Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
286
Likes
489
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ονειρεμένο Ταξίδι
Warwick, NY
Σημερινή ενημέρωση από το page της scoot στο fb:
Dear Scoot Community

Scoot is offering voucher refunds for the full value of bookings made on or before 15 March 2020, for travel up to 31 May 2020, with immediate effect. These vouchers are valid for 12 months, and can be used for rebooking travel at a later date. A self-service portal for this on our website will be ready within a few days and Scoot will update customers via this page, our website and email notifications. Please continue to visit our website at www.flyscoot.com for the latest updates. Thank you for your patience and understanding during this period.

The Scoot Team
Μόλις ανέβηκε η λειτουργία I would like a refund.
Κάνεις login, Manage my booking.
Το θέμα είναι: Το παίρνουμε ή περιμένουμε μπας και ακυρωθεί η πτήση και μας επιστρέψει τα χρήματα;
 

Attachments

vikara

Member
Μηνύματα
474
Likes
3.967
Ονειρεμένο Ταξίδι
Νησί του Πάσχα
Μόλις ανέβηκε η λειτουργία I would like a refund.
Κάνεις login, Manage my booking.
Το θέμα είναι: Το παίρνουμε ή περιμένουμε μπας και ακυρωθεί η πτήση και μας επιστρέψει τα χρήματα;
Μολις μου ηρθε mail οτι ακυρωνεται η πτηση της επιστροφης (μου τη μετεφεραν 2 μερες μετα απο 14/4->16/4) και δικαιουμαι τα εξης:

1. Rebook to another flight of the same destination within 14 days of the original flight, at no additional charge, subject to availability; or

2. Refund 120% of your unused itinerary value in travel voucher – excluding any amount for third party products and services – Scoot Travel Voucher is valid for twelve (12) months from date of issuance (not applicable for Group bookings); or

3. Refund 100% of your unused itinerary value to the original mode of payment – excluding any amount for third party products and services.

Επελεξα το 3, για επιστροφη 100% του ποσου. Γνωμη μου, να περιμενεις...Γινονται πολλες ανακαταξεις στις πτησεις μερα με τη μερα. Ποτε ταξιδευες?
 

AERAS

Member
Μηνύματα
759
Likes
1.118
Μόλις ανέβηκε η λειτουργία I would like a refund.
Κάνεις login, Manage my booking.
Το θέμα είναι: Το παίρνουμε ή περιμένουμε μπας και ακυρωθεί η πτήση και μας επιστρέψει τα χρήματα;
Και θα τους πάρει 30 εργάσιμες μέρες για να το πιστωσουν στο account μας? Αυτιματοποιημενο δεν πρέπει να είναι αυτό?
Εγω ιδανικά θα ήθελα να πάω το επόμενο Πάσχα αλλά δεν είναι εντός του ημερολογιακόυ έτους, την περίοδο των Χριστουγέννων έχουν ήδη ανέβει οι τιμές.. Οπότε είναι μεγάλο το δίλημμα.. Refund ή αναμονή?
 

vikara

Member
Μηνύματα
474
Likes
3.967
Ονειρεμένο Ταξίδι
Νησί του Πάσχα
Και θα τους πάρει 30 εργάσιμες μέρες για να το πιστωσουν στο account μας? Αυτιματοποιημενο δεν πρέπει να είναι αυτό?
Εγω ιδανικά θα ήθελα να πάω το επόμενο Πάσχα αλλά δεν είναι εντός του ημερολογιακόυ έτους, την περίοδο των Χριστουγέννων έχουν ήδη ανέβει οι τιμές.. Οπότε είναι μεγάλο το δίλημμα.. Refund ή αναμονή?
Εμεις πηραμε τα χρηματα. Οποτε καλυτερα αναμονη μπας και ακυρωθει/ αλλαξει η πτηση...Το σκεπτικο μου ειναι οτι πρωτον δεν ξερεις ποτε ακριβως θα ομαλοποιηθει η κατασταση με τον κορονοιο , δευτερον δεν ειναι ολες οι εποχες καταλληλες για Βιετναμ και τριτον ο Απριλιος (που ειναι ιδανικος και μας βολευε και εμας) ειναι μετα τον εναν χρονο που σου δινει ισχυ το voucher.
 

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
286
Likes
489
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ονειρεμένο Ταξίδι
Warwick, NY
Ναι, δίκιο έχεις, θα περιμένουμε.
Μακάρι να αλλάξει/ακυρωθεί η πτήση!

Αναχ: 11/4 Αθ-Σιγκ-Μπανγκ.
Επιστρ: 25/5 Πουκ-Αθ.
 

vikara

Member
Μηνύματα
474
Likes
3.967
Ονειρεμένο Ταξίδι
Νησί του Πάσχα
Ναι, δίκιο έχεις, θα περιμένουμε.
Μακάρι να αλλάξει/ακυρωθεί η πτήση!

Αναχ: 11/4 Αθ-Σιγκ-Μπανγκ.
Επιστρ: 25/5 Πουκ-Αθ.
Είσαι λίγο αργότερα από εμάς,οπότε περίμενε...Από ότι κατάλαβα,συγχωνευουν τις πτήσεις στη scoot.Εμεις είχαμε αναχώρηση 2/4 αθηνα-Σιγκαπουρη-Ανοι και επιστροφή 14/4 Σιγκαπούρη-αθηνα( αυτή που άλλαξε)
Το θέμα μου τώρα είναι οι πτήσεις εντός Βιτναμ, Βιετνάμ-Σιεμ Τοπ και Σιεμ Ριπ-Σιγκαπουρη,που κόστισαν όσο το αεροπορικό με τη scoot.Θα περιμένω όμως καμια βδομάδα ακόμα,πριν κάνω κάποια ενέργεια.
 

sinefoula

Member
Μηνύματα
451
Likes
1.677
Επόμενο Ταξίδι
;;;;;;;;;;;;;;;
Ονειρεμένο Ταξίδι
Κούβα,Αίγυπτος,Μαρόκο!
Εμεις ταξιδι απο 1 απριλη εως 6 με ryanair για βουδαπεστη μας εχει.μονο επιλογη αλλαγη πτησης αλλα δεν μας αφηνει να παρουμε πισω τα χρηματα για την ωρα...τι να κανω γμτ;να περιμενω να ακυρωθει;
 

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
286
Likes
489
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ονειρεμένο Ταξίδι
Warwick, NY
Είσαι λίγο αργότερα από εμάς,οπότε περίμενε...Από ότι κατάλαβα,συγχωνευουν τις πτήσεις στη scoot.Εμεις είχαμε αναχώρηση 2/4 αθηνα-Σιγκαπουρη-Ανοι και επιστροφή 14/4 Σιγκαπούρη-αθηνα( αυτή που άλλαξε)
Το θέμα μου τώρα είναι οι πτήσεις εντός Βιτναμ, Βιετνάμ-Σιεμ Τοπ και Σιεμ Ριπ-Σιγκαπουρη,που κόστισαν όσο το αεροπορικό με τη scoot.Θα περιμένω όμως καμια βδομάδα ακόμα,πριν κάνω κάποια ενέργεια.
Ναι, θα περιμένουμε, έχουμε ακόμα...
Εμείς ζητήσαμε refund από τη Vietjet για 2 εσωτερικές στο Βιετνάμ με βάση αυτό:
https://vietnam.travel/things-to-do/information-travellers-novel-coronavirus-vietnamΚαι περιμένουμε απάντηση.

Δεν σε καλύπτει και εσένα αυτό για να ζητήσεις refund από τη στιγμή που δεν σε δέχονται στη χώρα;
 

fraulina

Member
Μηνύματα
217
Likes
402
Ονειρεμένο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Οσον αφορα την edreams, μετα απο μια ερευνα στο διαδικτυο, πηρα στο 2119902377, συνεργαζομενο γραφειο στην ελλαδα, αλλα δεν απαντουν. Αναμονη σχεδον μια ωρα κ στο τελος το κλεισα. Μετα εκλεινε μονο του. Στην ιστοσελιδα τους δεν υπαρχει μειλ ουτε μεσετζερ, ολα ειναι αυτοματοποιημενα κ θα ελεγα θολα. Σε ανακοινωση σχετικα με τον covid19 παραπεμπουν στις αερογραμμες οπως ειπα, με τις οποιες δεν καταφερα να επικοινωνησω τηλεφωνικα σε κανενα τηλ ουτε ελλαδας ουτε κυπρου ουτε ρουμανιας (μιας κ η Blue Air εχει βαση στη ρουμανια. Δεν ξερω πως μπερδευτηκα κ εκλεισα εισιτηριο με αυτους κ οχι με την Cuprus οπως παντα, κ η πλακα ειναι οτι με ενημερωσαν απο την Cyprus οταν επικοινωνησα οτι εκανα λαθος, ηταν κ οι μονοι που απαντησαν εγκαιρα στο μν μου) κ αναγκαστικα εστειλα μειλ στα γραφεια στην Λαρνακα, γιατι ουτε τα αντιστοιχα ελληνικα απαντουν, κ αναμενω. Αν δεν λαβω απαντηση θα αλλαξω μονη μου τα εισ κ θα πληρωσω τα εξτρα, δεν ξερω αλλη λυση προκειμενου να σωσω το ποσο που εδωσα. Παρεμπ. για την edreams, δεν την γνωριζα ουτε κ το εψαξα πριν κλεισω το εισιτηριο, οσες κριτικες διαβασα ειναι αποτρεπτικες. Δεν ειναι για τα 10€ προμηθεια που πηραν αλλα για τον τροπο που αντιμετωπιζουν τους πελατες τους.Ειναι η πρωτη κ τελευταια φορα που κλεινω μ αυτους, ειναι εντελως αναξιοπιστοι.
Λογω της συνολικης καταστασης κ του ογκου επικοινωνιων δειχνω κατανοηση αλλα την επομενη δεν θα τους επιλεξω.
Βασικά την επόμενη να κλείσεις κατευθείαν από το σάιτ της αεροπορικής..την ειχα πατήσει κι εγώ παλιά με άλλο σάιτ πώλησης εισιτηρίων και δεν έβγαζα άκρη κι από τότε είπα ποτε ξανά με ενδιάμεσο: αν γίνει η στραβή είναι καλύτερο να έχεις να κανεις απευθείας με την αεροπορική.
 

AERAS

Member
Μηνύματα
759
Likes
1.118
Ναι, θα περιμένουμε, έχουμε ακόμα...
Εμείς ζητήσαμε refund από τη Vietjet για 2 εσωτερικές στο Βιετνάμ με βάση αυτό:
https://vietnam.travel/things-to-do/information-travellers-novel-coronavirus-vietnamΚαι περιμένουμε απάντηση.

Δεν σε καλύπτει και εσένα αυτό για να ζητήσεις refund από τη στιγμή που δεν σε δέχονται στη χώρα;
Τι ακριβώς διαδικασία έκανες για να ζητήσεις refund? Επισυναψες και το link που παραθέτεις?
 

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
286
Likes
489
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ονειρεμένο Ταξίδι
Warwick, NY
Έστειλα email εδώ: [email protected]
Και σε πμ στο facebook.
Και σε post στο facebook.
Ναι, επισύναψα και το link.
Ακόμα δεν απάντησαν, αλλά στο pm έστειλαν αυτοματοποιημένο μήνυμα:
Dear passengers, please contact our hotline at +65 6388 8883 or email us at [email protected] to receive the reschedule policies or request for a refund due to cancellations with regards to COVID-19. Thank you.
 

dimistr

Member
Μηνύματα
170
Likes
60
καλημέρα!! εγω μια αποροια εχω.... μας εστειλε η ryan (οπως κ σε ολους εσας ) αν θελουμε να αλλάξουμε ημερομηνία στην πτηση μας.... εγω αυτο που δεν εχω καταλάβει ειναι.... αν πει η γαλλια που παμε εμεις οτι δεν δεχεται πτησεις τοτε μπορει να παρουμε λεφτα πισω?? η αληθεια ειναι δεν με ενδιαφέρει να παρω τα λεφτα αλλα θα ηθελα να εχω την δυνατότητα να αλλάξω τοποθεσια κ ημερομηνία....να περιμένω??? η να βαλω τελος ιουνιου που ελπιζω να εχει ηρεμησει το πραγμα?
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.115
Μηνύματα
880.717
Μέλη
38.839
Νεότερο μέλος
mgian

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom