Προβλημα με booking

paefstra

Member
Μηνύματα
13.045
Likes
41.081
Τα λεφτά σου πίσω.

Είπες το θέμα με την βαθμολογία στον εκπρόσωπο που μίλησες;
Είναι καλός νταβατζής το booking και νομίζω οτι θα το παλέψει. Άλλωστε η βαθμολογία παίζει καθοριστικό ρόλο στην επιλογή του ξενοδοχείου μιας και τα αστέρια είναι εντελώς τυπικά.

Όμως, εάν είναι ίδιας κατηγορίας (ίδια αστέρια), ο ξενοδόχος τυπικά σου έδωσε άλλη λύση οπότε κι αυτός -τυπικά- είναι ΟΚ.
Δεν είχε αστέρια. Ήταν κατάλυμμα σε ιστορικό κτίριο του 16ου αι στη Σιένα.
Το θεμα είναι μέχρι πόσο μπορεί να τραβήξει αυτή διαπραγμάτευση; Τι δικαιούμαι τελικα; Γιατί ξανααρνήθηκα να μείνω τώρα σε agroturismo εκτός πόλης...
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.045
Likes
41.081
Τέλος διαπραγμάτευσης: Μου έστειλαν μια μεγάλη λίστα από υπέροχα ιστορικά κτίρια στο κέντρο της πόλης, ακριβότερα και αναλαμβάνει η booking να πληρώσει τη διαφορά.
Επέλεξα ένα φανταστικο :)
 

Estet

Member
Μηνύματα
234
Likes
111
Επόμενο Ταξίδι
Λυών
Ταξίδι-Όνειρο
Τόκιο
Δεν είχε αστέρια. Ήταν κατάλυμμα σε ιστορικό κτίριο του 16ου αι στη Σιένα.
Το θεμα είναι μέχρι πόσο μπορεί να τραβήξει αυτή διαπραγμάτευση; Τι δικαιούμαι τελικα; Γιατί ξανααρνήθηκα να μείνω τώρα σε agroturismo εκτός πόλης...
Άλλο ξενοδοχείο στην περιοχή που να σε καλύπτει και οικονομικά στην περιοχή δεν υπάρχει δηλαδή αυτή τη στιγμή για την περίοδο που θέλεις; Γιατί αν υπάρχει κάνεις ακύρωση στο προηγούμενο και κλείνεις το επόμενο. Θεωρητικά πάντως μπορείς να διεκδικήσεις ότι είναι πρόθυμοι και αυτοί να σου προσφέρουν περαιτέρω. Αν δηλαδή είναι πρόθυμοι να συνεχίσουν να ψάχνουν για εναλλακτικές λύσεις σε άλλα καταλύματα.
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.393
Likes
14.317
Τέλος διαπραγμάτευσης: Μου έστειλαν μια μεγάλη λίστα από υπέροχα ιστορικά κτίρια στο κέντρο της πόλης, ακριβότερα και αναλαμβάνει η booking να πληρώσει τη διαφορά.
Επέλεξα ένα φανταστικο :)
Μήπως να αναλάμβανες και τις διαπραγματεύσεις με τους "άλλους";

Κερδισμένοι θα βγαίναμε νομίζω:)

Στα σοβαρά.Τελικά μπορεί να είναι ακριβότεροι ή νταβατζήδες αλλά είναι ευέλικτοι και έχουν καλή εξυπηρέτηση.Η αλήθεια πρέπει να λέγεται.Προσωπικά δεν με έχουν αφήσει ποτέ ξεκρέμαστο από βλακείες ξενοδοχείων.
 

coco

Member
Μηνύματα
1.301
Likes
2.283
Επόμενο Ταξίδι
ιταλια παλι
Ταξίδι-Όνειρο
ρωσια
Στο τελευταιο ταξιδι μου προεκυψαν αρκετα θεματα με την booking ,δεν νομιζω να την χρησιμοποιησω ξανα...εκλεισα 9 διαφορετικα ξενοδοχεια και στα 4 ειχα προβληματα διαφορων ειδων..
 

jousis

Member
Μηνύματα
542
Likes
1.278
Ταξίδι-Όνειρο
Όλα
Στα σοβαρά.Τελικά μπορεί να είναι ακριβότεροι ή νταβατζήδες αλλά είναι ευέλικτοι και έχουν καλή εξυπηρέτηση.
Αυτό εννοούσα. Επιτέλους ένας νταβατζής υπέρ του κορόιδου που πληρώνει.
Εγώ δεν κοιτάω καν άλλες σελίδες αναζητήσεων. Δεν με ενδιαφέρει η διαφορά τιμής.
Δεν με ενδιαφέρει "ποιός το δίνει πιο φτηνά".
 

izev

Member
Μηνύματα
20
Likes
11
Αυτό εννοούσα. Επιτέλους ένας νταβατζής υπέρ του κορόιδου που πληρώνει.
Εγώ δεν κοιτάω καν άλλες σελίδες αναζητήσεων. Δεν με ενδιαφέρει η διαφορά τιμής.
Δεν με ενδιαφέρει "ποιός το δίνει πιο φτηνά".
Διαφορά τιμής? Δεν νομίζω πως έχει ακριβότερες τιμές από τους υπόλοιπους OTA's.

Επιπλέον έχει εγγύηση χαμηλότερης τιμής.
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.393
Likes
14.317
Στο τελευταιο ταξιδι μου προεκυψαν αρκετα θεματα με την booking ,δεν νομιζω να την χρησιμοποιησω ξανα...εκλεισα 9 διαφορετικα ξενοδοχεια και στα 4 ειχα προβληματα διαφορων ειδων..
Και δεν σε κάλυψαν ή βρήκαν λύσεις;

Προσωπικά μαζί τους έχω 6/6 σε επίλυση προβλημάτων(λάθη ξενοδοχείων) και χωρίς να χρεωθώ καμμία διαφορά για αναβαθμίσεις κτλ.
 

hlhjac

Member
Μηνύματα
418
Likes
556
Επόμενο Ταξίδι
Ιορδανία
Ταξίδι-Όνειρο
Αιγυπτος
Και δεν σε κάλυψαν ή βρήκαν λύσεις;

Προσωπικά μαζί τους έχω 6/6 σε επίλυση προβλημάτων(λάθη ξενοδοχείων) και χωρίς να χρεωθώ καμμία διαφορά για αναβαθμίσεις κτλ.
Κ εμένα σε όσες περιπτώσεις έχουν προκύψει μου έχουν βρει τις καλύτερες λύσεις
 

marquis

Member
Μηνύματα
1.284
Likes
898
Στο τελευταιο ταξιδι μου προεκυψαν αρκετα θεματα με την booking ,δεν νομιζω να την χρησιμοποιησω ξανα...εκλεισα 9 διαφορετικα ξενοδοχεια και στα 4 ειχα προβληματα διαφορων ειδων..
Κι εγώ την ίδια εικόνα είχα. Ξενοδοχείο έκανε λάθος στην τιμή που είχε περάσει στο σύστημα (όχι κάτι τραγικό, απλά 40 ευρώ πιο κάτω από την προβλεπόμενη) και η booking απλά ένηψε τας χείρας της, χωρίς να προβεί σε κάποια αντιπρόταση.
 

coco

Member
Μηνύματα
1.301
Likes
2.283
Επόμενο Ταξίδι
ιταλια παλι
Ταξίδι-Όνειρο
ρωσια
Δικηγορος με συμβουλεψε να μην δημοσιευσω κατι που δεν μπορω γραπτα να αποδειξω,πελατης του πληρωσε για δυσφημηση,ασχετο αν ειχε δικηο..Ηταν οπως στην περιπτωση μου*πειραγμενα *μαιηλ..πχ,κλεινεις δικλινο ,ζητας 2 χωριστα κρεββατια για 2 κυριες,κλεινεις,σου κρατανε ολο το ποσο.Φτανεις ,περνει 2 ταυτοτητες για τσεκ ιν και μετα σου λεει εχεις κλεισει δικλινο με χρηση μονοκλινου και σπρωξε τοσα για την αλλη κυρια η φυγε..Μιλας με το μπουκιν και λες οτι αυτο δεν αναφερεται στο μαιλ σου και σου δινει ο υπαλληλος ενα που αναφερεται και τι κριμα δεν μπορει να διαβασει Ελληνικα.Δινεις τοπο στην οργη και τα απαραιτητα και κλεινεις διοτι που να τρεχεις τωρα..Και διαβαζεις μετα για *συνεργασιες*μεταξυ στελεχων και υπαλληλων ξενοδοχειων..την αλλη μερα ανακαλυπτεις οτι στην αναμπουμπουλα δεν σου δωσανε πρωινο ουτε αποδειξη...
Επισης εχω ζητησει απο την μπουκιν μαιηλ επιβεβαιωσης πριν την αφιξη.Σε μια περιπτωση λαθους μου,στι ιδιο ξενοδοχειο,δεν εφτασε ποτε μαιηλ,δεν ακυρωσα την λαθος κρατηση και καποιοι μοιραστηκαν 180 ευρα..
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.219
Μηνύματα
883.981
Μέλη
38.908
Νεότερο μέλος
Apostolos88

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom