Προβλημα με booking

maria91

Member
Μηνύματα
2.084
Likes
1.953
Οχι λεω απλα πως τη διαφορα την πληρωνει ο ιδιοκτητης και οχι η πλατφορμα τωρα ποσο συντομα και ποσο ικανοποιητικα θα σε εξυπηρετησει εξαρταται απο πολλους παραγοντες. Τι διαθεσιμοτητα εχει, τι απαιτησεις εχει ο πελατης ποσο κοντα ειναι το επομενο διαθεσιμο καταλυμμα. Π.χ. οταν εχει απεργια στα καραβια το καλοκαιρι μπορει ολος ο Πειραιας να ειναι τιγκα και να γινει και καμμια διπλοκρατηση επειδη δεν προλαβαινει το συστημα να κατεβασει το καταλυμα και μπορει να ερθουν 2 κρατησεις για το ιδιο δωματιο μεσα σε λιγα δευτερολεπτα απο 2 διαφορετικες πλατφορμες. Σπανιο, πολυ σπανιο αλλα μπορει να συμβει. Εεε αμα η διαθεσιμοτητα ειναι μηδαμινη προφανως θα δυσκολευτει και η πλατφορμα να σε εξυπηρετησει. Ή αν στο ακυρωσει ο ιδιοκτητης τελευταια στιγμη επειδη εσπασαν οι σωληνες ή δεν ξερω γω τι. Δεν υπαρχει παντα δολος...
2 φορες εχω παθει νιλα στις πλατφορμες και τις 2 υπηρχε δολος!την μια δε εβρισκαν τον οικοδεσποτη πουθενα κ οταν το βρηκε τους ειπε οτι θυμηθηκε μια βδομαδα πριν απο την αφιξη οτι το θελει για ιδιοκατοικηση και Αυγουστο μηνα καταλυμα με τα λεφτα που χα κλεισει εγω δεν υπηρχε κ απλα η χοτελς μ αφησε στο δρομο της κυριολεξια κ χρυσοπληρωσα απο τη μπουκινγκ αλλο καταλυμα...την τελευταια φορα στη airbnb η χοστ ακυρωσε τη κρατηση 1 μηνα πριν το ταξιδι παλι γιατι το χε πολυ φθηνα κ ανεβασε απλα τη τιμη..η απαντηση της πλατφορμας ξερετε ποια ηταν?δε βρισκουμε κατι που να ναι στα στανταρ σας (επειδη θελω ιδιωτικο μπανιο κ οσα ηταν με αυτο ηταν στα 3πλα λεφτα) το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι να σας δωσουμε 40ε κουπονι...σε ΚΑΜΙΑ περιπτωση δεν αναγκασαν τον χοστ να πληρωσει ΤΙΠΟΤΑ!γι αυτο λεω αν η μπουκινγκ το κανει μπραβο της!
 

micef

Member
Μηνύματα
13
Likes
22
Είχα κλείσει μέσω Booking σε ορεινό προορισμό περίπου 2 βδομάδες πριν την άφιξη. Μερικές μέρες μετά την κράτηση με κάλεσαν από τον ξενώνα να κάνω ακύρωση γιατί το δωμάτιο δεν υπήρχε.

Απάντησα ότι η κράτηση έγινε μέσω Booking και αυτοί πρέπει να με ενημερώσουν. Σχολίασαν ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι καθώς δεν υπάρχει δωμάτιο.

Ενημέρωσα την Booking και άμεσα βρήκαν αλλού δωμάτιο πιο ακριβό σε χωριό 10km μακριά καθώς δεν υπήρχε άλλο διαθέσιμο στην περιοχή, αν και υπήρχε πιο κοντινό αλλά ακόμη πιο ακριβό. Δεν τους σχολίασα κάτι.

Πλήρωσα στο νέο κατάλυμα την πιο ακριβή τιμή, έστειλα στην Booking την απόδειξη και σε 2 ημέρες επέστρεψαν την διαφορά.

Από τον ξενώνα που κάλεσαν να κάνω ακύρωση και είπα θα ενημερώσω την Booking για να μάθω τι δικαιώματα έχω σχολίασαν ότι είναι δικό τους λάθος και θα το πληρώσουν ή κάτι τέτοιο. Θεωρώ η διαφορά πληρώθηκε από εκείνους
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.184
Μηνύματα
883.301
Μέλη
38.894
Νεότερο μέλος
mikesf

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom