Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

adiaforos

Member
Μηνύματα
518
Likes
447
Δεν αμφισβητώ ότι λες, παρόλο που το εισιτήριο μου και όσοι όροι & προϋποθέσεις το συνόδευαν δεν ανέφεραν τέτοια χρέωση.
Αν είναι καινούρια η χρέωση λόγω της κατάστασης και μπήκε εκ των υστέρων δε μπορώ να το ξέρω, ούτε αν υπήρχε και ήταν στα ψιλά γράμματα. Θα φανεί πάντως μιας και ρώτησα επισήμως μέσω εγγράφου στο συνήγορο του καταναλωτή.
Φυσικά και δεν είμαι αρνητικός στο να υπάρχει αντίτημο, η ιστορία τους όμως μπάζει, και ο τρόπος τους είναι αχαρακτήριστος. Εξάλλου η αεροπορική επιβεβαίωσε την επιστροφή χρημάτων από τη πρώτη στιγμή, σε απευθείας επικοινωνία μαζί μου. Θα δείξει.
Μπορείς να το επιβεβαιώσεις αυτό; Σε κάποιο απ'τα mail της κράτησης πρέπει να αναφέρει τους όρους στους οποίους συμφωνησες. Αν όντως παρεμβαίνει τους όρους η εταιρεία είναι σοβαρό και πρέπει να ειπωθεί χωρίς ερωτηματικά.

Δεν το γράφω για να υποστηρίξω την εταιρεία. Ίδιο λουκι περνάω κι εγώ με ακριβή πτήση που ακυρώθηκε και δεν μου ήρθε καν ειδοποίηση. Αλλά υπάρχουν τόσα παράπονα από άλλους πελάτες, που πιστεύω ότι υπάρχει κι ατομική ευθύνη που αγοράζουμε από αυτούς.
Βρε παιδιά, με κάθε σεβασμό στις δυσκολίες που αντιμετωπίζετε (και αντιμετωπίζουμε) πολλή κουβέντα για τα αυτονόητα... Σε κανένα e-mail από καμία εταιρεία και για κανένα αεροπορικό εισιτήριο (ή για ενοικίαση αυτοκινήτου) δεν έχω δει ποτέ όρους κράτησης. Οι όροι της κράτησης είναι στον ιστότοπο των εταιρειών και λίγο πριν ολοκληρωθεί η κράτηση πρέπει να τσεκάρεις το πεδίο "Συμφωνώ με τους όρους κράτησης", όπου συνήθως υπάρχει σύνδεσμος παραπομπής. Ούτε τιμολόγιο προμηθειών έρχεται με το email.
Όσον αφορά το pamediakopes, νομίζω είναι σκανδιναβική εταιρεία, με τους ίδιους όρους κράτησης σε όσες χώρες δραστηριοποιείται, γεγονός που με προϊδεάζει ότι δεν θα έκανε κάτι χωρίς να προβλέπεται στους όρους του.
 
Last edited:

Señor_Nada

Member
Μηνύματα
493
Likes
2.003
Ονειρεμένο Ταξίδι
Άβυσσος
Βρε παιδιά, πολλή κουβέντα για τα αυτονόητα... Σε κανένα e-mail από καμία εταιρεία και για κανένα αεροπορικό εισιτήριο (ή για ενοικίαση αυτοκινήτου) δεν έχω δει ποτέ όρους κράτησης.


Δεν ξέρω τι είναι αυτονόητο, αλλά τον Γενάρη έκλεισα με travelgenio και μου ήρθε mail με συνημμένους τους όρους.

travelgenio_conditions.png



Όπου μέσα αναφέρεται ξεκάθαρα αυτό:

travelgenio_refund.png


Το οποίο η αλήθεια είναι ότι δεν είχα προσέξει, αλλά προφανώς δεν φταίει η εταιρεία γι'αυτό. Επίσης με ένα γρήγορο ψάξιμο είδα ότι σε εισιτήρια που έχω αγοράσει απευθείας από αεροπορικές έχει λινκ για τους όρους. Το ίδιο και η opodo που είχα αγοράσει παλιότερα.
 

Taxidia

Member
Μηνύματα
6
Likes
2
Αίτημα για voucher εγκρίθηκε από την Aegean σε δύο ημέρες, ενώ για εισιτήριο που είχε αγοραστεί με πόντους Bonus της Mastercard σε αίτημα που στάλθηκε στο messenger -εφόσον στα τηλέφωνα δεν μπορούμε να βγάλουμε γραμμή - μετά από 3 ημέρες μου είπανε πως ακυρώσανε το εν λόγω εισιτήριο και σε 90 μέρες θα επιστραφούν πόντοι και χρήματα στο ακέραιο.

Είχες δίκιο για το μήνυμα στο messenger. Σήμερα μου απαντήσανε πως επιστρέφονται φόροι και χρήματα στο ακέραιο μετά από 90 μέρες βέβαια! Σ' ευχαριστώ πολύ γι΄άλλη μια φορά!
Εδώ για παράδειγμα έγινε επιστροφή χρημάτων από Aegean επειδή ήταν κάποια ειδική περίπτωση;

Λιγο ασχετο, αλλα για να γελασετε???? με το εν λογω πρακτορειο. Ειχα κλεισει Αθηνα -Δελχι μεσω Κιεβου. Εφτανα στο Κιεβο απογευμα και μετα απο καποιες ωρες πετουσα για Δελχι. Η αεροπορικη αλλαζει την ωρα της πρωτης πτησης και μου στελνει το πρακτορειο εναλακτικη κατα την οποια εφτανα στο Κιεβο μετα την ωρα αναχωρησης της πτησης για Δελχι. Πηρα τηλεφωνο να τους ενημερωσω οτι αυτο που προτειναν ηταν ανεφικτο και μου λενε οτι μονο αν δεχτω την προταση που μου εστειλαν δεν θα χρεωθω για την αλλαγη, αλλιως θα επρεπε να πληρωσω 50 ευρω αν θυμαμαι καλα!!!!!!!
Και τι έγινε μετά;
Καλά, κι εσύ δε μπορούσες να δείξεις μια ευελιξία και να ταξιδέψεις όπως σου πρότειναν; :lol:
 

depy!!!

Member
Μηνύματα
580
Likes
1.171
Επόμενο Ταξίδι
Ο Θεος ξερει
Ονειρεμένο Ταξίδι
ΠΕΡΟΥ - ΧΙΛΗ
Και τι έγινε μετά;
Καλά, κι εσύ δε μπορούσες να δείξεις μια ευελιξία και να ταξιδέψεις όπως σου πρότειναν; :lol:
Χαχα, επρεπε να το προσπαθησω... Τελικα πηρα την αεροπορικη, η οποια ειδε το παραλογο του πραγματος, και βρηκαμε λυση....
 
Μηνύματα
67
Likes
126
Επόμενο Ταξίδι
España? We'll see.
Ονειρεμένο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Για να κλείσεις ένα αεροπορικό χρειάζεται ένα κλικ. Για να σου επιστρέψουν χρήματα για πτήση που αποφασίζουν να σου ακυρώσουν για λόγους χαμηλής πληρότητας, χρειάζονται 4,5 μήνες, 35 emails, αμέτρητα νεύρα, 5 τηλεφωνήματα και άλλο ένα τελικό τηλεφώνημα όπου θα απειλείς πως δεν πρόκειται να κλείσεις το τηλέφωνο αν δεν μιλήσεις με προϊστάμενο, για να τον γλεντήσεις στην συνέχεια με επιχειρήματα.

Άξιζε όλο αυτό για 87€; Και για 1€ θα άξιζε. Και για 0.

Είναι η ηθική ικανοποίηση του να έχεις το δίκιο με το μέρος σου και να κερδίζεις τη μάχη με τον Γολιάθ.

Και του να βλέπεις το αληθινό πρόσωπο που κρύβεται πίσω από τα χαμόγελα της Aegean Airlines.
 

Attachments

orck

Member
Μηνύματα
616
Likes
847
Για να κλείσεις ένα αεροπορικό χρειάζεται ένα κλικ. Για να σου επιστρέψουν χρήματα για πτήση που αποφασίζουν να σου ακυρώσουν για λόγους χαμηλής πληρότητας, χρειάζονται 4,5 μήνες, 35 emails, αμέτρητα νεύρα, 5 τηλεφωνήματα και άλλο ένα τελικό τηλεφώνημα όπου θα απειλείς πως δεν πρόκειται να κλείσεις το τηλέφωνο αν δεν μιλήσεις με προϊστάμενο, για να τον γλεντήσεις στην συνέχεια με επιχειρήματα.

Άξιζε όλο αυτό για 87€; Και για 1€ θα άξιζε. Και για 0.

Είναι η ηθική ικανοποίηση του να έχεις το δίκιο με το μέρος σου και να κερδίζεις τη μάχη με τον Γολιάθ.

Και του να βλέπεις το αληθινό πρόσωπο που κρύβεται πίσω από τα χαμόγελα της Aegean Airlines.
Εχεις απολυτο δικιο. Αυτο ειναι το αορατο χερι της αγορας.
Το χειροτερο ειναι οτι υπαρχουν αναμεσα στους πελατες αρκετοι που θα πουν οτι εισαι υπερβολικος
 

Vasileti

Member
Μηνύματα
477
Likes
1.598
Και λίγα λέτε! Πιθανα οι εργαζόμενοι και η διοίκηση ειναι στυγνοί εκμεταλλευτές και τεμπέληδες που παίζουν πασιέντζες. Συνομωσία προφανής με τον ιό, γιατί δηλ. να μην αρκεί μόνο ένα μαγικό reverse κλικ, λες και δεν έχουμε αντίληψη της οικονομίας, των ταμειακών ροών, της ρευστότητας, των θεμάτων των μερισμάτων, του πλεονάζοντος προσωπικού, των αναδιανομών υφιστάμενου προσωπικού, των τεχνικών προβλημάτων...
Δωρεάν θαπρεπε να ασχολούνται όλοι μαζί μας, 72 ώρες το 24ωρο για να μας καλύψουν πιο νωρίς, τα ξέρουμε αυτά τα κόλπα του κεφαλαίου, υπάρχει η προστασία των δικαιωμάτων του επιβάτη. Σας φαίνεται υπερβολή το να βρισκόμαστε μέσα στον Τιτανικό και να "γλεντάμε" τον chef με επιχειρήματα που καθυστερεί το γεύμα?
Πολλά χρόνια γυρίσαμε τον πλανήτη πετώντας στην τιμή ενός γεύματος με τους εκμεταλλευτές πιλότους να αμοίβονται με λιγότερα από 1500 ευρώ λες και ίσα κι όμοια ειναι με εμάς τους υπόλοιπους εργαζομενους, που μπορεί πολλοί ως δημοτικοί ξύστες του 2ωρου από το σπίτι να παίρνουμε τα ίδια με τον πιλότο, αλλά για τα δάνεια μας εμείς ειναι θεμιτό να παρατείνουμε.
Αγώνας λοιπόν μέχρι τα 87 ευρω να γίνουν 870 όπως ήταν τον παλιό καιρό, που δεν ταξίδευε η κουτσή Μαρία, ειτε τα παίρνει η κατ'εμέ πολύ καλή aegean ειτε έλθει άλλος δυνάστης, πάλης ξεκίνημα με διαμαρτυρίες και για 0 ευρώ ακόμη, αρκεί να πάψουν να προσπαθούν εξαιτίας ανωτέρας βίας να παρατείνουν τις δεσμεύσεις τους οι μεγάλοι και να υποκρίνονται υπερκόπωση οι μικροί.
Προκειμένου κάποιοι άξιοι, έξυπνοι και γνώστες να κάνουν περιουσία και να κρατήσουν το σπίτι όπου και άλλοι ζουν και ευημερούμε κιεμείς, ας πάμε πίσω στο μεσαίωνα του ταξιδιού.
Ούτε ευρώ στους τυράννους, μας αρκεί η ηθική ικανοποίηση της μετάβασης με 87 € με πούλμαν μέχρι Λαμία όχι αεροπορικώς μέχρι Βερολίνο.
Να απαιτήσουμε επίσης να καταργηθεί και ο ιός άμεσα με ένα άρθρο κιένα νόμο, ειναι δίκαιο και πρέπει να γίνει πράξη.
Δείτε το ισοδύναμο. Σε φίλια χώρα γιατροί προσβεβλημένοι παρεχουν τις υπηρεσίες τους μέχρι να καταρρεύσουν. Θα το θεωρούσατε ηθική ικανοποίηση εάν τους έπειθαν αυτοί που ζητούν ένα χανζαπλάστ να τους εξυπηρετήσουν άμεσα? θα το πάρουν έτσι κιαλλιώς το ρημάδι το χανζαπλάστ. Υπάρχει καθυστέρηση αλλά δεν χάνονται, εξάλλου δεν είχαν ποτέ αυτά τα χρήματα ανελαστικό χαρακτήρα και παρατηρησα ότι αρκετά μέλη ξεσπούν "δεν τους χαρίζω ούτε ευρώ", σαν μίσος.
Με συμπαθάτε για το ύφος, έχετε το δίκιο σας αλλά δεν είμαι ειρωνικός και ξεροκέφαλος εκ γενετής, αυτές οι ιδιότητες ειναι επίκτητες στην πραγματική αγορά.
Σε "dt" μεν το κλικ του εισιτηρίου, σε παρατεταμένο δυστυχώς "t" η επίλυση των προβλημάτων, αυτή ειναι η πρωτόγνωρη κατάσταση.
Κρατήστε αν θέλετε μόνο το ότι πρέπει να ειμαστε σίγουροι στην αναγνώριση του Γολιάθ και των ανεμόμυλων, σε αυτό νομίζω θα συμφωνήσετε.
 
Last edited:
Μηνύματα
67
Likes
126
Επόμενο Ταξίδι
España? We'll see.
Ονειρεμένο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Και λίγα λέτε! Πιθανα οι εργαζόμενοι και η διοίκηση ειναι στυγνοί εκμεταλλευτές και τεμπέληδες που παίζουν πασιέντζες. Συνομωσία προφανής με τον ιό, γιατί δηλ. να μην αρκεί μόνο ένα μαγικό reverse κλικ,
Προφανώς δεν έχω τόσο ελεύθερο χρόνο για να διαβάσω ολόκληρο το παραλήρημα σου, ωστόσο αν εσύ γουστάρεις να ταιζεις την κάθε Aegean για υπηρεσίες που δεν σου παρέχει, μπορείς να αγοράσεις όσα εισιτήρια θέλεις και να μην τα χρησιμοποιήσεις, δεν σε εμποδίζει κανένας.
Θα σου πρότεινα επίσης να πας στους ξενοδοχουπαλληλους και να τους πληρώσεις τους 5 μισθούς που έχασαν φέτος το καλοκαίρι, στον έμπορο της λιανικής και να του πληρώσεις το μηνιαίο τζίρο Μαρτίου και Απριλίου που έχασε (καθώς τα 800 πήγαν στο ενοίκιο), και γενικά να δείξεις την ίδια αλληλεγγύη που δείχνεις για μια αεροπορική με εκατοντάδες εκατομμύρια ταμειακα διαθέσιμα σε όλους όσους υπέστησαν οικονομική καταστροφή αυτό το διάστημα ενώ ο τραπεζικός τους λογαριασμός, σε αντίθεση με της Aegean, δείχνει 0.
Για εμένα ας το πάει και 8700 το εισιτήριο, το κεφάλαιο Aegean έχει κλείσει. Καλό λουκέτο της εύχομαι.
 

Señor_Nada

Member
Μηνύματα
493
Likes
2.003
Ονειρεμένο Ταξίδι
Άβυσσος
Στις 2 Ιούλη έκανα αίτηση επιστροφής χρημάτων σε ακυρωμενη εσωτερική πτήση στο Περού με την latam. Από τότε δεν είχα ξαναστειλει. Μου είχα ζητήσει μάλιστα τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού για την επιστροφή και φανταζόμουν ότι λόγω γραφειοκρατιας θα αργήσω να τα δω. Πριν μερικές μέρες μου ήρθε mail ότι έχουν πραγματοποιησει την επιστροφή και σήμερα είδα το ποσό (200ε) στον λογαριασμό μου.

Η latam βρίσκεται σε καθεστώς ειδικής χρεωκοπίας απ'τον Μάη. Το να πω ότι δεν το περίμενα είναι λίγο.
 

Thalia!!

Member
Μηνύματα
46
Likes
20
Ένας πολύ καλός οδηγός για να διεκδικήσετε αποζημιώσεις μέχρι και 600 ευρο για ακυρωμένες πτήσεις!

Για να δικαιούστε αποζημίωση για την ακυρωμένη πτήση σας, σύμφωνα με τα κριτήρια που ορίζονται στον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 261/04, είναι απαραίτητο η πτήση σας να έχει χειριστεί από αεροπορική εταιρεία που είναι νηολογημένη στο έδαφος της ΕΕ ή είχε αναχωρηθεί από αερολιμένα εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Τα τμήματα του κανονισμού που αφορούν την ακύρωση της πτήσης εφαρμόζοναται επίσης στην Αλβανία, Βοσνία και Ερζεγοβίνη, την Ισλανδία, το Κοσσυφοπέδιο, τη F.Y.R.O.M., τη Νορβηγία, τη Σερβία, το Μαυροβούνιο και την Ελβετία.

Το δεύτερο σημαντικότερο κριτήριο που καθορίζει εάν δικαιούστε αποζημίωση είναι η προθεσμία κατά την οποία η αεροπορική εταιρεία σας έχει ειδοποιήσει για την ακύρωση της πτήσης.

Είναι κάποιος που έχει κάνει τη διαδικασία κ έχει πάρει χρήματα?
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
31.061
Μηνύματα
748.834
Μέλη
35.713
Νεότερο μέλος
Tsiakos

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom