Aegean Airlines Ryanair Γενικά Συζήτηση για αεροπορικές εταιρείες στην Ελλάδα.

el de abajo

Member
Μηνύματα
202
Likes
586
Ότι δηλαδή όσοι θεωρούν κλέφτρα την Aegean αν ήταν ιδιοκτήτες της, θα τα είχαν φθηνότερα τα εισιτήρια? Θα είχαν αεροπορική εταιρεία χωρίς ανταγωνισμό σε ένα μέρος και θα έδινα κοψοχρονιά τα εισιτήρια? Δεν νομίζω Τάκη.
Και εγώ σε νησί μένω, άγονη γραμμή, που για πολλά χρόνια έκανε πάρτυ η Aegean. Και καλά έκανε λέω. Δεν καταλαβαίνω γιατί το βλέπουν μερικοί συναισθηματικά. Η άλλη επιλογή είναι το καράβι. Που αν μιλάμε για προηγούμενα χρόνια από Σάμο συγκεκριμένα χρειαζόσουν 12-15 ώρες για Αθήνα (και για να μην κρυβόμαστε, με όχι και τόση ασφάλεια όσο η Aegean). Ωραιότατη επιλογή, να μην στα τρώει και η...κλέφτρα. Ακόμα και τώρα που οι χρόνοι έχουν πέσει αισθητά (8 ώρες) και με ανώτερα καράβια ένα 50άρικο το θες.
Το να σε πάει σε 35 λεπτά στον προορισμό σου η κάθε Aegean είναι σούπερ παροχή (μπροστά στο πλοίο) και πρέπει να πληρωθεί. Ειδικά αν παίζει μόνη της (δεν εξετάζω αν κατάφερε το μονοπώλιο της με αδιαφανείς διαδικασίες, δεν είναι το θέμα αυτό). Και εγώ τα έχω χρυσοπληρώσει πολλές φορές χωρίς γκρίνια όμως. Business κάνουν δεν μας κάνουν χάρη. Ας το συνηθίσουμε.
Και που έδινε μίλια...πολλά σας ήταν. Εγώ θα τα έκοβα και αυτά.:haha:
ότι πείτε κ. Βασιλάκη μας...ρε τι διαβάζουμε εν έτει 2017...
 

James

Member
Μηνύματα
1.001
Likes
5.328
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Εγώ ως καταναλωτής θα σε ΜΑΥΡΙΣΩ και είτε θα σε κλείσω είτε θα σε κάνω να συμμορφωθείς διαλέγοντας άλλη εταιρεία, μέχρι να με παρακαλάς βάζοντας το εισιτήριο 19 ευρώ.
Όταν η aegean αγόρασε την Olympic και έμεινε μόνη της σε πολλά μέρη αύξησε στα πρώτα δύο χρόνια 50% την κίνηση της. Οπότε το πόσο την μαυρίσατε το είδα. Από το πληκτρολόγιο όλα εύκολα είναι. Φαντάζομαι συγκαταλέγεται και αυτό σε επιπέδου "θα ρίξω την κυβέρνηση" και "α ρε να ήμουν πρωθυπουργός".

Αν νομίζεις ότι επειδή έχεις (λέμε τώρα) μία επιχείρηση μπορείς να κάνεις ότι θες.
Αν το κράτος είναι σοβαρό και όχι μπανανία (Ελλάδα) θα σε τσακίσει,
Αν, αν, αν. Επί πραγματικού, τα άλλα είναι λόγια του αέρα. 1)Έχω επιχείρηση (άσχετο βέβαια με το θέμα, αλλά μιας και το έθιξες βάζω ότι τιμές θέλω, πολύ απλό), και 2) είμαστε στην Ελλάδα. Έτσι νομίζω την τελευταία φορά που τσέκαρα.

Να πληροφορήσω όσους δεν ξέρουν, ότι κάποιες άγονες γραμμές έχουν μείνει και χωρίς πτήση (νομίζω Κοζάνη) επειδή δεν εμφανίστηκε κάποιος "κλέφτης". Επίσης υπάρχουν και άγονες γραμμές που ΔΕΝ πριμοδοτούνται από το κράτος, πχ Αθήνα - Λέρος κ.α.
Τώρα σαφώς υπάρχουν κανόνες για τους ναύλους όπως και για την συχνότητα των δρομολογίων (και πολλά άλλα) που πρέπει να τηρεί η εταιρεία. Αν τώρα κάποιος από τους νευριασμένους πέταξε πχ από Λήμνο - Σάμο και πλήρωσε πάνω από 55, ή από Ρόδο - Κάρπαθο και πλήρωσε πάνω από 55, ή Θεσσαλονίκη - Κέρκυρα και πλήρωσε πάνω από 85, ή Μυτιλήνη - Ρόδο και πλήρωσε πάνω από 80 (όλα αφορούν καλοκαιρινή περίοδο) κακώς και δεν το κατήγγειλε. Αναφέρω το ανώτερο ναύλο σε κάποιες άγονες γραμμές. (με πιθανότητα λάθους στις τιμές αλλά σχωράτε με)

Τα αεροπλάνα εν έτει 2017 δεν είναι πιά πολυτέλεια
Με τη δική σου λογική τώρα θα έπρεπε να σε πω ολιγάρχη! Speak for yourself πάντως, γιατί από Σάμο για Αθήνα οι φοιτητές (που οι περισσότεροι τα φέρνουν βόλτα δύσκολα, το ξέρω από πρώτο χέρι) στην συντριπτική πλειοψηφία τους παίρνουν το καράβι όσες φορές και αν ανεβοκατέβουν. Γιατί είναι πολυτέλεια. Δεν είναι και φεράρι, αλλά μπροστά στις επιλογές που έχεις, είναι πολυτέλεια. Οπότε οι εκφράσεις του καραβιού χωράνε και παραχωράνε. Επίσης θέλω να δω αν στα μέρη σου (ας πούμε νησί) δεν έρθει ΚΑΜΙΑ αεροπορική. Θα σου φαίνεται πολυτέλεια? Εξαρτάται πάντως από ποια σκοπιά το βλέπεις. Πχ στους Φούρνους είναι πολυτέλεια και το καράβι.

Τα αεροδρόμια τα έχει φτιάξει ο έλληνας φορολογούμενος οπότε και θα πρέπει να απαιτεί καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής.
Τα αεροδρόμια. Τις αεροπορικές δεν νομίζω ότι τις έχεις φτιάξει εσύ.

ενώ δεν βλέπετε ότι προκαλείται ζημία στην ίδια σας την τσέπη.
Δεν προκαλώ καμία ζημιά στην τσέπη μου αν κατανοώ ότι η Aegean κάνει business. Μάλλον εσύ κάνεις ζημιά στην τσέπη σου αν δεν κατανοείς πώς λειτουργεί η αγορά.


ότι πείτε κ. Βασιλάκη μας...ρε τι διαβάζουμε εν έτει 2017...
Πού με κατάλαβες ρε Σατανά? Διάβασε και εσύ την απάντηση στο παραπάνω quote.

Και εν πάση περιπτώσει: δεν μου απάντησε κανείς από τους νευριασμένους, πόσο θα έβαζε τα εισιτήρια. Θα είχατε μονοπωλιακή γραμμή και θα βάζατε τιμές Ryan? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΤΑΚΗ!
Καλές οι καφενειακές κουβέντες που κάνουμε αλλά ας μην είμαστε και υποκριτές. Ε?

Και επειδή μπορεί μετά από οοολα αυτά να μην το έχετε καταλάβει: δεν μου αρέσει να είναι ακριβή η κάθε aegean, ούτε με συμφέρει. Απλά κατανοώ γιατί το κάνει. Γιατί μπορεί. Καλώς ήρθατε στον πραγματικό καπιταλιστικό κόσμο.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.486
Likes
28.949
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Προσωπικά αντιπαθώ
Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, έχεις κάθε δικαίωμα να συμπαθείς και να αντιπαθείς όποιο θες και μπράβο σου. Αφού το ξεκαθαρίζουμε αυτό, και ξεκαθαρίζουμε ότι δεν ψάχνουμε να δούμε ποιά εταιρία την έχει μεγαλύτερη (την ποιότητα), πάμε παρακάτω.

Μέχρι πρόσφατα σε ορισμένες ''άγονες'' περιοχές εκβίαζε τους ντόπιους λέγοντας τους ''ή το χρυσοπληρώνεις ή δεν πάς και εγκλωβίζεσαι στην περιοχή σου''.
Κατ' αρχή δε μιλάμε για "άγονες" γραμμές, αυτές επιδοτούνται ισχυρά από το κράτος και γι αυτό το λόγο ανατίθενται κατ' αποκλειστικότητα στον εκάστοτε μειοδότη (μιλάμε για προορισμούς όπως Λέρος, Σκύρος, Κάσσος, Καστελόριζο κλπ). Η Ryanair δε διεκδίκησε ποτέ κανένα τέτοιο δρομολόγιο και δεν πετάει σε επιδοτούμενες γραμμές (επιδοτούμενες από το επίσημο κράτος δηλαδή, γιατί για τις επιδοτήσεις που εκβιάζει από τους τοπικούς παράγοντες έχουν γραφεί πολλα).

Για τα κανονικά δρομολόγια προς τα υπόλοιπα νησιά κι όχι μόνο, τόσο η Aegean όσο και η Ryanair απευθύνονται τιμολογιακά στον πελάτη τους, και εισπράττουν από αυτόν όσο είναι διατεθειμένος να πληρώσει. Βασικός κανόνας του marketing :). Όσο αυτός "εκπαιδευεται" στα φτηνότερα εισιτήρια, είναι λογικό να θέλει να πληρώνει λιγότερα, οπότε η μείωση τιμών που έχουμε δει μάλλον έχει έρθει για να μείνει.

Ποιός είναι ο πελάτης τους; Για την Aegean, κατά κανόνα είναι αυτός που έχει πάρει μια διεθνή πτήση ήδη και θέλει να συνεχίσει ως το νησί. Κι ο εκάστοτε Έλληνας που θέλει το Point-to-point δρομολόγιο, είτε πάει για βόλτα, οπότε συνήθως αγοράζει σε τιμή προσφοράς μήνες πριν, είτε πάει για κάποια επείγουσα δουλειά, οπότε συνήθεως ταξιδεύει συχνά και τα κλείνει λίγες μέρες πριν, οπότε μάλλον έχει βγάλει χρυσή κάρτα και απολαμβάνει ένα εντελώς διαφορετικό προϊόν (με πρόσβαση σε lounge, αναβαθμίσεις κλπ).

Η Ryanair, πάλι, απευθύνεται κυρίως στους περιστασιακούς ταξιδιώτες, που θέλουν τότε που θα το σκεφτούν να βρουν μια σχετικά καλή τιμή. Δεν πουλάει κάν εισιτήρια με ανταπόκριση στην Αθήνα.

Δεν απευθύνονται και οι δυο στην ίδια πελατεία, λοιπόν. Το να κρίνεις τη μία με μέτρο σύγκρισης το μοντέλο που εξυπηρετεί η άλλη, δεν είναι fair. Αμα σε βολεύει η Ryan, οι ώρες που πετάει και ο τρόπος που τιμολογεί, πάρε ryan. Εγώ δε θα πάρω, γιατί είμαι διατεθειμένος να πληρώσω κάτι παραπάνω (εντός λογικών ορίων) για τα πλεονεκτήματα που μου δίνει η χρυσή κάρτα της Aegean. Τελευταία φορά που πέταξα με Ryan ήταν πριν διόμιση χρόνια ένα Λονδίνο - Γλασκώβη, και τη διάλεξα γιατί με βόλευαν οι ώρες και το Stansted ως αεροδρόμιο αναχώρησης. Και η paefstra δε θα πάρει γιατί τα έχει κλείσει όλα σε τιμή προσφοράς ή με μίλια από τα ραπανάκια κάτι μήνες πριν. Ούτε αυτή ούτε εγώ είμαστε στο κοινό που απευθύνεται η Ryanair. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.373
Likes
14.278
Τα αεροδρόμια τα έχει φτιάξει ο έλληνας φορολογούμενος οπότε και θα πρέπει να απαιτεί καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής.
Τι σχέση έχει ποιος έφτιαξε τα αεροδρόμια με την σχέση ποιότητας/τιμής που περιμένεις από μια αεροπορική(ιδιωτική) εταιρεία;Επειδή υπάρχουν αεροδρόμια θα πρέπει να πετάνε οι εταιρείες με χαμηλές τιμές;Εκτός αν ονειρεύεσαι καμιά κρατική αεροπορική που θα πετάει παντού με "χαμηλές" τιμές..Το είδαμε το έργο σχετικά πρόσφατα.
 

Political

Member
Μηνύματα
111
Likes
84
Όταν η aegean αγόρασε την Olympic και έμεινε μόνη της σε πολλά μέρη αύξησε στα πρώτα δύο χρόνια 50% την κίνηση της. Οπότε το πόσο την μαυρίσατε το είδα. Από το πληκτρολόγιο όλα εύκολα είναι. Φαντάζομαι συγκαταλέγεται και αυτό σε επιπέδου "θα ρίξω την κυβέρνηση" και "α ρε να ήμουν πρωθυπουργός".
Προσωπικά την μαύρισα και την μαυρίζω. Αν θες μπορώ να σου αποδείξω πολύ πρόσφατο παράδειγμα.ο
-Ίδια τιμή για ταξίδι με απευθείας πτήση AEGEAN
-Ίδια τιμή για ταξίδι με ανταπρόκριση 3 ώρες πήγαινε-έλα Lufthansa.
Μάντεψε ποιά από τις δύο έκλεισα. (δεν είμαι ανώμαλος :p )
Τι θέλω να αποδείξω? Ως καταναλωτής σέβομαι ότι ο επιχειρηματίας μπορεί ΝΑ βάζει το προιόν του όσο θέλει αλλά επίσης ξέρω ότι θα επιλέξω τον ανταγωνιστή του.. ακόμη και αν με πάει μία βόλτα παραπάνω μόνο και μόνο επειδή δεν θέλω να του δώσω τα λεφτά μου. Ας τα πάρει από αλλού. Από εμένα πάντως χρήματα δεν βλέπει. Δεν με ενδιαφέρουν ούτε οι επαναστάσεις (δεν τις συμπαθώ) ούτε και τα κινήματα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ. Είμαι λάτρης της ελεύθερης αγοράς και αυτό που συζητάμε τώρα είναι ακριβώς αυτό που λέμε ελεύθερη αγορά (ανταγωνισμός). Μισώ τα μονοπώλια και όποιος χτίζει τέτοια τον τιμωρώ (έστω προσωπικά).
Ξέρω ότι τα δικά μου 200 ευρώ δεν θα λείψουν σε καμία Aegean αλλά τουλάχιστον νιώθω καλά με τον εαυτό μου επειδή δεν έδωσα τα χρήματα μου σε κάποιον που δεν γουστάρω τις πολιτικές-πρακτικές που ακολούθησε στο παρελθόν.

1)Έχω επιχείρηση (άσχετο βέβαια με το θέμα, αλλά μιας και το έθιξες βάζω ότι τιμές θέλω, πολύ απλό).
Εσύ βάζεις ότι τιμές θες... δεν μου είπες όμως τι πουλάς, πόσο το πουλάς, πόσο το πουλάει ο διπλανός και αν υπήρξες ποτέ σε θέση μονοπωλίου. Αν ήσουν, η αγορά θα σε τιμωρούσε. (Ο Παπανικολάου είναι ο μοναδικός στην περιοχή και πουλάει 10 ευρώ το προιόν που σε όλη την υπόλοιπη επικράτεια κάνει 4,5 ευρώ, ανοίγει δίπλα ο Κωσταντίνου και το δίνει στα 4 ευρώ, την επομένη πλασάρεις το ίδιο προιόν στα 4 .
Μάντεψε ποιά θα είναι η τάση της αγοράς. (Αγοραστικού κοινού)

και 2) είμαστε στην Ελλάδα. Έτσι νομίζω την τελευταία φορά που τσέκαρα.
Η νοοτροπία είμαστε στην Ελλάδα είναι επιεικώς απαράδεκτη. Τι σημαίνει αυτό?
Ε ήρθε ο καιρός να αλλάξουμε αυτό που εννοούσαμε λέγοντας Ελλάδας (χαμαιτυπείο-άρπα κόλλα).

Να πληροφορήσω όσους δεν ξέρουν, ότι κάποιες άγονες γραμμές έχουν μείνει και χωρίς πτήση (νομίζω Κοζάνη) επειδή δεν εμφανίστηκε κάποιος "κλέφτης". Επίσης υπάρχουν και άγονες γραμμές που ΔΕΝ πριμοδοτούνται από το κράτος, πχ Αθήνα - Λέρος κ.α.
Τώρα σαφώς υπάρχουν κανόνες για τους ναύλους όπως και για την συχνότητα των δρομολογίων (και πολλά άλλα) που πρέπει να τηρεί η εταιρεία. Αν τώρα κάποιος από τους νευριασμένους πέταξε πχ από Λήμνο - Σάμο και πλήρωσε πάνω από 55, ή από Ρόδο - Κάρπαθο και πλήρωσε πάνω από 55, ή Θεσσαλονίκη - Κέρκυρα και πλήρωσε πάνω από 85, ή Μυτιλήνη - Ρόδο και πλήρωσε πάνω από 80 (όλα αφορούν καλοκαιρινή περίοδο) κακώς και δεν το κατήγγειλε. Αναφέρω το ανώτερο ναύλο σε κάποιες άγονες γραμμές. (με πιθανότητα λάθους στις τιμές αλλά σχωράτε με)
Χωρίς να είμαι ειδικός στο θέμα. Από αυτά που είχα ακούσει από διάφορους τα προηγούμενα χρόνια πολλές φορές οι τιμές ήταν πολύ πάνω από το νόμιμο.

Με τη δική σου λογική τώρα θα έπρεπε να σε πω ολιγάρχη! Speak for yourself πάντως, γιατί από Σάμο για Αθήνα οι φοιτητές (που οι περισσότεροι τα φέρνουν βόλτα δύσκολα, το ξέρω από πρώτο χέρι) στην συντριπτική πλειοψηφία τους παίρνουν το καράβι όσες φορές και αν ανεβοκατέβουν. Γιατί είναι πολυτέλεια. Δεν είναι και φεράρι, αλλά μπροστά στις επιλογές που έχεις, είναι πολυτέλεια. Οπότε οι εκφράσεις του καραβιού χωράνε και παραχωράνε. Επίσης θέλω να δω αν στα μέρη σου (ας πούμε νησί) δεν έρθει ΚΑΜΙΑ αεροπορική. Θα σου φαίνεται πολυτέλεια? Εξαρτάται πάντως από ποια σκοπιά το βλέπεις. Πχ στους Φούρνους είναι πολυτέλεια και το καράβι.
Ουδέν σχόλιον. Η αγορά, ο ανταγωνισμός και η τεχνολογική εξέλιξη μίλησαν : Ryanair, volotea κλπ.
Το αεροπλάνο δεν είναι πιά πολυτέλεια.

Τα αεροδρόμια. Τις αεροπορικές δεν νομίζω ότι τις έχεις φτιάξει εσύ.
Οι αεροπορικές ΔΕΝ μας κάνουν χάρη που έρχονται αλλά εμείς (καταναλωτές) τους κάνουμε την ''χάρη'' που τους πλουτίζουμε. (για την ακρίβεια δεν είμαι της λογικής ότι κάποιος κάνει κάποια χάρη σε κάποιον)
Σε κάθε τι καταναλωτικό υπάρχει μία σχέση αλληλοεξάρτησης που ρέπει βαρύνουσα περισσότερο πρός τον πωλητή-έμπορα-επιχειρηματία. Και η σχέση αυτή συντηρείται με τον αλληλοσεβασμό και την καλή πίστη.
Αν διαρρηχθεί αυτή η σχέση ο επιχειρηματίας κλείνει και ο καταναλωτής ταλαιπωρείται μέχρι να βρεθεί ο επόμενος επενδυτής. Ο επιχειρηματίας όμως χάνει γιατί έχει ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ήδη και το κεφάλαιο του θα πάει στα σκουπίδια. Κανένας δεν επενδύει για να χάνει. Όλοι κοιτάζουν το κέρδος. Όποιος κοιτάζει το υπερκέρδος και την αισχροκέρδεια είτε τιμωρείται ή θα τιμωρηθεί κάποια στιγμή.

Δεν προκαλώ καμία ζημιά στην τσέπη μου αν κατανοώ ότι η Aegean κάνει business. Μάλλον εσύ κάνεις ζημιά στην τσέπη σου αν δεν κατανοείς πώς λειτουργεί η αγορά.
Το business είναι απολύτως καλοδεχούμενο αλλά πρέπει να καταλάβεις φίλε μου ότι υπάρχουν ΚΑΙ κανόνες στο παιχνίδι. Αν θες να μπούμε στα νομικά που είναι και τομέας μου μπορούμε να κάνουμε μία τέτοια συζήτηση.

Και εν πάση περιπτώσει: δεν μου απάντησε κανείς από τους νευριασμένους, πόσο θα έβαζε τα εισιτήρια. Θα είχατε μονοπωλιακή γραμμή και θα βάζατε τιμές Ryan? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΤΑΚΗ!
Καλές οι καφενειακές κουβέντες που κάνουμε αλλά ας μην είμαστε και υποκριτές. Ε?
Θα τις έβαζα όσο αντέχει η αγορά και αναλόγως τον ανταγωνισμό χωρίς να καταφεύγω στο υπερκέρδος και στην αισχροκέρδεια, όχι επειδή είμαι τίμιος μόνο αλλά επειδή γνωρίζω ότι η τάση (που εξήγησα προηγούμενως) καθώς και το ''Αόρατο χέρι της οικονομίας'' κάποια στιγμή θα με χαστουκίσει.
Κλασσική οικονομική θεωρία Άνταμ Σμίθ.

Και επειδή μπορεί μετά από οοολα αυτά να μην το έχετε καταλάβει: δεν μου αρέσει να είναι ακριβή η κάθε aegean, ούτε με συμφέρει. Απλά κατανοώ γιατί το κάνει. Γιατί μπορεί. Καλώς ήρθατε στον πραγματικό καπιταλιστικό κόσμο.
Δεν έχω καμία διάθεση αψιμαχίας αλλά ούτε και προσβολών αλλά διάβασε καλύτερα θεωρίες του φιλευθερισμού και οικονομικές θεωρίες.
Αυτό το είμαι ολιγάρχης κάνω ότι θέλω ίσχυε σε κάτι κομμουνιστικά οικονομικά μοντέλα.
Το είμαι ολιγάρχης και πλουτίζω προσφέροντας την χαμηλότερη τιμή κρατώντας και την ποιότητα σε ένα σοβαρό επίπεδο....ταιριάζει γάντι στο χέρι του Σμιθ και στον καπιταλισμό.


Taver δεν καταλαβαίνω που ακριβώς διαφωνούμε!
Εσένα που σε συμφέρει θα την προτιμήσεις. Εμένα που δεν με συμφέρει αλλά ούτε και την συμπαθώ δεν θα την προτιμήσω και κάποια στιγμή με συμφέρει θα ψάξω να βρώ εναλλακτική για να ικανοποιήσω το θυμικό μου.
 
Last edited:

James

Member
Μηνύματα
1.001
Likes
5.328
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Ίσως να μην έγιναν αντιληπτά όλα όσα είπα. Φυσικά οι μοντς να επέμβουν αν τυχόν ξεφεύγουμε.
Πάμε.
Εγώ ως καταναλωτής θα σε ΜΑΥΡΙΣΩ και είτε θα σε κλείσω είτε θα σε κάνω να συμμορφωθείς διαλέγοντας άλλη εταιρεία
Ξέρω ότι τα δικά μου 200 ευρώ δεν θα λείψουν σε καμία Aegean αλλά τουλάχιστον νιώθω καλά με τον εαυτό μου επειδή δεν έδωσα τα χρήματα μου σε κάποιον που δεν γουστάρω τις πολιτικές-πρακτικές που ακολούθησε στο παρελθόν.
Ακριβώς αυτό λέω. Να την κλείσεις δεν νομίζω. Απλά θα τα έχεις καλά με τον εαυτό σου. Τις μεγάλες εταιρείες που κάνουν πολύ παραπάνω κουμάντο από όσο ξέρουμε δεν μπορείς να τις βλάψεις ιδιαίτερα. Απόδειξη τα στοιχεία της αύξησης της κίνησης της Aegean. Άλλο λοιπόν "θα την κλείσουμε" και άλλο "ατομικά την αποφεύγω". Εγώ ακούω για "κλέφτρα" και αυτή αυξάνεται.

Η νοοτροπία είμαστε στην Ελλάδα είναι επιεικώς απαράδεκτη. Τι σημαίνει αυτό?
Παρεξήγησες. Όταν λέω "Ελλάδα είμαστε" δεν εννοώ την νοοτροπία, αλλά κυριολεκτικά 'οτι είμαστε Ελλάδα, οπότε πρέπει να συζητάμε επί του πραγματικού και των επί των πραγματικών συνθηκών που επικρατούν στην Ελλάδα. Αν πρέπει να αλλάξουν (που πρέπει) είναι άλλη κουβέντα.

Χωρίς να είμαι ειδικός στο θέμα. Από αυτά που είχα ακούσει από διάφορους τα προηγούμενα χρόνια πολλές φορές οι τιμές ήταν πολύ πάνω από το νόμιμο.
Σε αυτό το γενικό "κάποιος το είπε, κάπου το άκουσα" δεν συμφωνώ. Δεν είναι απόδειξη ότι παρανομούν δηλαδή. Και πάλι οι καταναλωτές που σου είπαν ότι ήταν ακριβά, κάνανε τίποτα? Υποτίθεται ότι ο καταναλωτής έχει την δύναμη. Οι τιμές που ανέφερα είναι ακριβείς, απλά ισχύουν από το 2016 και μετά.

Οι αεροπορικές ΔΕΝ μας κάνουν χάρη που έρχονται
όχι για αυτό και χρεώνουν "όσο θέλουν". Αλλά αν δεν είχες στα μέρη σου αεροπορική, θα "παρακάλαγες" να έρθει κάποια. Οπότε ίσως τότε να το θεωρούσες λίγο ότι σου "κάνει χάρη". Για τα αεροδρόμια σου απάντησε επίσης και άλλο μέλος. Είσαι λάθος σε αυτό.

Ο επιχειρηματίας όμως χάνει γιατί έχει ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ήδη και το κεφάλαιο του θα πάει στα σκουπίδια.
Όχι απαραίτητα. Για αυτό λέω να μιλάμε επί πραγματικού. Επενδύσεις τύπου fraport που παίρνει δάνειο από τράπεζα που ΕΣΥ έχεις ανακεφαλαιοποιήσει για να...μην κάνει αυτά που έχει υποσχεθεί αποδεικνύουν ότι αν έχεις τις κατάλληλες γνωριμίες ΟΛΑ γίνονται. Για αυτό και δεν ισχύει απόλυτα το
ότι υπάρχουν ΚΑΙ κανόνες στο παιχνίδι.
για μερικούς ΔΕΝ υπάρχουν κανόνες. Στον πραγματικό κόσμο, όχι σε ένα παράλληλο σύμπαν ιδανικά φτιαγμένο. Αν αυτά σου ακούγονται εξωγήινα (τύπου Μητσοτάκη εξωγήινα, χοχο) οκ.

Ουδέν σχόλιον. Η αγορά, ο ανταγωνισμός και η τεχνολογική εξέλιξη μίλησαν : Ryanair, volotea κλπ.
Το αεροπλάνο δεν είναι πιά πολυτέλεια.
Δεν έχει όλος ο πλανήτης πρόσβαση σε αυτά που λες. Ανέφερα τους Φούρνους (εκτός και αν δεν μετράει για κάποιο λόγο). Έχουν καμιά volotea, ή βοηθάει η τεχνολογική εξέλιξη να φύγεις από τους Φούρνους τον Δεκέμβρη με 9 μποφόρ?? Δεν θα ήταν ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ να είχαν μία αεροπορική? Εδώ είναι πολυτέλεια ότι έχουν το Νήσος Μύκονος, έστω και μια δυο φορές την εβδομάδα. Δεν είναι όλα Αθήνα ή Θεσσαλονίκη για να έχεις πληθώρα επιλογών. Αλλά ας μην πάω σε τόσο μικρό νησί που ίσως να είναι εξαίρεση (που δεν είναι). Στην Σάμο όταν έχει απαγορευτικό και πετάει μόνο η Aegean, έχεις κάποια επιλογή? Μην μεταφράζεις το "πολυτέλεια" με κάτι χλιδάτο. Δεν το λέω έτσι.

Θα τις έβαζα όσο αντέχει η αγορά και αναλόγως τον ανταγωνισμό χωρίς να καταφεύγω στο υπερκέρδος και στην αισχροκέρδεια
Ποιον ανταγωνισμό? Το λέω ξεκάθαρα. Μονοπωλιακή εταιρεία. Ας είμαστε λίγο ειλικρινείς. Στο ψαχνό θα βάραγες όπως γίνεται και στην πραγματικότητα. Και φυσικά δεν γίνεται σε κομμουνιστικά καθεστώτα όπως λες παρακάτω. Μια χαρά γίνονται και στα δικά μας καθεστώτα. Οι ολιγάρχες κάνουν ότι θέλουν.
Παράδειγμα 1) συστημική τράπεζα δίνει δάνειο...στον εαυτό της (200εκ), για να αγοράσει ένα άλλο πακέτο δανείων(1.2 δις) σε χαμηλότερη τιμή και ότι ζημιές προκύψουν τις βάζει το κράτος.
Παράδειγμα 2) Σουπερμαρκετάς φεσώνει την αγορά, δεν καταθέτει χρονιές ολόκληρες ισολογισμούς, αφήνει απλήρωτους εργαζόμενους, και τελικά την κοπανάει, πάει Μαιάμι όπου μας διαβάζει τώρα και γελάει.
Παράδειγμα 3) Εταιρεία ενέργειας τσεπώνει λεφτά της ΔΕΗ, κάνει πάρτυ στη Μύκονο, την υπερασπίζεται πρώην Υπουργός, και γενικά μια χαρούλα, κόβουνε βόλτες ελεύθεροι οι ιδιοκτήτες. (Οποιαδήποτε ομοιότητα με πραγματικές υποθέσεις είναι τυχαία, γκουχ γκουχ).
Τι θέλω να πω με τα παραδείγματα? (τα οποία είναι ΧΙΛΙΑΔΕΣ) ότι το αόρατο χέρι και άλλες θεωρίες είναι θεωρίες και δεν έχουν απαραίτητα εφαρμογή στην πραγματικότητα. Στις παραπάνω περιπτώσεις ωραιότατα φανερά χέρια μπήκαν στην μέση και σφαλιάρισαν για να μην τηρηθεί η νομιμότητα και οι περιβόητοι κανόνες. Πραγματικά απορώ γιατί συζητάμε τα αυτονόητα.

Κλασσική οικονομική θεωρία Άνταμ Σμίθ.
Καλός ο Σμιθ, καλός ο Κέινς, αλλά αν ζούσαν τώρα και έβλεπαν τι γίνεται στην οικονομία και ότι τα αόρατα χέρια έχουν πάει περίπατο, θα τραβάγανε τα μαλλιά τους, για να μην πω τίποτα χειρότερο.

Δεν έχω καμία διάθεση αψιμαχίας αλλά ούτε και προσβολών
Αυτό εννοείται.
 

Political

Member
Μηνύματα
111
Likes
84
Συγγνώμη αλλά δεν μπορώ να συνεχίσω την κουβέντα καθώς έχει ξεφύγει και έχει γίνει κουραστική.
Η συζήτηση εξαρχής αφορούσε τις πρακτικές-πολιτικές που ακολουθούν οι αεροπορικές εταιρείες.
Όλα αυτά που αναφέρεις παραπάνω δεν υπάγονται σε καμία περίπτωση σε αυτήν την συζήτηση αλλά σε μία γενική ιδεολογική και οικονομική συζήτηση που μάλλον δεν ενδιαφέρει κανέναν εδώ μέσα πολλώ δε μάλλον δεν χρησιμεύει και πουθενά.
Δεν θα κάτσω να εξηγήσω πώς λειτουργεί η οικονομία ή το πολιτικό σύστημα (ευχαρίστως σε πμ να διαθέσω τις επιστημονικές μου υπηρεσίες).
Ο καθείς έχει την δική του αντίληψη για το πώς λειτουργεί ο κόσμος.
Αυτό που με ενδιέφερε εξαρχής ήταν να αναδείξω ένα ζήτημα που όλοι όσοι διαφωνίσατε παραπάνω το παραδεχθήκατε.

Φυσικά, αναφέρομαι στο ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ της Aegean εστιάζοντας στις άγονες γραμμές.
Όλοι παραδεχθήκαμε ότι υπήρχε επιεικώς απαράδεκτο (και παράνομο σύμφωνα με το ευρωπαικό δίκαιο) μονοπώλιο.
Τώρα το τι θα κάνει ο καθένας ή αν κάνει ή ακόμη και αν θα το επικροτήσει είναι δική του καθαρά υπόθεση.
Προσωπικά, επιλέγω και στηρίζω εταιρείες που μου έδωσαν την ευκαιρία να βρεθώ εκεί που ήθελα χωρίς να με γδάρουν οικονομικά και χωρίς να μου πουλήσουν υπεραξία.
Μία λοιπόν από τις παραπάνω ήταν η Aegean. Και επειδή ο καταναλωτής έχει την δύναμη, ως τέτοιος δεν θα συμβάλλω στην γιγάντωση (επέκταση) της Aegean.
Αυτό είναι καθαρά θέμα προσωπικής επιλογής.

Τέλος, το ποιός ευθύνεται για το μονοπώλιο, το γιατί το κράτος δεν παρενέβη και λοιπά ΔΕΝ ενδιαφέρουν κανέναν.
Αυτό που πρέπει να μας ενδιαφέρει είναι ότι μία εταιρεία εκμεταλλεύτηκε την πολιτική συγκυρία και πουλούσε υπεραξία ακόμη και διατιμημένο προιόν. Και αυτή η εταιρεία θα υποστεί τις συνέπειες. (υπάρχουν αρκετοί που έχουν πάψει να την χρησιμοποιούν, τουλάχιστον από τον περίγυρω μου)
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.020
Likes
6.401
Είμαι ο μοναδικός που δεν καταλαβαίνω αυτή τη συζήτηση;
Όποιος εχει μίλια και τον συμφέρει, κλείνει με αυτά.
Έπειτα αναλόγως ώρας,αεροδρομίου που εξυπηρετεί,τιμής (σε όποια σειρά θέλετε) επιλέγω και αεροπορική.

Να δώσω ένα προσωπικό παράδειγμα, Αθήνα-Σοφια 9.99 Σοφια-Λονδίνο Luton 3 ευρω. Δεν με βόλευε το Luton αλλά 3 ευρώ ήταν αυτά!

Άλλο παράδειγμα, πσκδ τότε που ειναι καθαρα δευτερα. Βερολίνο.
Αναχώρηση με μίλια με Aegean, σε ώρα που βόλευε μετά τη δουλειά και φυσικά καλύτερη του ανταγωνισμού (έφταναν βράδυ). Επιστροφή με Easyjet με κριτήρια τιμή εισιτηρίου και ώρας.

Τρίτο παράδειγμα κλείνω όπου κλείνει η @paefstra ή και το αντίθετο μερικές φορές!
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.011
Likes
40.952
Τρίτο παράδειγμα κλείνω όπου κλείνει η @paefstra ή και το αντίθετο μερικές φορές!
Οοοοχι δεν τα λες καλά, πρωτα λεει η paefstra "ωραια ιδεα δεν ειναι αυτο το δρομολογιο;" και μετα τσουπ κλεινει ο @jimp δυο βδομαδες νωριτερα απο αυτην . Τελος παντων, για το 2018 μου εχεις ξεφυγει και δεν εχω δοκιμαστή ταξιδιού. Στα τυφλά πάω.
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.020
Likes
6.401
Οοοοχι δεν τα λες καλά, πρωτα λεει η paefstra "ωραια ιδεα δεν ειναι αυτο το δρομολογιο;" και μετα τσουπ κλεινει ο @jimp δυο βδομαδες νωριτερα απο αυτην . Τελος παντων, για το 2018 μου εχεις ξεφυγει και δεν εχω δοκιμαστή ταξιδιού. Στα τυφλά πάω.
Θα μας φάει η Κίνα το 18!
 

Political

Member
Μηνύματα
111
Likes
84
Η συζήτηση έχει χάσει το νόημα της από τότε που ορισμένοι το πήρανε πατριωτικά λές και θίξαμε την Ύψιστη.
Την δουλειά μας να κάνουμε, να εξυπηρετηθούμε και να φθάσουμε με ασφάλεια στον προορισμό μας και τα υπόλοιπα τα βρίσκουμε.
Η συζήτηση πάντως, δεν ήταν παντελώς άχρηστη γιατί έτσι διατυπώθηκαν απόψεις για τις παραπάνω εταιρείες και μπορεί να βοηθηθεί κάποιος μελλοντικά από κάτι που αναφέρθηκε. (ακούσια ή εκούσια)
Καλή συνέχεια.
 

ThanasisU2

Member
Μηνύματα
3.469
Likes
3.433
Επόμενο Ταξίδι
Brno
Ταξίδι-Όνειρο
RTW
Ακομα αναζητειται ο ενας (1) που πηρε rerouting με regular...
Έχω 5 άτομα, στο Fly4Free που πήραν rerouting με LOT/Pendolino εσωτερικά δρομολόγια στην Πολωνια.
Εμένα μου επέστρεψαν το SKG-ATH by OA, μιας και το SKG-WMI μου το κάναν ATH-WMI
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.180
Μηνύματα
883.098
Μέλη
38.891
Νεότερο μέλος
CrisPan

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom