Εστιατόρια με Διεθνή κουζίνα

katkats

Moderator
Συγγραφέας
Μηνύματα
10.900
Likes
15.012
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
Ναι, είναι αυτό που μου αρέσει πιο πολύ και από άποψη γεύσεων, αλλά και τιμών και χώρου. Όμως είναι απίθανο να βρεις να κάτσεις πλέον.
 

varioAthens

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
7.407
Likes
18.325
Kαι μιας και ξαναπιασαμε το θεμα, πηγα και το προτεινω ανεπιφυλακτα στο ινδικο "Namaste".
Σε βολικοτατο σημειο, σχεδον διπλα στο Μουσειο και τον Σταθμο Ακροπολη, για να συνδυαστει με ωραια βολτα σε Πλακα και Δ. Αρεοπαγιτου.
Βεβαια, ακριβως επειδη ειναι σε τουριστικο σποτ ειναι και τσιμπημενο αλλα αξιζει.
NAMASTE INDIAN RESTAURANT, Athens - Thissio / Makriyanni - Menu, Prices & Restaurant Reviews - Tripadvisor
 

domino

Member
Μηνύματα
360
Likes
354
Στη λίστα εχω: το ταλαινδεζικο στη Νίκαια, το Hanoi και το κορεάτικο στο κέντρο, μαζί με το Tanpopo. Και επανάληψη σε Tuk-tuk και Chau's. Αν έχετε πάει ρίξτε κάνα review. Ή για όποιο άλλο θέλετε.
Νικαια - μετριο
Hanoi - πολυ καλο
 

varioAthens

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
7.407
Likes
18.325
Ποιο ταυλανδεζικο λετε στη Νικαια? Μηπως εννοειτε εκεινο στην Τρουμπα?
 

katkats

Moderator
Συγγραφέας
Μηνύματα
10.900
Likes
15.012
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική

katkats

Moderator
Συγγραφέας
Μηνύματα
10.900
Likes
15.012
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
Επανέρχομαι με άλλα 3 εστιατόρια με ταϊλανδέζικο φαγητό.

Ούτε 10 μέρες από το παραπάνω μήνυμά μου επισκέφτηκα το Toukta στη Νίκαια.
Μου άρεσε αρκετά ως προς τις γεύσεις: ό,τι πήραμε ήταν νόστιμο και για μένα "σωστό". Κυρίως όμως με κέρδισαν οι άνθρωποι που το τρέχουν. Η μαμά στη κουζίνα και η κόρη στο service. Πολύ απλά και φιλόξενα. Και καλές τιμές. Είναι μικρό και γι' αυτό συμβουλεύω να κάνετε κράτηση. Το μετρό δεν είναι καθόλου μακριά και επιπλέον η βόλτα στα στενά της Νίκαιας που δεν είχα ξαναπάει πρόσθεσε πόντους στη βραδιά.

viber_image_2025-03-17_15-09-17-768.jpg
viber_image_2025-03-17_15-09-17-691.jpg


Το Δεκέμβριο πήγα σε ένα ταϊλανδέζικο στους Ελληνορώσσους. Thai Thai
Δυστυχώς όσο κάτσαμε ήμασταν οι μοναδικοί πελάτες και το φαγητό είχε αρκετές αδυναμίες. Μας εξυπηρέτησαν πολύ εγκάρδια και πληρώσαμε λίγο λιγότερο από 20€ το άτομο για ό,τι βλέπετε, συν ένα ορεκτικό, μισό κιλό κρασί και 1 chang.
viber_image_2025-03-17_15-09-16-805.jpg

Τέλος πριν 2 εβδομάδες πήγα στο Siam κοντά στην Πανόρμου, πολύ κοντά στο μετρό Αμπελόκηποι. Περιποιημένος χώρος, με open kitchen που μας αρωμάτισε λίγο και φιλική εξυπηρέτηση. Ωραίες οι γεύσεις, τίμιες οι ποσότητες. Για ό,τι βλέπετε, συν 2 ποτήρια κρασί (από "χύμα" έχει μόνο ποτήρι) και τρουφάκι κέρασμα, πληρώσαμε 40€.

viber_image_2025-03-17_15-09-16-539.jpg


Στη διπλανή πόρτα, ακόμα υπήρχαν απομεινάρια του παρελθόντος.

viber_image_2025-03-17_15-54-46-705.jpg
 

underwater

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
3.113
Likes
15.608
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Επανέρχομαι με άλλα 3 εστιατόρια με ταϊλανδέζικο φαγητό.

Ούτε 10 μέρες από το παραπάνω μήνυμά μου επισκέφτηκα το Toukta στη Νίκαια.
Μου άρεσε αρκετά ως προς τις γεύσεις: ό,τι πήραμε ήταν νόστιμο και για μένα "σωστό". Κυρίως όμως με κέρδισαν οι άνθρωποι που το τρέχουν. Η μαμά στη κουζίνα και η κόρη στο service. Πολύ απλά και φιλόξενα. Και καλές τιμές. Είναι μικρό και γι' αυτό συμβουλεύω να κάνετε κράτηση. Το μετρό δεν είναι καθόλου μακριά και επιπλέον η βόλτα στα στενά της Νίκαιας που δεν είναι ξαναπάει πρόσθεσε πόντους στη βραδιά.

View attachment 491266 View attachment 491271

Το Δεκέμβριο πήγα σε ένα ταϊλανδέζικο στους Ελληνορώσσους. Thai Thai
Δυστυχώς όσο κάτσαμε ήμασταν οι μοναδικοί πελάτες και το φαγητό είχε αρκετές αδυναμίες. Μας εξυπηρέτησαν πολύ εγκάρδια και πληρώσαμε λίγο λιγότερο από 20€ το άτομο για ό,τι βλέπετε, συν ένα ορεκτικό, μισό κιλό κρασί και 1 chang.
View attachment 491272
Τέλος πριν 2 εβδομάδες πήγα στο Siam κοντά στην Πανόρμου, πολύ κοντά στο μετρό Αμπελόκηποι. Περιποιημένος χώρος, με open kitchen που μας αρωμάτισε λίγο και φιλική εξυπηρέτηση. Ωραίες οι γεύσεις, τίμιες οι ποσότητες. Για ό,τι βλέπετε, συν 2 ποτήρια κρασί (από "χύμα" έχει μόνο ποτήρι) και τρουφάκι κέρασμα, πληρώσαμε 40€.

View attachment 491273

Στη διπλανή πόρτα, ακόμα υπήρχαν απομεινάρια του παρελθόντος.

View attachment 491267
Αγαπάμε Toukta !
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.165
Μηνύματα
959.528
Μέλη
40.146
Νεότερο μέλος
traninatab1983

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom