Señor_Nada
Member
- Μηνύματα
- 1.723
- Likes
- 9.618
- Ταξίδι-Όνειρο
- Άβυσσος
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Tokyo (μέρος 1ο)
- Tokyo (μέρος 2ο)
- Nikko & Tokyo (μέρος 3ο)
- Nagano
- Takayama & Shirakawa-gō
- Kanazawa & Sendai (μέρος 1ο)
- Hirosaki & Sendai (μέρος 2ο)
- Kyoto (μέρος 1ο)
- Kyoto (μέρος 2ο)
- Kyoto (μέρος 3ο) & Nara
- Osaka (μέρος 1ο)
- Osaka (μέρος 2ο) & Himeji
- Hiroshima (μέρος 1ο)
- Miyajima & Hiroshima (μέρος 2ο)
- Tokyo (μέρος 4ο)
Osaka (μέρος 1ο)
Τελικά όταν ξύπνησα το πόδι είχε επανέλθει. Εξακολουθούσα να είμαι κουρασμένος και η Osaka εκείνη τη στιγμή φάνταζε ο ιδανικός προορισμός μιας και δεν είχε πολλά αξιοθέατα που να με ενδιέφεραν. Θα το έπαιρνα χαλαρά. Το άλλο θετικό ήταν η κοντινή απόσταση από Kyoto. Επιτέλους λίγο χαλαρό πρόγραμμα.
Απ'το ψάξιμο που είχα κάνει όλοι οι δρόμοι οδηγούσαν στον δρόμο Dotonbori κι εκεί γύρω που έχει το περισσότερο τζέρτζελο. Έκλεισα διαμονή εκεί κοντά. Πρώτη θετική έκπληξη στο ξενοδοχείο που για πρώτη φορά μπορώ να συνεννοηθώ στα Αγγλικά χωρίς πρόβλημα. Πέρασαν 2 βδομάδες αλλά επιτέλους ήρθε η στιγμή. Είναι η πόλη στην οποία είχα το μικρότερο πρόβλημα συνεννόησης και γενικά είδα μια πιο φιλική/ανοιχτή προς τους ξένους στάση.
Το άλλο πράγμα που παρατήρησα είναι ότι υπήρχε περισσότερη τέχνη του δρόμου με καλλιτέχνες που τραγουδούσαν, χορευτές. Είχα δει και στο Tokyo αλλά εδώ ήταν πιο έντονο. Σε βαθμό που όταν είδα αυτό το άγαλμα ήμουν σχεδόν σίγουρος ότι είναι άνθρωπος βαμμένος. Έπρεπε να πλησιάσω πολύ για να σιγουρευτώ ότι είναι άγαλμα.
Οι πρώτες εικόνες της πόλης ήταν οι κλασσικές εικόνες που πλέον είχα συνηθίσει.
Μέχρι να πλησιάσω στη Dotonbori που βρίσκεται παράλληλα σε ένα κανάλι και να δω το τσίρκο ή το λουνα παρκ ανάλογα αν βλέπετε το ποτήρι μισογεμάτο ή μισοάδειο.
Τα μαγαζιά δεν έχουν απλά πινακίδες έχουν ολόκληρες κατασκεύες. Δεν περίμενα να το πω αυτό, αλλά αυτή η υπερβολή και η γραφικότητα μου άρεσε.
Εδώ λογικά σκέφτηκαν το κάναμε που το κάναμε τεράστιο, δεν βάζουμε και μια ρόδα να γυρνάει ο κόσμος. Αυτά τα κυκλικά είναι βαγόνια.
Το βράδυ εννοείται πως φωτίζεται.
Στην Osaka βρίσκεται ένα από τα πιο επισκέψιμα κάστρα της Ιαπωνίας, το Osaka-jō. Ενώ δεν είναι άσχημο, ο λόγος που έχει τόσους πολλούς επισκέπτες είναι μάλλον η έλλειψη αξιοθέατων στην πόλη. Τον περιβάλλοντα χώρο τον βλέπεις χωρίς εισιτήριο. Για την είσοδο στο κάστρο έχει εισιτήριο και πρέπει να περιμένα στην ουρά γύρω στο μισάωρο.
Ο εσωτερικός χώρος του κάστρου έχει μετατραπεί σε μουσείο γεμάτο ιστορικές αναφορές για την περιοχή. Δεν θα είχα χάσει κάτι σημαντικό αν δεν έμπαινα ή μάλλον περίπου. Σε ένα σημείο είχε μια μαριονέτα, αρκετά μεγάλη. Η παραδοσιακή μαριονέτα για το θέατρο bunraku. Κάπου το είχα δει αυτό το όνομα. Ψάχνω και βλέπω ότι έτσι ονομάζεται το εθνικό θέατρο της Osaka και ότι πραγματοποιούνται παραδοσιακές παραστάσεις bunraku σε αυτό τις 2 πρώτες βδομάδες του Αυγούστου. Το πρώτο πράγμα που θα έκανα την επόμενη μέρα είναι να πάω να αγοράσω εισιτήριο.
Στο κάστρο υπήρχε η δυνατότητα να βγεις για θέα και να θαυμάσεις την ομορφιά της Osaka. Αν θυμάμαι καλά υπήρχε και ασανσέρ για να βγεις κατευθείαν στον τελευταίο όροφο και στη θέα. Γιατί η προσβασιμότητα είναι μεγαλύτερο δείγμα πολιτισμού από το να κρατάς τον χώρο "αυθεντικό"
Έκατσα να φάω σε ένα από τα εστιατόρια στο πάρκο του κάστρου. Η Osaka φημίζεται για το φαγητό και ένα από τα πιο γνωστά πιάτα είναι το okonomiyaki. Αυτό είναι κάτι που προφανώς γνωρίζει όλος ο κόσμος Γιαπωνέζοι και ξένοι τουρίστες με αποτέλεσμα οι ουρές στα φημισμένα μαγαζιά να είναι ατελείωτες. Αποφάσισα να δοκιμάσω λοιπόν στο εστιατόριο του πάρκου που λόγω της τοποθεσίας του είχε λιγότερο κόσμο (δηλαδή και πάλι απ'τους τελευταίους που βρήκα θέση ήμουν). Δεν μου άρεσε αλλά δεν θα το κρίνω από αυτό το εστιατόριο που μου φάνηκε προχειράτζα. Σαν ομελέτα ήταν. Τα αβγά δεν μου αρέσουν, η ζωή συνεχίζεται.
Λίγη ξεκούραση και μια βραδινή βόλτα πάλι στη Dotonbori. Το βράδυ ανάβουν τα φανάρια κατά μήκος του καναλιού και είναι ωραία να αγναντεύεις, αν βρεις χώρο φυσικά γιατί γίνεται πανικός από φωτογραφίες στις γέφυρες.
Το πρώτο βράδυ είπα να κάνω μια αναγνωριστική βόλτα περπατώντας όσο περισσότερο άντεχα για να αποφασίσω που θα επικεντρωθώ τις 2 επόμενες μέρες. Στην Osaka έχει μπόλικες στοές. Εκεί είναι και η αγορά τους Kuromon με πολλές επιλογές για street food.
Προτίμησα να φάω σε μια ας την πούμε καντίνα ένα άλλο διάσημο φαγητό της περιοχής, το takoyaki, ο λουκουμάς με γέμιση χταπόδι που είχα αναφέρει σε ποστ για το Tokyo. Αυτό ήταν πολύ ανώτερο και ενώ έκαιγε δεν μου προκάλεσε το έγκαυμα που έπαθα στο Tokyo. Θέλει προσοχή πάντως. Στην Osaka δεν είχα κανένα πρόβλημα να πετάξω την συσκευασία. Βρήκα κάδο αμέσως. Είχε σε πολλά σημεία εκεί που είναι τα φαγάδικα. Κατά τις 11 το βράδυ που πέρναγα είχαν σχηματιστεί στίβες από σακούλες με σκουπίδια και οι αρουραίοι έκαναν πάρτι. Αν το είχα δει νωρίτερα δεν θα είχα αγοράσει. Επανάληψη της φώτο από την πρώτη σελίδα.
Κάποια στιγμή πήρε το μάτι μου μια αφίσα για συναυλία με ντόπια μέταλ συγκροτήματα που θα γινόταν το τελευταίο βράδυ σε ένα μεταλάδικο. Προφανώς μπήκε στη λίστα χθες. Περπάτησα μέχρι την περιοχή Nipponbashi. Εκεί άρχισα να βλέπω τα γνωστά μαγαζιά πάλι men information και maid cafes. Μάλιστα υπήρχαν πολλές κοπέλες κράχτες για αυτά τα μαγαζιά ντυμένες καμαριέρες και οι ίδιες. Υπήρχε κι ένας παράδρομος κάπως σκοτεινός με πάρα πολλές Γιαπωνέζες ντυμένες καμαριέρες πραγματικά σαν να κάνουν πιάτσα αλλά απλά διαφήμιζαν τα μαγαζιά.
Το καλό της Ιαπωνίας είναι ότι εκεί που βλέπεις γιγαντοοθόνες με διαφημίσεις, ουρανοξύστες και φωτεινά φώτα που φωτίζουν πέφτεις και σε κάποιο γραφικό σημείο.
Το επόμενο πρωί η πρώτη μου δουλειά ήταν να πάω να αγοράσω εισιτήρια για την παράσταση με τις μαριονέτες. Συγγνώμη η δεύτερη δουλειά. Η πρώτη δουλειά ήταν να πιω καφέ και να φάω κάτι. Έκατσα σε ένα καφέ το οποίο είχε απλά πράγματα. Ένα από αυτά ήταν φέτες ψωμί μπριος φρυγανισμένες με κανέλα και ζάχαρη από πάνω και μια σαντιγί δίπλα. Από αυτά που είχα φάει τις προηγούμενες μέρες που ήταν κρουασάν λες και τρώω γαλακτομπούρεκο και κάτι τσιζκέικ τραγωδίες (έχουν καταστρέψει ένα απ'τα πιο θεϊκά γλυκά), αυτό το ταπεινό πρωινό έμοιαζε αμβροσία. Πήγα τρία πρωινά σερί εκεί και πήρα το ίδιο πράγμα. Πρέπει να με πέρασαν για τρελό. Για την ιστορία το μαγαζί λέγεται cafe Sambankan Namba.
Πήγα στο θέατρο λοιπόν και πράγματι βρήκα εισιτήριο για παράσταση την ίδια μέρα. Νομίζω το εισιτήριο κόστιζε κάπου 1200yen. Φυσικά η παράσταση είναι μόνο στα Γιαπωνέζικα χωρίς δυνατότητα μετάφρασης και τα τσατσάκια πουλάνε μίνι βιβλία που εξηγούν την παράσταση σε άλλες γλώσσες. Εγώ είχα πάει για την ζωή όχι για τις πληροφορίες. Ήμουν από τους πρώτους που μπήκα μέσα στην αίθουσα γιατί ήθελα να βγάλω και φώτο. Κατά την διάρκεια της παράστασης απαγορεύονται οι φώτο και οι συνομιλίες. Εννοείται πως οι Γιαπωνέζοι το τήρησαν ευλαβικά.
Στην κεντρική σκηνή βγάινουν οι μαριονέτες οι οποίες είναι μεγάλες και χρειάζονται τρία άτομα να κουνούν διαφορετικά μέρη της μαριονέτας. Δεν έχουν σχοινιά, κρατάνε κάθε μέρος του σώματος ξεχωριστά. Ο συγχρωνισμός τους είναι πολύ εντυπωσιακός. Στον χώρο κάτω απ'τα φανάρια υπάρχει κάποιος που κάνει την αφήγηση και όλες τις φωνές και δίπλα ένας ή περισσότεροι παίζουν τα όργανά τους (shamisen). Επειδή δεν επιτρέπονταν οι φώτο επιτρέψτε μου ένα βιντεάκι.
Παραδοσιακά στις παραστάσεις συμμετέχουν μόνο άντρες όπως και στο θέατρο kabuki. Ένα θέμα με το ρόλο της γυναίκας στις παραδόσεις τον έχουν στην Ιαπωνία αφού και στους αγώνες σούμο οι γυναίκες απαγορεύεται να μπουν στο ρινγκ για να μην χαλάσουν την "καθαρότητα" του. Δεν μιλάμε για αιώνες πίσω αλλά σήμερα. Υπάρχει μάλιστα αυτό το χαρακτηριστικό βιντεάκι που ένας άνθρωπος στην κυριολεξία πεθαίνει και διώχνουν γυναίκες γιατρούς που πάνε να σώσουν τον άνθρωπο. Αυτός ο λαός ακροβατεί μεταξύ σοβαρού και γελοίου. Επιτρέψτε μου άλλο ένα βίντεο.
Προφανώς δεν καταλάβα τίποτα απ'το bunraku αλλά μου άρεσε σαν εμπειρία. Τα πρώτα δέκα λεπτά γιατί μετά το μισάωρο πήγε να με πάρει ο ύπνος. Κράτησε μια ώρα και κάτι.
Αφού τέλειωσε πήγα και έφαγα σούσι στην Kuromon.
Και μετά συνέχισα μέχρι τον πύργο Tsutenkaku που βρίσκεται σε περιοχή που επίσης έχει μαγαζιά που παραπέμπουν σε τσίρκο/λουνα παρκ. Μακντοναλτς πονάς;
Σε εκείνη την περιοχή υπάρχουν επίσης στοές με πολλά φαγάδικα αν αυτό το τσίρκο σας πέφτει βαρύ.
Είπα να επισκεφθώ και κανένα ναό αν και σε αυτή την πόλη δεν με τράβαγαν.
Μια χαλαρή μέρα θα έλεγα. Το βράδυ βγήκα πάλι κοντά στη dotonbori κι έφαγα πολύ καλά yakitori. Ήταν το στυλ μαγαζιού που κάθεσαι στη μπάρα και εκτός απροόπτου σου πιάνουν την κουβέντα. Φυσικά τα αγγλικά δεν έφταναν και επιστράτευσα παντομίμα και google translate. Το μαγαζί ήταν μέσα σε μια μικρή στοά και είχε Γιαπωνέζικο όνομα, είναι αδύνατον να το βρω δυστυχώς. Είχε πολύ καλές τιμές. Μου πρότειναν να πιω μπύρα από γλυκοπατάτα. Λέω άντε να δούμε. Τελικά πρέπει να ήταν sochu ανακατεμμένο με σόδα. Μου άρεσε! Φτάνει η ώρα να πληρώσω. Το ποσό μου φάνηκε πολύ μικρό. Δίνω λίγο παραπάνω και φεύγω. Κάνει κάτι σάλτους ο ψήστης και με προλαβαίνει στην πόρτα για τα ρέστα! Του λέω δεν χρειάζεται, καλό βράδυ κλπ. Είπε ευχαριστώ, έκανε υπόκλιση και επέστρεψε στο πόστο του. Αναρωτιέμαι αν τελικά τους καλαρέσει το μπουρμπουάρ και αυτή η συμπεριφορά έχει να κάνει με την ευγένεια τους.
Τελικά όταν ξύπνησα το πόδι είχε επανέλθει. Εξακολουθούσα να είμαι κουρασμένος και η Osaka εκείνη τη στιγμή φάνταζε ο ιδανικός προορισμός μιας και δεν είχε πολλά αξιοθέατα που να με ενδιέφεραν. Θα το έπαιρνα χαλαρά. Το άλλο θετικό ήταν η κοντινή απόσταση από Kyoto. Επιτέλους λίγο χαλαρό πρόγραμμα.
Απ'το ψάξιμο που είχα κάνει όλοι οι δρόμοι οδηγούσαν στον δρόμο Dotonbori κι εκεί γύρω που έχει το περισσότερο τζέρτζελο. Έκλεισα διαμονή εκεί κοντά. Πρώτη θετική έκπληξη στο ξενοδοχείο που για πρώτη φορά μπορώ να συνεννοηθώ στα Αγγλικά χωρίς πρόβλημα. Πέρασαν 2 βδομάδες αλλά επιτέλους ήρθε η στιγμή. Είναι η πόλη στην οποία είχα το μικρότερο πρόβλημα συνεννόησης και γενικά είδα μια πιο φιλική/ανοιχτή προς τους ξένους στάση.
Το άλλο πράγμα που παρατήρησα είναι ότι υπήρχε περισσότερη τέχνη του δρόμου με καλλιτέχνες που τραγουδούσαν, χορευτές. Είχα δει και στο Tokyo αλλά εδώ ήταν πιο έντονο. Σε βαθμό που όταν είδα αυτό το άγαλμα ήμουν σχεδόν σίγουρος ότι είναι άνθρωπος βαμμένος. Έπρεπε να πλησιάσω πολύ για να σιγουρευτώ ότι είναι άγαλμα.

Οι πρώτες εικόνες της πόλης ήταν οι κλασσικές εικόνες που πλέον είχα συνηθίσει.


Μέχρι να πλησιάσω στη Dotonbori που βρίσκεται παράλληλα σε ένα κανάλι και να δω το τσίρκο ή το λουνα παρκ ανάλογα αν βλέπετε το ποτήρι μισογεμάτο ή μισοάδειο.

Τα μαγαζιά δεν έχουν απλά πινακίδες έχουν ολόκληρες κατασκεύες. Δεν περίμενα να το πω αυτό, αλλά αυτή η υπερβολή και η γραφικότητα μου άρεσε.


Εδώ λογικά σκέφτηκαν το κάναμε που το κάναμε τεράστιο, δεν βάζουμε και μια ρόδα να γυρνάει ο κόσμος. Αυτά τα κυκλικά είναι βαγόνια.

Το βράδυ εννοείται πως φωτίζεται.

Στην Osaka βρίσκεται ένα από τα πιο επισκέψιμα κάστρα της Ιαπωνίας, το Osaka-jō. Ενώ δεν είναι άσχημο, ο λόγος που έχει τόσους πολλούς επισκέπτες είναι μάλλον η έλλειψη αξιοθέατων στην πόλη. Τον περιβάλλοντα χώρο τον βλέπεις χωρίς εισιτήριο. Για την είσοδο στο κάστρο έχει εισιτήριο και πρέπει να περιμένα στην ουρά γύρω στο μισάωρο.

Ο εσωτερικός χώρος του κάστρου έχει μετατραπεί σε μουσείο γεμάτο ιστορικές αναφορές για την περιοχή. Δεν θα είχα χάσει κάτι σημαντικό αν δεν έμπαινα ή μάλλον περίπου. Σε ένα σημείο είχε μια μαριονέτα, αρκετά μεγάλη. Η παραδοσιακή μαριονέτα για το θέατρο bunraku. Κάπου το είχα δει αυτό το όνομα. Ψάχνω και βλέπω ότι έτσι ονομάζεται το εθνικό θέατρο της Osaka και ότι πραγματοποιούνται παραδοσιακές παραστάσεις bunraku σε αυτό τις 2 πρώτες βδομάδες του Αυγούστου. Το πρώτο πράγμα που θα έκανα την επόμενη μέρα είναι να πάω να αγοράσω εισιτήριο.
Στο κάστρο υπήρχε η δυνατότητα να βγεις για θέα και να θαυμάσεις την ομορφιά της Osaka. Αν θυμάμαι καλά υπήρχε και ασανσέρ για να βγεις κατευθείαν στον τελευταίο όροφο και στη θέα. Γιατί η προσβασιμότητα είναι μεγαλύτερο δείγμα πολιτισμού από το να κρατάς τον χώρο "αυθεντικό"

Έκατσα να φάω σε ένα από τα εστιατόρια στο πάρκο του κάστρου. Η Osaka φημίζεται για το φαγητό και ένα από τα πιο γνωστά πιάτα είναι το okonomiyaki. Αυτό είναι κάτι που προφανώς γνωρίζει όλος ο κόσμος Γιαπωνέζοι και ξένοι τουρίστες με αποτέλεσμα οι ουρές στα φημισμένα μαγαζιά να είναι ατελείωτες. Αποφάσισα να δοκιμάσω λοιπόν στο εστιατόριο του πάρκου που λόγω της τοποθεσίας του είχε λιγότερο κόσμο (δηλαδή και πάλι απ'τους τελευταίους που βρήκα θέση ήμουν). Δεν μου άρεσε αλλά δεν θα το κρίνω από αυτό το εστιατόριο που μου φάνηκε προχειράτζα. Σαν ομελέτα ήταν. Τα αβγά δεν μου αρέσουν, η ζωή συνεχίζεται.
Λίγη ξεκούραση και μια βραδινή βόλτα πάλι στη Dotonbori. Το βράδυ ανάβουν τα φανάρια κατά μήκος του καναλιού και είναι ωραία να αγναντεύεις, αν βρεις χώρο φυσικά γιατί γίνεται πανικός από φωτογραφίες στις γέφυρες.

Το πρώτο βράδυ είπα να κάνω μια αναγνωριστική βόλτα περπατώντας όσο περισσότερο άντεχα για να αποφασίσω που θα επικεντρωθώ τις 2 επόμενες μέρες. Στην Osaka έχει μπόλικες στοές. Εκεί είναι και η αγορά τους Kuromon με πολλές επιλογές για street food.

Προτίμησα να φάω σε μια ας την πούμε καντίνα ένα άλλο διάσημο φαγητό της περιοχής, το takoyaki, ο λουκουμάς με γέμιση χταπόδι που είχα αναφέρει σε ποστ για το Tokyo. Αυτό ήταν πολύ ανώτερο και ενώ έκαιγε δεν μου προκάλεσε το έγκαυμα που έπαθα στο Tokyo. Θέλει προσοχή πάντως. Στην Osaka δεν είχα κανένα πρόβλημα να πετάξω την συσκευασία. Βρήκα κάδο αμέσως. Είχε σε πολλά σημεία εκεί που είναι τα φαγάδικα. Κατά τις 11 το βράδυ που πέρναγα είχαν σχηματιστεί στίβες από σακούλες με σκουπίδια και οι αρουραίοι έκαναν πάρτι. Αν το είχα δει νωρίτερα δεν θα είχα αγοράσει. Επανάληψη της φώτο από την πρώτη σελίδα.

Κάποια στιγμή πήρε το μάτι μου μια αφίσα για συναυλία με ντόπια μέταλ συγκροτήματα που θα γινόταν το τελευταίο βράδυ σε ένα μεταλάδικο. Προφανώς μπήκε στη λίστα χθες. Περπάτησα μέχρι την περιοχή Nipponbashi. Εκεί άρχισα να βλέπω τα γνωστά μαγαζιά πάλι men information και maid cafes. Μάλιστα υπήρχαν πολλές κοπέλες κράχτες για αυτά τα μαγαζιά ντυμένες καμαριέρες και οι ίδιες. Υπήρχε κι ένας παράδρομος κάπως σκοτεινός με πάρα πολλές Γιαπωνέζες ντυμένες καμαριέρες πραγματικά σαν να κάνουν πιάτσα αλλά απλά διαφήμιζαν τα μαγαζιά.
Το καλό της Ιαπωνίας είναι ότι εκεί που βλέπεις γιγαντοοθόνες με διαφημίσεις, ουρανοξύστες και φωτεινά φώτα που φωτίζουν πέφτεις και σε κάποιο γραφικό σημείο.

Το επόμενο πρωί η πρώτη μου δουλειά ήταν να πάω να αγοράσω εισιτήρια για την παράσταση με τις μαριονέτες. Συγγνώμη η δεύτερη δουλειά. Η πρώτη δουλειά ήταν να πιω καφέ και να φάω κάτι. Έκατσα σε ένα καφέ το οποίο είχε απλά πράγματα. Ένα από αυτά ήταν φέτες ψωμί μπριος φρυγανισμένες με κανέλα και ζάχαρη από πάνω και μια σαντιγί δίπλα. Από αυτά που είχα φάει τις προηγούμενες μέρες που ήταν κρουασάν λες και τρώω γαλακτομπούρεκο και κάτι τσιζκέικ τραγωδίες (έχουν καταστρέψει ένα απ'τα πιο θεϊκά γλυκά), αυτό το ταπεινό πρωινό έμοιαζε αμβροσία. Πήγα τρία πρωινά σερί εκεί και πήρα το ίδιο πράγμα. Πρέπει να με πέρασαν για τρελό. Για την ιστορία το μαγαζί λέγεται cafe Sambankan Namba.
Πήγα στο θέατρο λοιπόν και πράγματι βρήκα εισιτήριο για παράσταση την ίδια μέρα. Νομίζω το εισιτήριο κόστιζε κάπου 1200yen. Φυσικά η παράσταση είναι μόνο στα Γιαπωνέζικα χωρίς δυνατότητα μετάφρασης και τα τσατσάκια πουλάνε μίνι βιβλία που εξηγούν την παράσταση σε άλλες γλώσσες. Εγώ είχα πάει για την ζωή όχι για τις πληροφορίες. Ήμουν από τους πρώτους που μπήκα μέσα στην αίθουσα γιατί ήθελα να βγάλω και φώτο. Κατά την διάρκεια της παράστασης απαγορεύονται οι φώτο και οι συνομιλίες. Εννοείται πως οι Γιαπωνέζοι το τήρησαν ευλαβικά.

Στην κεντρική σκηνή βγάινουν οι μαριονέτες οι οποίες είναι μεγάλες και χρειάζονται τρία άτομα να κουνούν διαφορετικά μέρη της μαριονέτας. Δεν έχουν σχοινιά, κρατάνε κάθε μέρος του σώματος ξεχωριστά. Ο συγχρωνισμός τους είναι πολύ εντυπωσιακός. Στον χώρο κάτω απ'τα φανάρια υπάρχει κάποιος που κάνει την αφήγηση και όλες τις φωνές και δίπλα ένας ή περισσότεροι παίζουν τα όργανά τους (shamisen). Επειδή δεν επιτρέπονταν οι φώτο επιτρέψτε μου ένα βιντεάκι.
Παραδοσιακά στις παραστάσεις συμμετέχουν μόνο άντρες όπως και στο θέατρο kabuki. Ένα θέμα με το ρόλο της γυναίκας στις παραδόσεις τον έχουν στην Ιαπωνία αφού και στους αγώνες σούμο οι γυναίκες απαγορεύεται να μπουν στο ρινγκ για να μην χαλάσουν την "καθαρότητα" του. Δεν μιλάμε για αιώνες πίσω αλλά σήμερα. Υπάρχει μάλιστα αυτό το χαρακτηριστικό βιντεάκι που ένας άνθρωπος στην κυριολεξία πεθαίνει και διώχνουν γυναίκες γιατρούς που πάνε να σώσουν τον άνθρωπο. Αυτός ο λαός ακροβατεί μεταξύ σοβαρού και γελοίου. Επιτρέψτε μου άλλο ένα βίντεο.
Προφανώς δεν καταλάβα τίποτα απ'το bunraku αλλά μου άρεσε σαν εμπειρία. Τα πρώτα δέκα λεπτά γιατί μετά το μισάωρο πήγε να με πάρει ο ύπνος. Κράτησε μια ώρα και κάτι.
Αφού τέλειωσε πήγα και έφαγα σούσι στην Kuromon.

Και μετά συνέχισα μέχρι τον πύργο Tsutenkaku που βρίσκεται σε περιοχή που επίσης έχει μαγαζιά που παραπέμπουν σε τσίρκο/λουνα παρκ. Μακντοναλτς πονάς;


Σε εκείνη την περιοχή υπάρχουν επίσης στοές με πολλά φαγάδικα αν αυτό το τσίρκο σας πέφτει βαρύ.
Είπα να επισκεφθώ και κανένα ναό αν και σε αυτή την πόλη δεν με τράβαγαν.

Μια χαλαρή μέρα θα έλεγα. Το βράδυ βγήκα πάλι κοντά στη dotonbori κι έφαγα πολύ καλά yakitori. Ήταν το στυλ μαγαζιού που κάθεσαι στη μπάρα και εκτός απροόπτου σου πιάνουν την κουβέντα. Φυσικά τα αγγλικά δεν έφταναν και επιστράτευσα παντομίμα και google translate. Το μαγαζί ήταν μέσα σε μια μικρή στοά και είχε Γιαπωνέζικο όνομα, είναι αδύνατον να το βρω δυστυχώς. Είχε πολύ καλές τιμές. Μου πρότειναν να πιω μπύρα από γλυκοπατάτα. Λέω άντε να δούμε. Τελικά πρέπει να ήταν sochu ανακατεμμένο με σόδα. Μου άρεσε! Φτάνει η ώρα να πληρώσω. Το ποσό μου φάνηκε πολύ μικρό. Δίνω λίγο παραπάνω και φεύγω. Κάνει κάτι σάλτους ο ψήστης και με προλαβαίνει στην πόρτα για τα ρέστα! Του λέω δεν χρειάζεται, καλό βράδυ κλπ. Είπε ευχαριστώ, έκανε υπόκλιση και επέστρεψε στο πόστο του. Αναρωτιέμαι αν τελικά τους καλαρέσει το μπουρμπουάρ και αυτή η συμπεριφορά έχει να κάνει με την ευγένεια τους.