Νέος κοροναϊος- θα πάμε ή να ακυρώσουμε ??

Μηνύματα
201
Likes
195
Απο αυτο που γραφεις καταλαβαινω οτι πλεον δεν θες να πας και μονο το κοστος των αεροπορικων εισιτηριων σε φρεναρει...
Ναι, η αλήθεια είναι ότι δεν θέλω πια να πάω. Εκτός αν αλλάξει προς το θετικό η κατάσταση. Θα δούμε...το μετά σκέφτομαι πιο πολύ. Τι να πω; Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία!
 

Lazarosblg

Member
Μηνύματα
27
Likes
31
Ναι, η αλήθεια είναι ότι δεν θέλω πια να πάω. Εκτός αν αλλάξει προς το θετικό η κατάσταση. Θα δούμε...το μετά σκέφτομαι πιο πολύ. Τι να πω; Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία!
Είναι μεγάλο θέμα το μετά και ενα ακόμα μεγαλύτερο που με απασχολεί εμένα επειδή έχω και πολλές πτήσεις είναι μην ανεβάσω πυρετό όχι από τον ιό αποκλειστικά αλλά και τι θα ακολουθήσει μετά από αυτο... Εφιάλτης.
 
Μηνύματα
201
Likes
195
Είναι μεγάλο θέμα το μετά και ενα ακόμα μεγαλύτερο που με απασχολεί εμένα επειδή έχω και πολλές πτήσεις είναι μην ανεβάσω πυρετό όχι από τον ιό αποκλειστικά αλλά και τι θα ακολουθήσει μετά από αυτο... Εφιάλτης.
Δεν ξέρω φίλε πραγματικά τι να σε συμβουλέψω. Εσύ αποφασίζεις!Είμαστε ολοι σε μια σύγχυση! Αν νομίζεις ότι θα πας και δεν θα περάσεις καλά επειδή θα σκέφτεσαι μην αρρωστήσεις ακύρωσε το. Αν νομίζεις ότι θα πας και θα είσαι άνετος βουρ... πήγαινε! Δεν ξέρω κι εγώ όταν έρθει η ώρα τι θα κάνω. Μπορεί να πω ότι ετοιμάζω βαλίτσα και φεύγω..
. Βέβαια αν μου επιστρέψουν τα λεφτά και η κατάσταση είναι χάλια θα υποχωρησω....η Ασία πάντως δεν φεύγει. Είναι εκεί και μας περιμένει!!!!
 

annavw

Member
Μηνύματα
6
Likes
0
καλησπέρα! Και εγώ στην ίδια φάση βρίσκομαι ειχα κλείσει τον Αύγουστο με την oman air Μαλαισία-Καμπότζη-Βιετνάμ και η εταιρεία προχθές μου ακύρωσε την πτήση βάζοντάς με να ταξιδέψω μέσω Ζυρίχης (20 ωρες ταξίδι με 2 στάσεις εκεί που θα ταξίδευα 14 με μια μόνο ενδιάμεση στάση) αρνήθηκα και μου είπαν οτι θα μου επίστρεψουν τα χρήματα. Τώρα βρίσκομαι σε δίλημμα να κλείσω με την Gulf για Μπανγκόκ ή να στραφώ πρός Λατινική Αμερική μεριά......;
 

annavw

Member
Μηνύματα
6
Likes
0
Θα πας μετά από 6 μήνες και σκέφτεσαι να το ακυρώσεις από τώρα; :shock:
με όλα αυτά που διαβάζω έχει φοβηθεί το μάτι μου... πρώτη φορά θα έχω την ευκαιρία να πάω τόσο μεγάλο ταξίδι και θέλω να το χαρώ και να μην το ακυρώσω τελευταία στιγμή.... :/
 

AntRo

Member
Μηνύματα
1.298
Likes
2.040
Ταξίδι-Όνειρο
All over the world
Παντως η δικη μου αεροπορικη εταιρεια δεν εχει βγαλει καποια ανακοινωση για προγραμματισμενα ταξιδια στην Ασια. Αντιθετως εγω εστειλα mail και μου απαντησαν οτι «οι κανονες τους εισιτηριου μου ειναι συγκεκριμενες και δεν επιστρεφεται το ποσο». Δεν νομιζω οτι τους αγγιξε πολυ η αναφορα μου στον ιο....

Στο βωμο των χρηματων... Απο κατι τετοια καταλαβαινεις πολλα και για τη καθε αεροπορικη.
 

Fairy***

Member
Μηνύματα
16
Likes
12
Eχουμε κλείσει με την e dreams για Κίνα τον Απρίλιο, με πτήσεις της Lufthansa και της Air China. Ο υπεύθυνος της e dreams αφού μίλησε με υπάλληλο της Air China μας είπε ότι αυτή τη στιγμή μας δίνουν πλήρη επιστροφή του ποσού σε περίπτωση ακύρωσης, παρότι δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο στα σαιτ των εταιριών. Βασικά μας είπε ότι αυτό κατάλαβε ότι του είπε ο Κινέζος υπάλληλος, αν και τα αγγλικά του δεν ήταν ιδιαίτερα καλα.
Δεν προχωρήσαμε ακόμα στην ακύρωση, αλλά το πιο πιθανό είναι ότι θα το κάνουμε αφού περάσει και αυτή η εβδομάδα. Είμαι πολύ απογοητευμένη αλλά δεν βλέπω ελπίδα από κάπου ώστε να περιμένω ως την τελευταία στιγμή. Το γράφω μήπως έχει κλεισει και κάποιος άλλος την ίδια περίοδο και ενδιαφέρεται για πληροφορίες.
 

stefvns

Member
Μηνύματα
13
Likes
22
Καλημέρα, ένα γρήγορο update από μένα. Καταρχήν αποφάσισα να μην πάω (είχα κανονίσει Βιετνάμ με αναχώρηση 15 Φεβ και επιστροφή 1 Μαρ) και προσπαθώ να πάρω τα χρήματά μου πίσω.

Η Qatar Airways, αν και απευθύνθηκα τόσο στο τοπικό γραφείο της Αθήνας όσο και στο επίσημο HelpDesk στο σάιτ τους, μου λέει ότι refund δίνεται μόνο σε ταξίδια προς Κίνα και επομένως για το Βιετνάμ ισχύουν οι συνήθεις όροι του εισιτηρίου μου.

Η G Adventures, ειδικά αυτοί, ενώ έχω επανειλημμένα οχλήσει, τηλεφωνήσει και γράψει, πρώτον αργούν πάρα πολύ να απαντήσουν (3 μέρες άργησαν τη μια φορά), δεύτερον αναφέρουν συνεχώς τους όρους της κράτησης σύμφωνα με τους οποίους ακύρωση γίνεται από το γραφείο (με επιστροφή χρημάτων) μόνο σε περίπτωση που τα επίσημα κυβερνητικά σάιτ Βρετανίας, ΗΠΑ ή Καναδά δίνουν ταξιδιωτική οδηγία για "avoid unnecessary travel". Ακόμα και στα συνεχόμενα παράπονά μου, ότι δε γίνεται να μου αρνούνται το cancellation & Refund ακόμα και σε διαμονές κλεισμένες για το τέλος Φλεβάρη (ενώ αν είχα εγώ ο ίδιος σαν ιδιώτης κλείσει μέσω Booking με free cancellation θα μπορούσα να πάρω τα λεφτά, ή έστω κάποια λεφτά), το μόνο που λένε είναι "προχώρα εσύ σε ακύρωση και θα δούμε εμείς πόσα θα μαζέψουμε να σου επιστρέψουμε".

Κακή αντιμετώπιση και από Qatar, που είναι αεροπορική και το περιμένεις ότι θα είναι τυπολάτρες (αλλά είναι τοπ-2 αεροπορική οπότε περιμένεις κάτι περισσότερο), αλλά κυρίως κακή αντιμετώπιση από ένα πρακτορείο με μεγάλη φήμη Online για εξυπηρέτηση πελατών. Θα συνεχίσω τις οχλήσεις, θα τους θάψω σε όλα τα Online κανάλια, έχω βρει δικηγόρο στο Λονδίνο για κάποιου είδους ενημέρωση/εξώδικο αλλά γενικά πάμε για κανόνι μαζί με χαμένα χρήματα.

Να ξεκαθαρίσω (για όσους διαβάζουν τώρα) ότι δε φοβάμαι ούτε ότι θα κολλήσω ούτε ότι θα πεθάνω, όντας 35 ετών και υγιής. Δε θέλω όμως για ένα ταξίδι αναψυχής να περάσω τον πανικό, το στρες στα αεροδρόμια, τις 20+ ώρες σε καμπίνες αεροπλάνων, το άγχος να φάω κάτι στο δρόμο ή να μπω/να επισκεφθώ κάποιο μέρος. Δεν είναι διακοπές αυτό δυστυχώς.
 

domino

Member
Μηνύματα
297
Likes
275
Καλημέρα, ένα γρήγορο update από μένα. Καταρχήν αποφάσισα να μην πάω (είχα κανονίσει Βιετνάμ με αναχώρηση 15 Φεβ και επιστροφή 1 Μαρ) και προσπαθώ να πάρω τα χρήματά μου πίσω.

Η Qatar Airways, αν και απευθύνθηκα τόσο στο τοπικό γραφείο της Αθήνας όσο και στο επίσημο HelpDesk στο σάιτ τους, μου λέει ότι refund δίνεται μόνο σε ταξίδια προς Κίνα και επομένως για το Βιετνάμ ισχύουν οι συνήθεις όροι του εισιτηρίου μου.

Η G Adventures, ειδικά αυτοί, ενώ έχω επανειλημμένα οχλήσει, τηλεφωνήσει και γράψει, πρώτον αργούν πάρα πολύ να απαντήσουν (3 μέρες άργησαν τη μια φορά), δεύτερον αναφέρουν συνεχώς τους όρους της κράτησης σύμφωνα με τους οποίους ακύρωση γίνεται από το γραφείο (με επιστροφή χρημάτων) μόνο σε περίπτωση που τα επίσημα κυβερνητικά σάιτ Βρετανίας, ΗΠΑ ή Καναδά δίνουν ταξιδιωτική οδηγία για "avoid unnecessary travel". Ακόμα και στα συνεχόμενα παράπονά μου, ότι δε γίνεται να μου αρνούνται το cancellation & Refund ακόμα και σε διαμονές κλεισμένες για το τέλος Φλεβάρη (ενώ αν είχα εγώ ο ίδιος σαν ιδιώτης κλείσει μέσω Booking με free cancellation θα μπορούσα να πάρω τα λεφτά, ή έστω κάποια λεφτά), το μόνο που λένε είναι "προχώρα εσύ σε ακύρωση και θα δούμε εμείς πόσα θα μαζέψουμε να σου επιστρέψουμε".

Κακή αντιμετώπιση και από Qatar, που είναι αεροπορική και το περιμένεις ότι θα είναι τυπολάτρες (αλλά είναι τοπ-2 αεροπορική οπότε περιμένεις κάτι περισσότερο), αλλά κυρίως κακή αντιμετώπιση από ένα πρακτορείο με μεγάλη φήμη Online για εξυπηρέτηση πελατών. Θα συνεχίσω τις οχλήσεις, θα τους θάψω σε όλα τα Online κανάλια, έχω βρει δικηγόρο στο Λονδίνο για κάποιου είδους ενημέρωση/εξώδικο αλλά γενικά πάμε για κανόνι μαζί με χαμένα χρήματα.

Να ξεκαθαρίσω (για όσους διαβάζουν τώρα) ότι δε φοβάμαι ούτε ότι θα κολλήσω ούτε ότι θα πεθάνω, όντας 35 ετών και υγιής. Δε θέλω όμως για ένα ταξίδι αναψυχής να περάσω τον πανικό, το στρες στα αεροδρόμια, τις 20+ ώρες σε καμπίνες αεροπλάνων, το άγχος να φάω κάτι στο δρόμο ή να μπω/να επισκεφθώ κάποιο μέρος. Δεν είναι διακοπές αυτό δυστυχώς.

Δεν καταλαβαίνω τι θέλεις από Qatar και γιατι ;
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.188
Μηνύματα
883.367
Μέλη
38.895
Νεότερο μέλος
tsala

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom