Προβλημα με booking

Ivana

Member
Μηνύματα
899
Likes
1.432
Ονειρεμένο Ταξίδι
οχ.....όλος ο κόσμος
Και;
Είναι παράνομο και να έχουν διαφορετικό μοντέλο λειτουργίας ; :)
Ότι είπες ισχύει, αλλά δεν αποδεικνύει τίποτα από τα προηγούμενα που είπες.
τεσπα
 

North66

Member
Μηνύματα
4.297
Likes
5.032
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γροιλανδία
Δεν έχει καμία σχέση με το booking!
έχει σχέση με την ημιμάθεια πρωτίστως και στην τελική με το ξενοδοχείο που επέλεξες...
...τελικά είναι απλά θέμα της ημιμάθειας...
Πάντως αν ισχύει ότι άλλες πλατφόρμες τσεκάρουν επιτόπου π.χ. Agoda, μεγάλο φάουλ για το booking.

Μεγάλη κουβέντα το γιατί το booking δεν τσεκάρει τις κάρτες εκείνη την στιγμή.
Κατά τα άλλα το Agoda ανήκει στο booking.com όπως και το kayak και κάποια άλλα.
Απλά αποδέξου ότι δεν γνωρίζεις πολλά από αυτά που λες, ενώ επιμένεις.
Και; Ότι είπες ισχύει, αλλά δεν αποδεικνύει τίποτα από τα προηγούμενα που είπες.
τεσπα
Αποδεικνύει ότι πρέπει να είμαστε προσεκτικοί όταν χαρακτηρίζουμε τους άλλους ημιμαθείς και να επιμένουμε.
 

Ivana

Member
Μηνύματα
899
Likes
1.432
Ονειρεμένο Ταξίδι
οχ.....όλος ο κόσμος
Και;
Είναι παράνομο να έχουν διαφορετικό μοντέλο λειτουργίας ; :)
Ότι είπες ισχύει,αλλά δεν αποδεικνύει τίποτα από τα προηγούμενα που είπες.
τεσπα
Καταλαβαίνω ότι χάρηκες να ακούσεις πως έχεις δίκιο, αλλά μάλλον βιάστηκες!
Τα (πρώτα) bold αφορούσαν το αμέσως προηγούμενο μήνυμά σου το οποίο, αφού δεν το έκανα εξαρχής,
στο παραθέτω από κάτω.
Αρά, ναι, ισχύουν όλα στο επόμενο κουτάκι από κάτω.
(δεν ήξερα ότι ήταν ανάγκη τόση ζωγραφιά να γίνει πια)

--> Ανήκουν στην ίδια εταιρεία όμως ακολουθούν διαφορετικό επιχειρηματικό μοντέλο,
--> η booking ακολουθεί το agency model δηλαδή δρα σαν ένας μεσάζοντας που τροφοδοτεί πελατεία στα ξενοδοχεία ενώ το agoda στηρίζεται κυρίως στο merchant model δηλαδή πουλάει ήδη αγορασμένα απ' τους ξενοδόχους δωμάτια στους πελάτες.
-->Προφανώς αυτά που λέω θα τα γνωρίζεις αφού είσαι στο χώρο.
Το δέυετρο bold italic, αφορά όλα τα προηγούμενα που έχεις πει μέχρι το thread σου από πάνω τα οποία έχουν και αντιθέσεις και ακυρώνουν ένα το άλλο. Απλά, αλήθεια δεν έχω χρόνο ούτε όρεξη να τα ξαναδιαβάζω.

Και να το ξαναεπισημάνω ------>
Δεν έχουν σχέση --> επειδή ο καθένας επιλέγει τον τρόπο λειτουργίας που θέλει.
Εσένα αν δεν σου αρέσει, να μην μπαίνεις σε καμία συναλλαγή μαζί του.
Ευτυχώς υπάρχουν τόσες μηχανές κρατήσεων που ποικίλλει ο τρόπος τους έτσι ώστε να καλύψουν όλους τους τύπους ανθρώπων.
Η συγκεκριμένη εταιρεία μόνο μαγκιά έκανε και αγόρασε μια εταιρεία με διαφορετικούς όρους στο καταστατικό της και έτσι διεύρυνε την πελατεία του.
Άλλωστε δεν είναι μοναδικός όμιλος στον χώρο του τουρισμού που έχει εξαγοράσει άλλες παρόμοιες εταιρείες
και μετέπειτα εκείνες έχουν συνεχίσει να λειτουργούν όπως και πριν μπουν στο holding "μοιράζοντας" μέρος της πίτας, η οποία τελικά είναι κοινή.
Ένα παράδειγμα είναι το hotelbeds το οποίο έχει εξαγοράσει το GTA και το Touricoholidays.

Επίσης βλέπω αυτή τη στιγμή μπροστά μου απόδειξη διαμονής του agoda, η οποία στάλθηκε στο email μου τη στιγμή της κράτησης και γράφει στο κάτω μέρος "Booked and Payable by: Agoda Company Pte, Ltd." Δηλαδή έκανα κράτηση, πλήρωσα με πιστωτική και μετά από ένα λεπτό είχα στο email μου την απόδειξη της διαμονής. Αυτό συνέβηκε γιατί την πληρωμή τη διαχειρίστηκε το σχετικό τμήμα της Agoda και όχι κάποιος ξενοδόχος που μπορεί εκείνη την ώρα να κοιμόταν και θα έπρεπε να περιμένω μέχρι την επόμενη μέρα να ξυπνήσει για να δει την κράτησή μου.
Ε ναι,και; Δεν ανακάλυψες και ζεστό νερό.
Δεν αμφισβήτησε κανένας ότι η Agoda θα σε χρέωνε και το booking.com οχι, και σαφώς και οι δυο στο λένε, δεν στο κρύβουν κατόπιν της κράτησης. Όπως γράφει από κάτω.

upload_2019-4-16_18-22-8.png



Δεν έχει καμία σχέση με το booking!
έχει σχέση με την ημιμάθεια πρωτίστως και στην τελική με το ξενοδοχείο που επέλεξες...
...τελικά είναι απλά θέμα της ημιμάθειας...

Πάντως αν ισχύει ότι άλλες πλατφόρμες τσεκάρουν επιτόπου π.χ. Agoda, μεγάλο φάουλ για το booking.

Μεγάλη κουβέντα το γιατί το booking δεν τσεκάρει τις κάρτες εκείνη την στιγμή.

Κατά τα άλλα το Agoda ανήκει στο booking.com όπως και το kayak και κάποια άλλα.
Απλά αποδέξου ότι δεν γνωρίζεις πολλά από αυτά που λες, ενώ επιμένεις.

Και; Ότι είπες ισχύει, αλλά δεν αποδεικνύει τίποτα από τα προηγούμενα που είπες.
τεσπα

Αποδεικνύει ότι πρέπει να είμαστε προσεκτικοί όταν χαρακτηρίζουμε τους άλλους ημιμαθείς και να επιμένουμε.Αποδεικνύει ότι πρέπει να είμαστε προσεκτικοί όταν χαρακτηρίζουμε τους άλλους ημιμαθείς και να επιμένουμε.
Θα χαρώ αν παραδεχθείς ότι απλά προσπαθείς να πιαστείς από κάπου για να αποδείξεις κάτι που θες να βγεις από πάνω, και όχι ότι πραγματικά πιστεύεις σε αυτά που γράφεις.
Αν όμως είναι το δεύτερο, άφησε με στην ηρεμία μου και ξέχνα ότι σου έχω απευθυνθεί ποτέ και σου παραδέχομαι όλα τα δίκια και πέρα από το τελευταίο που είχα πει).

Και να το αναλύσω για τελευταία φορά:



Δεν έχει καμία σχέση με το booking!
έχει σχέση με την ημιμάθεια πρωτίστως και στην τελική με το ξενοδοχείο που επέλεξες...
...τελικά είναι απλά θέμα της ημιμάθειας...

Σαφώς και έχει σχέση με την ημιμάθεια΄όταν δεν καταλαβαίνει ούτε αυτή, αλλά ούτε και εσύ ότι στο πρόβλημα που είχε η συγκεκριμένη κύρια Δήμητρα είχε να κάνει με το ξενοδοχείο αποκλειστικά.
Μας το επιβεβαίωσε και η ίδια λέγοντας μετά ότι το ξενοδοχείο το έλυσε το θέμα στο τέλος.


Πάντως αν ισχύει ότι άλλες πλατφόρμες τσεκάρουν επιτόπου π.χ. Agoda, μεγάλο φάουλ για το booking.

Μεγάλη κουβέντα το γιατί το booking δεν τσεκάρει τις κάρτες εκείνη την στιγμή.

Το γιατί προσπαθείς να διαβάσεις "between the lines" ενώ δυσκολεύεσαι ή δεν θες να καταλάβεις αυτά που αναγράφονται προφανέστατα και σαφή δεν μπορώ να καταλάβω.
Να σε βγάλω από την απορία λοιπόν. Με το "Μεγάλη κουβέντα το γιατί το booking δεν τσεκάρει τις κάρτες εκείνη την στιγμή" εννοούσα κάτι εντελώς διαφορετικό και όχι αυτό που ήθελες να διαβάσεις και δεν έχει καμία σχέση με το αν θεωρώ ότι είναι παράνομο. Ξεκόλλα από αυτό. Και δεν θεωρώ ότι είναι φάουλ όπως το λέει ο ΝΤΤ, απλή πολιτική τους είναι. Όταν είπα μεγάλη κουβέντα, κυριολεκτικά εννοούσα ότι είναι μεγάλη, μακριά, χρονοβόρα να εξηγηθεί και ότι άλλο από επίθετο στα ελληνικά μπορείς να κολλήσεις.
Σημαίνει ότι ούτε έχω όρεξη τόσο να γράφω και ούτε θέλω να πρήζω άλλους να τα διαβάσουν, αφού φαντάοζμαι βαρέθηκαν και εσένα και εμένα.


Κατά τα άλλα το Agoda ανήκει στο booking.com όπως και το kayak και κάποια άλλα.
Απλά αποδέξου ότι δεν γνωρίζεις πολλά από αυτά που λες, ενώ επιμένεις.


Επιμένω και στα 2 ακόμα, δεν ξέρω τι δεν καταλαβαίνεις.
Και ανήκει στο booking.com η Agoda καθώς η πρώτη αγόρασε την άλλη, άσχετα πως ονομάζονται και παρουσιάζονται οι όμιλοι.
Και συνεχίζω να πιστεύω ότι δεν γνωρίζεις πράγματα.

Από δω και στο εξής μπορείς να γράψεις ότι θες, απλά δεν απαντάω όπως είπα και άλλες 2/3 φορές).
Με κούρασες.
 
Last edited:

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
Κατεβατά ολόκληρα γράφετε :p

Θα μιλήσω μόνο για την πρόταση που έγραψα πιο πάνω

Με την λέξη "μεγάλη κουβέντα" εννοούσα ότι θέλει πολύ συζήτηση. Τίποτα παραπάνω.

Επίσης δεν ξέρω γιατί το booking αφού παρέχει αυτή την λειτουργία
https://partnerhelp.booking.com/hc/...ntroducing-payment-solutions-from-Booking-com

δεν μπορεί τσεκάρει επιτόπου την κάρτα του πελάτη. Απλή απορία.

Δηλαδή αν μπορεί να κάνει handling τις πληρωμές γιατί δεν μπορεί να τσεκάρει αν είναι invalid?
 
Last edited:

North66

Member
Μηνύματα
4.297
Likes
5.032
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γροιλανδία
Θα χαρώ αν παραδεχθείς ότι απλά προσπαθείς να πιαστείς από κάπου για να αποδείξεις κάτι που θες να βγεις από πάνω, και όχι ότι πραγματικά πιστεύεις σε αυτά που γράφεις.
Μ' αρέσει να αποδεικνύω στους "γνώστες" ότι οι ημιμαθείς τα καταλαβαίνουν καλύτερα γιατί βλέπουν τα πράγματα αντικειμενικότερα και χωρίς παρωπίδες. Επί του θέματος, όταν εισάγεται άκυρη κάρτα η κράτηση πρέπει αυτοδίκαια να ακυρώνεται και όχι οι ξενοδόχοι να εγκλωβίζουν τον πελάτη στην ανεύρεση άλλης κάρτας με την απειλή ακυρωτικών. Aυτό είναι το συμπέρασμα της κουβέντας.

Επίσης δεν ξέρω γιατί το booking αφού παρέχει αυτή την λειτουργία
https://partnerhelp.booking.com/hc/...ntroducing-payment-solutions-from-Booking-com...
Δεν το ήξερα. Αυτό μου ακούγεται σα χαρακτηριστικό agoda.
 

greg13

Member
Μηνύματα
18
Likes
9
Καλησπερα ,εκλεισα μεσω booking ξενοδοχειο για εδιμβουργο και μου εχουν δεσμευσει το ποσο 2 φορες!τους εστειλα μειλ αλλα δεν εχουν απαντησει ακομα,τι γινεται σε αυτην την περιπτωση;
 

mikrh tsopana

Member
Μηνύματα
1.715
Likes
7.789
Επόμενο Ταξίδι
Ελλάδα-Παλέρμο-Μπιλμπάο
Ονειρεμένο Ταξίδι
θα το αποφασίσω αύριο
Πηγα να κανω μια κρατηση στη booking μη ακυρωσιμη. Εφτασα μεχρι την πληρωμη, το πατησα και στο site δεν εγινε τιποτα. Μου ηρθε ομως μνμ στο κινητο οτι εχω χρεωθει, το ειδα και στο ebanking. Παω στη Booking να δω αν οντως εγινε η κρατηση και βλεπω οτι με εχει αποσυνδεσει, συνδεομαι, δε φαινεται τιποτα, μου βγαζει και εκεινη την υπενθυμιση οτι "ολοκληρωστε την κρατηση σας". Περιμενω λιγο, τιποτα. Παταω στο "ολοκληρωστε την κρατηση σας". Αυτη τη φορα μου ηρθε email, η κρατηση μου φαινεται και στην ιστοσελιδα, αλλα τα λεφτα εχουν κρατηθει εις διπλουν. Περιμενω εδω και 20 λεπτα να μιλησω στο τσατ αλλα ακομη στην αναμονη ειμαι. Φανταζομαι θα βγαλω ακρη, αφου στο booking μια κρατηση φαινεται να εχω (εχω κανει 5000 refresh). Εχει συμβει κατι παρομοιο σε κανεναν;
 

mourohavlos

Member
Μηνύματα
2.424
Likes
4.409
Το πιθανότερο είναι να μην έχει γίνει χρέωση, αλλά δέσμευση του ποσού (λόγω σφάλματος κλπ.). Σ'αυτήν την περίπτωση η συναλλαγή δεν πραγματοποιείται και τα χρήματα αποδεσμεύονται αυτόματα μετά από 1 μήνα ή κάτι τέτοιο. Στην τράπεζα σου δηλαδή θα συνεχίσει να εμφανίζεται δεσμευμένο και τις επόμενες μέρες, όχι όμως ως οριστική συναλλαγή.
Μίλα όμως και με τη booking για επιβεβαίωση.
 

mikrh tsopana

Member
Μηνύματα
1.715
Likes
7.789
Επόμενο Ταξίδι
Ελλάδα-Παλέρμο-Μπιλμπάο
Ονειρεμένο Ταξίδι
θα το αποφασίσω αύριο
Αν μέχρι την Δευτέρα δεν έχεις λύσει το θέμα σου στείλε μου πμ να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε.
Σ ευχαριστώ πολύ!

Μάλλον λύθηκε, αλλά θα πάρω και τη Δευτέρα τηλέφωνο στην τράπεζα για να δω. Η Βooking προώθησε το μήνυμά μου στο κατάλυμα (αφου μου ζητησε να ανεβασω αποδεικτικό) και το κατάλυμα απάντησε ότι είναι δουλειά της booking και το επαναπροώθησε. Μεταξύ των προωθήσεων και των επαναπροωθήσεων, μου ήρθε μήνυμα από τη Booking ότι δε μπόρεσαν να επεξεργαστούν την κράτησή μου και είναι σε refund process που θα κρατησει 7-12 μέρες. Στο μεταξύ αν μέχρι τις 6/02 δεν έχουν τραβηχτεί τα λεφτά, μου επιστρέφονται. Οπότε θα περιμένω λίγο παραπάνω μέχρι να σε ενοχλησω.
 

mikrh tsopana

Member
Μηνύματα
1.715
Likes
7.789
Επόμενο Ταξίδι
Ελλάδα-Παλέρμο-Μπιλμπάο
Ονειρεμένο Ταξίδι
θα το αποφασίσω αύριο
Πηγα να κανω μια κρατηση στη booking μη ακυρωσιμη. Εφτασα μεχρι την πληρωμη, το πατησα και στο site δεν εγινε τιποτα. Μου ηρθε ομως μνμ στο κινητο οτι εχω χρεωθει, το ειδα και στο ebanking. Παω στη Booking να δω αν οντως εγινε η κρατηση και βλεπω οτι με εχει αποσυνδεσει, συνδεομαι, δε φαινεται τιποτα, μου βγαζει και εκεινη την υπενθυμιση οτι "ολοκληρωστε την κρατηση σας". Περιμενω λιγο, τιποτα. Παταω στο "ολοκληρωστε την κρατηση σας". Αυτη τη φορα μου ηρθε email, η κρατηση μου φαινεται και στην ιστοσελιδα, αλλα τα λεφτα εχουν κρατηθει εις διπλουν. Περιμενω εδω και 20 λεπτα να μιλησω στο τσατ αλλα ακομη στην αναμονη ειμαι. Φανταζομαι θα βγαλω ακρη, αφου στο booking μια κρατηση φαινεται να εχω (εχω κανει 5000 refresh). Εχει συμβει κατι παρομοιο σε κανεναν;
Εν τελει οντως μου επιστραφηκαν τα λεφτα σήμερα κιόλας!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.113
Μηνύματα
880.688
Μέλη
38.839
Νεότερο μέλος
mgian

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom