Κένυα Τανζανία Σαφάρι. Κένυα - Τανζανία

Μηνύματα
245
Likes
893
Τι να πω: το ρεφραιν απο εκεινο το τραγουδακι των Πυξ Λαξ με εκφραζει απολυτως:
" Με στελνεις, με στελνεις
με παρασερνεις"
΄Ερση, παιδί μου,
Αυτήν την έννοια έχουν τα ταξιδιωτικά...Αν, τελικά, σε παρασέρνουν, τότε σημαίνει ότι καλώς αναλίσκω ώρες, για να καταγράφω τίς εμπειρίες μου. Πάντως πρέπει να ομολογήσω, ότι ουδέποτε φανταζόμουν πώς αυτά τα κείμενα, θα τα έβλεπαν κι άλλα μάτια, εκτός τών δικών μου! Διότι εγώ γράφω ,για να ξαναζώ το ταξίδι!. Είναι σαν μιά καραμέλλα που την κλωθογυρίζω στο στόμα μου, και δεν θέλω να τελειώσει...
Σε ευχαριστώ πολύ που μπήκες στον κόπο νάμε...διαβάσεις, αλλά και να μου γράψεις τα σχόλιά σου.
Σού εύχομαι, σύντομα να πάρεις κι εσύ τούς μεγάλους δρόμους τού κόσμου. Δεν θα το μετανοιώσεις, όπου κι άν πάς...
Στέλλα
 
Μηνύματα
245
Likes
893
Νάτο το σημάδι για ταξίδι! Ανυπομονώ να διαβάσω όλη την ιστορία!:clap::clap:

Νά πάς στην Αφρική! Νά πάτε όλοι στην Αφρική. Γιά μένα, είναι η ωραιότερη ΄ηπειρος.
Κάντε οικονομία στο χρόνο, στο χρήμα, και πάρετε τούς δρόμους.. Ζήστε μέσα στο μεγαλείο τής φύσης. Δείτε εικόνες μοναδικές, απερίγραπτες! Μή μένετε μονάχα στίις δικές μου χλωμές περιγραφές..Τά λόγια, συχνά, είναι πάμφτωχα, πιστέψτε με, σάς παρακαλώ...
Φιλικά,
Στέλλα
 
Μηνύματα
245
Likes
893
Κι εγώ θέλω συνέχεια με λεπτομέρειες!! Πρακτορείο, χρήματα κτλ κτλ...όνειρο το ταξίδι Τανζανία-Κένυα-Ζανζιβάρη.....αλλά και πανάκριβο

Και να προσθέσω ότι η Αφρική με τυρρανάει από μικρό παιδί με τις ιστορίες του Ιούλιου Βερν....κάλπαζε η φαντασία και έχει γίνει απωθημένο!
Καλώς σε τυραννάει! Τυραννάει κι εμένα, που την επισκέφθηκα ούτε ξέρω πόσες φορές.
Και μιλάω, φυσικά, γιά την Αφρική από τό κέντρο και κάτω. Κάτω από την Ουγκάντα, και ανατολικά από την Κένυα, μέχρι τή Νότιο Αφρική. Και δεν χρειάζεται να μείνεις σε πόλεις. Είναι ανούσιες. Βγές στη σαβάνα, και χόρτασε ομορφιά, παραξενιά, κίνδυνο, ευφορία, ηρεμία. Ξαναβρες τον εαυτό σου.
Ε, ακόμα κάθεσαι? Η Μαύρη ήπειρος σε περιμένει...
Φιλικά
Στέλλα
 
Μηνύματα
245
Likes
893
Δεν προλάβαμε να ηρεμήσουμε από την περιήγηση στην Ωκεανία και να μπροστά μας ξεπροβάλει η "μαύρη ήπειρος".


Ελπίζω να την αγαπήσεις. Διότι εγώ θεωρώ την Αφρική, την ωραιότερη ήπειρο...
Σού εύχομαι να τη γνωρίσεις σύντομα, από κοντά!!!
Φιλικά
Στέλλα
 
Μηνύματα
245
Likes
893
Η περιπετεια μολις αρχισε! Κι εγω ανυπομονω για τη συνεχεια :clap:
Πράγματι! ΄΅Ενα ταξίδι στην Κεντρική και Νότια Αφρική, είναι μιά αληθινή πειριπέτεια, που θα τηθυμάσαι σ' όλη σου τη ζωή...
Σού εύχομαι να έχεις, γρηγορα, και προσωπική εμπειρία...
Φιλικά
Στέλλα
 
Μηνύματα
245
Likes
893
Κι επειδή είμαι παντελώς άσχετη με το.... διαβολομηχάνημα (κάποτε θα το μάθω, που θα μού πάει?), και δεν θυμάμαι σε ποιούς απάντησα προσωπικά, και ποιούς πιθανόν, παραέλειψα (αυτοί άς βρούν την...μεγαλοψυχία να μέ συγχωρήσουν!), η Στελλάννα με υπέδειξε αυτόν τον τρόπο, " για να μήν τα θαλασσώνω ", λέει... Απάντηση λοιπόν πρός όλους, όσοι είχατε την καλωσύνη να μού γράψετε τα σχόλιά σας.
Σάς ευχαριστώ που είχατε το κουράγιο να μέ...διαβάσετε, και τον κόπο να μού πείτε τη γνώμη σας. Σας πληροφορώ ότι με πολύ χαρά κι ενδιαφέρον τα διαβάζω..
Κι αν κάποιος από σας βρει πράματα περιττά, βαρετά, σχολαστικά, τον βεβαιώνω ότι με το ίδιο ενδιαφέρον θα τα διαβάσω κι αυτά..΄Αλλωστε, τα καλοπροαίρετα σχόλια, κάνουν καλό σ' αυτόν που τα δέχεται. .....
Σάς ευχαριστώ και πάλι, όλους
Στέλλα
 
Μηνύματα
245
Likes
893
Προς το Σερεγκέτι.

Επί ώρες, σχεδόν από το πρωί, πορευόμαστε μέσα σ΄ ένα εκπληκτικό τοπίο του εθνικού δρυμού του Σερεγκέτι. ΄Οσο έφτανε το μάτι μας, η χαμηλή βλάστηση είχε ξεραθεί, παίρνοντας ένα χρυσοκίτρινο χρώμα. Κι έρχονταν στιγμές που, σ’ όλην αυτή την απεραντωσύνη, να μην βλέπεις ούτε ένα δέντρο. Ούτε καν ένα θάμνο. Μονάχα ένα λαμπερό παρκέτο, στρωμένο με εκατομμύρια τοπάζια. ΄Ολος ο τόπος έμοιαζε με αλλόκοτο τέμενος, άδειο μεν, περήφανο όμως για τον γαλάζιο θόλο του και για το μελίχρωμο στρωσίδι του.
Σε άλλες πάλι περιοχές, αυτή η χρυσίζουσα ομορφιά διακοπτόταν από συναρπαστικές εκπλήξεις. Ανάρια δέντρα –σχεδόν πάντα σε κάποια λογική διάταξη- καταπράσινα, ψηλά, με ομπρελλοειδή κλαδιά, έδιναν άλλον τόνο στο τοπίο. Το έκαναν πιο σφριγηλό, πιο ζωντανό, πιο κοντινό μας. Του έδιναν θαρρείς ψυχή. Σχεδόν το εξανθρώπιζαν.
Ούτε μια φορά δεν αντιστάθηκα στον πειρασμό να φωτογραφήσω τις αποικίες των θαυμαστών αυτών ομπρελλόδεντρων. Είναι σαν σήμα κατατεθέν της σαβάνας, και κατ΄ επέκταση και της ίδιας της Αφρικής. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσην ομορφιά κερδίζουν, όντας μέσα σ΄ ένα τελείως, μα τελείως άδειο τοπίο.Είναι εκπληκτικά. Κι αν τα βρεις μπροστά σου την ώρα της δύσης, με τον κατακόκκινο ήλιο να κρύβεται πίσω από τα, σαν φίνα μεταξωτή δαντέλλα, φυλλώματά τους, τότε είσαι τυχερός. Θα απολαύσεις την Αφρική σε όλο της το μυστήριο και τη σαγήνη...

Πορευόμενοι μέσα σε τούτο το παράξενο τοπίο επί ώρες, φτάνουμε σούρουπο. Έχει αρχίσει πια να δροσίζει. Σχεδόν μέχρις ενοχλήσεως. Είμαστε από το πρωί πάνω στο τζιπ, οδεύοντας προς το Σερεγκέτι. Ωστόσο δεν καταλάβαμε καθόλου το χρόνο, αφού σε όλη τη διαδρομή «διδασκόμασταν» ζωολογία, βιολογία, περιβαντολογία, οικολογία... Ο Δημήτρης μας έδειξε όλα τα ζώα που βρίσκαμε στη ρότα μας. Στεκόμασταν, θαυμάζαμε, φωτογραφίζαμε. Κι ούτε που μας ένοιξε η ώρα, η ζέστη, η κούραση...
Δεν χορταίνουμε να βλέπουμε τους ερωδιούς με το μακρύ λαιμό και το μικρό σώμα. Το πουλί με το αστείο όνομα Cori Bustard –εμείς αστειευόμαστε φυσικά, αποκαλώντας την «κόρη μπάσταρντ» και πολύ μας αρέσει!!! Είδαμε και τον «γραμματικό των πετεινών», τον πανέμορφο Σεκρετάριους, με την κορώνα στο κεφάλι του. Τις ύαινες τις στικτές. Τα «χάρντι μπήστς» με τα περήφανα κέρατα. Τα «ήλαντ», τις πελώριες και πανέμορφες αντιλόπες. Τα τσακάλια με τις πανέξυπνες μουσούδες. Κι είδαμε και τόσα πολλά τσακάλια σ΄ αυτόν τον δρόμο προς το Σερεγκέτι, που κάποια στιγμή, δεν το άντεξα. «Ούτε στην οδό Τσακάλωφ να είμασταν» σχολίασα, κι έπεσε το γέλιο της αρκούδας....

Ξαφνικά, μέσα στο αναπεπταμένο αυτό πεδίο της στέππας, μακρυά, μπροστά μας μια ξύλινη πύλη. ΄Ενα είδος εισόδου που δεν έκλεινε σε τίποτε και δεν έμπαζε σε τίποτε. ΄Ηταν κυριολεκτικά «η πόρτα στο πουθενά». Νοιώσαμε παράξενα. Για μια στιγμή νομίσαμε πως φτάναμε στον προορισμό μας. Και την άλλη στιγμή αντιληφθήκαμε ότι δεν είχαμε φτάσει πουθενά. Και από εκείνη την ώρα, το μαγικό Σερεγκέτι πήρε στο νου μας διαστάσεις μυθικές...
Αμίλητες περάσαμε την «Πύλη του Πουθενά». Κι ήταν σαν να περνούσαμε το κατώφλι άγνωστου σε μας κόσμου. Ενός κόσμου που, σίγουρα, μας επεφύλασσε εκπλήξεις, τις οποίες δεν τολμούσαμε καν να διανοηθούμε.

Φτάνουμε στο ξενοδοχείο Seronera, την ώρα της δύσης. Είναι η πρώτη φορά που χαιρόμαστε δύση σε τέτοιο μέρος. Κι είναι κάτι συναρπαστικό. Σύννεφα πολιορκούν τον ήλιο, που ράθυμα γέρνει. Κι έπειτα, η άκρη του ορίζοντα τον καταπίνει, θαρρείς, με μια θανάσιμη περίπτυξη. Είναι η απερίγραπτη εκείνη ώρα, που ένα τρυφερό τριανταφυλλί φως βάφει απαλά τον κόσμο, που γλιστράει, νωχελικά στην αγκαλιά του τροπικού λυκόφωτος!
Ακόμα και τα πρόσωπά μας παίρνουν μια χροιά χρυσαφένια!!!
Χριστέ μου, τι μαγεία!!!!
Ο Φράνκη έχει ήδη σταματήσει για να μας δώσει την ευκαιρία να χαρούμε με την ησυχία μας την κατανυκτικότητα της ώρας. Γύρω μας δεν ακούγεται τίποτε. Η σιωπή είναι σχεδόν μυστικιστική. Μονάχα ο αέρας θροϊζει ανάμεσα στα ξερά χορτάρια, σαν υποβλητική μουσική υπόκρουση στο θέαμα που μας καθηλώνει.

Οι φωτογραφίες πάρθηκαν. Ο ήλιος μας έγνεψε το ύστατο «γεια» και το «ξενοδοχείο των βράχων» φάνηκε στο βάθος του δρόμου.
Τι περίεργο κτίσμα ήταν τούτο! Μισό βράχος και μισό ντουβάρι! Ποιος ευφάνταστος αρχιετέκτονας οργίασε εδώ? Διάλεξε έναν πελώριο βραχώδη χώρο και στο σχήμα του προσάρμοσε το αρχιτεκτονικό σχέδιο. Αξιοποίησε όσον βράχο μπόρεσε στη θέση τοίχων και το υπόλοιπο το έχτισε ορθόδοξα. ΄Ετσι το σαλόνι και το μπαρ είναι χωμένα μέσα σ΄ ένα ψηλοτάβανο κοίλωμα, δίκην ανοιχτόκαρδου σπηλαίου, με μια μεγάλη τζαμαρία μπροστά, να σου χαρίζει πλουσιοπάροχη θέα των κήπων. Το εστιατόριο, στο οποίο φτάνεις μέσα από ένα ευρύχωρο λαγούμι με λαξεμένα σκαλοπάτια, είναι μισό ντουβάρι και μισό βράχος. Κάτω από αυτόν, είναι η θέση της ορχήστρας και μια μικρή πίστα στην οποία, δεν θα το πιστέψετε, χορεύουν συνήθως πανέξυπνες... μαϊμούδες!! Και σε όλα αυτά τα παράξενα, φτάνεις από μια μπελαλίδικη κατασκευή ξύλινων «φτερωτών» κλιμάκων και άνετων πλατύσκαλων. Κάτω από τούτα τα σκαλιά ανθίζουν οι κήποι, ανάμεσα σε μικρότερους βράχους και μεγάλες πέτρες.
Το θέαμα δεν τελειώνει εδώ. Πάνω στις «παρειές» των βράχων τρέχουν ή στέκονται ακίνητες μεγάλες, πολύχρωμες σαύρες και τεράστια χαριτωμένα «ποντίκια» οι περίφημες «μανγκούστες».
Στέκεσαι ακίνητος, κι όλος αυτός ο ζωηρός κόσμος κυκλοφορεί γύρω σου χαρούμενος και άφοβος. Αρκεί να μην τον τρομάξεις. Στάσου εκεί, και μελέτα τον με την ησυχία σου. Θα δεις τη σαύρα να χάφτει μικρά έντομα που, σαν τυφλά, έρχονται και πέφτουν πάνω στην τεντωμένη γλώσσα της. Θα δεις ποντίκια να τρων μικρότερα πλάσματα κι ευτυχισμένα να τρέχουν να τρυπώσουν στις κρυψώνες τους...
Τα μεγάλα και τα μικρά πουλιά, πάνω στα δέντρα, ζουν τη δική τους ζωή. Πελεκάνοι, κορμοράνοι, αετοί, γύπες, μαραμπού, φλαμίνγκος, ερωδιοί και δεκάδες άλλων μικρών πουλιών που τα αστραφτερά τους χρώματα ούτε καν τα βάζει ο νους σας, διακοσμούν τα κλαδιά των τεράστιων δέντρων, σαν πολύτιμα, αλλά ζωντανά στολίδια, πάνω στο χριστουγεννιάτικο έλατο.

Το πρώτο μας μπρέκφαστ στη Seronera είναι πραγματικό χάπενινγκ. Σκέτο επεισόδιο! Την ώρα που μακαρίως απολαμβάνουμε τον μοσχοβολιστό καφέ μας, ψιλοκουβεντιάζοντας, ακούμε ξαφνικά φωνές, τρεχαλητά, πιατικά που σπάζουν...
΄Ενας χαμός...
Δεχόμασταν επίθεση. Όχι από Μασσάι, αλλά από... μαϊμούδες.
Μαϊμούδες που ζήλεψαν του τουρίστες, Και, καθώς είναι ζώα άκρως μιμητικά, θέλησαν κι αυτές να κάνουν τις επισκέπτριες. Κι ήρθαν στο ρεστωράν για πρωινό, αφού οι λωλοί άνθρωποι ήρθαν και το έχτισαν στα δικά τους τα λημέρια.
Τι έκαναν, λοιπόν, οι φιλοξενούμενοι, κάθε πρωί?
΄Επαιρναν ο καθένας ένα φλυτζάνι από μια μεγάλη στοίβα, που με το ζόρι ισορροπούσε και το γέμιζαν από μια καφετιέρα.
Λαμπρά!
΄Ορμησαν κι αυτές πάνω στην... ακροβατούσα στοίβα των γυαλικών και την κατεδάφισαν! Κατάφεραν ωστόσο να βουτήξουν από ένα κουπάκι η κάθε μια.
Κι από εκεί κι ύστερα άρχισε το πανηγύρι. Τα γκαρσόνια να τις κυνηγούν, κουνώντας στον αέρα πετσέτες και τραπεζομάντηλα, ως απειλή! Κι αυτές να πολεμούν να φτάσουν τις καφετιέρες, σώνει και καλά.
Τα γκαρσόνια ήταν έξαλλα. Τις πήραν στο κατόπι με σχεδόν φονικές διαθέσεις. Στην αρχή. Διότι, όταν στο τέλος οι μαϊμούδες άρχισαν να κάνουν πονηριές, για να πετύχουν, επί τέλους, το σερβίρισμά τους, δεν έμεινε άνθρωπος στο εστιατόριο που να μην ξεραθεί στα γέλια. Μηδέ των γκαρσονιών εξαιρουμένων, οι οποίοι, τελικά, άφησαν κάτω τα τραπεζομάντηλα κι έπιασαν τις κοιλιές τους Όμως τα δύστυχα πλάσματα είχαν ήδη τρομοκρατηθεί. Και το έβαλαν στα πόδια, σουβουρντώντας όπου έβρισκαν τα φλυτζάνια.
Η... έξωση είχε επιτευχθεί και γρήγορα η τάξη αποκαταστάθηκε.

Μπαίνουμε στο τζιπ και αρχίζουμε γι΄ ακόμα μια μέρα το σαφάρι μας...
Το Σερεγκέτι είναι πανέμορφο.
Η μέρα λαμπερή αλλά και δροσερή, ευτυχώς. Ψάχνουμε από ώρα για σαρκοβόρα, αλλά αυτά τα κατάπιε η γης. Δε στεναχωριόμαστε καθόλου. Διότι το περιβάλλον έχει τόση ομορφιά, που μας απορροφά τελείως.
Έχει κι όλας μεσημεριάσει. Σε λίγο θα πρέπει να διακόψουμε το ψάξιμο και να επιστρέψουμε στη Seronera για το γεύμα και μια στάλα ξεκούραση. Ελπίζουμε ότι το απόγευμα θα είμαστε τυχερότεροι. Καθώς παίρνουμε το δρόμο της επιστροφής, παρατηρούμε μακρυά, στην άλλη άκρη του χώρου που από το πρωί κινούμαστε, να βρίσκονται σταματημένα κάτω από ένα μεγάλο δέντρο, τέσσερα οχήματα. ΄Εχουν ώρα εκεί. Τι να συμβαίνει άραγε?
«Λεοπάρδαλη» αποφαίνεται τρισευτυχισμένος ο Φράνκι μας κι αλλάζει αμέσως πορεία. Αναφουφουλιαζόμαστε
«Κυριολεκτικά στο παραπέντε, παιδιά» ψιθυρίζουμε και ετοιμάζουμε τις μηχανές μας.
Φτάνουμε κοντά, και πλησιάζουμε με εξαιρετική προσοχή. ΄Ολα τα τα αυτοκίνητα είναι σιωπηλά. Οι άνθρωποι, όρθιοι, παρατηρούν εντατικά ένα σημείο, πάνω στο δέντρο. Φως φανερό ότι το αιλουροειδές ελλοχεύει κάπου εκεί πάνω. Μονάχα που καθόλου δεν «ελλοχεύει». Απλώς το θαυμάσιο αυτό ζώο, έχει απλώσει την αρίδα του πάνω σε μιαν άνετη, χαμηλή διχάλα του κορμού, ενώ η ουρά του κρέμεται ελεύθερη. Και την κουνάει κάπου κάπου τυχαριστημένο. Προφανώς κυνήγησε, γευμάτισε και τώρα ξεκουράζεται χωνεύοντας. Δυστυχώς, το χρώμα της λεοπάρδαλης είναι ακριβώς όμοιο με το καφεδί χρώμα του κορμού. Κι εμείς είμαστε μάλλον μακρυά για να μπορούμε να δούμε λεπτομέρειες, όπως τα μάτια της, το βλέμμα της, την κίνησή της μέσα στον κλεφτό της ύπνο.
Ο Φράνκι, ο καλός μας, με κίνδυνο να χάσει την άδειά του, κάνει... tressapassing. Βγαίνει από το δρόμο και προσπαθεί να πλησιάσει όσο γίνεται πιο κοντά, χωρίς βέβαια να κινδυνεύουμε.Διότι αυτό το θαυμάσιο ζώο σαλτάρει παντού.
Εδώ που τα λέμε, έναν φόβο τον είχαμε, μήπως ορμήσει πάνω μας, μέσα στο ανοικτό μας τζιπ.
Μπα! Δε βαριέσαι! Το «θεριό» μας αγνοεί μέχρι περιφρονήσεως. Θέλει μονάχα ξεκούραση και χώνεψη. Γι΄ αυτό και λαγοκοιμάται. Πότε πότε μισανοίγει το ένα μάτι, μας κοιτάει θολά και το ξανακλείνει, αδιάφορα.

Η ώρα κοντεύει δύο. Είμαστε ευτυχείς που καταφέραμε να βρούμε τη λεοπάρδαλη, που όπως θα αποδειχθεί μέχρι το τέλος του ταξιδιού μας, θα είναι και η μοναδική. Είναι γνωστό ότι οι λεοπαρδάλεις και τα τσιτάχ σπάνια εμφανίζονται. Είναι σαν τις κρυφοκόρες. Αντίθετα με τα λιοντάρια, που είναι σκέτοι... επιδειξίες!!! Μεγάλη μας λοιπόν η τύχη να πέσουμε πάνω και στα δύο αυτά σπάνια είδη, έστω και μια φορά. ΄Ετσι το απόγευμα θα απολαμβάνουμε απερίσκεπτες την ομορφιά του τοπίου, που είναι μεγαλειώδες.
Το απογευματινό σαφάρι είναι πάντα μαγευτικό. Πρώτα πρώτα, σπάει η ζέστη και σηκώνεται ένα δροσερό αεράκι. Το γέρμα του ήλιου δίνει ένα περίεργο φως στην ατμόσφαιρα. Την κάνει πρώτα χρυσοκίτρινη, μετά χρυσοκόκκινη και μετά της βάζει, θαρρείς, φωτιά.
Ο εμπρησμός της ζούγκλας.....
Τυχερός όποιος ζήσει αυτές τις στιγμές, έστω και μια φορά στη ζωή του....
 

xenos

Member
Μηνύματα
2.414
Likes
804
Επόμενο Ταξίδι
Ν.Α Ασια
Ταξίδι-Όνειρο
Bανουατου/Tαιλανδη
Πανεμορφες εικονες απο τη μαυρη ηπειρο,μετατρεπονται μαστορικα σε γραπτο λογο.!!
 

GTS

Member
Μηνύματα
6.783
Likes
18.174
Εγώ έχω σταματήσει να διαβάζω για να μη βάλω τα κλάμματα...θα διαβάσω πλέον όταν κανονίσω ένα τέτοιο ταξίδι. Σόρρυ Στέλλα αλλά έχουμε και κάποιες αντοχές...
 

xenos

Member
Μηνύματα
2.414
Likes
804
Επόμενο Ταξίδι
Ν.Α Ασια
Ταξίδι-Όνειρο
Bανουατου/Tαιλανδη
Εγώ έχω σταματήσει να διαβάζω για να μη βάλω τα κλάμματα...θα διαβάσω πλέον όταν κανονίσω ένα τέτοιο ταξίδι. Σόρρυ Στέλλα αλλά έχουμε και κάποιες αντοχές...
GTS εγω λεω να οργανωθουμε να παμε.
Η Αφρικη μπορει να περιμενει,εμεις ομως οχι._
Εξαλλου αυτο το ταξιδι γινεται καλυτερα με μια μικρη ομαδα ατομων.
 

GTS

Member
Μηνύματα
6.783
Likes
18.174
GTS εγω λεω να οργανωθουμε να παμε.
Η Αφρικη μπορει να περιμενει,εμεις ομως οχι._
Εξαλλου αυτο το ταξιδι γινεται καλυτερα με μια μικρη ομαδα ατομων.
Μέσα....αλλά να ξέρεις ότι χρειάζονται πολλά χρήματα.

Αν θες λοιπόν να μελετήσεις Αφρική, τσέκαρε εδώ

http://www.wanderlust.co.uk/article.php?page_id=1041

τους top tour operators, ανάμεσά τους υπάρχουν γραφεία εξειδικευμένα στη Μαύρη Ήπειρο...

Ιδίως αυτό

Wildlife Worldwide - Safari Holidays, Whale Watching, Wildlife Viewing and Expeditions

είναι ΚΟΡΥΦΗ.....έχω παραγγείλει τον υπερλουξ και φανταστικό οδηγό τους (τσάμπα είναι και έρχεται σε dt) και είχα αρρωστήσει....
 

Menia21

Member
Μηνύματα
781
Likes
2.020
Επόμενο Ταξίδι
Το σχεδιάζω...
Ταξίδι-Όνειρο
Photography trip
Νά πάς στην Αφρική! Νά πάτε όλοι στην Αφρική. Γιά μένα, είναι η ωραιότερη ΄ηπειρος.
Συμφωνώ κι επαυξάνω! Αλλά όντως θέλει πολύ χρήμα:(. Και οργάνωση. Σίγουρα στο μέλλον το συγκεκριμένο ταξίδι θα το πραγματοποιήσω, απλά πρέπει να κάνουμε λίγο κράτει στο οικονομικό.
Για την ώρα βολευτήκαμε πάλι με Ασία!:D
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.184
Μηνύματα
883.372
Μέλη
38.895
Νεότερο μέλος
tsala

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom