Σωστή αντιμετώπιση ενός ανάγωγου επιβάτη

babaduma

Member
Μηνύματα
5.089
Likes
8.049
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου

cacofonix

Member
Μηνύματα
81
Likes
3
Όπως για παράδειγμα στον διεθνή αερολιμένα της Μαδρίτης -και το τονίζω- η απάντηση του υπεύθυνου στο check-in για ποιό λόγο έχουμε καθυστέρηση 1,5 ώρας ήταν "δεν καταλαβαίνω Αγγλικά,είσαι στην Ισπανία να μιλάς Ισπανικά!!!".
Εχω ταξιδέψει 5 φορές στην Ισπανία και κάθε φορά έχω το ίδιο πρόβλημα. Ε λοιπόν, όποτε μου μιλάνε Ισπανικά αρχίζω και εγώ και τους μιλάω στα Ελληνικά. Ε μετά τους αρχίζω και στα γαλλικά και το ρίχνουμε στην πλάκα.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.187
Μηνύματα
936.032
Μέλη
39.911
Νεότερο μέλος
chaly50evi

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom