Señor_Nada
Member
- Μηνύματα
- 1.723
- Likes
- 9.618
- Ταξίδι-Όνειρο
- Άβυσσος
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Tokyo (μέρος 1ο)
- Tokyo (μέρος 2ο)
- Nikko & Tokyo (μέρος 3ο)
- Nagano
- Takayama & Shirakawa-gō
- Kanazawa & Sendai (μέρος 1ο)
- Hirosaki & Sendai (μέρος 2ο)
- Kyoto (μέρος 1ο)
- Kyoto (μέρος 2ο)
- Kyoto (μέρος 3ο) & Nara
- Osaka (μέρος 1ο)
- Osaka (μέρος 2ο) & Himeji
- Hiroshima (μέρος 1ο)
- Miyajima & Hiroshima (μέρος 2ο)
- Tokyo (μέρος 4ο)
Nagano
Το αρχικό μου πλάνο ήταν να επισκεφθώ κάποια πόλη κοντά στο Fuji και να το δω αν είμαι τυχερός, από μακριά. Όταν είδα το πάρκο Jigokudani Yaen Koen με τους μακάκες, η απόφαση ήταν εύκολη, το Fuji φεύγει, το Nagano έρχεται. Μία πόλη που είναι δημοφιλής χειμερινός προορισμός, εκεί κοντά είναι οι Ιαπωνικές Άλπεις με μπόλικα treks ίσως να έχετε δει viral φώτος από ένα διάσημο δρόμο που σχηματίζεται τείχος από πάγο, η διαδρομή Tateyama-Kurobe. To 1998 διοργανώθηκαν οι χειμερινοί ολυμπιακοί αγώνες στην πόλη. Ο στόχος μου ήταν ένας και μοναδικός οι μακάκες.
Το πάρκο πρέπει να ήταν περίπου μισή ώρα μακριά με λεωφορείο. Δεν έχει πολλά μέσα στην ημέρα και ήθελα να πάρω το πρώτο. Πρέπει να ήμουν στον σταθμό από τις 8 το πρωί. Φανταστείτε τι ώρα έφυγα απ'το Tokyo. Οι μακάκες ζουν στο δάσος, ανάλογα την διάθεση τους κάποιες μέρες κατεβαίνουν σ'ένα χώρο που έχει μια φυσική θερμαινόμενη πισίνα και αράζουν. Αυτόν τον χώρο τον έχουν φτιάξει σαν πάρκο ώστε να μπορούμε να πηγαίνουμε να τους πάρουμε μάτι. Οι Γιαπωνέζοι είναι τόσο τίμιοι που έχουν σελίδα στο facebook που ανακοινώνει αν οι μακάκες έχουν κατέβει στο πάρκο για να μην πάτε άδικα. Το ανακοινώνουν και με χαριτωμένο τρόπο, εδώ η σελίδα τους: Jigokudani Yaen-koen
Είχα δει ότι την ημέρα που έφτασα είχαν ήδη κατέβει στο πάρκο από πολύ πρωί.
Το λεωφορείο για το πάρκο είναι ακριβώς έξω απ'το σταθμό των τρένων. Είχα διαβάσει ότι συμφέρει να πάρεις ένα εισιτήριο που περιλαμβάνει το πήγαινε-έλα στο πάρκο με το λεωφορείο και την είσοδο στο πάρκο. Γύρναγα πάνω κάτω τον σταθμό και δεν μπορούσα με τίποτα να βρω το μέρος που πουλάνε τα εισιτήρια. Ήταν και τόσο πρωί που δεν υπήρχαν και υπάλληλοι τριγύρω να ρωτήσω. Γκούγκλαρα πως ένας κοινός θνητός μπορεί να αγοράσει αυτό το εισιτήριο κι ευτυχώς μου έβγαλε ένα site που περιγράφει αναλυτικά που βρίσκεται το εκδοτήριο. Πρέπει να μπεις σε είσοδο άλλης γραμμής. Τα μπερδέματα που έγραφα και για το Τόκιο. Snow Monkey Pass - SNOW MONKEY RESORTS
Το κόστος για το πάσο αν θυμάμαι καλά ήταν 2500yen κι αυτό που θυμάμαι σίγουρα είναι ότι δέχονταν μόνο μετρητά. Το πάσο έχει διάρκεια 2 ημερών. Αν δεν σας κάτσουν οι μαϊμούδες την μία ημέρα έχετε άλλη μια προσπάθεια.
Φεύγανε κι άλλα λεωφορεία για κοντινές εκδρομές στις Ιαπωνικές Άλπεις με ουρές Γιαπωνέζων να περιμένουν. Για τους μακάκες δεν γεμίζαμε ούτε ταξί! Φοβόμουν μήπως είναι φιάσκο! Από κριτικές που διάβαζα, το χειμώνα περιμένουν ουρές για το πάρκο με τους μακάκες.
Φτάνοντας προς το πάρκο ομολογώ ότι το τοπίο μου άρεσε.
Από εκεί που σε αφήνει το λεωφορείο μέχρι το πάρκο είχε μπόλικο περπάτημα σε εύκολη παρόλα αυτά διαδρομή. Οι Γιαπωνέζοι είναι τόσο τίμιοι που πριν αρχίσεις να ανεβαίνεις υπάρχει μια μεγάλη οθόνη που δείχνει live εικόνα απ'το πάρκο. Έτσι ώστε αν δεν βλέπεις μακάκες να μην ανέβεις τσάμπα. Επίσης διάβαζα ότι αν πας στο ταμείο του πάρκου σου λένε αν έχει μαϊμούδες ώστε να μην πληρώσεις εισιτήριο χωρίς λόγο. Ξένες συμπεριφορές σε σχέση με ότι έχω συναντήσει σε άλλες χώρες.
Αυτό που ήταν ακόμα πιο ξένο, αυτό που σου δίνει μια μικρή αισιοδοξία ότι υπάρχει ακόμα ελπίδα ήταν η συμπεριφορά του κόσμου. Προφανώς μιλάμε για άγρια ζώα που είναι αυτονόητο ότι δεν πρέπει να τα προβοκάρεις. Υπήρχαν ταμπέλες που τόνιζαν ότι δεν πρέπει να τα πλησιάζεις πιο κοντά από 1 μέτρο και ο κόσμος το τηρούσε ευλαβικά. Διακριτικές φώτο χωρίς να κολλάνε το κινητό στη μούρη του ζώου, απόλυτη ησυχία, όχι απότομες κινήσεις που μπορεί να τα τρομάξουν (θα καταλάβετε σε άλλο ποστ γιατί δίνω τόσο συγκεκριμένα παραδείγματα) και όλα αυτά ενώ στο πάρκο υπήρχαν παιδιά. Ο απόλυτος σεβασμός. Δεν πίστευα στα μάτια μου. Προσέξτε αυτόν τον Γιαπωνέζο πως παρεκκλίνει από την πορεία του για να περάσουν οι μακάκες ανενόχλητοι και πως δεν γυρνάει καν το βλέμμα του προς αυτούς για να μην τους προβοκάρει. Είναι τόσο σπάνιο να βλέπεις τέτοιες συμπεριφορές που όταν τις βλέπω ομολογώ ότι συγκλονίζομαι.
Ήταν τέτοια η ηρεμία και ο σεβασμός που οι μακάκες συμπεριφέρονταν σαν μην υπάρχουμε. Δεν πίστευα στα μάτια μου. Στο πάρκο βρίσκονταν πάρα πολλές μαϊμούδες. Θα μάντευα πάνω από 50 εύκολα.
Το πάρκο είναι διάσημος προορισμός τον χειμώνα, ενώ οι μαϊμούδες γεννούν την άνοιξη που σημαίνει ότι το καλοκαίρι είναι που το πάρκο γεμίζει μαϊμουδάκια.
Όταν με ρωτάνε γιατί μου αρέσει τόσο πολύ να ταξιδεύω, η πρώτη απάντηση που μου έρχεται δεν είναι με λόγια αλλά με φωτογραφίες. Υπάρχουν κάποιες εικόνες που τις έχω φωτογραφήσει και με το μυαλό και με φωτογραφική/κινητό. Εικόνες που όποτε ανασύρω χαμογελώ και δεν σκέφτομαι ούτε πόσα λεφτά έδωσα ούτε την κούραση του ταξιδιού ούτε τίποτα. Αυτό το μακακάκι μου χάρισε μια τέτοια εικόνα.
Εδώ είναι η θερμαινόμενη πισίνα.
Κάποιοι τολμηροί βούτηξαν κιόλας.
Το να πω ότι έφυγα κατενθουσιασμένος είναι λίγο. Δεν είναι μόνο οι μαϊμούδες, επαναλαμβάνω ότι η συμπεριφορά του κόσμου ήταν συγκινητική. Κρίμα που δεν έφυγα με αυτή την εικόνα από την Ιαπωνία κι έκανα το λάθος να επισκεφθώ ακόμα ένα πάρκο με μακάκες.
Επέστρεψα στην πόλη που η αλήθεια είναι ότι ήταν ένα αίσχος. Είχα παρεξηγήσει το Tokyo σκεφτόμουν.
Με τέτοιες στοές δεν πάτε πουθενά.
Κάτι να θυμίζει ότι εδώ πραγματώθηκαν χειμερινοί ολυμπιακοί αγώνες.
Δεν ήταν όλα χάλια για να είμαι δίκαιος. Το κομμάτι με το ναό Zenkō-ji κι εκεί γύρω ήταν ωραίο. Στο Tokyo δεν είδα κάτι αντίστοιχης ομορφιάς.
Υπήρχαν και κάποια σουβενιράδικα, πιο διακριτικά σε σχέση με το Sensō-ji. Η κεντρική πύλη στο χώρο.
Στην πύλη μπορούσες να ανέβεις, το εισιτήριο κόστιζε περίπου 3ε. Από την μία έχεις θέα το ναό.
Από την άλλη έβλεπες την διαφορά της παλιάς Ιαπωνίας με τη νέα.
Ένα απ'τα πράγματα που μου είχε πει η Ρωσίδα να μην υποτιμώ είναι τα εστιατόρια στους σταθμούς των τρένων και στα εμπορικά τους καταστήματα. Οι Γιαπωνέζοι πηγαίνουν να φάνε εκεί ακόμα κι αν δεν θέλουν να πάρουν τρένο ή να ψωνίσουν. Όντως ήταν έτσι τα πράγματα, στα εστιατόρια του σταθμού γινόταν χαμός, υπήρχαν ουρές. Σε ένα από αυτά έφαγα ένα εξαιρετικό tonkatsu (σνίτσελ).
Ακόμα και σε αυτή την κακάσχημη πόλη, τα εστιατόρια τους ήταν αξιοθέατα από μόνα τους.
Δεν είχα χρόνο για πολλά πολλά, από εκείνη την ημέρα είχε ξεκινήσει το σχέδιο μία μέρα - μία πόλη που περιλάμβανε πολύ πρωινό ξύπνημα και απίστευτη κούραση. Μέχρι σήμερα δεν έχω δώσει πειστική εξήγηση στον εαυτό μου γιατί το έκανα αυτό.
Το αρχικό μου πλάνο ήταν να επισκεφθώ κάποια πόλη κοντά στο Fuji και να το δω αν είμαι τυχερός, από μακριά. Όταν είδα το πάρκο Jigokudani Yaen Koen με τους μακάκες, η απόφαση ήταν εύκολη, το Fuji φεύγει, το Nagano έρχεται. Μία πόλη που είναι δημοφιλής χειμερινός προορισμός, εκεί κοντά είναι οι Ιαπωνικές Άλπεις με μπόλικα treks ίσως να έχετε δει viral φώτος από ένα διάσημο δρόμο που σχηματίζεται τείχος από πάγο, η διαδρομή Tateyama-Kurobe. To 1998 διοργανώθηκαν οι χειμερινοί ολυμπιακοί αγώνες στην πόλη. Ο στόχος μου ήταν ένας και μοναδικός οι μακάκες.
Το πάρκο πρέπει να ήταν περίπου μισή ώρα μακριά με λεωφορείο. Δεν έχει πολλά μέσα στην ημέρα και ήθελα να πάρω το πρώτο. Πρέπει να ήμουν στον σταθμό από τις 8 το πρωί. Φανταστείτε τι ώρα έφυγα απ'το Tokyo. Οι μακάκες ζουν στο δάσος, ανάλογα την διάθεση τους κάποιες μέρες κατεβαίνουν σ'ένα χώρο που έχει μια φυσική θερμαινόμενη πισίνα και αράζουν. Αυτόν τον χώρο τον έχουν φτιάξει σαν πάρκο ώστε να μπορούμε να πηγαίνουμε να τους πάρουμε μάτι. Οι Γιαπωνέζοι είναι τόσο τίμιοι που έχουν σελίδα στο facebook που ανακοινώνει αν οι μακάκες έχουν κατέβει στο πάρκο για να μην πάτε άδικα. Το ανακοινώνουν και με χαριτωμένο τρόπο, εδώ η σελίδα τους: Jigokudani Yaen-koen
Είχα δει ότι την ημέρα που έφτασα είχαν ήδη κατέβει στο πάρκο από πολύ πρωί.
Το λεωφορείο για το πάρκο είναι ακριβώς έξω απ'το σταθμό των τρένων. Είχα διαβάσει ότι συμφέρει να πάρεις ένα εισιτήριο που περιλαμβάνει το πήγαινε-έλα στο πάρκο με το λεωφορείο και την είσοδο στο πάρκο. Γύρναγα πάνω κάτω τον σταθμό και δεν μπορούσα με τίποτα να βρω το μέρος που πουλάνε τα εισιτήρια. Ήταν και τόσο πρωί που δεν υπήρχαν και υπάλληλοι τριγύρω να ρωτήσω. Γκούγκλαρα πως ένας κοινός θνητός μπορεί να αγοράσει αυτό το εισιτήριο κι ευτυχώς μου έβγαλε ένα site που περιγράφει αναλυτικά που βρίσκεται το εκδοτήριο. Πρέπει να μπεις σε είσοδο άλλης γραμμής. Τα μπερδέματα που έγραφα και για το Τόκιο. Snow Monkey Pass - SNOW MONKEY RESORTS
Το κόστος για το πάσο αν θυμάμαι καλά ήταν 2500yen κι αυτό που θυμάμαι σίγουρα είναι ότι δέχονταν μόνο μετρητά. Το πάσο έχει διάρκεια 2 ημερών. Αν δεν σας κάτσουν οι μαϊμούδες την μία ημέρα έχετε άλλη μια προσπάθεια.
Φεύγανε κι άλλα λεωφορεία για κοντινές εκδρομές στις Ιαπωνικές Άλπεις με ουρές Γιαπωνέζων να περιμένουν. Για τους μακάκες δεν γεμίζαμε ούτε ταξί! Φοβόμουν μήπως είναι φιάσκο! Από κριτικές που διάβαζα, το χειμώνα περιμένουν ουρές για το πάρκο με τους μακάκες.
Φτάνοντας προς το πάρκο ομολογώ ότι το τοπίο μου άρεσε.

Από εκεί που σε αφήνει το λεωφορείο μέχρι το πάρκο είχε μπόλικο περπάτημα σε εύκολη παρόλα αυτά διαδρομή. Οι Γιαπωνέζοι είναι τόσο τίμιοι που πριν αρχίσεις να ανεβαίνεις υπάρχει μια μεγάλη οθόνη που δείχνει live εικόνα απ'το πάρκο. Έτσι ώστε αν δεν βλέπεις μακάκες να μην ανέβεις τσάμπα. Επίσης διάβαζα ότι αν πας στο ταμείο του πάρκου σου λένε αν έχει μαϊμούδες ώστε να μην πληρώσεις εισιτήριο χωρίς λόγο. Ξένες συμπεριφορές σε σχέση με ότι έχω συναντήσει σε άλλες χώρες.
Αυτό που ήταν ακόμα πιο ξένο, αυτό που σου δίνει μια μικρή αισιοδοξία ότι υπάρχει ακόμα ελπίδα ήταν η συμπεριφορά του κόσμου. Προφανώς μιλάμε για άγρια ζώα που είναι αυτονόητο ότι δεν πρέπει να τα προβοκάρεις. Υπήρχαν ταμπέλες που τόνιζαν ότι δεν πρέπει να τα πλησιάζεις πιο κοντά από 1 μέτρο και ο κόσμος το τηρούσε ευλαβικά. Διακριτικές φώτο χωρίς να κολλάνε το κινητό στη μούρη του ζώου, απόλυτη ησυχία, όχι απότομες κινήσεις που μπορεί να τα τρομάξουν (θα καταλάβετε σε άλλο ποστ γιατί δίνω τόσο συγκεκριμένα παραδείγματα) και όλα αυτά ενώ στο πάρκο υπήρχαν παιδιά. Ο απόλυτος σεβασμός. Δεν πίστευα στα μάτια μου. Προσέξτε αυτόν τον Γιαπωνέζο πως παρεκκλίνει από την πορεία του για να περάσουν οι μακάκες ανενόχλητοι και πως δεν γυρνάει καν το βλέμμα του προς αυτούς για να μην τους προβοκάρει. Είναι τόσο σπάνιο να βλέπεις τέτοιες συμπεριφορές που όταν τις βλέπω ομολογώ ότι συγκλονίζομαι.

Ήταν τέτοια η ηρεμία και ο σεβασμός που οι μακάκες συμπεριφέρονταν σαν μην υπάρχουμε. Δεν πίστευα στα μάτια μου. Στο πάρκο βρίσκονταν πάρα πολλές μαϊμούδες. Θα μάντευα πάνω από 50 εύκολα.

Το πάρκο είναι διάσημος προορισμός τον χειμώνα, ενώ οι μαϊμούδες γεννούν την άνοιξη που σημαίνει ότι το καλοκαίρι είναι που το πάρκο γεμίζει μαϊμουδάκια.


Όταν με ρωτάνε γιατί μου αρέσει τόσο πολύ να ταξιδεύω, η πρώτη απάντηση που μου έρχεται δεν είναι με λόγια αλλά με φωτογραφίες. Υπάρχουν κάποιες εικόνες που τις έχω φωτογραφήσει και με το μυαλό και με φωτογραφική/κινητό. Εικόνες που όποτε ανασύρω χαμογελώ και δεν σκέφτομαι ούτε πόσα λεφτά έδωσα ούτε την κούραση του ταξιδιού ούτε τίποτα. Αυτό το μακακάκι μου χάρισε μια τέτοια εικόνα.

Εδώ είναι η θερμαινόμενη πισίνα.

Κάποιοι τολμηροί βούτηξαν κιόλας.

Το να πω ότι έφυγα κατενθουσιασμένος είναι λίγο. Δεν είναι μόνο οι μαϊμούδες, επαναλαμβάνω ότι η συμπεριφορά του κόσμου ήταν συγκινητική. Κρίμα που δεν έφυγα με αυτή την εικόνα από την Ιαπωνία κι έκανα το λάθος να επισκεφθώ ακόμα ένα πάρκο με μακάκες.
Επέστρεψα στην πόλη που η αλήθεια είναι ότι ήταν ένα αίσχος. Είχα παρεξηγήσει το Tokyo σκεφτόμουν.

Με τέτοιες στοές δεν πάτε πουθενά.

Κάτι να θυμίζει ότι εδώ πραγματώθηκαν χειμερινοί ολυμπιακοί αγώνες.

Δεν ήταν όλα χάλια για να είμαι δίκαιος. Το κομμάτι με το ναό Zenkō-ji κι εκεί γύρω ήταν ωραίο. Στο Tokyo δεν είδα κάτι αντίστοιχης ομορφιάς.
Υπήρχαν και κάποια σουβενιράδικα, πιο διακριτικά σε σχέση με το Sensō-ji. Η κεντρική πύλη στο χώρο.

Στην πύλη μπορούσες να ανέβεις, το εισιτήριο κόστιζε περίπου 3ε. Από την μία έχεις θέα το ναό.

Από την άλλη έβλεπες την διαφορά της παλιάς Ιαπωνίας με τη νέα.

Ένα απ'τα πράγματα που μου είχε πει η Ρωσίδα να μην υποτιμώ είναι τα εστιατόρια στους σταθμούς των τρένων και στα εμπορικά τους καταστήματα. Οι Γιαπωνέζοι πηγαίνουν να φάνε εκεί ακόμα κι αν δεν θέλουν να πάρουν τρένο ή να ψωνίσουν. Όντως ήταν έτσι τα πράγματα, στα εστιατόρια του σταθμού γινόταν χαμός, υπήρχαν ουρές. Σε ένα από αυτά έφαγα ένα εξαιρετικό tonkatsu (σνίτσελ).
Ακόμα και σε αυτή την κακάσχημη πόλη, τα εστιατόρια τους ήταν αξιοθέατα από μόνα τους.


Δεν είχα χρόνο για πολλά πολλά, από εκείνη την ημέρα είχε ξεκινήσει το σχέδιο μία μέρα - μία πόλη που περιλάμβανε πολύ πρωινό ξύπνημα και απίστευτη κούραση. Μέχρι σήμερα δεν έχω δώσει πειστική εξήγηση στον εαυτό μου γιατί το έκανα αυτό.