Aegean Airlines Ryanair Γενικά Συζήτηση για αεροπορικές εταιρείες στην Ελλάδα.

paefstra

Member
Μηνύματα
13.030
Likes
41.019
Μια μικρή παρέμβαση στο νήμα, δυο πράγματα που τα έχω αναφέρει και σε άλλου, 1ον μεταξύ σοβαρού και αστείου να κάναμε μια τύπου απεργία - διαμαρτυρία όλοι οι απανταχού τουρίστες τύπου (σαν και εμάς) !
Το οτι εδω και χρονια -και φετος- βρισκεις τη διαδρομη απο Β.Ευρωπη προς Αθηνα στις 15-16 Αυγουστου με 40-50 ευρω, ειναι γιατι αρχιζουν τα σχολεια εκει και πλεον σταματουν να κατεβαινουν για διακοπες. Δεν γεμιζουν με Ελληνες που τελειωνει το 3ημερο τους. Αντιστοιχα η μεταβαση μπορει να πιασει χαλαρα τα 400 ευρω, γιατι επιστρεφουν οι βορειες οικογενειες για τα σχολεια.
Οι τιμες δεν καθοριζονται απο τους Ελληνες επιβατες. Και μποικοταζ να γινει απο μας, τη ζητηση την καλυπτουν οι βορειοι με τους υπερμισθους.
Προσαρμοζομαστε στα νεα δεδομενα, που δεν ειναι τοσο νεα γιατι προ low cost τοσο στοιχιζαν τα ταξιδια.
 

tatooine

Member
Μηνύματα
1.444
Likes
5.267
Η Ευρώπη είναι γνωστό ότι κατεβάζει ρολά (ανάλογα πως συμπίπτουν οι ημερομηνίες) από 1 μέχρι 20 Αυγούστου περίπου, κυρίως για το κλείσιμο και την συντήρηση των εργοστασίων παρασέρνοντας και άλλους τομείς όχι για τα σχολειά.
Τα σχολεία δεν κανονίζουν τι άδειες αλλά η εργασία του καθενός και η διαθεσιμότητα της εκάστοτε επιχείρησης προς αδειοδότηση του προσωπικού της.
Λέγοντας τούτο, το σχολείο, οι μαθητές και οι οικογένειες δεν αποτελούν το κέντρο του κόσμου.
Οι επιχειρήσεις οι φορείς και οι υπηρεσίες κανονίζουν.
Από τη στιγμή που τα εργοστάσια θα κλείσουν και μεγάλο μέρος του πληθυσμού θα πάει διακοπές, αναπόφευκτα παίρνει άδεια και το υπόλοιπο κομμάτι που σχετίζετε με την εξυπηρέτηση τόσων ανθρώπων (που δεν θα βρίσκονται στην περιοχή) λόγω υπολειτουργίας.

Τα σχολεία να είχαμε να λέγαμε ξεκινάνε όπως και εδώ (Σεπτέμβρη δηλαδή) στην πλειοψηφία των χωρών της ευρωζώνης και δεν κανονίζουν την επιστροφή των αδειούχων. Η εργασία του καθενός και η άδεια του την κανονίζει.

Οι τιμές των αεροπορικών από και προς Ελλάδα όπως ορθά ειπώθηκε, κανονίζονται ίσως με την άφιξη και την αναχώρηση των τουριστών.
Βρίσκουμε σύμφωνα με την λογική φτηνά εισιτήρια προς Ευρώπη όταν αυτοί έρχονται στην χώρα μας, και ακριβά όταν αυτοί φεύγουν και τούμπαλιν.
Αλλά η λογική δεν υπάρχει πλέον γιατί ο κόσμος ταξιδεύει όλες τις εποχές και τα αεροπλάνα πάνε και έρχονται γεμάτα. Οι Έλληνες ταξιδεύουν όπως κάθε ευρωπαίος.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.030
Likes
41.019
Η Ευρώπη είναι γνωστό ότι κατεβάζει ρολά (ανάλογα πως συμπίπτουν οι ημερομηνίες) από 1 μέχρι 20 Αυγούστου περίπου, κυρίως για το κλείσιμο και την συντήρηση των εργοστασίων παρασέρνοντας και άλλους τομείς όχι για τα σχολειά.
Καθε χρονο συντηρηση με το που κλεινουν τα σχολεια.
Για δες συμπτωσεις ομως...
 

tatooine

Member
Μηνύματα
1.444
Likes
5.267
Καθε χρονο συντηρηση με το που κλεινουν τα σχολεια.
Για δες συμπτωσεις ομως...
Η συντήρηση επιλέχτηκε απο παλιά να γίνετε σε περίοδο τέτοια, ώστε να έχει λιγότερο αντίκτυπο στην οικονομία και στην κοινωνική ζωή. Τα σχολεία κλείνουν μέσα Ιούνη με μέσα Σεπτέμβρη ως ως επί το πλείστον. Τα εργοστάσια 2 με 4 εβδομάδες τον Αύγουστο. Κανείς δεν αναιρεί ότι τα σχολεία έπαιξαν στο παρελθόν σημαντικό ρόλο (όπως και το θέρος) γι’ αυτή την απόφαση. Τώρα όμως είναι αναπόφευκτη ρουτίνα.
Κάθε χρόνο τα ίδια. Με αποτέλεσμα οι τιμές εκείνη την περίοδο να είναι στα ύψη.
 

nick07

Member
Μηνύματα
297
Likes
567
Χθες ταξιδευα με αεροσκαφος Neo, δεν βρηκα θεση μπροστα, που κλεινω συνηθως κατα τη διαρκεια του check-in, και εκλεισα αναγκαστικα μετα την 20. Αλλη μια ωρα να εμενα μεσα, τα γονατα μου θα γεμιζαν πληγες απο το τριψιμο στο μπροστινο καθισμα! 😂 Παλι καλα που δεν ταξιδευουμε με low cost οταν επιλεγουμε Aegean!
 

tatooine

Member
Μηνύματα
1.444
Likes
5.267
Χθες ταξιδευα με αεροσκαφος Neo, δεν βρηκα θεση μπροστα, που κλεινω συνηθως κατα τη διαρκεια του check-in, και εκλεισα αναγκαστικα μετα την 20. Αλλη μια ωρα να εμενα μεσα, τα γονατα μου θα γεμιζαν πληγες απο το τριψιμο στο μπροστινο καθισμα! 😂 Παλι καλα που δεν ταξιδευουμε με low cost οταν επιλεγουμε Aegean!
Γιατί να περιμένεις στο τσεκ ιν από τη στιγμή που μπορείς να αγοράσεις μια πολύ πριν.
Νομίζω τις χρεώνουν ακόμα και στο αεροδρόμιο.
 

Marios_K

Member
Μηνύματα
68
Likes
185
Χθες ταξιδευα με αεροσκαφος Neo, δεν βρηκα θεση μπροστα, που κλεινω συνηθως κατα τη διαρκεια του check-in, και εκλεισα αναγκαστικα μετα την 20. Αλλη μια ωρα να εμενα μεσα, τα γονατα μου θα γεμιζαν πληγες απο το τριψιμο στο μπροστινο καθισμα! 😂 Παλι καλα που δεν ταξιδευουμε με low cost οταν επιλεγουμε Aegean!

Τραγική η κατάσταση οντως, το αεροσκάφος χωροταξικά είναι Ryanair. Ταξιδέψαμε με το SX-NEK προχθές, 4 μηνών αεροπλάνο και δεν χωρούσαμε με τίποτα με το προσωπικό αντικείμενο από κάτω. Πάει και η Aegean και ολα αυτα για 1 παραπάνω σειρά καθίσματα, ειδικά στα μακρινά Ευρωπαϊκά (Αγγλια, Φιλανδία κλπ) είναι μεγάλο θεμα η άνεση, δεύτερες σκέψεις πλέον και σε αναζήτηση για κάτι "πιο ανετο" το γεύμα και ο καφές δε θα μας σώσει σε 4 ώρες στρίμωγμα
 

GTS

Member
Μηνύματα
6.783
Likes
18.174
Τραγική η κατάσταση οντως, το αεροσκάφος χωροταξικά είναι Ryanair. Ταξιδέψαμε με το SX-NEK προχθές, 4 μηνών αεροπλάνο και δεν χωρούσαμε με τίποτα με το προσωπικό αντικείμενο από κάτω. Πάει και η Aegean και ολα αυτα για 1 παραπάνω σειρά καθίσματα, ειδικά στα μακρινά Ευρωπαϊκά (Αγγλια, Φιλανδία κλπ) είναι μεγάλο θεμα η άνεση, δεύτερες σκέψεις πλέον και σε αναζήτηση για κάτι "πιο ανετο" το γεύμα και ο καφές δε θα μας σώσει σε 4 ώρες στρίμωγμα
Άνετο και απευθείας δύσκολα να βρεθεί. Αν πετάει με πιο παλιό αεροπλανο είναι μια χαρά πιστεύω, αλλιώς υπομονή γιατί υπάρχουν και χειρότερα με τις low cost.
 

Marios_K

Member
Μηνύματα
68
Likes
185
Άνετο και απευθείας δύσκολα να βρεθεί. Αν πετάει με πιο παλιό αεροπλανο είναι μια χαρά πιστεύω, αλλιώς υπομονή γιατί υπάρχουν και χειρότερα με τις low cost.
Δεν θα συγκρίνω την Aegean με τις low cost γιατί όταν έκλεισα ναι μεν high season για ένα Αθήνα Ρόδος με επιστροφή 6 μήνες πριν στα 260 ευρώ κατ άτομο το flex δεν το λες και low..... Γενικά ναι όταν πετάμε με neo να κάνουμε υπομονή αλλά όταν π.χ. θα πετάω για Κωνσταντινουπολη θα προτιμώ turkish και ας είναι 1 ώρα....
 
Μηνύματα
109
Likes
605
Απορία!
Γιατί η Α3 δεν επενδύσει στο σκέλος πέρα απο τον Ατλαντικό?
Η μόνη λογική θα ήταν να μην την αφήνει η συμμαχία και ειδικότερα η Λουφτχάνσα.
Αλλά υπο προϋποθέσεις θα κέρδιζε πολλά με πτήσεις προς Καναδά και ΗΠΑ.
Εχει σαν εταιρία πολύ καλά κέρδη και αν επένδυε σε ενα Αirbus340 η 350 ή ενοίκιαζε ενα σκάφος για μεγάλες αποστάσεις θα την βοηθούσε σαν μέγεθος να αναπτυχθεί.

Επίσης πιστεύω μόλις τελειώσει ο πόλεμος στην Ουκρανία θα την βοηθήσουν πολύ οι πτήσεις προς Μόσχα, Αγια Πετρούπολη και Κίεβο. Άλλωστε είχε πολύ καλά αποτελέσματα/ πληρότητες και μάλιστα στη Μόσχα είχε δημιουργήσει και ενα είδος hub.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.191
Μηνύματα
883.468
Μέλη
38.898
Νεότερο μέλος
χρυσανθη

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom