maria s.
Member
- Μηνύματα
- 29
- Likes
- 39
- Επόμενο Ταξίδι
- Ό,τι κάτσει
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ό,τι κάτσει
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Πρώτη μέρα
- Πρώτη μέρα - μέρος 2ο
- Πρώτη μέρα - μέρος 3ο
- Δεύτερη μέρα
- Δεύτερη μέρα - μέρος 2ο
- Τρίτη μέρα
- Τρίτη μέρα - μέρος 2ο
- Τρίτη μέρα - μέρος 3ο
- Τρίτη μέρα - μέρος 4ο
- Τρίτη μέρα - μέρος 5ο
- Τέταρτη μέρα
- Τέταρτη μέρα - μέρος 2ο
- Πέμπτη μέρα
- Πέμπτη μέρα - μέρος 2ο
- Πέμπτη μέρα - μέρος 3ο
- Έκτη μέρα
- Έκτη μέρα - μέρος 2ο
- Έβδομη μέρα
- Όγδοη μέρα
- Επίλογος
Εδώ θέλω να μιλήσω για το οδικό δίκτυο της Ιρλανδίας και παρακαλώ να το διαβάσουν όλοι και όχι μόνο οι συνάδελφοι μηχανικοί! Οι δρόμοι της Ιρλανδίας χωρίζονται σε 3 κατηγορίες, αυτοκινητόδρομοι (motorways) με όριο ταχύτητας τα 120km/h, εθνικές οδοί (national routes) με όριο ταχύτητας τα 100km/h και επαρχιακοί δρόμοι (rural routes) με όριο ταχύτητας τα 80km/h. Οι προδιαγραφές των αυτοκινητοδρόμων είναι τουλάχιστον 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, μεσαία διαχωριστική νησίδα και γεωμετρία της οδού τέτοια, ώστε ο χρήστης να κινείται με την ίδια ταχύτητα παντού, με ασφάλεια και άνεση. Αυτό ίσχυε στην Ιρλανδία. Για τις άλλες κατηγορίες όμως, το όριο των 100km/h ή των 80km/h μού φάνηκε αρκετά μεγάλο, όταν υπήρχαν υπερβολικά κλειστές στροφές, χωρίς σήμανση για μικρότερη ταχύτητα. Το θέμα αυτό το συζήτησα με τον ιρλανδό οδηγό του πούλμαν, όταν στη διαδρομή του Κέρυ έβλεπα όριο ταχύτητας τα 100km/h, δηλαδή εθνική οδός, σ’ ένα στενό, πλην γραφικό, δρομάκι με στροφές πολύ μικρής ακτίνας καμπυλότητας. Ο οδηγός μού απάντησε, πως σαφώς και δεν έτρεχε, ήξερε τους δρόμους και η ταχύτητά του ήταν πολύ μικρότερη από τα όρια, πράγμα το οποίο ίσχυε. Προσοχή λοιπόν Ελληνάρες μου, μπορεί στην Ελλάδα να θεωρούνται αναξιόπιστα πολλά όρια ταχύτητας στο επαρχιακό οδικό δίκτυο, αλλά μην πάτε με 100km/h στις εθνικές οδούς της Ιρλανδίας, γιατί κάπου θα στουκάρετε!!!
Attachments
-
27,2 KB Προβολές: 72
Last edited by a moderator: