Ηνωμένο Βασίλειο Τέσσερις πτήσεις για τέσσερα Malt. Εδιμβούργο, απόπειρα τέταρτη.

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.320
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland
Κεφάλαιο 3 – Good Morning Edinburgh



Καλό – χρυσό το hostel, ωραίο το δωμάτιο, αλλά χωρίς καφέ δε ξεκινάει σωστά η μέρα, οπότε πριν αρχίσω την περιήγηση αλλά και πριν το πρωινό βγήκα προς αναζήτηση ζεστού καφέ, φτάνοντας μέχρι το γειτονικό Abbeyhill και τον Easter Road. Ευτυχώς δεν ταλαιπωρήθηκα πολύ μέχρι να βρω ένα συμπαθέστατο καφέ με πολύ δυνατό espresso, του οποίου τις δύο λίρες έκλαψα λίγο μετά αφού μου τον έριξε ο αέρας στη δεύτερη γουλιά. Δε με πάει ο καφές στις εκδρομές, κακά τα ψέματα…

DSC_5732bc.jpg


Μια ώρα μετά βρισκόμουν και πάλι στο δρόμο, ηλιόλουστο πλέον πρωί Κυριακής, όσο κι αν αυτό είναι κάτι πολύ σχετικό σε τέτοια μέρη μιας και οι καιρικές συνθήκες αλλάζουν σε δευτερόλεπτα. Δεν έκανα πολύ δρόμο, ίσα ίσα πέρασα απέναντι από το hostel και κατευθύνθηκα κάτω από τη γέφυρα και μέσω μιας πολύ όμορφης πέτρινης γειτονιάς προς το πανέμορφο Holyrood Park

DSC_5732c.JPG


Το Εδιμβούργο είναι μια πόλη καταπράσινη, κάτι που φαίνεται με το που φτάνει κάποιος εκεί, με τα πάρκα εντός του αστικού ιστού να έχουν τη τιμητική τους.

To Holyrood Park φιλοξενεί καταπράσινους λόφους, λίμνες και βράχους από βασάλτη, στην εντυπωσιακή έκταση των 650 στρεμμάτων του που αποτελούσε παλαιότερα βασιλικό κυνηγετικό κτήμα. Σήμερα το διασημότερο αξιοθέατο του είναι το κάθισμα του Αρθούρου (Suidhe Artair στα Γαέλικα) ανενεργό ηφαίστειο και σημαντικός πεζοπορικός προορισμός, αποτελώντας και το ψηλότερο σημείο της πόλης.

DSC_5734.JPG


Αρκετοί Σκωτσέζοι βρήκαν την ευκαιρία να βολτάρουν στο τεράστιο πάρκο παρέα με τα ζωάκια τους, εκμεταλλευόμενοι τον καλό καιρό της ημέρας:

DSC_5735.JPG

DSC_5736.JPG


Εγώ αντιθέτως δεν είχα το χρόνο, οπότε ξεκίνησα ν’ ανηφορίζω την Canongate ,προέκταση του δρόμου της Royal Mile, με το ομώνυμο αξιοθέατο και την εκκλησία Canongate Kirk λίγα μέτρα πιο πάνω:

DSC_5754.JPG


Βρισκόμουν ακριβώς αντίθετα από το σημείο που πρωτοείδα στη πόλη τη χθεσινή μέρα παράλληλα του σιδηροδρομικού σταθμού, φωτογραφίζοντας ασταμάτητα τις όμορφες εικόνες του Εδιμβούργου:

DSC_5757.JPG


Η διαδρομή ήταν παραπάνω από απολαυστική, ανάμεσα σε αρκετό κόσμο και τουριστικά μαγαζάκια σε κάθε πλευρά του δρόμου:

DSC_5761.JPG

DSC_5762.JPG


Σε οποιοδήποτε κάθετο στενό κι αν σταματούσα για φωτογραφία η ιδιαίτερη ομορφιά της πόλης ήταν αποκαλυπτική:

DSC_5765.JPG


Μπήκα στην αρχή της Cockburn για μερικές λήψεις υπό το φως της ημέρας:

DSC_5772.JPG

DSC_5773b.jpg


Και ξαναγύρισα στη Royal mile με κατεύθυνση τον καθεδρικό:

DSC_5776.JPG


Εκεί ήταν και το σημείο που όπως ήταν λογικό ο κόσμος άρχισε να πυκνώνει ιδιαίτερα, στη πλειοψηφία τους τουρίστες σαν εμένα, το κεντρικότερο ίσως σημείο της παλιάς πόλης:

DSC_5778.JPG

DSC_5779.JPG


Ο καθεδρικός ναός του St Giles' ενοριακή εκκλησία και ορόσημο της παλιάς πόλης αλλά και ένα από τα σημαντικότερα μεσαιωνικά κτήρια ενοριακών εκκλησιών ολόκληρης της Σκωτίας, ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 14ο αιώνα και είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με την ιστορία και τις προσωπικότητες της πόλης:

DSC_5787.JPG


Μια απ’ αυτές είναι και ο «πατέρας του Καπιταλισμού» Adam Smith, άγαλμα του οποίου φιλοξενείται έξωθεν του ναού.

Ήμουν ενθουσιασμένος με την ομορφιά του Εδιμβούργου και δεν είχα δει παρά ελάχιστα, κάνοντας ένα διάλειμμα σκεπτόμενος πως θα συνεχίσω ακούγοντας παραδοσιακή μουσική από γκάιντα:

DSC_5790.JPG


Αποφάσισα να το κόψω αριστερά, βλέποντας τις εικόνες από τις γέφυρες κατευθυνόμενος προς το εθνικό μουσείο:

DSC_5795.JPG


Πέρασα από το Bedlam Theatre, που φιλοξενείται σε παλιό γοτθικό ναό:

DSC_5799.JPG


Κι έφτασα απέναντι, στο άγαλμα του «Greyfriars Bobby» και το ομώνυμο μπαρ:

DSC_5802b.JPG


Ο Greyfriars Bobby, το διάσημο πλέον terrier, έγινε γνωστός στο Εδιμβούργο του 19ου αιώνα για τη πίστη και την αφοσίωση του, φυλώντας για 14 χρόνια τον τάφο του ιδιοκτήτη του. Πολλές ταινίες και βιβλία της Σκωτίας αναφέρονται σ’ αυτή την ιστορία!

Λίγο πιο κάτω έγινε μια ακόμη στάση, σε ένα αξιοθέατο που βρισκόταν επίσης στις σημειώσεις μου, το Greyfriars Kirkyard:

DSC_5815.JPG


Πρόκειται για ακόμα ένα νεκροταφείο διασημοτήτων της Σκωτσέζικης πόλης, που ξεκίνησε να φιλοξενεί τελετές από τον 16ο αιώνα.

Εντός του νεκροταφείου περνάνε τμήματα των τειχών της πόλης, τα οποία χρονολογούνται ακόμη παλαιότερα:

DSC_5817.JPG


Κάθισα λίγο στο πεζούλι να ξεκουραστώ, θαυμάζοντας παράλληλα την απέναντι θέα προς το κάστρο:

DSC_5819.JPG


Και κατευθύνθηκα προς τη πλατεία Grassmarket

DSC_5821.JPG


Η Grassmarket είναι μια από τις πιο παλιές πλατείες του Εδιμβούργου, σε αρκετά πιο χαμηλό επίπεδο από τους τριγύρω δρόμους και ακριβώς κάτω από το κάστρο της πόλης, αποτελούσε γνωστό σημείο πώλησης βοοειδών, αλλά και τόπο εκτελέσεων. Σήμερα φιλοξενεί μερικές από της καλύτερες pub της πόλης, restaurants, αλλά και εμπορικά καταστήματα.

Εγώ βέβαια ανηφόρισα προς τη Victoria street των δύο επιπέδων:

DSC_5822.JPG


Κοντρολάροντας τη παρόρμηση για ποτό και χοιρινό φαγητό:

DSC_5824.JPG

DSC_5831.JPG


Προτίμησα (για λίγο) να σεργιανήσω στη Victoria str ,με τα καταπληκτικά κτήρια και τα καταστήματα του 19ου αιώνα:

DSC_5832.JPG


Ανεβαίνοντας από τα σκαλάκια στο διασημότερο μπαλκόνι της πόλης:

DSC_5837.JPG

DSC_5839.JPG


Ένα μπαλκόνι που μου έδωσε τρομερές αφορμές για λήψεις προς τον υπέροχο αυτό δρόμο.

DSC_5843.JPG


Η ώρα ήταν περασμένη κι εγώ διψούσα, δε το αρνούμαι, έτσι η σκάλα της pub «The Castle arms» που βρέθηκε ξαφνικα μπροστά μου θεωρήθηκε κάτι σαν σημάδι.

Το σκαμπό μπροστά από το bar και η παγωμένη αφράτη ΙΡΑ ήταν λες και με περίμεναν. Βασικά μήπως όντως με περίμεναν;

DSC_5844c.jpg


Ήπια τη μπύρα μου ακούγοντας και σιγοτραγουδώντας το «Can't Stand Losing You» των Police.


Είχα ακόμα χρόνο να προετοιμαστώ για τα καλύτερα που ακολουθούσαν σε μερικά λεπτά…
 
Last edited:

paefstra

Member
Μηνύματα
13.027
Likes
41.014
Μπορει να ταξιδευω απαραιτητως με βαλιτσακι, αλλα ο βραστηρας του 0,5λ, η συσκευασια καφε, το γαλα σκονη και 2 κουπες, ολα αυτα χωρανε στον μισολιτρο βραστηρα και εξασφαλιζουν οτι δεν θα δειρω ολο τον κοσμο μεχρι να πιω πρωινο καφε (ακομη και ο καφες του πρωινου ειναι ο δευτερος της μερας).
Πονεσα με τον χαμενο πρωινο καφε.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.320
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland
Μπορει να ταξιδευω απαραιτητως με...
Δε χωράνε όλα αυτά στο backpack της Ryan. :haha: Βασικά έχει κανένα χρόνο που ψώνισα κάτι nescafe sticks γι' αυτές τις περιπτώσεις, αλλά κάθε φορά τα ξεχνάω!
Πονεσα με τον χαμενο πρωινο καφε.
Εγώ να δεις. Ήταν και καλός...
 

Smaragda53

Member
Μηνύματα
988
Likes
2.082
Επόμενο Ταξίδι
αχ, μακάρι νάξερα!
Ταξίδι-Όνειρο
Πολυνησία
Δε χωράνε όλα αυτά στο backpack της Ryan. :haha: Βασικά έχει κανένα χρόνο που ψώνισα κάτι nescafe sticks γι' αυτές τις περιπτώσεις, αλλά κάθε φορά τα ξεχνάω!

Εγώ να δεις. Ήταν και καλός...
Γέλασα πολύ με τον καφέ. Στη δεκαετία του ΄70 που ήμουν εγώ φοιτήτρια, στην Αγγλία έπινες ένα καυτό νεροζούμι σκέτη αηδία. Τελικά οι Εγγλέζοι μόλις μάθανε τον εσπρέσο, κάνανε το brexit, μα τι λαός! ;)
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.320
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland
Τελικά οι Εγγλέζοι μόλις μάθανε τον εσπρέσο, κάνανε το brexit, μα τι λαός! ;)
Δε ξέρω τι έκαναν παλιότερα, πάντως ο συγκεκριμένος εσπρέσσο ήταν τούρμπο, τόσο ώστε να μη χρειαστεί δεύτερος. Καλά όχι ότι το 'χα σκοπό, καφέδες θα πίνουμε τώρα; :haha:
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.320
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland
Κεφάλαιο 4 – Η ώρα των Malt



Βγήκα από την Pub από την επάνω είσοδο της Johnston Terrace, αντικρύζοντας απέναντι μου το θεόρατο κτίσμα του Tolbooth Kirk, ακόμα ένα ορόσημο της πόλης με το χαρακτηριστικό γοτθικό του κωδωνοστάσιο, που αποτελεί και το ψηλότερο σημείο στο κέντρο του Εδιμβούργου, χωρίς να λειτουργεί σαν εκκλησία όποιος εύκολα κάποιος μπορεί να υποθέσει αλλά σαν έδρα του Διεθνούς Φεστιβάλ της πόλης:

DSC_5847.JPG


Άρχισα να ανεβαίνω τη μικρή ανηφόρα με τον κόσμο να πληθαίνει καθώς η οδός castlehill οδηγεί στο κάστρο, βλέποντας ιδιαίτερες Σκωτσέζικες εικόνες:

DSC_5852.JPG


Η κοσμοπλημμύρα με άφηνε αδιάφορο προς το παρόν, μιας και δεν είχα σκοπό να πάω στο κάστρο αλλά στο αξιοθέατο με το όνομα scotch whisky experience που περίμενα πως και πως και στεκόμουν απέναντι του:

DSC_5853.JPG

DSC_5856.JPG


Η ώρα ήταν δύο παρά δέκα, με το tour μου να ξεκινάει στις δύο, οπότε φόρεσα τη μάσκα μου και μπήκα μέσα στεκόμενος στην ουρά για τον έλεγχο των εισιτηρίων.

DSC_5859.JPG


Μια μικρή παρανόηση λύθηκε επιτόπου μιας και δεν είχα λάβει email με το barcode του εισιτηρίου, ωστόσο με την εύρεση του ονόματος μου στη λίστα επισκεπτών όλα πήραν το δρόμο τους κι εγώ τη θέση μου περιμένοντας το ατομικό μου βαρέλι:

DSC_5864.JPG


Η πολύ ευγενική υπάλληλος με βοήθησε ρωτώντας με παράλληλα σε ποια γλώσσα επιθυμώ τη ξενάγηση μιας και είχε γύρω στις 8 διαθέσιμες. Το βαρέλι ξεκίνησε να προχωράει σε ένα αυτοματοποιημένο σύστημα με ράγες, πλαισιωμένο από τοίχους με οθόνες προβολής για τη ξενάγηση μέσω ενός ηθοποιού, αλλά και αντίγραφα μηχανισμών απόσταξης και βρασίματος:

DSC_5868.JPG

DSC_5878.JPG


Ήταν το πρώτο βήμα που έδειχνε ουσιαστικά όλες τις διαδικασίες με τη σειρά, από τη συγκομιδή των δημητριακών έως και την εμφιάλωση:

DSC_5879.JPG


Το βαρέλι έφτασε στο τέλος του κι εγώ βγήκα συνεχίζοντας προς τις σκάλες, με τη σαφέστατη ένδειξη να ακολουθήσω τη …γάτα.

DSC_5881.JPG

DSC_5882.JPG


Ήταν βλέπετε ο οδηγός προκειμένου να δούμε τα στάδια της ωρίμανσης:

DSC_5886.JPG


Τη διαδικασία της τοποθέτησης του whisky στα βαρέλια:

DSC_5887.JPG


Αλλά κι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι, αυτό της απώλειας του προϊόντος κατά την ωρίμανση, ή πιο απλά το «μερίδιο των Αγγέλων» όπως λένε οι Σκωτσέζοι, ατάκα που ήξερα βέβαια διαβάζοντας την ιστορία του @gelf

DSC_5888.JPG


Κάπου εκεί μας περίμενε και ο φυσικός ξεναγός μας που θα μας έβαζε καλύτερα στο παιχνίδι του κεχριμπαρένιου θησαυρού που είχαμε έρθει να ανακαλύψουμε. Αφού συγκεντρώθηκε όλο το γκρουπ, μας μάζεψε σε μία αίθουσα προβολής με μια εντυπωσιακή ευρυγώνια οθόνη:

DSC_5891.JPG


Τα όσα είδαμε και ακούσαμε ήταν πολύ ενδιαφέροντα, βλέποντας επί της ουσίας τη Σκωτία να διαιρείται σε 5 ξεχωριστές περιφέρειες όσον αφορά το whisky, που η κάθε μία δίνει ξεχωριστές γεύσεις και αρώματα. Για το λόγο αυτό μας δόθηκε και μια κάρτα, που αν έτριβες το δάκτυλο σου στο ανάλογο χρώμα, μπορούσες να μυρίσεις και τα συστατικά του whisky που παράγεται!

Η ξενάγηση συνεχίστηκε με το πολυπόθητο δωμάτιο της πρώτης γευσιγνωσίας και ήταν κοινή ως εκείνο το σημείο για όσους είχαν επιλέξει και το φθηνότερο εισιτήριο του tour:

DSC_5895.JPG


Μετά από ένα ακόμη σύντομο video, μας δόθηκε το κλασσικό ποτήρι δοκιμής το οποίο έπρεπε να ακουμπήσουμε πάνω σε κάποιο από τα χρώματα που εμφανίστηκαν μπροστά μας μέσω προβολέων led. Θυμηθείτε, κάθε χρώμα αφορά ξεχωριστή γεύση και περιοχή, μ’ εμένα να επιλέγω το πράσινο, ξεκινώντας από ένα απαλό single malt με άρωμα εσπεριδοειδών:

DSC_5900b.jpg


Κατόπιν ακολουθήσαμε την εντολή του οδηγού παίρνοντας το ποτήρι ανά χείρας και ακολουθώντας τον προς το θησαυροφυλάκιο που άνοιγε:

DSC_5902.JPG

DSC_5905.JPG


Ίσως μάλιστα η λέξη θησαυροφυλάκιο ίσως να μην είναι αντιπροσωπευτική στο ναό αυτό του Whisky που αντίκρυζαν τα μάτια μου, με τις γυάλινες προθήκες γεμάτες μπουκάλια ως εκεί που έφτανε το μάτι σου!

DSC_5907.JPG

DSC_5908.JPG


Κάποιες από τις ετικέτες τις γνώριζα, μερικές άλλες τις έβλεπα πρώτη φορά στη ζωή μου, αντικρύζοντας τα πάντα με ιδιαίτερο ενθουσιασμό:

DSC_5909.JPG


Μετά από μια μικρή ξενάγηση και αυτού του χώρου όπου μας δόθηκε νερό αλλά και μια χάρτινη θήκη για να κρατήσουμε το ποτήρι μας ως αναμνηστικό:

DSC_5914.JPG


Βγήκα την απαραίτητη φωτογραφία στα ενδότερα του ναού και αναχώρησα για τα καλύτερα:

DSC_5919b.jpg



Στη κεντρική σάλα που κατέληγε το tour, χωριστήκαμε βάσει του εισιτηρίου μας προκειμένου να ακολουθήσουμε τη περεταίρω δοκιμή όσοι το δικαιούμασταν. Ήταν ακόμα ένας πολύ όμορφος χώρος με ιστορικά στοιχεία:

DSC_5920.JPG


Ένα εντυπωσιακό μπαρ και σαλόνι:

DSC_5921.JPG


Κι ακόμα μια θεόρατη γυάλινη προθήκη με αρκετά -συλλεκτικά τη φορά αυτή- μπουκάλια:

DSC_5922.JPG


Δε πρόλαβα να πιάσω θέση στο μπαρ, οπότε αρκέστηκα σε ένα τραπέζι. Η περίφημη παλέτα δεν άργησε να έρθει μπροστά μου. Από αριστερά προς δεξιά τα τέσσερα αντιπροσωπευτικά single malt του χώρου, ξεκινώντας από το πιο απαλό και καταλήγοντας στο αρκετά καπνιστό, με το απαραίτητο νεράκι για τις ενδιάμεσες αλλαγές. Όνειρο!

DSC_5924.JPG


Ήπια με την ησυχία μου τα εκλεκτά Whisky, πήρα την κάρτα με τη πιστοποίηση γευσιγνωσίας και διάβασα τις πληροφορίες περιεκτικότητας πριν συνεχίσω:

DSC_5927.JPG

DSC_5928.JPG


Μπήκα στο πολύ όμορφο κατάστημα του scotch whisky experience γνωρίζοντας εκ των προτέρων ότι δε μπορούσα να ψωνίσω κάποιο μπουκάλι μιας και είχα χειραποσκευή:

DSC_5930.JPG


Αρκέστηκα όμως σε μερικές μινιατούρες Tomatin των 50ml (είχα σχετική πληροφόρηση), για τις δύσκολες ώρες στο δωμάτιο αλλά και για να φέρω 1-2 και στο σπίτι.

*Ακριβώς από κάτω στη φωτογραφία μπορείτε να δείτε τη βεβαίωση/εκπτωτική κάρτα μετά τη δοκιμή των malt, όπως και στ’ αριστερά τη κάρτα με τις περιοχές και τ’ αρώματα της Σκωτίας

DSC_5931d.jpg


Χαμογελαστός από την εμπειρία και τα μεσημεριανά malt βγήκα στο δρόμο για να συνεχίσω. Η μέρα είχε ακόμα μέλλον…
 

magda pap.

Member
Μηνύματα
186
Likes
632
Επόμενο Ταξίδι
ΒΕΛΓΙΟ
Ταξίδι-Όνειρο
Σκωτία
Τέσσερις πτήσεις για τέσσερα Malt.

Εδιμβούργο, απόπειρα τέταρτη.



Τριήμερο Αγ. Πνεύματος 2020 ⛔ (γελάει ο κόσμος)
Τριήμερο 28ηςΟκτωβρίου 2020
⛔⛔ (γελάνε οι λοιμωξιολόγοι)
Τριήμερο Αγ. Πνεύματος 2021
⛔⛔⛔ (Γελάει ο Μπόρις με τη γάτα στο κεφάλι)
Τριήμερο Αγ. Πνεύματος 2022
✅ ✅ ✅ ✅ (Γελάει επιτέλους ο Ψηλός)


Κάπως έτσι μπορεί να συγκεντρωθεί σε λίγες μόνο λέξεις η «περιπέτεια» για το ταξίδι μου σ’ αυτή τη πόλη. Ένα ταξίδι που δεν έλεγε να στεριώσει με τίποτα μετά από τόσες αναβολές, τόσο που ακόμα και σήμερα που γράφω τούτη δω την ιστορία δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι ολοκληρώθηκε επιτέλους με απόλυτη επιτυχία.

Ήταν βλέπετε βράδυ 2ας προς 3η Μαρτίου του 2020, λίγο πριν φύγω -με το νου μου τελικά- για υπερατλαντικό, όταν κι έκανα το περιβόητο κλικ στην Easyjet για μια πόλη που επιθυμούσα διακαώς να δω και το επιτύγχανα σε πολύ ικανοποιητική τιμή. Η χαρά μου δε ήταν μεγαλύτερη μιας και θα αποτελούσε ένα εν μέρει solo ταξίδι, καθώς θα ξεκινούσα και θα τελείωνα μόνος, αλλά παράλληλα θα συναντιόμουν στη πόλη για κάποιες μέρες με την τότε κοπέλα μου που είχε αφετηρία διαφορετικό κράτος λόγω δουλειάς.

Βέβαια αρκεί και μόνο να δείτε την προαναφερθείσα ημερομηνία για να καταλάβετε πως όλα αυτά τα περίφημα σχέδια και τα κλεισμένα ταξίδια πήγαν περίπατο, σε μια κατάσταση που όποιος πει ότι περίμενε να την ζήσει κατ’ αυτόν εδώ τον τρόπο που τη ζούμε, θα είναι το λιγότερο ψεύτης!

Έτσι λοιπόν, αντί για τις φιλόξενες πόλεις των Άνδεων, τις ερήμους του Κατάρ, τις πλατείες της Βιέννης και εν’ τέλει τα Κάστρα του Εδιμβούργου που αφορούν την ιστορία, βρέθηκα την άνοιξη του 20 να τρέχω να ξηλώνω χωρίς σταματημό όλα αυτά τα προγραμματισμένα ταξίδια σε μια πολύ ψυχοφθόρα διαδικασία. Το τελευταίο όμως και αυτό που ετοιμάζομαι να σας περιγράψω δε ξηλώθηκε με τη κανονική έννοια του όρου και αυτός ήταν εν τέλει ο λόγος που 2 χρόνια μετά με οδηγεί στη παρούσα αφήγηση.

View attachment 397073

Η πολιτική της Easy ήταν η μακράν πιο ευέλικτη καθ’ όλη τη διάρκεια της κρίσης. Με λίγα λόγια η εταιρεία έλεγε «κράτα το ανοιχτό όσο θέλεις, κλείσε ασχέτως τιμής σε όποια ημερομηνία θέλεις, άλλαξε και τον προορισμό σου όπου θέλεις, σε περίπτωση βέβαια που δεν επιθυμείς επιστροφή χρημάτων», κάνοντας με τελικά να επιμείνω δεύτερη, Τρίτη και τέταρτη φορά, μιας και είχα πάρει εντελώς προσωπικά για κάποιο λόγο το όλο ζήτημα.

Δε μπορώ να εξηγήσω γιατί, καθώς πέρα από την εμμονή μου σ’ ένα ταξίδι που αρχικά σχεδίαζα δεν υπάρχει προφανής λόγος. Σίγουρα είναι μια πόλη που πάντα υπήρχε στις επιλογές μου, με την ίδια ευκολία όμως μπορούσα να ξανακλείσω την εκδρομή όταν αυτό ήταν δυνατόν, χωρίς να αναγκάζομαι να κυνηγάω «χίμαιρες» επί δύο έτη.

Αυτό που μπορώ όμως να πω με σιγουριά τώρα που γύρισα είναι ότι η επιμονή αυτή δικαιώθηκε στο μέγιστο δυνατό βαθμό, γνωρίζοντας μια πόλη βαθιά ατμοσφαιρική, αισθαντική, ειδυλλιακή, αρκετά εντυπωσιακή και μουντά γραφική με το δικό της τρόπο, μια πόλη που οπωσδήποτε μπαίνει στη πεντάδα των αγαπημένων ευρωπαϊκών πόλεων που έχω δει, σε μια εκδρομή που θα μνημονεύω σίγουρα.

Ήταν εκτός των άλλων και η πρώτη μου φορά στο Ηνωμένο Βασίλειο, αν και μόνο «ηνωμένο» δε το έκοψα όπως ψυλλιαζόμουν, μιας και η Σκωτία είναι ξεχωριστή κατηγορία από μόνη της, όπως και οι άνθρωποι της.

Τα πολλά λόγια όμως πάντα είναι φτώχεια.

Ξεκινάμε!
Δεν έχω λόγια γιατί την αρχή της ιστορίας🤣😂😂Ανυπομονώ να την διαβάσω!Ξανά σκέψου το να γράψεις βιβλίο…το έχεις!!!Λόγω διαφόρων θεμάτων άργησα να ξαναμπώ στο αγαπημένο forum αλλά μπήκα και έπεσα πάνω σε γνώριμα πρόσωπα 😉😍
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.320
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland
Δεν έχω λόγια γιατί την αρχή της ιστορίας🤣😂😂Ανυπομονώ να την διαβάσω!Ξανά σκέψου το να γράψεις βιβλίο…το έχεις!!!Λόγω διαφόρων θεμάτων άργησα να ξαναμπώ στο αγαπημένο forum αλλά μπήκα και έπεσα πάνω σε γνώριμα πρόσωπα 😉😍
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια γι' ακόμη μια φορά! :)
Ε όχι και βιβλίο, θα σηκωθούν οι σελίδες και θα τρέχουν να σωθούν από μόνες τους...:haha:
 
Last edited:

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.320
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland
Κεφάλαιο 5 – Στα Vaults του Εδιμβούργου



Περπάτησα ελάχιστα προκειμένου να φτάσω στην είσοδο του γειτονικού κάστρου, όπου διαπίστωσα κατευθείαν πως δε μπορεί να μπει κάποιος χωρίς να έχει εκ των προτέρων κλείσει εισιτήριο μια μέρα σαν αυτή καθώς ήταν sold out:

DSC_5933.JPG


Έτσι κι αλλιώς εγώ δε το χα σκοπό μιας και το πρόγραμμα μου ήταν διαφορετικό, έτσι προχώρησα μέχρι την National bank of Scotland που ήταν το ραντεβού για την επόμενη περιήγηση,

DSC_5937.JPG


φωτογραφίζοντας το ιστορικό κέντρο με τα τουριστικά λεωφορεία και τα αξιοθέατα του:

DSC_5945.JPG

DSC_5942.JPG


Όντως δέκα λεπτά πριν τις τέσσερις άρχισε να συγκεντρώνεται λαός, με τη ξεναγό να έρχεται στην ώρα της επιβεβαιώνοντας τις κρατήσεις του καθενός. Βάλαμε μαζί τα γέλια όταν προσπάθησε να προφέρει το επώνυμο μου (ούτε Έλληνες δε το καταφέρνουν τις περισσότερες φορές) και αφού βασίστηκε στο όνομα, μας μάζεψε όλους κι ενεργοποίησε το μικρόφωνο ξεκινώντας:

DSC_5951.JPG


Πρώτη στάση τα ανώτατα δικαστήρια (Supreme Courts) της πόλης, έξω από τα οποία έγινε μια μίνι ιστορική αναδρομή για την ανάπτυξη και την ευημερία αλλά και την αρχιτεκτονική του Εδιμβούργου κατά τον 18ο & 19ο αιώνα:

DSC_5953.JPG


Ομοίως και λίγο πιο κάτω επί της Royal mile και απέναντι από το κυβερνητικό κτήριο, όπου δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στο σκληρό νομοθετικό σύστημα και στις φριχτές τιμωρίες που μπορούσαν να επιβληθούν στο καθένα άνω των 8 ετών:

DSC_5954.JPG

DSC_5956.JPG


- Ξέρετε ποιο ζώο είναι το εθνικό σύμβολο της Σκωτίας;
- ….σιωπή
- Ο μονόκερος!
- Γιατί ό μονόκερος; Γιατί είναι το μόνο ζώο που μπορεί να κατατροπώσει το λιοντάρι, όπου λιοντάρι βλέπετε Αγγλία, χαχαχαχ


DSC_5955.JPG


Κάπου εκεί άρχισε να γίνεται αναφορά και στα περιβόητα vaults που θα πηγαίναμε να δούμε, λέγοντας μας ότι δεν είναι τίποτα περισσότερο από υπόγειους θαλάμους που δημιουργήθηκαν κάτω από τις γέφυρες της πόλης.

DSC_5962.JPG


Που είναι οι γέφυρες όμως, βλέπετε καμιά γέφυρα εσείς, αναρωτήθηκε φωναχτά η ξεναγός μας προκειμένου να λάβει τη σιωπή μας προς απάντηση της, εξηγώντας μας μετά ότι με τα χρόνια και την επερχόμενη ανοικοδόμηση δεν είναι πλέον στο ορατό κομμάτι. Πάμε και θα καταλάβετε!

Προχωρήσαμε για λίγα λεπτά με κατεύθυνση νότια, μπαίνοντας στην οδό cowgate και περνώντας από σημεία των γεφυρών, ώσπου κάναμε δεξιά στο στενάκι της Niddry

DSC_5963.JPG


Πριν μπούμε στο κτήριο -κάτι που περιμέναμε με ανυπομονησία- ενημερωθήκαμε για τα τυπικά, περί κλεισούρας και κακού αερισμού, ούτως ώστε αν κάποιος παρουσίαζε θέματα δυσφορίας ή κλειστοφοβίας να ζητούσε άμεσα την απομάκρυνση του:

DSC_5967.JPG


Η πρώτη στάση όμως ήταν σ’ ένα δωμάτιο στον επάνω όροφο, πριν ξεκινήσουμε τελικά να κατεβαίνουμε προς τα κελιά. Εκεί είδαμε τα όργανα του βασανισμού, μιας και στα vaults υπέφερε κόσμος όπως είναι γνωστό, άλλοτε γιατί αποτελούσαν καταφύγια παραβατικών, άλλοτε μεταναστών, ή πολλές φορές από κόσμο που ασκούσε εξουσία ή πίστευε στις δοξασίες περί μαγείας. Το σχεδιάγραμμα εξηγεί εν μέρει και τις θέσεις των κελιών κάτω από τη γέφυρα:

DSC_5972.JPG


Λίγες στιγμές μετά ξεκίνησε και η κάθοδος, με την ατμόσφαιρα να γίνεται σαφώς πιο υγρή και πνιγηρή και τα φώτα να λιγοστεύουν:

DSC_5974.JPG

DSC_5975.JPG


Προχωρούσαμε στις υπόγειες σήραγγες, βλέποντας δεξιά – αριστερά τα δωμάτια, με τη ξεναγό να μας βάζει ενίοτε σε μερικά από αυτά εξηγώντας μας ιστορίες και μυθοπλασίες που έχουν απομείνει από εκείνο τον καιρό, με μια δόση υπερβολής πάντοτε:

DSC_5978.JPG

DSC_5980.JPG


Σε ένα αρκετά σκοτεινό δωμάτιο έκανε την ερώτηση αν πιστεύουμε στα φαντάσματα, με τη συντριπτική πλειοψηφία του γκρουπ να απαντάει θετικά, κι ένα ζευγάρι να ζητάει να βγει έξω καθώς δεν άντεχε το χώρο! Εγώ θυμήθηκα αυθόρμητα μια ανάλογη εμπειρία στις στοές των Βιετκογκ και απλά γελούσα…

DSC_5982.JPG


Ειπώθηκαν αρκετά ακόμα ενδιαφέροντα πράγματα, ειδικότερα με ότι είχε να κάνει για τους ανθρώπους που ζούσαν επί μονίμου βάσεως στα κελάρια, τις συνθήκες υγιεινής τους, τη μεγάλη αξία που είχαν την εποχή εκείνη τα πτώματα με την ιδιαίτερα εξελιγμένη ιατρική σχολή να πληρώνει πολύ καλά γι’ αυτά και την αστυνομία να μην ενδιαφέρεται,

DSC_5983.JPG


όπως και αρκετές ακόμη ιστορίες (στο βαθμό που καταλάβαινα πάντα) περί μαγισσών και μεταφυσικών φαινομένων του χώρου. Είδαμε δωμάτια τελετών μαγείας, αλλά και το τελευταίο με τον πέτρινο κύκλο που όποιος κάνει το «λάθος» και μπει σ’ αυτόν θα του συμβούν πολύ περίεργα πράγματα…

DSC_5985.JPG


Συνολικά μπορώ να πω ότι το διασκέδασα και πέρασα μια ευχάριστη ώρα, έτσι αφού ευχαρίστησα τη ξεναγό μου βγήκα στο δρόμο για λίγα μόνο μέτρα, μιας και είχα σταμπάρει κάτι καλό όπως ερχόμασταν:

DSC_5988.JPG


Βλέπετε δεν είναι μόνο τουριστικοί οι λόγοι χρησιμοποίησης των κελιών της πόλης αλλά και επαγγελματικοί, κάτι που ξεκίνησα να αντιλαμβάνομαι όταν πέρασα τη πόρτα του Bannerman’s Bar με τη ζωντανή ροκ μουσική και τα ωραιότατα βαρέλια του:

DSC_5988c.jpg


Αρκέστηκα μόνο σε δύο, καθώς η ώρα περνούσε απειλητικά κι εγώ είχα δώσει ραντεβού λίγο μετά με μια φίλη από το χωριό μου, που μένει μόνιμα στο Εδιμβούργο εδώ και 9 χρόνια, οπότε με βαριά καρδιά ξεκίνησα να συμμαζεύομαι γύρω στις έξι και μισή, ανηφορίζοντας και πάλι προς τη Royal mile:

DSC_5990.JPG

DSC_5993.JPG


Ακολούθησα το αντίστροφο δρομολόγιο από το πρωί, κόβοντας το κλασσικά με τα πόδια ως το hostel προκειμένου να γίνω άνθρωπος και να ξαναβγώ να συναντήσω τα παιδιά. Ψώνισα και μερικά αναμνηστικά στα αμέτρητα καταστήματα με souvenirs που μπορεί κάποιος να βρει στο συγκεκριμένο δρόμο:

DSC_5995.JPG

DSC_5999.JPG


Μια ώρα μετά ήμουν και πάλι στο δρόμο, παίρνοντας ευθεία τη cowgate η οποία θα με οδηγούσε στο σημείο συνάντησης:

DSC_6005c.jpg


Η οδός Cowgate διατηρεί το όνομα της από τα μέσα του 15ου αιώνα, όνομα το οποίο προέρχεται από τη μεσαιωνική πρακτική της βοσκής βοοειδών στο δρόμο τις μέρες της αγοράς, και αποτελούσε τμήμα αρχικά της παραγκούπολης και στη συνέχεια τόπο Ιρλανδών μεταναστών. Στη φωτογραφία μπορείτε να διακρίνετε και το πετυχημένο ομοίωμα της αγελάδας:

DSC_6005d.jpg


Ο δρόμος όπως είναι λογικό οδηγεί στη πλατεία Grassmarket, όπου με περίμεναν τα παιδιά με ντύσιμο ελαφρύτερο από το δικό μου, συνηθισμένοι στις θερμοκρασίες της πόλης τόσα χρόνια. Χαιρετήθηκα με την Ν, γνώρισα και τον αρραβωνιαστικό της τον Ν και ξεκινήσαμε για να βρούμε μια φιλόξενη Pub:

DSC_6005h.jpg


- Ποια σ’ αρέσει, θέλεις να καθίσουμε κάπου συγκεκριμένα;
- Δε ξέρω παιδιά, εγώ τουρίστας είμαι, ότι πείτε. Τι διαφορά έχουν;
- Τέτοια ώρα καμία, συνήθως είναι γεμάτες και βρωμάνε κάτουρο και μπύρα…


Επιχειρήσαμε σε 1-2 στη περιοχή και αφού δε βρήκαμε κάτι να μας αρέσει ακολουθήσαμε την ιδέα του Ν, κάνοντας ένα μικρό κύκλο από τη Royal mile, περπατώντας για λίγα λεπτά:

DSC_6005i.jpg


- Αφού έρχεσαι πρώτη φορά πρέπει οπωσδήποτε να δεις το «the banshee labyrinth» φίλε, δε πρέπει να το χάσεις, πάμε εκεί, κάτι για το οποίο προφανώς και δεν έφερα αντίρρηση.

- Δεν είναι απλά μια Pub, είναι ένα μέρος μέσα στα vaults με πολλές ενότητες:

DSC_6005m.jpg


Μπήκα μέσα ενθουσιασμένος και παράγγειλα 3 Pints από το κεντρικό μπαρ να το γιορτάσουμε. Βολευτήκαμε σε ένα τραπέζι μιας από τις πολλές του αίθουσες, κι αμέσως έκανα μια γύρα προκειμένου να δω και να αντιληφθώ τον πανέμορφο αυτό χώρο:

DSC_6005n.jpg


Αίθουσες μπιλιάρδου, προβολής σινεμά, μπαρ κι ακόμα περισσότερα μπαρ, βαριά ξύλινα τραπέζια και ωραίες μουσικές, συνθέτουν ένα πολυχώρο που δε πρέπει να χάσει κανείς επισκεπτόμενος το Εδιμβούργο! Επέστρεψα στο τραπέζι με ενθουσιασμό, ακούγοντας το αγαπημένο μου ίσως τραγούδι των Black Sabbath. Ιδανικές συνθήκες!


Η μία μπύρα διαδέχονταν την άλλη κι εγώ μάθαινα ασταμάτητα πληροφορίες για τη ζωή και την εργασία στη Σκωτία, για τη νοοτροπία του κόσμου, τις συνθήκες που επικρατούσαν μετά το Brexit και όλα όσα μοιραζόντουσαν μαζί μου τα παιδιά. Ο δε Ν ήταν και συνάδελφος, κάνοντας με να θέλω να βάλω τα κλάματα όταν έκατσα και σύγκρινα δουλειές και μισθούς…

Μ’ αυτά και μ’ εκείνα οι ώρες πέρασαν νεράκι, τα παιδιά όμως είχαν την επόμενη εργάσιμη γιατί εκεί δε πιάνει του Αγ. Πνεύματος όπως σ’ εμάς, έτσι χαιρετηθήκαμε γύρω στις 11:30 μ’ εμένα να ψάχνω κάτι για συνέχεια, φτάνοντας απέναντι ως τη νέα πόλη για να κάνω τη προσπάθεια μου, έχοντας μάλιστα φορέσει και τον σκούφο μου (Ιούνιο μήνα!) μιας και το κρύο δεν αστειεύονταν. Μ’ αρέσει που κορόιδευα όταν τον έβαλα στο σακίδιο…

Δυστυχώς εκτός από τα Kfc και τα MacDonalds δε βρήκα το παραμικρό, οπότε πήγα για φαΐ στο πρώτο καθώς θυμήθηκα ότι πεινάω, κάτι που δε συνηθίζω ποτέ στη καθημερινότητα μου, βλέποντας όλα τα ερείπια που είχαν ξεμείνει τέτοια ώρα από τα μπαρ:

DSC_6005s.jpg


Δώδεκα και μισή πήρα το δρόμο της επιστροφής, σταματώντας για φωτογραφία κάπου – κάπου προς τη μαγευτική παλιά πόλη του Εδιμβούργου:

DSC_6005t.jpg

DSC_6005w.jpg


Μια πολύ γεμάτη και ωραία μέρα είχε φτάσει στο τέλος της…
 
Last edited:

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.320
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland
Κεφάλαιο 6 – Στο …χωριό της πόλης



Πρωινό ξύπνημα, πρωινό γεύμα και ετοιμασία για την ημέρα, με τον καιρό να δείχνει για άλλη μια μέρα περίεργος κι εμένα να ντύνομαι καλά για να αποφύγω το πρωινό κρύο. Ανέβηκα και πάλι προς στο Abbeyhill

DSC_6006.JPG


Βγάζοντας και μερικές φωτογραφίες την όμορφη και αμιγώς Βρετανική περιοχή:

DSC_6008.JPG


Αυτή τη φορά δεν έκανα το λάθος της προηγούμενης, παίρνοντας τον εσπρέσο σε μεγάλο ποτήρι και ξεκινώντας με τα πόδια όπως πάντα από διαφορετική διαδρομή, μέσω της London Road

DSC_6012.JPG


Ο χάρτης με οδηγούσε μέσα σχεδόν από το ομώνυμο και καταπράσινο πάρκο της περιοχής:

DSC_6019.JPG


Έστριψα προς την οδό York με τα έργα σε μερικά σημεία να κάνουν τη ζωή των πεζών δύσκολη και συνέχισα να κατευθύνομαι δυτικά, απέναντι από την Scottish National Portrait Gallery

DSC_6032.JPG


Βρισκόμουν και πάλι σε αρκετά κεντρικό σημείο με τους οδικούς άξονες που οδηγούν σε διάφορα σημεία της πόλης να διασταυρώνονται, αναγκαζόμενος να κάνω μια μικρή στάση καθώς το ψιλόβροχο είχε αρχίσει να πέφτει:

DSC_6047b.JPG


Αυτός ήταν ο λόγος που άρχισα να περπατάω λίγο πιο γρήγορα, αγνοώντας τους κήπους της Queen Street, πηγαίνοντας προς τη Charlotte Square την οποία είχα στις σημειώσεις μου.

DSC_6054.JPG


Πρόκειται για ακόμη πλατεία με ιδιωτικό κήπο στη νέα πόλη, και μνημείο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς, στο κέντρο της οποίας βρίσκεται το μνημείο του πρίγκηπα Αλβέρτου:

DSC_6061.JPG


Ακριβώς απέναντι είναι και το West Register House, κτήριο των Εθνικών αρχείων της Σκωτίας κατασκευής του 1811:

DSC_6057.JPG

DSC_6063.JPG


Ο καιρός συνέχισε να μη μου κάνει τα κέφια ώστε να μπορώ να δω κάτι με την ησυχία μου, ψάχνοντας παράλληλα μέρος να σταθώ ανάμεσα στα όμορφα δρομάκια της περιοχής:

DSC_6069.JPG

DSC_6070.JPG


Τουλάχιστον απολάμβανα τις εικόνες της Σκωτσέζικης πόλης, έστω και υπό αυτές τις συνθήκες, μιας και παρόλο που αρνιόμουν πεισματικά, αναγκάστηκα εν τέλει να ανοίξω την ομπρέλα μου:

DSC_6071.JPG


Μη σας ξεγελάει το χαμόγελο, έριξα πολύ ζόρι για να καταφέρω να τη κουμαντάρω με τον κόντρα άνεμο που φυσούσε, βρίζοντας ατελείωτα, γιατί και μούσκεμα γινόμουν και η όλη κατάσταση δε βοηθούσε. Ελπίζω να μη συνάντησα κανέναν Έλληνα στη διαδρομή, ρεζίλι θα έγινα:

DSC_6076b.jpg


Παρόλες τις αναποδιές αποφάσισα να το δω θετικά, διπλώνοντας την ομπρέλα μιας και ότι ήταν να γίνει είχε γίνει, θαυμάζοντας παράλληλα τον επιβλητικό καθεδρικό ναό St Mary's της επισκοπικής Εκκλησίας της Σκωτίας, χτισμένο κατά το 19ο αιώνα, στον οποίο είχα φτάσει σχεδόν χωρίς να το καταλάβω:

DSC_6080.JPG


Ήταν γενικότερα μια από τις πολύ ωραίες γειτονιές της πόλης με εντυπωσιακά κτήρια και μνημεία:

DSC_6078.JPG


Το σύντομο ραντεβού με τα παιδιά από χθες βράδυ ακυρώθηκε λόγω δουλειάς, οι συμβουλές τους όμως ήταν πολύτιμες μαζί με τις σημειώσεις μου, έτσι κατευθύνθηκα απρόσκοπτα προς τη σημαντικής ομορφιάς γέφυρα του Water of Leith με το όνομα Dean Bridge, έργο του πολιτικού μηχανικού Thomas Telford που ολοκληρώθηκε στο 1831:

DSC_6086.JPG


Από κει μπορούσα να δω σχεδόν όλο το Dean Village, το λεγόμενο χωριό εντός του αστικού ιστού της πόλης, που ήταν και το σημείο ενδιαφέροντος μου:

DSC_6090.JPG


Κατηφόρισα το δρομάκι και σε λίγα μόλις μέτρα βρισκόμουν εντός της λεγόμενης «βαθιάς κοιλάδας» ,από την οποία και προήλθε το όνομα του χωριού:

DSC_6095.JPG

DSC_6100.JPG


Πρακτικά το μέρος με τα πολύ όμορφα κτίσματα αποτελούσε για εκατοντάδες χρόνια τη περιοχή της άλεσης των σιτηρών και ήταν γνωστό με το όνομα «Water of Leith Village» μιας όπως είναι εύκολα αντιληπτό στο σημείο υπήρχαν υδρόμυλοι, εκμεταλλευόμενοι τα ρεύματα του ποταμού:

DSC_6103.JPG


Έβγαλα αρκετές φωτογραφίες εντυπωσιασμένος από την αρχιτεκτονική του μέρους και ανέβηκα το μικρό γεφυράκι, με σκοπό να περπατήσω στο περίφημο «Water of Leith Walkway», το μονοπάτι παράπλευρα του ποταμού με λίγα λόγια:

DSC_6114.JPG


Δε ξέρω αν μπορεί να φανεί από μόνο του, ωστόσο το γεγονός ότι μπορείς να συναντήσεις τέτοιες εικόνες εντός αστικού ιστού είναι εντυπωσιακό:

DSC_6116.JPG


Μικροί καταρράκτες και μονοπάτια σκεπασμένα από δέντρα, υδρόβια ζώα, κόσμος που απολάμβανε το περπάτημα στη φύση και όλα αυτά μόνο λίγα μέτρα από τη πόλη! Μετά το πάρκο Holyrood τη χθεσινή μέρα, ανακάλυπτα ακόμα ένα πνεύμονα ζωής του Εδιμβούργου:

DSC_6119.JPG

DSC_6124.JPG


Βέβαια όπως αρχίζω και συμπεραίνω πλέον μετά από τόσα ταξίδια, αυτός είναι ο κανόνας και όχι η εξαίρεση στην Ευρώπη. Απλά φαίνεται περίεργο σε μας τους ανθυποβαλκάνιους που έχουμε καταντήσει τις πόλεις μας τσιμεντοχωματερές…

DSC_6127.JPG


Περπάτησα αρκετά κι εγώ απολαμβάνοντας τις εικόνες και την ολιγόλεπτη ξεκούραση σε ένα από τα παγκάκια, φτάνοντας κι ανεβαίνοντας μέχρι τη γέφυρα Belford Bridge ,φωτογραφίζοντας το χωριό και από κείνη τη πλευρά:

DSC_6133.JPG

DSC_6134.JPG


Πριν πάρω τον αντίστοιχο δρόμο της επιστροφής ως το κέντρο του, για μερικές ακόμα φωτογραφίες, βοηθώντας με τη σειρά μου αυτή τη φορά τους Ασιάτες επισκέπτες:

DSC_6137.JPG

DSC_6143.JPG


Η ώρα ήταν περασμένη μία όταν ανέβαινα το δρομάκι βγαίνοντας ξανά στη 23 Queensferry St, με τον καιρό να σταθεροποιείται επιτέλους, κάτι που βέβαια δε μπορείς να πεις ποτέ με σιγουριά σε μια πόλη σαν αυτή:

DSC_6152.JPG


Τι αποζητούσα; Μα φυσικά να κάνω μια στάση να δροσίσω το λαρύγγι μου μετά από τόσο κόπο, έτσι το «Mather’s Bar» που βρέθηκε στο δρόμο μου χωρίς να το περιμένω, αποτέλεσε τη καλύτερη επιλογή:

DSC_6161.JPG


Μπήκα, ξεφορτώθηκα επιτέλους το μπουφάν καθώς είχα ιδροκοπήσει από τόσο περπάτημα και έπιασα μια γωνία στο μπαρ παραγγέλνοντας παράλληλα τη πρώτη ΙΡΑ της ημέρας. Το διασκέδασα ιδιαίτερα μιας και πέτυχα ζωντανά την αλλαγή του βαρελιού σε ένα σύστημα με καταπακτή κάτω από το πάτωμα παρακαλώ, διαπιστώνοντας παράλληλα ότι εκείνη την ώρα ήμουν ο νεότερος στη Pub:

DSC_6163d.jpg


Από τα μεγάφωνα έπαιζε το «Dancing in the Moonlight» των αγαπημένων μου Thin Lizzy, μπάντα που σε ολόκληρη εκδρομή στο Δουβλίνο δεν άκουσα ούτε κατά τύχη:


Ξέρουν να το γλεντάνε τα γερόντια στη Σκωτία…
 

mikrh tsopana

Member
Μηνύματα
1.715
Likes
7.789
Επόμενο Ταξίδι
Ελλάδα-Παλέρμο-Μπιλμπάο
Ταξίδι-Όνειρο
θα το αποφασίσω αύριο

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.190
Μηνύματα
883.416
Μέλη
38.895
Νεότερο μέλος
tsala

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom