Προβλημα με booking

Ivana

Member
Μηνύματα
899
Likes
1.434
Ταξίδι-Όνειρο
οχ.....όλος ο κόσμος
Μπορεί να είναι πολλές παραθέσεις, αλλά επειδή καθημερινά διαχειρίζομαι τις κρατήσεις μέσω της εν λόγω εταιρείας, θα θελα να τις αναλύσω....
Το πιο πιθανόν (σχεδόν σίγουρο) είναι η κάρτα αυτή να μην είχε λεφτά μέσα και για αυτό την ειδοποίησαν.

Καλησπερα.Ειχα κανει μια κρατηση μεσω booking στη Ρωμη σε ενα ξενοδοχειο που ειχε ακυρωτικα 90 ευρω.Εδωσα χρεωστικη καρτα γιατι δεν καταλαβα οτι θελουν πιστωτικη και τη βγαλανε ακυρη.Το αφησα λοιπον και εκλεισα αλλου που δεχτηκαν τη χρεωστικη μου καρτα ομως μεσω booking για να γινει ακυρωση του πρωτου καταλυματος μου ζητανε να πληρωσω τα ακυρωτικα!
το keyword είναι ότι το άφησες, που είδαμε από κάτω ότι μετά είπες πως σε ενημέρωσαν να άλλαξεις την κάρτα. Ότι έκλεισες αλλού με την ίδια κάρτα δεν σημαίνει ότι εκεί δούλεψε, αλλά ότι εκείνοι δεν προσπάθησαν να κάνουν την προέγκριση...απλά.

πως θα πληρωσω ακυρωτικα εφοσον δε δεχτηκαν την καρτα μου?ρωτησα τη booking και μου ειπαν οτι πλεον ειναι θεμα καταλυματος.Υπαρχει καποιος με παρομοια κατασταση?
Δεν θα πλήρωνες, όπως και δεν πλήρωσες εκ του αποτελέσματος. Όμως, αν ήθελαν να σε τρέξουν στα δικαστήρια, θα πλήρωνες.

Μου ζηταει η booking να κανω ακυρωση της κρατησης αλλα γινεται μονο με ακυρωτικα 90 ευρω ασχετως που βγαλανε ακυρη την καρτα μου.
Σου το ζήτησαν όχι για να σε χρεώσουν, που δνε μπορούσαν ούτως ή άλλως, αλλά να το αποδεσμεύσουν το δωμάτιο για κάποιον άλλον να μην μείνει άδειο. Δεν είσαι η πρώτη, ούτε η τελευταία που το έκανε, ξέρουν πολύ καλά ότι δεν θα μπορούσανε να πάρουν τα λεφτά είτε ακυρωνόταν είτε παρέμενε θεωρητικά ενεργή. Απλά μπορεί αν ήταν το τελευταίο τους δωμάτιο και δεν μπορούσαν να το διαθέσουν για ευνόητους λόγους του ενδεχόμενου overbooking.

Το ξενοδοχειο μου εστειλε επιβεβαιωση κρατησης και αμεσως μετα εβγαλε ακυρη την καρτα και ειπε η booking να ενημερωσω την καρτα για να συνεχισει να ισχυει η κρατηση.
H επιβεβαίωση είναι αυτοματοποιημένη, η χρέωση της κάρτας είναι χειροκίνητη διαδικασία του ξενοδοχείου.

Για τυπικούς λόγους επικοινώνησε με το ξενοδοχείο και εξήγησε τους γιατί δεν δέχεσαι.Και κάνε κοινοποίηση και στην booking.Και σε περίπτωση που χρεωθεί η κάρτα σου(που δεν έγινε δεκτή!!) να αμφισβητήσεις την συναλλαγή με την τράπεζα σου.
Το πιο εύκολο ήταν αυτό, αν και ξενοδοχείο μπορεί να το αρνηθεί. Εγώ προσωπικά δεν το κάνω, μου έχει τύχει ως πελάτισσα να μην θέλει να ακυρώσει χωρίς τα ακυρωτικά.
Η αμφισβήτηση γίνεται μόνο εφόσον υπάρχουν νομικές προϋποθέσεις. Πατώντας το κουμπάκι "αποδέχομε τους όρους" έχει "υπογράψει το συμβόλαιο" που λέει ότι μην επιστρέψιμη δλδ "προνομιακή"τιμή θα πρέπει να πληρωθεί. Για αυτόν τον λόγο σε non refundable γίνονται αμέσως χρεώσεις και όχι δεσμεύσεις.

Τα ακυρωτικα πως τα ζητανε; Με εμβασμα;
Η κρατηση φαινεται ενεργη στο προφιλ σου στη booking?
Σωστή παρατήρηση, δεν θα μπορούσανε να τα διεκδικήσουν εκτός αν κάποια στιγμή η κάρτα είχε αρκετά χρήματα και το ξενοδοχείο ακριβώς εκείνη την στιγμή θα προσπαθούσε να χρεώσει. Θεωρητικά - ελάχιστες δυνατότητες.
Όποτε η απάντηση αυτή πάει και σε αυτα:

Πώς θα εισπράξει η booking τα ακυρωτικα από την στιγμή που δεν δέχεται καμία κάρτα για πληρωμή;
Οκ. Πάμε αλλη μια φορά;
Πώς θα εισπράξει ακυρωτικα τέλη το ξενοδοχείο από την στιγμή που δεν έχει κάρτα από την οποία να μπορεί να κάνει χρέωση;
Εκανα αιτημα δωρεαν ακυρωσης στο καταλυμα και μου εστειλε mail η booking οτι δε δεχεται δυστυχως το καταλυμα δωρεαν ακυρωση μετα απο επικοινωνια τους μαζι τους
Κακώς, μόνο και μόνο για την φήμη του, έπρεπε να το κάνει. Δεν ήταν υποχρεωμένοι όμως.

Θυηθηκα οτι τις παλιες καλες εποχες που ημουν απειρη εκλεισα κι εγω μη ακυρωσιμο κατα λαθος,μεσολαβησε η booking και τους παρακαλεσε να το ακυρωσουν αυτοι. Τωρα η Booking δεν κανει τετοια χατηρια.
Κάνουν, αναλόγως ποιο υπάλληλο θα πετύχεις, και τι διάθεση θα έχει ο ξενοδόχος καθώς στα χέρια του είναι

Απλα δε νομιζω να ξανακλεισω αλλη φορα μεσω booking!Ειναι απλα απαραδεκτοι!!!
Δεν έχει καμία σχέση με το booking!
έχει σχέση με την ημιμάθεια πρωτίστως και στην τελική με το ξενοδοχείο που επέλεξες.

Ισως δεν επρεπε να προχωρησεις αμεσως σε αλλο καταλυμμα.
Σωστή και πάλι....

Οταν μια κράτηση έχει κάποιο πρόβλημα με κάρτα συνηθως δινουν 24 ωρες για να ενημερωσεις τα στοιχεια της καρτας σου αλλιως ακυρώνεται αυτοματα. Τωρα δεν ακυρωθηκε απο μονη της?
Δεν ακυρώνεται από μόνο του. Πάλι ο ξενοδόχος αποφασίζει αν θα το ακυρώσει ή αν ητν αφήσει έγκυρη για διάφορους λόγους.
Δηλαδή:
με το που την ελέγχει πατάει το κουμπάκι της μην έγκυρης κάρτας και με το πέρας των 24 ωρών μπορεί να το ακυρώσει. Πριν δνε μπορεί εκτός αν πρόκειται για κράτηση ίδιας μέρας, Εκεί μπορεί να την ακυρώσει μετά τις 6μμ.
Αυτό στήθηκε με σκοπό να προστατέψει τα ξενοδοχεία από τους πελάτες που για την ίδια μέρα κάνουν κουτουρού κρατήσεις σε πολλά ξενοδοχεία, αλλά και τους πελάτες για να έχουν χρόνο να διορθώσουν όποιο σφάλμα, εφόσον πρόκειται για σφάλμα και όχι σκόπιμη πράξη.

Το εγραψε και σε μενα για τις 24 ωρες,δεν ενημερωσα φυσικα καμμια καρτα ομως γιατι συνεχιζει και φαινεται ενεργη στο προφιλ μου στο booking?
τα bold εμένα μου τα λένε όλα...το φυσικά είναι το αποκορύφωμα;

Και εμένα μου έχει τύχει μόλις κάνω την κράτηση να μου στείλουν αμέσως το voucher και την επόμενη ημέρα να μου στέλνουν μέιλ ότι η κάρτα δεν είναι αποδεκτή, να βάλω άλλη και σε περίπτωση που δεν το κάνω σε 48 ώρες ακυρώνεται η κράτηση. Δεν έβαλα κάρτα ακυρώθηκε κ έκλεισα από αλλού.
Απλό.... ακυρώθηκε επειδή ο ξενοδόχος είπε... δεν θα έμενε για να μην έχει ενημερώσει την κάρτα, οπότε το αποδεσμεύω να το πουλήσω.
Αν το ξενοδοχείο είχε πολλά άδεια δωμάτια όμως, το κρατάει και λέει, μήπως και έρθει τελικά;

Το θέμα λυνόταν εξαρχής καταχωρώντας εντός 24 ωρών μία πιστωτική κάρτα ή εναλλακτικά -σε κάποιες περιπτώσεις- μια προπληρωμένη με επαρκές υπόλοιπο. Εγώ δεν κατάλαβα (αφού ήξερες ότι όφειλες να πληρώσεις ακυρωτικά) γιατί προχώρησες σε κράτηση αλλού, αφήνοντας φέσι στο ξενοδοχείο και ψάχνοντας εκ των υστέρων τρόπους να βεβαιωθείς ότι θα αποφύγεις την χρέωση.
Η επιβεβαίωση της κράτησης δεν έχει να κάνει με την πληρωμή, η κράτηση θα επιβεβαιωθεί και θα δοθεί κωδικός κράτησης είτε είναι με δωρεάν ακύρωση, είτε με προπληρωμή, είτε με προκαταβολή. Άσε που το ξενοδοχείο ή το πρακτορείο δεν ζητάει ακυρωτικά, όπως λες, ζητά να τακτοποιήσεις την οφειλή που προκύπτει από την κράτησή σου, εντός 24 ωρών. Εσύ αντί να μεριμνήσεις γι' αυτό, έκλεισες αλλού!
Σωστότατος!

Ενέργησες αυθαίρετα και λάθος και κατά τ'άλλα η Booking είναι απαράδεκτη.
Θα έπρεπε να διευκρινήσεις τι θα γίνει με την περίπτωση σου και μετά να προχωρήσεις σε δεύτερη κράτηση.
υγ.
Σου έβγαλε άκυρη την κάρτα.Αν έκανες συζήτηση μαζί τους μπορεί να σου έλεγαν είτε βάλε άλλη κάρτα,είτε στείλε με έμβασμα,είτε πληρώνεις με μετρητά όταν εμφανιστείς.
Δεν σου ακύρωσαν την κράτηση. Θέλαν άλλο τρόπο πληρωμής.
επίσης!

Αν και γνωρίζω ότι προβλέπεται στους όρους της booking, προσωπικά ο όρος αυτός μου ακούγεται καταχρηστικός και νομικά αστήριχτος σε ένα δικαστήριο. Το συμβόλαιο με τη booking λογικά υπογράφεται απ' τα δύο μέρη και ισχύει όταν η booking σου προσφέρει ένα κατάλυμα και εσύ με μια έγκυρη κάρτα πληρώσεις για αυτό το κατάλυμα ή το κρατήσεις για να το πληρώσεις στο μέλλον. Με άκυρη πιστωτική/χρεωστική απ' τη μεριά σου δεν υπάρχει συμβόλαιο, υπάρχει μόνο πρόθεσή σου να υπογράψεις το συμβόλαιο η οποία όμως δεν υλοποιείται επειδή η κάρτα απορρίφθηκε. Αυτό που κάνει η booking και τα καταλύματα, είναι το ίδιο σα να μπεις σε ένα κατάστημα ρούχων, τη στιγμή της πληρωμής να απορριφθεί η κάρτα σου και οι υπεύθυνοι του καταστήματος να μη σε αφήνουν να βγεις πριν πληρώσεις για το ρούχο που σκόπευες να αγοράσεις. Πού ακούστηκε να μην υπάρχει δικαίωμα υπαναχώρησης σε περίπτωση μη αποδοχής πιστωτικής κάρτας σε ηλεκτρονικές αγορές;
Στη θέση σου θα έκανα επώνυμη καταγγελία στο σχετικό όργανο της Κομισιόν περιγράφοντας όλα τα γεγονότα και μέχρι να δω την απόφαση δε θα πλήρωνα δραχμή.
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.complaints.screeningphase
Το συμβόλαιο το υπογράφει συμφωνώντας με τους όρους, που πολύ καλά τους αναφέρεις. Αν δεν συμφωνήσεις με τους όρους, δεν πραγματοποιείται η κράτηση. Οπότε στέκει νομικά.
Η σύγκριση με την περίπτωση αγοράς ρούχου δεν έχει καμία σχέση.
Η κράτηση αυτή συμφωνήθηκε ως μην επιστρέψιμη που σημαίνει ότι έδωσε συναίνεση ότι σε περίπτωση της ακύρωσης για όποιο λόγο τα λεφτά δεν επιστρέφονται. Εδώ η ακύρωση προκύπτει από την μην ανανέωση των σωστών στοιχείων κάρτας.
Και επειδή 99% η κάρτα της δεν μπορούσε να χρεωθεί επειδή δεν είχε λεφτά, το φταίξιμο υπάρχει και όχι κάποια ανωτέρα βια που εμπόδιζε τη συναλλαγή. Αν πίστευε ότι η κάρτα της ήταν οκ, θα τους έπαιρνε αμέσως τηλέφωνο και δεν θα το άφηνε και δεν θα πήγαινε σε άλλο (στο οποίο όμως δεν μας είπε αν ήταν με ακύρωση ή όχι η κράτηση και για αυτό μάλλον οι άνθρωποι δεν προχώρησαν στον έλεγχο).

Οι όροι δεν μπορεί να είναι καταχρηστικοί. Δηλαδή αν οι όροι έλεγαν ότι όποιος σερφάρει στη booking πρέπει υποχρεωτικά να κρατήσει κατάλυμα αλλιώς θα πληρώσει ρήτρα, αυτό δε σημαίνει ότι ένας τέτοιος εξόφθαλμα αστείος όρος θα στεκόταν σε ένα δικαστήριο.
Πχ δεκάδες φορές έχω προσπαθήσει να αγοράσω διαδικτυακά προϊόντα και η κάρτα απορρίφθηκε για διάφορους λόγους. Αυτό έλειπε να ερχόταν την άλλη μέρα ο Κωτσόβολος και ο Γερμανός και να μου ζήταγαν να βάλω άλλη κάρτα για να ολοκληρώσω την αγορά αλλιώς θα πληρώσω ρήτρα επειδή μου κράτησαν το προϊόν. Κάποιος πρέπει να ενημερώσει τις σχετικές υπηρεσίες επιτροπών καταναλωτή στην ΕΕ για αυτές τις πρακτικές της booking, νομίζω. Είμαι σίγουρος ότι πρέπει να έρχονται σε σύγκρουση με θεσμοθετημένα δικαιώματα καταναλωτών.
Δεν είναι το ίδιο, καθώς ως συνήθως τέτοιες αγορές δεν έχουν την πολιτική του "μην επιστρέψιμου" ή τουλάχιστον εγώ δεν ξέρω ότι έχουν.
Και να το θέσω αλλιώς: πες ότι κλείνεις ένα αεροπορικό που είναι economy basic και δεν επιστρέφεται.
Πες ότι πατάς το κουμπί πληρωμή, γυρίζει, γυρίζει και σου λέει "αδύνατο να πραγματοποιηθεί η συναλλαγή". Εκείνη τη στιγμή λες, πάλι καλά, καλύτερα να μην πάω κιόλας, τι το θελα. Ακούγεται η ειδοποίηση από το κινητό και είναι από την τράπεζα...τελικά το ποσό χρεώθηκε και η σελίδα τους είχε σφάλμα και έβγαλε λανθασμένο ειδοποιητήριο. Εσύ όμως πριν από τα δευτερόλεπτα αποφάσισες να μην πας ...τι κάνεις, τρέχεις στην Κομισιόν;
Και αυτό πάλι δεν είναι σχεδόν ίδιο, αλλά βασίζεται στην ίδια λογική ηλεκτρονικών συναλλαγών τις οποίες με την συναίνεση αποδεχόμαστε ή όχι, με όλες τους τις συνέπειες.

Η booking δεν πουλάει τίποτα διαδυκτιακά.Σε φέρνει σε επαφή με τον ξενοδόχο.Την συμφωνία σου την κάνεις εσύ αποκλειστικά με τον ξενοδόχο.Και με τους όρους του κάθε ξενοδόχου.Γι αυτό δεν παίρνει η booking προμήθεια από σένα ,αλλά από τον ξενοδόχο.Ούτε εισπράττει χρήματα από σένα,αλλά μόνο από τον ξενοδόχο.
Σου δείχνει το ξενοδοχείο,σου δείχνει τους όρους του ξενοδοχείου.Σε ρωτάει αν συμφωνείς μ'αυτούς τους όρους και λες
ακριβώς!

Λαθος. Βεβαιως και εισπραττει ενιοτε οταν εχει συμφωνησει να διαχειριζεται τις πληρωμες αντ αυτου. Στην περιπτωση αυτη εισπραττει τα χρηματα απο εσενα.
https://partnerhelp.booking.com/hc/el/articles/360001901688-Λύσεις-πληρωμών-από-την-Booking-com
Η περίπτωση που αναφέρεις ισχύει μόνο για μην επιστρέψιμες κρατήσεις τις οποίες κάποιος μπορεί να τις πληρώσει με paypal και άλλα 2 που μου είναι άγνωστα και οι οποίες δεν έχουν σχέση με κάρτα.
Σε αυτήν την περίπτωση, για να διευρύνει το πελατολόγιο του και έμεσα των ξενοδοχείων, εισπράττει τα λεφτά τα όποια άμεσα σε μορφή virtual card τα προωθεί στο ξενοδόχο μειωμένα για την προμήθειά του.


Από ότι κατάλαβα η Booking έχει το δικαίωμα να κάνει πλάκα στους πελάτες και να λέει ότι δεν δέχεται τη κάρτα να βάζεις δεύτερη, τρίτη, τέταρτη, να μην κάνει καμία αποδεκτή, (άσχετα αν όλες είναι ενεργές και χρησιμοποιούνται κανονικά), και στο τέλος να μην ακυρώνει τη κράτηση και να σου χρεώνουν τα ακυρωτικά!!!! (σε ποια κάρτα? αυτή-ες που δεν αποδέχονται?)
δεν ισχύει τίποτα από αυτά.. διάβασε τα από πάνω

Απο δω και περα λοιπον οποιος πελατης καταστηματος πληρωνει τις αγορες του με μια καρτα που για καποιο λογο βγαινει ακυρη και εφοσον δεν εχει αλλη καρτα να πληρωσει και ακυρωνει τα ψωνια του,θα βαζουμε ακυρωτικο προστιμο και δε θα τον αφηνουμε να φυγει!οχι ρε φιλε!
Θα δωσει την καρτα του και θα ψωνισει απο κει που του τη δεχονται!ενταξει!φτανει πια με την Αγια booking!
τελικά είναι απλά θέμα της ημιμάθειας....

και της αδιαφορίας όπως λέει και από κάτω:
Κάνοντας τον συνήγορο του διαβόλου θα σε ρωτούσα αν πιστεύεις πως έχεις και εσύ μερίδιο ευθύνης στην όλη ιστορία.
Τι εννοώ, είδες πως δεν εγκρίθηκε η συναλλαγή αλλά παρόλα αυτά η κράτηση ήταν ενεργή, δεν μπήκες στη διαδικασία να ψαχτείς και να μιλήσεις με κανέναν, ούτε με το ξενοδοχείο, ούτε με την ίδια τη booking,
Καλησπερα
Να ενημερωσω οτι μου εστειλαν απαντηση απο το καταλυμα οτι η κρατηση ακυρωθηκε χωρις ακυρωτικα, φυσικα μετα απο επικοινωνια μου με το ιδιο το καταλυμα.Σας ευχαριστω ολους για τη βοηθεια σας.
ναμαστεεεεεε.... τόσο δύσκολο ήταν;
Το φυσικά πάλι βγάζει μάτια..... αυτό σου είπαν κοπέλα μου στο Booking-com, να τους πάρεις στο ξενοδοχείο, στο χέρι τους είναι.
Όπως και ήταν αν θα στο ακύρωναν ή όχι, δεν το κανανε επειδή τους το είπες εσύ απειλιτικά "ρε φίλε!"..

Φυσικά και στο ακύρωσαν δωρεάν. Γνωρίζουν ότι κανένα δικαστήριο δε θα τους δικαίωνε βάσει των καταχρηστικών όρων της booking . Χτύπα και μια επώνυμη καταγγελία σε κάποιο όργανο καταναλωτών της ΕΕ τονίζοντας τους απαράδεκτους όρους της booking που κρατά δέσμιους πελάτες χωρίς να ξέρουν αν προχώρησε ή όχι η κράτησή τους και αν χρωστάνε ή όχι ακυρωτικά ακόμα κι αν απορρίφθηκε η κάρτα τους και πιστεύω κάτι θετικό θα προκύψει. Τα θετικά πάντα προκύπτουν απ' την κινητοποίηση των καταναλωτών.
Των συνειδητοποιημένων καταναλωτών ναι, όχι των αμαθής και εκείνων που δεν διαβάζουν αυτά που υπογράφουν.
Όπως τα λέει και από κάτω

Μα αφου εδω αποφασισαν οι δικαστες οτι πρεπει να πληρωσεις ακυρωτικα, αφου ετσι λεει, ετσι πρεπει να γινει. Το λενε οι ΟΡΟΙ.
Πως γινεται τελικα να μην πληρωσεις; Αμφισβητεις τους ΟΡΟΥΣ;
Νομιζω οτι η πολιτικη ορθοτητα ειναι ο νουμερο ενα κινδυνος της συγχρονης κοινωνιας, ανθρωποι που αισθανονται προτυπα πισω απο τα πληκτρολογια τους, ανθρωποι τελειοι που κανουν παντα το σωστο, παντα διαβαζουν τον τομο με τους ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ και ακολουθουν κατα γραμμα οτι λενε, οσο καταχρηστικο και να ειναι αυτο.
Καλημέρα,μήπως γνωρίζει κάποιος το τηλέφωνο για να επικοινωνήσω με την booking?Το 00800127605 δεν καλεί καν.
231028700 είναι η άλλη λύση


Λοιπόν, πέρα ότι συνεργάζομαι με την εταιρεία, είμαι και πελάτισσα από τότε που υπάρχει σχεδόν η σελίδα.
Έχω πληρώσει ακυρωτικά, μου τα έχουν επιστρέψει κάποιες φορές, μου έχουν κάνει ακύρωση και μην επιστρέψιμης κράτησης χωρίς να πληρώσω, έχω κλείσει τέτοιες μην επιστρέψιμες τιμές και με κάρτες που δεν είχαν χρήματα και αν περάσει πέρασε, που πολλές φορές πέρασε επειδή ο υπάλληλος του ξενοδοχείου δεν ήθελε ή βαριόταν να ελέγξει την κάρτα, έχει τύχει και να την ελέγξουν και να μου ζητήσουν ενημέρωση κάρτας και αν δεν την έκανα να την ακυρώσουν ή μην. Πάντα είχα την υποστήριξη όταν χρειαζόμουν, στην Μάλτα έφτασα στο ξενοδοχείο, το πλήρωσα όλο τοις μετρητοίς και βγήκε προβληματικό και με την επέμβαση της εταιρείας μου τα δωσαν τα μετρητά.... πολλά έχουν γίνει, αλλά για πάντα ήμουν συνειδητοποιημένη τι έκλεισα και γιατί.
Οπότε, αν τύχει κάτι για το οποίο δεν είστε σίγουροι, πάρτε τηλέφωνο και την εταιρεία και το ξενοδοχείο, μην βγάζετε συμπεράσματα και σηκώνετε πανικό αμέσως.
 
Last edited:

North66

Member
Μηνύματα
4.303
Likes
5.039
Επόμενο Ταξίδι
Γεωργία
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Η διαφορά μας είναι ότι εσύ μιλάς απ' τη θέση της συνεργαζόμενης με τη συγκεκριμένη εταιρεία κι εγώ μιλάω απ' τη θέση του πελάτη. Σε εσένα θα φαίνονται όλοι οι όροι της σωστοί και λογικοί γιατί αφού συνεργάζεσαι με την εταιρεία θα έχεις κάποιο κέρδος απ' αυτήν, σε εμένα οι όροι θα φαίνονται καταχρηστικοί όταν με βάζει σε μια κατάσταση λίμπο μη χρεώνοντας την κάρτα μου αλλά κρατώντας ενεργή την κράτηση σε περιπτώσεις που για οποιοσδήποτε λόγους η κάρτα δε γίνεται δεκτή. Οι ονλάιν συναλλαγές πρέπει να πραγματοποιούνται και να ολοκληρώνονται άμεσα, αλλιώς θα πρέπει σε εύλογο χρονικό διάστημα να ακυρώνονται αυτόματα.

Υ.Γ. Προφανώς για κάποιους απ' τους παραπάνω λόγους, η booking δικαίωσε την πελάτισσα του θέματος γιατί προφανώς γνωρίζει και η ίδια ότι τέτοιου είδους μεταχρονολογημένες χρεώσεις ακυρωτικών για υπηρεσίες διαμονής που δε χρεώθηκαν ποτέ (λόγω άδειας κάρτας ή οποιοδήποτε άλλο λόγο προβληματικής ή μη κάρτας) δεν μπορούν να υπάρξουν στο χώρο της ΕΕ που προστατεύεται με ένα σωρό σκληρούς κανονισμούς ηλεκτρονικού εμπορίου.
 
Last edited:

Earth Citizen

Member
Μηνύματα
2.859
Likes
7.077
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Λίμνες Καναδά
Η διαφορά μας είναι ότι εσύ μιλάς απ' τη θέση της συνεργαζόμενης με τη συγκεκριμένη εταιρεία κι εγώ μιλάω απ' τη θέση του πελάτη. Σε εσένα θα φαίνονται όλοι οι όροι της σωστοί και λογικοί γιατί αφού συνεργάζεσαι με την εταιρεία θα έχεις κάποιο κέρδος απ' αυτήν, σε εμένα οι όροι θα φαίνονται καταχρηστικοί όταν με βάζει σε μια κατάσταση λίμπο μη χρεώνοντας την κάρτα μου αλλά κρατώντας ενεργή την κράτηση σε περιπτώσεις που για οποιοσδήποτε λόγους η κάρτα δε γίνεται δεκτή.
Όποιοι βρίσκουν καταχρηστικούς τους όρους της απλά δεν πρέπει να την χρησιμοποιούν. Όχι;
 

North66

Member
Μηνύματα
4.303
Likes
5.039
Επόμενο Ταξίδι
Γεωργία
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Ή μπορούν να αλλάξουν αν είναι πράγματι καταχρηστικοί. Αυτή τη δουλειά δεν κάνει το DG-TRADE, όχι;
Ή μήπως οι εταιρείες μπορούν να κάνουν ότι θέλουν επειδή το έγραψαν στους όρους;
 

Ivana

Member
Μηνύματα
899
Likes
1.434
Ταξίδι-Όνειρο
οχ.....όλος ο κόσμος
Δεν υπάρχει διαφορά ανάμεσα μας καθώς και εγώ πελάτισσα είμαι και ήμουν πολύ πριν αρχίσω να ασχολούμαι εμεσα με την εταιρεία επαγγελματικα.
Κέρδος βγάζω από το μισθό μου που είναι ανταμοιβή της εργασίας μου και όχι από το booking.
Η παρομοίωση θα ήταν ίδια με το αν έλεγες ότι ένας σεκιουριτας κάποιου εμπορικού κέντρου βγάζει λεφτά από τον Κοέλιο, του οποίου στο βιβλιοπωλείο του mall πουλάνε τα βιβλία, και τον υπερασπιζεται όταν οι άλλοι τον φτύνουν, όχι επειδή τον γουστάρει, αλλά επειδή βγάζει κέρδος από αυτόν.

Αν διάβασες το τέλος της ανάρτησης μου, θα ήξερες ότι μιλάω από προσωπική πείρα. Και όλες τις περιπτώσεις που αναφέρω δείχνουν ότι και εγώ κατά καιρούς έκανα συνειδητοποιημένα πράξεις οι οποίες δεν συμβαδίζουν με τους όρους με τους οποίους συμφωνούσα κατά τα άλλα πατώντας το "μαγικό κουμπί". Όμως, δεν πήγαινα να βγάλω το φταίξιμο σε άλλον γνωρίζοντας συνειδητά ότι έβαζα κάρτα στην κράτηση η οποία δεν είχε λεφτά.
Και επειδή τυχαίνει να είμαι νομικός, απολύτως νόμιμη είναι η διαδικασία.

Τα πράγματα είναι άπλα όποιος θέλει να καταλάβει.
Αν θες καλύτερη τιμή, θα κλείσεις non refundable, αν την κλείσεις έτσι πάνε τα λεφτουδάκια. Διαλέγεις και παίρνεις... και αναγράφονται όλα όποιος θέλει να διαβάσει πριν συμφωνήσει.
Το ηθικό δεν σημαίνει νόμιμο.

Αν δεν θες, πάλι καλως.
Στο χωρίο μου λένε - σκεπάσου όσο σε παίρνει η κουβέρτα.

Το ίδιο είναι και με το παράδειγμα με το αεροπορικό, στο οποίο δεν μου έδωσες απάντηση.
 
Last edited:

Ivana

Member
Μηνύματα
899
Likes
1.434
Ταξίδι-Όνειρο
οχ.....όλος ο κόσμος
Υ.Γ. Προφανώς για κάποιους απ' τους παραπάνω λόγους, η booking δικαίωσε την πελάτισσα του θέματος γιατί προφανώς γνωρίζει και η ίδια ότι τέτοιου είδους μεταχρονολογημένες χρεώσεις ακυρωτικών για υπηρεσίες διαμονής που δε χρεώθηκαν ποτέ (λόγω άδειας κάρτας ή οποιοδήποτε άλλο λόγο προβληματικής ή μη κάρτας) δεν μπορούν να υπάρξουν στο χώρο της ΕΕ που προστατεύεται με ένα σωρό σκληρούς κανονισμούς ηλεκτρονικού εμπορίου.
Προφανώς δεν διάβασες τίποτα από τα παραπάνω ή τα διάβασες όπως η κυρία Δήμητρα έχει διαβάσει τους όρους με τους οποίους έκλεισε το δωμάτιο.

Δεν τη δικαίωσε το booking καθώς δεν είχε να κάνει τίποτα με το booking, αλλά με το ίδιο το ξενοδοχείο.
Ο @panpan σου εξήγησε όμορφα ότι η εταιρεία είναι μεσολαβητής ανάμεσα στον πελάτη και το ξενοδοχείο.
Το κάθε ξενοδοχείο ορίζει την πολιτική του μέσω από την σελίδα του booking την οποία ο καθένας, και ειδικά αυτός που μιλάει μεγαλόφωνα για δικαιώματα πρέπει να γνωρίσει πριν συμφωνήσει.
Το κάθε δικαίωμα τραβάει από πίσω του και κάποια υποχρέωση.
Αν μιλάμε για τη δικαιοσύνη....
Και να γυρίσω στη "δικαίωση". Δεν ήταν καν δικαίωση, αλλά δεν ήθελαν να ασχολούνται με αυτήν απλά.
Πούλησαν το δωμάτιο στον άλλον, μπορεί να απαλλάχθηκαν και από την προμήθεια ακύρωσης από το booking και τελείωσε η υπόθεση.

Όσο για το τελευταίο που αναφέρεις, να στα πως και από την επαγγελματική σκοπιά την περίπτωση.
Σε πληροφορώ ότι έχω χρεώσει μια μην έγκυρη κάρτα μήνες αργότερα από την άφιξη, επειδή από πείσμα παρακολουθουσα πότε θα έχει λεφτά.
Πάντα, μα πάντα ακυρώνω δωμάτιο χωρίς τα ακυρωτικά όταν κάποιος είναι άνθρωπος και παίρνει τηλέφωνο ή το booking ή το τμήμα κρατήσεων μας.
Ο συγκεκριμένος τύπος από Ρουμανία έκλεινε 2 χρόνια σερί δύο ή τρία εφταήμερα τη σαιζόν και όχι ένα αλλά 3 δωμάτια. Δεν έχει έρθει ποτέ. Την πρώτη φορά το ακύρωσε 4 μέρες πριν. Τη δεύτερη ήταν non show, δεν μπορούσα να χρεώσω την κάρτα ενώ η έγκριση δεν έγινε. Την επόμενη χρονιά κάναμε προέγκριση, τα ακύρωσε πάλι λίγο πριν λήξει η περίοδος δωρεάν ακύρωσης και δεν ήρθε. Την επόμενη φορά μέσα στο ίδιο το καλοκαίρι δεν εμφανίστηκε και η κάρτα του δεν είχε λεφτά. Κάθε μέρα μια από τις διεργασίες που έκανα ήταν η προσπάθεια να χρεώσω όποιο ποσό, επειδή τα ακυρωτικά του ήταν πολύ μεγάλα για τόσες μέρες 3 δωμάτια. Εν τέλη, μια μέρα πέτυχα και χρέωσα 300 ευρώ. Τουλάχιστον καλύφθηκε ένα μέρος της πρώτης μέρας που τα δωμάτια ήταν άδεια επειδή τον περίμεναν στη ρεσεψιόν μέχρι το πρωί. Δεν υπήρχε δυνατότητα να τα διεκδικήσει αυτά τα λεφτά, μόνο θα πλήρωνε κάτι άλλα 4ψήφια αν προσπαθούσε. Από τότε δεν έκλεισε....τουλάχιστον σε μας...
Τόσο για την κατάχρηση.

Και ναι, καλώς ή κακώς οι εταιρείες μπορούν να κάνουν ότι θέλουν εφόσον το έγραψαν στους όρους.
Εσύ καλά κάνεις και αντιδράς και να μην επιλέγεις να συμφωνείς με τους όρους που θεωρείς ότι είναι
απειλητική προς εσένα και δεν θα υπάρχει θέμα.
 
Last edited:

North66

Member
Μηνύματα
4.303
Likes
5.039
Επόμενο Ταξίδι
Γεωργία
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Και επειδή τυχαίνει να είμαι νομικός, απολύτως νόμιμη είναι η διαδικασία.
Όσο για το τελευταίο που αναφέρεις, να στα πως και από την επαγγελματική σκοπιά την περίπτωση.
Σε πληροφορώ ότι έχω χρεώσει μια μην έγκυρη κάρτα μήνες αργότερα από την άφιξη, επειδή από πείσμα παρακολουθουσα πότε θα έχει λεφτά.
Μπορείς να μου εξηγήσεις πώς ακριβώς χρέωσες μια κάρτα μήνες μετά την άφιξη όταν πχ για τις κάρτες Mastercard το authorization deadline είναι 30 ημέρες. Δηλαδή ο έμπορος, εσύ, έχεις 30 ημέρες να χρεώσεις την κάρτα. Το γεγονός ότι έλαβες τα στοιχεία κάρτας από κάποιον πελάτη για κάποια υπηρεσία διαμονής δε σημαίνει ότι εσύ εσαεί μπορείς να ελέγχεις το στάτους της κάρτας για να τον χρεώσεις. Νομικός είσαι καταλαβαίνεις πιστεύω τι λέω. Ακόμα και τα νομικά παραπτώματα παραγράφονται μετά απ' το πέρασμα συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος, το ίδιο συμβαίνει και με το διάστημα που μπορεί να χρεωθεί μια κάρτα για συγκεκριμένη υπηρεσία.

Το ίδιο είναι και με το παράδειγμα με το αεροπορικό, στο οποίο δεν μου έδωσες απάντηση.
Δεκάδες φορές έχω προσπαθήσει να ολοκληρώσω πληρωμή των φόρων σε award εισιτήριο Aegean αφού αποδέχτηκα τους όρους συναλλαγής και η διαδικασία για κάποιο λόγο δεν ολοκληρώθηκε. Ποτέ δεν έλαβα ειδοποίηση απ' την Aegean ότι οφείλω την αξία του εισιτηρίου επειδή εκκίνησα τη διαδικασία αγοράς του και αυτή δεν ολοκληρώθηκε. Αντιθέτως, επανεκκίνησα τη διαδικασία και τελικά το αγόρασα.

Και να γυρίσω στη "δικαίωση". Δεν ήταν καν δικαίωση, αλλά δεν ήθελαν να ασχολούνται με αυτήν απλά. Πούλησαν το δωμάτιο στον άλλον, μπορεί να απαλλάχθηκαν και από την προμήθεια ακύρωσης από το booking και τελείωσε η υπόθεση.
Ήταν δικαίωση γιατί οι έμποροι και κατ' επέκταση το booking που επιβλέπει αυτή την πλατφόρμα γνωρίζουν ότι αν απαιτήσουν αυτά τα χρήματα με ένδικα μέσα, κατά πάσα πιθανότητα δε θα τα λάβουν λόγω των προαναφερθέντων καταχρηστικών όρων άρα δεν μπαίνουν καν στον κόπο των νομικών εξόδων.
Εσύ όντας συνεργαζόμενη με τη booking έχεις conflict of interest στο συγκεκριμένο θέμα οπότε δεν μπορείς, κατά τη γνώμη μου, να μας προσφέρεις μια αμερόληπτη άποψη.
 

panpan

Member
Μηνύματα
6.879
Likes
26.761
Εσύ όντας συνεργαζόμενη με τη booking έχεις conflict of interest στο συγκεκριμένο θέμα οπότε δεν μπορείς, κατά τη γνώμη μου, να μας προσφέρεις μια αμερόληπτη άποψη
Σου εδωσε παράδειγμα με τον σεκιουριτα,αλλά δεν το έπιασες.Η εταιρεία που εργάζεται συνεργάζεται με την μπουκινγκ,όπως και με άλλες μεσιτικες μηχανές.Σύμφωνα με την λογική σου θα έπρεπε να μην μιλάει για τίποτα,ενω οι γνωσεις της ,μας είναι απαραίτητες.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.303
Likes
5.039
Επόμενο Ταξίδι
Γεωργία
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Ο Θεός να μας προφυλάσσει από εμπόρους που παρατυπούν και χρεώνουν κάρτες μας μήνες μετά. Και ο Θεός να φυλάει τους εμπόρους όταν θα φάνε καμιά ξεγυρισμένη μήνυση για παράνομη χρέωση κάρτας πέραν του authorization deadline.

Σύμφωνα με την λογική σου θα έπρεπε να μην μιλάει για τίποτα,ενω οι γνωσεις της ,μας είναι απαραίτητες.
Για ποιες απαραίτητες γνώσεις μιλάς; Ότι κρατάει στο αρχείο στοιχεία κάρτας για να τη χρεώσει μήνες μετά και το παρουσιάζει σαν επίτευγμα; Αυτό εμένα μου κάνει άγνοια διαδικασίας (και κινδύνου) και όρων συναλλαγής καρτών, όχι;
 

Ivana

Member
Μηνύματα
899
Likes
1.434
Ταξίδι-Όνειρο
οχ.....όλος ο κόσμος
Μπορείς να μου εξηγήσεις πώς ακριβώς χρέωσες μια κάρτα μήνες μετά την άφιξη όταν πχ για τις κάρτες Mastercard το authorization deadline είναι 30 ημέρες. Δηλαδή ο έμπορος, εσύ, έχεις 30 ημέρες να χρεώσεις την κάρτα. Το γεγονός ότι έλαβες τα στοιχεία κάρτας από κάποιον πελάτη για κάποια υπηρεσία διαμονής δε σημαίνει ότι εσύ εσαεί μπορείς να ελέγχεις το στάτους της κάρτας για να τον χρεώσεις. Νομικός είσαι καταλαβαίνεις πιστεύω τι λέω. Ακόμα και τα νομικά παραπτώματα παραγράφονται μετά απ' το πέρασμα συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος, το ίδιο συμβαίνει και με το διάστημα που μπορεί να χρεωθεί μια κάρτα για συγκεκριμένη υπηρεσία.
Δεν στέκει αυτό που λες, καθώς υπάρχουν κρατήσεις που γίνονται από τον Οκτώβριο π.χ. για Αύγουστο και τα στοιχεία κάρτας είναι διαθέσιμα από την πρώτη μέρα. Παλιά εμφανιζόταν μόνο 10 πρώτες μέρες, τώρα είναι διαθέσιμα μέχρι και 10 μέρες μετά την αποχώρηση του πελάτη από το ξενοδοχείο. Δεν θυμάμαι ποια κάρτα ήταν, αλλά και να μην ήταν MasterCard δεν έχει σημασία αφού πολλές είναι μάστερ από αυτές που χρησιμοποιούν οι πελάτες.
Προφανώς και το authorization μέσω της πλατφόρμας προβλέπεται ανάλογα στους όρους. Δεν είναι η δουλεία μου να το ξέρω καθώς δεν είμαι υπάλληλος της εταιρείας, αλλά θα σου συνιστούσα να τους απευθυνθείς να μάθεις καθώς δείχνεις μεγάλο ενδιαφέρον.
Σαφώς και μπόρεσα να τον χρεώσω κρατώντας τα στοιχεία του και προσπαθώντας χειροκίνητα όπως είπα και παραπάνω, και με όλο το δικαίωμα που βασίζεται στην συμφωνία που έχει επισυνάψει μαζί με το ξενοδοχείο αποδέχοντας του όρους.


Δεκάδες φορές έχω προσπαθήσει να ολοκληρώσω πληρωμή των φόρων σε award εισιτήριο Aegean αφού αποδέχτηκα τους όρους συναλλαγής και η διαδικασία για κάποιο λόγο δεν ολοκληρώθηκε. Ποτέ δεν έλαβα ειδοποίηση απ' την Aegean ότι οφείλω την αξία του εισιτηρίου επειδή εκκίνησα τη διαδικασία αγοράς του και αυτή δεν ολοκληρώθηκε. Αντιθέτως, επανεκκίνησα τη διαδικασία και τελικά το αγόρασα.
Άλλο σε ρώτησα, άλλο απαντάς. Μην ασχολείσαι άλλο.


Ήταν δικαίωση γιατί οι έμποροι και κατ' επέκταση το booking που επιβλέπει αυτή την πλατφόρμα γνωρίζουν ότι αν απαιτήσουν αυτά τα χρήματα με ένδικα μέσα, κατά πάσα πιθανότητα δε θα τα λάβουν λόγω των προαναφερθέντων καταχρηστικών όρων άρα δεν μπαίνουν καν στον κόπο των νομικών εξόδων.
Εσύ τους αναφέρεις ως καταχρηστικούς, όχι κάποιος άλλος.
Αν είχα το σθένος σου αυτό και τόση αυτοπεποίθηση σε κάτι που κατά τα άλλα προφανώς δεν γνωρίζεις, θα ήθελα να φέρω τη δικαιοσύνη στον κόσμο οπότε θα ξεκινούσα ένα μεγάλο cause και θα απευθυνόμουν με τα δικά μου έξοδα σε αρμόδιους, και θα γινόμουν γνωστή σε όλο τον κόσμο, ή τουλάχιστον ανάμεσα σε όλους τους επαναστάτες του πληκτρολογίου.

Εσύ όντας συνεργαζόμενη με τη booking έχεις conflict of interest στο συγκεκριμένο θέμα οπότε δεν μπορείς, κατά τη γνώμη μου, να μας προσφέρεις μια αμερόληπτη άποψη.
Oh dear, how convenient argument! :clap::clap::clap:

Όπως και είπα, από δω και πέρα, μην ζητάτε πρόταση του βιβλιοπώλη (να το απλοποιήσω λίγο, πολύ πήγα στην πυραμίδα) για κάποιο βιβλίο, μπορεί να πέσετε θύμα σύγκρουσής συμφερόντων ;).

Και για το νομικό της υπόθεσης -
εγώ ούσα εργαζόμενη ενός ξενοδοχείου είμαι άμεσα ενδιαφερόμενο πρόσωπο του συμβολαίου που επισυνάπτεται με τον πελάτη, με τη μεσολάβηση της εταιρείας σε αυτήν την περίπτωση (που μπορεί να είναι περισσότερο αρνητική προς ένα ξενοδοχείο παρά προς έναν πελάτη).
Ως τέτοια έχω μάθει τις υποχρεώσεις, τα δικαιώματά και τις συνέπειες που προκύπτουν από μια τέτοια νομική υπόθεση, οπότε κατατάσσομαι αντικειμενική και ικανή να εκφέρω την άποψη μου για ένα θέμα που η κα Δήμητρα ζήτησε βοήθεια σε ένα φόρουμ, και όχι από έναν δικηγόρο.

Ότι είχα να πω, είπα, κάθε περαιτέρω συζήτηση είναι περιττή καθώς δεν μιλάμε για ίδια πράγματα σε βασικά της στοιχεία.
 
Last edited:

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.192
Μηνύματα
883.492
Μέλη
38.898
Νεότερο μέλος
χρυσανθη

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom