Γεωργία Καλοκαιρινές διακοπές στη საქართველო (Γεωργία)

evaT

Member
Μηνύματα
2.088
Likes
17.719
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Καύκασου συνέχεια…

Μας πλάκωσε το πάπλωμα κυριολεκτικά, αφού κοιμηθήκαμε με ελληνικές θερμοκρασίες Νοέμβρη! Ξυπνήσαμε επιτέλους μετά τις 9, σκέτη απόλαυση.

Τι όμορφα σαλέ!
20250827_101736.jpg



Αφήσαμε το δωμάτιο και βγήκαμε προς αναζήτηση φούρνου. Τζίφος κ πάλι. Στο μοναδικό φούρνο που είχα εντοπίσει αποβραδίς, το ψωμί είχε ήδη τελειώσει και πουλούσαν μόνο λομπιάνια με φασόλια που δεν ήθελα να μάθω πως ήταν.

Πήραμε κάτι τετράγωνες-σαν πλατείες- τυρόπιτες από το σούπερ μάρκετ και ψάξαμε κανέναν τίμιο ταρίφα να μας πάει για ένα μικρό hike σ ένα κοντινό καταρράχτη,

Υπήρχαν διάφορες δραστηριότητες στην περιοχή για να γεμίσει ο χρόνος μας, αλλά είτε έπρεπε να είχαμε σηκωθεί από τις 7, ή τα πιο ωραία τρεκς ήθελαν χρόνο και σωστό παπούτσι, που δεν διέθετα. Μ ένα αθλητικό περιπάτου ήμουνα, που να πάω ο καραμήτρος;

Η καλή μας ξενοδόχα, πρότεινε τον καταρράχτη Arsha, τσέκαρα ότι το μονοπάτι ήταν βατό και ξεκινήσαμε.

Το είδος του τίμιου ταρίφα φυσικά είναι εξαιρετικά σπάνιο σε παγκόσμιο επίπεδο, έτσι μας πήρε ώρα με διαπραγματεύσεις, τελικά συμφωνήσαμε σε ένα 20ρικο για μία ώρα περίπου που θα τον απασχολούσαμε. Τίμιο για μας, μια χαρά αρπαχτή για τα δικά τους δεδομένα.


Στην πράξη, το δήθεν τρεκ ήταν μια σκέτη μπούρδα. Εμένα μου αρέσουν τα σκιερά μονοπάτια μέσα στη βλάστηση, το συγκεκριμένο ήταν ένας αδιάφορος ανήφορος μέσα στη ντάλα ήλιο, μας βγήκε η γλώσσα, για να φτάσουμε και να δούμε αυτό….
20250827_111729.jpg

20250827_111957.jpg


Ούτε από τον καναπέ μου θα είχα σηκωθεί στο σπίτι μου να πάω πεζοπορία γι αυτό, όχι να πληρώσω κιόλας.

Καθίσαμε λίγο να στεγνώσει ο ιδρώτας και βλέπω ότι το τσαντί που δεν φεύγει ποτέ από πάνω μου, δεν είναι στον ώμο μου. Έχω κρεμασμένο μόνο το κινητό, προφανώς την ώρα που έβγαζα το αντιανεμικό στο ταξί, έφυγε και το τσαντάκι. Όπου μέσα έχω λεφτά, διαβατήρια, τα πάντα όλα της ταξιδιωτικής μου ύπαρξης.

Αυτό ήταν, μου έβαλαν νέφτι, παράτησα τον Αντώνη κ άρχισα να τρέχω προς τα κάτω. Κι αν ο ταρίφας το είχε βουτήξει και μας είχε παρατήσει εκεί πάνω; Αν είχε διασυνδέσεις με τη γεωργιανή μαφία και βρήκε ευκαιρία να σπρώξει το τέλειο νεοκδοθέν βιομετρικό μου διαβατηριάκι;

Χώρια που έχω στα σκαριά μεγάλο ταξίδι και δεν προλαβαίνω να βγάλω άλλο με δήλωση απώλειας 😭

Αυτά σκεφτόμουν όσο κατέβαινα τρεχάτη το κατηφορικό πλέον μονοπάτι, ενώ το παντελώς ακατάλληλο παπούτσι γλιστρούσε, έπαιρνα τις στροφές με μπατιές και κάτι περίεργες χορευτικές κινήσεις που ευτυχώς δεν μου στοίχισαν περισσότερο.

Ο ταρίφας την είχε πέσει σ έναν υπνάκο και ξαφνιάστηκε που με είδε αλαφιασμένη, νωρίτερα από την συμφωνημένη ώρα.

Το τσαντάκι μου κειτόταν ανύποπτο στη θέση του πίσω καθίσματος-όπως είχα σωστά μαντέψει μου έφυγε με το μπουφάν, κανένας δεν πήρε χαμπάρι, το σώσαμε κι αυτό.

Ο ταρίφας όπως είχαμε συμφωνήσει μας άφησε στο χωριό Γκεργκέτι που είχαμε βάλει στο μάτι.
Εμείς ονειρευόμασταν πλατεία με πλατάνι και καφέ για να πιούμε κάτι, μνημονεύσαμε μάλιστα και τον Παλιό Άγιο Παντελεήμονα πριν τον Πλαταμώνα, που μαζί με τον καφέ σερβίρουν κάτι φοβερά γλυκά του κουταλιού. Στην κοσμάρα μας όμως..

Εκεί που μας είπε ότι ήταν το κέντρο είχε μόνο κάτι τέτοια
20250827_115350.jpg

20250827_115355.jpg

20250827_115420.jpg

20250827_120315.jpg

και θέα το Κασμπέκι
20250827_121655.jpg


Χορτάσαμε εικόνες χωριού όπως ήταν στη χώρα μας τη δεκαετία του 1980 και πιο πίσω για τους πιο μεγάλους.

Περπατήσαμε πίσω ως το Κασμπέκι
20250827_123126.jpg

20250827_123232.jpg


Το καφέ στην πλατεία αγνοείται ακόμη, απολαύσαμε όμως μια ωραιότατη παγωμένη μπυρίτσα σε μια από τις ταράτσες του Κασμπέκι.
20250827_124831.jpg


Όπως καθόμασταν, έκανε απρόσμενα τη μεγαλοπρεπή της εμφάνιση η κορυφή Κασμπέκ των 5033 μέτρων. Κ από την άλλη ο ναός της Αγίας Τριάδος που είχαμε ανέβει την προηγούμενη.
b1509c2b-9e77-408f-9c0d-16486ca93be6.jpg


Σε λίγο ξαναχάθηκε μέσα στα σύννεφα οριστικά.

Βγήκαμε ξανά για περπάτημα. Στο διάβα μας πετύχαμε ένα πανέμορφο εστιατόριο γεμάτο από κόσμο.
Παραγγείλαμε κάτι ευφάνταστες σαλάτες με κρεατικά και απολαύσαμε άλλο ένα κρασάκι
4ed1d554-65c8-476c-a37b-47951db1de12.jpg


Περιέργως το γκρουπάκι που θα μας μάζευε, ήταν συνεπέστατο. Ρωτήσαμε αν είχαν μποτιλιάρισμα στο δρόμο, όχι λέει όλα πήγαν καλά. Λες και τα έργα σταματάνε από μέρα σε μέρα; Παράξενο.

Επιστρέψαμε στη ζεστή Τιφλίδα ομαλά και βρήκαμε το καινούργιο μας κατάλυμα στα 150 μέτρα από την πλατεία.
Η συνηθισμένη τους τακτική είναι να πληρώνεις το αντίτιμο επί τόπου-ούτε ένας δεχόταν κάρτα.
Ο συγκεκριμένος όμως το πήγε ένα βήμα παραπέρα, μου ζήτησε να ακυρώσω την κράτηση στο Booking για να μου δώσει επιπλέον έκπτωση.

Είχα κλείσει μία μόνο διανυκτέρευση, θέλοντας να δω αν θα μας βολέψει και πως θα πάει το πρόγραμμα, αφού ακόμη περίμενα τον Αντωνάκη να πάρει μια απόφαση, αν θα πάει μονοήμερη στη Vardzia, αν θα μείνει εκεί το βράδι, αν θα έρθει να με βρει στο Μπατούμι την πρώτη μέρα ή τη δεύτερη, τα σκεφτόταν από δω, τα ζύγιζε από κει, έπαιρνε πληροφορίες, διάβαζε, αλλά απόφαση δεν έλεγε να πάρει, θα δούμε έλεγε, μόνιμα ασαφής, ωσάν πολιτικός σε συνέντευξη τύπου. Δεν περνάω καλά!

Το νέο δωματιάκι ήταν σε τέλεια περιοχή, όμως μας ξεθέωσε η σκάλα μέχρι τη σοφίτα στον 4ο όροφο δίχως ασανσέρ. Προσπαθούσα να εξηγήσω στον ξενοδόχο που μιλούσε αγγλικά επιπέδου elementary (όπως και οι περισσότεροι γεωργιανοί άλλωστε) πως πιθανώς να κλείσω και δεύτερο βράδι ή και τρίτο μονάχη μου σε περίπτωση που έφευγε ο Αντώνης. Του έβαλα δύσκολα.

Βγήκαμε βόλτα στην πόλη, αυτή τη φορά δοκιμάσαμε το μετρό που ήταν δίπλα. Σκανάρεις την ρεβολούτ εκεί που κανονικά δείχνεις το εισιτήριο και σου ανοίγει να περάσεις. Τόσο απλά.

'Εχουν μόνο μία γραμμή όπως και μεις στη Θεσσαλονίκη, όμως το δικό τους είναι παμπάλαιο.

Και εξαιρετικά βαθύ!
20250827_214713.jpg


Ψάχναμε μια υποτιθέμενη cult περιοχή- τη Vera, ροκάδικα me live μουσική, πίσω από τη Rustaveli όπως μας είχε υποδείξει ο ξεναγός μας νωρίτερα. Βρήκαμε μόνο κάτι ψόφιες pub αγγλικού τύπου με μεγάλες οθόνες για ποδόσφαιρο κ φαγητό και ξενερώσαμε.


Περνώντας έξω από τη Βουλή είχε πάλι μαζεμένο κόσμο. Κάθε βράδι στις 7 κάνουν διαδήλωση, υπάρχει μαζεμένος κόσμος και κόβουν την κυκλοφορία με αίτημα την είσοδο στην ΕΕ.
20250827_221921.jpg


Καταλήξαμε κουρασμένοι σ ένα υπόγειο εστιατόριο στο Sololaki που δεν είχαμε προλάβει να δούμε μέρα ακόμη κι επιστρέψαμε για ξεκούραση.

Την επόμενη είχαμε ξανά εκδρομή, στο χωριό Kagheti αυτή τη φορά, το δρόμο των αμπελώνων και τα οινοποιεία της χώρας, είχαμε ήδη μπεκρουλιάσει αρκετά με τα υπέροχα κρασιά τους, ώρα να δούμε και τον τόπο της παραγωγής, να ακούσουμε τις ιστορίες και να τα επεράσουμε όμορφα.

Το ξεσάλωμα που ερχόταν βέβαια δεν είχε τολμήσει να το φανταστεί κανένας μας.

Συνεχίζεται....
 
Last edited:

maratha

Member
Μηνύματα
63
Likes
122
Επόμενο Ταξίδι
Κούβα
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Πολύ ωραία ιστορία , έχει πολύ αγωνία , περιμένω την συνέχεια κ αναρωτιέμαι πως θα εξελιχθεί , σ ευχαριστώ πολύ που την μοιράζεσαι μαζί μας !!!
 

Smaragda53

Member
Μηνύματα
1.171
Likes
2.703
Επόμενο Ταξίδι
αχ, μακάρι νάξερα!
Ταξίδι-Όνειρο
Πολυνησία
Σ ευχαριστούμε Εύα που μας ταξιδεύεις και μας κάνεις να γελάμε και να σκεφτόμαστε!
Ναναι καλά η μανούλα σου και ολοι οι δικοί σου!
Και να μη βιάζεσαι! Απλωσου και απόλαυσε!
 

evaT

Member
Μηνύματα
2.088
Likes
17.719
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Οίνος ευφραίνει καρδίαν


Προειδοποίηση

Μην διαβάζετε την ιστορία μου αν αυτό που θέλετε είναι πρακτικές πληροφορίες για ένα ταξίδι που σχεδιάζετε. Θα συγκεντρώσω όσες θυμηθώ στο τέλος, ωστόσο στα κείμενά μου έχω την τάση να απλώνομαι περισσότερο για όσα συμβαίνουν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, όπως και να καταγράφω τις σκέψεις και τα συναισθήματα που μου δημιουργούνται.

Στο συγκεκριμένο κεφάλαιο (πιθανότατα και στο αμέσως επόμενο) μάλλον θα ξεφύγω….όσοι επιμείνετε να συνεχίσετε μαζί μου μην μου πείτε ότι δεν σας τα είπα.




Η μέρα είχε εκδρομή στην περιοχή Kakheti που βρίσκονται οι αμπελώνες της χώρας, περιήγηση στο χωριό Sighnaghi, γεύμα και επίσκεψη στα τοπικά οινοποιεία για γευσιγνωσία των τοπικών κρασιών.

Η μαρσρούγκα μας περίμενε στην ίδια πλατεία και αυτή τη φορά του γκρουπάκι μας έμοιαζε περισσότερο ορεξάτο να κοινωνικοποιηθεί, πιάσαμε αμέσως την πάρλα με ένα ζευγαράκι τουρκαλάκια, και με μια σόλο Καλιφορνέζα που καθόταν απέναντί μας.


Πρώτη στάση του τουρ, πολύ γρήγορα σ ένα παραδοσιακό φούρνο στο δρόμο-το ήξερα, το περίμενα, είχα φάει μόνο μια μπάρα για πρωινό, αναμένοντας να περιδρομιάσω το φρέσκο ψωμί.

Πρώτα μια σύντομη επίδειξη του παραδοσιακού τρόπου ψησίματος.


Ο φούρνος μοιάζει με πηγάδι, η φωτιά καίει στη βάση και τοποθετούν τα ζυμάρια στα τοιχώματα, κάτι σαν κάθετος ξυλόφουρνος δηλαδή.


Απορώ, δεν μένουν από μέση; :oops:
20250828_094955.jpg


Εννοείται πως μοσχομύριζε όλος ο τόπος, μου έτρεχαν τα σάλια, κόντευα να το ρίξω....(λέμε τώρα), ευτυχώς δεν το τράβηξαν πολύ, μας έβγαλαν έξω, άπλωσαν τα φεσκοψημένα ψωμιά μαζί με μπαχτσεβάνικες γευστικότατες ντοματούλες, τυράκι και πέσαμε όλοι σαν τις ακρίδες
20250828_095434.jpg


Μαζί με λίγο κρασάκι, 10 η ώρα το πρωί είναι καλά να ξεκινήσουμε τα πιώματα;


Μέχρι την επόμενη στάση, ο ξεναγός μας μίλησε για την περιοχή και το κλίμα που ευνοεί τα αμπέλια και την παραγωγή του κρασιού, στη συνέχεια του ζήτησα να μας πει λίγα λόγια για τα δημογραφικά της χώρας, τα οποία έχουν αρκετό ενδιαφέρον.

Μας περιέγραψε πως ζούσαν μετά την απόσχιση από τη μητέρα Ρωσία, από το 1992 μέχρι και το 2005, την απύθμενη φτώχεια και τις συντάξεις των 3 δολαρίων το μήνα (!), ότι έφτασαν να κλέβουν ο ένας από τον άλλον για να ζήσουν, περιέγραψε μάλιστα ένα προσωπικό του περιστατικό, όταν του έκλεψε γείτονας τα παπούτσια του και του επεστράφησαν μετά την παρέμβαση ενός ξαδέλφου του, με τον ίδιο γείτονα, λέει είμαστε πλέον φίλοι, απίστευτες καταστάσεις.


Η χώρα ήταν βουτηγμένη στη διαφθορά και κουμάντο έκανε η ισχυρή τοπική μαφία. Μετά το 2005 έγιναν εκλογές και η νέα κυβέρνηση έχωσε στη φυλακή όλους τους μαφιόζους. Προκειμένου να διαλύσει τις οργανώσεις εφάρμοσε μια έξυπνη τακτική. Τους έβγαζε από τη φυλακή και ρωτούσε τον καθένα αν είναι αρχηγός της μαφίας. Για λόγους γοήτρου απαντούσαν όλοι καταφατικά. Εάν έλεγαν όχι, τους επέστρεφαν στη φυλακή για άλλα 11 χρόνια. Με το ΝΑΙ είχαν περιθώριο 24 ωρών να εγκαταλείψουν τη χώρα. ‘Ετσι τους ξεφορτώθηκαν πολύ γρήγορα, ξεκίνησε η ανάπτυξη της χώρας και η έλευση του τουρισμού, μόνο που η εγκληματικές οργανώσεις στήθηκαν πολύ γρήγορα δυναμωμένες κυρίως στην Τουρκία αλλά δυστυχώς για εμάς και στη χώρα μας!


Σήμερα αντιμετωπίζουν και πάλι προκλήσεις, δηλώνυν εξαθλιωμένοι και πάλι, η νέα γενιά θέλει ένταξη στην ΕΕ για να μπορούν να εργάζονται ελεύθερα, όμως η κυβέρνηση τους βάζει εμπόδια. Καλά όχι ότι και η Ευρωπαϊκή Ένωση τρελαίνεται να τους αποκτήσει.

Οι μισθοί είναι κοντά στα 500 δολάρια πλέον το μήνα, με 150 για τις συντάξεις, έχουν σοβαρό θέμα επιβίωσης, οπότε κάνουν από δύο δουλειές και ονειρεύονται τη μετανάστευση πιστεύοντας πως η Ευρώπη ή ακόμη περισσότερο η Αμερική είναι γη της επαγγελίας.

Περπατήσαμε στο γραφικό Sighnaghi που μας άρεσε πολύ και γευματίσαμε σε μια όμορφη ταράτσα με θέα τους αμπελώνες.
20250828_114631.jpg

20250828_114646.jpg

20250828_120433.jpg
20250828_115731.jpg

20250828_115555.jpg

20250828_121512.jpg

20250828_121838.jpg


Εγώ σουλάτσερνα με την αμερικάνα σόλο τράβελερ και τη ρώτησα πως στο καλό διάλεξε τη Γεωργία να έρθει για διακοπές. 'Εδειχνε πολύ mainstream τύπος.

Μου είπε ότι της αρέσει να βρίσκει λιγότερα συνιθισμένα μέρη και πως όταν το ανακοίνωσε στον κύκλο της στην Αμερική, νόμιζαν πως θα πάει ταξίδι στη Georgia των ΗΠΑ! Κάτι σαν τη μάνα μου δηλαδή που κατάλαβε ότι θα πάω στην Γεωργία την...κουμπάρα :haha:

Κι αφού μας γέμισαν τα στομάχια μην έχουμε τίποτα δηλητηριάσεις, ξεκινήσαμε με τα οινοποιεία
20250828_163530.jpg


Μας κατέβασαν σε μια υπόγα που έζεχνε αλκοόλ και εξηγούσαν τη διαδικασία.
20250828_150159.jpg

20250828_151253.jpg

Μέσα σ αυτές τις δεξαμενές ωριμάζει ο τρύγος και μένει το απόσταγμα. Η βασικότερη διαφορά στην τεχνική των Γεωργιανών σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη, είναι πως αυτοί δεν πλένουν τον καρπό, δεν ξεχωρίζουν τα κουκούτσια, μ άλλα λόγια ρίχνουν τα πάντα μέσα στον τρύγο, με αποτέλεσμα τα κρασιά τους να έχουν πιο "γεμάτη" γεύση και άρωμα.
Εγώ συγκράτησα ότι πίνω κάτι που δημιουργήθηκε από κάτι άπλυτο :eek:

Πως αν κάποιος μπει στη δεξαμενή χωρίς μάσκα, σε ένα λεπτό θα τραγουδάει και σε πέντε θα έχει λιποθυμήσει από τις αναθυμιάσεις.

'Οτι ακούσαμε ακούσαμε και μας έμπασαν σε μια άλλη αίθουσα για το...δια ταύτα.
'Εφεραν τρεις καράφες, λευκό, ροζέ και κόκκινο και μας γέμιζαν τα ποτήρια διαδοχικά.

Ξεκίνησα συντηρητικά ξέροντας τον εαυτό μου, έπινα δυό γουλιές από το κάθε ποτήρι να δω πως θα πάει αυτό, βλέποντας και κάνοντας.
Μας έμαθαν κ τη γεωργιανή πρόποση.
Gau Marjos, jos-jos-jos που δεν εχω ιδεα τι σημαίνει, ίσως ...να πάει κ το παλιάμπελο; αλλα προοδευτικά με καθε νέο ποτήρι αγριοφωνάζαμε: jos-jos-jos!

'Οπως καθόμασταν γύρω από το τραπέζι και μπεκροπίναμε, ο ξεναγός μας παρότρυνε να πιάσουμε κουβέντα.

Ξέρετε, εκείνη την αμήχανη στιγμή που σου λένε, άντε βρε πες κάτι, αλλά 12 άτομα απλά μένουν να
κοιτιούνται και δεν κάνει κανένας την αρχή.
Εμένα που με πιάνουν εύκολα τα αλκοόλια, ένιωθα ήδη να έχω "ελαφρύνει" λέω, ας πούμε βρε παιδιά ο καθένας με τι ασχολείται.
Ξεκίνησαν τα επαγγέλματα, computers, digital marketing, social media, computers και ξανά computers-μα τι πρωτότυπο!
Κι ύστερα από 5-6 κομπιουτεράδες, ακούγεται ένας Αγγλούλης να λέει εγώ ...ξυλοκόπος! έλαααα , εδώ είμαστε...για μισό λέω, εσύ κερδίζεις όλη την ομάδα όπως το βλέπω και ξεκινάει ένας γέλωτας.

Παρακάτω συνεχίζουμε computers και μια Λετονή που είπε ένα σύνθετο digital management crap...μπούρδες ούτε κατάλαβα...λέω όπα κοπελιά, λυπήσου τους boomers, κάντο λιανά γελάει και λέει εεεε computers και γω, έτσι το λύσαμε κ αυτό.
Παραδίπλα νεαρή ασπροφορούσα κοπελιά, μας ενημέρωνε ότι είναι εκλεγμένη κοινοβουλευτική εκπρόσωπος στον Παναμά (!) έτσι απλά άφησε πολύ πίσω τον Βρετανό ξυλοκόπο. Πολιτικός από τον Παναμά σε ημερήσια στη Γεωργία, το λες και γκολ από τα αποδυτήρια!

Εγώ δήλωσα τουριστικός πράκτορας και στο ειρωνικό γελάκι του Αντώνη (σα δε ντρέπεται), του είπα, άσε με να πουλήσω λίγο παππά εδώ που δεν με ξέρουν….


Το κρασάκι μας έκανε δουλίτσα σε όλους, μπήκαμε στο βανάκι χασκογελώντας.
Επόμενη επίσκεψη σε διυλιστήριο κρασιού όπου δοκιμάζαμε πλέον από κάθε ποικιλία, το πράγμα άρχισε να ξεφεύγει, την ώρα που η δύσμοιρη οικοδέσποινα αγωνιζόταν μάταια να διεκδικήσει την προσοχή του ξεσαλωμένου πλήθους.


Εγώ που είμαι λιγάκι σατανάς με τα περίεργα, είχα ήδη πλευρίσει την Παναμέζα πολιτικό να μάθω λεπτομέρειες. Τη ρωτούσα τα πως και τι, αυτή άρχισε άρχισε τις πολιτικάτζες τύπου ό,τι ταξιδεύει για να πάρει εμπειρίες και αξιόλογες ιδέες που θα μπορούσε να μεταφέρει στην κοινότητά της.

Της είπα, κοπελιά δεν ξέρω αν είσαι πολιτικός, πάντως μιλάς σαν αυτούς 🤮

Δείτε από πόσα πίναμε!
20250828_164941.jpg


Αναμνηστική σέλφι, αριστερά μου η Καλιφορνέζα, δίπλα η φέρελπις πολιτικός, σοβαρή, πριν αρχίσει τα ξεφτιλίκια και το ζευγάρι τα Τουρκαλάκια.
IMG_20250912_172818_807(1).jpg


Γερό ποτήρι η μικρή τουρκάλα, κοντράριζε στα ίσια έναν μεγαλόσωμο Νεοϋορκέζο γιάπη, ο οποίος αφού ήπιε ό,τι κρασιά βρήκε εύκαιρα, τελείωσε το τουρ πανηγυρικά με ένα ξέχειλο ποτήρι μπράντι, ενώ περιέργως έδειχνε ακόμη σοβαρός και νηφάλιος!

Εγώ έπινα δυό γουλιές από το καθένα και το υπόλοιπο το έχυνα στις αποχετεύσεις, ένιωθα ήδη αλέγκρα, δεν ρίσκαρα να το τερματίσω.
Οι υπόλοιποι δεν είχαν τέτοιες ανησυχίες, το τερμάτισαν εύκολα κατεβάζοντας όλες τις κρασούμπες και για επιδόρπιο το τοπικό τους μπαρούτι που το λένε ChaCha και είναι κάτι σαν το δικό μας τσίπουρο ή ακόμη χειρότερα το Τσέχικο αψέντι. Ούτε να το μυρίσω.

Ο ξυλοκόπος άρχισε να κοροϊδεύει το αξάντ μου στ Αγγλικά. Τον πήρα γραμμή ότι παράφραζε ότι έλεγα και τον έπιασα από το γιακά, δε ντρέπεσαι ρε ντροπή της Αγγλίας που στην Ουαλία αυτό που μιλάτε το καταλαβαίνετε μόνο εσείς, να κοροϊδεύεις την Ελληνίδα που μιλάει Αγγλικά;; Για πες κάτι ελληνικό να δω κάτι....

Μπήκαμε στη μαρσρούγκα για την επιστροφή.
Ζητήσαμε μουσική.
Η μικρή Τουρκάλα εκτός από μπεκρού, μας βγήκε και ξεβιδωμένη. Καλέ ο Αλλάχ είναι παντού, μαζέψου!

Ξεκίνησε με τα ντίσκο, συνέχισε με τούρκικο αμανέ και τσιφτετέλι και κατέληξε να χτυπιέται με την άλλη την παρθενοπιπίτσα την πολιτικό, που μόλις άκουσε Σακίρα ξεσάλωσε, ξέχασε τα πολιτιλίκια και θυμήθηκε την τέχνη της Λατίνας, αυτό που μαθαίνει να κάνει καλύτερα από μικρή, δηλαδή να κουνάει τον κ@@λο της.

Ο Αντώνης πάντως με σκούντηξε, μη σταματάς, τράβα λέει, αυτή μια μέρα μπορεί να γίνει πρωθυπουργός, ας έχουμε κάτι καλό να πουλήσουμε στα σόσιαλ :haha:
20250828_180047.jpg


Εδώ τα σχετικά βιντεάκια

Πρώτα με τον Ουαλό ξυλοκόπο!
- YouTube


καμαρώστε και την πολιτικό! Αυτό το κορίτσι μια μέρα θα πάει μπροστά :cool:
- YouTube


Κ@@λο δεν έβαλαν κάτω σ όλη τη διαδρομή, είχαμε γίνει ένα κουβάρι από τα γέλια και τα πειράγματα , ένας πανζουρλισμός μέσα στο αυτοκίνητο, χορεύαμε μέχρι την ώρα που τράβηξε χειρόφρενο ο οδηγός και χωριστήκαμε με αγκαλιές και φιλιά λες και γνωριζόμασταν χρόνια!
Η Καλιφορνέζα με κάλεσε να την επισκεφτώ στην Καλιφόρνια (καλά που δεν έβλεπε την τύφλα της από το πιώμα, γιατί δεν ήξερε τι προκαλεί) και αλλάξαμε ινσταγκράμια για να της προτείνω λέει μέρη off the beaten path να επισκεφτεί στην Ελλάδα. Θα τη στείλω Μύκονο το χειμώνα :haha:

Απίστευτη ημέρα.

Πολύ ευδιάθετοι από την απρόσμενη εξέλιξη του τουρ, αποφασίσαμε μετά το απαραίτητο ντουζ και την επαναφορά από τα κρασιά, να συνεχίσουμε τη βόλτα στην παλιά πόλη.

Ο Αντώνης ακόμα δεν είχε αποφασίσει αν θα έφευγε για ημερήσια την επόμενη ή αν θα διανυκτέρευε στο Αχαλτσίλ, έτσι δεν ήξερα ούτε εγώ τι θα κάνω με το δωμάτιο. Μου είπε ότι θα αποφασίσει μέχρι να κοιμηθούμε. Το πολύ το πρωί πριν φύγει :oops:

Μέσα στο μετρό, κατέβηκε πρώτος για να τραβήξει μια φωτογραφία με φόντο, δεν πρόλαβε να απομακρυνθεί, νάσου μου την πέφτει καλοστεκούμενος κυριούλης...Ρούσκα μου λέει;
Όχι λέω Γκρούσκα....

Τίποτε από αγγλικά κατέχουμε; Μπα, μόνο Ρώσικα λέει. 'Αρχισε να μονολογεί και να τα γελάκια, να τα γεωργιανά κοπλιμέντα που δεν καταλάβαινα, φτάνουμε κάτω, βλέπει τον Αντώνη που κάτι σκαμπάζει από Ρώσικα, και τον ρωτάει λέει αν είμαστε παντρεμένοι.
Μπα λέω δεν μου βάζει δαχτυλίδι, και του δείχνω το δάχτυλό μου.

Ο κυριούλης κόλλησε δίπλα μου και δε σταμάτησε να με κόβει από πάνω μέχρι κάτω, μια χαρά ήταν ο ανθρωπάκος με τα όλα του! Την πρώην σοβιέτ πρόσοψη, το αρύ του το μαλλάκι και το χρυσό δοντάκι που έλαμπε με τόσο πλατύ χαμόγελο, αλλά κάπου βαρέθηκα, ο Αντώνης του είχε πιάσει την πάρλα, νομίζω ότι μπορεί και να με παζάρευε σε μια καλή τιμή να με ξεφορτωθεί, όλα είναι πιθανά.

Πάντως γεγονός είναι ότι σ αυτή τη χώρα άρεσα πολύ :xalara: Κάτι είχα ήδη καταλάβει τόσες μέρες που τριγυρνούσαμε, με τον σαλαμοκάσερο μπάστακα βέβαια, δεν ήμουν απολύτως βέβαιη.
Την επόμενη θα το εμπέδωνα καλύτερα.

Λίγο πριν γυρίσουμε σπίτι μερικές ακόμη εικόνες της φωτισμένης Τιφλίδας.
20250828_204634.jpg

20250828_203236.jpg

20250828_204752.jpg


Ζητώ συγνώμη και εκ των υστέρων για το μέγεθος του κεφαλαίου, αλλά χαλάλι του ένεκα της ημέρας, λίγο το κρασί, λίγο τα λόγια του παππά....τράβηξε το πράγμα!
 

Attachments

Last edited:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.182
Μηνύματα
935.916
Μέλη
39.914
Νεότερο μέλος
chaly50evi

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom