε σε μία αγορά για να πάρουμε έναν αντάπτορα για να φορτίζουμε τα κινητά. Ο ιδιοκτήτης με σοβαρό ύφος υπέγραψε και την εξάμηνη εγγύηση.



Τα διάσημα κρακεράκια που είχα γράψει νωρίτερα ήταν πρώτη μούρη και εδώ..


Οι πρώτες εικόνες φτάνοντας Κάντυ



Η πρώτη μας δουλειά μπαίνοντας στην πόλη ήταν να πάμε σε τράπεζα της hsbc για να σηκώσουμε χρήματα από το ΑΤΜ. Ο Τίσσα δεν ήταν εξουσιοδοτημένος να παραλάβει τα χρήματα από εμάς οπότε έπρεπε να πάμε στο τουριστικό γραφείο για να πληρώσουμε. Πήγαμε στην τράπεζα, όπου είχε και αστυνομικό δίπλα στο ΑΤΜ, αλλά είχαν βάλει ένα χαρτί ότι το ΑΤΜ δε θα λειτουργεί για κάποιες ώρες. Οπότε φύγαμε για να επισκεφτούμε τον "Temple of the tooth relic" και θα επιστρέφαμε το βράδυ στην τράπεζα.
Ο Ναός του Ιερού Λειψάνου του Δοντιού βρίσκεται μέσα στο συγκρότημα του βασιλικού παλατιού (μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO). Από τους αρχαίους χρόνους, το λείψανο έχει παίξει σημαντικό ρόλο στην πολιτική της Σρι Λάνκα, επειδή πιστεύουν ότι όποιος κατέχει το ιερό λείψανο, κατέχει και τη διακυβέρνηση της χώρας. Η Κάντυ αποτέλεσε την τελευταία πρωτεύουσα των βασιλιάδων της Σρι Λάνκα, και σήμερα είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη μετά το Κολόμπο. Επίσημη κοινοβουλευτική πρωτεύουσα της χώρας όμως είναι το Κότε.
Οι σημαίες που σας έλεγα

Παρκάραμε το αυτοκίνητο και πήγαμε με τα πόδια στον ναό. Φτάνοντας στην είσοδο έπρεπε να βγαλουμε να παπούτσια μας (απαραίτητες και εδώ οι κάλτσες γιατί περπατάς πολύ σε εξωτερικούς χώρους) και να περάσουμε από έλεγχο ασφαλείας.


Τάφρος


Εδώ φυλάσσεται το λείψανο του ιερού δοντιού του Βούδα

Οι πιστοί προσφέρουν λουλούδια









Όταν βγήκαμε απ'τον ναό είχε πλέον νυχτώσει. Βρήκαμε τον Τίσσα αλλά επειδή είχε πολύ κίνηση είπαμε να αφήσουμε το αμάξι στο πάρκινγκ και να παμε με τα πόδια στην τράπεζα, που ήταν 15 λεπτά δρόμος, και μετά στο γραφείο. Η πόλη ήταν αρκετά σκοτεινή και κυκλοφορούσαν περίεργες φιγούρες. Κάποιοι μου έστελναν φιλάκια από μακριά, κάποιοι κοιτούσαν αδιάκριτα.. Περπατούσαμε οι τρεις μας, ο ένας δίπλα στον άλλο. Ένιωθα πως κάποιος μας ακολουθεί. Και ξαφνικά έρχεται δίπλα μου ένας νεαρός, με πιάνει απ'τον ώμο και μου λέει: "Hi how are you?" Οι άντρες της παρέας μιλούσαν μεταξύ τους και δεν πήραν χαμπάρι, οπότε τραβάω το χέρι του και στρέφομαι στον άντρα μου: "είναι δίπλα μου ένας και μου μιλάει και με πιάνει!" Γυρνάει άγρια να τον διώξει και πριν προλάβει να μιλήσει, ο τύπος του σκάει ένα χαμόγελο και του λέει "hi how are you?"
Αν ήμουν μόνη μου πάντως δεν υπήρχε περίπτωση να περπατούσα στην πόλη.
Φτάσαμε στην τράπεζα, αλλά το πρόβλημα δεν είχε αποκατασταθεί. Έλεγε πως θα λειτουργούσε το πρωί. Μόνο που την επόμενη μέρα είχαμε πολύ δρόμο και έπρεπε να φύγουμε απ'τις 7.30 το πρωί. Αλλά το γραφείο άνοιγε μετά τις 9. Οπότε πήγαμε για να τους εξηγήσουμε και να ζητήσουμε να πληρώσουμε απευθείας στον Τίσσα. Το πρακτορείο ήταν ένα δωματιάκι που ίσα χώραγε ένα γραφείο και 2 καρέκλες. Ο νεαρός υπάλληλος ήταν αυτός με τον οποίο είχαμε κάνει τον προγραμματισμό του ταξιδιού μέσω email. Του εξηγήσαμε την κατάσταση και προσπαθήσαμε να χρεώσουμε απευθείας την χρεωστική, αλλά δε γινόταν δεκτή. Οπότε τελικά πήραν τηλέφωνο το αφεντικό για να δώσει το οκ να πληρώσουμε απευθείας στον Τίσσα. Το αφεντικό συμφώνησε οπότε λύθηκε και αυτό. Εντωμεταξύ ο άντρας μου πρόσεξε το λογότυπο γνωστής αμερικάνικης μάρκας στο t-shirt που φορούσε ο υπάλληλος και τον ρώτησε αν υπάρχει κατάστημα στην Kandy. Απ'οτι καταλάβαμε κάποιες αμερικάνικες φίρμες έχουν εργοστάσια στην Sri lanka οπότε μπορείς να βρεις ρούχα στο 1/4 της τιμής. Μας είπε το πολυκατάστημα που ψωνίζει και εξήγησε στον Τίσσα πως θα μας πάει εκεί.
Πήγαμε λοιπόν, προλάβαμε και πήραμε κάποια πράγματα αλλά δυστυχώς δεν είχαμε πολύ χρόνο να το ψάξουμε κι άλλο γιατί κόντευε 9 και θα έκλειναν. Βγαίνοντας από το μαγαζί επιτέθηκε στον άντρα μου το πιο σιχαμερό έντομο που έχω δει! Ήταν τεράστιο και πετούσε. Έκατσε στον σβέρκο του και περπατούσε στην πλάτη του και γω προσπαθούσα να το διώξω αηδιασμένη. Ήταν σαν τεράστια φτερωτή κατσαρίδα με μακριά πόδια και δαγκάνες!
Μπήκαμε στο αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε για το ξενοδοχείο που ήταν λίγο έξω από το κέντρο σε έναν λόφο..
Last edited: