VADIM
Member
- Μηνύματα
- 97
- Likes
- 1.055
- Επόμενο Ταξίδι
- Roadtrip Ηνωμένο Βασίλειο
- Ταξίδι-Όνειρο
- Moto road trip USA
Διασχίζω για κάμποση ώρα ένα βαθύ φαράγγι, κινούμενος παράλληλα σ' ένα ποταμάκι, ώσπου μπροστά μου εμφανίζεται ξαφνικά το επόμενο "εμπόδιο", οι Βερνικές Άλπεις και το πέρασμα Grimsel.
Όσο μαζεύω τα μέτρα μέχρι την κορυφή του πάσου (υψόμετρο 2.164 μ.), τόσο αλλάζει ο καιρός. Μαζί με τις πρώτες εικόνες χιονιού στις βουνοκορφές, έρχεται ένα ψιλόβροχο και μια υγρασία που περονιάζει.
Στην κορυφή γίνεται ένας χαμός από μηχανόβιους, αφού το Grimsel Pass (όπως και το γειτονικό Furka Pass) με τα στροφιλίκια του είναι πολύ δημοφιλές.
Μόλις προσγειώνομαι ξανά στα πεδινά, ο καιρός επανέρχεται στα καλά πρωινά επίπεδα....
.... και σε λίγο ξεπροβάλει πανέμορφη η τρίτη λίμνη του ταξιδιού μου, η Brienzersee.
Πολύ γρήγορα μπαίνω στο δημοφιλές Interlaken, που όπως λέει και το όνομά του, βρίσκεται ανάμεσα στις λίμνες Brienzersee και Thunersee.
Το Interlaken το έχω γνωρίσει σε παλαιότερο ταξίδι μου, κοσμοπολίτικο και μάλλον υπερεκτιμημένο, αποτελεί όμως βάση για εξερεύνηση των γύρω πανέμορφων περιοχών, αλλά και για extreme sports. Κάνω μια μικρή στάση για φαγητό και παρότι το ξενοδοχείο που θα διανυκτερεύσω σήμερα απέχει από εδώ 4 χλμ, προτιμώ να συνεχίσω. Μετά από μια δεκάδα χλμ φτάνω σε ένα από τα πιο πολυφωτογραφημένα χωριά της Ελβετίας, το Lauterbrunnen.
Το Lauterbrunnen από μόνο του είναι ένα ακόμη ειδυλλιακό ελβετικό χωριουδάκι. Έχει όμως την τύχη να είναι "φυτεμένο" σ' ένα απίστευτου φυσικού κάλλους σημείο, στο βάθος της ομώνυμης κοιλάδας, από τις ωραιότερες των Άλπεων, με τους καταπράσινους ορεινούς όγκους γύρω της να προσθέτουν στο τοπίο μια άγρια ομορφιά. Επιπρόσθετα, διαθέτει το ορόσημό της, το διάσημο καταρράκτη Staubbach, που πέφτει από ύψος 300 μέτρα, ένα φαντασμαγορικό υπερθέαμα, που δυστυχώς ο φακός του κινητού μου δεν μπορεί να απεικονίσει στο ελάχιστο!
Το καλύτερο σημείο βέβαια για να απολαύσεις το μεγαλείο της περιοχής είναι από ψηλά, από άλλα δυο παραμυθένια χωριουδάκια, το Wengen και το Murren, τα οποία όμως προσεγγίζονται μόνο με τρένο και τελεφερίκ. Το τρένο όμως ξεκινά σε 30 λεπτά και είμαι αρκετά κουρασμένος για να περιμένω. Κανένα πρόβλημα, αποφασίζω να παρατείνω τη διαμονή μου εδώ άλλη μια μέρα, οπότε ας περιμένει ο παράδεισος μέχρι αύριο.
Όπως έγραψα πριν, δεν έκλεισα διανυκτέρευση στο Interlaken, αλλά στο Ringgenberg, ένα χωριό στις όχθες της λίμνης Brienz. Το δωμάτιο είναι ένα κλουβί, αλλά η θεά από το μπαλκονάκι άπαιχτη!
Αργά το απόγευμα, ξεκούραστος και ορεξάτος, κίνησα για τον περίπλου της τέταρτης λίμνης του ταξιδιού μου, της Thunersee. Παρά το ψιλόβροχο, ήταν μια απολαυστική διαδρομή, με αποκορύφωμα την πανέμορφη πόλη Thun και το ομώνυμο κάστρο της, στο δυτικό άκρο της λίμνης, στις όχθες του ποταμού Άαρ. Αν βρεθείτε στην περιοχή μην τη χάσετε.

Όσο μαζεύω τα μέτρα μέχρι την κορυφή του πάσου (υψόμετρο 2.164 μ.), τόσο αλλάζει ο καιρός. Μαζί με τις πρώτες εικόνες χιονιού στις βουνοκορφές, έρχεται ένα ψιλόβροχο και μια υγρασία που περονιάζει.


Στην κορυφή γίνεται ένας χαμός από μηχανόβιους, αφού το Grimsel Pass (όπως και το γειτονικό Furka Pass) με τα στροφιλίκια του είναι πολύ δημοφιλές.



Μόλις προσγειώνομαι ξανά στα πεδινά, ο καιρός επανέρχεται στα καλά πρωινά επίπεδα....

.... και σε λίγο ξεπροβάλει πανέμορφη η τρίτη λίμνη του ταξιδιού μου, η Brienzersee.


Πολύ γρήγορα μπαίνω στο δημοφιλές Interlaken, που όπως λέει και το όνομά του, βρίσκεται ανάμεσα στις λίμνες Brienzersee και Thunersee.

Το Interlaken το έχω γνωρίσει σε παλαιότερο ταξίδι μου, κοσμοπολίτικο και μάλλον υπερεκτιμημένο, αποτελεί όμως βάση για εξερεύνηση των γύρω πανέμορφων περιοχών, αλλά και για extreme sports. Κάνω μια μικρή στάση για φαγητό και παρότι το ξενοδοχείο που θα διανυκτερεύσω σήμερα απέχει από εδώ 4 χλμ, προτιμώ να συνεχίσω. Μετά από μια δεκάδα χλμ φτάνω σε ένα από τα πιο πολυφωτογραφημένα χωριά της Ελβετίας, το Lauterbrunnen.



Το Lauterbrunnen από μόνο του είναι ένα ακόμη ειδυλλιακό ελβετικό χωριουδάκι. Έχει όμως την τύχη να είναι "φυτεμένο" σ' ένα απίστευτου φυσικού κάλλους σημείο, στο βάθος της ομώνυμης κοιλάδας, από τις ωραιότερες των Άλπεων, με τους καταπράσινους ορεινούς όγκους γύρω της να προσθέτουν στο τοπίο μια άγρια ομορφιά. Επιπρόσθετα, διαθέτει το ορόσημό της, το διάσημο καταρράκτη Staubbach, που πέφτει από ύψος 300 μέτρα, ένα φαντασμαγορικό υπερθέαμα, που δυστυχώς ο φακός του κινητού μου δεν μπορεί να απεικονίσει στο ελάχιστο!

Το καλύτερο σημείο βέβαια για να απολαύσεις το μεγαλείο της περιοχής είναι από ψηλά, από άλλα δυο παραμυθένια χωριουδάκια, το Wengen και το Murren, τα οποία όμως προσεγγίζονται μόνο με τρένο και τελεφερίκ. Το τρένο όμως ξεκινά σε 30 λεπτά και είμαι αρκετά κουρασμένος για να περιμένω. Κανένα πρόβλημα, αποφασίζω να παρατείνω τη διαμονή μου εδώ άλλη μια μέρα, οπότε ας περιμένει ο παράδεισος μέχρι αύριο.
Όπως έγραψα πριν, δεν έκλεισα διανυκτέρευση στο Interlaken, αλλά στο Ringgenberg, ένα χωριό στις όχθες της λίμνης Brienz. Το δωμάτιο είναι ένα κλουβί, αλλά η θεά από το μπαλκονάκι άπαιχτη!

Αργά το απόγευμα, ξεκούραστος και ορεξάτος, κίνησα για τον περίπλου της τέταρτης λίμνης του ταξιδιού μου, της Thunersee. Παρά το ψιλόβροχο, ήταν μια απολαυστική διαδρομή, με αποκορύφωμα την πανέμορφη πόλη Thun και το ομώνυμο κάστρο της, στο δυτικό άκρο της λίμνης, στις όχθες του ποταμού Άαρ. Αν βρεθείτε στην περιοχή μην τη χάσετε.





Last edited: