Στον Πειραιά παραμένει το κρουαζιερόπλοιο ΖΕΝΙΘ

turms

Member
Μηνύματα
2.067
Likes
2.823
Επόμενο Ταξίδι
ΔΝΤ;;;
Ονειρεμένο Ταξίδι
Σκι στην Παταγονια
Στο λιμάνι του Πειραιά παραμένει το κρουαζιερόπλοιο ΖΕΝΙΘ, σημαίας Μάλτας, λόγω της 24ωρης απεργίας που πραγματοποιεί η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία αντιδρώντας στην άρση του καμποτάζ.
Τον απόπλου του κρουαζιερόπλοιου εμπόδισαν 400 περίπου συγκεντρωμένοι ενώ οι 970 επιβάτες, Ισπανοί υπήκοοι, οι επρόκειτο να επιβιβαστούν στο πλοίο, μεταφέρθηκαν με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας σε ξενοδοχείο και θα επιβιβαστούν στο πλοίο στις 6 το πρωί οπότε και λήγει η 24ωρη απεργία.
Το κρουαζιερόπλοιο ΖΕΝΙΘ πραγματοποιεί εδώ και έναν περίπου μήνα κρουαζιέρες στη Μεσόγειο με αφετηρία το λιμάνι του Πειραιά, κάτι που λόγω του ευρωπαϊκού νηολογίου που φέρει, έχει δικαίωμα να πραγματοποιεί.


ασχημη εξελιξη για τον τουρισμο...απο την αλλη και οι εργαζομενοι εχουν ως ενα σημειο δικιο...αλλα με ολα αυτα βυθιζομαστε ακομα πιο πολυ
 

taver

Member
Μηνύματα
12.468
Likes
28.827
Ονειρεμένο Ταξίδι
Iles Kerguelen
Με άλλα λόγια, οι ΠΝΟ κράτησαν 970 ομήρους, προκειμένου να διασφαλιστούν τα προνόμιά τους.
 

turms

Member
Μηνύματα
2.067
Likes
2.823
Επόμενο Ταξίδι
ΔΝΤ;;;
Ονειρεμένο Ταξίδι
Σκι στην Παταγονια
ακριβως...βεβαια οπως ειπα απο την μια ειναι ασχημο...καποιοι θα οδηγηθουν πιθανως στην ανεργια...
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.355
Likes
9.276
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
ακριβως...βεβαια οπως ειπα απο την μια ειναι ασχημο...καποιοι θα οδηγηθουν πιθανως στην ανεργια...
οι εργαζόμενοι στα πλοία με ελληνική σημαία (δηλαδή σε μία εταιρεία ουσιαστικα που όποτε θέλει βάζει κοινοτική σημαία και τέλος..) είναι λιγότεροι από τους συγκεντρωμένους. περίπου 400. ο ισχυρισμός της ΠΝΟ ότι κάποιοι θα χάσουν το πόστο τους και σωστός να είναι δεν λαμβάνει υπόψη του ότι ο έλληνας ναυτικός πρεπει να προσληφθεί από την εταιρεία όχι γιατί την υποχρεωνει ο νόμος αλλά γιατι είναι ο καλύτερος. οι έλληνες ναυτικοί που απασχολούνται χωρίς κανένα προστατευτισμό στη Royal Caribbean υπερβαίνουν τους 1000..
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.335
Likes
14.193
οι εργαζόμενοι στα πλοία με ελληνική σημαία (δηλαδή σε μία εταιρεία ουσιαστικα που όποτε θέλει βάζει κοινοτική σημαία και τέλος..) είναι λιγότεροι από τους συγκεντρωμένους. περίπου 400. ο ισχυρισμός της ΠΝΟ ότι κάποιοι θα χάσουν το πόστο τους και σωστός να είναι δεν λαμβάνει υπόψη του ότι ο έλληνας ναυτικός πρεπει να προσληφθεί από την εταιρεία όχι γιατί την υποχρεωνει ο νόμος αλλά γιατι είναι ο καλύτερος. οι έλληνες ναυτικοί που απασχολούνται χωρίς κανένα προστατευτισμό στη Royal Caribbean υπερβαίνουν τους 1000..
Δηλώνω άσχετος.Μέρες τώρα προσπαθώ να καταλάβω τι παίζει.Δηλαδή όλο το θέμα του καμποτάζ αφορά μια εταιρεία και 400 εργαζόμενους???
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.355
Likes
9.276
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Δηλώνω άσχετος.Μέρες τώρα προσπαθώ να καταλάβω τι παίζει.Δηλαδή όλο το θέμα του καμποτάζ αφορά μια εταιρεία και 400 εργαζόμενους???
ακριβώς. η ίδια η εταιρεία λεει λίγο παραπάνω αλλά πάντως το νούμερο είναι μικρό. πολύ μικρότερο από όσους απασχολούνται σε 1 μόνο με ξένη σημαία που έφερα σαν παράδειγμα. η εταιρεία δεν έχει καμμία υποχρέωση να απασχολεί ούτε αυτούς τους 400 αφού μπορεί ανά πάσα στιγμή να σηκώσει κοινοτική σημαία και να μην απασχολεί ούτε έναν.
δηλαδή με την άρση ρισκάρονται 200-400 θέσεις εργασίας (που κι αυτό είναι αμφισβητούμενο μια και πολλά πλοία θα στελεχωθούν και από έλληνες) έναντι των αναρίθμητων πλεονεκτημάτων για τη χώρα που θα φέρει η έλευση 15-20 πλοίων με λιμάνι αναχώρησης τον Πειραιά. θα χρειαζόταν οικονομολόγος και ένα βιβλίο για να απαριθμηθουν. ενδεικτικά κοντά +1 εκατ αφίξεις, αυξηση των δραστηριοτητων στο transit και στο home porting, όσο στους κλάδους που ασχολούνται με την τεχνική υποστήριξη πλοίων, την παροχή τουριστικών υπηρεσιών, προμήθεια υλικών και τροφοδοσίας, ναυπηγεία κ.λπ.θα αυξηθούν οι πληρότητες των ξενοδοχείων, θα αυξηθούν οι θέσεις εργασίας στα γραφεία γενικού τουρισμού και στα ξενοδοχεία, ενώ θα είναι σημαντική η εισροή συναλλάγματος από την παραμονή στην Αθήνα και σε άλλες επαρχιακές και νησιωτικές πόλεις των τουριστών.
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.335
Likes
14.193
ακριβώς. η ίδια η εταιρεία λεει λίγο παραπάνω αλλά πάντως το νούμερο είναι μικρό. πολύ μικρότερο από όσους απασχολούνται σε 1 μόνο με ξένη σημαία που έφερα σαν παράδειγμα. η εταιρεία δεν έχει καμμία υποχρέωση να απασχολεί ούτε αυτούς τους 400 αφού μπορεί ανά πάσα στιγμή να σηκώσει κοινοτική σημαία και να μην απασχολεί ούτε έναν.
δηλαδή με την άρση ρισκάρονται 200-400 θέσεις εργασίας (που κι αυτό είναι αμφισβητούμενο μια και πολλά πλοία θα στελεχωθούν και από έλληνες) έναντι των αναρίθμητων πλεονεκτημάτων για τη χώρα που θα φέρει η έλευση 15-20 πλοίων με λιμάνι αναχώρησης τον Πειραιά. θα χρειαζόταν οικονομολόγος και ένα βιβλίο για να απαριθμηθουν. ενδεικτικά κοντά +1 εκατ αφίξεις, αυξηση των δραστηριοτητων στο transit και στο home porting, όσο στους κλάδους που ασχολούνται με την τεχνική υποστήριξη πλοίων, την παροχή τουριστικών υπηρεσιών, προμήθεια υλικών και τροφοδοσίας, ναυπηγεία κ.λπ.θα αυξηθούν οι πληρότητες των ξενοδοχείων, θα αυξηθούν οι θέσεις εργασίας στα γραφεία γενικού τουρισμού και στα ξενοδοχεία, ενώ θα είναι σημαντική η εισροή συναλλάγματος από την παραμονή στην Αθήνα και σε άλλες επαρχιακές και νησιωτικές πόλεις των τουριστών.
Είνα ειλικρινά απίστευτο,αν και τίποτα δεν πρέπει να μας κάνει εντύπωση πια στην Ελλάδα.Παντα βλέπουμε το δένδρο και χάνουμε το δάσος(ποιό δάσος,εδώ χάσαμε όλη την ζούγκλα:lol:.

΄Οταν λέμε για τα συνδικάτα τότε είμαστε αλαζονικοί κτλ.
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.335
Likes
14.193
Αγαπητε Samion,

Μια που κατέχεις το θέμα δεν δίνεις και λίγα παραπάνω στοιχεία για το καμποτάζ?Πότε έγινε?Πώς εξαιρέθηκε απο τους κανονισμούς της Ε.Ε κτλ?

Γιατί φαντάζομαι ότι δεν αφορούσε πάντοτε μόνον μια εταιρεία και μερικές εκατοντάδες ναυτικούς.

Κατα την γνώμη σου απο ποτε έπρεπε να ειχε καταργηθεί?
 

joss

Member
Μηνύματα
524
Likes
155
Επόμενο Ταξίδι
Αγνωστο...
Ονειρεμένο Ταξίδι
Πολλα...
Συνεχιστε να κλεινετε τα λιμανια. Ετσι θα δωσετε μεγαλο πληγμα στο "κεφαλαιο". Οι εφοπλιστες ηδη αρχιζουν και τρεμουν και απ' οτι ακουγεται, ο αστακος που παραγγελνουν στην Ελβετια οπου (ξανα)βγαζουν τα λεφτα τους ειναι σαφως μικροτερος σε μεγεθος απο τις προηγουμενες φορες. με λιγη προσπαθεια εκ μερος του ΠΑΜΕ (οπως λεμε "παμε για φουντο ολοι μαζι") σε λιγο θα παραγγελνοιυν και λιγοτερα μποκαλια σαμπανια. Συνεχιστε...

Πληροφοριες οτι γειτονικα κρατη με μεγαλα λιμανια τριβουν τα χερια τους απο τη μ@#$%κια (... ε... συγνωμη, την "αντισταση" ηθελα να πω) που μας δερνει, κρινονται ως απολυτως ανακριβεις.

Αντε παλικαρια, ολοι μαζι να ανοιξουμε κια αλλες τρυπες στη μισοβυθισμενη βαρκα που λεγετε Ελλας, και ο τελευταιος να κλεισει τη πορτα.
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.355
Likes
9.276
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Αγαπητε Samion,

Μια που κατέχεις το θέμα δεν δίνεις και λίγα παραπάνω στοιχεία για το καμποτάζ?Πότε έγινε?Πώς εξαιρέθηκε απο τους κανονισμούς της Ε.Ε κτλ?

Γιατί φαντάζομαι ότι δεν αφορούσε πάντοτε μόνον μια εταιρεία και μερικές εκατοντάδες ναυτικούς.

Κατα την γνώμη σου απο ποτε έπρεπε να ειχε καταργηθεί?
το καμποτάζ έγινε ουσιαστικά με το ΠΔ177/74. έπρεπε να καταργηθει με τον κοινοτικό κανονισμό 3577/92. πήρε παράταση η χώρα ως το 2004 με σωρεία καταδικών σε ευρωπαικά δικαστήρια. όλο αυτό το διαστημα οι εταιρείες κρουαζιέρας ελληνικών συμφερόντων εξαφανίστηκαν. από το 2004 τα πλοία με κοινοτική σημαία εκτελούν δρομολόγια με αφετηρία ελληνικά λιμάνια χωρίς να έχουν υποχρέωση να απασχολούν έλληνες. με ιδιότυπες συμφωνίες με την ΠΝΟ τα κοινοτικά πλοία απασχολούσαν έλληνες ναυτικούς χωρίς να είναι υποχρεωμένα από καποιο νόμο. η μόνη που απασχολεί τώρα έλληνες και έχει την ελληνική σημαία δεν είναι καν ελληνικών συμφερόντων..
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.335
Likes
14.193
το καμποτάζ έγινε ουσιαστικά με το ΠΔ177/74. έπρεπε να καταργηθει με τον κοινοτικό κανονισμό 3577/92. πήρε παράταση η χώρα ως το 2004 με σωρεία καταδικών σε ευρωπαικά δικαστήρια. όλο αυτό το διαστημα οι εταιρείες κρουαζιέρας ελληνικών συμφερόντων εξαφανίστηκαν. από το 2004 τα πλοία με κοινοτική σημαία εκτελούν δρομολόγια με αφετηρία ελληνικά λιμάνια χωρίς να έχουν υποχρέωση να απασχολούν έλληνες. με ιδιότυπες συμφωνίες με την ΠΝΟ τα κοινοτικά πλοία απασχολούσαν έλληνες ναυτικούς χωρίς να είναι υποχρεωμένα από καποιο νόμο. η μόνη που απασχολεί τώρα έλληνες και έχει την ελληνική σημαία δεν είναι καν ελληνικών συμφερόντων..
Πολύ χρήσιμα.Δηλαδή τόσα χρόνια η ΠΝΟ εφάρμοζε τον δικό της νόμο στα λιμάνια.Και τα κοινοτικά πλαία έπρεπε νά κάνουν "συμφωνίες" με την ΠΝΟ.

Τι έγινε με το ΖΕΝΙΘ?Δέν τα βρήκε μέ την ΠΝΟ και αυτό "πληρώνει"?
 

turms

Member
Μηνύματα
2.067
Likes
2.823
Επόμενο Ταξίδι
ΔΝΤ;;;
Ονειρεμένο Ταξίδι
Σκι στην Παταγονια
Samion τελικα πηγες Ιταλια που ελεγες για σκι;

επειδη μπερδευτηκα..
καμποταζ = οτι πρεπει να απασχολει το πλοιο με ελληνικη σημαια συγκεκριμενο αριθμο ελληνων...σωστα;
οκ...

και πλεον το τηρουσε ως τωρα ΜΟΝΟ ΜΙΑ εταιρεια; οι αλλες;

Υ.Γ. τι αλλο θα δουμε σε αυτη την χωρα...εγω παντως νομιζα οτι προκειται για χιλιαδες εργαζομενων
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.109
Μηνύματα
880.576
Μέλη
38.837
Νεότερο μέλος
koliswa

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom