Ινδία Μπανγκλαντές Οι πέντε από τις επτά αδελφές, μια ξαδέρφη και η Ντάκα

Yorgos

Member
Μηνύματα
10.281
Likes
55.844
Επόμενο Ταξίδι
Nipon-Αλάσκα-Yellowstone
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Το στρατιωτικό νεκροταφείο.
20250225_103344.jpg
20250225_103521.jpg


Φυσικά με θέα. Από τις πιο αμφιθεατρικές πόλεις που έχω δει ποτέ.
20250225_105344.jpg



Έξω από τον καθεδρικό.
20250225_105548.jpg


Και μέσα.
20250225_105812.jpg


Και πάλι έξω, ρε τι τράβηξε κι αυτός ο δόλιος ο Ιησούς.
20250225_110130.jpg



Η εκκλησία απέξω σχεδιάστηκε να θυμίζει σπίτι από τη Nagaland.
20250225_110207.jpg


Πολεοδομικά τη λές και χαμούλη την Κοχίμα.
20250225_110232.jpg


Αυτή την αηδία έτρωγε ο οδηγός.
20250225_111622.jpg


Είσοδος στην Κασίμα.
20250225_112831.jpg


Κι επισήμως το Sektenyo ονομάζεται "μίνι Hornbill".
20250225_113610.jpg


Το αμφιθέατρο όπου λάμβαναν χώρα τα δρώμενα.
20250225_113932.jpg


Καλαμοπτύστης.
20250225_114157.jpg
20250225_114127.jpg


Αυτοί κέρδισαν το διαγωνισμό χορωδίας.
20250225_114608.jpg


Η μάσα ήταν για όλους.
20250225_120458.jpg


Η ξεκούραση των πολεμιστών, κυριολεκτικά όμως.
20250225_120552.jpg


Να και το πριόνι της ημέρας.
20250225_120742.jpg


Κουραστική η φωτιά.
20250225_121042.jpg
20250225_121208.jpg


Άλλο παιχνίδι αυτό, με πετρούλες πάλι.
20250225_122039.jpg


Στο περίπτερο των νικητών.
20250225_122635.jpg


Η σβούρα ήθελε ειδική τεχνική.
20250225_123142.jpg


Είχε πολλά αντίγραφα παραδοσιακών σπιτιών από οικισμούς διαφορετικών εθνοτήτων.
20250225_124424.jpg
20250225_124519.jpg
20250225_124916.jpg


Τους χαιρόσουν πάντως, είχαν ενθουσιασμό οι άνθρωποι.
20250225_125210.jpg


Ναγκαλαντικό πιτόγυρο.
20250225_125153.jpg


Άλλη χορωδία, φοβερούς ήχους έβγαζαν.
20250225_125258.jpg


O συνοδηγός που με πήρε για ωτοστόπ.
20250225_132136.jpg


Και το λαογραφικό μουσείο.
20250225_135440.jpg


Όπου διαπίστωνε κανείς πόσο παιχνιδιάρηδες κι αθλητικοί είναι στη Nagaland,
20250225_135723.jpg
20250225_135749.jpg
20250225_135841.jpg
20250225_135815.jpg
20250225_140058.jpg
20250225_140011.jpg



Εδώ λοιπόν είχε κάτι ενδιαφέροντα αρχαία.
20250225_141808.jpg


20250225_141638.jpg


Αυτός ο αρχαιολογικός χώρος ήταν κοντά στο αεροδρόμιο που θα πήγαινα την επόμενη.
20250225_141826.jpg

Χαριτωμένο και το setting του μουσείου.
20250225_142214.jpg


Ευκιαρία για βόλτα κατά την επιστροφή στο ξενοδοχείο.
20250225_144944.jpg
20250225_145121.jpg
20250225_143100.jpg

Όμορφα έφαγα, δεν έχω παράπονο.
20250225_153330.jpg
20250225_150350.jpg
 
Last edited:

BASILISPAP

Member
Μηνύματα
627
Likes
3.595
Επόμενο Ταξίδι
Απο εδώ και από εκεί...
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΖηλανδία,Περού,Κιργιστάν
Αυτή την αηδία έτρωγε ο οδηγός.
View attachment 498106
Καλημέρα, πρόκειται για το Doma and Pani, φύλλο μπετελ, ενας καρπός και λιγο όξινο για την ενίσχυση της απόδοσης. Θεωρείται καρκινογόνο.
Πολύ ιδιαίτερο ταξίδι, ευχαριστούμε πολύ για την περιγραφή Γιώργο!!
 

poised

Member
Μηνύματα
1.167
Likes
9.518
Σε παρέα πρόσφατα μία είπε ότι είχε περάσει 6 μήνες στη "μία από τις επτά αδερφές"

1747207038483.png


ΥΓ. Για γιόγκα είχε πάει
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
10.281
Likes
55.844
Επόμενο Ταξίδι
Nipon-Αλάσκα-Yellowstone
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα

Yorgos

Member
Μηνύματα
10.281
Likes
55.844
Επόμενο Ταξίδι
Nipon-Αλάσκα-Yellowstone
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 20: Κάτι τσόντα αρχαία και άφιξη στην Καλκούτα

Πάλι πρωινό στο κρεβάτι μου έφεραν, “μας κακομαθαίνετε κύριε πρέσβη” φάση. Στην Καλκούτα θα περνούσα το σημερινό βράδυ, αλλά την επόμενη θα πετούσα μεταμεσονύκτια, οπότε έκανα κράτηση μόνο για μια βραδιά.

Είχα κανονίσει το ταξί από την προηγούμενη και αφού καταφέραμε να βγούμε από την πόλη χωρίς πολλές καθυστερήσεις, είπα να του προτείνω να κάνουμε μια μικρή παράκαμψη και να επισκεφθούμε για λίγα ευρώ παραπάνω κάτι αρχαία που υπήρχαν μέσα στην πόλη της Dimapur και φυσικά δέχθηκε. Το συγκεκριμένο χώρο τον είχα διαβάσει μόνο στις λίστες της nomadmania, κάπου σε ένα μουσείο είχε πάρει το μάτι μου και μια φωτογραφία, ε why not, με 5€ διαφορά δε θα έπεφτε έξω και ο προϋπολογισμός. Οπότε αντί να πάμε κατευθείαν στο αεροδρόμιο της Dimapur, μπήκαμε στην πόλη και ακολουθήσαμε το GPS το οποίο μας έφερε σε ένα χωματόδρομο που κατέληξε σε αδιέξοδο και συγκεκριμένα σε μια υπομονάδα ηλεκτρικής ενέργειας σ' ένα χωράφι. Ρωτήσαμε ένα γείτονα, μας έδειξε πώς έπρεπε να βγούμε για να καταλήξουμε ένα χιλιόμετρο πιο πέρα μέσα από κάτι άλλα στενάκιa που ίσα που χωρούσε το αυτοκίνητο, οπότε άρχισε να βλαστημάει ο ταξιτζής , ειδικά όταν χρειάστηκε να περάσει μέσα κι από ένα παζάρι καταράστηκε και τα 5€ έξτρα σε άπταιστα Nagamese, αλλα τελικά φτάσαμε. Ομολογουμένως ο χώρος ήταν πολύ ιδιαίτερος, τα περί “γιγιαντιαίας σκακιέρας” βέβαια ήταν λίγο τραβηγμένα, αλλά ήταν όμορφο, ιντριγαδόρικο και μυστηριακό το όλο θέαμα. Μιλάω για τα αρχαία του Kachari Rajbari, με τάφρο, πύλη και μπόλικες μυστήριες στηλες, 10ου μΧ αιώνα.

Φτάσαμε στο αεροδρόμιο, το οποίο ήταν μικροσκοπικό αλλά η γνωστή μας indigo ήταν στην ώρα της και με μια ολιγόωρη στάση στο πολύβουο και ανεξήγητα πανάκριβο αεροδρόμιο του Guwahati έφτασα στην Καλκούτα, αφού πρώτα ομολογώ πως καταβρόχθισα μια αφράτη και πικάντικη (όπως πρέπει δηλαδή, όχι ιταλικές αηδίες) πίτσα .

Η Καλκούτα είναι μια από τις ελάχιστες μεγάλες πόλεις της Ινδίας που μου έλειπε και την είχα αφήσει για το τέλος, ως ξέμπαρκη ξαδέρφη. Είχα διαβάσει βεβαίως ότι είναι πενταβρώμικη, με τρομερά επίπεδα φτώχειας και απίστευτα θορυβώδης, οπότε δε μου έκανε καμία αίσθηση η χορωδία από κλάξον κατά την άφιξη στο αεροδρόμιο, αντιθέτως η κίνηση δεν ήταν και τόσο τρομερή και τα πολλά φώτα στα μαγαζιά μου θύμισαν ότι πια είχε επιστρέψει στις πόλεις για τα καλά.

Με το κατάλυμα πάντως είχα πάλι τα ίδια: με το που έφτασα διαπίστωσαν ότι είμαι αλλοδαπός (τσακάλια), δεν είχαν άδεια φιλοξενίας ξένων οπότε με έστειλαν σε άλλο ξενοδοχείο με το οποίο συνεργάζονται, όπου επέμεινα να πληρώσουν αυτοί το ταξί και ψιλοτσακώθηκα όταν έφτασα επειδή ήθελαν να πληρώσω και τη διαφορά στην τιμή, την οποία τελικώς κάλυψαν αυτοί αφού έχασα κανά μισάωρο από τη ζωή μου επιπλέον.

Είχε νυχτώσει για τα καλά και πεινούσα. Βγήκα από το εκπάγλου καλλονής στενάκι όπου βρισκόταν το “νέο” αλλά όχι κακό ξενοδοχείο μου και, με τα περισσότερα μαγαζιά κλειστά πια, βρήκα ένα μπαρ να το πω; Ντίσκο; Εστιατόριο; Ένα φλωρινιώτικο μέρος πάντως με πλαστικοδερμάτινα πουφ, ντισκομπάλες και πέντε νέους μπάκουρες απέναντι που είχαν βγει για νυχτερινή έξοδο με τα καλά τους ντυμένοι ως ινδο-γυπαετοί με στρας και λευκά λουστρίνια, το οποίο όμως σέρβιρε εξαιρετικό dynamite chicken και μου έσωσε τη βραδιά. Και διαιτητικό και καυτερό, λουκούμι σκέτο. Έκανα και τις βόλτες μου ανάμεσα σε πληθώρα ακίνδυνων άστεγων και πήγα για ύπνο για να εξερευνήσω την Καλκούτα την επόμενη με πλήρεις δυνάμεις.

Διεκπαιρεωτική η σημερινή ημέρα, ες αύριον τα σπουδαία.
 
Last edited:

Yorgos

Member
Μηνύματα
10.281
Likes
55.844
Επόμενο Ταξίδι
Nipon-Αλάσκα-Yellowstone
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
;Άφιξη στην Καλκούτα, πολιτισμός. Ίσως και όχι.
20250226_212247.jpg


Εμένα μου αρέσει πολύ όταν με ευχαριστούν στα αεροδρόμια, το βρίσκω ωραία χειρονομία για να είμαι ειλικρινής.
20250226_115647.jpg


Στο αεροδρόμιο του Guwahati δεν έβρισκες να κάτσεις η δε οχλαγωγία ήταν φοβερή.
20250226_152711.jpg


Ο δρόμος προς το αεροδρόμιο της Dimapur χρήζει βελτίωσης, για να το πω κομψά.
20250226_100307.jpg


Επιτέλους βρήκαμε την είσοδο στα αρχαία.
20250226_114119.jpg


Όπου υπάρχουν κάποιες στήλες σε σχήμα φαλλού ατάκτως ερριμμένες.
20250226_113808.jpg


Είναι λίγο ανακατεμένες οι φωτό αλλά δεν πειράζει. "Να, εκεί στο βάθος είναι ο αρχαιολογικός χώρος!", λέω όλο ενθουσιασμό στον ταξιτζή κοιτώντας το googlemaps. Μου έριξε ένα βλέμμα αποδοκιμασίας, όχι άδικα, κοντέψαμε να πάθουμε ηλεκτροπληξία.
20250226_113019.jpg


Ορίστε τα βρήκαμε, τι γκρινιάζεις.
20250226_113734.jpg


Αυτούς μουρμούραγε, εγώ τον έβγαζα φωτό, υπήρχε μια αλληλεπίδραση.
20250226_114058.jpg


"Καλά σίγουρα εκεί είναι;" ρωτούσε ο αφελής. "Ναι βρε τι σου λέω, αφού το λέει ο γούγλης".
20250226_112842.jpg


Όμορφα πράγματα, φαλλικώς πλασμένα.
20250226_113828.jpg


Δεν είναι όλοι οι φαλλοί όρθιοι. Βγαλμένο απ' τη ζωή.
20250226_113848.jpg


20250226_113848.jpg


Μιλάμε για κλαμπάρα, πάρκινγκ, κλαμπ, εστιατόριο, μπαρ και γυποφωλιά μαζί, τρελό μαγαζί.
20250226_235459.jpg


Δυσάρεστο θέαμα των 4-5 άστεγων σε κάθε οικοδομικό τετράγωνο. Θλιβερό, μιλάμε για ανερχόμενη παγκόμσια δύναμη, αλλά εδώ που λέμε τα βλέπεις κι άλλού αυτά.
20250226_235245.jpg


Αγαπάμε chicken dynamite.
20250226_233457.jpg
 
Last edited:

Yorgos

Member
Μηνύματα
10.281
Likes
55.844
Επόμενο Ταξίδι
Nipon-Αλάσκα-Yellowstone
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 21: Καλκούτα, India par Excellence

Έφτασε επιτέλους και η μέρα που θα έβλεπα την Καλκούτα, με αξίωσε ο Θεός να φτάσω στην πρωτεύουσα της Δυτικής Βεγγάλης. Και τι δεν είχα ακούσει: ότι δεν έχει αξιοθέατα, τέτοια φτώχεια δεν έχεις ξαναδεί, απίστευτη κίνηση, θα λιώσεις από τη ζέστη, είναι χάος, απόφυγέ την. Ρε στη Ντάκα έχετε πάει; Μια χαρά αποδείχθηκε η Καλκούτα, έως και ευχάριστη έκπληξη θα έλεγα εγώ.

Άφησα το σάκο μου στο ξενοδοχείο και πήρα τους -γεμάτους λουόμενους σε δημόσιες βρύσες!- δρόμους. Οι εικόνες ήταν κλασικής Ινδίας: άλλος πλενόταν με σαπούνι στο πεζοδρόμιο, άλλος -πιο τυχερός- έπλενε τα δόντια του σε κάποιο μπαλκόνι, κορναρίσματα, αρκετά σκουπίδια (αλλά σε καποία περίπτωση σε ...ντακικά επίπεδα), γραφικά μικρομάγαζα, μιναρέδες , ινδουιστικοί ναοί,απίστευτα τραμ όλα αυτά τα ντεζαβού που κάνουν την Ινδία αυτό που είναι.

Έκανα και μια προσπάθεια να βρω ένα παραδοσιακό φόρεμα που να αρέσει στην κοπέλα μου, αλλά ποιον κοροϊδεύουμε, πιο πιθανό ήταν να πάει η Ιντιάνα στου τελικούς του ΝΒΑ (ουπς), δεν της άρεσε τίποτε απ' ό,τι της έστειλα μέσω whatsapp και με απάλλαξε. Πέρασα από δυο τοπικές αγορές με πολύ χρώμα, πήγα να δω το Oberoi που δυστυχώς ήταν κλειστό λόγω επισκευών, πέρασα όμως από το Indian Museum που ως κτίριο ήταν μεγαλοπρεπές αλλά χρήζει συντήρησης . Ωραίο ήταν με κάποια εντυπωσιακά γλυπτά, ωραίο κομμάτι φυσικής ιστορίας και κάποια παλιά βιβλία αλλά για “σημαντικότερο μουσείο” τέτοιας χώρας το λες και underwhelming, άχαστο δεν είναι.

Θέλησα να δοκιμάσω τα διάσημα kati roll αλλα ήταν κλειστά όταν πέρασα και δεν ήθελα να περιμένω να ανοίξουν, όπως και να έχει το street food είναι τόσο ενδιαφέρον που βρήκα πολύ πράγμα να δοκιμάσω, πέρασα από το πλανητάριο, μου άρεσε ο Καθεδρικός που ήταν μια όαση ηρεμίας και κατευθυνθηκα στο Victoria Memorial, που για να είμαι ειλικρινής δεν είχα καταλάβει τι ακριβώς είναι. ΟΚ, ένα μνημείο που χτίστηκε από το Raj προς τιμήν της Βικτωρίας λίγα χρόνια μετά το θάνατό της, αλλά δεν είχα καταλάβει το μέγεθος -και την ομορφιά- του μέρους.

Ήδη πριν φτάσω άρχισε να ξεπροβάλλει το θηριώδες αλλά αρμονικό σύμπλεγμα με τους φοβερούς κήπους, που με εντυπωσίασε. Η ουρά για τα εισιτήρια ήταν μικρή, με ελάχιστους ξένους και πολλούς Ινδούς και στο εσωτερικό, πέραν του αναμενομένου αγάλματος της Βικτωρίας όπου ποζάριζαν τόσο πολλοί Ινδοί που δεν μπόρεσα να βγάλω μια φωτογραφία της προκοπής (τι μανία είναι αυτή να βγαίνουν φωτογραφίες μαζί με τα μνημεία; what's the point? ) , υπήρχαν εξαιρετικές φωτογραφίες από την οικοδόμηση του μνημείου και μπόλικοι πίνακες εποχής (λατρεύω). Ο τρούλος είναι εντυπωσιακός αλλά η καλύτερη θέα είναι απέξω, όπου το κτίριο καθρεπτίζεται στις τεχνητές λίμνες.

Πήρα ένα mototaxi και με λιγότερο από μισό ευρώ βρέθηκα στο κέντρο για να φάω σε ένα παραδοσιακό εστιατόριο που δε με ενθουσίασε κιόλας και πήρα το (πήχτρα) μετρό βγάζοντας εισιτήριο με Qr (!) με σκοπό να πάω στο Marble Palace. Πολύχρωμη η διαδρομή, η Ινδία είναι από τις καλύτερες χώρες στον κόσμο για να περπατάς τις πόλεις της, τρομερές εικόνες. Το παλάτι γνώριζα πως είναι κλειστό αλλά μου άρεσε πολύ απέξω και η βόλτα ήταν όλα τα λεφτά σε μια από τις αυθεντικότερες γειτονιές της πόλης, τι χρώματα, τι φαγητά, τι (βρωμερές ενίοτε) μυρωδιές.

Σειρά είχε η γέφυρα για την αγορά των λουλουδιών. Ήδη πριν φτάσω (πάντα με τα πόδια, αυτές είναι πόλεις για να κάνεις 30-40-50χλμ) άκουγα μια οχλοβοή σε περισσότερα ντεσιμπέλ από το σύνηθες (ναι, είναι δυνατόν) αλλά όταν έφτασα στη γέφυρα και κοίταξα από κάτω έπαθα πλάκα. Απίστευτο θέαμα, ένας τρελός συνωστιμσός από ανθρώπους που πουλούσαν, αγόραζαν, κουβαλούσαν λουλούδια σε όλα τα πιθανά χρώματα, να σπρώχνονται με κάρα με βόδια, μεταξύ τους, από κάτω τους πατημένα άνθη, φαγητά, σκατά όλα ένας καμβάς χάους, ιδρωτίλας, μπίχλας, εξωτισμού, αρωμάτων, χρωμάτων και κλασμάτων (δηλαδή κάποιος έκλασε κιόλας αλλά ας μην το κάνουμε θέμα). Εννοείται πως δεν αρκέστηκα στην -εξαιρετική ομολογουμένως- πανοραμική θέα της γέφυρας, αλλά κατέβηκα να σπρωχτώ, να βρωμίσω, να μυρίσω γιατί τι είναι η ζωή τι είναι ο άνθρωπος, τι είναι αυτός που πάτησα ΓΤΧΜ σβουνιά ήταν.

Πήρα άλλο ένα uberάκι με κατεύθυνση αυτή τη φορά το BBD, δηλαδή το οικονομικό κέντρο αυτής της τερατούπολης των 15 εκατομμυρίων ψυχών, που είχε επίσης ενδιαφέροντα κτίρια, όμορφους ναούς και λίγο πιο πέρα υπήρχε και το Birla Mandir, ένα σύμπλεγμα ναών που επιμελήθηκε στη σύγχρονη εποχή μια οικογένεια επιφανών Ινδών επιχειρηματιών όπου έπαθα ένα WOW ρε τι δουλειά σε μάρμαρο είναι αυτή; Πραγματικά κρίμα που είναι τόσο αυστηροί με την απαγόρευση φωτογραφιών γιατί μιλάμε για μουσικήη σκαλισμένη σε μάρμαρο, κάτι σε November Rain μου έκανε.

Είχα δει τα ωράρια και είχα αφήσει για το τέλος το ναό Kalighat, προφανώς αφιερωμένο στη θεά Κάλι, απ' όπου και πήρε και το όνομά της η πόλη. Τεράστια η ουρά για την είσοδο κι ήμουν ο μοναδικός ξένος τουρίστας, γιατί σίγουρα οι εγχώριοι ήταν αρκετοί. Κάποιοι πονηροί τους πλησίαζαν και τους έλεγαν ότι για ένα μπαξίσι μπορούσαν να τους πάνε από την πίσω πόρτα. Δεν τσίμπησα και μάλλον σωστά, αργότερα κατάλαβα ότι τους πάνε στον παραπλήσιο ναό, κάτι σαν παρεκκλήσι. Μου φάνηκε ότι η ουρά δε θα ήταν παραπάνω από μια ώρα έτσι όπως τα υπολόγισα, κι έκατσα, τη σήμερον ημέρα με το ίντερνετ δε βαριέται κανείς και πουθενά. Πράγματι, τόσο κράτησε η ουρά κι η αληθεια είναι ότι την άξιζε την αναμονή ο ναός.

Ήθελα το τελευταίο μου γεύμα στη χώρα να είναι πολύ καλό, πήγα στο courtyard corner όπου ο χώρος ήταν εξαιρετικός αλλά οι κριτικές αμφιλεγόμενες κι επειδή το σέρβις ήταν για τα μπάζα την έκανα με ελαφρά πηδηματάκια, ψάχνοντας λίγο κατέληξα στο σεμνό και ταπεινό Gopala's όπου παρότι ήμουν ανησυχητικά μόνος (ούτε ένας άλλος πελάτης) καταευχαριστήθηκα paneer και φοβερό πράσινο κάρι, α ρε Ινδία με τις φαγητάρες σου!

Γύρισα στο ξενοδοχείο, πήρα την αποσκευή μου και πήγα στο αεροδρόμιο, όπου με περίμεναν οι γνωστοί απαράδεκτοι έλεγχοι (έλεος ρε παιδιά με τα καλώδια) και μια βατή πτήση προς Αμπου Ντάμπι, όπου η πιστωτική κάρτα (Aegean Premium visa bonus, να τα λέμε τα καλά) μου κάλυψε όλα τα έξοδα (ναι και τα ταξί και τα φαγητά) που αναγκάστηκα να πληρώσω λόγω της παραμονής ένα ολόκληρο εικοσιτετράωρο ένεκα της απεργίας της 28/2. Είδα και το φίλο μου το Στέλιο, όλα καλά μου πήγαν.

Στο τελευταίο κεφάλαιο ακολουθεί μια αξιολόγηση της χώρας γενικώς (το ξέρω ότι δεν μπορείτε να κοιμηθείτε χωρίς τις αξιολογήσεις χωρών μου) αλλά και του ταξιδιού γενικότερα.
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
10.281
Likes
55.844
Επόμενο Ταξίδι
Nipon-Αλάσκα-Yellowstone
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Πρωινό ντoυσάκι έξω από το ξενοδοχείο μου.
20250227_100234.jpg


Πρωινό βουρτσισματάκι δοντιών.
20250227_100258.jpg



Μαγαζάκια.
20250227_100335.jpg


Σούπερ τραμ.
20250227_100808.jpg


Φιλότιμη η κυριούλα, μου έδειξε όλα τα χρωματα, κανένα δεν έκανε στη μανδάμ μου.
IMG-20250227-WA0035.jpeg
IMG-20250227-WA0042.jpeg



Αγαπάμε υπαίθριες αγορές στην Ινδία.
20250227_103114.jpg
20250227_103238.jpg


Το κλειστό Ομπερόι.
20250227_104212.jpg


Το Μουσείο της Ινδίας.
20250227_105243.jpg
20250227_105445.jpg
20250227_105645.jpg
20250227_111804.jpg


Δεν κατάφερα να τα δοκιμάσω
20250227_113325.jpg


Πόσα λεφτά έχει βγάλει αυτός ο τύπος πια;
20250227_113851.jpg


Τα' φαγα κι αυτά, πάαααρα πολύ ωραία.
20250227_114047.jpg


Θα ορκιζόμουν ότι αυτός είναι ο Χοσέ Μαρτί
20250227_115555.jpg


Kόσμος κοιμάται -και ζει- παντού. Αλλά εδώ που τα λέμε έτσι είναι το Σαν Φρανσίσκο πια, δε θα είναι η Καλκούτα;
20250227_115638.jpg


Από μνημεία σκίζουν πάντως.
20250227_115737.jpg


Χαριτωμένο και το πλανητάριο.
20250227_120053.jpg


Όαση φρεσκάδας και ησυχίας ο καθεδρικός.
20250227_120245.jpg


Και βουαλά και το μνημείο της Βικτωρίας.
20250227_122244.jpg
20250227_123246.jpg
20250227_123617.jpg


Εξαιρετικό το φωτογραφικό υλικό μέσα, όπως και οι πίνακες εποχής.
20250227_123727.jpg
20250227_123818.jpg
20250227_123822.jpg
20250227_123855.jpg


Φοβερός ο τρούλος, αναπόφευκτα ό,τι κι αν φωτογραφίσεις θα έχει μέσα και χαμογελαστές οικογένειες να ποζάρουν.
20250227_124149.jpg
20250227_124359.jpg
20250227_125334.jpg


Οι Ινδοί είναι ικανοί να κάνουν πικνίκ οπουδήποτε.
20250227_125913.jpg


Πολύ βολικά και πρακτικά τα μοτοτάξι.
20250227_130741.jpg
20250227_131144.jpg


Και τσάμπα...
Screenshot_20250227_132248_Outlook.jpg


Δε διάλεξα σωστά εστιατόριο αυτή τη φορά. Fail.
20250227_133202.jpg


Mωρε μπράβο και εισιτήρια με QR στο μετρό!
20250227_142132.jpg
\

Το οποίο μετρό είναι μονίμως πήχτρα βέβαια.
20250227_142803.jpg


Χαλλαρά.
20250227_143833.jpg



Όρεξη να έχεις να περπατάς είναι η Καλκούτα, απόλαυση.
20250227_143848.jpg
20250227_143949.jpg
20250227_144422.jpg
20250227_144428.jpg


20250227_145117.jpg


Α ναι, και το μαρμάρινο παλάτι.
20250227_144530.jpg


Αγοράρες, γουστάρω.
20250227_145428.jpg
20250227_145452.jpg
20250227_150345.jpg
20250227_152106.jpg


Κι η αγορά με τα λουλούδια.
20250227_152137.jpg
20250227_152142.jpg
20250227_152513.jpg


Ινδία σε αγαπώ.
20250227_155017.jpg
20250227_161130.jpg
20250227_155023.jpg
20250227_161418.jpg
20250227_161646.jpg



αν και μοντέρνος, απίστευτος ναός.
20250227_165621.jpg
20250227_170137.jpg


Και το kalighat.
20250227_173012.jpg
20250227_174101.jpg
20250227_180935.jpg
20250227_181034.jpg


Aν προλάβαινα, με χαρά θα την ξανάβλεπα την ταινία.
20250227_182345.jpg


Ωραίο το εστιατοριάκι αλλά από σέρβις δεν, οπότε την έκανα.
20250227_183536.jpg


Κι έφαγα υπέροχα αλλού.
20250227_192858.jpg
 
Last edited:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.064
Μηνύματα
928.371
Μέλη
39.804
Νεότερο μέλος
timo

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom