thanassis33
Member
- Μηνύματα
- 196
- Likes
- 633
5. 4η ημέρα - Τετάρτη:
Πρωινό στο ξενοδοχείο νωρίς, αφού έπρεπε να είμαστε στο Λούβρο (Le Louvre) πρωι-πρωι στις 9, με το που ανοίγει. Λέω αν κλείσω με το που ανοίγει θα είμαι άνετος. Η ουρά για να μπεις μεγάλη, βέβαια όταν έφευγα κατάλαβα ότι γλύτωσα την πάρα-πολύ μεγαλύτερη ουρά.
Τι να πεις για το Λούβρο. Ίσως το καλύτερο-μεγαλύτερο μουσείο του κόσμου. Όνειρο ζωής για πολλούς, τεράστια συγκέντρωση θησαυρών του κόσμου! Από τα πρώτα αποκτήματα του 1500 περίπου είναι η Mona Liza του Ντα Βίντσι. Έκτοτε συλλέγουν μανιωδώς έργα τέχνης οι βασιλείς της Γαλλίας, οι επαναστάτες μετατρέπουν οριστικά το Λούβρο σε Μουσείο. Ο Ναπολέων όμως διέπραξε τη μεγαλύτερη αφαίμαξη θησαυρών με τους πολέμους του. Στις συνθήκες ειρήνης καθιέρωσε πολεμικές αποζημιώσεις μέσω έργων τέχνης, για τη Γαλλία βέβαια!
Θαυμάσαμε εκτός από την Mona Liza (τεράστια ουρά-στριμωξίδι…), πολλά αρχαίο-ελληνικά αγάλματα:
Την Αφροδίτη της Μήλου --- εξαίσια
Την Νίκη της Σαμοθράκης
Την Άρτεμη, θεά του κυνηγιού
Τις τρεις χάριτες
Τον ερμαφρόδιτο, από πίσω σαν γυναίκα, από μπρος γυναικείο στήθος αλλά και πέος!
Τμήμα της ζωοφόρου του Παρθενώνα (η πομπή των Παναθηναίων)
Και άλλα πολλά
Στον αιγυπτιακό τομέα πλήθος από σφίγγες, μούμιες, ζωγραφιστά «φέρετρα», πάπυροι κλπ.
Στους πίνακες ζωγραφικής χάνεσαι. Βλέπεις αριστουργήματα: Την Ελευθερία του Ντελακρουά (Σύμβολο για τους Γάλλους), την σφαγή της Χίου επίσης του Ντελακρουά (εξαιτίας αυτού του πίνακα μεγάλωσε το φιλελληνικό κίνημα για την επανάσταση του 1821), την στέψη του Ναπολέοντα του Νταβιντ, τον γάμο στην Κανά του Βερονέζε. Οι πίνακες σε τεράστιες διαστάσεις π.χ. 6 x 10 μέτρα. Το ίδιο το κτίριο του Λούβρου εντυπωσιακό, ακόμα και οι σύγχρονες προσθήκες όπως οι γυάλινες πυραμίδες έχουν δέσει αρμονικά.
Διάλλειμα σε κάποιο από τα καφέ του μουσείου, επίσκεψη στο σχετικό La Durée για macaron. Στο τέλος αποφασίσαμε να μην φάμε μέσα στο μουσείο κυρίως λόγω της μεγάλης πολυκοσμίας και βγήκαμε έξω (βροχή πάλι) και πήγαμε σ’ ένα Ιταλικό (Pendino) εκεί κοντά.
Στην επιστροφή προς το ξενοδοχείο περάσαμε από το δημαρχείο της πόλης του Παρισιού (Hotel de Ville), ωραίο και εντυπωσιακό κτίριο. Στην συνέχεια έξω από την Παναγία των Παρισίων (Notre Dame), ή μάλλον σε ότι απέμεινε από την καταστροφική πυρκαγιά του 2019. Έχουν μείνει τα δύο κωδωνοστάσια και γενικώς η μπροστινή της όψη. Από πίσω πλήθος γερανών και σκαλωσιές που προσπαθούν να την ξαναφτιάξουν. Ίδωμεν στο μέλλον.
Το βράδυ είχε σταματήσει η βροχή και πήγαμε στο Trocadero για να δούμε φωτισμένο τον Πύργο του Άιφελ. Αυτό λοιπόν άξιζε. Ακόμη και αν κάποιος δεν ανέβει στο Πύργο, πρέπει να πάει ένα βραδάκι για να τον δει, είναι πολύ πιο όμορφος. Αν και ο πύργος του Άιφελ επικρίθηκε στην αρχή αποτελεί το τοπόσημο του Παρισιού και ειδικά την νύχτα από το Trocadero είναι εξαίσιος.
Κλείσιμο της μέρας με μία πίτσα στο Mokus l’ Ecureuil, ένα πολύ καλό νεανικό στέκι και σχετικά φτηνό (32 € για 2 άτομα).

Πρωινό στο ξενοδοχείο νωρίς, αφού έπρεπε να είμαστε στο Λούβρο (Le Louvre) πρωι-πρωι στις 9, με το που ανοίγει. Λέω αν κλείσω με το που ανοίγει θα είμαι άνετος. Η ουρά για να μπεις μεγάλη, βέβαια όταν έφευγα κατάλαβα ότι γλύτωσα την πάρα-πολύ μεγαλύτερη ουρά.
Τι να πεις για το Λούβρο. Ίσως το καλύτερο-μεγαλύτερο μουσείο του κόσμου. Όνειρο ζωής για πολλούς, τεράστια συγκέντρωση θησαυρών του κόσμου! Από τα πρώτα αποκτήματα του 1500 περίπου είναι η Mona Liza του Ντα Βίντσι. Έκτοτε συλλέγουν μανιωδώς έργα τέχνης οι βασιλείς της Γαλλίας, οι επαναστάτες μετατρέπουν οριστικά το Λούβρο σε Μουσείο. Ο Ναπολέων όμως διέπραξε τη μεγαλύτερη αφαίμαξη θησαυρών με τους πολέμους του. Στις συνθήκες ειρήνης καθιέρωσε πολεμικές αποζημιώσεις μέσω έργων τέχνης, για τη Γαλλία βέβαια!
Θαυμάσαμε εκτός από την Mona Liza (τεράστια ουρά-στριμωξίδι…), πολλά αρχαίο-ελληνικά αγάλματα:
Την Αφροδίτη της Μήλου --- εξαίσια
Την Νίκη της Σαμοθράκης
Την Άρτεμη, θεά του κυνηγιού
Τις τρεις χάριτες
Τον ερμαφρόδιτο, από πίσω σαν γυναίκα, από μπρος γυναικείο στήθος αλλά και πέος!
Τμήμα της ζωοφόρου του Παρθενώνα (η πομπή των Παναθηναίων)
Και άλλα πολλά
Στον αιγυπτιακό τομέα πλήθος από σφίγγες, μούμιες, ζωγραφιστά «φέρετρα», πάπυροι κλπ.
Στους πίνακες ζωγραφικής χάνεσαι. Βλέπεις αριστουργήματα: Την Ελευθερία του Ντελακρουά (Σύμβολο για τους Γάλλους), την σφαγή της Χίου επίσης του Ντελακρουά (εξαιτίας αυτού του πίνακα μεγάλωσε το φιλελληνικό κίνημα για την επανάσταση του 1821), την στέψη του Ναπολέοντα του Νταβιντ, τον γάμο στην Κανά του Βερονέζε. Οι πίνακες σε τεράστιες διαστάσεις π.χ. 6 x 10 μέτρα. Το ίδιο το κτίριο του Λούβρου εντυπωσιακό, ακόμα και οι σύγχρονες προσθήκες όπως οι γυάλινες πυραμίδες έχουν δέσει αρμονικά.
Διάλλειμα σε κάποιο από τα καφέ του μουσείου, επίσκεψη στο σχετικό La Durée για macaron. Στο τέλος αποφασίσαμε να μην φάμε μέσα στο μουσείο κυρίως λόγω της μεγάλης πολυκοσμίας και βγήκαμε έξω (βροχή πάλι) και πήγαμε σ’ ένα Ιταλικό (Pendino) εκεί κοντά.
Στην επιστροφή προς το ξενοδοχείο περάσαμε από το δημαρχείο της πόλης του Παρισιού (Hotel de Ville), ωραίο και εντυπωσιακό κτίριο. Στην συνέχεια έξω από την Παναγία των Παρισίων (Notre Dame), ή μάλλον σε ότι απέμεινε από την καταστροφική πυρκαγιά του 2019. Έχουν μείνει τα δύο κωδωνοστάσια και γενικώς η μπροστινή της όψη. Από πίσω πλήθος γερανών και σκαλωσιές που προσπαθούν να την ξαναφτιάξουν. Ίδωμεν στο μέλλον.
Το βράδυ είχε σταματήσει η βροχή και πήγαμε στο Trocadero για να δούμε φωτισμένο τον Πύργο του Άιφελ. Αυτό λοιπόν άξιζε. Ακόμη και αν κάποιος δεν ανέβει στο Πύργο, πρέπει να πάει ένα βραδάκι για να τον δει, είναι πολύ πιο όμορφος. Αν και ο πύργος του Άιφελ επικρίθηκε στην αρχή αποτελεί το τοπόσημο του Παρισιού και ειδικά την νύχτα από το Trocadero είναι εξαίσιος.
Κλείσιμο της μέρας με μία πίτσα στο Mokus l’ Ecureuil, ένα πολύ καλό νεανικό στέκι και σχετικά φτηνό (32 € για 2 άτομα).











