- Μηνύματα
- 995
- Likes
- 4.527
- Επόμενο Ταξίδι
- Κίνα
Ακριβώς, και εμένα τώρα, μετά από κάποια χρόνια από το ταξίδι, αν με ρωτήσεις τι θυμάσαι, μέσα στα 3-4 που θα σου πω είναι σίγουρα η απεργία.Embrace it. Ο,τι ζήσετε καλό είναι, και στη φύση της χώρας.
Ακριβώς, και εμένα τώρα, μετά από κάποια χρόνια από το ταξίδι, αν με ρωτήσεις τι θυμάσαι, μέσα στα 3-4 που θα σου πω είναι σίγουρα η απεργία.Embrace it. Ο,τι ζήσετε καλό είναι, και στη φύση της χώρας.
Λίγο το ένα βράδυ στο Iquitos, θα έβαζα και δεύτερο αν είναι να κάνετε δραστηριότητες. Επίσης απο Cuzco αν γίνεται θα πήγαινα Iquitos και από εκεί Λίμα για το τέλος, να μη χάνονται άσκοπα διανυκτερεύσεις.Καλησπέρα σας
Μετά και με τα όσα διάβασα και σας ευχαριστώ ξανά πολύ, κατέληξα στο πρόγγραμα που θα ήθελα για Περού - Βολιβία μέσα Νοεμβρίου ή αρχές Απριλίου 2026 (δυστυχώς αυτό θα το ξέρω πιο μετά λόγω δουλειάς)
1η μέρα - Αναχώρηση από Αθήνα
2η - Άφιξη San Pedro Atacama
3η - San Pedro Atacama
4η - Αναχώρηση για Uyuni
5η - Διασχιση Altiplano
6η - Άφιξη Uyuni
7η - Uyuni
8η - Αναχώρηση βράδυ για La Paz
9η - La Paz
10η - La Paz
11η - Αναχώρηση για Isle de Sol
12η - Isle De Sol
13η - Αναχώρηση για Puno
14η - Αναχώρηση βράδυ για Cusco
15η - Cusco
16η - Αναχώρηση για Ollantaytambo
17η - Macchu Picchu
18η - Cusco
19η - Αναχώρηση για Lima
20η - Lima - Ημερησια Paracas - Huacachina
21η - Lima
22η - Αναχώρηση Iquitos
23η - Επιστροφή από Iquitos
24η - Lima
25η - Αναχώρηση για Αθήνα
Κάθε παρατήρηση, πρόταση, δεκτή και επιθυμητή.
Το είχα τσεκάρει, αλλά αφενός δεν υπάρχει απευθείας πτήση, όλες περνάνε από Lima, αφετέρου, βρήκα ένα 2 ήμερο tour όπου σε παραλαμβάνουν και σε αφήνουν στο αεροδρόμιο. Η λογική είναι να κλείσω ένα airbnb στη Λιμα και να αφησω πράγματα και να πάω iquitos με σακιδιάκι. Σκεφτόμουν από Cusco και το Puerto Maldonado που έχει απευθείας πτήση για να μην χάσω διανυκτέρευση, αλλά όσο τα κοίταζα, προτίμησα το Iquitos αντί του Maldonado.Λίγο το ένα βράδυ στο Iquitos, θα έβαζα και δεύτερο αν είναι να κάνετε δραστηριότητες. Επίσης απο Cuzco αν γίνεται θα πήγαινα Iquitos και από εκεί Λίμα για το τέλος, να μη χάνονται άσκοπα διανυκτερεύσεις.
Τη σήμερον ημερα δεν εχουν πια τόση διαφορα το Iquitos και το Puerto Maldonado. Τέλος πάντων, μια χαρα είναι το πρόγραμμα.Το είχα τσεκάρει, αλλά αφενός δεν υπάρχει απευθείας πτήση, όλες περνάνε από Lima, αφετέρου, βρήκα ένα 2 ήμερο tour όπου σε παραλαμβάνουν και σε αφήνουν στο αεροδρόμιο. Η λογική είναι να κλείσω ένα airbnb στη Λιμα και να αφησω πράγματα και να πάω iquitos με σακιδιάκι. Σκεφτόμουν από Cusco και το Puerto Maldonado που έχει απευθείας πτήση για να μην χάσω διανυκτέρευση, αλλά όσο τα κοίταζα, προτίμησα το Iquitos αντί του Maldonado.
Στο χωριό Uyuni δεν έχει κάτι ιδιαίτερο να δεις και να κάνεις. Οπότε δείτε μήπως μπορείτε να αναχωρήσετε άμεσα για Λα Παζ.Καλησπέρα σας
Μετά και με τα όσα διάβασα και σας ευχαριστώ ξανά πολύ, κατέληξα στο πρόγγραμα που θα ήθελα για Περού - Βολιβία μέσα Νοεμβρίου ή αρχές Απριλίου 2026 (δυστυχώς αυτό θα το ξέρω πιο μετά λόγω δουλειάς)
1η μέρα - Αναχώρηση από Αθήνα
2η - Άφιξη San Pedro Atacama
3η - San Pedro Atacama
4η - Αναχώρηση για Uyuni
5η - Διασχιση Altiplano
6η - Άφιξη Uyuni
7η - Uyuni
8η - Αναχώρηση βράδυ για La Paz
9η - La Paz
10η - La Paz
11η - Αναχώρηση για Isle de Sol
12η - Isle De Sol
13η - Αναχώρηση για Puno
14η - Αναχώρηση βράδυ για Cusco
15η - Cusco
16η - Αναχώρηση για Ollantaytambo
17η - Macchu Picchu
18η - Cusco
19η - Αναχώρηση για Lima
20η - Lima - Ημερησια Paracas - Huacachina
21η - Lima
22η - Αναχώρηση Iquitos
23η - Επιστροφή από Iquitos
24η - Lima
25η - Αναχώρηση για Αθήνα
Κάθε παρατήρηση, πρόταση, δεκτή και επιθυμητή.
Κατ' αρχάς καλώς ήρθες!κατέληξα στο εξής πρόγραμμα. Εκλιπαρώ για βοήθεια αν δείτε κατι τζιζ που δεν κολλάει με τίποτα!
Αν έχεις ανέβει Βινικουνκα, Τιτικακα και Ουγιουνι τότε άνετα πας στο Παστορουρι. Τι εννοείς αν έχει πάγο; Ο παγετώνας υπάρχει ακόμα παρόλο που έχει λιώσει τραγικά τα τελευταία χρόνια. Αν πετύχετε καλή μέρα τα τοπία είναι πανέμορφα. Γενικά το Εθνικό Πάρκο Ουασκαραν είναι όλα τα λεφτά!12η μερα χουαραζ αν εχουμε διαπιστευτηρια αντοχής απο το rainbow και ο Pastoruri εχει παγο...αλλιως κάποιο αλλο τρεκ.
Καλά είναι, όπως είπες νέα παιδιά είστε! Εδώ τρέχουμε εμείς και δεν θα τρέχετε εσείς;...Πολυ τρέξιμο;;![]()