spanagiou
Member
- Μηνύματα
- 43
- Likes
- 148
Γ' ΜΕΡΟΣ – ΛΙΒΑΝΟΣ(2)
Το πρόγραμμά μας είχε ως εξής:
Φτάσαμε Δευτέρα ξημερώματα, οπότε Δευτέρα -όλη μέρα- είδαμε τη Βηρυτό.
Τρίτη πρωί πήγαμε στο σταθμό Charles Helou, από όπου πήραμε ένα από τα λεωφορεία της εταιρίας Connexion για Τρίπολη. Πληρώσαμε 5000LBP/άτομο. Υπάρχουν και πιο οικονομικές προτάσεις (=3000LBP), με μικρότερα μέσα.
[Τρίπολη]
Μετά από 1,5 ώρα περίπου μας κατέβασε στην πλατεία Abdel Hamid Karim, κάπου κεντρικά στην πόλη. Το χαρακτηριστικό της είναι ένα άγαλμα=λέξη στα αραβικά.
[Τρίπολη, πλατεία Abdel Hamid Karim]
[Τρίπολη, πλατεία Abdel Hamid Karim. Από άλλη γωνία, μήπως σας χρειαστεί... ]
Ακριβώς εκεί είδαμε και το Tourist Information και μπήκαμε. Μάλλον δεν έχουν καθόλου δουλειά, μιας και η κυρία, αντί για λόγια και εξηγήσεις, βγήκε μαζί μας στην πλατεία να μας δείξει προς τα πού να πάμε για την old town, την περιοχή των souqs!
Μας φάνηκε πολύ δύσκολη πόλη, οι οδηγίες της ήταν πολύ γενικές, έπρεπε να ρωτήσουμε παρακάτω για τον προορισμό, η συννενόηση όμως ζόρικη.
[Τρίπολη, περιοχή souqs]
[Τρίπολη, περιοχή souqs. Τελικά δεν καταφέραμε να συνεννοηθούμε!! Πάντως πουλούσε κάτι μεταξύ γρανίτας-χυμού...]
Το μουσουλμανικό και το στρατιωτικό στοιχείο εδώ είναι έντονο, δεν κυκλοφορούν τουρίστες.
[Μέσα από το ζαχαροπλαστείο Hallab]
Αυτή η πόλη με έφτασε στα όριά μου, πρότεινα να γυρίσουμε πίσω. Μου φάνηκε γολγοθάς. Εδώ λοιπόν, είναι καλή συμβουλή οι ερωτήσεις στα exchange offices! Ύπάρχουν πολλά και κουτσά στραβά κάτι σου λένε.
[Τρίπολη]
[Τρίπολη]
[Τρίπολη]
[Τρίπολη]
[Τρίπολη]
Βρήκαμε τελικά την περιβόητη αγορά, η οποία δυστυχώς μας απογοήτευσε. Απευθύνεται μόνο σε ντόπιους, με μαγαζιά με φθηνά εμπορεύματα και είναι κακοσυντηρημένη.
[Τρίπολη, souqs area]
Βέβαια τους κάνεις μεγάλη εντύπωση ως τουρίστας, δε νιώσαμε καμία απειλή, οι περισσότεροι είναι απλοί και γλυκείς άνθρωποι και δε σταματάς να απαντάς από πού είσαι! Βάλαμε στόχο να βρούμε το χάνι του Σαπουνιού (όταν το ψάxνετε να ρωτάτε για το: khan-es-shaboun), όμως και τούτο απογοήτευση. Ένα μαγαζί με σαπούνια ακριβά, αδιάφορη συσκευασία, δε μας τράβηξαν καθόλου να αγοράσουμε.
Μετά ψάξαμε το Crusader Castle. Κάπως είχαμε χαλαρώσει με την ατμόσφαιρα και τα δεδομένα αυτής της πόλης και έτσι πολύ πιο εύκολα πια μας δόθηκαν οι σωστές οδηγίες. Πληρώσαμε την είσοδο (7500LBP/άτομο) και τριγυρίσαμε ως μοναδικοί επισκέπτες το χώρο, ο οποίος δεν έχει και πολλά να πει, δε βρίσκεις σουβενίρ, παίρνεις όμως μια καλή γενική εικόνα της πόλης, ως τη θάλασσα.
[Τρίπολη, Crusader Castle. Στο βάθος φαίνεται η θάλασσα]
Η περιήγηση τελείωσε γρήγορα!
Γυρίζοντας προς τα πίσω, κάναμε στάση σε υποκατάστημα του ονομαστού ζαχαροπλαστείου Hallab, για ανασύνταξη! Παραγγείλαμε και το περίφημο γλυκό της Τρίπολης, το Halwet al Gebni….
[ Halwet al Gebni]
Θα παραμείνω στο κιουνεφέ, ευχαριστώ!
[Κιουνεφέ, κυκλοφορεί σε δύο εκδοχές, σκληρό και μαλακό, ανάλογα με το εάν το πάνω-κάτω είναι με καταϊφι ή σιμιγδάλι]
Με τα ψίχουλα που είχαμε φροντίσει να αφήσουμε πίσω μας [
] βρήκαμε την αρχική πλατεία. Εκεί βρίσκεται ο σταθμός για τα λεωφορεία της Connexion. Θα συνεχίζαμε για Byblos. Όμως, μας ζήτησαν 5000LBP/άτομο για την Byblos, δηλ. όσο και για τη Βηρυτό και καθόλου δε μας άρεσε!!
Έτσι, βγήκαμε πάνω στην πλατεία, ακριβώς μπροστά από αυτόν το σταθμό και με βοήθεια από καναδυό ντόπιους - πολίτες και στρατιωτικούς - κάναμε νεύμα σε διερχόμενο βανάκι, το οποίο με 2000LBP/άτομο μας πήγε ως την Byblos.
[Μέσα στο βανάκι]
Μας άφησε πάνω στην κεντρική οδό, από όπου παίρνεις τον κάθετο δρόμο και φτάνεις στην καρδιά της παλιάς πόλης, με τις στοές και την αγορά.
[Byblos/Jbeil]
Εδώ άλλη εικόνα, τουριστική και σε πολύ καλή κατάσταση. Υπάρχουν καταστήματα με σουβενίρ, υπάρχουν καφέ και εστιατόρια.
[Byblos, souqs area]
[Byblos, souqs area]
Ειδικά το “Brouhaha Intown” είναι ένα πολύ όμορφο σημείο για καφέ-ποτό-φαγητό.
[Byblos, Bruhaha Intown]
Με τα πόδια φτάσαμε και στο παλιό λιμάνι, το οποίο είναι μνημείο Unesco. Όμορφο! Υπάρχουν κάποια εστιατόρια/καφέ κι εδώ.
[Byblos, περπατώντας από την πόλη προς το λιμάνι]
[Byblos, λιμάνι]
[Byblos, λιμάνι]
[Byblos, λιμάνι]
Επιστροφή στο ίδιο σημείο του κεντρικού δρόμου για νεύμα σε βανάκι και επιστροφή στην πρωτεύουσα. Όπως έχω ξαναγράψει, δε χρειάζεται απολύτως καμία προσπάθεια, με το που σε βλέπουν σταματούν μπροστά σου και ρωτούν. Θέλει μόνο προσοχή να συμφωνήσετε στην τιμή. Εμάς μας είπε 2000LBP/άτομο, μας άφησε όμως κάπου στο άγνωστο στη Βηρυτό κι έπρεπε από εκεί να πάρουμε άλλο για το hotel. Ήταν ίσως και η μοναδική άσχημη εμπειρία με αυτά τα μέσα.
Την επόμενη μέρα, Τετάρτη, ξεκινήσαμε για Sidon και Tyr.
Το πρόγραμμά μας είχε ως εξής:
Φτάσαμε Δευτέρα ξημερώματα, οπότε Δευτέρα -όλη μέρα- είδαμε τη Βηρυτό.
Τρίτη πρωί πήγαμε στο σταθμό Charles Helou, από όπου πήραμε ένα από τα λεωφορεία της εταιρίας Connexion για Τρίπολη. Πληρώσαμε 5000LBP/άτομο. Υπάρχουν και πιο οικονομικές προτάσεις (=3000LBP), με μικρότερα μέσα.
[Τρίπολη]
Μετά από 1,5 ώρα περίπου μας κατέβασε στην πλατεία Abdel Hamid Karim, κάπου κεντρικά στην πόλη. Το χαρακτηριστικό της είναι ένα άγαλμα=λέξη στα αραβικά.
[Τρίπολη, πλατεία Abdel Hamid Karim]
[Τρίπολη, πλατεία Abdel Hamid Karim. Από άλλη γωνία, μήπως σας χρειαστεί... ]
Ακριβώς εκεί είδαμε και το Tourist Information και μπήκαμε. Μάλλον δεν έχουν καθόλου δουλειά, μιας και η κυρία, αντί για λόγια και εξηγήσεις, βγήκε μαζί μας στην πλατεία να μας δείξει προς τα πού να πάμε για την old town, την περιοχή των souqs!
Μας φάνηκε πολύ δύσκολη πόλη, οι οδηγίες της ήταν πολύ γενικές, έπρεπε να ρωτήσουμε παρακάτω για τον προορισμό, η συννενόηση όμως ζόρικη.
[Τρίπολη, περιοχή souqs]
[Τρίπολη, περιοχή souqs. Τελικά δεν καταφέραμε να συνεννοηθούμε!! Πάντως πουλούσε κάτι μεταξύ γρανίτας-χυμού...]
Το μουσουλμανικό και το στρατιωτικό στοιχείο εδώ είναι έντονο, δεν κυκλοφορούν τουρίστες.
[Μέσα από το ζαχαροπλαστείο Hallab]
Αυτή η πόλη με έφτασε στα όριά μου, πρότεινα να γυρίσουμε πίσω. Μου φάνηκε γολγοθάς. Εδώ λοιπόν, είναι καλή συμβουλή οι ερωτήσεις στα exchange offices! Ύπάρχουν πολλά και κουτσά στραβά κάτι σου λένε.
[Τρίπολη]
[Τρίπολη]
[Τρίπολη]
[Τρίπολη]
[Τρίπολη]
Βρήκαμε τελικά την περιβόητη αγορά, η οποία δυστυχώς μας απογοήτευσε. Απευθύνεται μόνο σε ντόπιους, με μαγαζιά με φθηνά εμπορεύματα και είναι κακοσυντηρημένη.
[Τρίπολη, souqs area]
Βέβαια τους κάνεις μεγάλη εντύπωση ως τουρίστας, δε νιώσαμε καμία απειλή, οι περισσότεροι είναι απλοί και γλυκείς άνθρωποι και δε σταματάς να απαντάς από πού είσαι! Βάλαμε στόχο να βρούμε το χάνι του Σαπουνιού (όταν το ψάxνετε να ρωτάτε για το: khan-es-shaboun), όμως και τούτο απογοήτευση. Ένα μαγαζί με σαπούνια ακριβά, αδιάφορη συσκευασία, δε μας τράβηξαν καθόλου να αγοράσουμε.
Μετά ψάξαμε το Crusader Castle. Κάπως είχαμε χαλαρώσει με την ατμόσφαιρα και τα δεδομένα αυτής της πόλης και έτσι πολύ πιο εύκολα πια μας δόθηκαν οι σωστές οδηγίες. Πληρώσαμε την είσοδο (7500LBP/άτομο) και τριγυρίσαμε ως μοναδικοί επισκέπτες το χώρο, ο οποίος δεν έχει και πολλά να πει, δε βρίσκεις σουβενίρ, παίρνεις όμως μια καλή γενική εικόνα της πόλης, ως τη θάλασσα.
[Τρίπολη, Crusader Castle. Στο βάθος φαίνεται η θάλασσα]
Η περιήγηση τελείωσε γρήγορα!
Γυρίζοντας προς τα πίσω, κάναμε στάση σε υποκατάστημα του ονομαστού ζαχαροπλαστείου Hallab, για ανασύνταξη! Παραγγείλαμε και το περίφημο γλυκό της Τρίπολης, το Halwet al Gebni….
[ Halwet al Gebni]
Θα παραμείνω στο κιουνεφέ, ευχαριστώ!
[Κιουνεφέ, κυκλοφορεί σε δύο εκδοχές, σκληρό και μαλακό, ανάλογα με το εάν το πάνω-κάτω είναι με καταϊφι ή σιμιγδάλι]
Με τα ψίχουλα που είχαμε φροντίσει να αφήσουμε πίσω μας [
Έτσι, βγήκαμε πάνω στην πλατεία, ακριβώς μπροστά από αυτόν το σταθμό και με βοήθεια από καναδυό ντόπιους - πολίτες και στρατιωτικούς - κάναμε νεύμα σε διερχόμενο βανάκι, το οποίο με 2000LBP/άτομο μας πήγε ως την Byblos.
[Μέσα στο βανάκι]
Μας άφησε πάνω στην κεντρική οδό, από όπου παίρνεις τον κάθετο δρόμο και φτάνεις στην καρδιά της παλιάς πόλης, με τις στοές και την αγορά.
[Byblos/Jbeil]
Εδώ άλλη εικόνα, τουριστική και σε πολύ καλή κατάσταση. Υπάρχουν καταστήματα με σουβενίρ, υπάρχουν καφέ και εστιατόρια.
[Byblos, souqs area]
[Byblos, souqs area]
Ειδικά το “Brouhaha Intown” είναι ένα πολύ όμορφο σημείο για καφέ-ποτό-φαγητό.
Με τα πόδια φτάσαμε και στο παλιό λιμάνι, το οποίο είναι μνημείο Unesco. Όμορφο! Υπάρχουν κάποια εστιατόρια/καφέ κι εδώ.
[Byblos, περπατώντας από την πόλη προς το λιμάνι]
[Byblos, λιμάνι]
[Byblos, λιμάνι]
Επιστροφή στο ίδιο σημείο του κεντρικού δρόμου για νεύμα σε βανάκι και επιστροφή στην πρωτεύουσα. Όπως έχω ξαναγράψει, δε χρειάζεται απολύτως καμία προσπάθεια, με το που σε βλέπουν σταματούν μπροστά σου και ρωτούν. Θέλει μόνο προσοχή να συμφωνήσετε στην τιμή. Εμάς μας είπε 2000LBP/άτομο, μας άφησε όμως κάπου στο άγνωστο στη Βηρυτό κι έπρεπε από εκεί να πάρουμε άλλο για το hotel. Ήταν ίσως και η μοναδική άσχημη εμπειρία με αυτά τα μέσα.
Την επόμενη μέρα, Τετάρτη, ξεκινήσαμε για Sidon και Tyr.
Last edited: