• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Ιούλιο - Αύγουστο 2016! Κάντε κλικ εδώ!

Aegean Airlines Ερωτήσεις για Aegean

paefstra

Member
Υπαρχει εστω και ενας που να εξαργυρωσε καποιο απο τα δωρεαν εισιτηρια της Aegean που μοιραζε με το κιλο ως μερος της αποζημιωσης για τις καλοκαιρινες καθυστερησεις;
Εχω σε εκκρεμμοτητα ενα αλλα δεν πηρα τηλεφωνο ακομη γιατι αυτη η διερευνηση για τη διαθεσιμοτητα στα τυφλα με την εξυπηρετηση πελατων μου φαινεται βουνο.
 

Tonia L.

Member
Υπαρχει εστω και ενας που να εξαργυρωσε καποιο απο τα δωρεαν εισιτηρια της Aegean που μοιραζε με το κιλο ως μερος της αποζημιωσης για τις καλοκαιρινες καθυστερησεις;
Εχω σε εκκρεμμοτητα ενα αλλα δεν πηρα τηλεφωνο ακομη γιατι αυτη η διερευνηση για τη διαθεσιμοτητα στα τυφλα με την εξυπηρετηση πελατων μου φαινεται βουνο.
Δεν ξέρω αν είμαι από τους τυχερούς αλλά εξαργύρωσα. Κι εμένα μου φαινόταν "βουνό" αλλά εγώ τουλάχιστον δεν συνάντησα κανένα πρόβλημα. Πήρα 2 βδομάδες πριν την προτιμώμενη από μένα ημερομηνία-με μεγάλη επιφυλακτικότητα- και τελικά υπήρχε διαθεσιμότητα τόσο στο πολύ πρωινό όσο και στο απογευματινό δρομολόγιο. Μπορεί να βοήθησε ότι δεν ενδιαφερόμουν για πτήση εντός ΣΚ.
Είχα μπροστά μου και υπολογιστή, για να τσεκαρω κι εγώ ημερομηνίες σε περίπτωση που δεν ευδοκιμούσε η πρώτη μου επιλογή αλλά τελικά δεν χρειάστηκε.
Η διαδικασία μου πήρε λιγότερο από τέταρτο.[/QUOTE]
 

katkats

Moderator
Υπαρχει εστω και ενας που να εξαργυρωσε καποιο απο τα δωρεαν εισιτηρια της Aegean που μοιραζε με το κιλο ως μερος της αποζημιωσης για τις καλοκαιρινες καθυστερησεις;
Εχω σε εκκρεμμοτητα ενα αλλα δεν πηρα τηλεφωνο ακομη γιατι αυτη η διερευνηση για τη διαθεσιμοτητα στα τυφλα με την εξυπηρετηση πελατων μου φαινεται βουνο.
Και εγώ εξαργύρωσα (εσωτερικό) για 2 άτομα. Μάλιστα για το τριήμερο της 28ης. Πήρα 10 μέρες πιο πριν. Έδωσα δυο επιλογές δρομολογίων. Μας βάλανε αρχικά σε λίστα αναμονής για το ένα από αυτά που δεν ήταν φουλ. Αργότερα την ίδια μέρα με πήραν τηλέφωνο ότι τα εισιτήρια είναι διαθέσιμα και τα έκλεισα.
 

alma

Member
Ξέρει κανείς αν χρειαστεί αλλαγή ώρας πτήσης επιστροφής σε ένα μόνο άτομο (αλλά η αρχική κράτηση είναι για 2 άτομα, απλώς ο ένας επιστρέφει την ίδια ώρα όπως έχει κλειστεί αρχικά, ο άλλος άλλη ώρα), αν μπορώ να το κάνω από την διαχείρηση κράτησης on line; Ή επειδή κλείστηκαν μαζί τα εισιτήρια και αλλάζει μόνο το ένα, πρέπει να επικοινωνήσω τηλεφωνικά;
 

Thanos92

Member
Αν αγοράσω 2 εισητήρια θα κάτσουμε μαζί ή χώρια ? Αλλιώς πόσο κοστίζει η επιλογή θέσης?
 
Last edited:

Thanos92

Member
Μπορείς να επιλέξεις (ορισμένες) θέσεις από τη μέση περίπου και πίσω δωρεάν
Εμένα δεν μου έχει δωρεάν θέση να επιλέξω. Παρά μόνο με πληρωμή τις Up Front και τις EXTRA Legroom. Μιλάω πάντα για την διαδικασία αγοράς εισητήριου και όχι στο Check in.
 

pepakos

Member
Εμένα δεν μου έχει δωρεάν θέση να επιλέξω. Παρά μόνο με πληρωμή τις Up Front και τις EXTRA Legroom. Μιλάω πάντα για την διαδικασία αγοράς εισητήριου και όχι στο Check in.
Κατά τη διαδικασία της αγοράς πρέπει να πληρώσεις την επιλογή της θέσης. Κατά την διαδικασία του check-in, μπορείς να επιλέξεις αλλαγή θέσης δωρεάν μεταξύ συγκεκριμένων θέσεων.
Πάντως απ την στιγμή που αγοράζεις δύο εισητήρια μαζί, μαζί θα σας βάλουν και να κάτσετε.
 

Thanos92

Member
Κατά τη διαδικασία της αγοράς πρέπει να πληρώσεις την επιλογή της θέσης. Κατά την διαδικασία του check-in, μπορείς να επιλέξεις αλλαγή θέσης δωρεάν μεταξύ συγκεκριμένων θέσεων.
Πάντως απ την στιγμή που αγοράζεις δύο εισητήρια μαζί, μαζί θα σας βάλουν και να κάτσετε.
48 ώρες πριν την πτήση κατά κανόνα
Και 48 πριν την πτήση είναι σίγουρο ότι θα κάτσουμε μαζί;

@pepakos Είναι σίγουρο; Γιατί λέει ότι μπορεί και να κάτσουμε τυχαία.
 

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
30.251
Μηνύματα
706.839
Μέλη
35.011
Νεότερο μέλος
books123

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom