• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Ιούλιο - Αύγουστο 2016! Κάντε κλικ εδώ!

Aegean Airlines Ερωτήσεις για Aegean

paefstra

Member
Εγω θα σου προτεινα αν οι δυο βαλιτσες δεν σου ειναι αναγκαιες και ειδικα δεν παιζει σαλονι πριν το ταξιδι και για τα δυο ατομα , να τσεκαρεις αν ειναι φτηνη η τιμη της economy χωρις μιλια και να το σκεφτεις πολυ αν θες να φας τοσα μιλια για μια business.
 

paefstra

Member
Στο σαλονι μπαινουν 2 ατομα αν εχει ο ενας business αλλα μονο σε αεροδρομια της Aegean στην Ελλαδα που υπαρχει σαλονι.
 

taver

Member
Θέλω να κλείσω με εξαργύρωση και έχουν μείνει μια θέση Business και μια Economy. Υπάρχει δυνατότητα κλείνοντας Business να επιλέξω θέση δίπλα σε άτομο που έχει κλείσει Economy;
Δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος που ταξιδεύει σε Business class να καθίσει "επίσημα" δίπλα σε άτομο που ταξιδεύει economy.
Ο μόνος τρόπος για να καθίσετε δίπλα είναι να αλλάξει "ανεπίσημα" θέση ένας από τους δυο (π.χ. μου έχει τύχει επιβάτης business class να μου παραχωρήσει τη θέση του στη business για να καθίσει δίπλα στη γυναίκα του που ταξίδευε στην economy και είχε θέση δίπλα μου).

Πρόσβαση δεύτερου ατόμου σε lounge με εισιτήριο business class δεν προβλέπεται. Μόνο για χρυσά μέλη, ή με χρήση κουπονιών πρόσβασης για τους silver. Χαριστικά μπορεί όμως να το περάσουν στην είσοδο και χωρίς να εισπράξουν το κουπόνι, αλλά δεν είναι και υποχρεωμένοι.
 

paefstra

Member
Να και κατι που εμαθα, γιατι οταν περασα 2 ατομα με το δικο μου business δινοντας το κουπονι μου, η κοπελα στο γκισε μου προτεινε να το κρατησω για αλλη φορα. Νομισα οτι ηταν στανταρ πρακτικη αλλα προφανως εγινε απο καλη διαθεση και μπραβο της.
 

paefstra

Member
Πριν λιγο αγορασα 2 εισιτηρια με την Aegean. Ολα καλα, μπαινω στις κρατησεις μου και ειναι εκει.
Το προβλημα ειναι οτι ειδα αλλη μια κρατηση απο αλλον προορισμο που δεν εκανα!
Εκανα μια αναζητηση λιγο νωριτερα και δεν καταλαβα να πατησα κανενα κουμπι, ουτε εδωσα αριθμο καρτας ουτε εβαλα κωδικο ασφαλειας με το κινητο και βρεθηκε στον λογαριασμο μου μια εντελως ασχετη κρατηση.
Μπαινοντας στη διαχειριση της κρατησης βλεπω το κοκκινο μηνυμα "Η κράτησή σας έχει επιβεβαιωθεί, αλλά λόγω τεχνικού προβλήματος δεν εκδόθηκαν τα εισιτήριά σας. Παρακαλούμε καλέστε το Τμήμα Κρατήσεων στο +30 210 6261000 και ενημερωθείτε για τον αριθμό των εισιτηρίων"
Πιστευω οτι εχει γινει καποιο σφαλμα του συστηματος.
Στην πιστωτικη μου εχουν χρεωθει ηδη τα εισιτηρια που αγορασα πραγματικα και αυτο οχι.
Πρεπει να παρω τηλεφωνο την Aegean να δω τι εγινε, αλλα υπαρχει περιπτωση να μου πουν "Μια που μας πηρατε τηλεφωνο, μια στιγμη να σας χρεωσουμε την καρτα και να σας δωσουμε εναν αριθμο εισιτηριου" ενω δεν επελεξα καν να κλεισω αυτο το εισιτηριο; Η να ο αφησω ως εχει, εφοσον δεν εχω χρεωθει;
 
Το καλοκαίρι είδα κι εγώ μια κράτηση την οποία δεν είχα κάνει και έλαβα το ίδιο μήνυμα (δε θυμάμαι όμως αν περιλάμβανε και την τελευταία πρόταση). Πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι είχε δεσμευτεί η θέση γιατί είχα προχωρήσει τη διαδικασία, παρότι δεν είχα φτάσει στο στάδιο της πληρωμής. Μου είπαν ότι η κράτηση θα ακυρωνόταν μόνη της εντός των επόμενων ωρών και ότι μπορούσαν να μου την ακυρώσουν αμέσως και από το τηλέφωνο. Επέλεξα το δεύτερο.
 

jimp

Member
Πριν λιγο αγορασα 2 εισιτηρια με την Aegean. Ολα καλα, μπαινω στις κρατησεις μου και ειναι εκει.
Το προβλημα ειναι οτι ειδα αλλη μια κρατηση απο αλλον προορισμο που δεν εκανα!
Εκανα μια αναζητηση λιγο νωριτερα και δεν καταλαβα να πατησα κανενα κουμπι, ουτε εδωσα αριθμο καρτας ουτε εβαλα κωδικο ασφαλειας με το κινητο και βρεθηκε στον λογαριασμο μου μια εντελως ασχετη κρατηση.
Μπαινοντας στη διαχειριση της κρατησης βλεπω το κοκκινο μηνυμα "Η κράτησή σας έχει επιβεβαιωθεί, αλλά λόγω τεχνικού προβλήματος δεν εκδόθηκαν τα εισιτήριά σας. Παρακαλούμε καλέστε το Τμήμα Κρατήσεων στο +30 210 6261000 και ενημερωθείτε για τον αριθμό των εισιτηρίων"
Πιστευω οτι εχει γινει καποιο σφαλμα του συστηματος.
Στην πιστωτικη μου εχουν χρεωθει ηδη τα εισιτηρια που αγορασα πραγματικα και αυτο οχι.
Πρεπει να παρω τηλεφωνο την Aegean να δω τι εγινε, αλλα υπαρχει περιπτωση να μου πουν "Μια που μας πηρατε τηλεφωνο, μια στιγμη να σας χρεωσουμε την καρτα και να σας δωσουμε εναν αριθμο εισιτηριου" ενω δεν επελεξα καν να κλεισω αυτο το εισιτηριο; Η να ο αφησω ως εχει, εφοσον δεν εχω χρεωθει;
Τέτοιες ώρες κλείνονται τα καλύτερα εισιτήρια.
 

paefstra

Member
Τέτοιες ώρες κλείνονται τα καλύτερα εισιτήρια.
Ηταν η ωρα που πηρα χαμπαρι οτι εκκρεμουσαν δυο κουπονια -25 ευρω και πηγαιναν για ληξη. Αλλα ναι, νομιζω οτι το βραδυ κλεινω τις περισσοτερες φορες και το πρωι αναρωτιεμαι αν θα τα δει η μερα να γελα.
 

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
30.251
Μηνύματα
707.145
Μέλη
35.026
Νεότερο μέλος
Αρχοντία

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom