1. Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Ιανουάριο - Απρίλιο 2016! Κάντε κλικ εδώ!
Απόκρυψη ανακοίνωσης
Με την πλοήγησή σας στο Travelstories.gr αποδέχεστε τη χρήστη cookies που ενισχύουν την εμπειρία χρήσης. -- ΟΚ --

Ουκρανία Κίεβο: έτσι ξαφνικά...

Συζήτηση στο φόρουμ 'Ταξιδιωτικές Ιστορίες - Ευρώπη' που ξεκίνησε από το μέλος kalove, στις 11 Νοεμβρίου 2015.

  1. kalove

    kalove Member

    Μηνύματα:
    426
    Likes:
    1.520
    Επόμενο Ταξίδι:
    Καζακστάν-Ουζμπεκιστάν
    Ονειρεμένο Ταξίδι:
    Εθνικά πάρκα ΗΠΑ
    Ετσι ξαφνικά αποφασίστηκε αυτό το ταξιδάκι στο Κίεβο, από μία προσφορά της Aegean στα 80 ευρώ. Ενας προορισμός πού σίγουρα δεν φιγουράρει στις πρώτες θέσεις της λίστας τού ταξιδιώτη, ιδίως μετά τα τελευταία γεγονότα. Αποδείχτηκε «διαμαντάκι» ανώτερο των προσδοκιών μας καί μας εξέπληξε ευχάριστα.


    1η μέρα - 5 Νοεμβρίου 2015 Πέμπτη

    Πρωϊνή πτήση με Aegean στις 09:30 καί άφιξη στο αεροδρόμιο Ζουλιάνι στις 12:10 Κατευθυνθήκαμε στο ξενοδοχείο μας Adria Hotel 3* πού είναι πολύ κοντά στο σταθμό μετρό Livoberezhna ( Νο 124) της κόκκινης γραμμής καί συστεγάζεται με Τουρίστ Χοτέλ. Αποδείχτηκε εξαιρετική επιλογή λόγω της θέσης του, καθαρό καί ήσυχο, με πολύ καλή σχέση ποιότητας τιμής: μόνο 19 ευρώ το δίκλινο γιά την διανυκτέρευση. Το πρωϊνό πού το χρέωναν εξτρά 110 γρίβνα δεν ήταν καλό καί έτσι αποφασίσαμε να παίρνουμε το πρωϊνό εκτός ξενοδοχείου καί πολύ πιό οικονομικά.
    Εδώ να αναφέρω ότι το νόμισμα της Ουκρανίας είναι το γρίβνα καί η ισοτιμία είναι 1 ευρώ = 25 γρίβνα.
    .
    Το Κίεβο έχει τρείς γραμμές μετρό : Την κόκκινη, την μπλέ καί την πράσινη καί εκτός από ονομασία, οί σταθμοί έχουν καί νούμερα, πράγμα πού μας διευκόλυνε καθώς οί σταθμοί είναι γραμμένοι στα κυριλικά. Η αρίθμηση ξεκινά από το 1 γιά την κόκκινη γραμμή, το 2 γιά την μπλέ καί το 3 γιά την πράσινη.
    Το μετρό είναι κατασκευασμένο με τα σοβιετικά πρώτυπα, με πολλές σκάλες καί πολύ περπάτημα ιδίως στούς κόμβους καί την αλλαγή γραμμής (όσοι έχουν πάει Μόσχα καταλαβαίνουν τι λέω) καί καμμία διευκόλυνση γιά άτομα με κινητικά προβλήματα. Οί κυλιόμενες σκάλες θέλουν προσοχή γιατί τρέχουν με μεγάλη ταχύτητα.
    Το εισιτήριο είναι κάτι πλαστικά κέρματα πού τα ρίχνεις στη σχισμή γιά να ελευθερωθεί η μπάρα καί κοστίζουν 4 γρίβνα δηλ με ένα ευρώ αγοράζεις 6 εισιτήρια.
    Γενικά το μετρό θα εξυπηρετήσει κατά πολύ τις μετακινήσεις σας αλλά να ετοιμαστείτε γιά πολύ περπάτημα, γιατί τα αξιοθέατα είναι πολλά καί αρκετά από αυτά είναι μακριά από σταθμούς μετρό. Ισως γιά κάποια χρειαστείτε συμπληρωματικά λεωφορεία . Τα περισσότερα είναι μικρά καί παλιά καί συνήθως η αφετηρίες τους είναι έξω από τούς σταθμούς τού μετρό. Το εισιτήριο στα λεωφορεία το βγάζετε μέσα από τον εισπράκτορα πού περνάει καί κοστίζουν από 3 - 5 γρίβνα.

    Είχαμε λοιπόν λίγες ώρες μπροστά μας, καθότι Νοέμβριος καί η μέρα μικρή.
    Ξεκινήσαμε μιά πρώτη γνωριμία με την πόλη από τον Καθεδρικό Volodymyr πού ειναι στην ίδια γραμμή μετρό με αυτήν τού ξενοδοχείου (κόκκινη ,στάση 119).
    Ο Ναός Βλαντιμίρ είναι ένας από τούς πιό όμορφους τού Κιέβου. Χτίστηκε τον 19ο αιώνα γιά τον εορτασμό της 900ης επετείου της ίδρυσης τού Ρώσικου κράτους. Ο ίδιος ο Τσάρος Νικόλαος ενέκρινε το σχέδιο τού Καθεδρικού καί διέταξε την συλλογή χρημάτων από όλη την Ρωσία, γιά την ανέγερσή του. Ο πρωτότυπος σχεδιασμός εκπονήθηκε από τον αρχιτέκτονα της Αγίáς Πετρούπολης Strom καί ολοκληρώθηκε από τον αρχιτέκτονα Beretti. Ο Καθεδρικός είναι αφιερωμένος στον Αγιο πρίγκιπα Βλαντιμίρ, ο οποίος έκανε τον Χριστιανισμό επίσημη θρησκεία τού κράτους. Εσωτερικώς ο ναός έχει διακοσμηθεί σε παλαιό βυζαντινό στύλ, με επτά θόλους καί 49 μέτρα ύψος. Η πόρτα τού Καθεδρικού με τα ανάγλυφα, είναι ένα αριστούργημα.
    Μετά την ολοκλήρωσή του το 1896, παρέστησαν στα θυρανοίξια ο Τσάρος Νικόλαος Β καί η σύζυγός του Αλεξάνδρα.
    Ο Καθεδρικός είναι παγκοσμίως γνωστός γιά τις μοναδικές τοιχογραφίες καί τα ψηφιδωτά, δημιουργήματα Ρώσων καί Βενετσιάνων καλλιτεχνών, πού συμμετείχαν στην διακόσμηση. Πολλά θέματα είναι παρμένα από την ιστορία της Ορθοδοξίας στην Ρωσία. Το τέμπλο τού ναού είναι κατασκευασμένο από γκρίζο μάρμαρο της Carrara. Πολύχρωμα μάρμαρα πού διακοσμούν τοίχους καί δάπεδα, έφτασαν εδώ από Ιταλία, Γαλλία, Βέλγιο καί Ισπανία. Πέρα από την καλλιτεχνική αξία, έχει καί πνευματική καθώς θεωρείται προσκυνηματικός τόπος.

    Από εδώ πού είμασταν πήραμε πάλι την κόκκινη γραμμή καί να κατεβήκαμε στην στάση 120 γιά να επισκεφθούμε το Σπίτι με τις Χίμαιρες.
    ( 10 Bankova street), ένα όντως αξιόλογο καί αξιοπερίεργο κτήριο, κτισμένο το 1901 - 1903, πού θυμίζει αρκετά τα έργα τού Γκαουντί.
    Το σπίτι είναι διακοσμημένο με αλλόκοτα καί περίεργα γλυπτά, όπως γοργόνες, φανταστικά ψάρια, αντιλόπες, βατράχια, σαύρες ακόμη καί ελέφαντες. Είναι κατασκευασμένα από τσιμέντο καί η ιστορία λέει πως ο αρχιτέκτονας πήρε εντολή από την εταιρεία παραγωγής τσιμέντου να κατασκευάσει ένα κτήριο γιά την διαφήμιση τού νέου οικοδομικού προϊόντος.
    Πιό γοητευτικοί όμως είναι οί θρύλοι πού περιβάλλουν το σπίτι.
    Ο επικρατέστερος λέει ότι ο αρχιτέκτονας τού σπιτιού είχε μία κόρη ή οποία αυτοκτόνησε από ερωτική απογοήτευση, πέφτοντας στα νερά τού Δνείπερου. Ετσι ο αρχιτέκτονας τρελάθηκε καί αποφάσισε να χτίσει ένα σπίτι διακοσμώντας το με πλάσματα πού θα περιέβαλλαν την κόρη του, μετά τον τραγικό θάνατό της.
    Δεν είναι επισκέψιμο εσωτερικά καί καλό είναι να ελέγξετε την πολιτική κατάσταση γιά ασφάλεια, δεδομένου ότι περιβάλλεται από κυβερνητική κτήρια καί ενδέχεται να έχει φασαρίες.
    Αλλο ενα κτήριο πού αξίζει να δείτε εξωτερικά καί σχετικά κοντά, είναι αυτό της Εθνικής Τράπεζας της Ουκρανίας ( διεύθυνση : 9 Instytutska street).
    Στην αρχή ήταν υποκατάστημα της Κρατικής Τράπεζας της Ρωσίας, η οποία το 1860 εξαγόρασε την Εμπορική Τράπεζα πού είχε πτωχεύσει καί το εγκατέστησε στο ήδη υπάρχον κτήριο. Μη μπορώντας να διατηρήσουν καί να επισκευάσουν το παλιό κτήριο, αποφάσισαν να χτίσουν ένα καινούργιο καί το 1900 προκήρυξαν διαγωνισμό γιά την κατασκευή του. Τον διαγωνισμό κέρδισε ο αρχιτέκτονας Kobolyev καί ο γλύπτης Emillio Sala, ο ίδιος πού διακόσμησε το Σπίτι με τις Χίμαιρες.
    Το στύλ τού κτηρίου είναι εμπνευσμένο από τα palazzos της Ιταλικής Αναγέννησης.


    Συνεχίζοντας πεζή πιά, φτάσαμε στην καρδιά τού Κιέβου, την Πλατεία Ανεξαρτησίας (Meidan Nazalezhnosti). Παρελάσεις, φεστιβάλ, συναυλίες καί διαδηλώσεις γίνονται όλα εδώ. Είναι πολύ όμορφη πλατεία με συντριβάνια καί τεχνητό καταρράκτη καί περιβάλλεται από την παλιά πόλη, ξενοδοχεία, καταστήματα καί καφέ.
    Ενα από τα πιό ενδιαφέροντα της πλατείας είναι η Στήλη της Ανεξαρτησίας, στην κορυφή της οποίας βρίσκεται ένα άγαλμα τού Αρχαγγέλου Μιχαήλ, ο οποίος θεωρείται πολιούχος τού Κιέβου.
    Στην υπόγεια διάβαση της πλατείας θα βρείτε ένα λαβύρινθο από μικρά μαγαζάκια με τουριστικά είδη. Θα καταλήξετε στο υπόγειο Mall πού καταλαμβάνει το κάτω μέρος της πλατείας με ένα πυραμιδοειδές αίθριο.
    Γύρω από την πλατεία καί κυρίως κάτω από το μεγάλο υπαίθριο ρολόϊ θα δείτε πολλές φωτογραφίες ανθρώπων πού έπεσαν κατά τα αιματηρά γεγονότα τού 2014.
    Ανατολικά της πλατείας, στο Khreshchatyi Park, βρίσκεται η Αψίδα της Φιλίας των Λαών, μιά κατασκευή σαν ουράνιο τόξο, πού θεωρητικά την νύχτα φωτίζεται καί είναι πολύ εντυπωσιακό. Η ειρωνεία είναι ότι αυτή ή αψίδα χτίστηκε προς τιμήν της Φιλίας των Λαών της Ουκρανίας καί της Ρωσίας καί κάτω από αυτήν βρίσκεται ένα σταλινικό γλυπτό σύμπλεγμα πού απεικονίζει έναν εργάτη Ρώσο καί έναν Ουκρανό, αδελφωμένους με ενωμένα χέρια !!!!
    Πάντως όσο είμαστε εκεί δεν την είδαμε ποτέ αναμμένη. Προφανώς δεν έχουν πιά λόγο να το κάνουν .


    Καταλήξαμε στην οδό Khreshchatyk, τον πιό γνωστό καί εμπορικό δρόμο τού Κιέβου, πού ξεκινά από την Πλατεία Ανεξαρτησίας, γεμάτο με καφέ καί εστιατόρια καί πανάκριβα φιρμάτα καταστήματα.
    Εδώ όμως βρήκαμε ένα εξαιρετικό self service εστιατόριο (πολύ κοντά στο μετρό 120), με μεγάλη ποικιλία πιάτων, φρέσκα καί πάμφθηνα. Ενα πλήρες δείπνο με κύριο πιάτο, σαλάτα, σούπα, γιαούρτι, ψωμί, χυμό, εμφιαλωμένο νερό καί επιδόρπιο δεν στοίχισε πάνω από 4 ευρώ (θα σας λέω τις αξίες σε ευρώ για μεγαλύτερη ευκολία). Το εστιατόριο λέγεται ΠΥ3ΑΤΑ ΧΑΤΑ (προφέρεται Πιζάτα Χάτα) είναι αλυσίδα καί υπάρχουν αρκετά καταστήματα σε όλο το Κίεβο. Το συγκεκριμένο όμως είναι το πιό κεντρικό καί το μεγαλύτερο.
     
    #1
    BASILISPAP, gelf, KIKI and 21 others like this.

  2. kalove

    kalove Member

    Μηνύματα:
    426
    Likes:
    1.520
    Επόμενο Ταξίδι:
    Καζακστάν-Ουζμπεκιστάν
    Ονειρεμένο Ταξίδι:
    Εθνικά πάρκα ΗΠΑ
    2η μέρα - 6 Νοεμβρίου Παρασκευή

    Με το κόκκινο μετρό κατεβήκαμε πάλι στην στάση 119 για να επισκεφθούμε πρώτα την Χρυσή Πύλη, κτίσμα τού 1017 - 1024 καί είναι το μοναδικό οχυρωματικό έργο πού διασώθηκε μέχρι σήμερα. Το όνομα παραπέμπει στην Χρυσή Πύλη της Κωνσταντινούπολης καί χρησιμοποιήθηκε σαν θριαμβευτική πύλη στην πόλη τού Κιέβου. Η οχυρωματική κατασκευή της Χρυσής Πύλης ήταν απόρθητη καί οί νομαδικές φυλές πού συχνά επιτίθεντο στο Κίεβο, δεν μπόρεσαν ποτέ να την αλώσουν. Ακόμη καί οί ορδές τού Baty-Khan δεν κατάφεραν να εισέλθουν στην πόλη μέσα από την Πύλη. Ωστόσο εισέβαλαν στην πόλη από ένα άλλο σημείο της λιγότερο οχυρωμένο (βλέπετε παντού υπάρχει μιά Κερκόπορτα).
    Κατά τον 16ο - 17ο αιώνα, η πύλη ήταν πιά σε κακή κατάσταση αλλά εξακολουθούσε να είναι η θριαμβευτική πύλη.
    Από τότε έγιναν αρκετές ανακατασκευές με την πιό πρόσφατη το 1982. Τον Μάϊο τού ιδίου έτους έγιναν τα εγκαίνια γιά τον εορτασμό της 1500ης επετείου της ίδρυσης της πόλης τού Κιέβου.
    Εδώ πληρώσαμε ένα ενιαίο εισιτήριο γιά : Χρυσή Πύλη - Αγία Σοφία - Μοναστήρι Κύριλλου, πού ισχύει γιά επτά ημέρες, αξίας 80 γρίβνα (3,2 ευρώ)
    Συνεχίζοντας πεζή καί πολύ κοντά, φθάσαμε σε ένα από τα σημαντικότερα μνημεία τού Κιέβου: τον Καθεδρικό Ναό της Αγίας Σοφίας.
    Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς, είναι κτίσμα τού 11ου αιώνα, στα χρόνια της διακυβέρνησης τού Yaroslav Mudry. Ανθρωπος προοδευτικός καί προστάτης των γραμμάτων καί τεχνών, έκανε την Αγία Σοφία έναν από τούς λαμπρότερους ναούς της Ασίας. Ο Καθεδρικός χρησίμευσε καί ως κοινωνικό, πολιτικό καί πολιτιστικό κέντρο των Ρως τού Κιέβου καί εδώ ιδρύθηκε η πρώτη ρωσική βιβλιοθήκη. Επίσης χρησίμευε γιά χρόνια ως τόπος ταφής των πριγκίπων τού Κιέβου. Εδώ είναι θαμμένοι ο Yaroslav Mudry, ο γιός του Vsevolod καί ο Βλαδίμηρος ο Μονομάχος.
    Ο Καθεδρικός είναι διάσημος γιά τα μωσαϊκά καί τις τοιχογραφίες της Βυζαντινής εποχής, πού χρονολογούνται από τον 11ο αιώνα. Θαυμάσιες τοιχογραφίες στολίζουν τούς τοίχους, τις κολώνες καί τούς θόλους. Θέματα παρμένα όχι μόνο από την Αγία Γραφή αλλά καί κοσμικά, την καθιστούν σαν ένα βιβλίο ιστορίας της εποχής. Υπάρχουν 300 τοιχογραφίες πού αφορούν πολιτικά γεγονότα καί ιστορικές προσωπικότητες. Είναι καί ο λόγος πού την αποκαλούν καί Αγία Σοφία των Τοιχογραφιών.
    Πολύ εντυπωσιακό το επίχρυσο τέμπλο.
    Στο όλο σύμπλεγμα στεγάζεται καί ένα μικρό εθνογραφικό μουσείο καί ένα μουσείο ψηφιδωτών καί εκκλησιαστικής τέχνης. Ενα πολύ ιδιαίτερο καί πρωτότυπο έκθεμα είναι το πρόσωπο της Παναγίας σε μεγάλες διαστάσεις, κατασκευασμένο σαν ψηφιδωτό από χιλιάδες ζωγραφισμένα αυγά.

    Ακριβώς απέναντι σε μικρή απόσταση , επισκεφθήκαμε άλλον ένα θαυμάσιο ναό, αυτόν τού Αγίου Μιχαήλ (στην ουσία μοναστήρι). Πολύ εντυπωσιακός με τούς επίχρυσους τρούλους. Ενα από τα πιό θαυμαστά αξιοθέατα τού Κιέβου, κτίσμα των μεσαιωνικών χρόνων. Το καμπαναριό προστέθηκε το 1716 - 1719. Ο Καθεδρικός καταλεηλατήθηκε το 1930 από τούς Σοβιετικούς αλλά ανακατασκευάσθηκε πλήρως στο ουκρανικό στύλ καί τα εγκαίνια έγιναν το 1999.
    Στον εξωτερικό τοίχο τού μοναστηριού είδαμε μία θλιβερή εικόνα: χιλιάδες φωτογραφίες στρατιωτών πού σκοτώθηκαν εδώ στην πλατεία το 2014.
    Ο ναός - μοναστήρι είναι χτισμένος σε λόφο καί περιβάλλεται από το θαυμάσιο Πάρκο τού Βλαδίμηρου , μία τεράστια δασώδη έκταση με εξαιρετική θέα τού Δνείπερου ποταμού καί της πόλης.
    Εδώ να αναφέρω ότι το Κίεβο έχει πολλά πάρκα πού αξίζουν τον χρόνο σας γιά έναν χαλαρωτικό περίπατο. Είναι συνήθως γεμάτα με αγάλματα καί μνημεία ηρώων καί προσωπικοτήτων της Ουκρανίας, τούς οποίους τιμούν υπέρ τού δέοντος, αν κρίνουμε από τα φρέσκα λουλούδια πού έχουν αφήσει σε όλα.
    Τα πάρκα είναι πανέμορφα όλες τις εποχές τού χρόνου, είτε καταπράσινα το καλοκαίρι είτε χιονισμένα το χειμώνα.
    Εμείς, λόγω εποχής, τα πετύχαμε σε εκπληκτικά φθινοπωρινά χρώματα τού κίτρινο - πορτοκαλί - κόκκινο καί τα πεσμένα φύλλα σαν παχύ χαλί κάτω από τα πόδια μας. Σε συνδυασμό με την ομίχλη καί τούς χρυσούς τρούλους να ξεπροβάλλουν ανάμεσα τους, είχαμε πραγματικά ονειρικές εικόνες.
    Πίσω από το μοναστήρι τερματίζει το φενίκουλαρ πού σε κατεβάζει στα ριζά τού λόφου. Εμείς προτιμήσαμε να ακολουθήσουμε το δασικό μονοπάτι πού περνάει κάτω από αυτό καί βγάζει στην παραποτάμια περιοχή τού Podol ή Podil, πολύ γραφική με τα πολύχρωμα παλιά σπίτια, Το Ποντόλ, λόγω της θέσης του δίπλα στο ποτάμι, ήταν κάποτε περιοχή πού ζούσαν ψαράδες καί τεχνίτες σε ξύλινες κατοικίες, οί οποίες καταστράφηκαν ολοσχερώς στην πυρκαγιά τού 1811, μαζί με αυτά καί η μεγάλη αγορά με τα 50 καταστήματα. Εδώ υπάρχει η Ακαδημία Kiev Mogilyanskaya, πού ιδρύθηκε το 1632 με αποστολή την εκπαίδευση των Σλάβων. Εδώ φοίτησαν πολλά ιστορικά πρόσωπα, όπως ο Λομονόσωφ.
    Το μονοπάτι πού ακολουθήσαμε όχι μόνο μάς έβγαλε στην εκκλησία τού Αγίου Ανδρέα αλλά ήταν καί μία υπαίθρια γκαλερί: πολλοί ζωγράφοι εκθέτουν εδώ τα εργά τους προς πώληση.
    Ο Αγιος Ανδρέας, πού πολλές φορές αποκαλείται κατ’ ευφημισμόν Καθεδρικός, είναι η κατ’ εξοχήν μπαρόκ εκκλησία τού Κιέβου. Κτίσμα τού 1747 - 1754, διακοσμημένος από τον κορυφαίο ιταλό αρχιτέκτονα Μπαρτολομέο Ραστρέλι, είναι μέρος τού συγκροτήματος της Αγίας Σοφίας, σαν ένα σημείο αναφοράς της πολιτιστικής κληρονομιάς.. Χτισμένος στην κορυφή λόφου πού φέρει το όνομά του (Λόφος τού Αγίου Ανδρέα) προσφέρει πανοραμική θέα προς το ιστορικό κέντρο καί την περιοχή τού Podol (Podil).
    Εδώ πετύχαμε σε μία βάφτιση καί παρατηρήσαμε ότι είχε αρκετές διαφορές από τις δικές μας. Δεν γδύνουν το βρέφος γιά βύθιση στην κολυμπήθρα, απλά το κρατούν ντυμένο πάνω από αυτήν καί ο ιερέας ρίχνει λίγο νερό. Παρευρίσκεται μόνο η οικογένεια καί οί ανάδοχοι, χωρίς πολλές πολλές φανφάρες, ούτε κάν μπομπονιέρες δεν είχαν.

    Σχετικά κοντά βρίσκεται ένα ενδιαφέρον κτίριο με μεγάλη ιστορία, πού αν έχετε χρόνο αξίζει να το δείτε εξωτερικά: το Κάστρο τού Ριχάρδου (Richard’s castle).
    Χτίστηκε το 1902 - 1904, από τον κατασκευαστή Δημήτρη Ορλώφ, με πρόθεση να το πουλήσει σε κάποια εύπορη οικογένεια. Με τον ξαφνικό θάνατό του όμως το 1911, η γυναίκα του αναγκάστηκε να το πουλήσει προκειμένου να εξοφλήσει τα χρέη πού το βάραιναν. Οί νέοι ιδιοκτήτες όμως, θεώρησαν ότι είναι στοιχειωμένο καθώς άκουγαν περίεργους θορύβους τούς οποίους εξέλαβαν ως κραυγές καί βογγητά. Τελικά αποδείχτηκε ότι προέρχονταν από το σύστημα θέρμανσης καί εξαερισμού.
    Στην συνέχεια το κτίριο φιλοξένησε τα ατελιέ πολλών διάσημων τοπικών ζωγράφων καί γλυπτών. Μετά την Οκτωβριανή Επανάσταση καί την ανάληψη της σοβιετικής εξουσίας, το κτίριο εθνικοποιήθηκε καί τα πολυτελή διαμερίσματα μετατράπηκαν σε δημοτικά διαμερίσματα, με τις όποιες συνέπειες μπορούμε να φανταστούμε.
    Μετά την κατάρρευση της Σοβιετικής Ενωσης το 90, εμφανίστηκαν μερικοί επενδυτές πού ήθελαν να το μετατρέψουν σε ξενοδοχείο. Ωστόσο η συνεργασία δεν έλαβε χώρα καί το κτίριο παραμένει έρημο καί ακατοίκητο, μέχρι σήμερα.

    Καταλήξαμε στο μοναδικό Μουσείο Τσέρνομπιλ ( Kharyvyj perulok 1)
    Ωράριο : Δευτ - Παρ 10 - 17, Σαβ 10 - 16.30, Κυρ κλειστό
    Είσοδος : 10 γρίβνα + 20 γρίβνα γιά φωτογραφίες ( 1,3 ευρώ στο σύνολο)
    Το μουσείο επιτρέπει στούς επισκέπτες να γνωρίσουν πως ήταν ο σταθμός πυρηνικής ενέργειας κατά την διάρκεια της έκρηξης καί την κατάρρευση πού ακολούθησε, τα ολέθρια σφάλματα πού οδήγησαν στην καταστροφή καί την τεράστια διαρροή ραδιενέργειας πού ακολούθησε. Το μουσείο περιλαμβάνει μιά σειρά αντικειμένων από το εσωτερικό τού πυρηνικού σταθμού, συμπεριλαμβανομένων εργαλείων ασφαλείας, τεχνικό εξοπλισμό, ακόμη καί τα οχήματα διάσωσης πού εστάλησαν στο Τσέρνομπιλ γιά να βοηθήσουν στην διαφυγή. Ενα διόραμα της μεταφοράς ραδιενέργειας καί οί σημαίες των κρατών πού επλήγησαν ή επηρεάστηκαν (μεταξύ αυτών καί η Ελλάδα) δίνει πλήρη εικόνα της καταστροφής.
    Να τονίσω εδώ ότι το 80% των εκθεμάτων είναι φωτογραφικό υλικό κυρίως των ατόμων πού βρήκαν άμεσο θάνατο. Συγκλονιστικές οί φωτογραφίες των χιλιάδων παιδιών.
    Πάντως μόνο στεναχώρια μας προκάλεσε χωρίς να μας καλύψει σαν μουσείο.

    Ευτυχώς η βραδιά μας έκλεισε πολύ όμορφα: Παρακολουθήσαμε μία εξαιρετική παράσταση στην Οπερα τού Κιέβου, την « Natalka Poltavka >>, οπερέτα σε δύο πράξεις, πού βασίζεται σε φολκλορική μουσική, χορό καί τραγούδια.
    Γενικά η Οπερα τού Κιέβου φημίζεται γιά τις εξαιρετικές παραστάσεις της καί σαν συνιστώ, αν έρθετε στο Κίεβο, να μην χάσετε αυτή την εμπειρία.
    Τα εισιτήρια είναι πολύ φθηνά: η πρώτη θέση κοστίζει 300 γρίβνα (12 ευρώ) καί μπορείτε να βρείτε εισιτήρια στον τελευταίο εξώστη γιά 20 γρίβνα (λιγότερο από 1 ευρώ)
    ‘Οπερα Κιέβου : διευθ : Volodymyrska St. 50
    Μετρό : κόκκινη γραμμή, στάση 119.


    Συνεχίζεται
     
    #2
    gelf, KIKI, panius and 12 others like this.
  3. KonstantinosAlyona

    Μηνύματα:
    1.305
    Likes:
    3.362
    Επόμενο Ταξίδι:
    Ανταρκτική
    Ονειρεμένο Ταξίδι:
    Καμτσάτκα ξανά!
    Δηλαδή μέσα σε τέσσερα χρόνια (2011 είχα πάει), η ισοτιμία υπερδιπλασιάστηκε υπέρ του ευρώ.. ήταν 1 προς 10 τότε. Καλή φάση, και πιστεύω πως οι τιμές δεν ανέβηκαν και πολύ από τότε :)
     
    #3
    marke likes this.
  4. kalove

    kalove Member

    Μηνύματα:
    426
    Likes:
    1.520
    Επόμενο Ταξίδι:
    Καζακστάν-Ουζμπεκιστάν
    Ονειρεμένο Ταξίδι:
    Εθνικά πάρκα ΗΠΑ
    Σε ότι έχει σχέση με φαγητό, μετακινήσεις, διαμονή είναι πάμφθηνα. Πολύ ακριβά είδα τον ρουχισμό, τουλάχιστον στις περιοχές πού είδα τα καταστήματα με τις φίρμες.
    Το όλο κόστος τού ταξιδιού, με αεροπορικά, ξενοδοχείο, φαγητό, μετακινήσεις, μουσεία, όπερα καί κάτι μικροψώνια, μας βγήκε 220 ευρώ το άτομο.
     
    #4
    KIKI, makeup.elias, emouli and 4 others like this.
  5. Vasileti

    Vasileti Member

    Μηνύματα:
    384
    Likes:
    898
    Ο ορυμαγδός του άλλου-γιατί γιαυτό πρόκειται- δεν είναι καλή φάση.
     
    #5
  6. dimosf

    dimosf Member

    Μηνύματα:
    2.302
    Likes:
    5.736
    Ονειρεμένο Ταξίδι:
    ΝΟΡΒΗΓΙΑ-ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ
    Τα ίδια ακριβώς είχα παρατηρήσει πριν μερικά χρόνια σε βάφτιση που πέτυχα στο Novi Sad της Σερβίας.

    Πολύ ωραία η περιγραφή και μάλλον το Κίεβο μπαίνει στη λίστα των επόμενων προορισμών. Βάλε και καμιά φωτογραφία.
    Καλή συνέχεια
     
    #6
  7. kalove

    kalove Member

    Μηνύματα:
    426
    Likes:
    1.520
    Επόμενο Ταξίδι:
    Καζακστάν-Ουζμπεκιστάν
    Ονειρεμένο Ταξίδι:
    Εθνικά πάρκα ΗΠΑ
    Δυστυχώς δεν ξέρω να ανεβάζω φωτογραφίες. Είμαι λίγο "τούβλο" με την τεχνολογία.
     
    #7
  8. KonstantinosAlyona

    Μηνύματα:
    1.305
    Likes:
    3.362
    Επόμενο Ταξίδι:
    Ανταρκτική
    Ονειρεμένο Ταξίδι:
    Καμτσάτκα ξανά!
    Αδερφέ, το "καλή φάση" δεν πήγαινε στην κατάσταση που έχει διαμορφωθεί εκεί για πολλούς λόγους που δεν επιτρέπεται να αναλύσουμε εδώ, αλλά απλά για την ισοτιμία και πιθανότατα για το χαμηλό κόστος ενός ταξιδιού. Τίποτα παραπάνω. Αν και η ισοτιμία αυτή καθαυτή δε λέει πάντοτε κάτι. Γι' αυτό και συμπλήρωσα "πιστεύω πως οι τιμές δεν ανέβηκαν και πολύ από τότε". Αν ήταν να το αναλύσουμε γιατί και πώς, μάλλον θα φτάναμε στο σημείο να πάει η ιστορία χαμένη γιατί θα την έκοβαν οι mods.
     
    #8
  9. James

    James Member

    Μηνύματα:
    587
    Likes:
    2.275
    Επόμενο Ταξίδι:
    Το ψάχνω!
    Ονειρεμένο Ταξίδι:
    Περού
    Φοβερό το Κίεβο, σίγουρα από τους αγαπημένους μου προορισμούς, χωρίς όντως να είναι δημοφιλές. Και πάμφθηνο!!! Εγώ δεν ήξερα πόσο φθηνά ήταν και πηγαίνοντας σε μια Πειραιώς εκεί, αποφάσισα να αλλάξω 1000 ευρώ! Ε, πήρα τόσα γρίβνα που δεν ήξερα τι να τα κάνω!
    Όσο για το μετρό είναι μοναδική εμπειρία! Εκεί βρίσκεται και ο δεύτερος βαθύτερος σταθμός της Ευρώπης(δεν θυμάμαι όνομα). Έχω και βίντεο που κατεβαίνουμε επί 1,5 λεπτό!
    Η υποδιαίρεση του γρίβνα (κοπίκι) έπεσε στα χέρια σου? Σαν να λέμε υποδιαίρεση του σεντ εδώ. Τρομερή αξία....

    Συνέχισε ΆΜΕΣΑ και βρες τρόπο να ανεβάσεις φώτο....
     
    #9
    dimosf and giannismits like this.
  10. DRAKFIREMAN

    DRAKFIREMAN Member

    Μηνύματα:
    266
    Likes:
    220
    Επόμενο Ταξίδι:
    θα δούμε
    Ονειρεμένο Ταξίδι:
    Νέα Υόρκη-Ιαπωνία
    Πολύ ωραία η αφήγησή σου.Μου ξυπνάς πολύ ευχάριστες αναμνήσεις.Είχα επισκεφθεί το Κίεβο στις 24-09-2013 και όντως ήταν πολύ πιο όμορφο από ό,τι φανταζόμουν.Στο μουσείο Τσέρνομπιλ στενοχωρήθηκα και εγώ πολύ.Πρέπει να βρεις τον τρόπο να ανεβάσεις και καμιά φωτογραφία.
     
    #10
  11. kaloves

    kaloves New Member

    Μηνύματα:
    2
    Likes:
    22
    Επόμενο Ταξίδι:
    βελιγράδι
    Ονειρεμένο Ταξίδι:
    ιαπωνία, αμαζόνιος
    3η μέρα - 7 Νοεμβρίου Σάββατο

    Σήμερα αφιερώσαμε όλο το πρωϊνό μας στο σημαντικότερο αξιοθέατο τού Κιέβου, ίσως καί ολόκληρης της Ουκρανίας: την προστατευόμενη περιοχή Pecherskiy ή άλλως πως Λαύρα των Σπηλαίων . Αποτελεί ιερό τόπο καί την πνευματική καρδιά τού ουκρανικού λαού. Είναι δε γνωστή καί ως «Ιερουσαλήμ της Ρωσίας».
    Ολόκληρη η περιοχή αποτελεί Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς καί προστατεύεται από την Ουνέσκο. Καταλαμβάνει μία μεγάλη λοφώδη παραποτάμια έκταση καί συμπεριλαμβάνει πολλά αξιοθέατα θρησκευτικού ενδιαφέροντος καί μουσεία.
    Η ιστορία του ξεκινά το 1051, όταν δύο μοναχοί ο Αντώνιος των Σπηλαίων καί ο Θεοδόσιος των Σπηλαίων (μετέπειτα άγιοποιήθηκαν) χρησιμοποίησαν τις σπηλιές της περιοχής σαν τόπο μοναχισμού. Να αναφέρω εδώ ότι ο μοναχός Αντώνιος είχε μονάσει δις στο Άγιον Όρος στην Μονή Εσφιγμένου.
    Με τον καιρό δημιουργήθηκε ένα τάγμα με πολλούς μοναχούς πού διαμόρφωσαν τις σπηλιές σε κελιά όπου μόναζαν. Αυξανόμενης της αδελφότητας, χτίστηκε ένα μοναστήρι εκεί κοντά όπου μεταφέρθηκαν οι μοναχοί καί οί σπηλιές χρησιμοποιούνταν πλέον ώς τόπος ταφής των μοναχών γιά πάνω από 700 χρόνια. Ο Αγιος Αντώνιος των Σπηλαίων ήταν ο πρώτος πού ετάφει εδώ, το 1073.
    Κατά την διάρκεια της Οκτωβριανής επανάστασης τού 1917, το συγκρότημα της Λαύρας κρατικοποιήθηκε καί πολλοί μοναχοί πυροβολήθηκαν, φυλακίστηκαν ή εξορίστηκαν.
    Κατά την διάρκεια τού Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, τα κτήρια της Λαύρας υπέστησαν μεγάλες καταστροφές.
    Η κύρια είσοδος βρίσκεται στην εντυπωσιακή Εκκλησία της Πύλης της Τριάδος, ένα καλοδιατηρημένο δείγμα αρχιτεκτονικής από τις αρχές τού 12ου αιώνα. Στά βόρεια βρίσκεται η μικρή Εκκλησία τού Αγίου Νικολάου, από τα τέλη τού 17ου αιώνα. Πιό μέσα θα δείτε τον Καθεδρικό της Κοίμησης με το μεγάλο κωδωνοστάσιο ύψους 97 μέτρων, απ’ όπου μπορούμε να απολαύσουμε την υπέροχη θέα. Ακριβώς στα νότια βρίσκεται το Αριστητήριο της Εκκλησίας των Αγίων Αντωνίου καί Θεοδοσίου, όπου βρίσκεται ο διάσημος θόλος τού μοναστηριού ( η κατασκευή του μας θύμησε το Πάνθεον της Ρώμης). Πολύ αξιόλογη επίσης είναι καί η Εκκλησία των Αγίων Πάντων.
    Συνεχίσαμε με την επίσκεψη στις σπηλιές όπου υπάρχουν δεκάδες εσοχές πού φιλοξενούν τα μουμιοποιημένα σώματα των μοναχών, σε φέρετρα με γυάλινα καπάκια.

    Γιά να έρθετε στο συγκρότημα της Λαύρας θα κατεβείτε στον σταθμό τού μετρό Arsenalna (121). Από εδώ μπορείτε να πάρετε λεωφορείο πού σταθμεύει απ’ έξω καί σας αφήνει στην είσοδο τού συγκροτήματος. Αν όμως δεν σας πειράζει το περπάτημα, θα σας πρότεινα να πάτε πεζή ακολουθώντας την vul Sichnevoho Povstannya καί διασχίζοντας το πανέμορφο πάρκο πού περιβάλλει το συγκρότημα. Δεν θα σας πάρει πάνω από 15 λεπτά.
    Το εισιτήριο εισόδου γιά όλες τις μονές κοστίζει 50 γρίβνα ( 2 ευρώ)

    Το συγκρότημα της Λαύρας στεγάζει επίσης καί δύο πολύ ενδιαφέροντα μουσεία:
    1. Το Μουσείο Εθνικών καί Ιστορικών Θησαυρών της Ουκρανίας, περιλαμβάνει μία από τις πλουσιότερες συλλογές χρυσών αντικειμένων στις χώρες της πρώην Σοβιετικής Ενωσης. Χρυσά καί ασημένια αριστουργήματα από τον 14ο αιώνα, κοσμήματα από τις πρώτες περιόδους της ουκρανικής ιστορίας, βυζαντινά ευαγγέλια με σμαράγδια, ρουμπίνια καί ζαφείρια.
    Επίσης κτερίσματα από τύμβους τού 1ου αιώνα π.Χ ακόμα καί ελληνικά καί περσικά.
    Μεγάλο μέρος τού μουσείου είναι αφιερωμένο στον πολιτισμό των Σκυθών με εξαιρετικά εκθέματα Οί Σκύθες ήταν λαός πού κυριαρχούσε στην περιοχή μεταξύ 7ου καί 4ου αιώνα π.Χ. Με την παράλληλη αποίκηση των Ελλήνων στις ακτές της Μαύρης Θάλασσας, η επιρροή πού ασκήθηκε στην τέχνη καί τον πολιτισμό των Σκυθών είναι εμφανέστατη.
    (Εξτρα είσοδος: 30 γρίβνα = 1,2 ευρώ)
    2. Μουσείο Μικρομινιατούρας : Τι μπορεί να δεί κανείς σε ένα τέτοιο μουσείο?
    Θα εκπλαγείτε ευχάριστα, αν σκεφθείτε ότι όλα τα εκθέματα είναι κάτω από μεγεθυντικούς φακούς, αφού δεν είναι μετρήσιμα σε χιλιοστά αλλά σε χιλιοστά τού χιλιοστού. Πως θα μας φαινόταν να δείτε ένα καραβάνι πού οδεύει στις πυραμίδες, μέσα στην τρύπα της βελόνας? Η ένα πορτρέτο ζωγραφισμένο στο μισό κουκούτσι ενός αχλαδιού? Η την παρτιτούρα της Πολωνέζας τού Σοπέν γραμμένη σε ένα φύλλο χρυσάνθεμου? Η ένα σκάκι με όλα τα πιόνια του στην κορυφή μιάς καρφίτσας? Αυτά καί άλλα πολλά θα δείτε σε αυτό το σπάνιο μουσείο γιά να χαλαρώσετε καί λίγο.
    (Εξτρα είσοδος 20 γρίβνα = 0,80 ευρώ)
    Καί τα δύο μουσεία είναι μοναδικά στο είδος τους καί σας συνιστώ να μην τα χάσετε.

    Αφού ολοκληρώσαμε τις επισκέψεις μας στο συγκρότημα της Λαύρας συνεχίσαμε νοτιότερα γιά το Μεγάλο Πατριωτικό Μουσείο τού Πολέμου (Greak Patriotic War Museum) πού καλύπτει μία έκταση 25 στρεμμάτων σε λόφο με θέα τον ποταμό Δνείπερο. Εδώ είδαμε (επί τροχάδην) τον εξοπλισμό τού Σοβιετικού Στρατού πού χρησιμοποιούσαν μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ένα σύμπλεγμα γλυπτών πού απεικονίζουν την θαρραλέα υπεράσπιση της πόλης στην γερμανική εισβολή τού 1941 καί το 1943 στην μάχη τού Δνείπερου.
    Εδώ βρίσκεται καί το μνημειώδες γλυπτό «Μητέρα Πατρίδα», με ύψος 62 μέτρα καί βάρος 530 τόνους. Η Memorial Hall τού μουσείου παρουσιάζει μαρμάρινες πλάκες με σκαλισμένα τα ονόματα των πάνω από 11.600 στρατιωτών καί 200 εργατών πού έπεσαν κατά την διάρκεια τού πολέμου.
    Εκεί κοντά καί το Μνημείο γιά τον Πόλεμο τού Αφγανιστάν, στην μνήμη των Ουκρανών στρατιωτών πού έπεσαν κατά τις Ρώσικες στρατιωτικές επιχειρήσεις στο Αφγανιστάν την δεκαετία 1979-1989.

    Συνεχίζεται...
     
    #11
    marke, greco, chris7 and 2 others like this.
  12. kalove

    kalove Member

    Μηνύματα:
    426
    Likes:
    1.520
    Επόμενο Ταξίδι:
    Καζακστάν-Ουζμπεκιστάν
    Ονειρεμένο Ταξίδι:
    Εθνικά πάρκα ΗΠΑ
    4η μέρα - 8 Νοεμβρίου Κυριακή


    Τα θρησκευτικά μνημεία στο Κίεβο δεν έχουν τέλος.
    Ενα πολύ σπουδαίο μοναστήρι επισκεφθήκαμε σήμερα, τον Αγιο Κύριλλο, αφιερωμένο στον Απόστολο των Σλάβων.
    Ο Αγιος Κύριλλος μαζί με τον αδελφό του Μεθόδιο, κήρυξαν το Ευαγγέλιο στην Μοραβία, από την οποία ο χριστιανισμός εξαπλώθηκε μέχρι την Ρωσία. Σ’ αυτούς οφείλεται καί το κυριλλικό αλφάβητο.
    Το Μοναστήρι τού Αγίου Κύριλλου χτίστηκε στα μέσα τού
    12ου αιώνα καί η εκκλησία του χρησίμευε ως τόπο ταφής των πριγκίπων της δυναστείας Olgovitch.

    Κατά την διάρκεια των αιώνων, η εκκλησία άλλαξε πολλές αρχιτεκτονικές μορφές. Η τελευταία ανακατασκευή τον
    17ο αιώνα της έδωσε την μορφή τού ουκρανικού μπαρόκ.

    Ωστόσο οί εσωτερικοί χώροι της εκκλησίας διατηρούν τις παλιές τοιχογραφίες, μετά από επίπονες εργασίες πολλών καλλιτεχνών γιά να τις καθαρίσουν καί να τις διατηρήσουν.
    Οί τοιχογραφίες τού Αγίου Κύριλλου είναι από τα πιό ενδιαφέροντα δείγματα τοιχογραφιών ρώσικης τέχνης τού
    12ου αιώνα.

    Προσοχή στα σκαλιά πού οδηγούν στον γυναικωνίτη: είναι ιδιαιτέρως ψηλά καί απότομα.
    Εκτός από τον κυρίως ναό, υπάρχει καί ένα παρεκκλήσι πού απ’ ότι συμπεράναμε λειτουργεί σαν εκκλησία τού νοσοκομείου πού βρίσκεται πίσω από το μοναστήρι.
    Είναι σχετικά καινούργιο καί το ενδιαφέρον εδώ είναι οί αγιογραφίες με θέματα παρμένα κυρίως από την Παλαιά Διαθήκη.
    Διεύθυνση :
    12OlenyTelihystr

    Μετρό :
    Petrivka213

    Από εδώ θα χρειαστείτε λεωφορείο (αν θυμάμαι καλά το
    27), η πιάτσα είναι ακριβώς έξω από το μετρό καί θα σας κατεβάσει μπροστά στο μοναστήρι.

    Από το μοναστήρι καί περνώντας στην απέναντι μεριά τού δρόμου, πήραμε άλλο λεωφορείο γιά να επισκεφθούμε ένα πολύ «βαρύ
    » σύμπλεγμα μνημείων, το
    Babiy Γιάρ, αφιερωμένο στα θύματα της γενοκτονίας καί τον αντισημιτισμό κατα την διάρκεια τού Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου.

    Στις
    19 Σεπτεμβρίου 1941 τα φασιστικά στρατεύματα κατέλαβαν το Κίεβο, καί 10 μέρες αργότερα, στις 29 Σεπτεμβρίου, άρχισαν να πυροβολούν αμάχους. Σύμφωνα με τα γερμανικά αρχεία, σε δύο μέρες δολοφονήθηκαν 33.771 εβραίοι, τούς οποίους έριξαν σε ομαδικό τάφο, εδώ ακριβώς στο Μπάμπι Γιάρ. Ρώσοι, Ουκρανοί, Ούγγροι, Τσέχοι, τσιγγάνοι, αιχμάλωτοι πολέμου, ανάπηροι ακόμη καί παιδιά. Η ναζιστική θηριωδία δεν έκανε διάκριση σε κανέναν.

    Σύμφωνα με ιστορικά στοιχεία, πάνω από
    100.000 δολοφονημένοι βρέθηκαν καί στις γύρω περιοχές.

    Κοντά στο Μπάμπι Γιάρ, οί ναζί έχτισαν ένα στρατόπεδο συγκέντρωσης, το
    Sirez, όπου ανάγκαζαν τούς αιχμαλώτους καθημερινά να μπαίνουν σε μία σειρά καί πυροβολούσαν εν ψυχρώ κάθε πέμπτο ή δέκατο άτομο. Αν κάποιος κατόρθωνε να αποδράσει από το στρατόπεδο ή έστω το επιχειρούσε, γιά παραδειγματισμό πυροβολούσαν κάθε τρίτο άτομο. Οταν το νοσοκομείο τού στρατοπέδου γέμιζε, προκειμένου να ελευθερώσουν κρεβάτια, σκότωναν τούς πιό βαριά ασθενείς. Πολλοί κάηκαν στούς φούρνους τού στρατοπέδου. Τις στάχτες οι γερμανοί τις χρησιμοποίησαν γιά λίπασμα. Καί οί θηριωδίες δεν έχουν τέλος.

    Σ’ αυτόν τον τόπο τού μαρτυρίου λοιπόν έγινε ένα σύμπλεγμα μνημείων, τόπος προσκυνήματος των απανταχού Εβραίων. Το πιό συγκλονιστικό είναι η αναπαράσταση τού ομαδικού τάφου, με γλυπτά καθώς καί το γιγαντιαίο μνημείο πού στήθηκε ακριβώς στον χώρο τού ομαδικού τάφου.
    Ο χώρος είναι μεγάλος καί εκτείνεται σε δύο γειτνιάζοντα πάρκα με διάσπαρτα μνημεία. Υπάρχει ενημερωτικός χάρτη πού δείχνει τις θέσεις τους.
    Μέσα στο ένα από τα δύο πάρκα τού
    Babiy Γιάρ, βρίσκεται ο σταθμός μετρό Νο 318 της πράσινης γραμμής.

    Παίρνοντας το μετρό κατεβήκαμε στην στάση
    315 ( ή 218 ), γιά να επισκεφθούμε στην συνέχεια το πολύ σπουδαίο καί πλουσιότατο Μουσείο Τέχνης Bohdan & VarvaraKhanenkoNationalMuseumofArts.

    Διεύθυνση :
    15-17Tereshchenkivskastr.

    Λειτουργεί Τετ - Κυρ ( Κλειστό Δευτ & Τρίτη)
    Το μουσείο αυτό πού αποκαλείται καί Μουσείο Δυτικής καί Ανατολικής Τέχνης, δημιουργήθηκε το
    1919 από το ζεύγος Bohdan & VarvaraKhanenko καί θεωρείται πλέον η μεγαλύτερη συλλογή ξένης τέχνης στην Ουκρανία.

    Από το
    1919 η συλλογή έχει αυξηθεί 13 φορές, από τα 1250 πρώτα έργα στα 17.000, εκ των οποίων μόνο τα 2000 εκτίθενται. Το εύρος τού φάσματος της συλλογής είναι εντυπωσιακό. Η συλλογή περιλαμβάνει αρχαία ελληνικά, ρωμαϊκά, ιταλικά, γαλλικά, ισπανικά, φλαμανδικά, ολλανδικά, ιαπωνικά, κινέζικα, περσικά, τουρκικά, αιγυπτιακά κτλ. Διάσημη η συλλογή με τους 400 πάπυρους καθώς καί η φλαμανδική συλλογή.

    Η περιοχή είναι ένα είδος «πανεπιστημιούπολης
    ». Στο απέναντι πάρκο θα δείτε το κόκκινο κτήριο τού Πανεπιστημίου καί λίγο πιό δεξιά την Ακαδημία. Εκεί κοντά καί το Μουσείο
    TarasShevchenko, αφιερωμένο στον κορυφαίο Ουκρανό ποιητή καί καλλιτέχνη πού με τα έργα του καί την πολιτική του δράση ξεσήκωσε τον Ουκρανικό λαό γιά την διεκδίκηση της ελευθερίας του.

    Το βράδυ μας βρήκε πάλι στην Πλατεία Ανεξαρτησίας. Εδώ είχαν στηθεί διάφορα μουσικά σχήματα, η μουσική στην διαπασών, ο κόσμος διασκέδαζε καί χόρευε. Εδώ, στην ίδια πλατεία, πού πριν ενάμισυ χρόνο ... Η Ζωή συνεχίζεται!!!
    Συνεχίζεται...
     
    #12
    KIKI, emouli, marke and 5 others like this.