Αίγυπτος Περιήγηση στην αρχαια Αβησσυνία και προβλήματα στην χώρα των Φαραώ

whoknows

Member
Μηνύματα
742
Likes
2.228
Επόμενο Ταξίδι
Στο φεγγαρι
Ταξίδι-Όνειρο
Στο κεντρο της Γης
Εντάξει, το τακτοποίησα το θέμα του "δεν βρίσκω χρόνο για να γράψω την συνέχεια της ιστορίας...".
Την Δευτέρα Στέφανε μην πας για δουλειά. Ενημέρωσα τον αφέντη σου για το γεγονός του ότι έχεις 3χρονη σχέση με την γυναικα του και διατηρείας παράλληλα κρυφό δεσμό με την 16χρονη κόρη του, για την υπεξαίρεση στην εταιρεία του και -φυσικά- δεν παρέλειψα να επισημάνω το γεγονός του ότι καταζητεισαι απο την Ιντερπόλ για μαστροπία , κλοπή, 4πλό φόνο, εμπόριο πλουτωνίου, όπλων κλπ.
Με ευχαρίστησε ιδιαίτερα για την ενημέρωση και μου είπε ότι δεν χρειάζεται τις υπηρεσιές σου άλλο. Πήρε τηλέφωνο για να παραγγείλει και μια κοντόκανη καραμπίνα, δεν γνωρίζω τον λόγο όμως. Πάντως καλό ανθρωπάκι μου φάνηκε παρά το 1,98 και τα 158 κιλά του.
Αν χρειαστείς κάτι από ΟΑΕΔ μη διαστάσεις να μου πεις.
Αντε βρε! Συνέχισε τώρα, χρόνο έχεις.....
:haha::haha::haha::haha::haha:
ωστε εσυ ευθυνεσαι κακουργα που μου ακυρωσε την πτηση της επιστροφης, μου κανανε εξωση απο το ξενοδοχειο, μου ειπε να βρω σκηνη να κοιμηθω σημερα και εαν θελω να γυρισω ελλαδα να βρω πρωτα καμηλα και μετα να το δω θετικα οτι κολυμπωντας θα κανω και κορμαρα ε?

και αντε το ελυσες..με το θεμα διαθεσης τι θα κανεις? o_O

να σε πω κυρια μου...κανουμε μια δημοσια συμφωνια..για καθε ενα κεφαλαιο που θα γραφεις απο τις ημιτελεις ιστοριες σου θα γραφω και εγω..τι λες? θελεις να βαλουμε τον κοσμο να ψηφισει? :haha::haha::bleh::bleh::bleh:
 
Last edited:

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.666
Likes
50.513
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Από τις φωτογραφίες και μόνο (χώρια τα όσα διαβάζει κανείς για την ανάπτυξη της χώρας εδώ και χρόνια) βλέπω μια χώρα εντελώς μα εντελώς διαφορετική από αυτή που θυμάμαι (λογικό, πήγα πριν 17 χρόνια). Χαρακτηρστικά να σου πω ότι άσφαλτο δεν είδαμε πουθενά στη χώρα επί ένα μήνα...
 

whoknows

Member
Μηνύματα
742
Likes
2.228
Επόμενο Ταξίδι
Στο φεγγαρι
Ταξίδι-Όνειρο
Στο κεντρο της Γης
Από τις φωτογραφίες και μόνο (χώρια τα όσα διαβάζει κανείς για την ανάπτυξη της χώρας εδώ και χρόνια) βλέπω μια χώρα εντελώς μα εντελώς διαφορετική από αυτή που θυμάμαι (λογικό, πήγα πριν 17 χρόνια). Χαρακτηρστικά να σου πω ότι άσφαλτο δεν είδαμε πουθενά στη χώρα επί ένα μήνα...
Μεσα στην Αντις παντως πλεον εχει ασφαλτο :rolleyes: απλα σε πολλα σημεια ειναι λακουβες σε μεγεθος κρατηρα :haha::haha:

εργα γινονται, αλλα με απιστευτα αργους ρυθμους - οσον αφορα δημοσια εργα παντα - διοτι ιδιωτικα ολες οι εταιρειες χτιζουν εξαιρετικα κτηρια για την κεντρικη τους διευθυνση στην Αιθιοπια.

Παντως εδω και αρκετα χρονια η κυβερνηση της Αιθιοπιας εχει ριξει το βαρος στην κατασκευη ενος φραγματος στον Γαλαζιο Νειλο κοντα στα συνορα με το Σουδαν, το οποιο ξεκινησε καπου το 2011 αν θυμαμαι καλα, και θα δημιουργησει το μεγαλυτερο υδροηλεκτρικο σταθμο στην Αφρικη.

Αλλα περα απο το παραπανω, ειναι γνωστη η απληστεια και ποσα χρηματα τελικα καταληγουν γενικα σε επενδυσεις οπως πχ δρομοι κλπ..
Μην ξεχναμε οτι η Αιθιοπια εχεις σχεδον τα παντα υπο δημοσια μορφη, και κανει (και δεν κανει) βηματα για να ιδιωτικοποιηθουν εταιρειες ή να υπαρξει ελευθερη αγορα.
Ενα επισης βασικο προβλημα ειναι οτι η οποια δημοκρατια υπαρχει, προερχεται μονο μεσω της κυβερνωσας φυλης... και οι θεσεις σχεδον παντου ειναι πολιτικες βαση δεσμων αιματος..

Κατ'εμε το τριπτυχο ειναι ... sagrada famiglia/ greedy/ σωβινισμος
 

isabelle

Member
Μηνύματα
902
Likes
4.165
Από τις φωτογραφίες και μόνο (χώρια τα όσα διαβάζει κανείς για την ανάπτυξη της χώρας εδώ και χρόνια) βλέπω μια χώρα εντελώς μα εντελώς διαφορετική από αυτή που θυμάμαι (λογικό, πήγα πριν 17 χρόνια). Χαρακτηρστικά να σου πω ότι άσφαλτο δεν είδαμε πουθενά στη χώρα επί ένα μήνα...
Και πριν 10 χρόνια που πήγα εγώ, η άσφαλτος και τότε ήταν ελάχιστη (μόνο σε λίγα τμήματα της διαδρομής Αντίς Αμπάμπα-Μπαχίρ Νταρ-Γκοντάρ-Άξουμ-Λαλιμπέλα) κι αυτή σε μαύρο χάλι (πότε πρόλαβε άραγε να χαλάσει;). Για να κατέβουμε δε από το Μέκελε στο βαθυπέδιο Ντάνακιλ, από ένα σημείο και πέρα δεν υπήρχε καν χωματόδρομος παρά μονάχα οδήγηση μέσα από κοίτη ξεροπόταμου πάνω σε κροκάλες. Επική διαδρομή! 11 ωρες συνολικά Μέκελε-Χαμαντέλα (μαζί με την δίωρη στάση στο Μπεραχίλε για να είμαι ακριβής). Καλά, για τον Νότο δεν το συζητάω καν. Ασφαλτος ούτε για δείγμα.
 

whoknows

Member
Μηνύματα
742
Likes
2.228
Επόμενο Ταξίδι
Στο φεγγαρι
Ταξίδι-Όνειρο
Στο κεντρο της Γης
Και πριν 10 χρόνια που πήγα εγώ, η άσφαλτος και τότε ήταν ελάχιστη (μόνο σε λίγα τμήματα της διαδρομής Αντίς Αμπάμπα-Μπαχίρ Νταρ-Γκοντάρ-Άξουμ-Λαλιμπέλα) κι αυτή σε μαύρο χάλι (πότε πρόλαβε άραγε να χαλάσει;). Για να κατέβουμε δε από το Μέκελε στο βαθυπέδιο Ντάνακιλ, από ένα σημείο και πέρα δεν υπήρχε καν χωματόδρομος παρά μονάχα οδήγηση μέσα από κοίτη ξεροπόταμου πάνω σε κροκάλες. Επική διαδρομή! 11 ωρες συνολικά Μέκελε-Χαμαντέλα (μαζί με την δίωρη στάση στο Μπεραχίλε για να είμαι ακριβής). Καλά, για τον Νότο δεν το συζητάω καν. Ασφαλτος ούτε για δείγμα.
Σε αυτα ομως εγκειται η μοναδικοτητα ενος τετοιου ταξιδιου νομιζω :)
 

hydronetta

Member
Μηνύματα
4.152
Likes
14.442
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
όπου δεν έχω πάει
:haha::haha::haha::haha::haha:
ωστε εσυ ευθυνεσαι κακουργα που μου ακυρωσε την πτηση της επιστροφης, μου κανανε εξωση απο το ξενοδοχειο, μου ειπε να βρω σκηνη να κοιμηθω σημερα και εαν θελω να γυρισω ελλαδα να βρω πρωτα καμηλα και μετα να το δω θετικα οτι κολυμπωντας θα κανω και κορμαρα ε?

και αντε το ελυσες..με το θεμα διαθεσης τι θα κανεις? o_O

να σε πω κυρια μου...κανουμε μια δημοσια συμφωνια..για καθε ενα κεφαλαιο που θα γραφεις απο τις ημιτελεις ιστοριες σου θα γραφω και εγω..τι λες? θελεις να βαλουμε τον κοσμο να ψηφισει? :haha::haha::bleh::bleh::bleh:
πάει δεν θα διαβάζουμε ιστορία τότε
όχι τέτοιες συναλλαγές με την κορινθία πληζ
Σε αυτα ομως εγκειται η μοναδικοτητα ενος τετοιου ταξιδιου νομιζω :)
και η μοναδικότητα της κήλης μεσοσπονδυλίου που κληρονομείς
 

whoknows

Member
Μηνύματα
742
Likes
2.228
Επόμενο Ταξίδι
Στο φεγγαρι
Ταξίδι-Όνειρο
Στο κεντρο της Γης
Αγαπητέ μου @hydronetta κάπως πρέπει να φιλοτιμήσουμε την καλή μας @dim kyr δεν νομίζεις; :rolleyes-80:

μπορώ λοιπόν οικειοθελώς να προσφερθώ να την προκαλέσω με το να ανοίξω αντίστοιχα τόσα θέματα και να γράφω ένα κεφάλαιο αφού γραφεί και η ίδια…ακόμα μπορώ να δώσω το παράδειγμα να γράψω πρώτος το κεφάλαιο…:innocent:

Πιστεύεις ότι είναι ουτοπικό;:haha::haha::haha:

Καλή η κήλη, αλλά εάν δεν φτάσεις στο σημείο να αναφωνήσεις «ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΤΕΒΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ» όπως ο Γκιουλι..τότε έχεις δρόμο ακόμα :twisted:
 

taver

Member
Μηνύματα
12.487
Likes
28.955
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Ψιτ, νεαρέ. Βλέπουμε ανάρτηση από σένα στο θέμα αυτό. Και το ανοίγουμε. Και δεν είναι νέο κεφάλαιο. Θα πάω να βοηθήσω τη @dim_kyr έτσι όπως το πας.
 

whoknows

Member
Μηνύματα
742
Likes
2.228
Επόμενο Ταξίδι
Στο φεγγαρι
Ταξίδι-Όνειρο
Στο κεντρο της Γης
Αγαπητε μου @taver δεσμευομαι τις επομενες ημερες να γραψω νεο κεφαλαιο..
Αλλα συμφωνω κατι πρεπει να κανουμε με την @dim kyr .. μηπως να την δελεασουμε με απειρες μπυρες?
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.052
Likes
7.801
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου

whoknows

Member
Μηνύματα
742
Likes
2.228
Επόμενο Ταξίδι
Στο φεγγαρι
Ταξίδι-Όνειρο
Στο κεντρο της Γης
Ανακαλύπτοντας την Αντίς

Έχοντας ένα απόγευμα ελεύθερο είπα να βγω για μια βόλτα να δω την πόλη, τους ρυθμούς της, τους ανθρώπους της…βέβαια για να γίνει αυτό.. έπρεπε να μην γίνω αντιληπτός και να τραβήξω τα βλέμματα πάνω μου - καθώς μια διαφορά ότι δεν ανήκω στην μαύρη φυλή υπάρχει :bleh::haha: – όπως μου εξήγησε υπερβάλλοντας ένας φύλακας από το ξενοδοχείο «δεν υπάρχει πρόβλημα να βγεις στην πόλη, απλά πρόσεξε μην σε απαγάγουν και βρεθείς στην Σομαλία».:shock:

Τελικά δεν έβαλα φούμο φίλοι μου, :haha: όλα ήταν κακοήθεις, φήμες, υπερβάλλοντας ζήλος, μια άσχημη προσπάθεια για χιούμορ :icon_evil:, διότι δεν ένιωσα καθόλου μα καθόλου φόβο όσο ήμουν στην Αντίς.:innocent:

Στην Αντίς μπορεί να βρει κανείς τα πάντα, από μνημεία, άπειρες εκκλησίες, ένα εξαιρετικό Πανεπιστήμιο (τουλάχιστον στην όψη), υπερσύγχρονα κτήρια εταιρειών και διεθνών οργανισμών, άθλια δημόσια κτήρια, και ένα εξαιρετικό Εθνικό μουσείο (θα το δούμε στο επόμενο κεφάλαιο) που για όσους πιστεύουν ότι ο κόσμος φτιάχτηκε πριν 6 χιλιάδες χρόνια, σε 7 ημέρες και ο άντρας έγινε από χώμα και η γυναικά από ένα πλευρό .. μάλλον δεν θα πρέπει να το επισκεφτούν. :haha::haha:

Τώρα που το σκέφτομαι βέβαια.. αυτή είναι ακόμα μια αντίθεση σε αυτή την χώρα… τρομερή πίστη στον Χριστιανισμό.. αλλά ταυτόχρονα σκελετοί που δηλώνουν ότι μάλλον ο μύθος της δημιουργίας δεν είναι και τόσο αληθινός.


Meyazia 27 Square & Arat Kilo

Arat Kilo.JPG


Η «Meyazia 27 Square» είναι κοινός γνωστή ως «Arat Kilo» είναι ένα μνημείο που συμβολίζει την απελευθέρωση της Αιθιοπίας από την Ιταλική κατοχή. Η Αιθιοπία πέρα από την ιδιότυπη γλώσσα που έχει (Amharic), πέρα από το ότι είναι επίσημα παλαιοημερολογίτες, έχει και διαφορετική μέτρηση της αίσθησης του χρόνου σε ώρες κλπ. (Ναι αποτελεί πολλές φορές κατόρθωμα να συνεννοηθείτε για την ώρα πχ να εννοείτε και οι 2 την ιδιά ώρα όταν λέτε πχ στις 3) :haha::haha::haha::haha:.

Στο Αιθιοπιανό ημερολόγιο ο μήνας « Meyazia 27» σημαίνει 5 Μάιου, και είναι η μέρα που η Αιθιοπία κυριεύτηκε από την Μουσολινική Ιταλία αλλά και η μέρα από ο Αυτοκράτορας Haile Selassie επέστρεψε στην πόλη μετά την απελευθέρωση της.

Ωστόσο το αρχικό μνημείο εμπεριείχε και τον αυτοκράτορα που κρατούσε την σημαία της Αιθιοπίας, ο οποίος αφαιρέθηκε υστέρα από την κατάληψη της εξουσίας από την Derg (Coordinating Committee of the Armed Forces, Police and Territorial Army) και την στροφή στης Αιθιοπίας στον Κομμουνισμό.

Tiglachin Monument

Tiglachin Monument 1.JPG


Tiglachin Monument 2.JPG


Το Tiglachin monument, είναι ένα μνημείο αφιερωμένο στο «Ogaden War» ή αλλιώς τον Αίθιο - Σομαλικό πόλεμο, που ξεκίνησε όταν η Σομαλία έκανε επίθεση στην επαρχία «Ogaden» της Αιθιοπίας. Η τότε Σοβιετική ένωση ήταν αντίθετη με την επίθεση αυτή και σταμάτησε την υποστήριξη της προς την Σομαλία και άρχισε να υποστηρίζει την Αιθιοπία ενώ η ΗΠΑ σταμάτησαν την υποστήριξη τους προς την Αιθιοπία και αρχίσαν να υποστηρίζουν την Σομαλία.

Η Αιθιοπία προκειμένου να μην χάσει μόνιμα ένα μεγάλο μέρος της, έλαβε εξοπλισμό μέσω μιας τεράστιας προσπάθειας με αερογέφυρα, 16 χιλιάδων Κουβανών στρατιωτών, 1,500 Σοβιετικών συμβουλών και 2 μεραρχιών από την Νότια Υεμένη. Παρ ’όλα αυτά ένα μεγάλο κομμάτι της επαρχίας «Ogaden» έμεινε στα χέρια της Σομαλίας μέχρι το 1980. Ο πόλεμος τερματίστηκε όταν οι ΗΠΑ κατάφεραν να επιβάλλουν την έναρξη των διαπραγματεύσεων μεταξύ των 2 εμπολέμων πλευρών.

Το μνημείο ήταν δώρο από την Βόρεια Κορέα και εκτός από τους 3 αρματωμένους ανθρώπους (2 άντρες & 1 γυναικά) και το κλασσικό σφυροδρέπανο, περιέχει πορτρέτα των Κουβανών στρατιωτών.

St. Mary Church (το ένα από τα 3 με το ίδιο όνομα, δίπλα στο Addis Ababa University)

Η θρησκεία είναι άρρηκτα δεμένη με την ιστορία της Αιθιοπίας. Τέτοια πίστη προσωπικά δεν έχω ξαναδεί πουθενά αλλού, και η προσέλευσή σε λειτουργίες είναι ένα καθημερινό φαινόμενο στην Addis.

ek 1.JPG


Βρέθηκα σε έναν ναό, δίπλα στο Πανεπιστήμιο της Αντίς, το ναό της Αγ. Μαρίας. Ο κόσμος πολύς, ο ναός τίποτα το ιδιαίτερο από αρχιτεκτονικής άποψης.

Αυτό που μου έκανε ωστόσο εντύπωση ήταν η όλη ατμόσφαιρα που ένιωθες εκεί, καθώς και τα αγάλματα.. χωρίς τίποτα το περιττό αλλά τόσο ταιριαστά σε σύγκριση με πολλά άλλα «μεγαλειώδη».

ekklisia 1.JPG


ekklisia 2.JPG


ekklisia 3.JPG


ekklisia 4.JPG


ekklisia 5.JPG


ekklisia 6.JPG


University of Addis Ababa

Η είσοδος στο Πανεπιστήμιο απαγορεύονταν οπότε δεν ξέρω πως ήταν μέσα, αλλά εάν κρίνω από την είσοδο, αν μη τι άλλο ήταν εντυπωσιακή.

university.JPG


Μπορεί η Αιθιοπία να χτίζεται… μπορεί να έχει δρόμους με λακκούβες η καθόλου δρόμους σε κάποια σημεία… αλλά φανάρια σιγουρά διαθέτει. Μετά από τέτοια φανάρια δεν μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι «δεν είδα το φανάρι».:haha::haha:

DSC00721.JPG


DSC00722.JPG


Στην περιπλάνηση μου έπεσα πάνω σε ένα συνοικιακό μαγαζί για γρήγορο φαγητό, όπου πολλοί ντόπιοι μαζεύονταν να φάνε κάτι στο «πόδι». Μου έκανε εντύπωση το ποσο κόσμο είχε μαζεμένο εκεί, οπότε πλησίασα και εγώ. Το φαγητό ήταν κομμάτια κρέατος (δεν έχω ιδέα τι κρέας ήταν :haha::haha:) , ψημένα σε κάρβουνα με τα τοπικά καυτερά τους πιπέρια και μπαχάρια.

Οι συνθήκες υγιεινής…ήταν το κάτι άλλο όμως… αλλά δεδομένου του κόσμου που έτρωγε αισθάνθηκα για μια στιγμή ότι ήθελα να το βιώσω αυτό και πήρα και εγώ.

kreas.JPG


Η εντύπωση που τους έκανε που ένας «λευκός» δέχτηκε να παραγγείλει μαζί τους και να φάει από εκεί ήταν άκρως θετική για τον κόσμο. Πέρα από το γεγονός ότι το κομμάτι ήταν κέρασμα του «καταστήματος» o_O:lol::haha: αρκετοί από αυτούς προσπάθησαν να με κεράσουν ένα τοπικό ποτό που δεν κατάφερα να πιώ με τίποτα :icon_redface: οπότε αρχίσαν να μου προσφέρουν μπύρες. :innocent:

Τολμώ να πω, ήταν γευστικότατο και δεν έπαθα απολυτός τίποτα και κυρίως συγκινήθηκα από την στάση του κόσμου και σκέφτηκα ακόμα μια φορά το «πραγματικά αξίζει να θαυμάζεις αυτόν που σου προσφέρει τα πάντα, ενώ δεν έχει τίποτα», κάτι που συνηθίζω να λέω για ανθρώπους που έτυχε να γεννηθούν σε μέρη λιγότερο τυχερά από ότι εμείς όσον αφορά την άνεση της ζωής.

Πραγματικά αξιοθαύμαστο, δείχνει αν μη τι άλλο ότι ακόμα υπάρχει ανθρωπιά στον κόσμο τούτο.
 

whoknows

Member
Μηνύματα
742
Likes
2.228
Επόμενο Ταξίδι
Στο φεγγαρι
Ταξίδι-Όνειρο
Στο κεντρο της Γης
Από πού προερχόμαστε;

Σε σχέση με την «υπερήλικη» Γη, θα μπορούσε κανείς να πει πως οι άνθρωποι βρισκόμαστε ακόμα σε... βρεφικό εξελικτικό στάδιο. Υπάρχουμε και κατοικούμε πάνω στον πλανήτη μόλις για μερικά εκατομμύρια χρόνια, την ώρα που το έδαφος που πατάμε συστάθηκε πριν από 4.5 δισεκατομμύρια έτη. Ο δε... σύγχρονος άνθρωπος είναι ουσιαστικά «νεογέννητος».

Ανέκαθεν 2 ήταν τα κυριότερα ερωτήματα του ανθρώπου…από πού προερχόμαστε ..και που πηγαίνουμε… στο 2ο ερώτημα αφήνω τον Dan Brown με το νέο του βιβλίο να απαντήσει..

Από πού προερχόμαστε όμως; Μπορεί να διαβάσει κανείς ολοκλήρες θεωρίες, από το ότι ήρθαμε από την Ανδρομέδα, μέχρι ότι είμαστε ο ζωολογικός κήπος του σύμπαντος, μέχρι το ότι η εξέλιξη του πίθηκου σε άνθρωπο ήταν αποτέλεσμα εξωγήινων πειραματισμών, μέχρι την δημιουργία βάση της Παλαιάς Διαθήκης κλπ.

Εγώ δεν ισχυρίζομαι ότι γνωρίζω, αλλά βαδίζοντας σε ασφαλή μονοπάτια, και ακολουθώντας την εξελικτική σύνθεση του Δαρβίνου, είπα να δω και να τιμήσω με μια επίσκεψη μια αρχαία «γιαγιά» του ανθρωπίνου είδους, που φιλοξενείται στο Εθνικό Μουσείο της Addis Ababa, την Lucy.

1.jpg


2.jpg


Ένα όμορφο απόγευμα λοιπόν, μετά τα επαγγελματικά ραντεβού αποφάσισα να αφιερώσω κάποιες ώρες στο Εθνικό Μουσείο της Addis. Το ταξί με άφησε στην είσοδο του μουσείου, ενός όμορφου κτηρίου που ανεγέρθηκε το 1935 ως κατοικία του Ιταλού Δήμαρχου, κατά την διάρκεια της Ιταλικής κατοχής. Από την αναχώρηση των Ιταλικών κατοχικών δυνάμεων, το κτήριο πέρασε στην δικαιοδοσία του Υπουργείο Εξωτερικών και είχε διάφορες χρήσεις, μέχρι το 1967 οπότε και αποφασίστηκε να γίνει μουσείο.

3.JPG


4.JPG


5.JPG


Παντού βλέπουμε το άγαλμα του τελευταίου αυτοκράτορα της Αιθιοπίας του Haile Selassie

6.JPG


Ένα «αρχαίο» κειμήλιο της χώρας…το αρχέγονο αυτοκίνητο, ένα από τα πρώτα που έφεραν μαζί τους οι Ιταλοί

7.JPG


8.JPG


9.JPG


10.JPG


11.JPG


12.JPG


13.JPG


Το μουσείο χωρίζεται σε 3 βασικά τμήματα.

Το πρώτο έχει να κάνει με την αρχαιολογία της Αιθιοπίας από το 1ο π.Χ. αιώνα, που αναφέρεται σε εργαλεία και υποδομές αρχαίων πόλεων.

14.JPG

15.JPG


Το δεύτερο τμήμα έχει να κάνει με την πολιτιστική κληρονομιά καθώς και την Εθνική τεχνοτροπία της Αιθιοπίας και έχει κυρίως φορεσιές, όπλα και αυτοκρατορικά έπιπλα και αντικείμενα.

16.JPG

17.JPG

18.JPG


19.JPG


20.JPG


Ο τρίτος και ο πιο βασικός λόγος που πήγα να επισκεφθώ το μουσείο έχει να κάνει με την παλαιολιθική εποχή και περιέχει πρωτόγονα όπλα και ανθρωπόμορφους σκελετούς ηλικίας ως και 3,2 εκατομμυρίων ετών με την περίφημη Lucy και την Selam να κυριαρχούν.

21.jpg


22.JPG


23.JPG


24.JPG


25.JPG


26.JPG


27.JPG


Σύμφωνα με έρευνες η εξάπλωση του ανθρώπου ξεκίνησε από την ευρύτερη περιοχή της Αιθιοπίας.

28.JPG


29.JPG


30.JPG


Η περίφημη Lucy (επίσημο όνομα AL 288-1), αποτελεί περίπου το 40% ενός σκελετού, γένους θηλυκού, που ανήκε στο είδος «Australopithecus afarensis», που έζησε πριν 3,9 εκατομμύρια χρόνια. Το «Australopithecus afarensis» αποτελεί την επόμενη μετεξέλιξη του «Australopithecus africanus».

Το «Australopithecus afarensis», αποτελεί έναν απευθείας πρόγονο της γενιάς Homο (όπου συμπεριλαμβάνει και τον νεότερο άνθρωπο “Homo Sapiens”).

Ο σκελετός της Lucy, βρέθηκε το 1974 από τον γεωλόγο και παλαιοντολόγο Maurice Taieb, στην περιοχή γνωστή ως Afar Depression ή αλλιώς Afar Triangle.

31.png


Ο σκελετός της Lucy που βρέθηκε είχε 1,1 μέτρο ύψος, βάρος 29 κιλά και (μετα την ανακατασκευή) έμοιαζε με χιμπατζή. Βάση του κρανίου είχε μικρό εγκέφαλο αλλά η λεκάνη και τα πόδια έχουν πανομοιότυπα και έχουν σχεδόν ίδιες λειτουργίες με των νεότερων ανθρώπων, που δείχνει ξεκάθαρα ότι η Lucy όχι μόνο έστεκε όρθια αλλά περπατούσε όρθια επίσης.

32.JPG


33.JPG


34.JPG

35.JPG

36.JPG


Ο σκελετός της Selam (επίσημο όνομα DIK-1/1), αποτελεί ένα σκελετό που υπάγεται στο είδος του «Australopithecus afarensis», θηλυκού γένους, που έζησε περίπου 3,3 εκατομμύρια χρόνια πριν και είναι περίπου 120 χιλιάδες χρόνια παλαιότερο από την Lucy. Ανακαλύφθηκε το 2000 από τον Zeresenay Alemseged στην περιοχή γνωστή ως Afar Depression ή αλλιώς Afar Triangle.

37.JPG


38.JPG


39.JPG


Εν συνεχεία το μουσείο έχει μια μεγάλη συλλογή από παλαιολιθικά όπλα που χρησιμοποιούσαν οι αρχαίοι μας προγονοί ώστε να επιβιώσουν

40.JPG


41.JPG


Και αρκετά κρανία αρχαίων προγόνων, που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δει κάνεις τις διάφορες που υπάρχουν από εποχή σε εποχή

42.JPG


43.JPG


44.JPG


45.JPG


46.JPG


Αυτό δεν ξέρω αν είναι άνθρωπος ..ή εξωγήινος

47.JPG


Βγαίνοντας έξω από το μουσείο, δεν μπορώ να πω ότι είδα ότι περίμενα, σίγουρα περίμενα πιο εντυπωσιακούς σκελετούς, αλλά αναλογιστεί κανείς την σημασία αυτών τον σκελετών, το πότε έζησαν σε συνδυασμό με το γεγονός που είμαστε εμείς σήμερα, μόνο αγαλλίαση μπορείς να νιώσεις, καθώς κάτι σωστό πρέπει να έκαναν ώστε να επιβίωσε το ανθρώπινο είδος.

Προχωρώντας προς την έξοδο έπεσα πάνω σε κάποιες μεγάλες χελώνες, σίγουρα μεγαλύτερες ηλικιακά από εμένα..

48.jpg


49.jpg


50.jpg


51.jpg


Έφυγα γεμάτος δέος και σκέψεις από το μεγαλείο του χρόνου και της επιβίωσης του ανθρωπίνου είδους μέσα σε όλα αυτά τα εκατομμύρια χρόνια, που έδωσαν σε εμένα την ευκαιρία σήμερα να υπάρχω και να επισκέπτομαι ένα τέτοιο μουσείο ώστε να υποβάλλω τα σέβη μου σε αυτούς.
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.188
Μηνύματα
883.367
Μέλη
38.895
Νεότερο μέλος
tsala

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom