Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

fotast

Member
Μηνύματα
9.337
Likes
14.200
Κι εγώ θύμα της Aegean. Όλη η οικογένεια είχε βγάλει εισητήρια για να έρθει από Ελλάδα και να πάμε Ιρλανδία τέλη Ιουλίου. Μου στείλαν όλες τι ακυρώσεις σήμερα και μόνο τις επιλογές για μετατροπή πτήσης και για βάουτσερ που ήταν ελαφρώς σοκαριστικό (δεν παρακουλουθούσα και το thread). Έχουμε ξενερώσει όλοι γιατί δεν βολέυουν άλλες ημερομηνίες και οι δικοί μου δεν θέλουν να έρθουν εκτός καλοκαιριού. Οπότε όπως φαίνεται χάνουμε μπόλικα φράγκα... Αξίζει να το πάμε δικαστικά;
Δεν νομίζω.Για τι ποσό μιλάμε;
 

Sanna1971

Member
Μηνύματα
124
Likes
213
Επόμενο Ταξίδι
Ιαπωνια
Ονειρεμένο Ταξίδι
Ανταρκτικη
Κι εγώ θύμα της Aegean. Όλη η οικογένεια είχε βγάλει εισητήρια για να έρθει από Ελλάδα και να πάμε Ιρλανδία τέλη Ιουλίου. Μου στείλαν όλες τι ακυρώσεις σήμερα και μόνο τις επιλογές για μετατροπή πτήσης και για βάουτσερ που ήταν ελαφρώς σοκαριστικό (δεν παρακουλουθούσα και το thread). Έχουμε ξενερώσει όλοι γιατί δεν βολέυουν άλλες ημερομηνίες και οι δικοί μου δεν θέλουν να έρθουν εκτός καλοκαιριού. Οπότε όπως φαίνεται χάνουμε μπόλικα φράγκα... Αξίζει να το πάμε δικαστικά;
Οσο δεν αποσυρεται η γνωστη ΠΝΠ, οχι
 

Sanna1971

Member
Μηνύματα
124
Likes
213
Επόμενο Ταξίδι
Ιαπωνια
Ονειρεμένο Ταξίδι
Ανταρκτικη
Πλοίο για Βόρειο Αιγαίο/Κυκλάδες/Δωδεκάνησα και θα 'μαι ευχαριστημένος.
Αλλά ακόμα κι εκεί το τοπίο δεν είναι ξεκάθαρο.
Μολις ανακοινωθηκε και μειωση του ΦΠΑ σε ολα τα εισιτηρια σε 13%.
 

noobtraveller

Member
Μηνύματα
140
Likes
573
Καλησπέρα. Ίσως βοηθήσω κάποιους που έκλεισαν εισιτήρια με Aegean και πλήρωσαν με PayPal (ισχύει και για άλλες αεροπορικές) :

Είχα κλείσει εισιτήριο με επιστροφή(από Νοέμβριο) για Μάιο εξωτερικό και είχα πληρώσει με PayPal. Άνοιξα dispute στο PayPal και μετά από λίγες μέρες έκανα escalate. Είναι μια διαδικασία αναμονής περίπου 20+ ημερών μέχρι να βγει απόφαση, αλλά τελικά πήρα τα λεφτά μου πίσω για πτήση golight της Aegean. Το καλό με τα PayPal disputes είναι ότι έχεις περιθώριο 6 μήνες να τα ανοίξεις από την ημερομηνία πληρωμής , οπότε ήμουν εμπροθεσμος. Ουσιαστικά, διάλεξα την επιλογή ότι δεν παρέλαβα την παραγγελία μου (έχει διάφορες επιλογές, ήταν η 1η νομίζω-item not received), ανέβασα το pdf του εισιτηρίου μου, screenshot από το email ακύρωσης πτήσης της Aegean καθώς και link με τον ευρωπαϊκό νόμο . Έγραψα και 2-3 σειρές ότι η Aegean αρνείται να μου επιστρέψει τα λεφτά συν ότι δεν τους βρίσκω ποτέ στο τηλέφωνο.

Κατανοώ ότι πολλοί πληρώσατε με κάρτα, αλλά ενδεχομένως κάποιοι να χρησιμοποίησαν PayPal και να αγνοούν αυτή τη λύση. Εκτός και αν έχει αναφερθεί στο νήμα.
 
Last edited:

paefstra

Member
Μηνύματα
12.934
Likes
40.783
@vanda θυμαμαι που ειχες πει οτι κανονισες στο γραφειο της Aegean στο αεροδρομιο την επιστροφη μιλιων και ποσων. Ο λογος ηταν οτι η Aegean δεν απαντουσε στο τηλεφωνο? Γιατι ηδη παιρνω και μετα απο 5 λεπτα αναμονης η γραμμη κλεινει. Επικοινωνει κανεις με Aegean αυτη την περιοδο η να τηλεφωνησω ξημερωματα?
 

Pierre_1976

Member
Μηνύματα
506
Likes
837
Επόμενο Ταξίδι
Barcelona
Ονειρεμένο Ταξίδι
Σεληνη
Βλέποντας ότι ακυρώνονται πτήσεις τέλη του Ιούλη βλέπουμε πόσο μεγάλο ρίσκο είναι να κλείσει κανείς εισιτήριο. ,........................

Περιμένω και τις τελευταίες ακυρώσεις από Wizz & EasyJet για το τριήμερο του Πνεύματος.
Έχω πτήση για Λούτον UK τριήμερο Αγίου Πνεύματος αλλά από Βουλγαρία και όχι Ελληνικη επικράτεια. Δεν έχω ακόμα ειδοποιήση ότι ακυρώθηκε κάτι..... θεωρείται ότι είναι δυνατόν να ακυρωθεί βάσει διακρατικών ευρωπαϊκών οδηγιών και να λάβω καμία εξαργύρωση ή άλλο;


Πάντως σε αντίστοιχη εξαργύρωση ακύρωση της ίδιας εταιρείας για πρωτομαγιά είχα σε μια από τις τρεις θέσεις totally Refund
 

interted

Member
Μηνύματα
1.355
Likes
8.197
Επόμενο Ταξίδι
?
Ονειρεμένο Ταξίδι
Ράφτινγκ στον Ουρουμπάμπα
Από αυτό κατάλαβα ότι στην Ελλάδα υπάρχει νόμος ότι το βάουτσερ θεωρείται νόμιμη αποζημίωση σε περίπτωση ακύρωσης.
Για την ΕΕ δεν κατάλαβα τίποτα από αυτά που λέει. Το βάουτσερ θεωρείται νόμιμη αποζημίωση ή όχι ή ακόμα διαβουλεύονται.
Σε κάθε περίπτωση η κράτηση έγινε με Αγγλική πιστωτική κάρτα και εδώ είπαν ότι οι αεροπορικές υποχρεούνται να επιστρέψουν τα χρήματα (αν και πχ. με την Easyjet που έχω μια επιστροφή το καθυστερούν λίγο). Άρα λογικά ούτε ο νόμος της Ελλάδας ούτε της ΕΕ έχει κάποια σχέση με την κράτηση μου, σωστα; Θα κάνω dispute στην πιστωτική λοιπόν.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.113
Μηνύματα
880.686
Μέλη
38.839
Νεότερο μέλος
mgian

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom