Aegean Airlines Ryanair Γενικά Συζήτηση για αεροπορικές εταιρείες στην Ελλάδα.

naypigos

Member
Μηνύματα
196
Likes
802
Επόμενο Ταξίδι
Πράγα
Ταξίδι-Όνειρο
Κρουαζιέρα Ανταρκτική
Λαθος....είναι άλλη πόλη..το έχω πρόσφατο..μόνο με Μπολόνια το αλλάζουν αλλά την επόμενη μέρα...ούτε με Μιλάνο, ούτε με Ρώμη ..ούτε επιστροφή χρημάτων κάνουν γιατί αγοράστηκε με credit voucher...οπότε πάλι voucher.. η πτήση μου θα γίνει από Μιλάνο με easy jet..
Να πω την αλήθεια δεν το ήξερα ότι σε περίπτωση ακύρωσης προορισμού δεν σε βάζουν σε άλλο προορισμό δωρεάν! Άρα και πάλι νομίζω μικρές είναι οι πιθανότητες να κόψουν τελείως τον προορισμό
Anyway
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.310
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland
Άρα μία μέρα μπρος μία πίσω ( είμαι τυχερός και δεν έχω ΑΚΟΜΑ προβλήματα με ημερομηνίες) θα βρω πτήση με τα ίδια χρήματα που είχα υπολογίσει στην αρχή
Συμφωνώ ναι, άλλωστε κι εγώ προσπαθώ να κλείνω νωρίτερα (και όχι στις προσφορές γιατί μόνο προσφορές δεν είναι), ωστόσο αυτό για κάποιους είναι πολυτέλεια.
Μάλιστα όταν πρέπει να συνδυάσεις και άλλα μέσα όπως πλοία, τρένα κτλ, γίνεται ακόμα πιο περίπλοκο ενόψει ακύρωσης ή αλλαγής. Την έπαθα και μου κόστισε αρκετά, δεν ήταν μόνο το μια μέρα πάνω/κάτω που πολλές φορές λύνεται...

αν κάποιος κοιτάει τις τιμές και κλικάρει να μπει σε περισσότερες λεπτομέρειες , θεωρείται ότι πάει να αγοράσει. αν ξανά κλικάρει θα θεωρήσει ότι και άλλος πάει να αγοράσει.
αν πάρει τηλέφωνο τη φίλη τη νιτσα και κλικάρει και εκείνη με τη σειρά της για να δει θα θεωρήσει πως υπάρχει ζήτηση.
και ανεβαίνουν οι τιμές. και εμείς λέμε μα γιατί ανεβήκανε.
Φοβερή λογική, μαρκετίστικη, να τους δώσουμε κανένα βραβείο επιστημονικής σκέψης!
Την έπαθα έτσι το περασμένο Σάββατο, κοιτούσαμε 4 άτομα το ίδιο εισιτήριο για να κλείσουμε, το οποίο ανέβηκε μέσα σε λίγα λεπτά από τα 50κάτι στα 101. Τρομερά πράγματα, που τουλάχιστον εγώ δε τα χω παρατηρήσει αλλού. Να το κρατάμε κρυφό την άλλη φορά να μην ανέβει η τιμή. Σοφό!
 

orestcrete

Member
Μηνύματα
2.604
Likes
9.841
Επόμενο Ταξίδι
Iceland
Ταξίδι-Όνειρο
New Zealand
Φοβερή λογική, μαρκετίστικη, να τους δώσουμε κανένα βραβείο επιστημονικής σκέψης!
Την έπαθα έτσι το περασμένο Σάββατο, κοιτούσαμε 4 άτομα το ίδιο εισιτήριο για να κλείσουμε, το οποίο ανέβηκε μέσα σε λίγα λεπτά από τα 50κάτι στα 101. Τρομερά πράγματα, που τουλάχιστον εγώ δε τα χω παρατηρήσει αλλού. Να το κρατάμε κρυφό την άλλη φορά να μην ανέβει η τιμή. Σοφό!
Αυτό δεν είναι κάτι καινούργιο, ούτε πατέντα της Aegean, είναι πάγια τακτική όλων των μηχανών αναζήτησης και των αεροπορικών. Όταν πατάμε το κουμπάκι accept all cookies, συναινούμε να χρησιμοποιήσουν αυτές τις πληροφορίες προς όφελός τους.

Προσωπικά, εδώ και καιρό όποτε θέλω κάποιο προορισμό, κοιτάζω αρχικά τις ημερομηνίες και το κόστος και ξαναμπαίνω μόνο όποτε θέλω όντως να κλείσω τα εισιτήρια, δε το τσεκάρω κάθε 2-3 μέρες.
 
D

Delmem38110

Guest
Φοβερή λογική, μαρκετίστικη, να τους δώσουμε κανένα βραβείο επιστημονικής σκέψης!
Την έπαθα έτσι το περασμένο Σάββατο, κοιτούσαμε 4 άτομα το ίδιο εισιτήριο για να κλείσουμε, το οποίο ανέβηκε μέσα σε λίγα λεπτά από τα 50κάτι στα 101. Τρομερά πράγματα, που τουλάχιστον εγώ δε τα χω παρατηρήσει αλλού. Να το κρατάμε κρυφό την άλλη φορά να μην ανέβει η τιμή. Σοφό!
το κλικάρατε μέσω πρακτορείου (στη μηχανή αναζήτησης) η μέσω αεροπορικής;
θεωρώ πως το πρακτορείο δεσμεύει με το που κλικάρεις προσωρινά μια θέση, ειδικά αν προχωρήσεις παρακάτω στις παροχές που προσφέρει, με αποτέλεσμα να αυξάνατε η τιμή στην αεροπορική.
το ίδιο συμβαίνει με όλες τις εταιρείες όταν μπαίνουν πρακτορεία στη μέση.. είναι παλιο γνωστό προβλημα
στον ιστοχώρο της αεροπορικής δεν πρέπει να συμβαίνει κάτι τέτοιο.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.005
Likes
40.908
Την έπαθα έτσι το περασμένο Σάββατο, κοιτούσαμε 4 άτομα το ίδιο εισιτήριο για να κλείσουμε, το οποίο ανέβηκε μέσα σε λίγα λεπτά από τα 50κάτι στα 101. Τρομερά πράγματα, που τουλάχιστον εγώ δε τα χω παρατηρήσει αλλού. Να το κρατάμε κρυφό την άλλη φορά να μην ανέβει η τιμή. Σοφό!
Μη μου πεις οτι επηρεασατε το low fare calendar 2 μηνων! Γιατι κρασαραν στα 500-600 για 2 μηνες αυτα που ειδα στο low fare.
Μιλαμε για ανεκδοτο μαλλον.
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.054
Likes
1.600
Την έπαθα έτσι το περασμένο Σάββατο, κοιτούσαμε 4 άτομα το ίδιο εισιτήριο για να κλείσουμε, το οποίο ανέβηκε μέσα σε λίγα λεπτά από τα 50κάτι στα 101. Τρομερά πράγματα, που τουλάχιστον εγώ δε τα χω παρατηρήσει αλλού. Να το κρατάμε κρυφό την άλλη φορά να μην ανέβει η τιμή. Σοφό!
Παίζει και το εξής να ξέρεις: Επειδή σε μια κράτηση όλα τα εισιτήρια είναι στην ίδια κλάση, αν έψαχνες π.χ. για 4 άτομα και υπήρχαν 4 θέσεις διαθέσιμες στη χαμηλή τιμή, αν στο ενδιάμεσο αγοράστηκε από τρίτον η μία θέση, θα βλέπεις τα εισιτήρια της επόμενης κλάσης, με αποτέλεσμα να είναι αυξημένη η τιμή για όλους.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.310
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland
Αυτό δεν είναι κάτι καινούργιο, ούτε πατέντα της Aegean, είναι πάγια τακτική όλων των μηχανών αναζήτησης και των αεροπορικών
Σίγουρα, αλλά εκεί έχει τη τάση να γίνεται συχνότερα και κραυγαλέα, σε σχέση με άλλες περιπτώσεις.
Όταν πατάμε το κουμπάκι accept all cookies, συναινούμε να χρησιμοποιήσουν αυτές τις πληροφορίες προς όφελός τους.
Υπάρχει και το private browsing που πολλες φορές χρησιμοποιώ ή το vpn, το θέμα ειναι αλλού, όχι στις γνώσεις πληροφορικής του καθενός για να κλείσει ένα εισιτήριο.
Προσωπικά, εδώ και καιρό όποτε θέλω κάποιο προορισμό, κοιτάζω αρχικά τις ημερομηνίες και το κόστος και ξαναμπαίνω μόνο όποτε θέλω όντως να κλείσω τα εισιτήρια, δε το τσεκάρω κάθε 2-3 μέρες.
Μπορεί και 2-3 φορές τη μέρα, χωρίς καμία απολύτως αλλαγή από στιγμή σε στιγμή όπως αυτή που περιέγραψα πιο πάνω.
Μιλαμε για ανεκδοτο μαλλον.
Ε τι να πω εγώ μετά... :haha:
Παίζει και το εξής να ξέρεις: Επειδή σε μια κράτηση όλα τα εισιτήρια είναι στην ίδια κλάση, αν έψαχνες π.χ. για 4 άτομα και υπήρχαν 4 θέσεις διαθέσιμες στη χαμηλή τιμή, αν στο ενδιάμεσο αγοράστηκε από τρίτον η μία θέση, θα βλέπεις τα εισιτήρια της επόμενης κλάσης, με αποτέλεσμα να είναι αυξημένη η τιμή για όλους.
Όχι, όχι, ο καθένας μεμονωμένα και απο διαφορετική σύνδεση, κατανοητό και λογικό αυτό που λες.
το κλικάρατε μέσω πρακτορείου (στη μηχανή αναζήτησης) η μέσω αεροπορικής;
θεωρώ πως το πρακτορείο δεσμεύει με το που κλικάρεις προσωρινά μια θέση, ειδικά αν προχωρήσεις παρακάτω στις παροχές που προσφέρει, με αποτέλεσμα να αυξάνατε η τιμή στην αεροπορική.
Και τα δύο σενάρια, μαζί με άλλα κάμποσα μέσω vpn.
Όπως και να χει ας προσέχαμε ή μαλλον ας βρίσκαμε κάτι άλλο και όχι αυτό που ήταν η μοναδική επιλογή.
Μου έχει τύχει κι άλλη φορά αυτό που λες, να δεσμεύεται τιμή εισιτηρίου και να δίνει μεγαλύτερη, διορθώθηκε άμεσα μέσω τηλεφώνου.
 
D

Delmem38110

Guest
Και τα δύο σενάρια, μαζί με άλλα κάμποσα μέσω vpn.
Όπως και να χει ας προσέχαμε ή μαλλον ας βρίσκαμε κάτι άλλο και όχι αυτό που ήταν η μοναδική επιλογή.
Μου έχει τύχει κι άλλη φορά αυτό που λες, να δεσμεύεται τιμή εισιτηρίου και να δίνει μεγαλύτερη, διορθώθηκε άμεσα μέσω τηλεφώνου.
αυτό που λέω εγώ δεν λύνετε με τηλέφωνο. το πρακτορείο δίνει ψευδή εντύπωση αγοράς στην εταιρία με αποτέλεσμα να ανεβάζει τιμές λόγο ενδιαφέροντος.
συνήθως το πρόβλημα λύνετε μετά από 30 λεπτά η την επόμενη μέρα.
δεν κλικάρουμε στις μηχανές αναζήτησης στα παρακτορεια.
βλέπουμε τις τιμές τους και γεια σας.
μπαίνουμε μόνο αν θέλουμε πραγματικά να αγοράσουμε.
μου έχει συμβεί να κάνω κράτηση σε πρακτορείο να πέφτει η σύνδεση και να πάω να ξανακλείσω με τιμή ανεβασμένη....
 

Pierre_1976

Member
Μηνύματα
512
Likes
853
Επόμενο Ταξίδι
Barcelona
Ταξίδι-Όνειρο
Σεληνη
Ryanair Live Chat

Πιστεύω ότι θα μπορεί να διευθετηθεί δωρεάν μέσω chat αυτό. Το έχω χρησιμοποιήσει πολλές φορές για διάφορα θέματα. Χρειάζεται μόνο λίγο υπομονή με την αναμονή

".....Ωραίες οι low cost αεροπορικές εταιρείες αλλά μην σου κάτσει η στραβή…

Είναι ωραία αυτή η ιστορία με τις αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους. Τα φθηνά τους αεροπορικά εισιτήρια έδωσαν την ευκαιρία σε ανθρώπους να πραγματοποιήσουν ταξίδια που σε άλλη περίπτωση θα έβλεπαν μόνο στα όνειρα τους. Σε ξενιτεμένους έδωσαν την ευκαιρία να διατηρήσουν μια πιο στενή επαφή με την πατρίδα και τα αγαπημένα τους πρόσωπα.
Το ότι στα τελευταία 10 και παραπάνω χρόνια υπάρχει μια συνεχώς αυξανόμενη κινητικότητα στον πλανήτη, οφείλεται εν πολλοίς σ΄αυτές, συνδυαστικά με τις πλατφόρμες διαμονής τύπου Airbnb.
Ωστόσο δεν είναι όλα ρόδινα. Αν συμβεί στο ταξίδι κάποιο απρόοπτο, τότε η αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους δεν αναλάμβαναν καμιά ευθύνη. Σε περίπτωση ακύρωσης μιας πτήσης (όταν δεν έχουν ευθύνη για την ακύρωση) σου συμπεριφέρονται κυνικά. Σου λένε ή θα πετάξεις με την επόμενη πτήση, όποτε και αν είναι αυτή και εφόσον υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις ή πάρε τα χρήματα σου πίσω και άντε στο καλό. Το θα φάτε, τι θα πιείτε, που θα κοιμηθείτε μέχρι την επόμενη πτήση που μπορεί να είναι μετά από μέρες, δεν τους νοιάζει.
Αυτό έγινε χθες στο αεροδρόμιο της Ρώμης, όταν λόγω μιας μεγάλης πυρκαγιάς πέριξ του αεροδρομίου ακυρώθηκαν πολλές πτήσεις., Μια από αυτές ήταν της Ryanair με προορισμό το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης. Ανάμεσα στους επιβάτες ήταν και ογδόντα συμπατριώτες μας, οι οποίοι πιθανόν να βρίσκονται ακόμη στο αεροδρόμιο και να ψάχνουν τρόπο να επιστρέψουν. Είναι η στιγμή που συνειδητοποιείς πως όσα χρήματα και αν εξοικονόμησες ταξιδεύοντας με χαμηλού κόστους αεροπορικές εταιρείες, θα τα δώσεις διπλά και τρίδιπλα αν σου κάτσει μια στραβή.
Η Ryanair δεν έχει γραφεία σε κανένα αεροδρόμιο για να απευθυνθείς και να βρεις το δίκιο σου. Σε κάθε αεροδρόμιο την εκπροσωπεί η εκάστοτε εταιρεία που της κάνει την επίγεια εξυπηρέτηση, η οποία δεν σου δίνει λύση αλλά σε παραπέμπει στην ιστοσελίδα της Ryanair για να επικοινωνήσεις μαζί της. Αν έχεις βγάλει το εισιτήριο μόνος σου από το ίντερνετ, τότε μόνος θα αντιμετωπίσεις το πρόβλημα. Αν το έχεις βγάλει από τουριστικό γραφείο, τότε υπάρχει κάποιος να ασχοληθεί και να ψάξει να σου βρει λύση και ενδεχομένως να απορροφήσει το επιπλέον κόστος.
Αυτό που έγινε χθες στη Ρώμη συμβαίνει συχνά, απλά χθες πήρε δημοσιότητα. Μόλις πριν από δέκα μέρες ακυρώθηκε πτήση της Ryanair από Θεσσαλονίκη για Βερολίνο και αντιμετωπίστηκε με τον ίδιο τρόπο. Καθημερινά σε όλη την Ευρώπη ακυρώνονται δεκάδες πτήσεις, ιδιαίτερα αυτή την εποχή που αεροδρόμια και αεροπορικές εταιρείες έχουν πολλά προβλήματα από τις αρρυθμίες που άφησε η πανδημία.
Αν και οι κλασικές αεροπορικές εταιρίες έχουν μετατραπεί επί της ουσίας σε low cost, καθώς έχουν πλέον τις ίδιες πολιτικές χρεώσεων, σε περίπτωση προβλήματος σαν το χθεσινό συμπεριφέρονται εντελώς διαφορετικά. Σε περίπτωση ακύρωσης πτήσης, ακόμη και όταν δεν έχουν ευθύνη σ’ αυτό, προσπαθούν να παρωθήσουν άμεσα τους επιβάτες τους στον τελικό τους προορισμό με πτήσεις άλλων εταιρειών, αναλαμβάνοντας στο μεταξύ κόστος διατροφής και διαμονής. Σου δίνουν πρόσβαση στο lounge και κάνουν ότι χρειαστεί για να μετριάσουν το πρόβλημα και την ταλαιπωρία. Δεν είναι υποχρεωμένες να το κάνουν, αλλά το κάνουν για να προστατέψουν το όνομα και τους πελάτες τους.
Έχουν απομείνει αρκετές τέτοιες αεροπορικές εταιρείες και ευτυχώς ανάμεσα σ΄αυτές είναι οι ελληνικές Aegean και Sky Express......"

Αντιγραμμένο από το ίντερνετ με αφορμή αυτό που συνέβη στην Ρώμη πριν λιγο
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.005
Likes
40.908
".....Ωραίες οι low cost αεροπορικές εταιρείες αλλά μην σου κάτσει η στραβή…

Είναι ωραία αυτή η ιστορία με τις αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους. Τα φθηνά τους αεροπορικά εισιτήρια έδωσαν την ευκαιρία σε ανθρώπους να πραγματοποιήσουν ταξίδια που σε άλλη περίπτωση θα έβλεπαν μόνο στα όνειρα τους. Σε ξενιτεμένους έδωσαν την ευκαιρία να διατηρήσουν μια πιο στενή επαφή με την πατρίδα και τα αγαπημένα τους πρόσωπα.
Το ότι στα τελευταία 10 και παραπάνω χρόνια υπάρχει μια συνεχώς αυξανόμενη κινητικότητα στον πλανήτη, οφείλεται εν πολλοίς σ΄αυτές, συνδυαστικά με τις πλατφόρμες διαμονής τύπου Airbnb.
Ωστόσο δεν είναι όλα ρόδινα. Αν συμβεί στο ταξίδι κάποιο απρόοπτο, τότε η αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους δεν αναλάμβαναν καμιά ευθύνη. Σε περίπτωση ακύρωσης μιας πτήσης (όταν δεν έχουν ευθύνη για την ακύρωση) σου συμπεριφέρονται κυνικά. Σου λένε ή θα πετάξεις με την επόμενη πτήση, όποτε και αν είναι αυτή και εφόσον υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις ή πάρε τα χρήματα σου πίσω και άντε στο καλό. Το θα φάτε, τι θα πιείτε, που θα κοιμηθείτε μέχρι την επόμενη πτήση που μπορεί να είναι μετά από μέρες, δεν τους νοιάζει.
Αυτό έγινε χθες στο αεροδρόμιο της Ρώμης, όταν λόγω μιας μεγάλης πυρκαγιάς πέριξ του αεροδρομίου ακυρώθηκαν πολλές πτήσεις., Μια από αυτές ήταν της Ryanair με προορισμό το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης. Ανάμεσα στους επιβάτες ήταν και ογδόντα συμπατριώτες μας, οι οποίοι πιθανόν να βρίσκονται ακόμη στο αεροδρόμιο και να ψάχνουν τρόπο να επιστρέψουν. Είναι η στιγμή που συνειδητοποιείς πως όσα χρήματα και αν εξοικονόμησες ταξιδεύοντας με χαμηλού κόστους αεροπορικές εταιρείες, θα τα δώσεις διπλά και τρίδιπλα αν σου κάτσει μια στραβή.
Η Ryanair δεν έχει γραφεία σε κανένα αεροδρόμιο για να απευθυνθείς και να βρεις το δίκιο σου. Σε κάθε αεροδρόμιο την εκπροσωπεί η εκάστοτε εταιρεία που της κάνει την επίγεια εξυπηρέτηση, η οποία δεν σου δίνει λύση αλλά σε παραπέμπει στην ιστοσελίδα της Ryanair για να επικοινωνήσεις μαζί της. Αν έχεις βγάλει το εισιτήριο μόνος σου από το ίντερνετ, τότε μόνος θα αντιμετωπίσεις το πρόβλημα. Αν το έχεις βγάλει από τουριστικό γραφείο, τότε υπάρχει κάποιος να ασχοληθεί και να ψάξει να σου βρει λύση και ενδεχομένως να απορροφήσει το επιπλέον κόστος.
Αυτό που έγινε χθες στη Ρώμη συμβαίνει συχνά, απλά χθες πήρε δημοσιότητα. Μόλις πριν από δέκα μέρες ακυρώθηκε πτήση της Ryanair από Θεσσαλονίκη για Βερολίνο και αντιμετωπίστηκε με τον ίδιο τρόπο. Καθημερινά σε όλη την Ευρώπη ακυρώνονται δεκάδες πτήσεις, ιδιαίτερα αυτή την εποχή που αεροδρόμια και αεροπορικές εταιρείες έχουν πολλά προβλήματα από τις αρρυθμίες που άφησε η πανδημία.
Αν και οι κλασικές αεροπορικές εταιρίες έχουν μετατραπεί επί της ουσίας σε low cost, καθώς έχουν πλέον τις ίδιες πολιτικές χρεώσεων, σε περίπτωση προβλήματος σαν το χθεσινό συμπεριφέρονται εντελώς διαφορετικά. Σε περίπτωση ακύρωσης πτήσης, ακόμη και όταν δεν έχουν ευθύνη σ’ αυτό, προσπαθούν να παρωθήσουν άμεσα τους επιβάτες τους στον τελικό τους προορισμό με πτήσεις άλλων εταιρειών, αναλαμβάνοντας στο μεταξύ κόστος διατροφής και διαμονής. Σου δίνουν πρόσβαση στο lounge και κάνουν ότι χρειαστεί για να μετριάσουν το πρόβλημα και την ταλαιπωρία. Δεν είναι υποχρεωμένες να το κάνουν, αλλά το κάνουν για να προστατέψουν το όνομα και τους πελάτες τους.
Έχουν απομείνει αρκετές τέτοιες αεροπορικές εταιρείες και ευτυχώς ανάμεσα σ΄αυτές είναι οι ελληνικές Aegean και Sky Express......"

Αντιγραμμένο από το ίντερνετ με αφορμή αυτό που συνέβη στην Ρώμη πριν λιγο
Εχουν κλεισει καμια 10ετια οι low cost στην Ελλαδα. Ολοι ξερουν τι θα πει αυτο κι οποιος δεν ξερει καλα θα κανει να ενημερωνεται.
 
D

Delmem38110

Guest
οποίος ταξιδεύει από Θεσσαλονίκη Αθήνα αυτές τις μέρες ας προσέξει.
οι απογευματινές πτήσεις της Αιγαίου έχουν πάντα καθυστέρηση που φτάνεις η και ξεπερνάει την μια ώρα. αν έχετε ανταπόκριση με άλλη εταιρεία εκτός σενκεν δείτε το λίγο πιο σοβαρά και παρακολουθήστε την πτήση σας.
 

orestcrete

Member
Μηνύματα
2.604
Likes
9.841
Επόμενο Ταξίδι
Iceland
Ταξίδι-Όνειρο
New Zealand
Βασικά το ίδιο πρέπει να κάνει όποιος έχει πτήση με Αιγαίου από ελληνικό προορισμό που κάνει παραπάνω από 3 πτήσεις την ημέρα. Και αυτό γιατί το ίδιο αεροπλάνο κάνει όλα τα δρομολόγια, έτσι κάθε πτήση "τσιμπάει" και κανά 20λεπτο καθυστέρηση λόγω της αυξημένης κίνησης. Οπότε όσο πιο απόγευμα οι πτήσεις, τόσο πιο πολύ καθυστέρηση έχουν.

Μέσα στον Ιούλιο είχα 4/4 καθυστερήσεις για Ηράκλειο και Σαντορίνη, οι απογευματινές πτήσεις μέσο όρο 1 ώρα καθυστέρηση, βραδινές 2+ ώρες
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.167
Μηνύματα
882.751
Μέλη
38.880
Νεότερο μέλος
Adamamdia

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom