Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

woodripp3r

Member
Μηνύματα
84
Likes
75
Επισης αν με τα εισητηρια ειχατε κλεισει και ασφαλεια η οποια καλυπτει ακυρωση ταξιδιου, μπορειτε και απο εκει να προχωρησετε το θεμα για το full refund. Εμενα η ασφαλιστικη μου εμεσα μου ειπε οτι υπαρχει περιπτωση το penalty που θα φαω απτην ακυρωση να μου το καλυψει η ασφαλιστικη. Οταν εχω νεα θα σας πω.
 

penelopebek

Member
Μηνύματα
247
Likes
253
Ονειρεμένο Ταξίδι
Οπου λαμπει ο Ηλιος
Δεν υπαρχει λογος να με ευχαριστείς , εκανες αιτηση μεσω του mail? Αν ναι δεν ερχεται αμεσως μυνημα επιβεβαίωσης καθυστερεί εμενα μου ηρθε την επομενη μερα.Αν εχεις κανει μεσω του site μαλλον δεν την δεχεται γιατι ήδη εχεις κανει αίτηση ,αλλα θα σου προτινα να επικοινωνησεις με την ρυαναιρ
Ευχαριστω πολυ.Μου εστειλε πριν λιγο η ryanair μειλ λεγοντας οτι παρελαβαν το αιτημα και απλα λογω της καταστασης θα παρει λιγο χρονο. Γιαυτο το λογο να μην προσπαθησω να ξανακανω αιτημα. Αρα ειμαι οκ. Ευχομαι το ιδιο και σε ολους. Οπωε και να χει θα ανταλλασουμε ρα νεα μας.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.088
Likes
44.923
Επόμενο Ταξίδι
?
Ονειρεμένο Ταξίδι
Peru, Japan, Iceland
Πολύ δύσκολα τα πράγματα και πάνω απ' όλα της υπομονής.
Το διαπιστώνω με τα δικά μου ζητήματα ακυρώσεων, το βλέπω και με όσα διαβάζω από το καθένα εδω μέσα.

Οι τελευταίες εξελίξεις με κάνουν πραγματικά να γελάω:
Χρέωση των πρακτορείων για τη διαδικασία, μάλιστα σε κάποια τη ζητούν προκαταβολικά, σε άλλα αν και εφόσον πάρεις επιστροφή χρημάτων.
Προσφορές των αεροπορικών εταιρειών για μετάθεση εισιτηρίου σε άλλη ημερομηνία, με επιπλέον χρέωση αλλαγής η οποία επιβαρύνει τον πελάτη και φυσικά ούτε λόγος για refund.
Αναπάντητα email από άλλες υπηρεσίες μετακίνησης, αρχαιολογικους χώρους κ.α.
Αλλαγή δεδομένων κάθε μέρα από πλατφόρμες κράτησης.

Γενικότερα ένα μπάχαλο σε παγκόσμιο επίπεδο, από το οποίο προσπαθούν όλοι να βγουν με τις μικρότερες δυνατές απώλειες. Ενέργειες όπως η καταγγελίες στις αρμόδιες υπηρεσίες και οι αμφισβητήσεις συναλλαγής από τη τράπεζα ίσως έχουν να αποφέρουν κάτι.
Το σίγουρο είναι ότι πρέπει να περιμένουμε αρκετά...
 

ΚΑΙΤΗΚ

Member
Μηνύματα
5
Likes
8
Γειά σας. Έχει κάποιος υπόψη τι πολιτική ακολουθεί η AEROFLOT για ακύρωση πτήσης λόγω κορωνοιου;
 

alice~

Member
Μηνύματα
714
Likes
1.167
Ονειρεμένο Ταξίδι
Iceland
Πάντως δίνει επιστροφή χρημάτων η Ryan,που θεωρείται low cost και ότι δυσκολα βγάζεις άκρη σε περίπτωση ακύρωσης, αλλαγής ωρών κτλ και δεν δίνουν άλλες μεγάλες και «καλές» εταιρείες. Ειχα κλείσει με Austrian γιατί ένιωθα μεγαλύτερη σιγουριά σε περίπτωση που κάτι συνέβαινε και τελικά η Ryan μου έστειλε sms και μειλ, μου έδωσε refund και η Austrian δεν μου είχε στείλει καν ένα μειλ να μου πει ότι ακυρώθηκε η πτήση μου και τωρα δεν δίνει καν όλα τα χρήματα πίσω. Κρίμα που σνόμπαρα την Laudamotion :p
 

Pel

Member
Μηνύματα
748
Likes
3.805
Ονειρεμένο Ταξίδι
Και πού δεν θέλω;
Το voucher της Aegean ισχύει για 18 μήνες.Και γίνεται επιστροφή χρημάτων για το ποσό που δεν έχει χρησιμοποιηθεί.Νομίζω ότι αρχικά δεν γινόταν αυτό.

https://el.aegeanair.com/voucher-application/
Όχι, αρχικά δεν ήταν έτσι οι όροι. Αρχικά μπορούσες να εξαργυρώσεις το voucher για 12 μήνες από την έκδοση, μπορούσες να το κάνεις μόνο μέσω του τηλεφωνικού κέντρου και, εάν η νέα κράτηση ήταν μικρότερης αξίας, έχανες τη διαφορά.
Δεν αναφέρουν όμως οι νέοι όροι αν ισχύουν πλέον για όλα ανεξαιρέτως τα vouchers, ή εάν για κάθε voucher ισχύουν οι όροι που ίσχυαν τη στιγμή που έγινε το αίτημα για την έκδοσή τους.
 

zafirenia_83

Member
Μηνύματα
74
Likes
103
Η Ryan όντως λέει ότι θα κάνει επιστροφή χρημάτων. Παρόλα αυτά, στην πράξη, έχει πάρει κανείς επιστροφή για ταξίδι προγραμματισμένο μέσα στον Απρίλη ή, να φανταστώ, πως λόγο φόρτου εργασίας θα αργήσουν να γίνουν αυτές οι επιστροφές;
 

depy!!!

Member
Μηνύματα
730
Likes
1.851
Επόμενο Ταξίδι
Λάος
Ονειρεμένο Ταξίδι
Με βανάκι στη Νορβηγία
Η Booking έχει ξεφύγει!
Μέσω του Booking Assistant της στέλνω το σεντόνι με τους περιορισμούς που ορίζουν οτι η κράτηση θεωρείται Forced Circumstances και μου απαντούν αυτό:
"Dear Ioannis, We are sorry that your flights were cancelled. Unfortunately is not possible to cancel your reservation due to Forced circumstances since there are no travel restrictions in the period of your reservation.

In case this situation will change, please let us know and we will be more than happy to assist you.

Let us know in case you need further assistance"

Αλήθεια υπάρχει κάποιος οργανισμός να απευθυνθώ που τους ελέγχει?
Παρε τηλεφωνο. Πριν δυο μερες μιλησα μαζι τους, ειπα οτι ειχα μια μη επιστρεψημη κρατηση στη μαδριτη και αφου ελεγξαν οτι η ισπανια ειναι μεσα στον καταλογο των χωρων που εμπιπτουν στις "ειδικες συνθηκες" μου ειπαν οτι θα γινει επιστροφη του ποσου. Την επομενη μερα μου ηρθε και σχετικο μειλ. Μαλιστα ηταν δυο οι κρατησεις μου, μια για 15-16 μαρτη και μια για 13 απριλη.
 

marianino

Member
Μηνύματα
276
Likes
83
Ονειρεμένο Ταξίδι
οποιοδήποτε!!
Καλησπέρα..είχα κάνει κράτηση με Ryanair στις 30/4-3/5 για Μιλάνο. Εννοείτε πως δεν θα πάω απλά η Ryanair μου στέλνει συνέχεια mail για αλλαγή ημερομηνίας..Δεν υπάρχει περίπτωση αν ακυρωθεί η πτήση να πάρουμε τα χρήματα πίσω? Είμασταν δύο οικογένειες δώσαμε ήδη 600€ και το τρενάρω ελπίζοντας για επιστροφή χρημάτων. Για αλλαγή ημερομηνίας είναι δύσκολο καθώς η μόνη εποχή που μας βολεύει είναι αυτή και εννοειτε για το 2021 δεν ειναι ανοιχτες οι πτησεις. Ελπιζω να μου δωσετε τα φωτα σας .Ευχαριστώ!
καλημέρα γνώμη μου να περιμένεις!! και εμένα μου ερχόντουσαν μνμ για αλλαγή πτήσεων είχα 10-22/04 Μπεργκαμο και τελικά πρίν απο μια εβδομάδα περίπου ήρθε η ακύρωση και πλήρης επιστροφή χρημάτων
 

jlee

Member
Μηνύματα
29
Likes
29
Παρε τηλεφωνο. Πριν δυο μερες μιλησα μαζι τους, ειπα οτι ειχα μια μη επιστρεψημη κρατηση στη μαδριτη και αφου ελεγξαν οτι η ισπανια ειναι μεσα στον καταλογο των χωρων που εμπιπτουν στις "ειδικες συνθηκες" μου ειπαν οτι θα γινει επιστροφη του ποσου. Την επομενη μερα μου ηρθε και σχετικο μειλ. Μαλιστα ηταν δυο οι κρατησεις μου, μια για 15-16 μαρτη και μια για 13 απριλη.
Έχω πάρει 2-3 φορές και μου είπαν να περιμένω και να καλέσω 2-3 μέρες πριν τις 21/04.
Μέσω booking assistance μου είπαν οτι δεν μπορώ να μπω στους FC.
Τους ρώτησα γιατί και μου απάντησε οτι η κράτηση μου είναι μακριά και μπορεί τότε να μην ισχύουν οι περιοριστικοί όροι.
 

gioske

Member
Μηνύματα
172
Likes
1.090
Ονειρεμένο Ταξίδι
Θιβετ
Καλημέρα σας. Μόλις πήρα αυτό το μήνυμα από την Emirates. Προφανώς μου προτείνουν να κρατήσουν το εισιτήριό μου ανοικτό για 24 μήνες και αν δεν το χρησιμποποιήσω να μου το αποζημιώσουν πλήρως σε 12 μήνες αν δεν κάνω χρήση του. Καταλαβαίνω σωστά;

-------------------------------------------------------------------------------------------------------


EKGREECE <[email protected]>
Προς:[email protected]
Κοιν.:EKGREECE


Πέμ, 2 Απρ στις 11:38 π.μ.


Dear Mr..................... ,

Thank you for contacting Emirates.

Regarding your booking , reservation code HGADU6 -176 3748 327 776 - 777, please note that due to Covid-19 outbreak Emirates is offering the following options for your booking.

You can choose to keep your ticket open and we’ll extend its validity to 24 months from the date of your original booking. The fare amount you paid for your original booking or the residual amount will be accepted for any flight to the same destination/region at any time with no fees during this period.

You will have to contact your Travel Agency and advise them that you want to keep your ticket open. We will keep your booking status as open and you can reschedule your flight whenever you’re ready to travel again.

Ticket (the part of your booked itinerary that you have not completed) can be refunded in full after 12 months from original date of issue, if a new flight is not booked prior to this date.

If again you want to request a refund now then the will be subject to the fare conditions on your original booking. You will have to contact your Travel Agency to proceed with this option.

Thank you for your understanding and stay safe.

Best Regards
Braouzou Paraskevi
ATHENS EMIRATES
-----------------------------------------------------------------------------------------
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.109
Μηνύματα
880.601
Μέλη
38.837
Νεότερο μέλος
koliswa

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom