thanassis33
Member
- Μηνύματα
- 196
- Likes
- 633
8. Επίλογος:
Η εκδρομή μας στο Παρίσι μπορώ να πω πως στέφθηκε με επιτυχία. Το πρόγραμμα σε γενικές γραμμές τηρήθηκε. Υπήρχαν μέρη τα οποία δεν πήγαμε κυρίως λόγω βροχής. Επίσης η προ-κράτηση εισιτηρίων είναι must στις μέρες μας. Έχει βέβαια τον κίνδυνο να χάσεις τα λεφτά σου αν δεν τηρήσεις το πρόγραμμα.
Τώρα μερικές γενικές παρατηρήσεις για το Παρίσι:
Α. Μετρό
Τεράστιο σύμπλεγμα υπόγειων και υπέργειων τραίνων που οργώνουν την πόλη των 12 εκατομμύριων κατοίκων και άλλων 25 εκατομμυρίων επισκεπτών το χρόνο. Ταχύτατο, πουθενά δεν περιμένεις πάνω από 2 λεπτά ή 3! Οι σταθμοί είναι έτσι ώστε κάθε σημείο του Παρισιού να απέχει το πολύ 400 με 500 μέτρα από τον πλησιέστερο σταθμό. Παλιό, το μεγαλύτερο μέρος των σταθμών με σκάλες, στοές και πάλι σκάλες και ξανά σκάλες. Κυλιόμενες σκάλες σπάνια, αχ ποδαράκια μου τι τραβάτε…
Σκέφτομαι πως θα γίνουν οι Ολυμπιακοί Αγώνες το 2024 χωρίς ασανσέρ ή κυλιόμενες σκάλες. Σε σχετική μου παρατήρηση, μου απάντησαν ότι η πρόσβαση σε ΑΜΕΑ καλύπτεται με τα λεωφορεία. Μακάρι.
Β. Ουρές
Ίσως έχουμε καλομάθει αλλά οι ουρές στο Παρίσι είναι το κάτι άλλο. Ουρές παντού για να φας, για να μπεις σε μουσείο κλπ. Είναι μεγάλο το Παρίσι και όντας ο πολυπληθέστερος προορισμός στον κόσμο το δικαιολογεί.
Γ. Οικονομικά
Σε γενικές γραμμές μπορώ να πω ότι κινήθηκα εντός του Προϋπολογισμού μου. Πρέπει να υπολογίσεις περίπου 200 € ανά ημέρα για μετακινήσεις, φαΐ, αγορές κλπ. – πλουσιοπάροχα όμως, δεν μου έλειψε τίποτα.
Η εκδρομή μας στο Παρίσι μπορώ να πω πως στέφθηκε με επιτυχία. Το πρόγραμμα σε γενικές γραμμές τηρήθηκε. Υπήρχαν μέρη τα οποία δεν πήγαμε κυρίως λόγω βροχής. Επίσης η προ-κράτηση εισιτηρίων είναι must στις μέρες μας. Έχει βέβαια τον κίνδυνο να χάσεις τα λεφτά σου αν δεν τηρήσεις το πρόγραμμα.
Τώρα μερικές γενικές παρατηρήσεις για το Παρίσι:
Α. Μετρό
Τεράστιο σύμπλεγμα υπόγειων και υπέργειων τραίνων που οργώνουν την πόλη των 12 εκατομμύριων κατοίκων και άλλων 25 εκατομμυρίων επισκεπτών το χρόνο. Ταχύτατο, πουθενά δεν περιμένεις πάνω από 2 λεπτά ή 3! Οι σταθμοί είναι έτσι ώστε κάθε σημείο του Παρισιού να απέχει το πολύ 400 με 500 μέτρα από τον πλησιέστερο σταθμό. Παλιό, το μεγαλύτερο μέρος των σταθμών με σκάλες, στοές και πάλι σκάλες και ξανά σκάλες. Κυλιόμενες σκάλες σπάνια, αχ ποδαράκια μου τι τραβάτε…
Σκέφτομαι πως θα γίνουν οι Ολυμπιακοί Αγώνες το 2024 χωρίς ασανσέρ ή κυλιόμενες σκάλες. Σε σχετική μου παρατήρηση, μου απάντησαν ότι η πρόσβαση σε ΑΜΕΑ καλύπτεται με τα λεωφορεία. Μακάρι.
Β. Ουρές
Ίσως έχουμε καλομάθει αλλά οι ουρές στο Παρίσι είναι το κάτι άλλο. Ουρές παντού για να φας, για να μπεις σε μουσείο κλπ. Είναι μεγάλο το Παρίσι και όντας ο πολυπληθέστερος προορισμός στον κόσμο το δικαιολογεί.
Γ. Οικονομικά
Σε γενικές γραμμές μπορώ να πω ότι κινήθηκα εντός του Προϋπολογισμού μου. Πρέπει να υπολογίσεις περίπου 200 € ανά ημέρα για μετακινήσεις, φαΐ, αγορές κλπ. – πλουσιοπάροχα όμως, δεν μου έλειψε τίποτα.